km:n jälkeen kuumeilevat...

Joku joskus kyseli, että sattuuko seksi takaapäin kohtuun. Nyt voin sanoa että sattuu jopa saarnaajan asennossa. Ja ovulaatio aika on kyseessä. Jos tässä ei olis lastentekopuuhissa, olis varmaan jäänyt homma kesken. Niin paljon sattui. On se kumma, kun oviksen aikaa yleensä olen halukkaimmillani. Nyt ennen ovista yli viikko kiimaa ja oviksen aikaan ei teksi mieli, kun niin sattuu :/ Tää johtuu varmasti tuosta keskenmenosta, toisaalta ensimmäisessä kierrossa km jälkeen ei kipua ollut.

Tää sama oli silloin 3 v. sitten kun lopetin pillerit pitkän syönnin jälkeen. Silloin jäi se kerta käyttämättä juuri kivun vuoksi. Myöhemmin kuulin, että se kierto on juuri se jossa tärppää herkimmin. Tää nyt mua sitten rohkaisi kun ajattelin isänmaata ;) Ehkä tuo kipu tarkoittaa hyvää tärppionnea. Toivossa on hyvä elää ja parin viikon päästä sen näkee.
 
Pelottaa:Aikamoisen homman oot tehny, varmasti omalla tavallaan terapeuttista... :hug:

SadMam :hug: Kakka täti :(

Eritejuttuja,varoitan!!!!Kävin tossa hikilenkillä ja kun tulin kotiin ja menin vessaan,niin housuissa litrakaupalla limaista vuotoa :eek: No ei ehkä ihan litra...mut kuitenkin :ashamed: Että tuota täh....On kyllä kovin sekaisin nää mun kierron vaiheet,ei pitäs kyllä tosiaan oviksen vielä olla lähelläkään jos viimesempiin kiertoihin vertaa tai muutenkaan...Mut mitä helkuttia mä sitten limon oikein :eek:

|O Kaikkea kanssa... Noh,ei kai toi vaarallistakaan ole,mietityttää vaan...
 
Olen opiskellut netistä LH-hormonista ja pitää tulla jakamaan teidän kanssa tämä tieto.

Eli aikaisemmin täällä oli keskusteluja siitä, että ei ole saanut ovulaatiotikkuun vahvempaa viivaa, vaikka on tullut siitä kierrosta raskaaksi. Luulen lukmani perusteella että se johtuu siitä, että ovulaation aikaan hormooni taso vaihelee 15-70 IU/l kun nuo ovulaatiotikuissa herkkyys vaihtelee 25-40 IU/l. Eli kun hankkii ovulaatio tikkuja kannattaa hankkia herkimmästä päästä, mikäli ei ole aikaisemmin viivoja tikkuun saanut.

).( Nyt tuli tikkuun haaleampi viiva eli huippu meni ohi ja ovulaatio on käsillä =)
 
Oli pakko mennä kokeilemaan se sormustesti, taikauskoinen.. =)
Näytti poika, tyttö, poika ja lopetti sitten.. Tuplat oli lääkärin mukaan identtiset, joten näyttääköhän tämä noitahomma km:t myös vai vaan syntyvät lapset. Joka tapauksessa hullu haluaa uskoa, että meille tulee vielä vauva jossain vaiheessa. Ihania tällaset.. onko kukaan kokeillut ikinä niitä "nettiennustajia", madame mamma vai mikä oli.. :D
Mitähän se sanoisi..
Miehelle tuo sormustesti näytti saman kuin mulle.. tosin se oli vakuuttunut, että itse heiluttelen sitä sormusta. =)

Eipä mulla tällä erää mitään oikea asiaa ollutkaan.. :wave:
 
Repa voishan se periaatteessa olla ovis vuotoa tai sitä edeltävää vuotoa,miulla ainakin tulee limavuotoa muutama päivä ennen ovista aika reilusti ja lisää oviksen aikana.

