KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Tervehdys!
Ajattelin liittyä seuraanne kun tuntuu, että jotain vertaistukea kaipaa...
Meillä ennestään tyttö, syntynyt 10/07. Pikkukakkonen kovasti toiveissa ja alkuun päästiinkin, mutta 2vkoa sitten ekassa ultrassa todettiin elämänalun kuolleen. Eli keskenmeno oli tullut rv9 tienoilla ja rv11 se todettiin nt-ultrassa. Mitään tuntemuksia tai vuotoa ei ollut, joten shokkina tuli ko. uutinen. Lääkkeellisesti km hoidettiin ja n.3pv sitten loppui vihdoin vuoto.
Nyt sitten pitäisi odotella niitä ekoja menkkoja ennenkuin "saa" aloittaa uuden yrityksen.
Henkinen puoli on jo suhteellisen ok, tietysti välillä asia nousee mieleen ihan josaain kummissa paikoissa ja hetkissä.
Paljon tukea olen omalta mieheltäni saanut ja vertaistukea muutamalta tutulta.

Kunhan ne ekat menkat ilmaantuu niin sitten voisin minäkin liittyä kp listoille päivitettäväksi :)
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja plussapuhureita kaikille jouluksi :heart:
 
Ei juma en mä pääse pois täältä ku on näin jännää! epsu mulla on nyt niiiiin kaikki ylim osat sulle pystyssä. Mä oonki jo sängyssä miestä odottamassa kun mies tulee ni nostan kyllä siltäkin kaikki sormet ja ulokkeet pystyyn. Mymmiksen käskystä. :p

Ja ihan vaan siksi että tsemppaan sua! Ihan vaan siksi........ :xmas:
 
Oko mulla jo oikeasti kp21?.. :headwall: :LOL:
Hmm, nyt kyl jo hituttaa hitusen etten ollu tilannut niit ovistestejä :D olis pitäny ku mietityttää nyt niin kovin paljon :ashamed:
No, nännit on arat, rinnat raskaat..lämmöistä en tiiä yhtikäs mitään.
Toiveet olis huipussaan, josko saisi jo jouluksi iloisia uutisia..mmmmm.. :heart:

Uskoo ken tahoo, mie en usko ennen ku näen :LOL:
 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise.............................KM 10/08 .........................KP 3/35
Elviira-76...........................RK 11/07...........................KP 6/26-27
MeaMimosa.............KM 04/08, 06/08, 08/08..... KP 10/28-32(pt)
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 15/30
Piki80................................ KM 10/08..........................KP 18/28
Lymypiilo..........................KM 07/08 10/08................KP 18/28
Lehmis...............................KM 09/08..........................KP 19/26-33
tyttö onnellinen..................KM 12/07..........................KP 19/28-32
Kanella...............................KM 05/08..........................KP 20/30
Dada...................................KU 07/08..........................KP 22/
Empuuu........ ......................KM 09/08.........................KP 28/30-36
Julietta.......... ......................KM 09/07, 03/08.............KP 29/29
Liinakko.............................TM 07/08
Betania...............................KM 06/07(pt)
Nasu-85........ ......................KU 11/08
nanakuu.............................KM 11/08
tiitu87................................KM 11/08
Maaria-76........ KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Filuuri................................KM 08/08..........................KP 7/28-
miigu123............................KM 10/08..........................KP 16/30
nöttiäinen...........................RK 10/08...........................KP 18/?
Annemaarit........................KM 08/08..........................KP 19/24-28
marijasu.............................KM 06/08..........................KP 34/27-30
pikku-pirpana.....................KM 09/08
Tinttamaaria.......................KU08/08(pt)
valonsäde...........................KM 11/08
Yeb....................................KM 07/06, 11/08
Nemu.................................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi...................................KM 11/08



HAAVEISSA KOLMAS



Jellona84............................TM 10/08...........................KP 15/35-38
Omenaruusu.......................KM 10/01, 10/08...............KP 18/
PuuhaEmmi........................KM 10/08..........................KP 21/26-28
rouva-77.............................KM 10/08..........................KP 24/28-36
Amira.................................KM 06/07..........................KP 42/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
awek123.............................KM 11/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka....... .....................KM 05/08..........................KP 4/29







PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo, Meritähti, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Epskeps




 
Elwi tervetuloa ja iso halaus :hug:, Onneksi täältä suht nopeesti potkitaan porukkaa ulos, niin ehkä sunkaan ei tarvitse kauaa täällä olla :saint: vaikka toki saa olla pidempään, jos oikein kunnolla viihtyy :D

Hyvää huomenta muillekin, ja sanottehan heti, jos tuntuu et nyt on jokin informaatio pielessä!
Tästä se arkiviikko taas lähtee mulla käyntiin, onneksi enää kaksi viikkoa joululomaan!
Olen jo ihan tosissani sen tarpeessa....

