Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

heippa

Tulin onnittelemaan Surudydäntä ja NeitiKesäheinää :flower: paljon jarruja mukaan pikkuisille!

Omia kuulumisia sen verran että oli toissa yön kirurgisella osastolla.. ma alkoi kauhea vatsakipu joka vaan jatkui.. illalla menin sitten päivystykseen eikä päästäneetkään minua kotiin :eek:
Mitään muuta ei löytynyt kuin nestettä vatsaontelosta joka voi kuulemma aiheuttaa kipua. Toinen arvelu on umpisuoli.. joten pitivät vuorokauden syömättä siltä varalta että tarttee leikata.. minusta otettiin verikokeita ties kuinka monta kertaa ja laitettiin tippaan. Ottivat myös raskaustestin joka nega, joten eipä tartte jännäillä miten käynyt vaan odottaa ensi viikkoon että menkat alkavat.
Kipuja jos lisää tulee tai kuume nousee niin heti kuulemma takas. mut onneks en vielä puukon alle joutunut.
Vähän kaihoisa mieli välillä.. meillä pitäis olla kuukauden ikäinen nyytti kotona.. mutta olen päättänyt että eteenpäin vaan ja keskityn tähän hetkeen.. pian pitää rueta järjestämään käytännön asioita häitä varten ja aika menee varmasti kuin siivillä =)

Niin, ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin vapun tienoilla meidän pesua lisääntyy yhdellä :D pieni koiruus olisi taloon tulossa.

Poika on mummolassa ja sitä on kova ikävä :'( maanantaina viimeksi nähnyt kunnolla.kävivät kyllä ti aamuna minua osastolla kattomassa mutta joudun perjantaihin odottamaan ennen kun mussukan nään.. sovittiin että Tatu menee mummolaan kun ei silloin tiennyt mihin minun tila kääntyy ja olisi muuten joutunut olemaan hoidossa ilta kymmeneen kun miehellä töitä. Tiedän kyllä että pojalla lystiä mummolassa ja tykkää olla.

JJt ja Toive: teille molemmille :hug: ja paljon jaksuja ajatuksien kanssa.

ElinaMaria: Toivottavasti kivut lakkaavat!

en nyt äkkiä muista mitä muuta piti..meen hiukan iltapalaa tekemään.
 
ai niin sori en oo muistanu onnitella plussaneita! Onnea siis minunkin puolestani!! :hug: :heart:
Mulla kp 31/28 missä hemmetissä se täti on? joo pysy vaan pois jotenki tuntuu etten plussaa ainakaan kun tätituntemuksiakin on, mutta kiva jos kierrot taas venyy näin pitkiksi.
 
Täällähän minä taas vaikka lupasin itselleni vähentää palstailua hetkeksi :whistle:
Noh äkkiä vain...sori kun ehdi kaikkea kommentoimaan...

Noihin ElinaMarian kipuihin piti vaan tulla sanomaan, että samaa olen havainnut nyt itse. Ovis oli oletettavasti viime viikolla ke-pe akselilla ja viikonloppuna ja maanantaina oli välillä tosi koviakin nippailuja, maanantaina myös emättimessä sellaisia outoja vihlaisuja, mitä vähän pelästyin. Eivät olleet sellaisia kun menkkojen aikaaan on ollut. Mietin kanssa onko siellä jotain nyt hullusti, mutta toisaalta taas jälkitarkistuksessa totesi viime viikolla kaiken olevan ok. Tietysti toivon että olisivat kiinnittymiskipuja.
En oikein osaa noita kipuja kuvailla, eivät tosiaan ihan menkkakivuiltakaan tunnu, vaan sellaisilta "pistoksilta" ... vaikea selittää niitä. Mutta nyt menneet jo ohi. Saas nähdä.
Minun puolestani voitaisiin sopia että nämä on molemmilla kiinnittymiskipuja :)
Ei vaan uskaltaisi olla liian positiivinen, ettei sitten tule liian ryminällä alas jos menkat alkaa.

-Meritähti-
 
Fey: Mulla on ollu ihmettelemistä kans noitten menkkojen kans. Sunnuntaina alko vuoto, ma-ti yönä ei enää mitään. Ja sitten eilen alko kaatamalla, eli jospa nämä nyt olis kunnolliset...

Viimenen palaveri edessä ja sitten 3 viikkoa vapaalla! IIIHaaaanaaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Pamu k, toki saat :D toi lista vaa on menny tuollain et ku uus pino ni uuvet plussanneet ja oothaa sie siin etusivun alaalla kummiskii listalla mut voinhaa mie nuo kaikki kyl pinolistaankin laittaa :)
huomenta miracle!
aha ok, enpä o käynykään tuol etusivulla. sorry. :ashamed:
mitkäs sulla on nyt fiilikset?
palaillaan....

Pompo, rentouttavaa lomaa! nauti. :wave:
 
Vieläkö mahtuu mukaan? Eli koin kohtukuoleman Rv 23+5 14.02.2008. Nyt yritetään sitten sitä neljättä lasta. Kp 32/32 on nyt menossa ja täällä jännittelen alkaako menkat vai ei. Testejä olen tehnyt kolme :D , kahdessa näkyi haaleana toinen viiva ja yhdessä ei toista viivaa ollut ollenkaan... tiedä sit missä mennään. Huomenna verikokeisiin jos ei menkat ole alkanu ja sit ens viikolla uudestaan. Katotaan lähteekö se hcg nousuun vai vieläkö johtuu edellisestä odotuksesta noi viivat.
 
Meritähti juuri tuollaisia minullakin!! Eilen illalla päätin lopettaa oireiden metsästyksen, ja nyt tänään ne onkin kaikki kadonneet! :eek: eihän se tietenkään mitään tarkoita, ihan hyvä että ne kivut loppu kun alkoi jo vähän ahistamaan... :) sovitaan vaan että oli kiinnittymiskipuja :D Nyt odottelen rauhassa vähän aikaa. Saa nähdä jos sittenkin testailen vasta ensi viikolla kun menkatkin alkais vasta viikon päästä.... katsotaan mikä on lauantaiaamun fiilis!! :D

Hui Danjuska! toivotaan että kaikki on kunnossa... voi... meillä häät tulossa vasta kesällä 2009... :heart:

Dinaho, ootkos testaillu? :p

Nyt töihin.... taas kulutan työaikaani täällä palstalla! Hyi minua! :ashamed:
 
Heipsansaa!

Täällähän aivan satelee uusia plussia, onneaonnea :flower: Kevät varmaankin tekee hyvää hormoneille :heart:

Tervetuloa mukaan uudet, tältä palstalta saa kyllä maailman parasta vertaistukea. Otan osaa menetyksiinne, mutta kivaa kun tulette sakkiin mukaan :hug:

Aavistin oikein, että täti tulee kohta kylään. Nyt on kp 2/34 ja minulle tämä on helpottava uutinen, sillä alkoi jo näyttää siltä, että kierto on mennyt kokonaan metsään km:n jälkeen. Ja oviksenkin tunnistin oikeana ajankohtana, joten tästä tilanteesta on ihan mukava jatkaa eteenpäin.

Kivuliaat menkat on nyt ja ensimmäisen kerran km:n jälkeen tulee taas kunnon vuotoa. Viime vuodot on olleet pelkkää kirkasta verta ja nyt on taas oikein "paakkujakin" seassa (olen aina olettanut, että ne on niitä limakalvonpalasia). Saattaskohan tarkottaa sitä, että kohdun limakalvoon on alkanu vasta tässä kierrossa tulla hiukan paksuuttakin...

Kiitokset palstan päivittäjille, nätti pino tämä tosiaan on =)

Ihanan aurinkoista päivää teille kaikille! Nauttikaa elämästä :heart:

muumiska
 
Sus soo
Mä tein jo huomisen listan kun turhaa enää tälle päivää sellaista tehdä, kun päivä on jo muutenkin kääntymässä iltaan. Mulla oli täällä hirvee härdelli kesken listan teon, joten sekosin joidenkin kohdalla noissa kiertopäivissä. Joten korjatkaa kaikki virheet taas! :attn:

Tauski82
pahoittelut. Laitoin sinulle enkelivauvan tuohon listaan. Jos viikkoja oli jo noin paljon, niin mun mielestä pitää noin laittaa. Korjaa jos haluat jotakin muuta tuohon listaan. :)
 
Sus soo
Alkuperäinen kirjoittaja Sus soo:


PERJANTAI 18.4.2008

Haaveissa esikoinen

Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 1/?
Riine.......................KM 10/07..............................KP 8/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 9/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 11/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 13/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 16/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 18/31-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 19/28
Toive81..................KM10/07,01/08....................KP20/28-55
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 24/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 22/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 23/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 28/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 29/32
dinaho...................KM 06/07..............................KP32/28
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 34/31


Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 3/29
Pompo79.............KM 03/08 ...................................KP 5/-
Erzi......................KM 08/07.............................KP 8/29-35
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 19/28(palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 21/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 21/29
Myymä....................KM 09/07.............................KP 32/31(-39)
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 63/26-29


Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 12/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 14/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 17/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 18/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 19/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 25/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 27/-


Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Muumiska..................KM 02/08.............................KP ?/?
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 9/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08...................KP 12/27
Berry76...............KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Neloshaave............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 33/30-34
Tauski82.................... enkelivauva 2/08..................KP 33/32


Plussanneet
Pamu k
Äittä-67
Millimenninkäinen
Miina-
Aili
Nti Kesäheinä
Surusydän
Ansku07

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Tulin tänne varovasti kurkkimaan, josko mahtuisi mukaan porukkaan... Maanantaina 14.4.08 menimme ensimmäiseen ultraan ja viikkoja piti tuolloin olla kasassa 11+4. Siellä kuitenkin todettiin keskeytynyt keskenmeno ja sikiö vastasi viikkoja 6+. Tuota shokkitietoa seurasi lääkkeellinen tyhjennys, josta vuoto on nyt onneksi hiipumaan päin.

Nyt sitten pitäisi odottaa yhdet normaalit kuukautiset, ennenkuin pääsee uutta yrittämään. Kierto oli aiemmin 30-35 pv, mutta sen nyt sitten taas näkee että mihin se asettuu ja miten kauan tässä ylipäätään menee, ennenkun ne tulevat. Kunhan tämä km vuotonyt edes loppuisi... Ensimmäinen lapsi olisi siis haaveissa, siihen saakka koira ja kissa saa toimia hellyydenpuuskien kohteina... (Ja mieskin aina joskus :whistle: )
 
Sus soo
Snowball
pahoittelut menetyksestänne. Jaksamisia teille surussanne. Tervetuloa kuitenkin tänne meidän mukavaan joukkoomme jakamaan ajatuksia
Lisään sinut listalle.
-Sussoo-
 
Snowball ja tauski tervetuloa joukkoomme! Pahoittelut keskenmenoistanne!


Teille myös paljon Onnea jotta uudet raskaudet alkaisivat mahdollisimman pian!


Minulla siis toinen kierto menossa km:n jälkeen ja kroppa on palautunut varmaan vasta nyt..Olen kuin pupu kun koko ajan haluttaa!


Kopioin tekstiä tuolta muista pinoista: (omaani)

Paljon on tullut tänäänkin taas kirjoitusta, kiva!


Kivaa , kun on monta plussannut samassa pinossa kertomassa kuulumisiaan!


Oma napa : Olen mitannut lämpöjä, aamulämmöt aina 35,9, tänä aamuna enää 35,8 ja nyt kun tulin töistä 35,4 ja nippailee alavatsaa, voikohan ovis olla näinkin varhain jo? Pitäsi kai varmuudeksi hyödyntää, ja "pupuilla", eilen kyllä touhuilimme, mutta kun koskaan ei tiedä, milloin on oikea aika!


Mies pian alkaa epäillä minua nymfomaaniksi, kun koko ajan haluttaa!


No mukavaa pvn jatkoa kaikille ja plussaillaan edelleen samaan tahtiin kaikki, ihanaa!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:



Lisäyksenä...Mies aloitti töistä kotiuduttuaan ja syötyämme itse kyselemään, pitäisiköhän taas touhuilla? Minä siihen vastasin, juu kivahan se olisi aina kun tekee vaan mieli! Juu hän jatkoi, että ei usko pelkästään ovulointiin ja aikoo nyt Vielä enemmän keskittyä touhuiluun, kivalle tuntui, ettei minun tarvitse pongata häntä joka hetki sänkyyn!


Rva Pikkumyy


Muilla samanlaisia haluja nyt km:n jälkeen, onneksi mieskin otti asian puheeksi, etten ole yksin haluamassa usein!
 
Paljon kiitoksia kaikille onnitteluista :heart: Tuntui tosi hyvältä, kun sain jakaa "salaisuuden" kanssanne =) Ihan vielä en halua raskaudesta lähimmille kertoa, kun niin alussa mennään...

ElinaMaria Voi, kunpa sinulla olisi kiinnittymiskivuista kyse :heart: Pidän peukkuja, että saat plussan testiin!

AinoAmanda Mukava kuulla, että sinä ja vauva voitte hyvin :heart: Kaikkea hyvää myös jatkoon.

mulmul Ihanaa, että olosi on jo parempi =) Meillä ainakin auttoi se, ettei yritetty liikaa tässä kierrossa :D Mentiin ihan fiilisten mukaan; jos ei jaksettu peittoja heilutella niin sitten vaan nukuttiin. Aikaisemmissa kierroissa minulla oli jotenkin pakonomainen tarve heilutella peittoja tiheästi ;) Taisi olla liian tiheästi, kun ei tulosta tullut.

mymmyryy Kuullostaa niin tutulta tuo suklaalla herkuttelu :whistle: Minä olen myös saanut useita kiloja lisää, kun on tullut herkuteltua suruun :/ Nyt yritän pitää tiukkaa linjaa ja eilen jopa sain vastustettua kiusausta, kun kävin kaupassa. Mieskin ihan ihmetteli, kun toin vain viinirypäleitä :LOL:

Feylle pahoitteluni tädistä :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!

Danjuska Toivottavasti selviää, mikä aiheuttaa kipusi. Pikaista paranemista :heart: Tsemppiä häiden järjestämiseen, siinä kyllä tekemistä riittää =)

Meritähti Minulla oli loppukierrosta juuri sellaista pistelyä ja vihlomista alavatsalla. Jospa sinullakin olisi tärpännyt :heart:

Tauski82 ja snowball otan osaa menetykseenne :hug: Tervetuloa joukkoomme keskustelemaan ja purkamaan tuntoja. Täältä kyllä saa parasta mahdollista vertaistukea :heart:

Rouva Pikkumyy Hienoa, että miehesi on innolla mukana! Eipä tarvitse häntä paljon houkutella ;) Lämpöisiä hetkiä ja rentouttavaa lomaa :heart:
 
Täällä ois kp 1!! Hirveen nopeesti alko nyt sen tuulimunan jälkeen... kierto 35 päivää vaan. jes! MUTTA. En oo käynyt missään ultrassa lääkkeellisen jälkeen... Kysyisin taas että voinko nyt ottaa niitä klomeja, mitä lääkäri kirjoitti mulle ennen kun tuli tuo tuulimunaraskaus? Ja mennä sitten kp12-14 seurantaultraan? Mitäs mieltä olette?


tauski ja snowball: Pahoittelut menetyksistänne!! :hug:

RouvaPikkumyy: Onnea yritykseen!!! :D Ihanaa kun mieskin on noin kovasti mukana!!! Mäkin vähän jopa yllätyin kun mies alkoi muutama päivä sitten puhumaan että josko nyt pistettäis vauvaa tilaukseen ihan kympillä!!! Hassua, ainakin mun mieheltä... se kun ei paljoa oo tommosia aikasemmin puhellu...

Mulle on tullu joku himo käydä tuolla odotuspuolella lukemassa uusia vauvakuulumisia... Oonks vähän outo? :whistle:

Ihanaa perjantaita kaikille! Kohta onkin taas viikonloppu!
 
Heippa julietta! Minun mielestäni ainakin voit aloittaa klomien syömisen aivan lääkärin ohjeen mukaan. Kiertosi kuitenkin alkoi ja varmaan kaikki hyvin! :flower:

Onnea jokaiselle tähän päivään ja Plussia olisi taas kiva lukea! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
kiitoksia kaikille osanotoista, kyllä tämä tästä pikkuhiljaa. Sitä on vaan jatkettava eteenpäin, vaikka se miten pahalta tuntuukin. Onneksi on niin ihana mies, että hän jaksaa valaa minuunkin uskoa, että kyllä me vielä onnistutaan.En kyllä tiedä miten olisin selvinnyt ilman häntä tästä kaikesta. Töihinkin olen jo palannut eilen, mikä ainakin minulle on ollut hyvä ratkaisu. Saa muutakin ajateltavaa edes osaksi päivää.

miracle niin surullista kun se muuten onkin, niin on mukava, että täällä on edes joku "tuttu". Kyllä se vielä tästä iloksi muuttuu :)
 
snowball, niinpä! Ja mä ainaski oon sillä asenteella et en viitsi enempää surra ku en sitä pientä takaisin saa sittenkään... Ni parempi pysyä positiivisin mielin ja katsoa kohti tulevaa vain :)

sanokaas teki tääl et jos käy uimas ni ainako emätin sit puhistaa itteensä uinni jälkee? Ku en muista tämmöst olleen ku kävin uimas ni sen jälkee suihkus ja sit oltii kaupoilla ni ois varmaa menny reisille asti ellen ois menny veskii ku tuli nii mieletön määrä ja semmost vetistä valkovuotoo.. jotenki outoa :ashamed:
 
Moi pitkästä aikaa!

Tulin vain ilmoittelemaan, että sain positiivisen tuloksen viikko sitten, ja jouluvauva olisi tilauksessa. Onnittelut muillekin plussanneille ( erityisesti Nti Kesäheinä :heart: )

Minut voinee siis poistaa pinosta, koska tällä hetkellä ei ole nettiä käytössä, ja nyt vasta pääsin tämänkin asian ilmoittamaan.

Ansku
 

Yhteistyössä