Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Julietta, mullaki just viime kierrossa jossa raskauduin siis ni tuntu et ei ne lämmöt nouse vaiks sain suht ok plussan ovistestiinki ni tiesin et sillo sen piti olla jos ovis tapahtui ni sit ko lämmöt ei noussu ni mietin et no oisko sit et en vaa ovuloinu.. Nousko sul sit kummiski muista kierroista aina? Vai mitenkä? Tosin ilman ehkäsyy sul ei oo näemmä oikein ollu ees tavallisia kiertoja joissa ovulois mut nega tulis. Jospa mä sittenkii ovuloin ja oiskii nyt jo tärpänny uuvellee :heart:
 
Kiitos kaikille kommentoijille tsempistä.Oli tosi paha päivä silloin.Taas kummasti mieli parempi, mutta johtuu osin ihanasta ilmastakin B) Ja on ehkä jopa pientä ihanan kutkuttavaa odotusta ensi torstain testipäivästä vaikken liikoja nyt toivokaan =) Meillä on yllättävän helposti tärpännyt ovulaatioista raskaudet, mutta en jaksa uskoa että aina käy yhtä helposti.Mutta kuten totesin (vai totesinko?) on kiva saada edes menkat suht aikaisessa vaiheessa =) Omaa napaa vielä:lämmöt on ollu hiukan koholla ja mukamas tuntunut pientä "nippailua" mutta taitaa vaan suolisto siellä poreilla =) Nyt on yhdeksän päivää oletetusta ovulaatiosta ja ihan normaali olo joten en oikein usko että on tärpänny.
Kaikille plussanneille paljon onnea ja :hug:
 
Hjelp...nyt tulee ihan omaa napaa, anteeksi etukäteen.

Testasin aamulla malttamattomana ja testiin tuli kuin tulikin haamu. Tosin todella haalea sellainen, voisi luulla negaksi jos vilkaisee vaan, pitää tarkkaan katsoa. En uskalla innostua vielä, kun on niin haalea. Kiertopäivistä ei hajuakaan, olettaisin kuitenkin että oviksesta on korkeintaan 10 päivää, joten ei ihmekään että on haalea. Ajattelin ma testata uudelleen, jos olisi vahvistunut.

Mutta, mutta ...
Eilen ja tänään on ikään kuin kirvellyt alapäätä, vähän kuin virtsarakon tulehduksessa, mutta siitä ei kuitenkaan varmaan ole kyse, koska pissavaikeuksia ei ole ja kirvelyä tuntuu muutenkin kuin vessassa käydessä. Tänään sitten tuli aamulla kerran pyyhkiessä verta paperiin, sen jälkeen ei ole tullut. Alapää siis välillä tosi kipeä, pyyhkiminen sattuu. En usko että oli menkkaverta, oli sellaista kirkasta, niin kuin olisi haava tuolla jossain tai jotain. Mutta ei siis paljoa tullut. Mitään menkkatuntemuksia ei ole tänään ollut, eilen kyllä.

Nyt siis mietin vaan enteileekö tämä muka menkkoja ja haamu on väärä, vai onko jotain muuta nyt vialla tuolla...onko kellään kokemuksia vastaavasta?
Tämänkään takia en nyt uskalla innostua, vaikka haamu tulikin...pelottaa.

-Meritähti-
 
Meritähti... en osaa sanoa. :hug: voisin veikata kyllä että saattaa kyseessä olla joku pieni haava tms. Ei kai siinä auta kuin odottaa, tiiän että ei malttais millään. Seuraa tilannetta ja testaa uudestaan huomenna tai ylihuomenna, jos kovasti sattuu niin mee lääkäriin. :hug: Nää on tällaisen tietämättömän neuvot. :snotty:
 
