KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Mä oottelen niitä mun menkkoja vieläkin alkaviksi,
mut tänään on ollu kauheen pettynyt olo jotenkin.
Tiedän miten satuttaa kun ne menkat vihdoin tulee..siksi se sais tapahtua pian niin olis jouluna jo paremmalla mielellä.
Mulla vihlo eilen alamahaa ja tuntu selässä hassult, mutta ihan hetken..
..aattelin kuitenki että menkat olis alkanu yöllä. ej vaan sit alkanu.

Eiköhän se taas sielt tule.
 
Mä oottelen niitä mun menkkoja vieläkin alkaviksi,
mut tänään on ollu kauheen pettynyt olo jotenkin.
Tiedän miten satuttaa kun ne menkat vihdoin tulee..siksi se sais tapahtua pian niin olis jouluna jo paremmalla mielellä.
Mulla vihlo eilen alamahaa ja tuntu selässä hassult, mutta ihan hetken..
..aattelin kuitenki että menkat olis alkanu yöllä. ej vaan sit alkanu.

Eiköhän se taas sielt tule.
 
Hitsi ku on ihmeellistä.Mun oli pakko tehä tänään testi ku oli niin raskaus olo ja mun ihmetykseksi siihen tuli kaksi viivaa...Mä en nyt vaan tiiä uskoakko koko testii ku se keskenmeno? (jos se nyt sitten meni kesken,ite oon siitä kyllä ihan varma)oli vasta 1-3.12.Voiko noin nopeesti edes raskautua...On ihan sekava olo ja pelottaa et meneekö tääki sitte heti kesken vai voisko sitä iloita :) Vai milloinkohan tää on sittenkää saanu alkunsa...?Voikohan sitä käydä jossain tarkistamassa vai odottelenko tässä kuinka pitkään jos se vaikka siitä selkenis...Hulluksi tässä vaan tulee.
 
Mut voi siirtää taustalle tai jonnekin. Ei tullut hyviä uutisia tutkimuksissa. Kohtuonteloon ei saatu ruiskutettua keittosuolaliuosta, ilmeisesti on täynnä arpikudosta. Todennäköisyys siihen, että näin käy yhden hyvin sujuneen kaavinnan jälkeen, on häviävän pieni, mutta eipä se juuri lohduta. Raskaaksi ei tällä kohdulla tulla. Tammikuun alussa tutkitaan vielä tarkemmin ja katsotaan, onko jotain tehtävissä, mutta ainakaan näillä näkymin ei meille ole vauvaa odotettavissa.
 
Tsemppiä nanakuu ja Dada :hug:

Tuo on niin totta, Lymis! Siis vertaistuki on niin tärkeetä ja kaikista parasta on, jos on joku ystävä jonka kanssa jakaa vauvajutut. Tämä palsta on myös tosi tärkeä siksikin, koska täällä voi keskustella myös asioista, joita ei viitsi paljastaa oikeassa elämässä ;)

:attn: Sun Rise miulle vois päivittää huomiselle kp 2/27-28

muoks. Voi ei, Kanella :'( En tiedä mitä tuohon vois sanoa, kuin että jaksamisia teille ja iso :hug:
 
Minunkin täytyi tuolta naapuripalstalta tulla sanomana Kanellalle, että olen tosi pahoillani puolestasi. Minäkin olen yhdessä kaavinnassa ollut ja kovasti silloin lääkäri vakuutteli, että kyllä vielä viidenkin kaavinnan jälkeen vain raskaaksi tullaan... Sinulla on ollut kamalan huono tuuri. Onko kyse siitä, että kohtu on kaavittu liian kovalla kädellä? Kannattaisiko tehdä ilmoitus potilasvahingosta? Siitä olisi ainakin se hyöty, että kaavinnan tehnyt lääkäri saisi tiedon asiasta ja osaisi ehkä parantaa työtapojaan.
 
Matsalu Ei ole kyse siitä, että olisi tapahtunut potilasvahinko. Kaavinnan teki ylilääkäri, jolla on erittäin paljon kokemusta, ja kaikki meni oppikirjan mukaan. Varmistin vielä toimenpiteen jälkeen lääkäriltä, että eihän tullut vaurioita. Sillähän tämä tuntuukin niin pahalta, kun ei näin pitäisi käydä. Ei ole mitään järjellistä syytä, joka selittäisi, mikä meni pieleen.
 
