KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

miigu ihanan joululahjan saitte, onnea siitä :flower: Nyt ei saa huolehtia eikä hätäillä, vaan nautit rauhassa olostasi :heart:

kuumetta :hug: Teillä on tosi kivinen tie takana! Mutta onneksi se tasoittuu tässä vuoden vaihtuessa :heart: Suuri osanotto menetyksestänne, mutta samalla tervetuloa meille =)

Toivottavasti kaikilla meni aattoilta mukavasti! Täällä meni perinteiseen malliin. Kävin siskon ja anopin luona ja loppuillan vietin kotona omilla vanhemmillani. Lahjoja tuli sopivasti ja turhilta tavaroilta vältyin. Ainoa turhake oli siskon anopin maalaama posliiniastia, mutta ymmärrettävästi niitä on kaikille tungettava lahjoiksi, joten suotakoon se hänelle :kieh:
Ilma on mitä ihanin, sopivasti pakkasta ja auringonpaistetta, lunta ei valitettavasti ole kuin pitsiverhon verran.
Tänä iltana otan kaiken irti plussattomuudestani :LOL: Mun ja miehen joulupäivän perinteisiin kuuluu ilta paikallisessa baarissa. Sieltä tulee aina jotenkin joulutunnelma, koska siellä tapaa melkein kaikki vanhat tutut, jotka ovat kotipaikkakunnalle tulleet viettämään joulua, niinkuin mekin.

Joulu siis jatkukoon
 
Hyvää joulua kaikille!

Kaavinnasta toivutaan hyvää vauhtia. Kaikki meni tiistaina oikein hyvin. Ja haikeudesta huolimatta olo oli toimenpiteen jälkeen jotenkin helpottunut. Kipuja oli melko paljon toimenpidepäivänä ja vuoto melko runsasta. Mutta eilinen oli jo melko kivuton, menkkamaista jomottelua ja vuoto jo tosi niukkaa. Ihmettelen nyt voiko tämä mennä näin helposti.

Nyt odotellaan, että vuoto loppuu. Ehkäsyä ei aiota ottaa käyttöön lainkaan, koska lääkäri mulle sano, että saa alkaa yrittää heti uudelleen. Kai se kroppa sitten tietää kun on valmis uuteen raskauteen, eikä kai se enne sitä ala.

Jälkitarkastusta pohdin, kun sanottiin, että ihan tk:ssa voi käydä. Jotenkin sellainen olo, että ehkä taidan kuitenkin mielummin maksaa hiukan enemmän ja mennä ihan gynelle yksityiselle. Mites te muut, missä olette käyneet jt:ssa ja miten pitkän ajan kuluttua keskenmenosta?

Barbapörrö ja suuri toive uudesta pienestä :heart:
 
dada mäkin sain ihan just samanlaisen imurin! on meinaan aivan ihana paitsi ei sillä oikein sohvan ja sängyn alta imuroida mutta muuten todella ihana ja se väri :)

Barbapörrö mä kävin tk:ssa jälkitarkastuksessa tasan kuukauden päästä keskenmenosta (mulla oli lääkkeellinen) ne teki sisä tarkastuksen ja verikokeen otti aikaisemmin ja kertoi siellä paljonko oli raskaushormoonia veressä. jotenkin jäi sellainen epävarma olo siitä käynnistä kun tuntu et se lääkäri ei tienny asiasta mitään. jos olis rahaa ollu nii oisin yksityiselle tarkastukseen halunnu ja oisin myös halunnu et ultrataan et ois nähny et kaikki varmasti kunnossa. joten suosittelen että käyt yksityisellä!

).(
täällä täti pakkailee jo kamojaan ja yritys pääsee taas alkamaan :) joulu meni rauhallisesti sain mukavia lahjoja mies oli ostanu mulle ihanan meikki salkun ja sellaisen tosi pienen ja käytännöllisen kreppiraudan ja paljon muuta kivaa.. nyt innoissani täällä meikkailen ja testailen uutta hiusvekotinta :) ja vihdoin sain jopa uuden vatkaimen jopa kaksin kappalein mutta toinen on onneksi ihan erityyppinen sellainen sauvasekoittimen tapainen ja toinen perinteinen vekotin :) jotenkin on vaan niin onnellinen ja raukea olo, hymyilyttää koko ajan :)
 
kuumetta :hug: Ymmärän hyvin pahan mielesi, vaikka raskaus ei pitkälle ehtinytkään. Olet varmasti raskautumista odottaessasi ehtinyt miettiä sen miltä se tuntuu ja kuinka se etenee niin moneen kertaan, että kun plussa viimein pärähti elit samat tunteet kuin eka yrityksestä plussaavat, mutta pikavauhdilla ja todellisuudessa olit henkisesti varmaaan jo hyvin pitkällä raskaana. Toivon teille uutta onnistumista pian ja että seuraavalla kerralla se vauva tulisii syliin saakka. :hug:

miigu123 Suuren suuret onnittelut! Ihana joululahja!! :heart: :heart:

