KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Lymypiilo, ainakin päättäväisyyttä riittää :LOL: Kannattaakin ajatella se noin, koska sitä kuulemma vetää puoleensa juurikin niitä asioita joita ajattelee, näin olen kuullut. Ollaan siis kaikki raskaana :p
Empuuu nyt ainakin on, senhän huomaa jo
:D

Epskeps ihana uutinen, suuret onnitelut teille :heart: :flower:
Katsos, sen takiahan olin sinut eilen poistanut listalta, jotta pääsisin lisäämään plussanneisiin ;)

Jenmaakollekin onnittelut, en taida sinua pinota kerta siirryt suoraan odottajiin :saint:

Mulla itelläni on vuoto ollut tänään olematonta ja nuo kaksikin päivää oli aikas ruskeeta, jolloinka minun päätelmäni on: Pakko olla raskaana, tämä on sitä vanhaa verta, hmm... nipisteleekös vatsaa ehkä ihan vähän ja onkos nokkakin melkein tukossa...
Eli ei kurjuutta kummempaa, kun jo näin varhaisessa vaiheessa kiertoa luulen olevani raskaana... :LOL:
 
EPSU jee jee jee, kyllä tätä päivää on odotettu ja toivottu niin kovasti :D :D :D onnea ihan hirmuisen paljon ja nyt kaikki apuvoimat ja työkalut että pikkuinen kasvaa hyvin :D :D Onnea!! :heart: :heart:

pikkymyylle taasen suurensuuri :hug: :hug: ja suuret pahoittelut, niin toivoin että kaikki menee tälläkertaa hyvin :hug: voimia

eliisa ja enni 4 kk
 
Tulinpa minäkin tänne kurkkimaan :D

Epsulle onnea ihan mahdottomasti ja paljon paljon tarroja pienelle mukaan!! :D :flower: :heart: Ihanaa saada sinutkin tuonne toiselle puolelle =)

Omaa napaa jos laitan pikaisesti (jos joku vielä muistaa) niin viikkoja tällä nyt 24+2 ja tyttöä meille lupailtiin rakenne ultrassa. Eli mei8dän 3v pojan toive taitaa käydä toteen pikkusiskosta ellei munia vielä kasvata ennen maailmaan tuloaan ;)

danjuska ja vilma 24+2

plussa rikasta joulukuuta kaikille teille :xmas:
toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi pian tuonne toiselle puolelle!
 
Kiitos kaunis kaikille onnittelijoille :heart: Ihan täällä tippa tulee linssiin.. Tätä on pitkään ja hartaasti toivottu ja juuri olin toivosta luopumassa ja lyömässä "hanskoja tiskiin" niin tällainen ylläri tuli :) Nyt ei auta muu kuin toivoa vain parasta :saint: Johan tässä pinossa olen melkein 2 vuotta ollut.. ehkä on aika lähteä. Toivon mukaan pysyvästi..

Rakkaudella
Epsu :heart: :heart: :heart:
 
Sun Rise Voi kunpa olisinkin. :heart:

Epskepsille hurrrjasti onnea plussasta ja onnea myös masun kasvatukseen! =) :flower:

Itse yritän sinnitellä hereillä vielä hetken. Pidämme ensi viikonloppuna tuparit. Mä niin toivon, että mun ei tarttis juoda edes sitä yhtä alkoholijuomaa seuraksi. :heart:
 
PALJON ONNEA + + + + +

HALAUKSIA JA :heart: MENETYKSEN KOKENEELLE :'(

OMAA NAPAA JÄLLEEN:

tänään siis kp22.. miten tätä valkovuotoa tulee vieläkin?
pari pv tuli lorahdellen, nyt tasaiseen tahtiin runsain mitoin.
Tiedä siitä.
Nännit on edelleen arat.
Uutta ei siis kummemmin tähän suuntaan.
 




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 4/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 7/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 11/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 16/30
Piki80..............................KM 10/08..........................KP 19/28
Lymypiilo........................KM 07/08 10/08................KP 19/28
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 20/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07..........................KP 20/28-32
Kanella.............................KM 05/08..........................KP 21/30
Dada.................................KU 07/08...........................KP 23/
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 29/30-36
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 30/29
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
Maaria-76.........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Filuuri..............................KM 08/08..........................KP 8/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 17/30
nöttiäinen.........................RK 10/08...........................KP 19/?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 20/24-28
marijasu............................KM 06/08..........................KP 35/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU08/08(pt)
valonsäde.........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08



HAAVEISSA KOLMAS



Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 16/35-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 19/
PuuhaEmmi......................KM 10/08..........................KP 22/26-28
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 25/28-36
Amira...............................KM 06/07..........................KP 43/
Tikruliini..........................TM 05/08 (pt)
awek123...........................KM 11/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 5/29







PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo, Meritähti, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Epskeps




 
Huomenta kaikille taas! Täällä Helsingissä sataa, aargh...
Olo on äärettömän väsynyt, nukahdin vasta neljän jälkeen ja herätys oli kuudelta. Kaikkia näitä vauvamietteitä vaan pyöri mielessä. Tuli sellainen olokin, että eihän meillä oikeastaan tällä hetkellä ole varaa vauvaan. Mies vielä opiskelee ja töitä freelancerina tekee vielä varsin harvoin, eikä niin että perhettä sillä elättää. Täällä kun on noi vuokrat varsin korkeat, kaksio maksaa n. 750-850 egee.... Siihenhän se äitiyspäiväraha sit meniskin.

Nää on näitä aamuyön synkkyyksiä mitä tulee, kun ei tule uni silmään, huhhuh :ashamed:

Toivottavasti muilla on parempi mieli ja onnistuneempi alku päivälle! =)

Dada, katsellaan mitä tosta sunkin kierrosta seuraa B)
 
Epskepsille sylin täydeltä onnea :flower: ja ihanaa raskausaikaa :heart:

Jenmaakolle myös paljon onnea, ison menetyksen olet sinäkin kokenut.

Pikkumyylle suuri voimahali :hug: :hug: ja jaksamista.

Täällä vaan piinaavaa odotusta. Tämän viikon su tai ens ma pitäisi menkkojen alkaa, joten viikonloppuna varmaan tulee testailtua. Tässä kierrossa olen kyllä vähän rennommin osannut tämän kuumeilun ottaa, katsotaan miten käy loppuviikosta...
 
Rva Pikkumyylle surunvalittelut, uskomatonta, että teille kävi taas näin. Kolmas keskenmeno putkeen ei varmasti ole helppo asia. Paljon voimia :hug:

Sun Rise: olen samaa mieltä tuosta uskomisesta! Tosin ei nyt ihan pelkällä uskomisella tässä raskaaksi tulla, mutta positiivinen mieli ei ole koskaan pahaksi ;) Empuuu on ihan varmasti raskaana, tehän olitte tässä kierrossa niin ahkeriakin! Peukkuja ja testaa jo! ;)

Valtaisat onnittelut Epskeps ja potku persuksiin, tähän pinoon ei ole takaisin tulemista!! B) Mahtava uutinen :heart:
 
Lymypiilo Kovasti kyllä toivon olevani raskaana, mutta enpä tiedä...Välillä on semmoinen olo, että kohta ne menkat alkaa. :) Nenä oli kyl nukkumaan menessä hieman tukkoinen ja nyt kurkku vähän arka. Eikö tuommoisia oireita voi esiintyä ihan alkumetreillä? Kokeilin muuan raskauslaskuria, ja nyt olis 4+0 jos on tärpännyt. :) Ähh, pitäsköhän sitä tänään käydä apteekissa ja testata aamulla.

Niin ja kerronpa vielä tämän, vaikka että välttämättä haluis kuulla, mutta vatsa ollut ihan löysällä nyt pari päivää. :D Viime raskaudessa oli kans alkuaikoina.

Nyt pitää lopettaa oireiden etsiminen, kuitenkin petyn ja kovasti.
 
Rouva Pikkumyy :hug: :hug:

Onnea plussanneille! :flower:

ON: kyllä sitä osaa ihminen kehitellä oireita, niitä mulla löytyy molempiin suuntiin, eli oireita siitä että menkat ois tulossa on ja on myös mukamas raskausoireita..
No muutaman päivän nyt ainakin yritän jaksaa odottaa ennenkuin testailen.
Olen vaan niin malttamaton :ashamed:
 
Voi Epsu ihan tuhannesti onnea!!!! :hug: :heart: :flower: Ihanaa! Toivotan hirmuisesti onnea matkaan :hug: Tällä kertaa pakko onnistua!!! =)

stoppis ja Taavi 6kk *miten se aika menee... tästä pinosta mekin silloin lähdettiin...*
 
MML
Arasti ilmottautuisin mukaan.. En ole aikasemmin kaksplussan keskustelu palstaa käyttänykkään, ettie oo tietoa miten mun nyt pitäisi käyttäytyä? :) Koin keskenmenon aika tarkkaan kaksi viikkoa sitten, rv 20+3 oli kun pikkuisen synnytin. Nyt olisi haaveissa uusi raskaus ja kauhee tarve jakaa tuntoja jossain, onnistuisiko täälä? :)
 

Yhteistyössä