Sus soo
Meritähti... mä voin antaa yhtä "tietämättömiä" neuvoja kuin ElinaMaria eli itse seurailisin tilannetta. Tällainen kokemus kuitenkin omalla kohdalla: Mulla oli kolmannessa raskaudessa kp28 (jolloin mennkojen olisi pitänyt alkaa) alavatsan nippailua ja kipuakin sekä pientä vuotoa. Tätiä oletin siis silloin ihan varmana kylään. Seuraavana päivänä ei ollut enää mitään ja me oltiin kesälomareisssulla, niin nautin siitä että täti ei saapunutkaan mua häiritsemään. Vasta kotiin päästyä testasin kun ymmärsin että olikin jo kp37 ja plussa tuli. Eli jospa se olisi jotain tuollaista samanlaista sulla. Jos plussaa et testiin saa ja kivut + vuotoa vielä esiintyy niukkana, niin sitten ottaisin yhteyttä lääkäriin. :hug: toivotaan että kaikki kuitenkin olisi ihan hyvin.
 
Heippa kaikille!


gallup ennen keskenmenoa ei ehditty yrittää kun tärppi kävi heti, keskenmenon jälkeen nyt 10 kk yritystä, ja tiedän syyn keskenmenoon: istukkatutkimus. Vaurioitti istukkaa ja sikiö kuoli samantien. Harvinaisuuksien harvinaisuus! Ja vielä turhaa mentiin ko. tutkimukseen..koska tulokset terveet.
Elämä on..värikästä.
mutta tänään tein plussatestin!!
EN vaan vielä uskalla iloita..koska kerran tein myös näin aikasessa vaiheessa kiertoa (3päivää vielä kun pitäs alkaa..) ja sit näyttikin negaa ja menkat alkoi.
Nyt on sormet ja varpaat pystyssä että kävis hyvin :whistle:

epsu kiva kuulla että olet viihtynyt töissä, kyllä sekin on iso muutos elämässä tuo vaihtaminen.. itsekin nyt ollut taustalla jo pitempään ja siellä aion kyllä pysytelläkin, saa muutkin asiat sijaa elämässä kuin tämä kuumeilu..
Mukavaa, valoisaa kevättä sinulle! =)

meritähti tsemppiä! Peukutan viivan vahvistumisen puolesta!

Oikein valoisaa ja mukavaa keväänjatkoa kaikille, jään taustailemaan :saint:
terkuin katherine
 
Onnea Katherine :flower:

Kiitos kaikille tsempeistä. Soitin lääkäriin ja käski odotella viikonlopun yli, palaillaan ma asiaan jos tarvetta on niin katsoo onko jotain virtsarakon tulehdusta vai mistä johtuu.
Toivon nyt tietysti kovin, että viiva vahvistuu. Vuoto ei ainakaan ole alkanut...

-Meritähti-
 
Onnea taas plussanneille ja haamuilijoille myös! :flower: , :flower:

Km:ään johtanut raskaus, yk 4. Keskenmeno , sikiö menehtyi rv 12-13 aikana, trisomia18, yk 2 meneillään nyt! :heart:

Kaikille plussailuOnnea! Kevät tuokoon meille, monta,monta plussauutista! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
onnea katherine plussasta!

ja meritähdelle kovasti plussa puhureita :whistle: kyllä se vahvistuu!

mulle voi pistää kp 1 /33 tälle päivälle. oli ihan odotettavissa joten ei edes vituta mitenkään enempiä. uuteen nousuun... B)

iltsu-natsu
 
Onnittelut, Katherine! :heart: Voi että, nyt taidan olla ainuita, joilla km oli kesäkuussa 07 eikä plussaa vieläkään... :ashamed: Oiskohan kohta mun vuoro... :ashamed:

