KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Hei kaikille :wave: Ihanan paljon plussia, onnea kaikille niistä! :heart: Tuleekin ihan joulumieli, kun kaikki saavat lahjoja :xmas:

Ajattelin vain nopeesti moikata, että taustalla roikutaan ja haaveillaan yhä, ekoja menkkoja odotellen. Vuodon alkamisesta on mennyt 7,5 viikkoa, mutta lääkkeestä vasta 5... eli kai ne jouluun mennessä tulee. Lueskelemassa käyn kyllä melkein joka päivä silti!

Plussapyörremyrsky siis tänne mun puolesta kiskaisemaan kaikilta jalat alta :D
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
maaliskuu varovaiset onnittelut täältä :heart:

).(
tein tänää testin kaks tuntii sitten ja muistin sen vast nyt (ajattelin et testaan nyt negan et jos vaik sattuis et silloin 17pvä meen sinne verikokeeseen et jos siel ilmeneekin et olisin raskaana nii voisin sanoo et oon nega testin silloin tehny et olis sit helpompi määrittää raskauden kesto) no enpä sit tehny hyvin haalee viiva näky olleen siinä. mut ei kyl voi merkitä mitään muuta kun et mussa on viel sitä rskaushormoonia kun ekan kerran keskenmenon jälkeen harrastettiin seksiä viikko sitten.
 
Onnea kaikille plussanneille :flower: :heart:
Kanella onneksi pääsette kuitenkin tutkimuksiin :hug:
Woodoota on iksy jo nyt, mutta kaikkea hyvää ja käy välillä mua viikonloppuiltoina vähän viihdyttämässä...
Ei muista mitä piti kommentoida...
:heart: vahva :heart: löytyi ultrassa.
 
Oikein paljon onnea plussanneille ja haamuilijoille vahvistumisia :flower: :heart:

Aamulla tein mammaksin liuskatestin ja sain siihen ilmestymään vahvan viivan lisäksi myös haalean punaisen viivan. Pitää koittaa ehtiä apteekkiin hakemaan varmistustesti ens viikolle. Vielä en kyllä innostu mutta toivon parasta.
 
Plussanneille Onnittelut kaikille! :heart: :flower:

Toistaiseksi vielä OnniEmmin odottaja,maanantaina uusintaultra jolloin sykkeen pitäisi löytyä sairaalassa, huonolta näyttää jälleen kerran , komannen. :ashamed:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Täällä aika lailla sama tilanne kuin RvaPikkumyyllä :'( Lääkäri ei ollut kovin toiveikas eilisen ultrauksen jälkeen. Itse kyllä mielestäni näin selvän sykkeen meidän murulla. Sekava tilanne kun se lääkärikin oli sellainen idiootti. Hoki vain että se on kovin pieni.. mutta sitten kun tutkin niitä mittoja niin se kyllä vastasi mun olettamia viikkoja. 15 päivä kuullaan miten asiat ovat...
 
Rouva Pikkumyy Tuhannesti onnea maanantaiseen ultraan! Jospa siellä pikkuinen :heart: sydän sykkisi. :hug:

Nanniinalle viivan vahvistumisia! :)

Mymmyryy Hienoa, että ultrassa näkyi mitä pitääkin, eli :heart: :)

Leinikille kans onnea pikkuisen suhteen! :hug:

ON Nyt kai kp24. Tuskinpa on tästä kierrosta tärpännyt, kun ei tunnu oikein miltään. :(
 
Hei vaan kaikki!

Rva Pikkumyy ja Leinikki, toivon kovasti parasta jospa se seuraava ultra kuitenkin toisi iloisia uutisia.

Pari uutta plussaakin on jälleen tullut.

Ja muut vain sitkeästi jatkakoon plussatalkoita, fiilaten ja höyläten vaan!
Kyllä se plussa sieltä tulee, ehkäpä juuri silloin kun sitä vähiten odottaa.

Itse kävin siis korvapolilla Helsingissä eilen ja olipa reissu! Kyllä se ottaa voimille ja mitään kummosia en edes lääkärillä käynnin lisäksi kerennyt siellä tekemään.

Lääkärit ovat edelleen epävarmoja mistä mun vaivani johtuu, lähinnä arvailevat :eek:
Lääkäri suositteli nyt ensin cordan katkaisua mutta vasta synnytyksen jälkeen, sen olisi voinu toki tehdä jo aiemmin mutta, hän arveli, että emme ota riskiä, pääseen siis melko pian kun sinne kunhan ilmoitan jakautuneeni. Mutta aika skeptinen olen, kysyinkin, että voinko soittaa aiemmin jos raskaus menee kesken :attn: Tuntuu, että jokaiseen omaan ajatukseen lisään että ehkä minä saan vauvan elokuussa, mieluiten olisin ajattelematta koko asiaa.

