km:n jälkeen kuumeilevat...

N I M E N H U U T O!!! :attn: :attn: :attn:

Yritän tämän tehdä niin, että tässä viikon verran katson ketkä tänne kirjoittavat ja kirjaan heidät tähän. Sitten jos joku joka ei juuri nyt halua kirjoitella, mutta pysyä silti listalla, voi "lainaa" komennolla lisätä itsensä tähän listaan mukaan. Sopiiko näin? Jos joku keksii paremman idean ja tavan toteuttaa tämän niin kertokoot heti
;) :D

Amira
Aurinkoenergiaa
Beccy
EevaRouva
Eliisa80
Emik
Emppu78
Hiidi
Katherine
Kiti07
Kummi
Luhtalemmikki
MargeSimpson
Miikkis
Minda
Mimmuli82
Miukuli
Mymmelis
Nannukka
Nasuliini
Pelottaa
Puella
Pullenah
Repa
Risukasa
SadMam
SatuKa
Sonja74
Stoppis
Tinii
Tuutikki
Äitee2

Niin ja ne jotka eivät ilmoittaudu, otetaan tuosta meidän listalta pois. Mutta takaisinhan pääsee sitten jos niin haluaa!! :)

Voi Tonttutiina :hug: Kamalaa että heti perään käy noin :'(

Katherine :hug: Voihan mäsä :(

Sonja74 Voi ei! Inhottavaa että selviää noin myöhään ja tavallaan joutuu käymään koko homman läpi uudestaan! :hug:

Mimmuli82 eiköhän tuota voi onnitella jo ihan kunnolla eikä vaan varovasti =)

Epskeps paranemisia!

Pitää vielä mainita, että tein tuon sormus-testin myös miehelle ja se näytti ihan samaa kun mitä mulle itellenikin! :heart: Mutta kun laitoin miehen tekemään sen mulle, niin siinä ei ollut mitään tolkkua :eek: Sormus pyöri ja sahasi ihan miten sattuu ja ilman taukoja! Mies meinasi, että hänessä ei taida olla sellaisia taikavoimia :LOL:

epskeps: ethän minua tiputa? :/
Vaikka aion yhen kierroksen tässä välissä olla vähän enemmän taka-alalla niin en suinkaan hylkää teitä...
ettehän tekään minua???
:eek:
pakko ottaa yx kk pään selvittelyyn, ja nauttia miehestä ilman mitään päivien laskuja yms.yms. ;)
Ehkä sillein saa stressiäkin vähemmäx...
ollaan nyt kyllä nautittu ku tätikin älys häipyä kuvioista (mies kutsuu sitä mummox, ei siis muista että täti.. :LOL: )
Täytyy katella enemmän ens kuussa....
mutta älkää toki minua poistako...käyn aina välillä purkamassa teidän tekstit/kuulumiset..jota tulee sivutolkulla vaikka 1 tai 2 pv välein kävis lukemassa =)

Kaikille himmuisesti ++++++++++++++ :whistle:
Ja lämpimiä rutistus :hug: :hug: !!!

Aurinkoisin ajatuksin :heart: Aurinkoenergiaa :heart:

Tonttutiina, Sonja ja Katherine :hug: Elämä ei ole reilua! Voimia!
Epskeps Paranemisia sinulle!

Mimmuli Varovasti sinua jo onnittelen.

ON: Tänä aamuna testasin selkeän ja vahvan plussan! Ei epäilystäkään. Vähän on epäuskoinen olo, tuosta oireettomuudesta johtuen. Mutta kai se uskottava on. Tosi iloinen kyllä tietysti olen, mutta samalla tuntuu myös vähän syylliseltä. Miksi minulle tämä onni suotiin, kun ihan jokaikinen teistä muistakin olisi sen ainakin yhtä hyvin ansainnut! Toivon sydämestäni teille kaikille muillekin onnistumista mahdollisimman pian. Taustailen nyt varmaan jonkin aikaa ja katselen milloin uskaltaisin tuonne odottajien puolelle siirtyä. Ja niin ihania kuin olettekin, niin toivon etten enää koskaan joudu tänne palaamaan! tulkaa pian perässä!

puellaonnea. älä yhtään höpötä, mitään syyllisestä olosta. täällä kaikilla on oikeus iloita plussasta ihan yhtä paljon kuin surra tätiä. ONNEA. ja kaikki on "ansainnu" plussan yhtä paljon.
Tonttutiina :hug: ei ole sanoja lohduttamaan paremmin.

(.) mulla tädin odotus kestää nyt ku tietää, ettei ole tärpänny ihan yhtä kauan ku silloin ku jännään?haluis et tää kierto olis jo ohi. Vaikka tosin vapauttavaa kun ei tarvii koko ajan miettiä omia tuntemuksiaan.

kiva huomata ton nimenhuudon yhteydessä, kuinka moni seuraa taustalla. hei vaan teillekkin. =)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Onnea Puella! :hug: Ihanaa!

Mä oon jo tältä aamulta siivonnut ja leiponut pellillisen marjapiirakkaa, tulee päivällä vieraita. Isi ja poika ovat leikkipuistossa ja mun pitäisi rynnistää kohta suihkuun. Meinasi tulipalokin tulla aamulla kun nostin piirakan uunista keraamisen lieden päälle puisille pannunalusille. Aloin pukemaan poikaa ulos ja mies oli veskissä. Yhtäkkiä nenään alkoi tulla kamala käry ja tajusin katsoa hellalle niin poika oli jossain ??? välissä ehtinyt kääntää yhden lieden päälle (unohdin laittaa lapsilukon päälle) ja puinen pannunalusta kärysi mustana. Hirveä haju on vieläkin, mutta onneksi loppu hyvin kaikki hyvin ja vahingosta viisastuneena nostan tästä lähtien kaikki hellan ulkopuolelle jäähtymään!

Kaverit, jotka tänään tulevat kylään, odottavat esikoistaan 20 viikolla. Ihanaa nähdä vauvamahaa ja heille kylläkin onnen suon ilman pisaraakaan katkeruutta, yrittivät tätä hoitojen kautta vuosia.

Mulla loppui se vuoto 1,5 viikkoa sitten, mutta edelleen tulee välillä vaaleanpunainen pisara tai pari joskus pöksyyn. En tiedä onko limakalvot herkät ja esim. sekstailun jälkeen vuotaisi sitten hieman veristä vuotoa? Kirkkaan punaista ei ole vaan ihan hailakkaa. Eilen tuli muunmuassa ja sitä ennen muutamia päiviä sitten.

Hauskaa viikonloppua kaikki! :D

Puella:Vau!!!! Onnittelut vahvasta ja komiasta plussasta :D Eikä mitään syyllisyys juttuja,nyt oli sun aikas ja oot sen ansainnu ihan yhtälailla...Kyllä me vielä perässä tullaan...onnea :heart:

Mimmuli:Mulle kyseinen testi näytti "väärää" positiivista,joko oli menny aikaseen kesken tai viivan paikka...Mutta jos olit niin ajoissa testaamassa,niin haamua sen pitäskin vielä näyttää :) Ja jos se viiva siihen melko samantien pärähti niin uskaltaisin kyllä uskoa raskauteen...Eli varovaisesti onnittelen myöskin :heart:

Aurinkoenergiaa:Ei sua vielä oo unohettu :D Pidä rauhassa "siestaa" palstalta ja palaa sitten kun tuntuu siltä että kupoli kestää...Plussatuulosia myös sinne :wave:

Sonja:No voi räkä...kyllähän se positiivinen testi tietty vähän viittas tuohon. Noh,nyt toivotaan kovasti että kohtu tyhjenis eikä tarvitte lähtee kaavintaan...Tsemppiä ja voimia :hug:

