Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Onnea Katherinelle viivan vahvistumisesta! Ja tosi kiva olisi kuulla teidän plussanneiden kuulumisia, toivottavasti ette jätä meitä ihan vielä :) Tai voihan sitä kurkkia tuonne plussanneiden puolellekin (ja toivoa, ettei tartteisi vain kurkkia vaan kuulua joukkoon..)!

Miinalle kovasti tsemppiä. Toivottavasti nuo sun tuntemukset ei pidä paikkaansa.

Sus soo, sinullahan on tosi lupaavat oireet. Toivotaan, että ne ei liity ollenkaan flunssaan. Milloinkas ajattelit testata?

Testasin negan tänään. Mutta eipä ole vielä menkkojakaan kuulunut eikä ole yhtään sellainen olo että alkaisikaan. (Mutta ei ole yhtään "raskautunut" olokaan.) Testaan keskiviikkona uudelleen, mikäli niitä ei sitä ennen kuulu. Tissit tuli kipeäksi viime viikon torstaina, samana päivänä kun oli pikkasen nippailuja mahassa. Seuraavana aamuna oli limoja. Jos ovis on ollut siinä paikkeilla, niin keskiviikkona pitäisi kyllä jo näkyä sitten. Nyt on rinnat aika kipeät, ei yhtään muita oireita mihinkään suuntaan. Harmitti kyllä tuo nega.

Että tämmöistä tällä erää.



 
sussoo mun la ois 27.12 laskurin mukaan...ja hedelmöitys tapahtunut hääyönä! :p ;) :saint: ( mentiin hetki sitten naimisiin)

luminia en jätä teitä..täällä on "turvallista" olla ja tietenkin jos hyvin käy, niin myöhemmin kertomassa kuulumisia, mutta tehän ootte jo silloin itekin toisel puolel jokkee! :saint: =)

kamala nälkä..just söin, voiko nää olla oireita :LOL: just joo!
luminia mullakin tissit kipeet oli ja on yhä. ++++++++ :whistle: sulle!
 
katherine onnea kovasti ja tarriksia pienelle :flower: :heart: .
En oo ehtinyt lukea tekstejä moneen päivään, koska töissä ollut hyvinkin tiivisti. Luen paremmalla ajalla ja kommentoin lisää.
Kaunista kevätiltaa kaikille ja hyviä tansseja tähdille.
 
Sunnuntai-iltaa!

Ompas tosiaan Hedelmällinen Huhtikuu, onnittelut plussanneille :flower: Ihania uutisia! Toivotaan, että haamutkin muuttuu vielä kunnon viivoiksi ja että mahdollisimman moni jännääjä saisi vielä kertoa mukavia uutisia!

Päivittäjä, voisitko muuttaa minun kiertopäivien kohdalle 5/34, kiiiiitos :) Vieläkin tuhruttelee, mutta eiköhän se tässä lähipäivinä jo täti kurvaa jonnekin muualle, toivottavasti jonkun semmoisen luo, joka sitä tosiaankin kaipaa!

Mukavaa alkavaa viikkoja teille kaikille ja kevätfiiliksiä =)

muumiska
 
Kaa
miracle, tuttuja ajatuksia nuo sinunkin ajatukset. Aiemmin ja nyt kirjoitetut. Olin ihan varma silloin keskenmenon jälkeen, että oli tärpännyt heti. Mutta ei... mutta josko tässä kierrossa? :D Paitsi että; pessimisti ei pety, eli ei takuulla ole tärpännyt! :saint:
 
Minä malttamaton sitten testasin aamulla... eihän siinä mitään näkynyt... :ashamed: No, ei heitetä kirvestä vielä kaivoon. Jos ei torstai-iltaan mennessä ole menkat alkanu niin sitten perjantaina testaan taas... nyt osaan odottaa menkkoja alkavaksi, ei ainakaan ole sitten niin suuri pettymys. Mutta voihan tässä vielä jotain tapahtua viikon aikana... eikös? :)

Mulla taas menkat alkaa lähestymään ja suru ja haikeus meinaa vallata mielen. :'( Mulla olis alkanu tän viikon jälkeen äitiysloma. :'( :'( Mä NIIN odotan sitä, että mä pääsen jatkamaan sitä mikä jäi niin inhottavasti kesken... Mä en ehtiny ostaa vauvatavaroita, en ehtiny kunnolla ees sisäistää koko ajatusta siitä että on raskaana kun se jo otettiin pois. Mun pieni enkeli. Mä en mitään muuta elämältä toivo kun sitä omaa nyyttiä... :'(

Anteeksi taas tämä omanapaisuus... :ashamed:
 
Kp 3/33.....tietenkin ne menkat sit mökillä alkoi. Kerkesin perjantaina käydä siellä verikokeessa, joten ainakin nyt sit näkee onko se hcg vielä koholla edellisestä raskaudesta. Kyllä sit taas hetkellisesti masensi, mut uudella puhdilla tähän kiertoon ;) .
 
Hellou! Täällä kp 4 ja täti alkaa rauhoittua. Vitsi että sillä olikin meno päällä, olin kyllä tosi kipee pari ekaa päivää.. Eilen tuli yhtäkkiä ihan sairas kipu tuonne alas ja sitten kun helpotti niin tuli kauheen iso klöntti.... (sori! :D ) Tuli vaan mieleen että olikohan tuo normaalia vai tuliko vielä jotain raskausmateriaalia tuulimunasta.... tosi nega oli testi tyhjennyksen jälkeen...

Klomit kävin hakemassa ja niitä nyt 3 otettu. Niin ja klomejahan ei enää saa ja apteekit saavat erikoisluvalla myydä jotain toista "samaa" valmistetta... aloin sitten lukemaan sitä lääkesepustusta, mutta se koko paperi oli saksaksi!!! Niin ja toivottavasti on nyt ok, että mä otan niitä kun en ole käynyt ultrassa tm:n jälkeen... Toivottavasti en saa satikutia seurantaultrassa ensi viikolla....


tauski: kovasti tsemppiä ja pahoittelut tädistä!

ElinaMaria: Tiedän tunteen... mulla pitäisi olla kuukauden ikäinen vauveli kainalossa... taikka sitten pitäisi olla rv15, mutta eipä ole sitäkään.... tsemppiä sulle!!! :hug:
Niin ja mä sain viimeksi ainakin apteekin testillä viivat vasta kun kp:t oli täynnä, joten kirves pois kaivosta!!! =)

miracle: peukut on pystyssä!!! b=)d

ONNEA plussanneille!!!


Hauskaa viikonalkua!!!
 
Onnittelut kaikille plussanneille ja haamuilijoille toivotan plussan vahvistumista :flower:
Täti poistui täältä ja taas uusi kierros käyntiin. Kuntoremontinkin sain käyntiin viimein ihan tosissaan ja painoa pudonnu jo 2,9kg, olen niin ylpeä itsestäni. Sain myös puhutta mieheni kanssa ja hän valmis nyt viimein tutkimuksiin :) Tällä viikolla tavoite saada näyte vietyä ja sit katsellaan lisää kuhan tulokset saadaan. mukavaa päivän jatkoa kaikille
 
tuota minoon ihmetelly et miks ihmeet clomeja ei saa enää?? onneks ite en niit oo tarvinnu ainaskaa viel mut silti tullu mielee et aika outoa kyl tuollainen :( ja Julietta kiitos tsempityksestä! :) Lämmöt kyl ei meinaa nousta 37,1 ylemmäs ni ehk mie sit en oo raskaana mut ainaha sitä sopii toivoo silti :p
 
Sus soo
Luminia :wave: ajattelin tänään käydä ostamassa testin ja vaikkapa huomenna aamulla testata ennen töihin lähtöä. Just mittasin lämmön, niin se oli edelleen 37.5. Eli aikasta mukavalta näyttää =) Hui kun mua jännittää tuo testaaminen :eek: Huominen työpäivä menee varmasti ihan poskelleen oli tulos sitten positiivinen tai nega. Joko siis olen onneni kukkuloilla tai suruissani.

Katherine :wave: sulla tosiaan on ollut touhukas hääyö :whistle: Kannatti siis mennä naimisiin :D

ElinaMaria :hug: Siihen asti on vielä toivoa, kun täti pysyy poissa. Toivotaan plussaa!

Erzi :flower: onnea painontiputuksesta. Se on kovaa hommaa, mutta tosi mukavaa kun tulosta syntyy. Multa lähti viime kesänä 8kg, mutta ne on tullu jo taas takaisin... :ashamed:

Tauski82 :wave: Vai löysi se täti sut mökiltä. No, toivottavasti eksyy tällä kierrolla johonkin toiseen osoitteeseen.

:attn: Mä en tänään jaksa tuota listaa päivittää. Melkeinpä sen vois joku semmonen päivittää, joka ehtii sen jo heti aamusta tehdä. Mä oon yleensä töistä kotona vasta kolmen-neljän aikoihin, joten tuntuu että päivän listaa on turha enää silloin tehdä. Niin, ja en mä varmaan sitä jatkossa päivitäkään, sillä mä aion siirtyä pian plussanneisiin ;) tai ainakin toivottavasti :D
 

Tavoitteena kaikilla:



Haaveissa esikoinen


Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 4/?
Riine.......................KM 10/07..............................KP 11/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 12/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 14/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 16/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 19/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 21/31-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 22/28
Toive81..................KM10/07,01/08.....................KP23/28-55
ElinaMaria..............RK 01/08...............................KP 25/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 26/32
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 27/27-30
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 31/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP35/28
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 37/31

Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 6/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP7/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 8/-
Erzi......................KM 08/07.................................KP 11/29-35
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 22/28(palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 24/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 24/29
Myymä....................KM 09/07.............................KP 35/31(-39)

Haaveissa kolmas


Singa........................KM 10/07............................KP 3/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 15/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 17/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 20/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 21/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 22/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 28/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 30/-

Haaveissa neljäs


Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 3/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 4/33
Aubrieta....................KM 11/07
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 6/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 12/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 15/27
Berry76...............KM/KU 10/07 (palstatauolla)



Plussanneet




Pamu k ..................
Äittä-67..................04/08
Millimenninkäinen...04/08
Miina-.....................04/08
Aili .........................04/08
Nti Kesäheinä........04/08
Surusydän............ 04/08
Ansku07................04/08
Katherine..............04/08



 
Kiitti listauksesta. Ihan hymyilytti kun oli niin veikeä. Täällä kp 3 ja kaikki hyvin. Vaikka se täti odotutti ja tuli aluksi rytinällä, on se jättänyt mut nyt onneksi rauhaan. Niin on niukat että luulis ettei oo ollenkaan. No näin täällä.
ERZI:lle tsemppiä painonpudotukseen. Mulla on ja kunnonkohotus menossa, mutta aika nihkeesti lähteny käyntiin :D
ElinaMaria :hug: tiedän tunteen. Sitä on niin vaikea hyväksyä, että pieni otetaan pois ja kaikki unelmat kaatuu. mulla olis äippäloma alkanut myös...No parempaa mieltä sinulle ja me saadaan vauvat jokatapausessa...vai mitä :D Katherinen hääyö oli ilmeisen onnistunut
Heissulivei kaikille ja plussia lisää+++++++ ;)
 
Kiitos singa ja sus soo.

Oottekos lukeneet uusimman Vauva-lehden Mama Moilanen kolumnin? Viimeinen juttu siinä lehdessä. AI ETTÄ MUA ALKO SAPETTAMAAN! :kieh:
Taas sellanen naikkonen puhuu asiasta josta ei oikeasti tiedä mitään!!! |O |O

Suora lainaus kyseisestä jutusta:
"Vai minkä muun syyn takia verorahoilla tehtäisiin nykyisen laajuiset massaseulonnat kuin siksi, että yritetään ehkäistä vammaisten lasten syntymä."

|O |O

Saatanan helppoahan se on tuomita jos ei itse ole ikinä kuullit niitä sanoja - täällä ei olekaan kaikki ihan kunnossa. Helppoa se on kuvitella että kaikki sikiöseulonnoissa "kiinni" jääneet olis niitä ihania söpöjä down-lapsia. Laitoin kyllä jo palautetta.

Muuten ihan ok fiilis. :LOL: Ei oireita suuntaan eikä toiseen. pidän sormet ristissä että ei tulis tällä viikolla tätiä.. :/
 

Yhteistyössä