Imuri näyttää olleen suosittu joululahja tänä vuonna. =) Meillekin tuli sellainen, perinteistä mallia tosin. Olen kyllä kauhean tyytyväinen, koska edellinen on nyt meillä raksaimurina ja kotona alkaa olla aika karseaa. B)

Ja Barbapörrölle vielä :hug: Mukavaa, että kaavinnasta toipuminen on alkanut hyvin.
 
Miigulle onnea matkaan!

Onko kellään teistä, joilla seurattu hcg-arvojen tippumista arvot välillä nousseet? Mitä tapahtui, jos on? Sain tulokset verikokeesta ja arvo oli noussut. Viikkoa aiemmin oli 925 ja nyt 990. Oon lievästi sanottuna huolissani. Mullehan tehtiin raskaudenkeskeytyksenä kaavinta kohdunulkoisen takia. Onko kellään muulla arvot välillä nousseet???? ja sitten jatkanut laskua??? Meen maanantaina uudelleen polille, jossa otetaan uus verikoe ja ultrataan uudelleen =(
 
Hei!

Olen hieman taustalla seuraillut teidän kirjoittelua ja jännäillyt tilanteita. Päätin kuitenkin tämän kierron alussa, että miestäni en vauvahössötyksellä vaivaa ainakaan kovinkaan paljon ja synkistelyn yritän heittää hiiteen. Päätimme myös, että mikäli ei nämä terolutit, joita olen syönyt 2kk, auta seuraavan kierron jälkeenkään, menemme yksityiseltä hakemaan apua. Tämä jo toi uutta toivoa ja auttoi unohtamaan yrityksen.

Noh, huomaamatta kierto onkin ajautunut niille päiville, että aamulla päätin tehdä testin - ihan huvin vuoksi. Olen ollut niin stressaantunut töistä ja flunssassa, että ajattelin, ettei ole edes pientäkään mahista, että raskaaksi olisin tullut. Plussaahan se testi sitten näytti:) Olen superhyper -onnellinen, mutta armoton pelko alkoi siitä. En usko koko asiaa todeksi, teen uusinta testin vielä ennen uutta vuotta. Mitään oireita ei oikeastaan ole, päätä särkee ja lämmöt koholla, mutta flunssaa on edelleen... Ihme täytyisi tapahtua, jos tämä raskaus onnistuisi, sillä olen kokenut aiemmin 3km.

Plussatuulahduksia kaikille teille rohkeille ja vahvoille naisille! :flower:
 
Minutkin voi siirtää plussanneisiin :) Kävin pe verikokeissa ja lääkäri oli että kyllä tämä näyttää että raskaana olette.Mitäs nyt tehdään? Must se<oli vaan niin huvittavaa ku se oli et voi voi...Kunnes mä tajusin sanoo et se olikin haaveissa mut miten se voi olla mahollista jo nyt. Ei se osannu siihen sanoo mitään.

Mennään nyt sitte neuvolaan ma ja katsellaan mikä on tilanne jos sinne ultraankin pääsis sitte johonki väliin.Kauhistuttaa vaan ku mä vuodan aika ajoin.En paljoo mut ei oikein osaa nyt nauttia tilanteesta ku koko ajan jännittää...Neuvolassa oltiin kyllä sitä mieltä että ei oo välttämättä kesken menny ollenkaan.On vaan vuotanu jonku muun syyn takia.Toivottavasti selviää...jännittää ja huolestuttaa vaan niin pirusti.

Onnea plussanneille ja kaikille Onnellista Uuttavuotta :heart:
 
onnea täältäkin :)
tää tytsy lähtee kohta isovanhemmille tapaninpäivä lounaalle ja sen jälkeen lähdemme miehen kanssa kahdestaan mökille kun mies oli "salaa" käynyt sellaisen meille vuokraamassa.. lonkerot ostettu kaikki valmiina :p aurinko paistaa ja mä lakkasin jopa kynnet :eek: ihanan kultaisiksi. jos sitä tänää heiluttelis peittoa oikein takkatulen ääressä! mukavaa tapaninpäivää kaikille :)