Emppu78 en ole kokeillu muita ennustajia,sormus testin olen tehny muutaman kerran ja samat tulokset on tullu joka kerralla ja miehelle myös ja epäilen että näyttäis km,toivon ainakin että näyttää vain onnistuneet/onnistuvat raskaudet,joten kyllä sieltä teillekkin vielä lapsia tulee :hug:

Laitoin miehen poikkeen kirjastossa aamulla poikien kanssa ennen kun lähti töihin ni sanoin vaan kirjailijan nimen ja 3kirjaa haluaisin,noh hän toi kolme kirjaa ja kaikki käsitteli vauvoja :eek: siis miten voi olla kaikki samaan aiheeseen ja samalta kirjailijalta...mies vaan sanoi jotta otti kolme ekaa mitkä hyllyssä oli...ja mie ajattelin etten vauvoja hirveesti nyt mieti saati raskautta mut kaiketi toi mies on eri mieltä =)

Meni vähän aiheen ohi mut piti kertoo :ashamed:
 
Mulle noi ennustajat on ennustanu kahteen kertaan..

EnnustajaElli on sanonu näin: "Sinulle ei synny enempää lapsia." ja pari kk myöhemmin ennusti näin: "Sinulle syntyy tyttö + poika 3.3.2008 ja tyttö 15.10.2010."

MadamMamma: "Korttieni mukaan saatte vielä 2 lasta: kaksoispojat maaliskuussa v. 2008." ja samoin pari kk myöhemmin ennusti näin:
Korttieni mukaan saatte vielä 2 lasta: "kaksoispojat syntyvät joulukuussa v. 2007."

Et kovasti tuppaa kaksosia :eek: Mut noidenkin kaksosten aika on jo menny.. Joulukuu 2007 ja maaliskuu 2008.. :/

Mä oon tehny muuten noita sormustestejä jo niin paljon et alkaa käsissä oleen kramppi :LOL: Mut mulle se näyttää eri tuloksia
Jos en nyt väärin muista ni aluksi näytti poika-tyttö-tyttö, mut nyt on taas näyttäny poika-poika-tyttö-poika ja siihen mä olen sen lopettanu itse.. Mut aika jännä kyllä se, että aina tän ekan pojan jälkeen, noi kaksi seuraavaa tulee ihan peräperää
Et se sormus heiluu ensin ees taas ja sitten se vaan lähtee samantien pyörimään ILMAN taukoa. Et kaksosetko tänne ois nyt sit oikeesti tulossa?


Muutes täällä räkänokkana edelleen..
 
Epskeps, ilimottaurun täten läsnäolijaksi :wave:
Hyvää elokuun loppua kaikille! Töissä alkaa hösis, en ehkä ehdi/jaksa kirjotella vähään aikaan tähän, mutta seuraan kuulumisianne ja olen hengessä mukana.
Itse odotan siis ekoja menkkoja keskenmenoon päättyneen ekan yrityksemme jälkeen, sitten yritämme reippaasti uudestaan.
 
Puella Isot onnittelut plussasta :heart: :heart:

Täällä on nyt sitten jo ihan kunnon viivat, joten olen raskaana ja toivon kovasti että pikkuinen pysyy matkassa. Oireet on selviä, tisuista tulee maitoa, on muutenkin tosi arat ja pahoinvointi alkaa nostelemaan päätään =)
 
Epskeps.. näinköhän kaikkien ennustuksien ja muiden hömppähommien jälkeen saatte tuplat iloksenne. Sitten täytyy jo alkaa uskoa ennustuksiin =)

Mä en taas tiedä mitä ajatella.. 1,5 viikkoa sitten vein pissanäytteen terkkariin (=lopputarkastus täällä päin..) ja samana päivänä sain puhelimitse tuloksen negatiivinen. Nyt sitten tein vielä varmistukseksi kotona testin, kun tiistaina on eka lääkäri km: jälkeen, niin siihen tuli haalea haamu. Että mitäs nyt.. onko nyt kuitenkin niin, että jotain ylimääräistä on jäänyt kohtuun ja miksei se terkkarin labratesti näyttänyt sitä...... :headwall: Ärsyttävää epätietoisuutta. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt 7,5 viikkoa.


