KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Kp33 ilta, ei viel menkkoja. ei mitään muutakaan.
Kanellalle ja Barballe OIKEIN ISOT HALAUKSET minulta.

Oon siivonnu kaks päivää meidän kaksiota, remppasin makkarin seinät eilen ja maalasin.. :whistle:
*tehopakkaus*
 
Barbapörrö : mulla tossa ultrassa todettiin viikolla 10+6 että sikiön kehitys pysähtynyt n. viikolla 8+6..eli lähes samoihin aikoihin.
:hug: tiedän mille tuntuu, anna surulle tilaa!!!

Omaa napaa: tein äsken ovistestin--ja tadaaaaa, lähes täysin nega :D haamujen isoäiti siellä nyt..Eli voisin päätellä että hormooni on todellakin jo laskenut ja hyvin, ja jopa on mahdollista että aamuinen ovisplussa olis ollu oikeesti ovis!!!!Ja se on hyödynnettykin ;) :heart: kun vaan tärppäis nyt nopeesti!!!!Eihän se meidän pientä korvaa, mutta tois uutta iloa elämään..Toivottavasti..
 
Eilen eka neuvola, ja oli ihan tuttua löpinää. Kaikki ok.
Puhuttiin myös np-ultrasta ja olin aiemmin vähän miettinyt etten menis koko ultraan, koska jotensakin on vähän ahistavaa. No varasin sen eilen kuitenkin ja nyt koko viime yön näin sitten painajaisia, että taas keskeytynyt km todetaan siinä ultrassa. En sitte nukkunut kolmen jälkeen yhtään :headwall: .:wave: :wave:
Multa kysyi yksi sukulaistäti tänään ihan suoraan, että ookko raskaana, kun toi sun sivuprofiili on mahakas :saint: . Mähän ihan hämmennyin ja sanoin, että ei kommentteja :eek: . Ja hei mulla vasta vkoja 9+?
Jotenkin viime yön jälkeen on vähän epätoivonen olo, että onko siellä masussa kukaan enää elossa. Nyt iskee paniikki :ashamed: , vaikkei mun pitäny panikoida...
 
PuuhaEmmi Kiitos. Kaikesta huolimatta yritän olla avoimin mielin, vaikka kateus kyllä nostaa päätään aika ankarasti. Mutta ei muu auta kuin uuteen nousuun. Tsemppiä sullekin. =)

Voi kanella! Hävettää heti oma purkautuminen, teillä kun tilanne on vielä ikävämpi. :hug: Toivottavasti kuitenkin se leikkaus auttaisi ja tekin saisitte kokea sen pienen suuren ihmeen vielä joku pvä. :hug:

Helpottaa oloa kun täällä oikeasti ymmärretään, että kaikki ei ole niin helppoa. Omat kaverit kun ei sitä voi tajuta ku niiden ei oo tarvinu mitään edes yrittää. Kyllä tää maailma on välillä niin pirun julma paikka että!!

Jaksamisia kaikille!! :hug:
 
Täällä oli taas niin paljon ikäviä uutisia tullut parissa päivässä :'(

Oikein paljon :hug: :hug: :hug: kaikille sitä tarvitseville.

Barbapörrö pahoittelut sinulle. Tuli niin oma elokuinen ultrakokemus elävästi mieleen. Mulla todettiin silloin viikolla 11+ keskeytynyt keskenmeno, kasvu oli loppunut 10+ :'( Valitsin silloin lääkkeellisen tyhjennyksen. Oikein paljon voimia sinulle :hug:
 
Kukkuu,

Kiitokset vastauksista. Mie en kyllä rupee noiden kumiukkojen kanssa pelleilemään, kun vievät pirulaiset hauskuuden koko hommasta. Enhän mä sit malttanut sitä vuodon loppumistakaan odotella, tänään oli pakko päästä jo miestä lähelle... :ashamed: Puputtaa niin puputtaa...

AM kiitti :) Etiäpäin sano mummo lumessa.

mymmyryy lakkaa nyt murehtimasta. :hug: Meitä marraskuun plussaajia on tänne jo tippunut takaisin siinä määrin, että sie olet likka meidän "tilastovoitto" jolla menee kaikki hienosti onnelliseen loppuun saakka. =)

Happihyppy tervetuloa. Nautihan joulun pyhistä ja mietit sitten ensi vuonna uudelleen vauva-asioita. Ensi vuosi on parempi vuosi meille molemmille, sovitaan niin.

nöttiäinen pahoittelut menkoista :hug: sulla on elävä lapsi todisteena siitä, että voitte onnistua :hug: Vielä se pikkusisko tai veli voi olla tuloillaan.

