KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

HEI!

Pitkästä aikaa kirjoitan tänne. Opiskeleen en päässyt eli uusi yritys alkaa kuhan pilleri laatta loppuu. Viimeisen otan 23 päivä. Eli kohta sitä taas pääsee tänne kuumeilemaan. EN jaksa lukea vanhoja sivuja. Rupean täällä nyt aina silloin tällöin käymään jos vielä meidät tänne huolitte?
 
Ähh, ostin sitten kaksi testiä ja testasin toisesta negan just. Virtsa oli rakossa 5h...Eiköhän ne menkat ole vaan tulossa, vähän siltä masussa tuntuukin. :(

Muoks.
Kävinpäs sitten vielä kurkkaamassa testiä tunnin jälkeen, nyt oli kaks viivaa. Ei taida kuitenkaan kertoa enää mitään. :ashamed:

Tätin pitäis saapua torstaina, jos kierto on 30pv. Testaan sitten uudestaan, jos ei tätiä näy.
 
hali tarvitseville :hug: ja onnittelut plussanneille :) :flower:
aMansikka tervetuloa. täällä voi avoimesti keskustella tunteistaan ynnä muusta! =)

).( huolestuin tänään meidän kissasta kun 5tunnin sisällä oksens aika monta kertaa. vietiin se sit eläinlääkäriin kun käskivät tulla ja ottivat kaikki kokeet ja antoivat nesteitä. mitään ei onneksi löytynyt. mutta sitä reissusta köyhdyimme 135? (hui :eek: ) mutta onneksi ei kissalla hätää ollut.kunpa ei vaan enää oksentelu jatkuis.

sain asioita tänään selvitettyä ja selvis että pääsen tammikuussa jatkamaan opintojani :) nyt oon ihan innoissaan niistä. (sainpahan ajatukset muualle) ensviikon keskiviikkona sit olis se raskauskoe verestä. jotenkin jännään jo nyt sitä tulosta. vaik negaa se näyttää (toivottavasti?) kauhee väsymys vaan painaa mut silti yöllä ei meinaa unta saada. tais miehen loma loppua jo nyt kun lunta näyttää tulevan että ainakin huomenna joutuu töihin :/
 
aMansikka, iso halaus sulle :hug: Noin pitkällä, on keskenmeno varmasti ihan kauhistuttava kokemus! Voimia ja jaksamista teille! Lisään sut mielelläni listaan, monettako kuumeilet? Vaikka varmasti oma aikansa menee, ennen kuin uusi kuume varsinaisesti alkaa.
Osa laskee täällä kiertopäiviä (kp:t), osa ei. Täällä saa kyllä tuntojaan jakaa, ja on ihanaa olla pinossa, jossa kaikki kokeneet saman pettymyksen. Vertaistukea riittää, tervetuloa siis vuodattelemaan :heart:

tikruliini, tervetuloa takaisin. Listallahan vielä oletkin =) Selvästi sun tarkoitus on nyt lisääntyä eikä opiskella :D

Empuu, voi kyl musta tuntuu että plussaat vielä :saint: Toivottavasti täti pysyy sieltä poissa!

Minähän myös kuvittelen yhä edelleen olevani raskaana, kun vuoto tosiaan loppui sen kahden päivän jälkeen, eikä ollut kamalan tuoreen väristä. Toivossa on tosiaan hyvä elää ja positiivisella asenteella edetään yrittäen näin vetää universumin lakeja puoleeni... :LOL:
 
Voi voi, kun on täällä ikäviä uutisia.. :'(
Isot halit kaikille pettyneille, on se vaan niin väärin!

Ja plussaajat; toivon todella että kaikki menee hyvin!

Ite olen vähän sitä mieltä, ettei meille sitä
toista tule siunautumaan ikinä!
Todella turhauttavaa, kun jussina jätin pilsut
pois ja on jo tuo yksi uhmakas neiti, ettei se
toinen (kolmas) raskaus alakkaan tuosta vaan..
Ehkä vaan alitajuinen stressi nyt asiasta, kun
tuota ekaa ei silloin suunniteltu niin ei osannut
ajatellakkaan tälläisiä ajatuksia..?
Ja mudekin tuossa kyseli, että koska rupeatte sitä
toista tekemään kun hän niin haluaisi toisen kerran
mummaksi! Sain vaan sanottua ettei se ole niin
helppoa, että tuosta vaan tehään vauva! Mutta
taisi äiti käsittää lauseeni väärin kun heti lisäsi
että "mutku mä haluun"...
Kai luuli minun tarkoittavan työttömyyttäni vaan...
Hirmuista valitusta taas tänään...on vaan jotenkin
niin huono päivä ja väsyttää kovasti, taitaa iskeä
se flunssa nyt muhunkin...ja jossei iske niin toivon
huomiselle parempaa mieltä ja energiaa!