Galluppiin: Yritystä oli 2 vuotta ennen km:a, joka oli ilmeisesti tuulimunatyyppinen - ei varmuutta. KM:n jälkeen yritystä ollut nyt sitten kai 9 kuukautta. Eikä siis vieläkään mitään. Alkaa olla toivo mennyt. Olen ostellut uusia vaatteita, urheillut vimmatusti ja meillä on myös etelänmatka varattuna. Pitää keksiä kaikkea kivaa, jotta murhe unohtuis enkä tuntisi itseäni niin helevetin epäonnistuneeksi ja vialliseksi... :ashamed: Kamalaa, kun sitä perheenlisäystä on toivonut tosiaan vuosikausia (jo ennen kuin koko yritystä edes aloitettiin) ja nyt näyttää siltä, ettei sitä ikinä meille suoda. Olen vähän hukassa kun mietin, mitä mun elämä tulee olemaan, jos en ikinä saa tulla äidiksi. Mistä sitä repis sisältöä elämään? Ei mulle riitä pelkkä opettajuus ja työelämän haasteet. Sitäpaitsi kesälomilla aika käy pitkäks, kun ei oo omaa perhettä. Nooh, ehkä tässä jotain keksii... :ashamed: Ikää 28v. Miehelläni 36v.
 
Nti Kesäheinä & Ansku ja taisi olla joku muukin... Onnittelut plussasta!

Myös Kathrinelle ja Meritähdelle onnea! Toivottavasti viivat vahvistuu ja ovat ihan oikeita plussia =) .

Galluppiin vastausta... Tuulimunaraskauteni tärppäsi viime toukokuussa heti ekasta kierrosta. Heinäkuussä osoittautui sitten tuulimunaksi eikä uutta raskautta ole vieläkään. Myös eka onnistunut raskauteni 05 tärppäsi heti ja nyt onkin mennyt jo 9 kuukautta ilman tärppiä :headwall:

Omaa napaa myös tähän perään. :attn: Mulle voisi päivitttää, jos joku kiltti ehtii/viitsii kp 6. Mulla on ollut nyt kahdet minimenkat (vain pyyhittäessä on tullut jotain) ja kävin lääkärillä perjantaina. Lääkärin mukaan on nyt jostain syystä olleet tämmöiset minikuukautiset, mutta kaiken pitäisi olla muuten kunnossa. Limakalvot yms. näytti juuri kierron päiviin sopivilta.

Betania :hug: Et ole ainoa, joka kesän jäljiltä täällä vielä roikkuu... Toivottavasti teille se oma pieni suotais! :hug: Meillä ihan eri tilanne kuitenkin, kun yksi lapsi jo on vaikka kovasti toista toivotaankin.

Plussatuulia kaikille :) !
 
Kathrinelle isot onnittelut plussasta! :flower: :heart: Ja Meritähti toivotaan että haamu siitä vahvistuu! :) :heart:

Mä taidan ilmottautua tänne ihan millä hetkellä tahansa takaisin sitten kun lorahtaa.. :'(
Heräsin siihen kun selässä tuntuu hirveä paineen tunne ( ihan samalla tavalla ku viime km alko ) ja rinnat ei oo enää melkee yhtää kipeet.. :( Tosi kauheelta tuntuu, että taasko käy näin..
 
Huomenta =)

Niin se mun "taustailu" taas jatkuu näemmä... ;)

betania kiitos! EHDOTTOMASTI NYT on sun vuoro!!!!!!!! +++++++++++ :whistle:
tuntuu ja kuulostaa hölmöltä sanoa, mutta heti kun hellitin, eli ei oikeasti yritetty pätkääkään ja iloittiin muista asioista, niin naps, plussa tuli.
Suosittelen! Ja sekin että yrittää olla yrittämättä, on piinaa, sallii sitten itelleen vaan kaikki tunteet ja yritykset tai yrittämättömyydet, hellittää.. no olipas vaikeasti selitetty.
:hug:

tänään tein apteekin omalla ja tasavahvat viivat tuli!! olen aivan ihmeissäni...plussa se ainakin on, tulevasta ei kukaan tiedä, nyt nAUTITAAN TÄSTÄ.
betanialle vielä lisäys.. mietin itse samaa, mistä sisältöä elämään kun tuntui niin toivottomalta, mutta kun sitä sitten sai harrastuksista, kummilapsista ym. huomasi olevansakin ihan onnellinen, ja jotenkin se näköjään auttoi. Olet kyllä mielessä ollut, toivon niin paljon sulle plussaa! :heart:

sussoo ja miracle kiitos :heart:

mukavaa sunnuntaita virtuaalisiskot! :hug:
 