 
ÄRSYTTÄVÄÄ; mun teksti hävisi!!!

Lyhennettynä: Onnittelut plussanneille! Hali Happihypylle, pelottava tarina, ei ihme että olet pelästynyt! Tule tänne sitten, jos/kun siltä tuntuu... Ja woodoo, sua tulee ikävä
:heart:

Oltiin viikko reissussa (Piki huomaskin) ja höyläykset on hoidettu kuntoon. Nyt sit ollaan raskaana, kunnes testataan ;) Eli pystyssä päin kohti testingiä, jota saamme vielä hetken odottaa... Mites muut höylääjät? Ollaanko sitä oltu ahkeria?

Sun Rise: Hieno!
 
happihypylle :hug: :hug:

woodoo rauhallista joulua ja vauhdikasta uutta vuotta....

Sun Rise kiva lista. Hyvin tuo näyttää sujuvan.

On: Tänään testasin vielä apteekin omalla varmistuksen ja plussaahan tuo näytti. Jospa tuohon nyt uskoisi. Neuvolaan taidan soittaa vasta myöhemmin ettei käy niin kuin viimeksi.
 
Pahoittelut Elwi tapahtuneesta, samalla tervetulotoivotukset joukkoomme. :hug:

Oma napa Pari päivää nyt ollut rinnat raskaammat kuin normaalisti ja viime viikon lopusta on iltaväsymys ollut mieletön. Oon jopa nyt nukahtanut selälleen, mitä ei lähes ikinä tapahdu! Mahassa tuntuu välillä hassulta. Nyt kp28, eli vielä pitäisi pari päivää malttaa, jos aion testailla. :) Eilen taas yhdyntä sattui vähän. |O

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia! :wave: :)
 
P-E
Elwi :hug: pahoittelut ja tervetuloa :hug:
Pakko tunnustaa täällä ollut hyvin hiljaista tuon höyläilyn suhteen :ashamed: Yövuoroviikko menossa eikä ole jaksanut/ehtinyt luukkuja availeen. Mutta onpahan sitten monta avaamatonta luukkua kun on taas vapaaviikko :LOL:
Kaikille jännäilijöille nostan sormet ja varpaat ylös :)
 
Tein aamulla testin ja selvä plussa tuli :heart: Huh huh sentään, tätä on odotettu ja toivottu niin pitkään ja nyt se tuli. Monenmoisia tuntemuksia pyörii sisimmässä, iloa, pelkoa.. Kunpa tämä tällä kertaa onnistuisi :saint: Sydämellinen kiitos kaikille jotka ovat tsempanneet ja tukeneet. :hug: :heart:
 
Paljon olen tätäkin palstaa tässä syksyn mittaan lueskellut mutten aiemmin uskaltautunut kirjoittamaan.. Elokuussa menetimme rv16+5 pienet enkelipojat, kauan kaivatut lapsukaiset. Uutta mahdollisuutta aloimme pikku hiljaa yrittämään ja kuinkas kävikään.. Eilen illalla plussattiin luomuvaavi =) Nyt siis rv 5+1
Olo on tosi iloinen mutta samalla hieman varuillaan olen. Kunpa tällä kertaa kaikki menisi vaan hyvin.. :heart:
Tsemppiä kaikille muillekin yrittäjille ja jo plussanneille :hug:
 
Epsu!!! Voi tajuton!! Mun henkeni ihan salpautu kun luin sun viestiä!!! Onnea ihan niin älyttömästi kuin olla ja voi!! Ja ihan sikana tarriksia ja liimaa mukaan!!! Voi että kun tätä päivää olen niin paljon odottanut!! :flower: :flower: :flower: :D :D :D
 
EPSU!!!!!!! WAU!!!!


Ei sitten turhaan tsempattu partiolaisen tavoin ja nostettu eilen lippua salkoon!!! :xmas: :p :p :xmas: :ashamed:

Paljon onnea NYT ja vielä enemmän onnea SIT, eli koko matkalle seuraavien kuukausien ajan!!! Aivan mahtavaa saada tältä listalta "vanhoja" pois!!!

:heart: :flower: :xmas: :wave: :p :snotty: :heart: :heart: :LOL: :LOL: :kieh: :D :flower: :attn:

 
Rouva Pikkumyy, en pysty mitenkään kuvittelemaan miltä susta tuntuu, mutta sen tiedän että tarvitset nyt paljon lohdutusta, lämpöä ja valoa. Niitä kaikkia teille lähetän syleittäin :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Nyt vain otat kaiken aikasi suremiseen ja huuda kunnolla, jos sattuu ettei mitään jää muhimaan!
 

Yhteistyössä