Katharine: No just samanlaisia fiiliksiä oon potenu kun menkat myöhässä viikkotolkulla... :kieh: Mut ainakin tuli nyt sitte, laiha lohtu mutta kumminkin :hug:

Epskeps:Lievää flunssaa myös täällä,kurkku kipua ja limaisuutta. :snotty: Toistaseks kuitenkin pysyny aisoissa. Pikaista paranemista sinne :hug:

Mä vietän nyt tätä kierron "ihaninta" aikaa,mikään ei erityisemmin pänni just nyt,piinaviikot ei ole käsillä,joten ei mieti oireita tms.Toivoa täynnä niin sanotusti :saint: Paitsi jos ihan totta puhutaan,raskautuminen on tällä hetkellä vähän sivummalla ajatuksissa...jotenkin oon luopunu ajatuksesta ennenkuin toi kierto korjaantuu...mut sekin toivon mukaan saadaan pian kondikseen =) Yritän aina palauttaa mieleen sen tilastoläpän...et kohta on pakko olla mun aika :D

Kaikille tasasesti plussaonnea!!!

Niin ja vielä sen verran,että kiva kuulla Luhtalemmikistä pitkästä aikaa :wave:

NYT TARVITAAN VINKKEJÄ. HÄÄPÄIVÄVINKKEJÄ!!!
Eli olen järjestämässä jotain erilaista hääpäiväksemme, ja ajattelin käydä hakemassa kaupunkimme keskusta kartan, ja laittaa sinne paikkoja, joissa sitten laitan mieheni käymään. siis hääpäivä- aamuna kun herää, niin löytää keittiönpöydältä päivän ohjelman ja kartan. ja ohjeet miten pukeutua.
mutta nyt tarvisin kipeesti vinkkejä, mitä laitan tekeen niissä paikoissa, paikatkin ovat vielä avoimia.
Mutta jos jollakin pukkaa mieleen jotain niin voisitko vaikka yv:nä laittaa.
Olisin TOSI kiitollinen!!
:heart: :heart:

Tonttutiina, olen tosi pahoillani.. :hug:

Puella, lämpimät onnittelut plussasta!!! Nauti täysillä!

Sopuli83, Onnea ultraan!!! Voi kun pääsisi pian tuohon samaan tilanteeseen..

Epskeps, Kiitos kun jaksat aina päivitellä ja nyt keräillä nimiä..

ON: Tulevana tiistaina eka lääkäri tosiaan km:n jälkeen. Eilen alkoi jo tulla joitain merkkejä, että menkat saattaisi alkaa, mutta nyt ei mitään.. Omituista kyllä olisi, jos itsestään sieltä tulisivat. Ja jos tulee, niin luultavasti tiistaina, että joutuu perumaan lääkärin.. Ihanaa kun aina täytyy olla jo valmiiksi negatiivinen. :)

Mutta mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!!! :wave:

Ihanaa Puella :) Musta on tosi kannustavaa kun saa täällä lukea plussaviestejä. Jotenkin herättää toivoa itsessäkin, joten ei kannata tuntea syyllisyyttä noin ihanista viesteistä.

Minä sain vihdoin plussan ovistestiin. Ainakin luulen niin että tuo on nyt plussa. Kp on jo 18 että oli jo aikakin ja oireita etenkin himokkuutta on ollut jo viikko tolkulla. Kp 9 asti olen ajatellut että tämä kerta on se joka tärppää ja jyskytelty onkin siitä asti joka tai joka toinen päivä. Nyt pitäis vielä jaksaa tää viikonloppu. Harmi kun mies lähti lapsen päiväunien ajaksi treeneihin.

Nyt tuli noita limojakin ihan kunnolla kun tähän asti se on ollut sellaista pikkulusikallisia. Eli siinäkin mielessä kroppa on kunnossa vaikka muuta pelkäsin.