Ja Dada; peukut on pystyssä!!
 
MML
Tai siis teknisesti ottaen toista, kun tuo ensimmäinen menetettiin :( Kiertoa en vielä voi laskea kun ei ole ehtiny ekat menkat tulla, mutta jos vanha kierto pysyy niin saan ne joululahjaksi :)

Mun vauva kuume on oikeastaan keskemenon jälkeen vielä voimistunut, tästä alkaa tulla jo jonkin asteinen pakkomielle.. Ekaa odottaessa aluksi oli kauhee epävarmuus että onko sielä eloa, mutta jotenkin sitä viikkojen vierähtäessä toiselle kolmannekselle niin oli jo ehtinyt varmistua että pitäisi pysyä pienonen loppuun asti menossa. Toisin vaan kävi :(

Mutta nyt siis kohti uusia haasteita, toivoisin että ne menkat sieltä ilmottautuisi niin pääsisi alottamaan urakoinnin :) Empä olisi uskonut totakaan sanovani ihan vähään aikaan! Yritystä on ollut viime vuoden helmikuusta. Pahoittelen alkuun itsekeskeisiä viestejä, kun en tunne oikeen muita kirjottajia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sun Rise:
Huomenta kaikille taas! Täällä Helsingissä sataa, aargh...
Olo on äärettömän väsynyt, nukahdin vasta neljän jälkeen ja herätys oli kuudelta. Kaikkia näitä vauvamietteitä vaan pyöri mielessä. Tuli sellainen olokin, että eihän meillä oikeastaan tällä hetkellä ole varaa vauvaan. Mies vielä opiskelee ja töitä freelancerina tekee vielä varsin harvoin, eikä niin että perhettä sillä elättää. Täällä kun on noi vuokrat varsin korkeat, kaksio maksaa n. 750-850 egee.... Siihenhän se äitiyspäiväraha sit meniskin.

Nää on näitä aamuyön synkkyyksiä mitä tulee, kun ei tule uni silmään, huhhuh :ashamed:

Toivottavasti muilla on parempi mieli ja onnistuneempi alku päivälle! =)

Dada, katsellaan mitä tosta sunkin kierrosta seuraa B)

Saanko mä näin -asiasta kukkaruukkuun- kysyä asutteko te ihan kaupungin kämpässä? siis mietin vaan, on tääl edullisiakin. me asutaan kaupungin asunnossa, tilavassa kaksiossa jossa vuokraa alta 350 :) eli hei, kämppä vaihtoon ja vauvantekoon :)

:D
 
Epskeps,aivan ihanaa,miljoonasti onnea!!!!!! Oon oottanut tätä uutista kauan :heart:

Tämän pinon perustajana täältä lähdin ja nyt tais viimenenkin "alkuperäisjäsen" päästä täältä pois :heart: :heart:

Onnea kaikille muillekkin matkaan :wave:

Repa ja Kasper 6.5kk
 




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 5/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 8/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 12/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 17/30
Piki80..............................KM 10/08..........................KP 20/28
Lymypiilo........................KM 07/08 10/08................KP 20/28
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 21/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07..........................KP 21/28-32
Kanella.............................KM 05/08..........................KP 22/30
Dada.................................KU 07/08...........................KP 24/
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 30/30-36
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 31/29
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Filuuri..............................KM 08/08..........................KP 9/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 18/30
nöttiäinen.........................RK 10/08...........................KP 20/?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 21/24-28
marijasu............................KM 06/08..........................KP 36/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU08/08(pt)
valonsäde.........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08



HAAVEISSA KOLMAS



Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 17/35-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 20/
PuuhaEmmi......................KM 10/08..........................KP 23/26-28
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 26/28-36
Amira...............................KM 06/07..........................KP 44/
Tikruliini..........................TM 05/08 (pt)
awek123...........................KM 11/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 6/29





