KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!






HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 6/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 9/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 13/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 18/30
Piki80..............................KM 10/08..........................KP 21/28
Lymypiilo........................KM 07/08 10/08................KP 21/28
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 22/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07..........................KP 22/28-32
Kanella.............................KM 05/08..........................KP 23/30
Dada.................................KU 07/08...........................KP 25/
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 31/30-36
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 32/29
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Filuuri..............................KM 08/08..........................KP 10/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 19/30
nöttiäinen.........................RK 10/08...........................KP 21/?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 22/24-28
marijasu............................KM 06/08..........................KP 37/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU08/08(pt)
valonsäde.........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08



HAAVEISSA KOLMAS



Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 18/35-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 21/
PuuhaEmmi......................KM 10/08..........................KP 24/26-28
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 27/28-36
Amira...............................KM 06/07..........................KP 45/
Tikruliini..........................TM 05/08 (pt)
awek123...........................KM 11/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 7/29






HAAMUILIJAT: b =) d

Maaria -76



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo, Meritähti, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Epskeps




 
Huomenta kaikille ja hauskaa päivää!

Eilinen asunto oli ihanan iso, mutta vähän kaukana. Kulkeehan nuo junat onneksi :)

Dada, eikös ne siittiöt elä sen neljä-viisikin päivää parhaimmassa tapauksessa? Eli ei hätää, siellä ne on ollut valmiudessa :D
 
Maarialle onnea haamusta :flower:

aMansikka pahoittelut sinulle kokemastasi :hug: Nuo sinun ajatuksesi ovat kovin tutun kuuloisia, samanlaisia sitä pyöri omassa päässä elokuisen keskenmenon jälkeen. Ja toki vieläkin on ajoittain mielessä kaikki pelot siitä alkaako uusi raskaus ja miten se onnistuu :ashamed:

Täällä oli ainakin Piki ja Lymypiilo testailemassa tällä viikolla. Mä liityn joukkoon piinailemaan! Menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina tai maanantaina, joten varmaan sorrun viikonloppuna testailemaan.
 
Tein just etstin, negaa näyttää, MUTTA siinä missä pitäisi tuloksen näkyä on iiihan melkein näkymätön sikahimmeä viiva. Onko se sitten se kuuluisa viivanpaikka? Testi merkiltään Gravidan.

Yöllä kyllä poltteli masua siihen malliin, että pitäis tädin saapua. Omaa napaa tä'llä kertaa. :x
 
MML
Empuu, mulla oli edellisestä raskaudesta maha just sen tuntunen että alkaapi menkat. Muistan kun elokuun alussa ajeltiin kotiin eteläsuomesta ja valitin itku kurkussa miehelle, että taas ne mun kuukautiset alkaa, et jaksa enää yrittää ja odottaa. Kotiin kun päästiin niin eipä ollu alkanu, parin päivän päästä tein ihmeissäni positiivisen raskaustesti. Että sillä lailla.. en halua herättää turhia toiveita, mutta jännityksellä katsotaan kuin tossa käy :)
 
http://i35.tinypic.com/6f5gd3.jpg

Ei tuosta varmaan kukaan muu erota mitään, paitsi minä. :LOL: Mutta jos joku siinä jotain näkee, niin onko se viivanpaikka?

Niin ja tuo testiviiva näkyy paremmin ihan livenä kuin valokuvassa. :whistle:
 
Moi awek123! Muistan sut! Toivottavasti viela tormataan tuolla odotuspuolellakin :p .

Ma tietysti tein viela eilenkin sitten testin. Ei mitaan jarkea tassa testailussa... oon ihan koukussa. Paasiskohan tasta jonnekin TA-kerhoon (Testaajat Anonymous). Talla kertaa oli vahemman herkka testi, se johon viimeksi tuli vain viivanpaikka, ja haamu tuli - haalea tosin.

Makin olen testaillut usein ihan vaan kun on menty ulos syomaan etta uskaltaako sita mitaan ottaa. Enaa en ole uskaltanut muutamaan paivaan tilata kokonaisia oluita, maistelen vain miehen lasista... Kun viimeksi mies vahatteli mun viivaani testissa niin kysyin silta etta saankos sitten ryypata. Vastasi etta noh, ihan vahan vaan. Eli kylla sekin luulee etta saatan olla raskaana ;) .

Noista raskausoireista... Mun oireet on kanssa olleet ihan samanlaisia kuin ennen kuukautisia, rintojen turvotusta ja mahakipuja - tosin ehka vahan pistavampia ja paikallisempia kuin tavallisesti, mutta myos ihan kunnon menkkapakotusta - ja yleista pahantuulisuutta. Sama juttu oli viimeksi kun olinkin sitten raskaana, ja ihan kuten mAnsikkakin muistan miten itkeskelin etta kylla ne kuukautiset on alkamassa ja pidin jo kuukautiskuppiakin varuilta sisalla monta paivaa, mutta ei ne sitten ikina alkaneetkaan :heart:

Niin, ja Empuuu, kylla ma siina vahan vaaleanpunaista naen. En ma tiia milta viivanpaikka oikeasti nayttaa, kylla toi vois jotain olla... ;)
 
