Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Sus soo
Julietta :wave: mä en laittanut sulle kierron pituutta tuohon listaan ollenkaan. Ilmoittele jos haluat siihen jonkun lukumäärän. Mulla itsellä on 28-38, kun ennen km se oli 28-30 ja km:n jälkeen ollut 40 ja 38 päivää. Tämän kierron oviksesta jos laskee, niin täti voi jo kolkutella ovella. Voi kun pysyiski poissa!

Luminia :wave: Millaiset tuntemukset sulla on? Voisko tulla plussa? Katselin että sulla alkaa olla varmaan yhtä jännittävät ajat kuin meikäläiselläkin tässä kierrossa. Tsemppiä sulle!
 
Heipsis pitkästä aikaa!


Taustalla ollaan oltu ja siellä tullaan pysymäänkin ainakin toistaiseksi. Hyvää vaan tänne kuuluu ja tää kieppi on mennyt jotteensakin ihanan rennosti ja olen ihan kuutamolla kiertopäivistä sun muista
Töitä on tehty nyt 2 vkoa ja kivasti on siellä mennyt, vaikka opeteltavaa onkin ihan kamalasti.


Sylin täydeltä onnea kaikille plussanneille

Läjäpäin tarriksii teidän pienille masumatkaajille


Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille!
 
Pirtsakkaa perjantaita!

Ihanaa, kun aurinko paistaa vielä ihan täysillä, kohta on päästävä ulkoilemaan!
Pompolla alkoi loma, ihanaa! Nautihan täysin rinnoin. Itsellä ei ole kyllä työnteko napannut taas yhtään loman jälkeen, mieluummin lorvisi vain kotona. Tai olisi muuten vaan kotona, vaikka.. äippälomalla? :D Noh, ehkä vielä joskus!

Askulle onnittelut! :flower:

Snowballille ja Tauskille osanotot menetyksestänne! :hug: Ja tervetuloa joukkoon.

Sus soo, tänne ei mitään uutta. Odotellaan, odotellaan.. Sunnuntaina meinasin testata, jollei täti kurvaa paikalle. Toivottavasti ei. Aikaisemmat menkkatuntemukset hävisivät ja muita oireita ei ole kuin rinnat vaan entistä kipeämmät. Ja viluttaa, joten lämmöt kai ylhäällä. En ole mittaillut ja tuon testaamisen kanssakaan en ole hermoillut. Ihme juttu. Mutta jotenkin sellainen olo, että tuskin olen raskaana.

Miten nuo kiertopäivät muuten pitäisi laskea, kun eka kp minulla oli pelkkää tuhrua ja seuraavana päivänä alkoi "kunnon" vuoto. Nyt laskin tuosta vuotopäivästä, kummasta pitäisi laskea? Aiemmin (ennen keskenmenoa) on alkanut saman tein ilman mitään tuhruja. Jos tuosta tuhrupäivästä laskee, on kp 28 menossa, vuotopäivästä kp27.

Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä? Täällä ulkoilua, työntekoa (plääh) ja plussailua :LOL:
 
ansku ihanaa :heart: :heart: paljon onnea ja tarriksia mukaan!!!

epsu kiva kuulla sustakin ja mukavaa että töissä on mennyt hyvin ja saa vähän muutakin ajateltavaa :D

luminia mulle gyne ainaskin sanoi että eka kunnon vuotopäivä on eka kiertopäivä. mun viikonloppuun kuuluu siivousta, löhöilyä, herkkuja, viiniä, hemmottelua :D mies laivalla ja oon aivan yksin ja voin tehdä mitä vaan, kivaa!!! :D

omaa napaa: tänään oli clomien seurantaultra ja siellähän näkyi johtofollikkeli kokoa 11.4 mm. ovis on siis tulossa viikon sisään :D jos vaan munis jaksaa kasvaa ja irrota, mutta toivotaan parasta :saint:

on muuten nyt tajunnut kun konkreettisesti näkee munikset ja limakalvonpaksuuden ja kuuntelee kaikki pikkujutut mitä tarvii kropassa tapahtua että raskaus on mahdollinen, että tää ei tosiaan ole mitään helppoa!! lapsia EI TODELLAKAAN tehdä, se on ihme ja siunaus mikä meille annetaan jos se saadaan, sen olen oppinut nyt kun on hoidoissa käynyt. meillä onneksi tilanne ei ole vielä paha, sittenkun tärppää niin näkee kuinka raskaus jatkuu ja oliko se keskenmeno vain huonoa tuuria ja tärppi vain hyvää tuuria :/

GALLUPPIA PUKKAA kauanko yritystä ennen keskenmenoa? kauanko yritystä keskenmenon jälkeen? tiedätkö syyn? monesko km?

kiva jos jaksatte vastata :D
 
Lämmin kiitos vielä onnitteluista, ja suuren suuret onnittelut plussasta myös Ansku07, aivan mahtavaa!! :heart: :flower: :) Toivottavasti tavataan Ansku07 ja ihan kaikki muutkin joulukuisten odottajien pinossa (en tosin ole itsekään vielä sinne asti ilmoittautunut ;) ) :heart:
 
galluppiin en voi vastata muuta ko et yritystä 3 kiertoa ja kolmantena siis plussasin ja ny sit ekoja menkkoja tai het sitä plussaa ootellaan :)

ääääää... hajoo pää kohta!!! Mä oon siis niin kauheen addiktoitunu suklaaseen ja kaikkeen hyvään et oikein ällöttää.. miten mä pääsen eroo tästä :eek: !!?
 
Sus soo
miracle :ashamed: mä syön just nyt suklaapusua. En mä muuten, mutta kun yksi lapsi antoi sen tänään mulle töissä kun sillä oli synttärit... :D Mä oon myös ihan hirvee suklaan perään :whistle:

Gallup-vastauksia... Ennen ekaa keskenmenoa (vuonna -05) yritystä ehti olla lähes kolme vuotta. Keskenmenon syy oli se tavallinen eli "tämä on niin yleistä"... Tuon km:n jälkeen vain kolme kiertoa ja onnistunut raskaus alkoi. Viime syksynä yritystä oli vain kolme kiertoa ja raskaaksi, mutta km:n syy edelleen sama kuin ensimmäisen kohdalla sekä se, että alan olla jo vanha! :eek: ja minähän en vanha vielä ole! :kieh: Nyt takana kaksi tädin vierailua, joten katsotaan osuuko ja uppoaako nyt. Toivottavasti sillä pieni nyytti olisi enemmän kuin ihana! Eli takana kaksi keskenmenoa. Eli joka toinen raskaus onnistunut ja joka toinen ei. Ja tämän todennäköisyyslaskelman mukaan nyt pitäisi taas onnistua.
 
GALLUPPIA PUKKAA kauanko yritystä ennen keskenmenoa? kauanko yritystä keskenmenon jälkeen? tiedätkö syyn? monesko km?

5kk tulee jos on tullakseen meiningillä sit pluss, km oli eka enkä tiedä syytä...nyt 3kk km jälkeen yritystä

pinoa tutkiessani huomasin et mun kp:t on väärin pitäs olla 24/27-30...en jouva nyt ite korjaan mut jos joku kehtais auttaa mua mäessä niin kiitos sille!! nyt öitä pakko mennä nukkuun ku aikanen herätys!!
 
hei kaikki ja oikein paljon onnea kaikille plussanneille!

Töissä on ollut niin kiirettä, että illat olen vain torkkunut soffalla, flunssa on kaatanut kollegat petiin. Tosin kiire on jotenkin henkisesti minua parantanut, enpä ole joka hetki ehtinyt miettimään raskautta-keskenmenoa-omaa vanhaa ikääni...

Kävin gynellä tiistaina ja hän totesi, että tilanne on ihan hyvä nyt, mutta kehoitti odottamaan kaksi kiertoa ennen yritystä, kun se viimeinen palanen istukasta poistui vasta pari viikko sitten. Arvatkaapas tuntuiko ikuisuudelta?
En aio odottaa kahta kiertoa, ehkä nyt yhden kuitenkin, (vaikka tosi vaikeeta), jotta katson, että normaalikierto palautuu. Jo eilen ja tänään ovistesti näytti aika selkeät viivat, jotta sen suhteen olen onnellinen, että kroppa nyt taas toimii.

Galluppiin: eka keskenmeno, raskaaksi hormonikierukan kanssa - siis totaali ylläri, toka keskenmeno yritystä kaksi kiertoa. Kummankaan syytä en tiedä, molemmat keskeytyneitä keskenmenoja viikolla 7-8 ja siis peräkkäin. Ja nyt siis pitäis vielä odottaa, ennen kuin pääsee yrittämäään. Tulen siis aika helposti raskaaksi, mutta olen henkisesti varautunut kolmanteen peräkkkäiseen keskenmenoon ja tehnyt jo suunnitelmia, mitä jos meille ei tule vauvaa enää ollenkaan.

Lauantain ilma näyttää kuitenkin mukavalta (ainakin täälläpäin) joten täytyy nauttia keväisestä päivästä.
Kevät tuokoon lisää plussia!
 