Nasuliinille lämpimät onnittelut!!!! :heart: :heart: :heart:
 
Emppu78 No huh sentään jos tuplat tänne tulee!
No sitten ovat tullakseen

Onko Emppu mahdollista että olisit jo uudestaan raskautunut?! Jos tyhjennyksestä on jo 7,5 vkoa ja to lapran pissitesti oli nega, niin mitäs muutakaan tuo voi sitten olla..? Toivottavasti ei sinne kohtuun ole jäänyt mitään muuta kuin uusi pienen ihmisen alku :heart: No onneksi sulla on lääkäri jo tiistaina =)
 
Emppu78 sama tuli mullekin mieleen kun Epskepsille - voisiko olla niin, että olisit kuitenkin ovuloinut ihan "omin voimin" ja olisikin osunut tärppi heti kohilleen (vaikka et siihen hirveästi uskonutkaan että kierto käynnistyisi sulla, mutta ihmeitähän tapahtuu aina silloin tällöin ;) )? Tai muut mahdollisuudethan sitten on että jompi kumpi testeistä viallinen... onneksi tosiaan pääsette tiistaina jo sinne lääkäriin, eiköhän se tutki ihan kunnolla kun kerrot tilanteen!

Niin ja mä kans toivon, että tuo sormus-testi ei näyttäisi menetettyjä, koska silloinhan ne "loputkin" joita ei ole vielä tullut, saattavat olla menetettyjä... :(
 
Juu kaikkihan on mahdollista.. täydellisessä maailmassa. :) Ja siellähän mä en elä.. Täytyy olla jossain jotain vikaa, koska 1,5 viikkoa sitten olisi mun järjellä tosiaan pitänyt olla hormonia huomattavasti enemmän kropassa kuin nyt (jos siis jäänteitä on jäänyt..) ja näin ollen terkkarin testin ois luullut näyttävän jonkinmoista plussaa.. No kai tämä mysteeri jotenkin ratkeaa. Testi oli biocard, en ole ennen käyttänyt, mutta apteekin omaa ei ollut saatavilla yliopiston apteekissa.

Stoppis ei saa ajatella pahinta.. tietysti se näyttää vaan lapset, jotka saadaan elävinä tähän maailmaan. Pakko uskoa parasta. :hug:
 



Haaveissa esikoinen

Irtosora..................KM 08/07
Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 3/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 8/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 11/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 13/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 18/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 20/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 20/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 23/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 25/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 26/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 31/26-30

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
SadMam..................RK 06/07..............................KP 3/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 7/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 21/33
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 32/28-32
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 33/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 8/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 8/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP 9/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 22/26-28

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 23-20/29

Haamuilijat


Nasuliini
Mimmuli82

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
 
N I M E N H U U T O!!! :attn: :attn: :attn:

Yritän tämän tehdä niin, että tässä viikon verran katson ketkä tänne kirjoittavat ja kirjaan heidät tähän. Sitten jos joku joka ei juuri nyt halua kirjoitella, mutta pysyä silti listalla, voi "lainaa" komennolla lisätä itsensä tähän listaan mukaan. :D


Amira
Angelina
Aurinkoenergiaa
Beccy
EevaRouva
Eliisa80
Emik
Emppu78
Hiidi
Irtosora
Katherine
Kiti07
Kummi
Luhtalemmikki
MargeSimpson
Miikkis
Minda
Mimmuli82
Miukuli
Mymmelis
Nannukka
Nasuliini
Pelottaa
Puella
Pullenah
PulttiBois
Repa
Risukasa
SadMam
SatuKa
Sonja74
Stoppis
Tinii
Tuutikki
Äitee2

Niin ja ne jotka eivät ilmoittaudu, otetaan tuosta meidän listalta pois. Mutta takaisinhan pääsee sitten jos niin haluaa!! :)

PS. Nimenhuuto alkoi ke 15.8
 
Sadmam :hug: Voimia sinne kovasti :hug: Pitää vain uskoa siihen, että uusi vauva saa alkunsa sitten kun ollaan henkisesti siihen valmiita. Pojan menetys on kuitenkin vielä niin tuore asia, että luonto varmasti järjestää sen oikein, ettei raskautuminen tapahdu "liian nopeasti", vaan saamme suruajan. Toki vauvakuume on valtava, ja sisällä niin h.lvetin tyhjä olo... :ashamed: ja niin monesti tulee (koko ajan) tunne että mä haluan sen vauvamasun takaisin!! Annetaan itsellemme aikaa... Mä uskon että uusi vauva annetaan sitten kun tuolla yläkerrassa katsotaan meidän olevan siihen valmiita. Koska jos uusi raskautuminen tapahtuisi liian nopeasti, jäisi se käsittelemätön suru sisäämme, ja purkautuisi pois vasta pitkän ajan jälkeen, miljoona kertaisena. :hug:

Repa Mä uskon myös tuohon että ovis siellä sulle kolkutteleepi =) Jospa tämä kierto on sulla lyhyempi, niin oviskin on aiemmin ;)

Emppu78 Oih, jospa siellä masussasi olisikin pieni ihmisen alku!!

Madam mammasta ja Ennustaja Ellistä mäkin olen laittanut niille muutama vuosi sitten mailia, ja väärin on ennusteet mennyt. Toisen mukaan mun pitäis tämän vuoden marraskuussa synnyttää kaksospojat :LOL: ja toisen mukaan helmikuussa pitäisi syntyä tyttö.
Ja lisäksi molemmat lupas vielä vuoden välein muksuja, yhteensä tais olla 5 nekkua tulollaan... :whistle:

Tuosta kirjasta minkä vauvastamme tein, se on tosiaankin terapeuttista. On se niin paljon todellisempaa katsoa siitä pikkuisen kuvia, kuin vain koneelta. Tavoitteeni on, että joku päivä pystyn katsomaan ja lukemaan sitä, itkemättä. Ultrakuvia ei ole kuin 4 kipaletta np-ultrasta. Ylimääräisistä ultrista, rakenneultrasta, taikka 4D-ultrasta ei saatu yhtään kuvaa itsellemme, koska lääkärit tutkivat vain sydäntä kauhuissaan :ashamed: Mutta onneksi otimme synnytyksen jälkeen useita kuvia pikkuisesta. Silloin kun shokissa menimme sairaalaan, otin kameran mukaan koska ajattelin että otetaan kuvia pojasta, ja jos sitten tuntuukin väärältä ja huonolta ajatukselta, niin eihän meidän tarvi niitä kuvia katsoa. Halusin kuitenkin varalta ottaa kameran mukaan, ja onneksi otin!! Kuvat ovat auttaneet mua niin paljon. Ja kun toinen on niin kovin täydellinen niissä kuvissa...

Nyt tämä rouva hyppää autoon ja lähdetään ajamaan kohti Helsinkiä =) Mennään pilottiin yöksi, ja huomen aamulla klo:06.15 hyppämme lentsikkaan ja lennämme Turkkiin =) Palailen 2 viikon kuluttua, jos en lomalla pääse nettiin. Moikkuli ihanaiset naiset :wave: Muistakaa plussailla kunnolla ++++++++++++++++++++++++ :whistle: Voikaa hyvin, ja :hug: kaikille! :heart:
 
Hyvää maanantai-huomenta hyvät kanssasisaret!

Uusi viikko ja uudet kujeet! Viikonloppu meni taas siivillä kun nyt loppuviikosta on muutto käsillä. Ja tietääpähän mihin tälläkin viikolla kaikki vapaa-aika menee... Kaikesta pakkaamisesta yms. huolimatta olen kyllä onnellinen muutosta ja muutoksesta minkä se tuo mukanaan. Hiukan vaan on raskasta ajatella, miten erilainen muutto olisi ollut JOS... On se vaan jännä, miten erilaisissa ja mitä ihmeelllisemmissä asiayhteyksissä tulee miettineeksi, miten toisin tietyt tilanteet olisivat menneet jos raskaus olisi saanut jatkua. Mutta näillä pelimerkeillä pelataan mitkä on saatu.

Nasuliinille valtavasti onnea plussasta! Tarrasukkia paljon matkaan ja onnellista odotusaikaa! :heart:

Pelottaalle oikein hyvää ja rentouttavaa matkaa! Voin hyvin kuvitella, miten terapeuttinen vaikutus tuolla tekemälläsi kirjalla on. Sen tekeminen on vaatinut varmasti paljon voimia. Itsekin kirjoitin yhtenä päivänä tietokoneelle "tarinan" nimellä Ensimmäinen. Kirjoitin siihen ajatuksiani ja tuntemuksiani plussauksesta lähtien ja kävin vielä kertaalleen läpi myös kaavintaan päättyneen nt-ultrauksen. Tekstiä kirjoittaessa tuli taas itkettyä ja paljon mutta sen jälkeen oli taas helpompi olla. Tuli sellainen olo, että asia tuli käsiteltyä itsensä kanssa.

ON: Itse täällä odottelen edelleen ensimmäisiä kuukautisia. Loppuviikosta kaavinnasta tulee 5 viikkoa. Muutamia tädin tuloa enteileviä ennakko-oireita olen ollut havaitsevinani mutta tiedä häntä ovatko vain mielikuvituksen tuotetta kun niin toivoo, että uusi kierto jo käynnistyisi. Että odottavan aika osaakin olla pitkä...
 
Pelottaa
Oikein ihanaa ja rentouttavaa matkaa sinulle! B)

Risukasa toivottavasti täältä lähtenyt täti löytää sinne perille, luulisi tulevan kun kerran on kutsuttukin.. :kieh: ;)

Täällä vaan nokka vuotaa ja köhittää, että onkin ärsyttävää :headwall: Poitsu lähti hoitoon ja mä aloitan nyt työhakemusten rustaamisen.. On sekin homma!
 
Maanantaita viedään...

Mulla menee aina koko maanantai-aamupäivä kun luen pari kolme sivua tekstiä viikonlopun jäljiltä... Mutta en tiedä mitään parempaa aloittaa viikko!!! :LOL:

mimmuli82: Oletko tehnyt uutta testiä jo? Miten viivan kanssa kävi?

Puella: :heart: ISOT ONNITTELUT PLUSSASTA :heart: Olette sen todellakin ansainnut :hug:

beccy: Hienoa että ovis löytyi ja laitoitte tilausta menemään... ;) Nyt vaan peukut pystyyn bd !!

Pelottaa: Voimia teille sinne! Uskon vahvasti että muistokirjan valmiiksi saaminen ja lukeminen auttaa teitä surutyössä todella paljon!! Oikein ihanaa lomaa teille ja tuotte lomalta ihanan plussauutisen tullessanne, eix vaan?? ;) :wave:

Sonja74: aivan kamalaa... toivottavasti kaavinta auttaa. Olen kuullut tosi paljon huonoa lääkeellisestä tyhjennyksestä. Onneksi tuo huomattiin :hug:

Epskeps: voi sinnuu... Koita jaksella siellä räkätaudin riivaamana!! :hug:

Repa: kyllä varmasti on ovislimoja joten nyt ei muuta kuin häätämään pölypunkkeja sängystä ;) :D

(.) en tiiä mitä sanoa itsestäni, limat on ollut ihan onnettomat tässä kierrossa. Viimeksi oikein lorahti, mutta nyt tasaista menoa vaan... Viime viikolla, olikohan se ke tuli kaikkein eniten.. :ashamed: Ovistestejä en siis tehnyt nyt sitten, tyhmä minä tyhmä :headwall: Ois pitänyt ostaa :headwall: :headwall:
Laitettiin tilausta menemään jopa lauantaina mökillä, saunassa. Ei hyvä idea!! Vi.tu että otti päähän kun meinas happi loppua ja pyörtyminen oli lähellä, no kaikkensa sitä pitää antaa :LOL: :LOL: Ei voitu mökissä kiksautella kun se on "makkarin puolelta" yhtä isoa tilaa, jossa 3 pariskunnan vuodetta, eroteltu sermeillä vain tilaa :headwall: No nyt ei auta muu kuin toivoa ja rukoilla että onnistaisi. Se on jännä että viimeksi olin tosi hyvällä mielin ja varma että tärppää, mutta nyt ei mitään... En meinaa edes jaksaa innostua :ashamed:
 
Miikkis, mulla se on ainakin "itsesuojeluvaisto", mikä tekee tota samaa. Periaatteella kun valmistautuu aina pahimpaan/pettymään niin se ei sitten muka harmita niin paljon kun niin tulee tapahtumaan. Esim. sillon kun mä plussasin niin mies sanoi jo noin viikon verran ennen sitä, että "sä oot ihan varmaan raskaana". Itse olin koko ajan sitä mieltä, että en ole vaikka oireitakin siihen suuntaan oli. Oli vaan helpompi ajatella, että en ole, en sitten muka olisi pettynyt niin paljon jos testi olisi negaa näyttänyt. Omalla kohdalla tuo innostumattomuus varmasti johtuisi juuri tuosta itsesuojeluvaistosta - mitä sitä turhaan innostua kun ei tärppää kuitenkaan. Ikuinen pessimisti, I know... :ashamed: Mut toivotaan, että innostumatttomuudesta huolimatta teidän saunasessiot :LOL: ois tuottanu tulosta!

