KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Oi täällä on taas uusia haamuilijoita =) Upeeta! :flower: :heart:

Dada mulla ei ole noista kokemusta, mammaksilta oon tilannut, niissä ei ole ollut viivanpaikkaa.
Onko siinä yhtään väriä vai onko ihan väritön? Toivottavasti plussaat vielä!

Nyt ei tämän enempää tohdi, pitää alkaa BB : tä vahtaamaa... :ashamed:

-Meritähti-
 
Dada toivotaan että se muuttuu plussaksi siitä! =) Aamua odotellessa, vaikka parempihan se olisi pari päivää vielä malttaa... ;)

( Mä paraskin puhuja. Tekis itsekin mieli jo testata vaikka huomenna on vasta kp27, mullakin siis ovisplussa oli kp18 )
 
Onnea haamuilijat ja plussanneet :heart:

Ja halitus tädin löytämille :hug: Täällä on ollut niin kova meno pari päivää, etten muista kaikkea :ashamed:

Aiemmin kyselin netin testeistä, mutta en malttanut tilata niitä ja ostin prismasta kahden testin halppispakkauksen, joita sais testata vasta kun menkkojen pitäis alkaa. No, ehkä tässä pari päivää vielä kärvistelee :whistle:

Paljon plussapuhureita kaikille ++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
Rouva Pikkumyy onkin ollut todella aikaisessa, huh! Tuohon aikaan ihmisen pitää vielä nukkua |O Dada: Testaa aamusta, etä voit olla varma! Mä en tiedä noista liuskatesteistä, mutta ei kai niihin kuuluisi tulla yhtään mitään, jos on nega? Eli mä pidän sulle peukkuja edelleen!

ON: tein testin taas, en pysty odottamaan kuin päivän kerrallaan! Viiva oli vahvistunut eilisestä =) Taidan testata joka päivä kaikilla erilaisilla merkeillä, ehkä sitten tietää onko vai eikö ole... Mies suhtautuu asiaan hieman kummallisesti. Kai se kesällä tapahtunut keskenmeno on sillä takaraivossa vielä vahvemmin kuin mulla. Mä olen onnellinen jo tästä, että testiin tulee viiva. Noh, eiköhän sekin uskalla riemuita asiasta jos tämä nyt etenee toivottuun suuntaan. Miten muuten teidän muiden miehet ovat suhtautuneet keskenmenoon ja sen jälkeen uuteen raskauteen? Onko ollut suuri ero ajattelussa ennen keskenmenoa ja keskenmenon jälkeen?
 
Heippa kaikki!

Dada jännitän sun kanssa ihan tosissaan... =) voi kun sun viiva vahvistuis...

Lymypiilo onnea viivan vahvistumisesta!! Luulenpa, et on ihan normaalia, et mies suhtautuu vähän varauksella uuteen raskauteen varsinkin, kun teillä on niin vähän aikaa tosta keskenmenosta. Meillä kun oli viime joulukuussa se keskenmeno, niin mies otti sen sillä tavalla rauhallisemmin kun minä, että sen ei tarvinnut siitä niin paljon puhua, kun mun. Nyt myöhemmin sitten on huomannut, että se on ollut miehelle ihan yhtä kova paikka kun mullekin, mutta se käsittelee asiaa vaan eri tavalla...mun miehen on nimittäin nyt tosi vaikee innostua esim. toisten vauvauutisista. Itelle se on jo helpompaa, kun on niin paljon asiaa läpikäynyt...Jos nyt tultaisiin uusiks raskaaksi, niin mun mies varmaan haluis salata asian mahollisimman pitkään ja luulen, et suhtautuis aika isolla varauksella ainakin alkuraskauden ajan...Kyllä sun mies varmaan sitten pääsee tunnelmaan mukaan, kun aikaa kuluu, mutta luulen, että varautuu jo etukäteen pettymykseen, niin, ettei uskalla päästää liikaa tunteita valloilleen...