Barbapörrö :hug: Olen todella pahoillani menetyksestänne.
Mun aiempi keskenmeno viime helmikuussa todettiin rv14. Keskeytynyt keskenmeno ja vauvan kehitys oli lakannut viikkojen 11-12 taitteessa.
Kurja että joudut odottelemaan, tiedän kokemuksesta että se pahentaa asiaa.
Mulla kokeiltiin lääkkeellistä tyhjennystä useampaan otteeseen mutta ne lääkkeet ei vaikuttanut muhun mitenkään joten lopulta kaavittiin sitten. 3 viikkoa meni että homma oli vihdoin takana.
Kierrot heitteli jonkin aikaa, taisi kolme ekaa kiertoa olla aika pitkiä, enkä ole varma ovuloinkokaan silloin. Sitten tasoittui ja kroppa alkoi pelata, uusi tärppi tuli sit kolmannesta normaalista kierrosta. Joillainhan taas kroppa palaa heti normaaliin, nää on niin yksilöllisiä juttuja. :hug:

Joulugalluppiin: Mie rakastan joulua! :xmas: Mun porukoille on tarkoitus mennä
aaton aatto-iltana ja siellä varmaan notkutaan tapaninpäivään. Sit välipäiviksi miehen sukulaisiin maalle. Niin ihanaa kun tulee joulu! :xmas:

-Meritähti-
 
Täällä mennään kummallisessa mielentilassa..
mahassa juilii, millon mistäkin ja sitä tehny koko pv. monta iltaa odottanu et "ens yönä ne alkaa" ku ollu ihan semmonen olo..
mut tänään on alaselkäki ollu väsyny joten eiköhän se siitä sitten.
pääsis ens kiertoon. :)

mites muilla???
 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 3/27-28
Julietta............................KM 09/07, 03/08...............KP 3/29
Empuuu...........................KM 09/08..........................KP 4/36
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 15/35
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 18/26-27
MeaMimosa.....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 22/28-32(pt)
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 27/30
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 31/26-33
tyttö onnellinen...............KM 12/07..........................KP 31/28-32
Dada................................KU 07/08...........................KP 34/35-38
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu...........................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 7/24-28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 10/26
Filuuri...............................KM 08/08..........................KP 19/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 28/30
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 30/?
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 46/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 2/25-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 3/28-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 11/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 12/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 22/
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 31/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78............................KM 12/08
Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 16/29






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo




 
Ekat menkat KM:n jälkeen oli tavallista niukemmat, seuraavat tavallista runsaammat, nyt vaikuttaa aika normaalilta vuoto. Kp4 ja masussa viiltelee välillä ilkeesti. Työhousut tuntuu inhottavalta, pitää nostaa navan yli.

Mietin tuossa, että mulla oli silloin 1,5kk sitten jälkitarkastuksessa vielä hieman suurentunut kohtu. Siskoni sanoi, että jos kohtu supistelee/pienenee, ei helposti raskaaksi tulekaan. Jospa se olisi jo normimitoissa. :eek:

Ketuttaa vieläkin ne testeihin tulleet haamujen haamut. Kerta ei raskaana olla, niin olisi näyttänyt selkeetä negaa. |O
 
Meritähti kiitoksia tsemppauksesta. Meillä onkin ollut keskenmenot samoissa kuissa helmikuussa ja nyt. Jospa uusi vuosi olis sitten parempi =) Pitää kattoa tinasta, että näkyykö siinä vauvaa. Sinä vuonna, kun nää kaksoset synty, niin mun (sillosen) miehen tinasta tuli ihan peniksen näkönen :LOL: Näin eilen eksän kihlatun ja sillä piipotti maha niin ihanasti. Niille on tulossa jo toinen. Jos tää meidän olis saanut syntyä ajallaan, niin olisivat menneet samalle luokalle... Mulla on muuten vielä mun eksän sukunimi, kun en tullut silloin aikanaan vaihtaneeksi. Mietin kyllä viime kesänä, että oisin ottanut mun tyttönimen takas. Tuntuu vaan niin vaikeelta, kun kaikki tuntee mut tällä mun nykysellä nimellä. Aattelin sitten, että vaihdan äitiyslomalla, vaan eipä sitä nyt sitten olekaan tulossa.

Lapsilla oli tänään viimeinen koulupäivä. Toivat kotiin tosi hyvät toikat :heart: Ei oo enää montaa yötä jouluun. Empuulle ja muillekin onnea uuteen kiertoon. Kai muistitte laittaa simpat toivelistalle ;) Ties vaikka pukki olis anteliaalla päällä.
 
Heipsis vaan kaikille!

Mä olen ollut tietoisesti pois täältä palstoilta nyt jonkin aikaa ja olipa surullisia asioita tapahtunut! :'( :hug: kaikille, joita suru on kohdannut!

Ja onnitteluja niille, joille plussa on pamahtanut:)

Täällä on kp 25/27-32 menossa. Menkkoja odotan alkavaksi joulupäivänä. Ja niinhän ne taitaa sieltä tullakin, sillä tämä kierto on mennyt niin hirveässä työstressissä ja flunssaisena, että ei mitään mahiksia että iloista joululahjaa olisi tulossa...

Lapsettomuushoidot on alkaneet pyöriä mielessä, kun me ollaan nyt reilu vuosi yritetty ilman toivottua tulosta. Tänä aikana olen tosin kokenut 3 km... Mietityttääkin nyt, että lähteekö tämä vuoden laskenta alusta, kun kuitenkin raskauduin vaikka kesken menikin? Siis vuoden laskennalla tarkoitan sitä aikaa, jonka jälkeen pitäisi lapsettomuushoitoihin päästä julkiselle.

Tietäiskö joku ihana ihminen?!

Plussatuulahduksia kaikille :heart:
 
Moikka

Mites teidän joulu valmistelut sujuu, mulla on ihan vaiheessa ja pientä paniikkia alkaa olla ilmassa. Kaks päivää on mennyt töiden jälkeen nukkuessa kun ei millään ole jaksanut alkaa siivoamaan kun väsy on ollu ihan mieletön, nyt sitte olen onneks pysynyt hereillä ja paketoinut lahjoja, vielä olis jotain ostamattakin, kääks.

).( lämmöt edelleen koholla, muuten ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia, tai no eilen vihloi selkää ikävästi.

Galluppi: Me ollaan ensin isolla porukalla miehen sukulaisten luona ja illalla mennään mun äidin tykö. Jaa niin ja aamulla olen töissä, se vähän harmittaa mut ei voi mitään.

Mukavaa joulun odotusta kaikille ja +++++++++++ :whistle:
:wave:
 
Jouluvalmisteluista en ole pahemmin viitsinyt stressata. Eilen käytiin jouluruokaostoksilla ja alkuviikosta vielä kans. Maanantaina pitäisi varmaan myös jonkinlaista siivousta suorittaa. :) Miehen kanssa kaksistaan ollaan joulu, ostettiin kaikki ruoka valmiina. :ashamed: Ne lahjat, mitkä miehelle ostin, olen laittanut jo pakettiin. Kuusta ei ole eikä oikein mitään joulukoristeitakaan, paitsi valot kaksissa ikkunoissa. Ei oikein olla jouluihmisiä, siinä se menee muiden päivien joukossa. :whistle:

Apua! Liittyyköhän tämä nyt yhtään mihinkään, mutta mulla on nyt silloin tällöin ollut tuollaisia ihme vihlaisuja jostain tuolta ihan alhaalta kylkiluihin asti. Säpsähdän aina kunnolla, kun semmoinen vihlaisu tulee. :eek:

Oon nyt ollut klo 07 asti töissä, ja tylsää on. Tulee vaan vahdattua näitä keskusteluja...
 
no niin, haleja taas kaikille. En mä osaa täältä olla poissa, ja kun nyt meidän mahtava pävittäjämme
on laittanut tollasen taustailijat-osion, ni laita mut sinne!!!! Mä olen itse jo ihan vakuuttunut siitä, että järeät aseet tarttetaan raskautumiseen, mutta venaillaan nyt aseiden käyttöönotossa! Välillä mietin, että JOS ei tule luomuna, ni olenko oikeutettu tutkimuksiin valtion rahalla? Nyt olen päätynyt siihen, että JOS tosiaan ei luomuna tule, niin kun edelliset ovat luomuna tulleet, ni entä JOS onkin jotain oikeesti pielessä? Kai se ois sitten hyvä tutkituttaa. Mun kannalta ihan kiva että kierto vaan lyhenee, pari kk ni on vuosi edellisestä keskenmenosta ja sitten voikin jo sanoa että yritys menee viittätoista, ni eiköhän ota tosissaan....



Mut hei, joulu tulee, ja se on -mahtavaa!!!!!! Meillä pukki tekee ekan kerran entreen niin, että onkin isukki itse. Saapahan lapset mietittävää...!!??




Ja tätä me tehdään kaikki joukuna miehillemme eix je?