Voi Kanella :'( Kylläpä sait ikäviä uutisia, miten tuollainen edes mahdollista? Toivottavsti saatte asiaan vielä selvyyttä jatkotutkimuksissa.

Ja sitten ne omat kuulumiset jotka on kyllä hieman ristiriitaisia. Pienokainen siellä on ja sydänkin sykki hienosti la siirty 5.8 joka on kyllä aika myöhäinen mielestäni mutta aivan mahdollista kuitenkin kun mulla on aina kierto heitellyt. Ja sitten se mutta:
Kohdussa oli jotain vuotoa :eek: Ulos astihan ei kyllä ole vuotanut mutta siellä näkyi kohdun reunassa sellainen kuunsirpin näköinen vaalea kohta. Se voi sieltä hyvinkin hävitä ja pääsemme säikähdyksellä mutta aina on se toinen puoli se voi kasvaa se vuoto ja alkaa irrottaa istukkaa :/ Ainakin toistaiseksi kohhdunkaula oli siisti, kiinteä ja tiukasti kiinni.

Mutta itse ajattelin, että jos ei tule kovia yllättäviä kipuja tai vuotoa koitan ajatella, että kaikki on hyvin. Pääsen tarkistukseen 30. päivä joulukuuta ja kun on tuo joulukin välissä niin luulisi ajan menevän nopeasti.

Mutta sitten kysymys, onko kellään ollut samanlaista tilannetta? Miten on käynyt?

Unicco ja taimi 7+2
 
MML
Mulla on ihan karsee ongelma taas.. Tilasin netistä raskaustestejä, niinku valmiiksi jo. Nyt sitten polttelisi tehdä testi, et jos se näyttää nyt negaa ja joskus myöhemmin plussaa niin tietää sitte et oon oikeesti raskaana eikä näytä enää vanhoja hormooneja. Mutta kuin todennäköstä on et näyttää vielä plussaa edellisestä raskaudesta? Keskenmenosta nyt kolme viikkoa. Että tämmöstä..oon kyl ja yks testien suurkuluttaja!
 
Voi luoja, kamala tilanne, Kanella. Ei löydy sanoja, muuta kuin, että olet ajatuksissani. Uutisesi laittoi asioita taas tärkeysjärjestykseen... Haleja ja jaksamisia sulle, onneksi elämässä on paljon ilonaiheita, joista saa voimia tällaisina hirveinä hetkinä :hug:
 
Voi kanella, iso halaus ja voimia! Miten kyllä tämmöistä voi tapahtua? Vaikka olen taustailija, niin käyn kuitenkin lukaisemassa viestejä ja pahoittelut kyllä ovat kovat!!!!
Kuumeilu vaan jatkuu, mutta mutta ei se auta. Hyvää joulua kaikille ja parempaa uutta vuotta!!!
 
:hug: :hug: Kanella olipa ikäviä uutisia

Unicco toivottavasti se vuoto loppuu sieltä nopeasti

Täällä edelleen lämmöt koholla ja just tällä hetkellä paleltaa niin vietävästi. Ostin eilen sitte niitä testejä, en tosin saanut niitä mitä olisin halunnut kun en päässyt sinne apteekkiin mihin olisin halunnut, tai enhän mä tiedä olisko sielläkään ollut niitä testejä, mut kuitenkin. Nyt mulla on dBest merkkisiä ja pitänee vissiin tutustuu niihin jo hiukan valmiiks, kun ei mitään kokemusta siitä testistä ole. Herkkyys niissä on sama kuin niissä mitä meinasin ostaa eli 10mlU, et kaipa niillä yhtä aikaisin voi testata kuin niillä toisilla.

Nyt täytyy alkaa paketoimaan lahjoja
:wave:
 
voi kurjuus kanella. Voi kurjuuden kurjuus. Ei kai se auta kun toivoa, että tammikuussa lekurit keksisi jonkun ratkaisun.

Aivan kamalan kurjaa kyllä nyt on. Onko se tämä pimeys vai mikä sen tekee, ettei mikään ole hyvin?