Niin ja Epskeps, koitahan sinä parantua!
 
Viime yönä näin sitten sellaista unta, että olin rakenne-ultrassa ja masusta löytyi kolmoset :eek: Se oli muutenkin vähän saippuasarjamainen uni :LOL: Olisi muka itse pitänyt varata äitipolille aika, kun on riskiraskaus enkä sitten muistanut, kun olin niin puulla päähän lyöty tuosta yllätyksestä. Ja sitten äitini löysi jostain ultra-kuvan ja kysyi miksen ole kertonut ja sanoin, että en ole uskaltanut, jos menee kesken... Joo - ihan niinkuin ei masu näkyisi jos on puolessa välissä raskautta ja kolmoset vielä
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

No mutta se oli ihan piristävä uni, on hymyilyttänyt tuo juttu tämän päivää B) Mutta onneksi kolmosia ei ihan luonnollisesti synny kuin todella harvoin - että ihan enneunena tätä en haluaisi ottaa :LOL:

Pelottaa ihanaa lomaa teille :wave:
 
onneks on ohi, lauantaina oli esikoisella kuumetta, no onneks oli vaan sen yhen päivän kun sit la-su välisenä yönä mulla alko mahatauti, ei tajua mistä sekin tänne rynni, nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaan, tuli hyvin tiukasti pysyttyä sängynpohjalla :x nyt vaan kovasti toivon ettei tauti tuu koko poppoolle, muuten jää pian koko tää kuukausi yrittämättä, mutta toivotaan parasta että ollaan terveenä loppuviikosta ;)

Onnea nasuliinille vahvistuneesta plussasta =)

pelottaa hauskaa matkaa :)

miikkis heh, meitin poika tärppäs saunassa, oli jo yk 8 meneillään ja piti meiän äitille mennä viikonlopuks just tärppipäivinä niin eipäs siinä muu auttanu ja siellähän se alkunsa sitten sai :D että jospa olis teillekkin yhtä onnekas paikka :D
 
Heips pitkästä aikaa!! :wave:
Täällä ollaan sen verran päästy eteenpäin että menkat tuli kuusi viikkoa keskenmenon jälkeen ja tänään sit kävin ultrassa ja pakastealkionsiirtoa kokeiltaisiin perjantaina jos alkio selviää sulatusprosessista.
Peukutusta kaipaisin :D
Kirjoittelen enemmän tuolla lapsettomuuspuolella mutta tulen aina välillä tännekin kertomaan kuumisia ja lukemaan mitä teille, saman läpikäynneille kuuluu ;)
 
Hei!
Siis se siitä taustailusta :LOL: !
No toivoisin että jos joku voisi kertoa vastauksen seuraavaan kysymykseen.
Eli mulla alkoi silloin viime ma menkat TOSI runsaina ja sitä sitten tuli 4pv ja päälle 3dl, nyt sitten oli pe-su ihan puhdasta, mutta sunnuntai iltana vuoti taas kirkasta verta. kipuja on ollu lähinnä alavatsalla viimeisestä oviksesta lähtien. ja huimausta, pahoinvointia. raskaustesti negatiivinen. ja tänään kävin lääkärillä niin otti vaan papan, ja huomenna vien pissanäytteen, että onko virtsatietulehdusta...(??)
eli vieläkin tulee tuhrua...
MITÄ TÄÄ ON? mie oon ihan että HÄH?
Lääkärikään ei osannu sanoa mittää..Gynelle pääsee vasta syyskuussa!
Kertokaa pliis...johtuuko tää vielä km...nää oli kyllä jo kolomannet menkat km jälkeen!!!
 

Yhteistyössä