KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Kirjoitin äsken viestin ja se tuli kahteen kertaan ja kun yritin poistaa toista niin lähtivät molemmat :headwall:

happihypylle oikein ISO :hug: :hug: ja jaksamista. Toivotaan ettei nyt kuitenkaan mistään vakavammasta olis kysymys. Äläkä nyt vielä kokonaan menetä toivoasi, kyllähän vielä on aivan mahdollista, että sinäkin vielä joku päivä sen nyytin saat syliisi.

:hug: myös muille sitä tarvitseville. Nyt en muista mitä kaikkea piti kommentoida :ashamed:

ON: täällä nyt sitten taas toi inhottava piinaviikko edessä :headwall: Tarkkaa tietoa ei ole kierron pituudesta kun en ovista tikuttanut enkä muutenkaan bongannut (tai itse asiassa ainoat ovistuntemukset oli jo kp 7 tienoilla joten tuskinpa pitivät paikkansa), mutta lyhyen kierron mukaan loppiaisena olis jännät paikat. Ens kierrossa aion kyllä taas ovista tikuttaa niin tietää sitten tarkemmin tuon tädin tulon eikä tarvii montaa päivää rätti varuilta pöksyissä olla :kieh:
 
:hug: happihyppy ja hirveästi jaksamista. Toivottavasti kaikki kääntyisi vielä parhainpäin. :hug: :hug:

).( Mä piinailen. Tänään kp 29/27-30 ja vatsaa jomottanut jo päiväkaupalla samalla tavalla kun silloin kun menkat alkaa. Juoksen vessassa tarkistamassa tilannetta vähän väliä ja joka kerta kun huomaan ettei menkat ole vielä alkaneet nostaa Toivo päätään. Nyt tarvittaisiin woodoo paikalle ampumaan Toivo mäsäksi. ;) En haluaisi tippua kovaa ja korkealta. Eilen jo hätähousuna testasin puhtaan negan ja nyt polttelisi käydä apteekista hakemassa uusi herkkä testi. Piinaa... :headwall:
 





HAAVEISSA ESIKOINEN




Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 2/26-27
Dada................................KU 07/08...........................KP 10/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 10/28
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 11/26-28
Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 13/27-28
Julietta............................KM 09/07, 03/08...............KP 13/29
Empuuu...........................KM 09/08..........................KP 14/36
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 25/35
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 37/30
tyttö onnellinen...............KM 12/07..........................KP 41/28-32
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
kuumetta...........................KM 12/08




HAAVEISSA TOINEN




nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 12/28
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 17/24-28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 20/26
Filuuri...............................KM 08/08..........................KP 29/28-
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 56/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08




HAAVEISSA KOLMAS




Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 12/25-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 13/28-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 21/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 21/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 32/
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 41/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08




HAAVEISSA NELJÄS




Ristiinkulkija



HAAVEISSA VIIDES




Millukka..........................KM 05/08..........................KP 26/29







TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78



 
No johan pääsi kirjautumaan, eilen kokeilin moneen kertaan mutten päässyt sisään :kieh:
Joulun pyhät on vietetty ja täällä on näemmä uutisia tullut ihan laidasta laitaan.

Happihypylle halaus :hug: ja tsempitykset, jos kuitenkin selvittäisiin säikähdyksellä. Näin toivon kovasti. :) Uskon että alkaa usko loppua ja tuo odotteluhan se on aina pahinta, mutta koita vielä jaksaa olla positiivinenkin. Näin sanoisin että pelkää pahinta mutta muista myös toivoa parasta, sillä toivoa on aina. :hug:

Plussanneille suuren suuret onnen toivotukset :flower: ja pikkuisille tarrasukkia mukaan :heart: Hyvää mahankasvatusta siis =)

Mie liityn kanssa noihin woodoon talkoisiin, vaikkei meillä yritystä vielä olekaan. Heilutellaan peittoja muuten vaan :p ettei pääse taito unohtumaan. Että on muuten tuokin touhu kivempaa kun ei pohdi mitään perkuleen nippailuja.
Mulla meni aiemmin homma jo siihen, ettei mua edes huvittanut oviksen aikoihin. Nyt ei muuta tekisikään kun ei koita raskautua. :whistle:

Huomenna vapaapäivä taas, ihana kun tuli pehmeä lasku töihin menoon. =)
Uutta vuotta vietetään suht rauhallisissa merkeissä. Mennään mun mummon tykö pizzalle, sillä on synttärit. Siitä sit porukoille valamaan tinaa, syömään lisää herkkuja ja ampumaan raketteja. Ja varmaan hiprakassa sitten yöllä... ;)

Mä oon muuten nyt jotenkin tosi innoissani vuoden vaihtumisesta. Se tuntuu uudelta alulta, erilailla kun ennen. Sen on pakko olla parempi vuosi kuin tämä sumussa kuljettu... ja se on lohduttava ajatus.