Eipäs mulla muuta...Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
siinä näkyykin jotain...iiihan tosi hailakkaa ja ohutta tosin.. mut auttaako se että siinä jotaki näkyy vähä yli 5min päästä ..turhauttavaa |O
Hitto, kun osais olla testaamatta enää piiiitkään aikaan :LOL:
 
blääh,räkiksen päälle pukkas vielä menkatkin... :( kp 33päivää. masentaahan se vaikka nämä onkin kolmannet menkat sitten vuodon loppumisen,turhaahan sitä tietty intoilee, eihän se aina ekalla tärppää mutta silti... nyt painun täkin alle,masentaa... :ashamed: :snotty:
 
Heissan , minityöpv takana ja elossa ollaan, tosin nyt nukuttaa ja aionkin mennä hetken päästä nukkumaan! :D :xmas:

Onnittelut viivan vahvistumisesta! :heart:

Ennen keskenmenoa , emme kumpikaan ajatelleet sellaista voivan tapahtua meille, koska ei ollut kummallakaan kokemusta asiasta....toinen yht raskaus, mies oli varovainen melkein ko sen 7vk kun tuulimunaraskaus oli ja ensin päättikin, että se vauvahaaveilu ol nyt siinä! Mutta sitten kuitenkin Onneksi muutti mieltään, että yritetään vielä kuitenkin! :heart: Eli varovaisuutta asian iloitsemisesta tuli miehelle 100% , minä aina hehkun heti täysillä ja niin teen nytkin jos plussaan jossain vaiheessa, jos menee huonosti sekin, sitten suren kun surtavaa on!

Olen niin täysillä elävä ihminen, nautin joka hetkestä jos nautittavaa on ja sitähän elämässä on paljon Onnellisia hetkiä, töissä, kotona ja vaikka missä! :heart: :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Niin, kai tuo suhtautuminen on ihan ihmisestäkin kiinni! Meillä on vähän sama juttu kuin teillä Rouva Pikkumyy, mä innostun ja tohotan, mies on rauhallisempi luonne. Ei sitä keskenmenon surua ymmärrä kyllä ennen kuin se omalle kohdalle sattuu, näin se vaan on. Jokainen käsittelee asian ihan omalla tavallaan.

Ihan asiasta viidenteen, kaveri ilmoitti viime viikonloppuna, että on jättänyt pillerit pois ja yrittää nyt toista lasta. Mulle ei tulis mieleenikään kertoa tuolla tavalla yleisesti ruokapöytäkeskusteluna että lasta tässä yritetään... Miten joku voi olla noin avoin ja sujut asian kanssa?! Itselleni tähän liittyy niin paljon tunteita ja varsinkin pettymyksiä, etten ikinä voisi puhua asiasta tuosta vaan julkisesti... Sitten iski heti tietysti kateus, koska hän ilmoitti tulevansa raskaaksi heti, kun näkee miehen alasti jne.. Voi että kun harmitti! Jos nyt itse on raskaana ja tää vauva kestää vaarallisen kolmanneksen yli, voin asiasta puhuakin varmasti paljon rennommin. Mutta että jo yritysvaiheessa?! Ihmiset on niin erilaisia...
 
mymmis, anteeksi kun puutun päivityksiisi, mutta eikö tuo Huhtityttö koristaisi lokakuun plussaajia? :ashamed:

Dada, testaa kaikki merkit ja kerro millä saa parhaiten plussan :wave: :xmas:

ON... Tässä on ihme fiilikset, mikään ei huvita ja itkettää :whistle: Ihan sellanen olo kyllä on, että täti tulee loppuviikolla :headwall:
 
herkkupeppu: kiinni veti!! :LOL:
lymypiilo: en tiiä miksi, mutta jotenki alitajusesti ainakin viel tässä vaihees oottelen niitä menkkoi alkavaksi |O ehkä sit jos viiva vahvistuu, niin uskaltaa aatella toisin :D
 
Dada: Onhan se näin, ei sitä usko ennen kuin on nähnyt plussan testissä useamman kerran. Minä paraskin puhuja... Testaan vielä monena aamuna, ei sitä usko ennen kuin se plussa siinä näkyy neonvalovilkkujen kanssa koristettuna =)
 
Ihanan positiivinen asenne sulla Pikkumyy =)
Noinhan se on, että turha murehtia etukäteen, sen kun vaan pystyisi aina muistamaan ja sen mukaan elämään :ashamed:

Testaile sä Dada nyt oikeen urakalla noita testejä, niin tiedetään me muut sitten millä saa parhaan plussan :LOL: Mutta toivottavasti se kunnon plussa sulle nyt sieltä pian pärähtää! Ja mahdollisimman monelle muulle vielä tässä kuussa.