HAAMUILIJAT: b =) d

Maaria-76


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo, Meritähti, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Epskeps



=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Saanko mä näin -asiasta kukkaruukkuun- kysyä asutteko te ihan kaupungin kämpässä? siis mietin vaan, on tääl edullisiakin. me asutaan kaupungin asunnossa, tilavassa kaksiossa jossa vuokraa alta 350 :) eli hei, kämppä vaihtoon ja vauvantekoon :)

:D
Juu, kyllä me ollaan haettu, ei vain taideta ehtiä sellaiseen nyt vuodenvaihteessa. Meille tulee putkiremppa tähän niin on uusi kämppä hakusessa muutenkin. Voihan sitä sitten muuttaa uudestaan tietty, ei vain ole mukavaa puuhaa sellainen!

Tinttamaarialle
:hug: , jaksuja sulle yrittämiseen. Kyllä se toinen vielä tulee, usko pois! :heart:

aMansikka, nyt olet pinossa :D Kiva kun jaksat heti kuumeilla, ja itsekeskeiset viestitkin ovat tervetulleita, nehän ne on informatiivisimmat ;)

Itselle ei tällä hetkellä muuta kuulu, tämän yön nukuin kuin pieni possu enkä ole miettinyt syntyjä syviä lainkaan. Asioilla on tapana järjestyä. :D
Tänään parin asunnon näyttö ja huomenna lisää.
 
Kylläpäs täällä on taas paljon ikäviä uutisia :hug:

Onneksi mukaan mahtuu myös positiivisiakin +++++++ :flower: :flower: Onnea vaan!

Meillä sairastetaan urakalla. Kuopus oli viime viikon kuumeessa ja nyt taas 40 asteen kuumeessa. Tänään mennään korvalääkärille, jospa syy sairasteluun löytyisi.

Kp:t on nyt 20, piinaavat 8-10 päivää jäljellä odotusta. Olo on flunssainen ja väsynyt. Onneksi on joulupuuhia, niin ei ehdi turhaan miettimään raskautumista.

Niin ja tervetuloa uusille kuumeilijoille :heart:
 
aMansikka Tervetuloa mukaan minunkin puolestani. :hug:

Sun Riselle kiitokset, kun jaksaa päivittää listaa. :)

Omaan napaan ei juurikaan mitään uutta. Eilen illalla tuli itkettyä ensin negatestin takia ja loppu illan itkin sen takia, kun en mielestäni osannut auttaa miestä cd-tasojen ja muiden hyllyjen laittamisessa seinälle. :ashamed: Sain hommattua itkemisellä itselleni migreenin, hyvä ettei laatta lentänyt. Kahden buranan turvin sitten nukkumaan. Juuri ennen nukkumaan menoa masu oli kuin pallo, täynnä ilmaa. :whistle: Huomenna uusi testi heti aamupissasta, ellei täti yllätä ennen.
 
Empuulle peukkoja pitäen, ehkäpä se viiva kohta testiin ilmestyy!
SunRise on kyllä ahkera että listaa päivittä,mina oikein ei osais niitä hommia.
Tänän oli lasten joulujuhla, kylläpä katselin vauvoja ja kuumeilin, TAAS!!! Yksi pikkuinen nukkui koko sen 1,5 tuntia kantokopassa heräämättä kovan melun keskellä! Suloinen.
Roikun vaan täällä palstalla, vaikka pitäis miettiä mitä haluan tehdä isona, eli töitä etsiä! Vaikea kun jotenkin on ne vauva-ajatukset vaan mielessä...
 
Ihana kun kaikki muutkin ovat koukussa testaamiseen :ashamed: . Mies paivittelee etta uusi raskaustestailuharrastus tulee turhan kalliiksi, etta saman asian ajaa jos odottelee pari viikkoa... |O .

Eli taalla on testailtu nyt pari negaa ensin ja muutama paiva sitten yksi ihan haalea, jota arvelin vain viivan paikaksi, ja sitten eilen hennon vaaleanpunainen viiva... KMsta on viisi viikkoa ja nelja vuodon loppumisesta. Masua nipistelee, rinnat ovat turvoksissa mutta eivat yhta kipeat kuin viime kerralla. En oikein tieda etta onko taa nyt sita vai ei. Eihan se voi nain akkia kayda, eihan???