Eilen tuli kamala vauvakuume, kun kuulin hyvältä naapurilta että heille tulee toinen lapsi maaliskuussa. Meidän molempien ensimmäiset ovat saman ikäisiä ja vähä olis ollut kiva olla samaan aikaan mammalomalla. Mun la oli tammi-helmikuun vaihteessa. No, ehkä tässä on vielä toivoa, jos vaan tärppäis nopeasti.

Noista ovistesteistä vielä. Tähän asti olen siis tikuttanut Advancen liuskatestillä kun ne nyt loppui (10 ehdin tuhlata) niin tuli sit ostettua apteekista Aconin testejä (ei liuska). Eilen jo koitin yhden testata ja se oli melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva, Advancen testi oli samanlainen kuin lähes ne 9 aikaisempaakin. Seuraavassa kierrossa (jos sitä sit tulee ;) ) meinaan hankkia Clear bluen digitaalisen testin.

Mulla luteaalivaihe kestää usein sen 16 päivää niin kierron pituudeski voi nyt laittaa kysymysmerkin tilalle 33. Elikkä testaan 4.9. jos menkat eivät alkaaneet.

aurinkoenergiaa ehei tietenkään sua pudoteta joukosta :hug: Tauko tekee hyvää B)

Epskeps Pikaista paranemista :snotty:

Sain tänään valmiiksi muistokirjan pojastamme. Laitoin siihen kaikki masukuvat, ultrakuvat, synnytyksen jälkeen otetut kuvat enkelistä, kuvat arkkuunpäin, kuvat hautajaisista... Ja kirjoitin paljon paljon paljon runoja ja rukouksia... Niin ja etusivulla on tekemäni raskaustesti viivoineen, ja alhaalla lukee, että Rakas, meille tulee vauva! Mies luki kirjan tänään, ja voi kurjuus miten hän suri. Kun oli saanut sen luettua ja kuvat katsottua, tuli hän halaamaan mua ja purskahti itkuun... :'(

Mieleeni jäi pyörimään jotenkin niin raastava runo:

"Kun lapseni sisältäin vietiin, meni samalla uskoni siin.
Ja sairaalan kapeaan petiin, minä murruin ja itkin niin."

Tulostin kirjaan myös surutyöstä kertovan jutun, mikä on mielestäni erittäin hyvä. Tässä tämä, jos jotakin kiinnostaa: http://www.enkelisivut.net/surutyo.html

Äh, migreeniä pukkaa :headwall: Tuntuu kuin joku istuisi vasemman hartian päällä.... Niin lujaa painaa alaspäin... :headwall: :headwall:

Pelottaa :hug: itku hanat aukesi kun luin kirjoituksesi ja tuon linkittämäsi tekstin :'( Voimia sinulle ja Miehellesi todella paljon. :hug:

(.) itku on ollu herkässä jo muutaman päivän vaikka mieli on "hyvä",jotain lievää masennusta vissiin olevinaan,en tiedä...en osaa edes kommentoida tekstejänne enää,kuten varmaan huomaatte.Sellainen fyysinen väsymys on kova,yks ilta itkin yksin 2h putkeen ja seuraava päivä olikin tosi hyvä pv mut nyt olen taas samassa pisteessä,en tiedä et mistä tämä johtuu,kokemuksistako?

Kaavinta edessä maanantaina :( . Cytotecit aiheuttivat kovia kipuja, mutta mitään ei ole tullut ulos. Kävin tänään päivystyksessä ja siellä se 'klöntti' oli täsmälleen samassa paikassa kuin eilenkin. Tulehdusta ei onneksi ollut.

Nyt on kuitenkin jotenkin ihan hyvä ja seesteinen olo, kun tietää mitä seuraavaksi tapahtuu. Ja lääkäri, joka tutki minut eilen ja tänään oli kyllä maailman ihanin :) .