Ajattelin koittaa tänään testailla, nyt kun km:sta on kaksi viikkoa. Aika nopsaan kait hormooni voisi laskea kun spontaanisti tuli ulos? Kun olis jo nega niin ois sekin sitten "selvä"

Loppukierron jännääjille puhaltelen kovasti plussatuulia, kohtahan se joku taas nappaa vuoden ekan plussan! =)

-Meritähti-
 
Tiistaita kaikille :D

Vielä tunti pitää odottaa niitä tuloksia....grrrrr!!

Äsken kävi outo juttu, kesken imuroinnin meinasin pyörtyä..En siis noussut seisomaan, en tehnyt mitään äkkinäistä luiikettä.Silmissä vaan alkoi pyörimään ja tuntui että jalat lähtee alta. Viimeks kun mua pyörrytti, niin olin raskaana :D :D se eilinen "vuoto" jäi siihen yhteen vessakäyntiin.Alkaa toden teolla jännittämään että missä mennään.Mahakin tuntuu todella oudolle ja nivusissa vihloo!

Uuden vuoden galluppiin sen verran, että kotosalla ollaan..lapset on hoidossa, raketteja on ostettu hullut määrät, ja tänään käydään Alkossa ja ruokakaupassa..Saas nyt nähdä onko mulle mitään käyttöä noista Alkon tuomisista, toivon ettei tarvii pulloon koskea :LOL:

Hauskaa uuttavuotta kaikille, tuun varmaan vielä kyllä kertomaan mitä tulokset sanoo.. :wave: :wave:

*muoks*

Sain tulokset, arvo oli 6,8.. Yrittää tässä nyt sitten päätellä että onko vanhaa vai uutta hormoonia :LOL: jotain siellä kuitenkin on.. No, vaikka olis vielä vanhaa jäljellä, niin ainakin se on alle sen mitä pitääkin, eli alle 300.viikon päästä varmaan viimestään tietää että onko raskaana vai ei..Luulis että jos toi on jo uutta hormonia, niin Aconin kympillä pitäis parin päivän päästä plussa tulla jos on tullakseen..
 
Jaiks, huomenna on tämän vuoden viimeinen päivä jos nyt ette vielä ole tajunneet :LOL:

Parempaa uutta vuotta teille (tai meille) kaikille!

Itse kävin tänään uudessa ultrassa ja kaikki hyvin =) Taimi siellä kölli ja hieman jopa sätkikin ja sydän läpätti. Se veri, jota siellä oli ollut ihan reilusti oli lähes hävinnyt jotain pientä syheröä oli jäljellä, seuraava pysäkki on 19.1 nt- ultra ja taas pelottaa kun ajatteleekin sinne asti. Mutta päivä kerrallaan, ainahan ihmeitä tapahtuu :heart:

Unicco ja Taimi rv 9
 
P-E
:attn: Hyvää Uutta Vuotta kaikille ja plussatuulia ++++++++++++++++++++++++++++
Liittyisin höyläysbileisiin, mutta mulla menee vuodenvaihde railakkaasti töissä yövuoroissa.
Onnittelut plussanneille :flower: ja :hug: kaikille sitä tarvitseville.
Tässä kierrossa oltu hyvin laiskoja :ashamed: , tätiä odotan kurvaavaksi kylään. Tuttua särkyä havaittavissa, kyllä tää endo on sitten rasittava seuralainen :kieh:
 
Kiva, että Uniccon Taimella on kaikki hyvin :heart:
Jos sulla Heinämassu ei nyt tärpännyt, niin varmaan kuitenkin kohta tärppää. Pidän peukkuja.

).( Soitin tänään polille ja kysyin niistä markkeriarvoista. Olivat onneksi ihan normaalit, joten ei pitäis kasvainta olla. Huh, jotain positiivista siis :) Tänään ollut vähän äklö olo ja väsyttänyt. Huomenna oli tarkoitus olla iltaa viettämässä kavereilla, mutta nyt ei kyllä yhtään huvita eikä jaksa. Ollaan siis kai kotosalla ja minä ainakin ihan selvin päin, sillä ton myrkkypiikin takia ei saa alkoholiakaan ottaa. Huomenna olis se kipupäiväkin. Toivottavasti niitä kipuja ei tuukaan :eek: Mulla on kaks purkillista vahvoja särkylääkkeitä kaiken varalta. Toivotaan, ettei niitä tarvita. En mää kyllä ollut yhtään kipeä lääkkeellisessä tyhjennyksessäkään.