Maaria-76 Sinäpäs sen sanoitkin hyvin - mun masukivut on kans pistävämpiä ja paikallisempia kuin normaalisti! :) Juuri muistelin, että km-raskaudesta testasin vasta 5+jotain eikä testiviiva ollut läheskään yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Argh, tässä minä nyt yritän keksiä kaikenlaisia selityksiä. :kieh:
 
Joo siis ei se testiviiva oo mullakaan ollut koskaan yhta tumma kuin se kontrolliviiva. Aina siina tuntui viime raskaudessakin olevan jotain epavarmuutta, etta onko taa nyt oikeesti kaksi viivaa vain yksi ja puoli viivaa vai 1,3 viivaa... :headwall:
 
MML
Kyllä tossa mun mielestäkin jotain näkyy, mulla ei ainakaan ole näkyny noissa apteekin omissa yhtään mitään silloin kun se nega on ollut. Tossa ainoassa raskaudessa testasin kolme kertaa, kaikki semosia haaleita viivoja, mutten jaksanu enempää tuhlata testeihin, et pakko oli uskoa.
 
Kertokaas siskot mitä tämä nyt oikein on? Eilen illalla yökötti, mut helpotti heti kun söin vähän. Tänä aamuna sama juttu ja nyt ennen lounasta. Yökötystä, mut heti helpottaa kun syön. Vessassa saan rampata vähän väliä ja silti pissittää. Voisko tämä olla sitä mitä eniten toivon??? Välillä tuntuu ikäviä vihlaisuja alavatsalla molemmilla sivuilla vuorotellen. Mä en jaksa varttua viikkoa ja kuullostella oireita.
 
MML
Ihan kadehan tässä saa olla kun kuulostaa siltä että kaikki on täälä saamassa positiivisia uutisia! Minä kävin just huskyn ryökäleen kanssa pihalla, aika nopea kääntyminen kun pakkasta on 18 astetta! Hhhhrrr.. Voittaa tuo eilisen yli 20 raatia, mut saisi jo vähän hellittää.

Pari tuntia ja sitten koittaa meidän perheellä lähtö lääkäriin. Meidän pienokaisen ruumiinavaus tulokset on valmistunu ja oma lääkäri oli pyytäny ne naistentautien osastolta, nyt päästään kuulemaan löytykö niistä mitään. Jos ei, niin saa jännäillä vielä muita tuloksia jokusen viikon. Jännittää ja pelottaa ja kaikkea tuntemusta sekasin. Eniten haluaisin kuulla vaan, että ei mitään vaikutusta tulevaisuuteen ja että mitään ei olisi voitu tehdä missään vaiheessa.
 
Täällä olikin iloisia ja surullisia uutisia.
:hug: Rva Pikkumyy hirvittävän ikävää, että teille taas kävi noin. Kauhean epäreilua. :'(
Epskepsille tuhannesti onnea, mahtavaa, että pitkä odotus palkittiin! :flower: :flower:
Ja Empuuu kyllä mä ainakin näen siinä vaaleanpunaista, teille taitaa tulla vauva! =) Varovaiset onnittelut!

).( Kävin tänään lääkärissä joka sanoi, että mun kohdun limakalvo on tosi ohutta ja hormoonit selvästi vielä heittelee, mutta mikään ei estä yrittämästä uutta raskautta. Voi olla ettei tule onnistumaan ennen kuin tilanne on tasoittunut, mutta sehän ei estä mua kuumeilemasta ja yrittämästä. En vaan odota menestystä niin nälkäisesti. Kyllä tämä vielä iloksi muuttuu! =)
 
aMansikka- voimia täältäkin!!!
Ja Empuu, kyllä se on viiva, jos testailet muutaman päivän päästä, niin jo varmasti vahvempi... MInulla se ensimmäinen testi oli todella vaalea, 3pv päästä tummempi ja viikon päästä apteekin testilla jo nähtävissä. Vaikka haaleampi olikin kun kontrolliviiva, ja sanotaan että ei pitäkään olla yhtä vahvoja ne kummatkin.
Omassa mahassa ihmen menkkamaisia jomotuksia eilisesta illasta lähtien ja vähäisen valkkariakin löytyy. Olisko sitten ne menkat tuloilla? (kiva jos ennen joulua tulis, ei tarvii sitten rättien kanssa pyöriä, anteeksi vaan mutta olen kuullut että ne menkat km jälkeen aika runsaita....)
Plussaonnea!
 
MML
Lääkäristä palattiinkin oletettua viisaampina. Pojalta puuttui toinen munuainen, josta johtui turvotus. Toisen munuaisen toiminnasta ei voi sanoa, mutta todennäkösesti niin heikko oli että aiheutti kuoleman :( Edelleenkään ei siis löytyny syytä vk 15 alkaneisiin kipeisiin supistuksiin joita mulla oli, mutta helpotus tuli kun sai tietää että ei vaikuta tulevaan mitenkään. Huuh.. sain jonkun puheripulin ja valoa tunnelin päähän tästä päivästä!

mymmyryy on ollu rohkea kun on menny hammaslääkäriin, onnittelut siitä.. ite en kyllä uskaltaisi :D
 

Yhteistyössä