Sus soo
katherine :flower: suuren suuret onnittelut! Nyt sinut taidetaan uskaltaa siis siirtää jo tuonne plussanneisiin. Mihin sun la menee? Jos mä nyt tästä kierrosta raskautuisin, mun la olis 30.12.-10.1. Kierrot olleet niin kummalliset, että varmaan ultrassa se todellinen aika vasta varmentuisi.

Sonja74. Ok, merkataan sun kiertopäivä. Eli siis tänään sunnuntaina on tuo 6/jotain?

Mä voin tehdä listan tänään jossakin vaiheessa jos viitsin ja ehdin. Mutta jos joku muu ehtii, niin mulle sopii se ainakin enemmän kuin paremmin!

(.) Mulla on nyt jännät paikat. Kiertopäiviä alkaa olla jo sellainen määrä, että tätiä odotellaan tai sitten ei. Perjantai-illalla oli sellaiset kivut alaselässä ja vatsanseudulla että olin ihan varma, että se pirulainen saapuu vähän etuajassa. Mutta nyt ei enää mitään oireita. Tai siis mua etoo jotkut hajut, joita taas ei kukaan muu haista. Tuo oire kuulosaa tosi hyvältä! Lämpöä on edelleen 37.4-37.8 välillä. Mutta luulisin sen liittyvän mun lievään flunssaan. Muistaakseni mulla oli kyllä ihan samanlainen flunssaolo viimeisimmän raskauden alussa. Töissäkin silloin ehdin mainostaa, että olen kipeenä. Viikon sitä flunssaoloa silloin katselin ennen kuin ymmärsin testata. Nyt en uskalla töissä tästä mun lämpöilystä puhuakaan, sillä työkaverithan heti sanoo että oon raskaana. Voi kun olisinkin! =)
 
voi miina älä vielä heitä pyyhettä kehään! peukut pystyssä että asukilla paljon tarriksia mukana!

betania teidän vuoro on seuraavaksi. oletteko käyneet jossain tutkimuksissa? "kohtahan" alkaa kesäloma ja kärpäset, niitä huiskiessa saat muuta ajateltaa ja kyllä se plussakin sieltä tupsahtaa. älä luovuta vaan usko tulevaan (tiedän että saattaa ajoittain olla aika vaikeaa...mutta ei saa luovuttaa )

(.) muutto edessä ensi viikonloppuna, koitetaan saada netti siirrettyä reaaliajassa mutta katsotaan kuinka käy. laatikoita siellä täällä, joita lapset purkavat mielellään samaa rataa kun saan niitä pakattua :whistle: varasimme miehen kanssa matkan elokuussa bulgariaan, ensin ajattelimme mennä koko porukka mutta mennään kuitenkin kahdestaan taikka kaveriporukalla. lennämme ruotsin kautta (paljon halvempaa) joten matkakin raskaampi lapsia ajatellen. emmekä ole juurikaan ikinä ilman lapsia, joten kokeillaan miten osataan lähteä ilman pikkaisia. voi olla että itku tulee jo turun satamassa :ashamed: joten monta rautaa jälleen tulessa ja ajatukset saa samalla suunnattua muualle joten joskos se tietäsi hyvää myös kohdun puolelle... ;)
ps. pääsin sinne kouluun jonne hain jokin aika sitten... lähden opiskelemaan päihdetyön ammattitutkintoa. ja ensimmäisenä lähiopintopäivänä menemme luennolle päihdeäitien raskaudesta tyksiin. onkos täällä joku vastaavan tutkinnon suorittanutta? lisää muuta ajateltavaa ;)

nyt kohti kirpparia lisäämään tavaraa ( ennemerkki myös se että luovun tässä kohtaa pienistä lasten vaatteista -tulevassa väliaikais asunnossa niin vähän säilytystilaa... )

iltsu-natsu
 
Onnea minunkin puolesta plussanneille :flower: .

Meillä tärppäsi heti, kun lupa annettiin. Lääkäri ei sanonut muuta syytä km:eek:on, kun että "näitä nyt vaan käy, ei pysty kertomaan miksi". Ja lisäsi vielä, että "te olette vielä nuoria,onhan teillä aikaa". Lohdutti nimittäin ihan prkl:eesti.

Kohta pitäisi raahautua kummitytön synttäreille ja jatkaa tavaroiden pakkaamista. Pian olisi muutto uuteen kotiin edessä :D
 
mulle kans lääkärit oli et no luonto korjaa vialliset, nää o nii yleisiä sun muuta pa**aa... :ashamed:

Mut elä viel manaile miina-!! Tarrasukkia ny vaa pikkuiselle kovasti!!!

Tääl o taas alavattatuntemuksia ollu ovulaatiost asti (ainaski mu mielest ovis ois ollu jo mut en oo kyl varma) mut ei juur muuta muutosta... et enpä mie kai raskaana oo, tosin eihä näi aikasii voi ees aavistella vaiks mul tosi vahva tunne aiemmin olikii et no ny raskauduin... lämmöt 37,1 tienoil, raskaana ko olin ni ol 37,4 tosin sillon kyl kesti muutamia päiviä et lämmöt nous et jospa viel ois toivoo ja ainaha ne on erilaisia noi raskauvetkii :)
 
Sus soo
SUNNUNTAI 20.4.2008

Haaveissa esikoinen

Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 3/?
Riine.......................KM 10/07..............................KP 10/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 11/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 13/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 15/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 18/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 20/31-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 21/28
Toive81..................KM10/07,01/08....................KP22/28-55
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 24/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 25/32
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 26/27-30
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 30/30
dinaho...................KM 06/07..............................KP34/28
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 36/31

Haaveissa toinen
Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 5/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 6/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ...................................KP 7/-
Erzi......................KM 08/07.............................KP 10/29-35
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 21/28(palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 23/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 23/29
Myymä....................KM 09/07.............................KP 34/31(-39)

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07............................KP 2/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 14/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 16/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 19/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 20/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 21/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 27/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 29/-

Haaveissa neljäs
Aubrieta....................KM 11/07
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 5/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 11/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08...................KP 14/27
Berry76...............KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 2/33
Tauski82.................... enkelivauva 2/08..................KP 35/32

Plussanneet
Pamu k ..................
Äittä-67..................04/08
Millimenninkäinen...04/08
Miina-.....................04/08
Aili .........................04/08
Nti Kesäheinä........04/08
Surusydän............ 04/08
Ansku07................04/08
Katherine..............04/08

 
Sus soo
Iltsu-natsulle ja Snowball:lle tsemppiä muuttojen kanssa. Mä olen oikeestaan kerran muuttanut oikein kunnolla elämäni aikana. Opiskeluaikoina roudasin vain tärkeimmät tavarat mukanani. Mieheni kun bongasin, niin ei mennyt kuin muutama kuukausi, niin yhdessä asuttiin.

Iltsu-natsulle onnittelut opiskelemaan pääsyn johdosta :flower: Varmasti tosi mielenkiintoinen ala! Mä oon oikein himo-opiskelija ja mulla on koko ajan jotakin projektia meneillään. Tosin mulla oli peräti vajaa vuosi viime vuonna etten opiskellut töiden ohella mitään. Viimeisimmät opinnot (yhdessä miehen kanssa) päättyi kuukausi sitten. Nyt pidän kyllä opintovapaata kesän ;)
 

Yhteistyössä