Oonko ma nyt ihan vastuuton kun jo nyt haaveilen vauvasta, kun taalla niin moni tuntuu odottelevan ensin niita yksia kuukautisia? KM oli siis spontaani viikoilla 10+0 ja alkio oli vasta kuusiviikkoinen, istukka tosin isompi. Kun ei kukaan kieltanytkaan yrittamasta heti keskenmenon jalkeen :ashamed: . Eika me niin kauheasti olla yritetty edes, olosuhteiden pakosta vain kerran viikossa suunnilleen viime aikoina... (seli seli... )

Ihana etta on taa ketju! Eihan tallaista panikointia voi kukaan muu ymmartaa :heart: IIISO hali Rva Pikkumyylle. Kolme keskenmenoa 10 kuukauden sisaan on taatusti ihan hirveaa :'( . Toisaalta, ehka se on parempi kuin etta ei onnistuisi tulemaan raskaaksi ollenkaan (joskus mietin etta varmaan joku lapsettomuudesta karsiva voisi katsella kateellisenakin meidan ketjua... me ollaan sentaan kaikki oltu raskaana :/ )

Ja onnittelut Epskepsille ja vauvaliimaa! Ja meille kaikille jannaajille hirvean paljon plussatuulia! :flower:
 
MML
Olen kai yhtä vastuuton kuin sinä, mutta en ajatellut ottaa välissä mitään ehkäsyä käyttöön. Tulee jos tulee, ei kuitenkaan "tosissaan" vielä yritetä. Mitä se sitten ikinä onkaan :) Oisipa ihanaa jos olisit raskaana!

Tänään on joku ihme ärsytys päivä, mutta harmittaa lukea tuolta muiden keskusteluja siitä kuinka ovat ajatelleen tulla silloin ja silloin raskaaksi kun vauva sopisi suunnitelmiin just siinä välissä, ilman huolen häivää. Itse stressaan jo valmiiksi seuraavaa raskautta ja miten se tulee päättymään. Tai tuleeko koko seuraavaa raskautta, saatikka vauvaa. Kuulostan varmaan tosi valmiilta uuteen raskauteen, mutta kuten sanoin tänään on joku hermari päivä :)

Outo juttu muuten, että mun alkuraskauden oireet on yht äkkiä palannu, vaikkei tietenkään ole mahdollista että olisin vielä raskaana. Voika raskaushormoonin poistuminen aiheuttaa sen, mitä luulette? Siis finnejä, rintojen kipuilua, vatsa on omituinen jne..
 
P-E
Rouva pikkumyy olen niin pahoillani puolestasi :hug:
aMansikka pahoitteluni ja tervetuloa
Empuulle puhaltaa plussaa +++++++++
Ja onnittelut plussanneille!!
Itsellä täällä tuhruttelu alkanut jo eilen, eli täti kurvaa viimeistään ma tänne :( Enpä uskonut olevani näin pettynyt jo heti yk 1. Vaikka yöllä töissä kyllä kehittelin itselleni raskausoireita, rintojen aristusta yms :LOL:
 
Paljon paljon onnea Maaria-76! Muistan Sinut kesäkuun pinosta ja ajattelin eilen että miten teillä menee. On ihana jos tärppäsi heti km jälkeen, kai se on mahdollista... Mina en tiedä missä mennään, km-sta takaan kuitenkin vasta 3 viikkoa. Ei ole käytetty ehkäisyä, mutta ei myöskään pupuiltu. Kyllä me vielä sinne odotuspuolelle kaikki pääsemme, eiks niin!
 
Heissan kaikille!