 
mun napaan ei kuulu uusia. kierto siinä pisteessä että viel viikon verran pitäs puputella :p
jjeij huomenna raketteja..ite en oo ostanu yhtäkää mut muitten kattelen mielelläni :D
mä en usko että tässä kierrossa kylläkään tärppää, mun laskelmien mukaan tämän kierron pitäs olla ovikseton..
on mulla kyl testit kuitennii kaapissa oottelemassa, enhä mä kuitenkaa oikeesti tiä :)
 
Kiitos piristyksestä, Dada ja Empuuu :D :LOL:

Tsemppiä kaikille ja vauvaonnea vuodelle 2009 :heart:

Ovista odotellessa taas. Oudosti muutama päivä sitten (n. kp9-10 ) oli haalea viiva kahdessa ovistestissä muutaman tunnin välein, mutta nyt ei taas mitään moneen päivään. Viime kierrossakin näkyi ihan selvästi päivä päivältä kun viiva vahvistui :/ . Kai tämä kierto sitten taas venyy sinne 30:n päälle :headwall: . Lämmöistäkin päätellen ovis on vielä tulematta. Höylätty on silti joka päivä antaumuksella, oikeestaan ihan kivaa välillä, kun jokapäiväinen seksi on ns. pakollista :LOL: . Ollaan vielä molemmat lomalla niin on hyvin aikaa :heart: . Tuo ovistestailu pari kertaa päivässä on uusi harrastukseni, tuli taas tilattua satsi babyplussalta :ashamed: . Tulivat muuten jo tänä aamuna, tilasin eilen n. klo 14 eli aika vauhdikas toimitus =)
 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 3/26-27
Dada................................KU 07/08...........................KP 11/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 11/28
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 12/26-28
Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 14/27-28
Julietta............................KM 09/07, 03/08...............KP 14/29
Empuuu...........................KM 09/08..........................KP 15/36
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 26/35
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 38/30
tyttö onnellinen...............KM 12/07..........................KP 42/28-32
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
kuumetta...........................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 13/28
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 18/24-28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 21/26
Filuuri...............................KM 08/08..........................KP 30/28-
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 57/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 13/25-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 14/28-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 22/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 22/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 33/
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 42/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 27/29






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78



 
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Meillä päivät menee nyt muuttopuuhissa, eilen oltiin ulkona asioilla koko päivän, ja tänään pitäisi jatkaa. Iltaisin pakataan. Ei vielä stressiä kuitenkaan :) Vähän poissaoloni syytä.

Unicco ihanaa kuulla hyviä uutisia :heart:

happihyppy, samoin sulta! Onneksi ei kasvainta kuitenkaan, vielä on siis paljon toivoa jäljellä! :heart:
 
Huomenta vaan kaikille ja samalla HYVÄÄ TULEVAA VUOTTA! :flower:

Mulla kp15, ja ovistestin tulos tällainen :
http://i40.tinypic.com/5m9yli.jpg

Mitäs olette mieltä, onko tarpeeksi tumma viiva? :) Jos sitä huomennakin testais, limoja tullut runsaasti ja vasemman munasarjan tietämillä pientä kipuilua.
 
Tulin toivottamaan kaikille oikein hyvää uutta vuotta ja olkoon se meille kaikille plussa täyteinen vuosi!!

).( piina viikko menossa, en kyllä usko että nyt olis tärpännyt, kun aika heikkoa oli tuo peittojen heiluttelu just oviksen aikoihin, mutta eikös se ole niin että yksikin kerta riittää raskautumiseen, joten en vielä heitä toivoa vessan pyttyyn :LOL:
 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA kaikille tasapuolisesti. Olkoon se entistä parempi! =)

Unicco hienoa että ultrassa näytti hyvältä :flower: =) Onnentäyteistä odotusta! :heart:

Happihyppy ihanaa että se kasvaimen mahdollisuus saatiin pois suljettua! :hug:

Empuuu mä en ole testaillut tuon näköisellä, mutta mulla ei koskaan ole tullut ovistestiin tummempaa testiviivaa kuin kontrolliviiva. Eikä aina edes yhtä vahvaa, vaikka olen ovuloinut. Testaa vielä parina päivänä ja katso tummuuko vai haaleneeko.
Yleensä mulla kun on alkanut vahvistua niin on ollut vahvimmillaan parin päivän päästä siitä. Nippailutkin on mulla alkaneet noin 2-3 päivää ennen ovisplussaa.

-Meritähti-
 
MML
Oikein mukavaa uudenvuodenaattoiltaa ja parempaa onnea ensi vuodeteen kaikille tasapuolisesti! Toivottavasti meistä ei ole enää ketään täälä vuoden päästä toivottelemassa uusiavuosia!

Minä täälä odottelen kuumeisesti ovulaatiota, harmi vaan kun en ole ikinä oireista sitä huomannut. Testejä olen tehnyt eilen ja tänään, mutta ne on ihan puhtaita negoja. Mietinkin että laskenko nyt oikein, kun kivut alkoi 20.12 mutta kunnon vuoto vasta 22. pvä, että mistä se kuukautisten alkukin sitten lasketaan! Luulisi aikuisena ihmisenä tietävän, mutta ei vaan raksuta :D Täytyy kai tasaisesti vaan olla tuola makkarin puolella joka päivä, niin ei jää mitään sattuman varaan :LOL:

Oletteko lukenu vau.fi sivuilta tutkimusta jossa kehotetaan rakastelemaan joka päivä jotta siittiöt olisi "tuoreita"? Mietin vaan että mitä mieltä täälä muut on siitä että kuinka usein sitä sitten hommailisi. Itse ensin ajatteli, että se joka päivähän on mukavaa, ei tarvi pihtailla :D mutta nyt taas olen lueskellut ettei siittiöt välttämättä ehdi kehittyä kunnolla.

Karseet ongelmat, vaikka pitäisi olla ilottelemassa tuola muiden joukossa :)
 
Mulla on tänään kp1. Loppui piinailu. Mut voi siirtää taustalle. jos ei oteta suorastaa breikkiä baby-projektista, niin yritän nyt ainakin kuumeilla vähän vähemmän ja siihen kuuluu tämän palstan aktiivinen välttely. :saint: Jos onnistun vaan pysymään poissa...

Iloista ja plussaista vuotta 2009 kaikille!!!
 
Eikös ihana päivittäjämme Sun Rise ole huudellut uutta pinon päivittäjää? Itse en hommaan lupaudu, mutta ehdottaisin kokonaan uutta ketjua meidän joukolle uuden vuoden kunniaksi. Tässä ketjussa kuitenkin sivuja jo 77. Saako ehdotukseni kannatusta? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Eikös ihana päivittäjämme Sun Rise ole huudellut uutta pinon päivittäjää? Itse en hommaan lupaudu, mutta ehdottaisin kokonaan uutta ketjua meidän joukolle uuden vuoden kunniaksi. Tässä ketjussa kuitenkin sivuja jo 77. Saako ehdotukseni kannatusta? :whistle:
Kuningasidea :D

...pikaisesti omaa napaa. Vieraita tulossa tunnin sisällä ja ovistestissä seuraava tulos :kieh:



Eihän siinä muu auttanut kun laukoa yksi raketti etuajassa :whistle: . Kokemuksesta tiedän, että huomenna viiva on jo vaisumpi, mutta täytynee vielä varmistella krapulassa :LOL:

Tärppionnea toivon teille muillekin, ja hauskaa illanjatkoa!
 
hei onkohan jollaki käsitystä KOTITESTIN herkästä ovulaatiotestistä?
Mitä helv......
siis mun ovistestissäni on 2 samanvahvuista viivaa, mutta oviksen ei tod. pitäisi olla vielä.
kokeilin vain millainen viiva ennen ovista et tiän sit seurata.. :eek:
MITÄ TÄÄ TARKOTTAA..

kokeilin sitten perään toisen josko oliski ollu viallinen tms.. mutta ei ku kyl ne viivat siinä on.
hetken oottelun jälkeen (puolen tunnin jälkeenhän niit ei saa kattoa, tää n.10 min jälkeen ) niin testiviiva paksumpi ja tummempi kuin tuo kontrolli.
 
Ihan aikani kuluksi kirjoittelen nyt tänne. Töissä siis olen taas aamuseiskaan asti, hiljaista on. Vuoden vaihtumista ei tullut juhlittua mitenkään. Syötiin miehen kanssa ceasarsalaattia ja katseltiin muutamat raketit parvekkeelta seitsemännestä kerroksesta punaviinitilkan kera. :heart: Töissä meni siis varsinainen vuoden vaihtuminen, eikä täällä lentoasemalla kuulunut saatika näkynyt raketin rakettia.

Oviksesta ei ole epäilystäkään, vihloo sen verran paljon, että ihan säpsähdän välillä. Jos sitä huomenna tekis vielä testin, vaikka voihan se olla, etten niin kovin tummaa viivaa saakaan. Ehkä sitten siihen toiseen testiin... :whistle: Ovis on kyllä hyödynnetty, mutta ihan rauhassa.

Pitää kyllä vielä mainita, että olen kokenut tämän palstan erittäin hyväksi. Kiitos teille kaikille! Se ois kuulkaas vuosi 2009, plussatkaamme! :heart:
 
Tulipa selvyys siihenkin eli oviksen aika, tai sitten se on tooosi lähellä :)
Kattellaan, sanon minä.
Voihan se tietty niinkin olla, että se lh kohoaa, mutta ovulaatiota ei oikeasti tapahdukkaan,
näin luin jostakin.


HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!
 

Yhteistyössä