Huomenta!
Niin se joulu sitten oli ja meni..Mulla alkoi joulupäivänä mielettömät nippailut munasarjoissa, ja ne jatkui pari päivää..Sillon perjantaina sain todella selkeen viivan ovistestiin, vahvemman kuin kontrolliviivan, ja raskaustesti oli negatiivinen kun kokeilin silläkin..Eli ovis oli ja meni sekin, nippailut loppui eilen.Nyt vain odotellaan miten käy
Tänään on jälkitarkastus edessä, eli kai ne ottaa verikokeen kun labraan sain lähetteen.Menin ja hävitin lapun mihin merkkasin sen numeron mistä huomenna pitäis tulokset soitella :ashamed: pitää kysyä jos ne tuolla muistais sen..Kun en edes muista että mikä paikka se oli..Joku nuorten neuvonta(eli joku ehkäisyneuvolan tapainen kai) hoitaa täällä nämä "raskaudenkeskeytysasiat" niinkuin mulle täti tk:sta asian ilmaisi |O Mieli teki siltäkin tädiltä sillon kysyä että ymmärsitkö nyt mitä sulle selitin kun sitä aikaa varailin..Tuli fiilis että luuli mun käyneen abortissa..Mut ei siitä enempää..
Olin todella ihmeissäni noista nippailuista, mulla ei aiemmin oo tollasia noin selkeitä ovisoireita ollut muulloin kun sillon kun tulin raskaaksi
Sillon nippaili useamman päivän ajan ja tuntui kuin menkat alkais just eikä melkein..Ei auta kuin toivoa parasta että saisin pienen kyytiläisen..Testailla vois tossa loppiaisen aikoihin..Tykkään noista Aconin 10 testeistä, niillä arvelin nytkin testaavani niin tulos pitäis näkyy jo sillon..Viimeks testailin muistaakseni kp 22 tai 23/26 kun ekan kerran haamun sain testiin.
Meillä miestä nauratti kun katsoi vessan kaappiin--siellä oli ovistestipaketti, ja kaks niitä Prisman pregnant Stick pakettia..pari päivää eteenpäin niin ne oli tyhjiä ja tuolla odottamassa polttamista
viimeks kun vauvanteko oli mielessä se ei hirveesti innostunu mun testailumaniasta,sanoi moneen kertaan että lopeta nyt jo ja testaa sit kun menkat ei ala.. nyt eilen tuli jopa vilkaisemaan kun tein raskaustestiä
sekin taitaa nyt vielä enemmän olla innoissaan vauvan saamisesta kuin aiemmin, vaikka olihan se silloinkin tietty mukana jutussa..Nyt vaan tuntuu että vielä enemmän toivoo pikkuista :heart: