Sadmam :hug: Voimia sinne kovasti :hug: Pitää vain uskoa siihen, että uusi vauva saa alkunsa sitten kun ollaan henkisesti siihen valmiita. Pojan menetys on kuitenkin vielä niin tuore asia, että luonto varmasti järjestää sen oikein, ettei raskautuminen tapahdu "liian nopeasti", vaan saamme suruajan. Toki vauvakuume on valtava, ja sisällä niin h.lvetin tyhjä olo... :ashamed: ja niin monesti tulee (koko ajan) tunne että mä haluan sen vauvamasun takaisin!! Annetaan itsellemme aikaa... Mä uskon että uusi vauva annetaan sitten kun tuolla yläkerrassa katsotaan meidän olevan siihen valmiita. Koska jos uusi raskautuminen tapahtuisi liian nopeasti, jäisi se käsittelemätön suru sisäämme, ja purkautuisi pois vasta pitkän ajan jälkeen, miljoona kertaisena. :hug:
Repa Mä uskon myös tuohon että ovis siellä sulle kolkutteleepi =) Jospa tämä kierto on sulla lyhyempi, niin oviskin on aiemmin
Emppu78 Oih, jospa siellä masussasi olisikin pieni ihmisen alku!!
Madam mammasta ja Ennustaja Ellistä mäkin olen laittanut niille muutama vuosi sitten mailia, ja väärin on ennusteet mennyt. Toisen mukaan mun pitäis tämän vuoden marraskuussa synnyttää kaksospojat
ja toisen mukaan helmikuussa pitäisi syntyä tyttö.
Ja lisäksi molemmat lupas vielä vuoden välein muksuja, yhteensä tais olla 5 nekkua tulollaan...
Tuosta kirjasta minkä vauvastamme tein, se on tosiaankin terapeuttista. On se niin paljon todellisempaa katsoa siitä pikkuisen kuvia, kuin vain koneelta. Tavoitteeni on, että joku päivä pystyn katsomaan ja lukemaan sitä, itkemättä. Ultrakuvia ei ole kuin 4 kipaletta np-ultrasta. Ylimääräisistä ultrista, rakenneultrasta, taikka 4D-ultrasta ei saatu yhtään kuvaa itsellemme, koska lääkärit tutkivat vain sydäntä kauhuissaan :ashamed: Mutta onneksi otimme synnytyksen jälkeen useita kuvia pikkuisesta. Silloin kun shokissa menimme sairaalaan, otin kameran mukaan koska ajattelin että otetaan kuvia pojasta, ja jos sitten tuntuukin väärältä ja huonolta ajatukselta, niin eihän meidän tarvi niitä kuvia katsoa. Halusin kuitenkin varalta ottaa kameran mukaan, ja onneksi otin!! Kuvat ovat auttaneet mua niin paljon. Ja kun toinen on niin kovin täydellinen niissä kuvissa...
Nyt tämä rouva hyppää autoon ja lähdetään ajamaan kohti Helsinkiä =) Mennään pilottiin yöksi, ja huomen aamulla klo:06.15 hyppämme lentsikkaan ja lennämme Turkkiin =) Palailen 2 viikon kuluttua, jos en lomalla pääse nettiin. Moikkuli ihanaiset naiset :wave: Muistakaa plussailla kunnolla ++++++++++++++++++++++++
Voikaa hyvin, ja :hug: kaikille! :heart: