KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Empuuu, sulla näyttäis olevan nyt kovat piipussa ;) Tsemppiä ihan sikana uuteen kiertoon!!

awek123: me naiset aina välillä unohdetaan kuinka rankkaa tämä kaikki on miehille. Toivottavasti aika parantaa haavat :hug:

Heinis: mulla on ovistesti reagoinut raskaushormooniin. En nyt muista merkkiä, mutta tilasin halpatesti.fi:n sivustoilta.

ON: mulla oli aamulla ihan tosi paha olo ja jos en olis mennyt sohvalle makoilemaan, niin olisin oksentanut. Voiko se johtua jo nyt raskaudesta? Nythän mulla on rv 3+6 ja löysin netistä semmoisia artikkeleita, joissa sanottiin, että pahoinvointi alkaa (jos on alkaakseen) 6. rv:lla. Ja kahdessa aikaisemmassa ei ole ollut mitään pahoinvointia ollenkaan. Joten voiko se olla vai olenko vaan kipeä?
 
Ovistesteistä on keskkusteltu, työnnänpä minäkin nokkani keskusteluun :D
Mä käytin muistaakseni yhden kierron kun clomeja söin aika tunnollisesti tikutin useamman päivän ja kyllä se pikkuhiljaa ihan valkeasta muuttui sitten tummaksi viivaksi. Mutta mä en tosiaan jaksanut sitä hirveästi joten jäi yhteen kiertoon.

Ja ainakin alkuraskaudesta se ovulaatiotesti reagoi raskauteen, mä sain todella vahvan viivan kun uteliaisuuttani testasin kun tikkuja pari jäi kaappiin, tuolla olisi vielä yksi pitäisköhän testata :p

Mulla on huomenna ultra, pääseen ehkä tästä kauhusta hetkeksi, jos te ootte käyttäneet metodia, että raskaana ollaan kunnes on toisin todistettu niin mulla on nyt omani; kaikki on pielessä kunnes toisin todistetaan jokaiseen lauseeseen tulee ehkä, kenties, mahdollisesti jne Tämä negatiivinen ajattelu on yllättävän rankkaa kun oma filosofia on yleensä ollut se, että kaikissa asioissa on jotain positiivista, no onhan se hyvä harjoittaa tätäkin niin ymmärtää toisia ihmisiä ehkä joskus paremmin :LOL:

Palailen huomenna kertomaan palaanko vai jatkanko toisella puolen.

Jaksamista kaikille, liian paljon on nyt pinoon tullut surullisia uutisia :|
 
Unicco onnea sulle huomiseen ultraan :heart: tulehan sitten kertomaan meille hyvät uutiset! Ymmärrän kyllä hyvin noi sun negatiiviset fiilikset, mutta yritä nyt myös nauttia tosta raskaudesta :hug:

Täällä on noista ovistesteistä ollut juttua... Mä aloitin tikuttelun keskenmenon jälkeen ja mulla ainakin näyttäs noi Babyplussan testit toimivan. Joka kuukaus olen niillä ovisplussan saanut ja menkat on aina alkanut n. 12 vrk plussan jälkeen. Tietää aiankin oikeeseen aikaan aktivoitua tuolla makuukammarissa :D
 
aMansikka : Poppakonsteista kyselit..

Mulla tässä kierrossa greippimehu ovikseen saakka, ovistikut, multivita-vitamiini + foliren foolihappolisä (pakko ottaa foolihappoa varman päälle ku enkelivauvalla oli mm. selkärangan sulkeutumishäiriö ) ja vehnänalkioöljy (öljy sis. puhdasta E-vitamiinia jota taidetaan kutsua raskausvitamiiniksi jos oikein muistan??). Mutta tässäpä mun kikat. Ja seksi tietty. :D
 
Mulla kans käytössä ollut jo kaksi kiertoa raskaus-multitabsit ja vehnänalkioöljy. Greippimehua olen myös silloin tällöin juonut, ja nyt ensi kiertoon ostin ovistestejä. Paras "poppakonsti" lienee edelleenkin se seksi. :whistle:
 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Empuuu...........................KM 09/08..........................KP 2/36
Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 13/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 16/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 20/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 25/30
Piki80..............................KM 10/08..........................KP 28/28
Lymypiilo........................KM 07/08 10/08................KP 28/28
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 29/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07..........................KP 29/28-32
Kanella.............................KM 05/08..........................KP 30/30
Dada.................................KU 07/08...........................KP 32/35-38
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 39/29
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 5/24-28
Heinämassu82 .................KM 10/01, 12/08 ............. KP 8/26
Filuuri..............................KM 08/08..........................KP 17/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 26/30
nöttiäinen.........................RK 10/08...........................KP 27/
marijasu............................KM 06/08..........................KP 44/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde.........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi......................KM 10/08..........................KP 8/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 9/26-28
Amira...............................KM 06/07..........................KP 19/
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 25/35-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 28/
Tikruliini..........................TM 05/08 (pt)



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78............................KM 12/08
Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 14/29






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76



 
Eilinen päivä oli niin kiireinen, etten koneelle enää aamun jälkeen ehtinyt, huh! Tämä päivä ja huominen saattaapi olla aika samanlaisia. Tänään jäädään päiväkodin sulkemisen jälkeen valmistamaan huomista joulujuhlaa, ja huomenna jäädään tätien kanssa nollaamaan syyslukukautta viinin juonnin muodossa :D Tulee tarpeeseen :LOL:

Empuuu, iso :hug: Harmillinen juttu tuokin. Nyt vain katse tulevaan ja miehenvalloitus-suunnitelmat valmiiksi! :kieh:

awek, toivottavasti pääset pian takaisin :heart:

Unicco, onnea ultraan, tuo hyviä uutisia! Me todellakin tarvitaan niitä nyt...

Hauskaa joulun odotusta kaikille!
 
Huomenta!

Jännää tämä, mulla oli eilen aivan selvät oviskipuilut alaselässä ja oikeen puolen munasarjoissa..Jälkivuoto on lähes täysin loppunut, ja eilen tuli sitten erittäin limaista vuotoa (anteeksi limajutut :x ) jossa oli vaan vähän verta seassa.

Hullulle tuntuu ajatella että oli ovis jo nyt..Voiskohan se vaikuttaa asiaan, että on jo kolme viikkoa siitä kun vauva on menehtynyt? Ota näistä nyt selvää..Hätähousu kun olen, niin toivois sitä uutta raskautta heti, eikä kohta :snotty: Pakotin varmuuden vuoksi miehen eilen väällyjä heiluttelemaan
:whistle:
nyt ne tuntemukset on mennyt jo pois, sekin tukee mun teoriaani että jotain tuolla tapahtui :D ja tottapuhuen, kyllä mulla halutkin tuli tossa jo pari päivää sitten :p Mutta odotellaan ja katsellaan..jälkitarkastukseenkin on vielä reilu viikko aikaa.Jos sitä siellä viisastuu sitten.

Hyvät päivänjatkot kaikille, terkuin Heinis
 
No niin.. Ongelmia. :/

Tein aamulla testin ja selvä haamuhan se oli. No joo, ihan kiva mutta ku mulla alko tuleen sellasta ruskeaa (vanhaa verta) vuotoa. Tulee lähinnä vessa käyntien yhteydessä, ehkä ihan vähän pikkuhuosunsuojaankin, kipuja ei oo lainkaan.... mmhh.. Tiiän et jos tää alkaa tästä runsastumaan ja kipuja tulee ni se on sit siinä, mutta mietityttää silti.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta?? :|

Ja niin, raskausoireet tallella. Niitä ollu vkonlopusta saakka...

*muoks* Näyttääkö testi plussaa/haamua jos raskaus on menossa kesken?? Onks tietoa?
 
Täällä ois vihdoinkin kp1. Ei tullu clomeilla ovista vaikka kuinka etsin. Nyt sitten vielä tää kierto kokeillaan clomeja ja jos ei onnaa niin sitten järeämmät keinot käyttöön... ja kalliimmat... mut en valita... (tai vähän kuitenkin)

Nöttiäinen: Onnea haamusta!! :flower:
Mulla oli syksyllä semmonen juttu että menkat oli myöhässä ja sitten alkoi vuotaa vähän ruskeaa ilman kipuja. Tein parikin testiä ja ihan selvät plussat oli.. oireita ei kuitenkaan ollut ollenkaan.. Ja niinhän siinä sitten kävi että tuli kivut ja vuoto runsastui. Keskenmenoksi sitä ei kuitenkaan laskettu koska hcg oli negatiivinen kun polille pääsin. Eli kemiallinen raskaus oli kyseessä.

Tämä mun kokemus ei tarkoita sitä että sinulle kävisi samoin, varsinkin kun sulla on hyvät oireetkin matkassa. Toivotaan että vuoto lakkaa ja haamu vahvistuu!! Mä pidän sulle peukkuja!!! b=)d
 
MML
Nöttiäinen, varmaankin jos kysyisit asiaa tuolta odotus puolelta saisit erilaisia vastauksia kun täältä keskenmenoja saaneilta :( Mutta, verenvuotohan ei välttämättä tarkoita mitään, toisilla saattaa tulla kahdet tai kolmetkin kuukautiset (paljon niukemmat tietty) raskauden alussa. Itse olen säikytelly äitiä koko 9 kk vuotamalla silloin tällöin, eli elävä todiste että kaikki voi olla kunnossa :) Mutta valitettavastihan siinä on mahdollisuus että jotain on tekeillä, nyt kuitenkin kannattaa vaan ottaa lunkisti, levätä ja yrittää siirtää ajatukset johonkin mukaviin asioihin.

Maalaisjärjellä ajatellen luulisi, että testi näyttää plussaa vaikka oisi menossa kesken. Säilyyhän se istukkahormooni toisilla viikkojakin. Niin kauan kun raskausmateriaalia on kohdussa, käsittääkseni. Viisaammat korjatkoon jo olen väärässä.

Onnea matkaan!
:heart: :heart:
 
Julietta & aMansikka, näinhän se on.
Ehkä tää on sit kemiallinen tai ehkä ei. Viimeks ku oli kemiallinen ni vuoto alko mulla testin jälkeen toisena pvänä ja sillon tuo tuhruvuoto oli erilaista ja hieman runsaampaa mitä nyt..

Nooh, ei auta ku katella et kumpaan suuntaa tää lähtee menemään. Tympee vaihe, mutta ei auta. :|
 
MML
Kumpa voisi antaa sulle jotain parempia vastauksia :( Alkuraskaus on kyllä inhottavaa aikaa kun saa olla kokoajan varpasillaan ja silloin ei vielä utrassakaan välttämättä näy oikeen mitään, et ei voida tutkiakkaan. Toivotaan nyt sormet ja varpaat ristissä, että vuoto loppuu.. Onko siinä tapahtunu muutosta?
 
Peukkuja nöttiäiselle :heart:

Täällä ollaan kärvistelty, kun netti ei toiminu eilen ollenkaan. Näin lomautettuna olis ihan kiva, jos olis jotain muutakin tekemistä kuin siivoaminen. Jos nyt sitäkään saa aikaiseksi :whistle: Ulkoilukaan ei innosta :ashamed: . Muu elämä on niinkuin tyhjäkäynnillä; ihan kuin ainoa hyvä asia mitä odottaa, olis se lapsen saaminen :headwall:

En tiedä, johtuisko siitä Glandin 25- valmisteesta, että tädillä on ollu jalka oven raossa jo lauantaista asti, mutta menkat ei vieläkään oo kunnolla alkaneet. Mahassa nipistelee ihmeellisesti, aiemmin menkkakivut on olleet erilaisia ja alkaneet vasta kun vuotaa kunnolla. Testit kuitenkin negaa, joten eiköhän tää ollu taas tässä. Alkais nyt ne menkat, niin pääsis niistäkin |O

Sori, mut tänään ärsyttää taas kaikki :headwall: Toivottavasti teillä on parempi päivä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aMansikka:
Kumpa voisi antaa sulle jotain parempia vastauksia :( Alkuraskaus on kyllä inhottavaa aikaa kun saa olla kokoajan varpasillaan ja silloin ei vielä utrassakaan välttämättä näy oikeen mitään, et ei voida tutkiakkaan. Toivotaan nyt sormet ja varpaat ristissä, että vuoto loppuu.. Onko siinä tapahtunu muutosta?
No lähinnä tulee vessa käynnillä pyyhittäessä. Ja sen takia nyt hyppään siellä koko ajan ja ei sitä sitten ihan joka kerta tulekkaan...
Mutta katellaan. :/
 
nöttiäinen :hug:
mä oon ihan turhautunu tähän maailmaan. miks pahoja asioita tapahtuu hyville ihmisille ja päinvastoin. mulla on huomen se jälkitarkastus. en haluis mennä yksin mut en oikeen viittis miestäkään pyytää mukaan kun joutuis olee sen ajan töistä pois..

huomenna tulee tasan 1kk km:stä ja tätiä vaan ei kuulu. ajattelin huomen viedä muistokynttilän hautausmaalle.

mä en mitään muuta toivois kun sitä et se lääkäri sanois et jaahas sähän oot raskaana. mut enpä usko et sekään on mahdollista kun ei olla pupuiltu kahteen viikkoon.. mies ois kyllä halunnut mut mua jotenkin on ärsyttäny se touhu :eek: :ashamed:

pitäs nyt vaan ottaa itteeni niskasta kiinni ja nousta ylös ja lähtee ulos asioille mut jotenkin tuntuu niin ylivoimaiselta ajatukselta :(
 
Arvasin eilen, että mun kaveri saattaa olla raskaana ja laitoin s-postia. Siinä kun sitten molempien raskaudet paljastettiin, niin avauuin hieman enemmän ja kerroin keskenmenoistani. Voi vitsi, miten kivaa oli kertoa ajatukset kaverille, joka ymmärtää! Mulla on lähinnä sellaisia bilehile- tai ikisinkkukavereita, eikä niille voi tämmöisiä asioita kertoa. Ihanaa oli löytää joku joka ymmärtää kaveripiiristä, joka jännäilee myös alkuraskautta tällä hetkellä. Joten kyllä se vaan on niin tärkeetä, että on ympärillä ihmisiä, jotka ovat kokeneet saman tai ovat edes samassa elämäntilanteessa! Joten kiitos myös teille kaikille tästä vertaistuesta, jota olen saanut heinäkuusta asti, kyllä on ollut helpompi olo, kun on saanut purkaa tuntemuksiaan. Ja on sillä niin iso merkitys, kun joku halaa, pahoittelee ja onnittelee ja myötäelää muutenkin kaikissa ihme limanerityksissä! Haleja kaikille :hug:
 

Yhteistyössä