Maaria paljon paljon onnea teille :flower: Aika hienoa että tärppäsi heti

Tervetulo uudet ja :hug: kokemastanne

Täälläpä ei ihmeempää, ovista odotellessa, no eipä siihen enää varmaan montaa päivää mene. Oon miettinyt että pitäiskö niitä ovis testejä ostaa vai, toisaalta mietin että tuleeko sitte paineita asian suhteen enemmän tms. Onko teistä kukaan koittanut muuten noita Vilja raskaustestejä, niitä saa kuulemma apteekista ja pystyy tilaamaan myös netistä. Siinä oli kaks eriherkkyyksistä testiä ja toisella voi testata jo muistaakseni 6-7 päivää oviksesta ja toinen tais olla 10 päivää oviksesta jos nyt en ihan väärin muista. Tekis mieli koittaa tota millä voi testata jo viikko oviksen jälkeen, kun nyt en kyllä enää mitään päivämäärää itelleni aseta vaan alan testaamaan heti kun siltä tuntuu. Viimeks kun jäi mietityttään lämmöt sun muut et olisinkin halunnut tietää et olinko mahdollisesti raskaana ja se meni heti kesken vai kuvittelinko vaan ite kaiken. Toisaalta voi olla et jos olisinkin testannut ja saanut plussan ja sitte olis menkat alkaneet niin olisin ollu ihan hirveän pettynyt, mut nyt ainakin tuntuu että haluan testata heti kun mahdollista jos vaan oireita tuntuu olevan, voi tietty olla et mieli muuttuu, mut

Mun yks kaveri kanssa jännäilee just, kuulin siitä vast muutama päivä sitten ja olen ihan innoissani ja odotan kovasti plussa uutisia heiltä, jos meillä vaikka tärppäis tässä kierrossa niin mentäis aika kivasti melkein samoilla viikoilla.

Oon tutkiskellut kaikkee varhaisultraan liittyvää ja vähän aina jo suunnittelen milloin olis se hyvä ajankohta taas tässä kierrossa, huh mua. Löysin yksiltä sivuilta rv12 videon ja siinä näkyi kaikki todella selvästi, oon aina vähän ihmetellyt et miks meillä muka kaikki oli kunnossa np-ultrassa, kun tossa videossa kuitenkin näkyi kaikki jalat ja kädet selvästi ja meidän pieneltä kuitenkin puuttui toinen jalkakin kokonaan, et oliks se vaan siitä ultraajasta kiinni että se ei sitä muka huomannut, kun oon kuullut siitä kaikenlaista. Ja mitä enemmän sitä kaikkee lukee ja täällä palstallakin seuraa mitä kaikkee voi tapahtuu ja olla niin sitä varmemmaks mun ajatus tulee siitä että haluun käydä useasti ultrassa. Ekaks on ajatuksena että onko pieni kiinnittynyt oikeeseen paikkaan ja sitten kaikki muut ajatukset. En mä joskus ajatellut tätä näin "monimutkaisena asiana" kun se oli mielessä vaan että raskaana ollaan ja vauva tulee tyyliin, ei niihin ajatuksiin kuuluneet nää kaikki muut jutut ettei se nyt olekaan ihan niin helppoo.

No mutta joo, tulipas pitkä sepustus, kaikille plussa puhureita :wave:
 
Pakko nyt kirjoittaa jotain, oon kyllä käyny täällä vakoilemassa muiden kuulumisia, mutten oo ehtiny itse kirjoittelemaan :ashamed:

:'( Joillakin oli tosi surullisia uutisia, oikein isot halit teille ja jaksamisia eteenpäin!

Tervetuloa ja :hug: myös kaikille uusille :flower:

ja vielä onnea plussanneille :heart: ja toivottavasti pysytte sitten jatkossa tukevasti odotus- ja edelleen vauvapalstalla ;) Mukavaa seuraa ootte kaikki olleet, mutta eihän tänne ketään haluta takaisin...

vielä omaa napaa; piinailu päällä, vaikka olis muitakin kiireitä... nyt on joku dpo6 ja muutamana päivänä on ollut tuttuja oireita - menkkatuntemuksia, kutitusta ja paineentuntua alavatsalla, vuoroin oikealla, vuoroin vasemmalla. Valkkaria löytyy myös joka vessakäynnillä, yleensä näin oviksen jälkeen vallitsee sahara. Ei ole muuten edes miehen jäljiltä, pupuiltu on viimeks lauantaina... Kiinnittymisvuotoa en havainnut, kuten en viimeksikään km-raskaudessa. Odottelen, josko rinnoissa ilmenisi jotain muutosta. Aika maltillisella mielellä täällä ollaan, mietityttää vaan kun on lauantaina kosteat juhlat tiedossa niin joudun varmaan testaamaan herkällä testillä jo silloin, dpo9 aamulla. Muuten jättäisin mieluusti testaamiset ensi viikolle, on se negatesti kumminkin aika lannistava.