Itse odottelen miestä kotiin viikonlopuksi (on ollut työreissulla koko viikon :ashamed: ), onneksi ovis häämöttää vasta joskus ensi viikolla.
 
Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!

Itsellä kp 1, tosin siis pillereillä aiheutettu, mutta kp 1 kuitenkin. En jatka enää pillereiden syöntiä, päätettiin jatkaa ainakin kuukausi kortsulinjalla, jotta mun kroppa saa vielä vähän levätä 8 viikon vuodon jälkeen. Siis ei todellakaan ole sanottua, että heti tärppäisikään, voi olla että kroppa lepää vielä monen monta kuukautta, mutta samalla saa vielä mielikin levätä.. Tulin nimittäin siihen tulokseen, että en taida henkisesti olla vielä valmis uuteen yritykseen. Jos saisin, niin vauvan ottaisin vaikka heti, mutta raskauteen en taida olla valmis. Vaikea selittää, kun en oikein itsekään tiedä mitä ajattelen.. ja kortsuihin päädyttiin myös siksi, että sitten heti kun siltä tuntuu, niin ne voi jättää pois, vaikka sitten heti ensi viikolla.. joo, mieli vaihtelee joka päivä, mutta joka ilta päädyn siihen tulokseen, että uusi raskaus pelottaa vielä liian paljon, mutta koko ajan se silti on mielessä ja työstän ajatusta. Eihän tuo vauvakuume mihinkään ole kadonnut, pelko raskaudesta on vaan tullut sen päälle.

Ymmärtääköhän kukaan mitä selittelen..
Sini

 
Heissan!

Meritähti, Dada ja Annemaarit kiitos kommenteistanne. Oli mukava lukea että muillakin on samansuuntaisia tunteita/ajatuksia!

Kanella , Lymypiilo ja Dada Paljon onnea haamusta. Toivottavasti pian vahvistuu kaikilla :flower:

Huhtityttö Onnea plussasta :flower:

Dada sä taisit kysyä alkuraskauden vuodosta. No mulla oli ainakin, mulla oli jopa yhdet menkatkin ja vasta seuraavat jäivät pois. Ne menkat oli kyllä erilaiset kuin yleensä eli olin ajatellut mennä käymään lääkärissä jos seuraavat ovat yhtä niukat ja lyhyet kun ajattelin että on jotain häikkää tms. mut seuraavia ei sitte kuulunut lainkaan ja tein testin joka näytti plussaa. Muistan että mulla oli plussauksen jälkeenkin vielä vuotoa hiukan silloin tällöin ja välillä luulin että menee kesken jne. Neuvolassa kun ekan kerran olin niin puhuin noista mun edellisistä menkoista ja täti laitto lähetteen ultraan et jos olenkin jo pidemmällä ja siitä ultrasta tulikin sitte np-ultra kun olinkin muutaman viikon pidemmällä.

Kohta pitäis alkaa valmistautua lattari tunnille, ei kyl kovin aktiivinen olo ole, mut sen jälkeen varmaan on. Vähän kyllä harmittaa kun viimeks alkoi uus ohjelma ja silloin en ollu niin nyt olen ihan pihalla ensin kuvioista.

Mukavaa torstai illan jatkoa kaikille :wave:
 
Sini mulla on samat fiilarit. Tällä hetkellä mä en edes tiedä haluanko kokea jälleen sen neljännenkin keskenmenon. Jaksanko enää!? Pitäisikö olla vaan kiitollinen ja onnellinen siitä, että on jo kaksi tervettä ja elossa olevaa lasta!!! Tää on paha paikka...
 

Yhteistyössä