Se tässä on vaan nyt kaikkein korneinta, että esikoista odottaessa mulla todettiin supisteluherkkä kohtu ja mulla oli ennenaikaisia supistuksia, jotka lyhensivät kohdunkaulaa niin paljon, että jouduin lääkitykselle ja vuodelepoon. Ja nyt kun mulla ei ole kohdussani vauvaa, joka sitä kohdun suojaa tarvitsisi niin kohtuni ei supistelekaan tarpeeksi jotta se epämääräinen 'klöntti' poistuisi. :headwall:

PelottaaKävin kurkkimassa tuon laittamasi linkin... Tippa tuli minullekin silmäkulmaan ja mietin vain miten kukaan äiti ja isä ikinä voi tuollaisesta selvitä. :hug:

Puella Onnittelut! Älä turhaan koe syyllisyyttä - jokainen on meistä iloiset uutiset ja vauvansa ansainnut :heart:

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!

Kone takkuaa, ja Puellalle suunnatut onnittelut menivät johonkin z-avaruuteen =) Joten onnea :flower: :flower:

Sonja74 ja Äitee2 Kiitos haleista, en usko että maailmassa on sen kamalampaa tuskaa kuin laskea oma lapsi hautaan. Aika parantaa... :ashamed:

Heips kaikki! :wave: Täällä edelleen
joten pahoitteluni etten jaksa ihan kaikkeen kommentoida.. :ashamed: Kiitos kaikille paranemistoivotuksista!!! :heart: :)

Puellalle sylintäydeltä O N N E A!!!!
Todella ihanaa!! Hirmuisesti tarrasukkia pikkuiselle masumatkaajalle!
Eikä mitään syyllisyydentuntoja siellä saa tuntea! Hus pois sellaiset! Olkaa onnellisia vaan kun teille onnea on suotu :)

Aurinkoenergiaa ei sua olla mihinkään pudottamassa, ehei! Olet jo tuolla nimenhuuto-listassakin =) Pidä vain "vapaakuukausi" ja nauttikaa miehenne kanssa toistanne oikein kovasti. Tule sitten kertomaan mitä vapaakuukausi kuumeilusta toi tullessaan, josko vaikka sen kauan kaivatun plussan ;)

Ja kiitos kiitoksistanne, mielellänihän mä näitä listoja laittelen
Mut jos joku muukin haluaa päivitellä niin en mä pahakseni pistä ;)

Strömsö kiitos kun vastailit =) Mä meen nyt ens perjantaina gynelle. Sittenpähän taas on, ainakin toivon mukaan, astetta viisaampi..

Pelottaa

paljon onnea puella hieno juttu, nyt vaan nautitte =) ja niinhän ne plussasäteet leviää muillekkin kun te plussanneet niitä puhaltelette että ei tarvi ollenkaan tuntee syyllisyyttä =)

pelottaa :hug:

sonja ja katherine jaksamisia :hug:

minäkin kiittelen epskepsiä päivityksistä ja pikaista paranemista :)
meilläkin on esikoisella ollu tänään kuumetta ja on ollu tosi surkean oloinen, toivottavasti ei kierrä koko perhettä, ensviikolla olis suotuisaa olla terveenä ;)

Loppu mökki viikonloppu lyhyeen ku aamulla täti kurvas kylään. Lähin pojan kanssa samantein pois, ettei vuoto kerkee yltyä kamalaks.

Nyt on vähän tyhjä olo, keskeytys tulee kamalan voimakkaasti mieleen ja itkua on tullu tihrustettua pitkin päivää. Esikoinen ihmettelee taas äidin mielialaa, onneks mies tuleekin jo huomenna kotiin niin saa sitten olkapään, jota vasten itkeä.

Pelottaa: oot kyllä tehnyt kovan työn, mä en oo vielä edes pystynyt kunnolla kattomaan ultrakuvia. :hug:

Puella: mahtavat onnitelut :heart:

Nyt ei jaksa muuta, tää mamma painuu suruineen nyt pois täältä muita masentamasta. Palailen varmaan kun vuoto loppuu just nyt ei oo voimia. Vaikka mä tiesin, että menkat alkaa kun en sitä ovulaatiota edes bongannu silti tää ottaa päähän ja rankasti :'(

Listaan voi sitten korjata kp1 / 28-30 oli toi 34 vaan ton keskeytyksen jälkeen...