Jotenkin tuntuu vaikealta päästää irti tästä kuumeilupuolesta, toisella puolella tunnen itseni vain lähinnä nuuskijaksi, en osaa sinne juurikaan vielä kirjoitella. Aina käyn ensin lukemassa teidän kuulumiset :heart:

Koettakaa jaksella, olette paljon mielessäni :wave:
 
unicco epäselvyys on kaikkein pahinta, mun mielestä. Kyllä toi korvahomma selviää. Mulla on vähän samat fiilikset, että ei tiedä minne kuuluu. Täällä on niin kauan hengaillu ja aina tänne samaan pinoon tippunut, joten tää on vähän kuin olis kotona. Toki tuolla km:n jälkeen odotuspuolellakin on tuttuja ja juttu luistaa, oon sielläkin jonkun kerran roikkunut.
Ja tänne pinoon tuntuu pahalta kirjoittaa iloisia kuulumisia, koska muistaa itse kuinka ei niin kivaa välillä oli kun joku kävi hehkuttamassa omaa vointiaan ja raskauttaan (varsinkin silloin, kun juuri olet pitänyt oman pienen hautajaiset). Toki toisten kuulumisia oli silloinkin kiva lukea, että ristiriitaisia fiilareita :ashamed: :snotty:
 
Hei...iltaa...tänne tulin kurkkii...Ois 5. keskenmeno juuri takanapäin ja yritän löytää itseäni viisaampia kertomaan mitä syitä keskenmenoihin on löytynyt. Löytyy 3 lastakin, ja keskenmenoja kun ei ole 3 peräkkäistä niin tutkimuksiinkaan en ole päässyt.
 
ON: kp18, tai nyt pe puolella jo kp19..
tapahtui tänää kummia: oletin jo että menkat sieltä tupsahti hyvin aikasin, noi kierrot ku viel sekasin.. mut hitot, valkovuotoa lorahti. nyt on kaks pv tapahtunu moisia.
Pupuilla ei oo jaksettu nyt jokuseen pv ja oletan ovikseni olevan näillä päivin.. taitaapi siis mennä tää kierto ihan sivu suun. kahtotaan.
 
Haleja kaikille, uusille, vanhoille, plussanneille!!!!

Kanellalle nyt annan erityishalin silti, vaikka kaikki oottekin mielessä, mä toivon, että pääset pian kättärille!!! Toivotaan, että homma hoituisi, vaikka joutuisitkin pari kk pitämään kierukkaa, ni kyllähän tää aika menee nopsaan? Sinä ja minä ollaan täällä oltu jo yli puoli vuotta, ja kylä se toisaalta tuntuu lyhyeltä? Eikö? :hug:

Ja toisaalta epskepsin kpt näyttää hyvältä, peukutan!!!

Muutamaa huonoa uutistakin enteiltiin. Toivomme, että näin ei olisi.

Mulla on ollut töissä kamala hoppu, en ole tänne kerennyt.

Ja mua kaivattiinkin, ai että, nousee hattuun melkein. *Ootte te ihania.

Laskemisen suhteen, ei kyllä uskois, että olen yliopistolla matikkaa lukenut, laskutaito on kyllä sellasta tasoa, että päivät on mitä on ja bylsitään jos nappaa. :LOL:

Nyt on mulla tosi kiva fiilis, mulla ei ole paisetta tästä asiasta. Vähän on sellanen, että tulee jos tulee, mutta ei haittaa vaikkei just nyt tuukaan. Joulufiilis on tosi kova, ollaan todentotta leivottu lasten kanssa ja jouluvalotkin on jo kuistilla. Ni jotenki hyvä, että tuli muuita ajateltavaa kun se, että ei vaan raskaudu. Näillä mietteillä jatkan päivien laskemista...


Jouluhali vielä kaikille!!!!





 
Pikkumyylle ja Leinikille kovasti jaksamista :hug: Toivotaan kuitenkin, että pelot osoittautuvat turhiksi.

Kylläpä on plussarikkaana alkanut tämä joulukuu, paljon onnea kaikille plussanneille :flower:

Itsellä nyt vaan odottelua reilu viikko :headwall:
 
Ekaksi :hug: kaikille sitä tarvitseville!

Monta on jo plussaajaa vaikka kuu vasta aluillaan,
hyvältä näyttää! =)

Minä täällä varmuuden vuoksi testasin eilen,
oli niin kummalliset menkat.
Luultavasti ne kyllä johtuivat vaan tuosta mun
dieetistä, oli 3kg pudonnut eilisessä punnituksessa
ja aikaa mennyt vain 9pv edellisestä!
Ja senttejäkin oli pari hävinnyt navan kohdalta,jee!
Nyt kun sen saa pienemmäksi, voisi sitä ruveta jo
kasvattelemaan.. :LOL:

Tosiaan,siihen testiin...
Se oli analyz exact ja oudosti siihen piirtyi
kaksi viivaa testialueeseen poikittain!?
Olikos siinä jotakin vikaa?
Kontrolliviiva oli kuitenkin ihan selkeä, joten
pidän sitä negana...
Kummastuttaa vaan nuo vaaleanpunaiset
raidat poikittain siinä??
Onko muille käynyt vastaavaa?

