Tonttutiina Voi ei
Toivottavasti ei ole km!! Voimahali :hug: sinne!! Toivotaan parasta!! Mulla oli km:t peräkkäisiä. Joulukuussa eka ja sitten toinen maaliskuussa.. :'(
Miikkis, kiitti
Pakko oli varata se aika, et saan mielenrauhan. Voihan olla ettei tuolla gynelläkään mitään selviä eikä vastausta saa miksei raskautuminen onnistu. Mut mentävä on.
Miksei siellä mökillä voi kiksautella? Luulis että luonnonhelmassa ne hormonit vasta hyrräisivät ja lempi leiskuisi :heart: Kuvittelee hän jolla ei mökkiä ole.. :ashamed: Toivottavasti saatte laitettua tilausta menemään =)
Sopuli83 kiva kun tulit meitä moikkaamaan ja ihanaa että kaikki on siellä hyvin
:heart:
Luhtalemmikille myös heipat :wave: Kiva kun kävit moikkaamassa meitä
Tärppionnea sinne teillekin :heart:
Miukuli TJOT tarkoittaa just sitä
O.N Vuoto onneksi hiljentyt, huomattavasti! Jo alkoi riittämäänkin!! |O Nyt on vaan sellainen olo et oon kipeeksi tulossa :snotty: Paleltaa, nenä vuotaa ja aivastuttaa..
Ei vaan jaksais sairastaa :/ (no kukapa jaksais..) Meitsi vinksahti tuon sormustestin kans kyl pahemman kerran.. :ashamed:
Ties kuinka monta kertaa oon sen tehny ja tein jopa pojallenikin sen!
Pojalle on sitten tulossa poika-tyttö
Onpahan tää mummo sitten valmiina!!
Mulle tuo testi näytti monta kertaa tuon poika-tyttö-tyttö, mut sitten yks kaks näytti poika-poika-poika ja sitten viimeiseksi tuli vaan poika. Et johan kävin sitten miettiin, et jaahas, näinköhän tuo nyt tarkoittaa et mein lapsiluku on nyt täynnä..
:ashamed: Mut pitää jatkaa tuota vielä ja tehdä se miehellekin. On varmaan tosi innoissaan kun sanon, et nyt tehdään sormustesti et nähdään tuleeko meille lapsia lisää