Kaa
Mahtava plussasade täällä! Onnea kaikille plussanneille ja paljon plussia lisää muille!

Galluppiin; ollaan päästy tähän asti helpolla. Yrityksen aloituksen jälkeen tärppäsi toisella yrityskerralla. Km rv 13 (kaavinta), josta pari kuukautta toimpumista. Nyt menossa yk 4 ja tuloksia ei vielä ole näkynyt. Yrityksen aloituksesta on kohta aikaa 9 kk... mutta hyvää kannattaa osottaa. Tuntuupahan kaksi kertaa paremmalta sitten kun onnistutaan. :heart:
 
Sus soo
LAUANTAI 19.4.2008



Haaveissa esikoinen

Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 2/?
Riine.......................KM 10/07..............................KP 9/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 10/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 12/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 14/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 17/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 19/31-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 20/28
Toive81..................KM10/07,01/08....................KP21/28-55
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 25/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 23/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 24/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 29/30
dinaho...................KM 06/07..............................KP33/28
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 35/31


Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 4/29
Pompo79.............KM 03/08 ...................................KP 6/-
Erzi......................KM 08/07.............................KP 9/29-35
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 20/28(palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 22/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 22/29
Myymä....................KM 09/07.............................KP 33/31(-39)
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 64/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07............................KP 1/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 13/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 15/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 18/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 19/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 20/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 26/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 28/-


Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Muumiska..................KM 02/08.............................KP ?/?
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 10/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08...................KP 13/27
Berry76...............KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 1/33
Tauski82.................... enkelivauva 2/08..................KP 34/32


Haamuilevat

Katherine


Plussanneet
Pamu k
Äittä-67..................04/08
Millimenninkäinen...04/08
Miina-.....................04/08
Aili .........................04/08
Nti Kesäheinä........04/08
Surusydän............ 04/08
Ansku07.............. 04/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Plussalaisille paljon onnea ja toivotaan että pikkuiset jaksaa loppuun saakka :flower: :flower:
Täällä olen onneni kukkuloilla...täti tuli sittenkin, viikko viim. terolutin jälkeen. Olin satavarma, etä ongelmia tietää, mutta hyvä näin. Katsomme vielä tämän kierron ja seuraavista tjot...Lomareissu edessä ja ovis olis luultavimmin juuri sillon. Tää vauvakuume on ihan sairaanloista hei. Mä unelmoin uusista vaunuista vaikka plussaa ei tiedossakaan. Tosin sain miehen ylipuhuttua, että ostamme uudet jos vauva tulee. Nyt meillä on Timmyt ja tahtoo vaunut :p
Uusille tervetuloa ja :hug: menetyksestänne. Mun la. lähestyisi, mutta päätin etten ressaa kun sitä ei takasin saa. :(
Aurinkoa kaikille. :D Niin ja kp 1/28-(32), heitän nyt ihan lonkalta...
 
Sus soo
Hyvää lauantaita!

Täällä tämä päivä alkoi yöllä jo nousseella kuumeella. Joten vapaapäivät menee siis sairastellessa
No, lasten kanssa sitä täytyy kuitenkin ulos mennä vaikka kuinka kuumeessa olisi. Tätiä ei vielä kuulu, mutta kyllä vähän semmonen tunne on että en varmaankaan tässä kierrossa plussaa. Tätiä vastaan kyllä yritän parhaani mukaan taistella
loppuun asti!

Plussatuulosia
kaikille!

-Sussoo-
 
huomenia!

jotta saisin päänne entistä enemmän sekaisin: muutin nikkiäni jälleen. kun vuoden 08 masuhaaveet kaatui eikä tuo neloshaave oikein sopinut suuhuni, joten nyt ollaan iltsu-natsu ja sillä mennään! ;)

testasin eilen aamulla ensin ei testissä mitään, taisin olla myös hieman hätäinen... jätin sen pöydälle ja ohikulkiessani suu loksahti auki :eek: koska siinä olikin 2 viivaa ja ihan selkeänä. soitin miehelle ja puheestaini ei kuulemma oikein saanut selvää.. kuinka niin ihan selkeää suomeahan se oli :whistle: mutta en oikein luota noihin cittarin testeihin, ennekin näyttänyt haamua ja täti tullut. joten hain apteekista uuden eikä siihen tullut kuin viivanpaikka (päiväpisu). tänään aamulla piti testata uudelleen, mutta mulla oli viime yön vatta ihan sekaisin ja ravasin vessassa joten jätän testauksen huomiseen. mutta plussaan en usko.

galluppiin: ekassa km:ssä (-05) yritystä 8kk, sen jälkeen meni 3kk ja onnistunut raskaus. viime vuonna ekasta raskauduin, meni kesken. sitten 2 kiertoa ja +, meni kesken. nyt sitten siis toivottu viime syyskuusta asti...

iltsu-natsu
 
Sus soo
Niinpä miina- , alkaa nämä taudit vähitellen tympiä! Talven ajan ongelmallinen on mun tosi atooppinen ja oireileva iho, joka kesällä on taas parempi. Mutta mulla on myös aurinkoallergia eli kesällä en voi olla auringossa, sillä iho palaa ihan vesirakoille... Eli kesällä lämmin pilvinen sää on mitä ihanin! Mä oon vähän tämmönen hankala tapaus, kun mikään ei oikein sovi.

Iltsu-natsu :wave: tervetuloa uudella nimellä (jälleen ;) ). Mistä sä tuon nimimerkin keksit? Piti oikein tavata kunnolla se, että osasi kirjoittaa tuonne listaan oikein. Voi toivottavasti saisit plussan testiin!
 
iltsu-natsu, eli sehän olis roskisplussa?! :LOL: toivotaan nyt että saisit ajan puitteissa oikean plussan...

Galluppiin: mulla ihana tjottailulla pämähtänyt puun takaa-raskaus. Eli pillerit pois toukokuussa 07 ja raskaus alkoi syyskuussa 07. Raskaus jouduttiin keskeyttämään rv 20 kun sikiöllä todettiin paha kehityshäiriö - ei olisi elänyt kohdun ulkopuolella lainkaan. :'(
Nyt menossa yk2 ja toivon niin paljon että tärppää. Ei "luonnollisia" keskenmenoja.

ja omaa napaa sitten: en testannutkaan tänään. onneksi. :D Sain hillittyä itseni... Eihän siellä vielä mitään näkyisi varmaankaan? kp 23/27? eihän? :p Katsotaan miten huomenna aamulla käy... jaksanko pinnistellä vai menenkö testaamaan... :ashamed:

Mitään kummenpia oireita ei ainakaan ole. Lämpö edelleen koholla, kn kaukana, masua nipistelee ihan ku olis puutunut. tisseissä ei mitään eroa. Yritin miettiä aamulla että onko ne isommat ku ennen mut ei taida olla.. :LOL: eli eipä tässä tunnu oikeen miltään. ei ainakaan siltä että olisin raskaana... :| mut toisaalta viime kierrossa tuntui ihan selvästi että olen raskaana ja en ollutkaan... jos tämä oireettomuus onkin hyvä juttu? :LOL:
 
mä en omaa kroppaani ny taaskaa oikein ennee tunne... ku tuntui et ovis ois ollu jo ku 13 pvä oli suurta kipua munasarjoissa ja ovislimaa oli 15.pvä ja 16 pvä ol ihan nihkeetä eikä limoja olleskaa.. Mut sit lämmöt ei ota noustakseen.. 36,6 muistaaksein näytti ny taas. Et josko en sit ovuloikaa.. tosin plussakierros oli sama juttu et lämmöt ei meinannu nousta ovikse jälkee.. äh, en mie ennee tiiä mistää mittää :p
 
miracle: Mulla ei viimeplussakierrossa lämmöt oikein edes noussut, eikä edellisessäkään... Iltaisin saattoi olla 36.8 mutta mutta muuten pysyttelivät 36.3....

(.) Vitsit, että täällä on täti vihaisella tuulella! Heiluttelee puukkoaan tuolla armotta! Yöllä en meinannu saada nukutuksi, ennen ku vetäsin pari buranaa nassuun. Nyt meikä hengailee täällä sängyn pohjalla, ja mies on rehkinyt pihahommissa haravoimassa.... NO, ei tää rivarin piha nyt iso toki olekkaan... =)

Gallup: Raskaaksi tulin kesällä ihan ensimmäisestä yrityskierrosta, yritystä ei liiemmin edes ollut mutta häähässäkässä oltiin sitten kuitenkin oikeaan aikaan pupuiltu. Km: n jälkeen en kai gynen mukaan ovuloinut ollenkaan ennen neljättä kiertoa ja taas tuli plussa, mutta se osoittautui tuulimunaksi. Lääkärin mukaan syy oli kummallakin kerralla huono tuuri.
Itseasiassa ekassa km:ssa sikiö oli tullut pois ennen kaavintaa eikä sitä siis tutkittu. Papereissa luki ettei sikiön kudoksia löytynyt. Tuulimuna se ei kuitenkaan ekalla kerralla ollut.

Meikä lähtee keikalle kohta, suuntana Kotka!

Aurinkoista päivää!!
 

Yhteistyössä