Muitakin piinailijoita tais olla, ainakin Dada ja varmaan Lymiskin kun on sama aikataulu :xmas:
 
Tervetuloa uusille :hug:

Piki mä piinailen kanssa. Munkin on varmaan pakko tehdä testi jo lauantaina, sama syy kun sulla. Ja toiseksi myös mä olen ihan koukussa testailuun... En voinut ostaa lisää testejä, vaikka mietin sitä eilen kaupassa. Sit en oottais edes lauantaihin asti, vaiks ei sitä raskautta voi vielä millään näkyä testissä! Mut en mä pysty mitään karkiakaan kaapissa pitääm, yhtä vahva itsekuri mulla on testien kanssa!
 
omenaruusu, täällä pidetään peukkuja, tuo viimeinen viikko on niiiin pitkä!

Empuuu tarvitsee nyt kyllä halin :hug: Odotan huomista niin jännityksellä! Ja jos negaa näyttää, niin tänne vain raivoomaan, ettet saa uutta migreeniä :heart: Tosin eihän sitä tuu...

Maaria haamuilee, aivan ihanaa!!! :D Tässä kivasti oma kierto vierähtää nopeasti, kun joutuu jännäilee muiden puolesta :LOL: En minäkään mitään ekoja menkkoja odotellut, eli käyttänyt siinä välissä ehkäisyä. Eikä kukaan kieltänytkään, eli ihan auki jätettiin kohtalon käsiin tämä asia. Ei me missään vaiheessa olla yritetty tähtäillä sen kummemmin. Automaattisesti sitä tuolla alitajunnassa tajuaa sen ovisajankohdan silti, kun nuo kp:t on täällä esillä... Et kyl sitä kummasti rupeaa aina jossain vaiheessa tekemään toista mieli :kieh:

aMansikka, kyllä musta tuntuu että ne hormonit aika paljon noita juttuja säätelee, sulla oli niin pitkällä vieläpä. Elimistö varmasti aika sekaisin tällä hetkellä... Mutta kohta se on taas kondiksessa ja valmiina uuteen yritykseen, onneksi :heart:

Voi PuuhaEmmi ku kurjaa :( :hug: Tuo raskausoireiden kehittely on kyllä hyvinkin tuttua puuhaa, sen tuhruttelun kun vieläpä niin mielellään haluaa ajatella joksikin muuksi :D
Eikä sitä koskaan tiedä, vaikka olisikin jotain muuta...

Piki, peukkuja sullekin! b :) d
 
Sun Rise Masussa kyllä niin menkkamaisia tuntemuksia, että plussa on tuskin todennäköinen. :( Noi tuntemukset tosin on alempana, lähellä häpyluuta tms. Pari kertaa tuonne jonnekin alas on pistänytkin, samoin kuin alaselkään. Silleen nopeesti ja iiihan pienelle alueelle, ihan kuin neulalla...Mulla on nyt myös läski-olo, niin kuin aina ennen menkkoja.

Muoks.
Vaikka täti tuliskin, niin olisin onnellinen, koska KM:n jälkeen nyt olis tutut oireet ennen menkkoja. :)
 
Huomenna kp25, eli kymmenisen päivää menkkojen alkuun jos ihan perillä olen ollu tuntemuksistani. viime kiertohan mulla oli se 38 ja sitä edellinen 35.
Nännit ei ole enään arat ollenkaan joten ovulaatiohan se siellä sitten oli ollut. nyt ku tietäs viel minä päivänä niin tietäisin myös voiko olla mahollista tärpätä edes.

kauanko siittiöt elää?
Jos seksiä on harrastettu esim. 2pv ennen ovulaatiota, onko mahiksia ollenkaan?
Voii..

Tuntuu taas että joka puolella ympärillä poksahtelee, jopa eräs työtoveri.
Kadehdin.
Moni työkaveri tietää jo meidän yrityksestä, tosin nämä muutaman valitut ovat myös muussa elämässä tärkeiksi tulleita ystäviä. :heart:
Tuntuu paremmaltakin jo ku ympärillä olevat tietää, ei tartte sitten salailla niilt kenen kanssa enemmän tekemisis, olkoon uutiset ain hyvii tai huonoja. :)

 

Yhteistyössä