Vaikea aloittaa, mutta tosiaan jos km:sta ei vielä ole pitkää aikaa, niin ei kannata stressata, vaikkei se plussa heti tulisikaan. Olen itse yrittänyt asennoitua ajattelemaan, ettei se plussa voi tulla ennen kuin kroppa on kunnossa/edes ovulaatiota tapahtuu. Kannattaa ensimmäisten kiertojen aikana olla liikaa stressaamatta itseään tai yrittää olla ajattelematta, että heti on pakko raskautua. Lääkärissä oli puhetta myös siitä stressin vaikutuksesta kiertoon yms.

Ainakin omaa oloa helpotti paljon, mutta kyllä meilläkin edelleen voida puhua "yrittämisestä". Km:n jälkeen ajattelin ensin, että "heti uutta putkeen", mutta nyt olen ymmärtänyt, ettei se välttämättä menekään niin ihan luonnollisten syiden takia. Tämä ajattelutapa on helpottanut mun olotilaa, toivottavasti myös jonkun toisen!

Myönnetään, ei mikään tietysti olisi ihanampaa kuin tieto uudesta raskaudesta :/ . Ja tosi rankalta tämä tuntuu aina välillä, mutta kyllä sitä aina jaksaa iloita, kun saa lukea jonkun palstalaisista plussanneen! :)

Tosi paljon Puellalle onnea! :flower: :flower:

Haaveissa esikoinen

Irtosora..................KM 08/07
Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 2/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 7/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 10/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 12/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 17/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 19/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 19/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 22/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 24/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 25/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 30/26-30

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
SadMam..................RK 06/07..............................KP 2/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 6/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 20/33
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 31/28-32
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 32/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 7/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 7/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP 8/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 21/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 29/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 22-19/29

Haamuilijat

Nasuliini
Mimmuli82

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella

N I M E N H U U T O!!! :attn: :attn: :attn:

Yritän tämän tehdä niin, että tässä viikon verran katson ketkä tänne kirjoittavat ja kirjaan heidät tähän. Sitten jos joku joka ei juuri nyt halua kirjoitella, mutta pysyä silti listalla, voi "lainaa" komennolla lisätä itsensä tähän listaan mukaan. :D

Amira
Aurinkoenergiaa
Beccy
EevaRouva
Eliisa80
Emik
Emppu78
Hiidi
Irtosora
Katherine
Kiti07
Kummi
Luhtalemmikki
MargeSimpson
Miikkis
Minda
Mimmuli82
Miukuli
Mymmelis
Nannukka
Nasuliini
Pelottaa
Puella
Pullenah
Repa
Risukasa
SadMam
SatuKa
Sonja74
Stoppis
Tinii
Tuutikki
Äitee2

Niin ja ne jotka eivät ilmoittaudu, otetaan tuosta meidän listalta pois. Mutta takaisinhan pääsee sitten jos niin haluaa!! :)

PS. Nimenhuuto alkoi ke 15.8

Puella ihania uutisia, onneksi olkoon! :flower: =) Kiva kun tänne on nyt tullut iloisiakin uutisia tunnelmaa keventämään :)

Sonja74 voi itku että lääkkeet eivät auttaneet :/ Mutta kaavinnan luulisi ainakin kaiken poistavan ja itselläni ainakin oli hyvä kokemus kaavinnasta, joten tsemppiä sulle maanantaille :hug: Mutta on se kyllä varmasti harmi aloittaa taas uudestaan kuukautisten odotus :hug:

SadMam :hug:

Pelottaa :hug:

Ja kaikille ketkä tarvitsee :hug: tai vaikkei tarttiskaan ;) :hug:

Yhteistyössä