 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Dada................................KU 07/08...........................KP 7/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 7/28
aMansikka.........................KM 11/08.........................KP 8/26-28
Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 10/27-28
Julietta............................KM 09/07, 03/08...............KP 10/29
Empuuu...........................KM 09/08..........................KP 11/36
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 22/35
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 25/26-27
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 34/30
tyttö onnellinen...............KM 12/07..........................KP 38/28-32
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
kuumetta...........................KM 12/08




HAAVEISSA TOINEN



nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 9/28
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 14/24-28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 17/26
Filuuri...............................KM 08/08..........................KP 26/28-
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 53/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 9/25-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 10/28-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 18/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 18/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 29/
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 38/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija



HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 23/29






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78



 
oikein paljon plussanneille onnitteluja :flower:

ON: uutta kiertoa siis viikon verran menty, eli n. kymmenen pv ovikseen.
Tänään tais loppua vihdoin vuodostaki loputkin.
Joulu takana ja olo on kuin olis lihonu sen kymmenen kiloa..turvottaa :| :ashamed:
Naureskelinpa joulun kunniaksi,
kun veljeni totesi puoliksi leikillään josko lopetettais hetkeks tääl päässä tuo yrittäminen ettei satu vauva tulee samaan aikaan kun heil tuli. ettei ole samaa synttäriä :LOL:
No, ehkä mä en sen takii pitele taukoja, ja ehkä se ymmärretään.
Muuten oli oikein mukava joulu,
ruokaa ja rakkaita ihmisiä.
Tietysti myös jotakin mitä puuttui..

Olot taas herkkänä kun ajattelee sitä kun "pitäs" jo olla raskaana.
Tahtois niin kovin.
Ei muuta ku ovistestejä kehiin vaikka mun logiikalla en tässä kierrossa ees ovuloi.
Höh.

Onko tääl ketään kuka olisi KU:n jälkeen raskautunut?????!!!!
Useilla teistä/meistä kun on kuitenkin jo yksi tai useampiakin lapsia siunaantunut :heart:
 
Kylläpäs tämän mokkulan kanssa on viestin lähettäminen vaikeaa. Kolmas kerta toden sanoo?

Juu elikäs, noista ovistesteistä tuli mieleen, että pitäis varmaan itekin alkaa testailla. Tänään siis kp11, toivon että kierto olis sen 30 päivää.

Yövuorossa seiskaan asti ja illaksi takas seiskaan. Että onkin pyllystä. :kieh:
 
Taas uusia plussia, onnittelut!

Ja uudele tulokkaalle :hug:

happihyppy joko sun tilanne on selvinny?
Mulla noi arvot sillon nousi ja sitte taas laski kun
oli tuo KU, mikä sitten lopulta tähystettiin ja sieltä
poistettiin vasen munajohdin...
Toivottavasti selviää pian mikä on vialla!

Dada ompa upee imuri! Kyllä tuolla
kelpaa imuroida...

(.) tänne ei ihan tullut punainen joulu, mutta
tapaninpäivä kyllä. Outoa miten nää kp:t
lisääntyy joka kierrossa, ensin oli tarkka 28pv
mutta nyt alkoi kp30 illalla! Mitä tämä meinaa??
Outoa on sekin, miten menkkaoireet eros aiemmista...
Viime kierroissa on ollut myös rintojen arkuutta mutta
vain nänneissä, nyt koko rinnat kipeät.
Ärsyttävää!

Olin muuten ollut todella kiltti, kiitos pukille :D

Nyt menen keittiöön purkamaan turhautumistani
leipomalla kakun...
 
Huomenta kaikki! Tämän päivän päivitykset muokkasin eiliseen, kun tässä ei niin paljon liikennettä tällä hetkellä ole =)

Vielä on joulun aikaa hetken jäljellä, vaikka pyhät loppuivatkin, plussatuulia kaikille!!!
 


Terve vaan kaikille.

Onkohan muilla samaa onkelmaa ku mulla, on ihan vallan aliravittu olo? Melkein ku nälkää näkis? :LOL:

Näin se joulu oli ja meni, ja kas tässäkin pinossa näyttäisi mukavasti joululahjoja tulleen!! Onnea!!

Happihypyn
tilanne on kyllä outo, toivotaan, ettei syytä huoleen olisi? Mä en noista arvoista tiedä yhtään mitään.

Vapaitakin jo senverran ollut, että olisin valmis nuo lapset myymään muutamaksi päiväksi mustalaisille. Onneksi ma on taas työpäivä, ehkä tilanne rauhottuu hiljakseen? Nyt niitten pitäis siivota huonettaan, meteli on sellanen, että taitavat kyllä lähinnä raivata seinään reikää tai jotain. Ihanaa rauhaa!!!



