Puella:Vau!!!! Onnittelut vahvasta ja komiasta plussasta
Eikä mitään syyllisyys juttuja,nyt oli sun aikas ja oot sen ansainnu ihan yhtälailla...Kyllä me vielä perässä tullaan...onnea :heart:
Mimmuli:Mulle kyseinen testi näytti "väärää" positiivista,joko oli menny aikaseen kesken tai viivan paikka...Mutta jos olit niin ajoissa testaamassa,niin haamua sen pitäskin vielä näyttää
Ja jos se viiva siihen melko samantien pärähti niin uskaltaisin kyllä uskoa raskauteen...Eli varovaisesti onnittelen myöskin :heart:
Aurinkoenergiaa:Ei sua vielä oo unohettu
Pidä rauhassa "siestaa" palstalta ja palaa sitten kun tuntuu siltä että kupoli kestää...Plussatuulosia myös sinne :wave:
Sonja:No voi räkä...kyllähän se positiivinen testi tietty vähän viittas tuohon. Noh,nyt toivotaan kovasti että kohtu tyhjenis eikä tarvitte lähtee kaavintaan...Tsemppiä ja voimia :hug:
Katharine: No just samanlaisia fiiliksiä oon potenu kun menkat myöhässä viikkotolkulla... :kieh: Mut ainakin tuli nyt sitte, laiha lohtu mutta kumminkin :hug:
Epskeps:Lievää flunssaa myös täällä,kurkku kipua ja limaisuutta. :snotty: Toistaseks kuitenkin pysyny aisoissa. Pikaista paranemista sinne :hug:
Mä vietän nyt tätä kierron "ihaninta" aikaa,mikään ei erityisemmin pänni just nyt,piinaviikot ei ole käsillä,joten ei mieti oireita tms.Toivoa täynnä niin sanotusti :saint: Paitsi jos ihan totta puhutaan,raskautuminen on tällä hetkellä vähän sivummalla ajatuksissa...jotenkin oon luopunu ajatuksesta ennenkuin toi kierto korjaantuu...mut sekin toivon mukaan saadaan pian kondikseen =) Yritän aina palauttaa mieleen sen tilastoläpän...et kohta on pakko olla mun aika
Kaikille tasasesti plussaonnea!!!
Niin ja vielä sen verran,että kiva kuulla
Luhtalemmikistä pitkästä aikaa :wave: