Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Tavoitteena kaikilla:

Haaveissa esikoinen

Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 6/?
Riine.......................KM 10/07..............................KP 13/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 14/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 16/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 18/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 21/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 23/31-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 24/28
ElinaMaria..............RK 01/08...............................KP 27/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 28/32
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 29/27-30
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 33/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP37/28
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 39/31

Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 8/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP9/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 10/-
Erzi......................KM 08/07.................................KP 13/29-35
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 24/28(palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 26/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 26/29
Myymä....................KM 09/07.............................KP 37/31(-39)

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07............................KP 5/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 17/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 19/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 22/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 23/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 24/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 30/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 32/-

Haaveissa neljäs

Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 5/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 6/33
Aubrieta....................KM 11/07
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 8/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 14/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 17/27
Berry76...............KM/KU 10/07 (palstatauolla)

Haamuilijat

Toive81..................KM10/07,01/08.....................KP25/28-55

Plussanneet

Pamu k ..................
Äittä-67..................04/08
Millimenninkäinen...04/08
Miina-.....................04/08
Aili .........................04/08
Nti Kesäheinä........04/08
Surusydän............ 04/08
Ansku07................04/08
Katherine..............04/08

Hereillä tähän aikaan vatsakivuissa, siis ovulaatioon liittyvissä :eek: ,jo nukkumaan mennessä oli kipuja, nukahdin, mutta heräsin 1:n jälkeen. No onhan se mukavaa , että kroppa toimii: :heart:

Onneksi lomalla olen!;=)

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

rouva pikkumyy on kyllä ihana lista!! :heart: pistäppä vielä ovistesti tänne, jos vielä testasit!! ihan mielenkiinnolla voisin kattoo, kun samoja testejä käyttelen :D

täällä on taustailtu..mutta plussauutisia ei ole tainnut tulla, miina taitaa olla viimesin, onnittelut vielä :flower: :flower: mitäs muuten kuuluu ihanaiset..? :)

ovista ootellaan, tulossa varmaan viimestään perjantaina, mutta tuntemuksia ollut jo monta päivää, johtuen varmaan clomeista :/ ihan tuskastuttavaa kun ei vaan siihen tikkuun tuu sitä väriä :headwall: IKINÄ en oo saanut ovisplussaa tikkuun, mutta ainakin kerran se on ollut kun kerran on raskauduttu.

mulle hyvin otollinen testauspäivä olis äitienpäivä ja olisikin aivan ihana lahja tulevalle mummulle :D muita testaajia sillon???? ootteko miettineet kelle kerrotte kun plussa pärähtää testiin? mä aion kertoa porukoille ja miehen porukoille, mutta ne saa vannoa että ei puhu kellekkään ennenkun on tarpeeksi viikkoja täynnä! viimeksi pääsi anoppi vähän hehkuttaan ja koko suku tiesi, olikin sitten kiva viettää joulua niiden säälivien silmien alla, kun itsenäisyyspäivänä meni kesken :'(

ihanaa aurinkoista päivää kaikille B)

jj-t tuossa alla on oma ovistestini maanantailta.
Lauantaina oli siis kamalat munasarjan tietämillä olevat kipuilut joten toivotaan että nyt sitten olis simpat löytäneet paikkansa.Ainakin mies on painanu hullun lailla ;)

Tämä siis aika huono kuva, ilmoitti, että liian suuri, kun oli kaikki 4 testiä eri pv:ltä, mutta kokeillaan. Eli nyt tiedän ainakin , että ovis oli eilen illalla-yöllä ja munasolu-munasolut ovat irronneet, huh, mitä kipua oli! Ja nyt tosiaan lämmötkin pompanneet 35,8...36,3 eli hyvin toimii kroppa sen suhteen. Mutta ihanaa olisi plussaa saada nyt toiseenkin testiin! :heart:

Kokeilen tuleeko tähän mitään: :saint:

Tuli huono kuva, mutta blogissani varmaan parempi, jos sitä kautta jj-t käyt katsomassa!

paljon onnea kaikille tastaajille, plussia paljon lisää pinoomme toivon! :heart: :saint:

onnea Rva Pikkumyy viel tänneki ovisplussasta ja ny vaa plussatuulia sinne!!

Äitienpvä ois kyl ihana pvä testata mut sillo mu kp:t kyl huitelis jo ties missä et sinne asti en taida oottaa :D ku jo ens tiistaina kai menkkoje pitäs alkaa ellei oo raskautunu.. oviksest asti ollu mahannippailua tuol alhaal kohdun seutuvilla ja toiveet senku nousee ko ne menee samalail ku plussakierros |O ja eile oli niiiiiin vahva tunne et oon raskaana taas ku nännitki kutis ja rinnat samal ja nännit ol pingottuneet yms.. mut ne ei kyl oo arat et voi olla et hormonit o vaa sekasin ku näppyjäki tulee koko ajan eikä raskauden aikaset näpyt oo lähteny, tai on mut näppyi on taas iha samallailla ku sillo ko raskaana olin... voi kumpa olisinkin jo nyt !!

Eilen kp24 tein vastoin kaikkia fiksuja sääntöjä iltapäivä pisusta (rakossa 1,5h) haamuplussan raskaustestiin(herkkä).Tuli juuri ennen kuin 5 minuuttia oli täynnä.Miehenkin jouduin pyytämään katsoa että siinä tosiaan jotain on ja näkihän hänkin sen myös.Sitten kävi kivasti että sain kunnon vatsataudin ja oksensin ja ripuloin yöllä puoli kolmeen asti.Tänään aamulla kp25 tein noin 4 tuntia muhineesta pissasta eri testillä uuden haamun mutta sekin heikko.Huomenna olisi "virallinen" testipäivä.Join kyllä koko yön vettä ja puklailin sitä ulos joten pissa ei ihan priimaa tainnut olla...Mutta huomenna viisaampi.Oireita ei ole yhtään mitään ja lämpökin oli eilen vain 36,9 (norm 36,6).En vielä todellakaan voi innostua kun tiedän haamujen riskit.Clomit olivat ensi kertaa käytössä tässä kierrossa joilla munasolu saatiin irtoamaan kp11-13 paikkeilla.Normisti kierrot todella pitkät ja ovulaatiot tulee myöhään.Ja ne kaksi keskenmenoa saldona.Noh, huomenna jos öklötauti ei jatku niin aamupissasta vielä testi ja jos se jo tummempi niin ehkä sitten voinaloittaa primaspan kuurin. :/

miracle : ei vielä lueta mua plussanneisiin koska todella epävarmaa vielä kaikki kun viiva oli tooosi haamu. Laskin ettei sen pregnyl lääkkeenkään tulisi enää tässä kohtaa antaa väärää tulosta. Mutta toivon että huomenna olen viisaampi ja oonkin päättänyt etten masennu vaikka nyt olisikin väärä hälytys! =)

voi peeveli täti sit päätti et on tulossa tänään pientä tiputtelua ja huomenna sit jo huilaaki ku vesihanasta... :'( ei tullu meille tammivauvaakaan!!! |O :'( menee kyllä ensvuojen puolelle ja piiiiiiiitkälle ennen ku meille se vaava tulee jos ei enskierto tuota tulosta...ukko ku joutuupi lähteen toiselle paikkakunnalle jo toukokuun alusta töihin ja kotia tulloo vasta elokuun lopussa...vain viikonloppusin nähään

Se mun toissailtainen ovistestihaamu siis enteili ovista, koska eilen tuli selvääkin selvempi viiva. Nyt on kp21, eli kierto on taas venähtänyt. Mutta onneksi nyt ainakin tiedän, että ovuloin. Ja nyt on kyllä ihan kauhea into raskautua, koska töissä suunnitelmat ensi syksylle ovat sellaisia, että haluaisin sieltä mahd. pian pois lomille!!! Jos nyt tärppäisi joulukuulle kyllä joutuisi kituuttamaan.... (ja en nyt tietenkään OIKEASTI tuon takia raskaaksi halua tulla :) )

mulmul... :hug: voihan paska. No mut jos vaikka osutte kesän aikana oikeeseen aikaan hommiin. Mulla viime raskaudessa simpat eleli 5 päivää ennen ku hedelmöitys tapahtui...

frizzante, toivotan sinulle hedelmällisiä hetkiä peiton alla! :LOL: samoin rouva pikkumyylle hedelmällisiä hetkiä!

Toive ONNEA! toivotaan että viivasta tulee tosi vahva ja komea! :heart:

Minäitse: menkkoja ootellessa... tänään illalla pitäis alkaa jos vanhat merkit pitää paikkansa. mut eilen mittasin lämmöt ja oli pudonnu sinne 35,8. äsken huvikseni mittasin niin oli taas 36,4... en kyl uskalla luottaa siihen mitenkään... :ashamed: menkkajuilinnat on sen verran kovat että ne sieltä varmasti tupsahtaa...

ElinaMaria: eläpä muuta virko...täytyypi tosiaan toivoa et ei menis syksyyn et vauvaa taas sais ottaa!!

vitsi mie olen ihan hermona täällä ku huomenna on semmonen pieni silmäleikkaus eessä...JA MIEKU NIIN RAKASTAN SAIRAALOITA JA KAIKKIA KIVOJA TOIMENPITEITÄ!! |O pelkällä puudutksella sen tekevät eli toisella silmällä nää koko ajan ku ne tekee sen homman!!toiv ees pyörryn jo sillon ku piikkejä laittavat et ei tartte koko sairaalan henk kuntaa pitään mua kii... |O miten niin on lapsena jääny traumoja sairaalareissuista ja operaatioista... :ashamed:

Heippa. Oviksia satelee ja toiv. sadaan plussaketjuun jatkoa :) . Täällä täti lähti, mutta sanoi palaavansa vielä ensikuussakin. Sanoin että sen jälkeen ei tod.ole tulemista meikäläisen nurkille Eli viä yhet ja sit...
mulmul diapamit on kivoja... kyllä ne pelot unhottuu...ite sain puolikkaan ku leikkasivat viisaudenhampaan ja olin pihalla kuin lumiukko :LOL:

ny mie kyl päätin et jos ny en plussaa (kun kaikki maholliset oireet miltei kuten plussakierros oli ni o samalaisia) ni sit mie kyl jätän mietteeni taka-alalle enkä yrittämäl yritä ennää! Tai sit voi olla et se silti epäonnistuu lahjakkaasti ja sit oon het kummiskii yrittämäs uuvellee ja tikkuje kans sun muuta :D

no tota ne rauhottavatki vähän epäilyttää...viimeksi ku niitä sain alkovat vaikuttaa vasta toimenpiteen jälkeen ku olin jo kotona...kiitos kuiten kaikille tsempistä nyt sitä sit mennään!! :eek:
palaan iltapäivällä kunhan tolpilleni pääsen!!
aurinkoista päivää kaikille!!

kopioin toisest pinost ko moon laiska..

Oon muute iha pösilö.. Eilen ko peittoi heiluteltiin ni mie en uskaltanu kovin kovvaa ees tehhä ko pelkäsin et jos oon raskaana ni sit täl kertaa ei tehtäis rajusti ni ei sattuis mitää (vaik tiiän et ei se siihe pitäs vaikuttaa mut tekee kaikkesa et ei kävis niinko viimeks)..

oikeesti miettikää! En oo ees plussannu!! :kieh: mut jotenkii mul o niiiiiin samat olot ko sillo ko olin raskaana ni jotenkii siks se sit menee noin..ku oon niiiiin varma et oisin raskaana mut en kehtaa miettii nii kovin paljoo ku jos täti tuleeki ni sit mä oon lahjakkaasti ollu valeraskaana.. tai sit mä vaa kuvittelen kaikki oireet ku ny tiiän mitä on olla raskaana ja millasii tuntemuksii sillo ol :LOL: voi sie ylempi taho siel jossain, anna miun olla raskaana.... (en kylläkää usko mitenkää erityisesti jumalaan vaan kohtaloon lähinnä :p)
Tosin ei mul nii vahvoi oireit ees oo ko plussatessani MUT ny onkii vast dpo9 kai.. et senkää vuoks ei sit varmaa viel :p

heipsan keikkaa!

toiveelle suuren suuret onnittelut!

ja mulmul kovasti tsemppiä päivän koitokseen.

(.) täti poistui keskuudestamme ja takaisin ei tarttis tulla moneen moneen kuukauteen, *koputtaa puuta ja tekee kaikki mahdolliset temput...*
verikokeiden tulokset sain eilen, jotka siis otettiin noiden km:ien vuoksi ja kaikki normaaleja. no tosin prolaktiini oli alakanttiin, mutta parempi niin kuin että olisi yläkanttiin. pco:sta soitan maanantaina tyksin tohtorille ja katsotaan miten homma etenee -vai eteneekö?!
muuttolaatikoiden pakkausta -täytyy jatkaa...

iltsu-natsu

Yhteistyössä