Jouluasioita: Meillä on niin, että vanhempani ovat eronneet. Noin 10v sitten oli tilanne se, että äitini vietti joulun "uuden elämänsä" kanssa ja isäni teki saman. Lopputulema oli se, että kun joulu pukkasi ni totesin olevani oikeasti YKSIN aattona. Enhän mä kehdannu kummallekaan sanoa, että hei olen yksin ottakaa mut mukaan.... Ni tosiaan yhden joulun vietin yksin. Siitä seuraavana jouluna mulla oli nykyinen mieheni jo kuvioissa, ja silloin totesin miehelle, että yks kerta muiden armoilla riitti, tästä lähtien mä päätän ite mitä teen jouluna. Ja siitä lähtien ollaan oltu ihan keskenämme kotona. KErran oli mun sisko meillä, mutta muuten me kaksi tai meidän perhe. Muutaman kerran on isäni pyytänyt minua ja perhettä niille, mutta ollaan oltu, että ei, nyt rakennetaan se perinne siihen mitä meillä on, ei siihen, että aina mietitään, mennäkkö sinne vai tänne vai tonne vai naapurille!!!




Mutta joulu ON perheen ja läheisten juhla!!! Pitäkää huoli toisistanne ja itsestänne ja viettäkää oikeesti ihana joulu!!!

Ja toisaalta se siivoaminen, se on parasta, kun me ollaan keskenämme, ni ollaan tosiaan vaan, ei tod tartte stressata sellasesta safkastatai sotkusta, joka ei ketään kiinnosta. Muistan myös kuinka äitini joka vatun juoluaatto alkoi (ja pakotti meidät mukaan) hiki hatussa puunamaan hopeita. Ihan oikeesti, iihan sama syödäänkö perheen hopeilla vai omilla hackmanneilla, se on JOULU ja läheisten läsnäolo joka on tärkeetä!!!

Tänään sitten se pari tunti "joulusiivottiin", jos noi meidän n 10 veet alkaa itkemään siivouksen tasosta ni saavat siivota ihan ite.. ::LOL::LOL::LOL:





Eli ei muuta kuin joulunodotusta kaikille!!!!






Ja perskuta, kosko marraskuun bonggailin jouluhymiöitä teille kaikille, eikä niiitä oikein ollut, ja nyt taas kun en enää palstaile aktiivisesti, ni niitähän on pompsahtanu enemmän ku laki sallii. Aikoinaan eräällä nimim miraclella hitsas kiinni ku en "osannut" käyttää "oikein" hymiöitä, onneksi miracle on jo varmaan onnellinen lapsellinen, ja onnea siitä, ni koittakaa te muut kestää!!!!!

Sori siis tästä.....
:ashamed:






 
nanakuu Sua voi varmaan onnitella menkoista? :D Nyt yritys alkakoon!

Herkät älkää lukeko loppuviestiäni!

Joo, nyt siis kp5(?). Äsken vessassa käydessäni oli siteeseen tullut joku ällöttävä pallukka. Ihan kuin joku riekaleinen lihapala, PALJON isompi kuin herne, kiinteä. Oisko keskenmenosta vielä jotain, vaikka viimeisimmässä tarkastusultrassa näytti kohtu tyhjältä? :eek: Ei ole ennen menkkojen mukana tullut mitään noin isoa ja kiinteää. Tuli huono olo tuosta löydöstä. :x

Ettei vaan olis varhainen km, koska tulihan niihin testeihin ihan vaaleat haamut. :ashamed: :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
nanakuu Sua voi varmaan onnitella menkoista? :D Nyt yritys alkakoon!

Herkät älkää lukeko loppuviestiäni!

Joo, nyt siis kp5(?). Äsken vessassa käydessäni oli siteeseen tullut joku ällöttävä pallukka. Ihan kuin joku riekaleinen lihapala, isompi kuin herne, kiinteä. Oisko keskenmenosta vielä jotain, vaikka viimeisimmässä tarkastusultrassa näytti kohtu tyhjältä? :eek: Ei ole ennen menkkojen mukana tullut mitään noin isoa ja kiinteää. Tuli huono olo tuosta löydöstä. :x

Ettei vaan olis varhainen km, koska tulihan niihin testeihin ihan vaaleat haamut. :ashamed: :(

Ystäväni oli myös testannut aikaisin ja saanut positiivisen tuloksen. Tästä muutaman päivän kuluttua alkoi kuitenkin menkat ja vuodon mukana oli tullut juuri kuvailemasi kaltainen pienen pieni lihamöykky! Huii!
 

Yhteistyössä