Nyt lähden väsäämään marsipaanipossuja
kakun päälle, lupasin tehdä lasten pikkujouluihin
kakun...mutta herkkulakon vuoksi se jää
itseltä maistelematta :D
 
sorry nyt tulee vaan omaanapaa:(
).(
mä oon nyt ihan sekaisin. yöllä tuli vähän jotain ihme tuhrua(mulla ei ikinä oo tullu tuhrua) ja nyt mä oon alkanu kuvittelee kaikenlaisia raskausoireita. mut vaiks mä oisinkin raskaana niin enhän mä vielä vois mitenkään tuntea mitään oireita? koska se olis vasta saanu alkunsa tasan viikko sitten..
ja sit taas pelottaa sekin että jos johtuu siitä että kohtuun olis jääny jotain ja se aiheuttaa nää oireet ja selviäis et joutuisin viel kaavintaan.. mä en enää tiiä mitä pitäs ajatella..
 
Moi!
Pääsenkö mukaan? Km tapahtui 2 vko sitten ja täällä jo kuumeilen taas vauvasta! (Miehelle kun ei uskalla vielä kuumeilusta kertoa). Kolmatta siis toivoisin, keskeytynyt raskaus sai alkuunsa ainoasta kerrasta ja näin vielä pikkuisen ultrassa liikkuvana ja sydänkin sykkii, mutta samalla illalla supistukset ja kamala vuoto alkoivat... Kohtu on tyhjentynyt itsestään, mutta kamalin asia oli maidon nousu rintoihin (ihan kun olisin synnyttänyt)! Sain siihen lääkkeitä ja toivottavasti keho ymmärtää että vauvaa ei syntynytkään.
Menkoista ei tietoa, yleensä aika pitkä kierto 32-35pva, joten odottellaan vaan.
 
awek123 Tervetuloa mukaan vaan, pahoittelut kokemastasi! :hug: Täällä voit jakaa kuumeilun ilot ja surut kanssamme. :)

nanakuu Toi sun tuhruhan vois olla kiinnittymisvuotoa. Malta nyt odotella hetki oireinesi ja testaa sitten, kun siltä tuntuu. :)

tinttamaaria Mä oon tähän mennessä ainoan plussani testannut juurikin tuolla Analyz Exactilla, ja ei mitään häikkää ollut testissä. Aika hassua, jos on kaksi poikkiviivaa. :eek:
 
Empuuu no se mullakin tuli mieleen. mut km:sta on aikaa vaan 2 viikkoa.. siks vähän mietityttää.. en kyl oo ajatellu enempää testailla kun vast sit 17pvä kun on se r-testi verestä siel terveyskeskuksessa. pitäs vaan yrittää olla miettimät koko asiaa.. mut eihän se onnistu :D no jos tää nyt sit rupeis vaan askartelee tonttuja nii olis jotain tekemist eikä tarvis ajatella..
 
Heips kaikille!!
Kokeilen nyt onneani ja hivuttaudun tonne odottajien puolelle, jospa sinne tällä kertaa saisin jäädä ja pikku-onni matkassa jaksaisi loppuun asti!!

Plussa-tuulia kaikille toivon ja hyvää joulun odotusta!!

Terkuin: maaliskuu ja pikku-onni
 
maaliskuu Toivottavasti pysytkin odottajien puolella, käy toki meitä moikkaamassa välillä! :) :wave:

nanakuu Ai niin, sulla oli vasta niin vähän aikaa KM:stä. Tekee varmasti hyvää ajatella välillä muutakin kuin näitä raskausjuttuja. :) Me hommattiin akvaario, nyt siellä on jo asukkejakin. Kalojen touhuja on kiva seurailla, ja varmasti pysyy ajatukset poissa kuumeilusta!
 
P-E
awek123 tervetuloa :hug: ja pahoitteluni :hug:
pikkumyy ja leinikki tsemppiä :hug: toivottavasti kaikki olisi hyvin.
Täällä ei eriskummallista, nyt vaan odotellaan. Työviikko menossa joten on toi pupuilukin vähemmällä :) Väsyttää vaan niin pirusti, välillä tuntuu ettei jaksa edes varpaitansa heiluttaa. Kai tää pimeys tekee tehtävänsä.
Mukavaa viikonloppua kaikille ja hyvää itsenäisyys päivää :flower:
 

Yhteistyössä