:heart:
 
Kiitos kaikille tuesta, se tuntuu hyvältä.

woodoo Minäkin toivon, että leikkauksella saisi arpikudoksen pois. Lääkäri oli ihan toiveikas, mutta tässä taas tieto lisää tuskaa. Mitä olen itse lukenut aiheesta, niin en oikein uskalla toivoa mitään, vaan pelkään pahinta.
 
voi ei kanella vetää aivan sanattomaksi. olen todella pahoillani. olet ajatuksissani :heart:

oisin täl hetkel niin onnellinen jos menkat alkais.sit vois taas alkaa yrittää kunnolla. pelottaa vaan niin paljon että ne sanoo siel lääkäris et mun pitää viel mennä kaavintaan. aamul olis klo9.10 aika sinne jälkitarkastukseen.en tahtois mennä sinne kuulemaan huonoja uutisia.jotenki oon niin varma siitä et on huonoja uutisia. nytkään en vaihtees uskalla nukkumaan käydä(pelkään painajaisia) luultavasti valvon koko yön katsellen elokuvia koneelta. pitäs varmaan puhua lääkäril täst mun unettomuudesta kun mulla alkaa 7.1 se koulukin..

no mutta iloisempiin asioihin:

G: miten aioitte viettää joulua?

meillä mies päivystää jouluna (huoltomies) joten ollaan varmaan paljon liikenteessä kun firman auto käytettävissä niin ajellaan ja katsellaan jouluvaloja. mut eka varmaan käydään mun äidillä availemassa lahjoja ja nautitaan hyvästä seurasta, miehen vanhemmilla ei tänä jouluna käydäkkään kun anoppi ei järjestä mitään joulua sinne. sanoi että tulee meille lahjat nopeasti tuomaan ja kissoja moikkaamaan mutta sitten toivoo meille rauhaa mutta ensimmäistä kertaa ikinä ajateltiin että voitais käydä ehkäpä mun isällä aattona.
 
Sun Rise: mut voi siirtää plussanneisiin... (kiitos päivityksistä muutenkin!) Tein toisen testin ja molemmat viivat piirtyivät yhtä aikaa! :heart:

G: me mennään mun vanhempien luokse, kuten perinne on! Siellä on iso porukka ja pieniä lapsiakin, joten joulutunnelma on taattu! ;)
 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 2/27-28
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 2/29
Empuuu...........................KM 09/08..........................KP 3/36
Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 14/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 17/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 21/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 26/30
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 30/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07..........................KP 30/28-32
Dada.................................KU 07/08...........................KP 33/35-38
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 6/24-28
Heinämassu82 .................KM 10/01, 12/08 ............. KP 9/26
Filuuri..............................KM 08/08..........................KP 18/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 27/30
nöttiäinen.........................RK 10/08...........................KP 28/
marijasu............................KM 06/08..........................KP 45/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde.........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi......................KM 10/08..........................KP 10/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 11/26-28
Amira...............................KM 06/07...........................KP 21/
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 27/35-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 30/
Tikruliini..........................TM 05/08 (pt)



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78............................KM 12/08
Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 15/29






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo



 
Huomenta kaikille!

Jotenkin kun luulin olevani jo itkut itkenyt, niin tuli silti parku vielä eilen..Aamupäivällä viikkailin esikoisen pieniä potkupukuja ja muita pikkiriikkisiä vaatteita muovipussista laatikkoon, niin hymyilin, ja oli hyvä vaikka haikea mieli..Illalla se itku kuitenkin tuli, ja tajusin ettei montaa hetkeä päivässä mene etten menetystä ajattelisi. Kotiäitiys ei ole nyt kovin hyvä asia, jää liikaa aikaa päivässä olla koneella, liian monta tuntia kotona oloa ilman muiden kun lasten seuraa. Esikoinen lähti joulunviettoon mummolaan toiselle puolelle suomea, ja nyt olen täällä ainoastaan miehen lapsen kanssa.

Eilenkin testailin ovistestillä, edelleen vahavat viivat..oikeestaan alan todella uskoa, että toi reagoi siihen istukkahormoniin edelleen. Toisaalta tässä ei mikään kiire ole, mutta miettii väkisinkin asioita :) Ovis luultavasti on tiedossa vasta viikon päästä sen mukaan miten tää muilla on mennyt..Ei auta kuin odotella ja kärvistellä.tuntuu että tohon jälkitarkastukseenkin on vielä ikuisuus..
 

Yhteistyössä