Uusivuosi pukkaa, yhdytään naiset höyläysbileihin taas tämän juhlan kunniaksi!!! Onko muita? P*skat mä enää laske mitään, mulla kp 1 voi olla noin viikon ajanjakson sisällä mikä tahansa päivä, ku tuhrua yms pikkuvuotoja taas pukkasi viikon verran, ni ihan turha tässä on miettiä koska panis tai koska EI panis. Sen nyt osaa aavistaa, että koska taas alkaa seuraava töhnäkierros, mutta se, koska ois ovis, on ihan hämärän peitossa. Mä kyllä epäilen, ettei mulla sellasta tapahdu. Mutta siis sen kunniaksi höylätään sitten ihan huvin ja juhlan vuoksi. KAIKKI MUKAAN!!!


Loppukaneettina teille tiedoksi, tiesittekö tätä?;




Haleja ja pusuja kaikille!!!

:heart: :heart: :xmas: :xmas: :heart: :heart: :xmas: :xmas:
 
Onneksi huomenna on neuvola ku jännään niin hirveesti. Me olaan just muuttamassa ja nyt on sitte uus neuvolantätikin...Toivottavasti se sais laitettuu ultraan ajan pian ,ku mua hirveesti haluttais mennä sinne.Mä en usko ennen ku nään.Ja on ihan epävarma olo ku aina välillä tulee verta...tiedä sitte kuin sitä uskaltaa ees muutto puuhissa rehkiä.Plääh!Kyllä osaa olla huono päivä!
 
Täällä odotetaan uutta vuotta ja vuotojen loppumista, että päästään osallistumaan niihin "höyläysbileisiin". :LOL: Vuoto on alun jälkeen ollut melko runsasta ja vaihtelevaa. Nyt on kaavinnasta 5 päivä menossa. Kipujakin on ajoittain vielä melko paljon. Mites muilla on mennyt? Kauanko on vuotanut ja ollut ns. supisteluja?

Se on päätetty, että yksityiselle menen jälkitarkastukseen. Saa sitten ultrankin samalla. Mulla kun on vielä noita kystia munasarjoissa, ni saa senkin tilanteen tarkastettua samalla.

Kamalasti odotetaan siis vuodon loppumista, että pääsee uutta vauvaa alulle laittamaan. Helpottaa, kun tietää tekevänsä jotain konkreettista uuden raskauden hyväksi. Toivotaan, että alkuun päästään yhtä hyvin kun edellisellä keralla. Tämä ekahan lähti yk 2 alkuun.

Kovasti onnea kaikille, jotka ovat saaneet sen parhaan joululahjan! Toivotaan, että kaikki pian tulemme perässä ja toki myös, että paljon uusia ei uuden vuoden myötä ilmaannu tähän pinoon. Tämä on kyllä lämminhenkinen pino, mutta kenenkään ei soisi tänne joutuvan.

Mukavaa loppu vuotta kaikille ja plussarikasta uutta vuotta jo kaikille toivottelen samalla! :heart:
 
Täällähän oli monta plussaa tullut joulun aikana eli hurjasti onnea miigu, MeaMimosa ja Sintsu :flower: :flower:

Ovista en ole nyt jouluna tikuttanut enkä ole sitä muutenkaan bongannut, mutta olettaisin sen tässä jouluviikolla olleen. Muutaman kerran ollaan onnistuttu tässä peittojakin heiluttelemaan, mutta ilman suurempia paineita yritetty tää kierto selvitä. Tarkkaa kierron pituutta ei nyt sit pysty sanomaan, kun ei ole tosta oviksesta tietoa, mutta viime kierrot on olleet 24-25 vrk. Joten sen perusteella loppiaisen tienoilla alkaa olla jännät paikat.

 
heippatirallaa taasen :)
Jjei ilotulitusten myynti on alkanut taasen..mä niiiin tykkään siitä hommasta :)
Heh on mulla pienet ilot..
muuten ei ihmeempiä,
höyläysbileissä jo innolla mukana. :D
Aattelin itsekkäästi olla kattelematta ovista tässäkään kierrossa ja höylätä seuraavat kaks viikkoa ihan tarmolla, joka toinen päivä.
Taitaa olla mieskin iloissaan ja mikäs mulla siinä nauttiessa.
Molemmilla nyt töissäkin lepsumpaa,
mulla toki uusvuos-kiireet (myyjä kun olen ) mutta ei haittaa ollenkaan.
Aattelipa tänään maistaa valkoviiniä, mulla pullo kaapissa..kehtaiskohan sitä?
:whistle:
Huomenna vasta iltavuoro nii ei sekään haittaa. :)

G: mitä uusvuos suunnitelmia teil on??
 

Yhteistyössä