no niin, haleja taas kaikille. En mä osaa täältä olla poissa, ja kun nyt meidän
mahtava pävittäjämme
on laittanut tollasen taustailijat-osion, ni laita mut sinne!!!! Mä olen itse jo ihan vakuuttunut siitä, että järeät aseet tarttetaan raskautumiseen, mutta venaillaan nyt aseiden käyttöönotossa! Välillä mietin, että JOS ei tule luomuna, ni olenko oikeutettu tutkimuksiin valtion rahalla? Nyt olen päätynyt siihen, että JOS tosiaan ei luomuna tule, niin kun edelliset ovat luomuna tulleet, ni entä JOS onkin jotain oikeesti pielessä? Kai se ois sitten hyvä tutkituttaa. Mun kannalta ihan kiva että kierto vaan lyhenee, pari kk ni on vuosi edellisestä keskenmenosta ja sitten voikin jo sanoa että yritys menee viittätoista, ni eiköhän ota tosissaan....
Mut hei, joulu tulee, ja se on -mahtavaa!!!!!! Meillä pukki tekee ekan kerran entreen niin, että onkin isukki itse. Saapahan lapset mietittävää...!!??
Ja tätä me tehdään kaikki joukuna miehillemme eix je?
Jouluasioita: Meillä on niin, että vanhempani ovat eronneet. Noin 10v sitten oli tilanne se, että äitini vietti joulun "uuden elämänsä" kanssa ja isäni teki saman. Lopputulema oli se, että kun joulu pukkasi ni totesin olevani oikeasti YKSIN aattona. Enhän mä kehdannu kummallekaan sanoa, että hei olen yksin ottakaa mut mukaan.... Ni tosiaan yhden joulun vietin yksin. Siitä seuraavana jouluna mulla oli nykyinen mieheni jo kuvioissa, ja silloin totesin miehelle, että yks kerta muiden armoilla riitti, tästä lähtien mä päätän ite mitä teen jouluna. Ja siitä lähtien ollaan oltu ihan keskenämme kotona. KErran oli mun sisko meillä, mutta muuten me kaksi tai meidän perhe. Muutaman kerran on isäni pyytänyt minua ja perhettä niille, mutta ollaan oltu, että ei, nyt rakennetaan se perinne siihen mitä meillä on, ei siihen, että aina mietitään, mennäkkö sinne vai tänne vai tonne vai naapurille!!!
Mutta joulu ON perheen ja läheisten juhla!!! Pitäkää huoli toisistanne ja itsestänne ja viettäkää oikeesti ihana joulu!!!
Ja toisaalta se siivoaminen, se on parasta, kun me ollaan keskenämme, ni ollaan tosiaan vaan, ei tod tartte stressata sellasesta safkastatai sotkusta, joka ei ketään kiinnosta. Muistan myös kuinka äitini joka vatun juoluaatto alkoi (ja pakotti meidät mukaan) hiki hatussa puunamaan hopeita. Ihan oikeesti, iihan sama syödäänkö perheen hopeilla vai omilla hackmanneilla, se on JOULU ja läheisten läsnäolo joka on tärkeetä!!!
Tänään sitten se pari tunti "joulusiivottiin", jos noi meidän n 10 veet alkaa itkemään siivouksen tasosta ni saavat siivota ihan ite.. :
Eli ei muuta kuin joulunodotusta kaikille!!!!
Ja perskuta, kosko marraskuun bonggailin jouluhymiöitä teille kaikille, eikä niiitä oikein ollut, ja nyt taas kun en enää palstaile aktiivisesti, ni niitähän on pompsahtanu enemmän ku laki sallii. Aikoinaan eräällä nimim
miraclella hitsas kiinni ku en "osannut" käyttää "oikein" hymiöitä, onneksi miracle on jo varmaan onnellinen lapsellinen, ja onnea siitä, ni koittakaa te muut kestää!!!!!
Sori siis tästä.....
:ashamed: