Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Heippa pitkästä aikaa!
Ja onnittelut uusille plussaajille. :heart: Tosi kiva kun tuossa listassa näkyy nyt missä kuussa on plussattu. Näyttää kyllä aika mainiolta jo tämä huhtikuun saldo!

Sitten kyselisin teiltä viisaammilta apua. Oon nyt sit ekaa kertaa elämässäni pissaillut ovis-tikkuihin. Tänään (kp 19) tuli ekaa kertaa jonkinlainen haalee viiva siihen tikkuun. Niin olisin vaan kysellyt, että voiko tuollainen "haamu" olla merkki siitä, että esim. huomenna vois olla kunnon viiva? Vai miten noi tikut oikein toimii?

Mullahan oli mies siellä reissussa ja on jo tullut takasinkin, että sopis oikein hyvin kuvioon nyt se ovis. =) Onks se nyt sit kuinka epänormaalia, että se tulis näin myöhään kierrossa? Mullahan oli viime kierto 36 mut yleensä jotain kolkyt tietämillä. Kiitti jos osaatte neuvoa!
 
Pikaisesti tulin kurkkaamaan kuulumisia ja kertomaan, että tänne ei kuulu mitään...
Nega testattu tänään mutta menkkoja ei näy, vuoto ja kirvely onneksi hävinneet.
Ilmoittelen jos tulee muutosta olotilaan, nyt on aikas kiiru.

Plussapuhureita kaikille :wave:

-Meritähti-
 
frizzante, milloin siis aloitit tikuttelun? Voin kokemuksen vain kertoa eli itse tikuttelin plussakierrossa ja kp17 paikkeilla tuli haaleaa viivaa muutaman pvän ja sitten alkoi haalentua entisestään, hyvä jos näkyi viivaa ollenkaan. Sitten kun se haaleni yhes pvässä siis tosi olemattomaks niin kp20 tulikin yhtäkkii plussa :) Et semmosia, voi kertoo tulevast ovulaatiosta mut voi olla et kertoo myös menkoista joskus.
 
miracle, aloitin tikuttelun jo kp11, joten en millään usko et ovis olis ennen sitä jo mennyt ja että nyt olis menkoista kyse. Mutta ei kai auta kun jatkaa pissimistä! Loppuu vaan kohta noi tikut, kun ei niitä ollut kuin 12kpl...
 
rouva pikkumyy kiitos sinulle kun jaksat päivittää!!! hauskan otsikon olit tehnyt !

elinamaria oih..kuinka ihanalta kuulosti tuo kuvailemasi vesi, aurinko ja lokit.. kunhan ei saa kakkaa naamalle. Sitä saa energiaa kyllä paljon tästä luonnosta jota on niin monenmoista ja mahollisuuksia Suomessa nauttia.
meritähdelle plussaa toivon!! niin miraclelle!! ja tietty kAIKILLE nyt kohta jännääville!! :saint:

terkuin katherine- voiko tää olla totta 2 viivaa r-testissä :saint:
 
Olipas kivan näköinen lista :D Ja tuhottoman paljon onnea kaikille jotka saaneet plussatestin :flower: Täällä toiveilen joskos mekin mutta sepä selvinneekin vasta tuonnempana..

Onko teillä keskenmenon jälkeen kierto palautunut heti ekoista menkoista normaaliksi?Mulle tehtiin se lääkkeellinen tyhjennys tosiaan ja mietin vain että kun yhet menkat nyt tullut niin näinköhän sitä kroppa heti sitten palautuu?
 
Sus soo
lemontree :wave: Mulla kierto ei todellakaan nyt palautunut heti normaaliksi. Eka kierto 40 pv ja toinen 38. Normaalikierto 28-30 ja maksimissaan 32 päivää. Ekassa keskenmenossa kierto oli ekasta lähtien ihan normaali.
 
Tavoitteena kaikilla:



Haaveissa esikoinen


Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 5/?
Riine.......................KM 10/07..............................KP 12/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 13/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 15/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 17/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 20/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 22/31-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 23/28
Toive81..................KM10/07,01/08.....................KP24/28-55
ElinaMaria..............RK 01/08...............................KP 26/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 27/32
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 28/27-30
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 32/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP36/28
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 38/31

Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 7/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP8/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 9/-
Erzi......................KM 08/07.................................KP 12/29-35
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 23/28(palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 25/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 25/29
Myymä....................KM 09/07.............................KP 36/31(-39)

Haaveissa kolmas


Singa........................KM 10/07............................KP 4/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 16/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 18/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 21/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 22/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 23/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 29/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 31/-

Haaveissa neljäs


Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 4/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 5/33
Aubrieta....................KM 11/07
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 7/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 13/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 16/27
Berry76...............KM/KU 10/07 (palstatauolla)



Plussanneet




Pamu k ..................

Äittä-67..................04/08

Millimenninkäinen...04/08

Miina-.....................04/08

Aili .........................04/08

Nti Kesäheinä........04/08

Surusydän............ 04/08

Ansku07................04/08

Katherine..............04/08




 
WAU! Vähänkö hienot junat!!!!

miracle: Mekin oltiin Soussessa, Marhaba beach-hotellissa. Onks teilläkin sama hotelli? Kannattaa mennä ainakin sitten Port el Kantoin satamaan illalla syömään, siellä on kaunista! Ja siinä Soussen "keskustassa" jossa on pari kauppaa, niin siinä on semmoinen ihana villinlännen ulkoilmaravintola. Sinne myös illastamaan!!!
 
Voi hirvitys kun on tullut plussia ihan mahottomasti tänne, ihanaa ja kerrassaan todella paljon nyt sitten onnea kaikille joilla tuo plussa on saavutettu.Minä en niin usein ees kehtaa tänne koneelle tulla kun tää meidän nettiyhteys meni ihan vituralleen kun otettiin tää liikkuva laajakaista tosiaan.Mokkulalla mennään ja emäntä soneralla sanoi että tuut hämmästyyn nopeutta, no joo jos olis sitte joku verkko mikä kattais tän toimivuuden ni voisin hämmästellä mutta nyt lähinnä tää hitaus ihmetyttää.
Itselläni ei oo vieläkään alkanu menkat keskenmenon jälkeen ja niittä oottelen alkavaksi mutta tietenkin enemmän että ei alkais ja olisin jo raskaana.Tosin ihme se olisi. Lauantaina niin pirusti juili molemmin puolin munsarjan seutua ihan oli kaameat tuskat ja aavistelin että nyt alkaa sitten ekat menkat ja on kivuliammat kun tosiaan olis sitten ensimmäiset tuon lääkkeellisen jälkeen.Ei oo alkanu ja oletin että ihan varmaan oli ovis sitten.en oo oikeen mikään oviksen bongaaja ollu koskaan ja niillä jotka bongailee oviksen niin onko teillä ollu mitään juilimista?
Tein muuten eilen ovistestin ja se oli hyvin vahva punainen viiva kuten toinenkin.
Aamulla tein taas niin eipä ollu ku haalea viiva.Ihme menoa mun kroppa pitää nyt etten tiiä enää missä mennään.
Tulisi se haikara jo meillekkin kolkuttelemaan
Rakkaudella Maire
 
marza: kyllä sen testin mukaan sulla ois ovis hyvinkin, eli siis tänään jos teit eilen testin! Mulla oli viime oviksessa aikamoista juilintaa tuolla muniksissa ja sitten tuli ne limat yms päälle..

Itseasiassa mun kroppa toimi nyt lääkkeellisen jälkeen tosi kivasti, silloin syksyllä kaavinnnan jälkeen oli vaikka mitä tuntemuksia ja pitkä kierto. Ovista ei kuitenkaan ollut. En sitten tiedä mikä lääkäri tarkoitti, mutta sanoi että semmoiset tuntemukset kuuluvat normaaliin kiertoon joita ei pillereiden kanssa tule.... ???? Nyt kuitenkin uusi kierto ja koska clomit mukana, niin mitäs muuta kun plussaa tässä voisi odotella..... :whistle: ;) :D


Vitsi! Mä olin eilen niin yllättyny!! Tuntui melkein niiiiiiiiiin hyvälle kun joku "pitää huolta"!
Se kätilö joka silloin ultrasi ja totesi sen mun keskenmenon, laittoi mulle eilen tekstiviestin. "Ajattelin kysyä, mitä sinulle kuuluu". Vähänkö ihana! Laitoin sitten siitä tuulimunasta yms ja että pitäis mennä seurantaultraan, ni se laittoi vielä että mä voisin mennä sinne niille ja että mun pitää sanoa aikaa varatessa että mä oon jutellut hänen kanssaan, niin saan ajan varmasti oikealle päivälle... Tuli vaan niin hyvä mieli!


Ihanaa aurinkopäivää kaikille!
 
Julietta, oi ku ihanasti huolehtii!:) Ja juu kiitos vinkeistä!:D meil on hotellina kyl royal jinene hotelli tai joku vastaava jos ny oikein muistan:)

ja tosissaan kyl ovikse aikaan voi sattuu paljonkin mahaan ja just munasarjoje kohille:)
Mä tykkään kans tost listast mut ehk noit junia mu makuun vähä liikaa tuos mut pääasia et enimmistö tykkää:) mie ny vaa oon tämmöne joka sannoo aina ko sanottavaa on vaikken pahal koskaa tarkotakaa:)
 
Julietta, olipas ihanasti tehty tuo tekstiviesti!!! :D

MinäItse: en meinannu saada nukuttua eilen kun sattui masuun niin kovasti. Enteilee varmaan joitain übermenkkoja taas.. :kieh: Eli saapi tässä jo valmistautua siihen että taas se täti tänne tulee. :ashamed:

Vähän kyllä masentaa, mutta hyvä puoli: viikonloppuna on mun "läksiäiset" nykyisestä työpaikasta. On siis henkilökunnan bileet ja mulla loppuu lauantaina työt... ainakin voi ottaa ihan kunnolla sitten sitä alkoholia ja nauttia!! :D Sunnuntainakin olis yks hyvä keikka mitä oon menossa kattomaan.... :whistle: eipähän tarvii viikonloppua viettää kuivin suin! Sit alkaakin 4 viikon loma! :D
 
Heippa!

Onnea lussista kaikille niitä saaneille! :flower: :flower:

Mää oon täällä taustaillut, mut pitkään aikaan mitään kirjotellut.. Eipä tänne uutta, ekoja menkkoja odotellaan. :xmas: En usko, et ainakaan viikkoon kahteen on täti tulossa, jos ei sitten kurvaa paikalle täysin kulman takaa. Jälkitarkastus viikon päästä, peukut pystyssä. ;)

Miracle, mekin käytiin Soussessa muutama vuosi sitten. :D
 
Heippa! Pitää tulla yksi hassu kommellus jakamaan teidän kanssanne! :D

Tilasin verkkoapteekin kautta multitabsin raskausvitamiineja, tarkoitettu siis raskautta suunnitteleville ja jo raskaana oleville! Nehän siis maksetaan tilauksen yhteydessä aivan kuin kaikki tuotteet! Sunnuntaina tilasin ja äsken postia hakiessani ilahduin, nehän tulivat nopeasti! :saint: ...Juu paketti tuli, mutta arvatkaapa, mitä sisälsi?Vichy merkkisen yövoiteen!! :LOL: :kieh: :LOL: ...No soitin apteekkiin..ja selitin tilanteen. Tämä yövoide jopa oli kalliimpaa kuin raskaus vitamiinit, mutta sanoin, että mieluummin ottaisin vitamiinit! Virkailija pyysi anteeksi, sanoi, että osoitetarrat ovat menneet väärin, arvatkaapa vaan millainen ilme, saajalla on , kun on tilannut yövoidetta ja saakin multitabsin raskausvitamiineja*haluaisin nähdä hänen lmeensä* :saint: :kieh: :LOL:

No palautan nämä asiakaspalautuksena ja saan varmaan jo huomenna sitä, mitä pitikin, vai saankohan jotain muuta? :D Mua kyllä on aikas paljon täällä hymyilyttänyt!
 
Kysymys: onko teillä muilla käynyt keskenmenon jälkeen, tai kuten mulla oli ihan synnytys, niin onko teillä tullut rankempia kuukautiskipuja? Kun mulla on nyt jo kolmannet menkat sen jälkeen ja tosi paljon koko ajan kipuja? :eek: Onko ihan normaalia? Siis koko kierron ajan oikeestaan... menkkojen aikaan, oviksen aikaan ja just ennen menkkojakin, niin kun nyt... :ashamed: Ei oo kivaa. :|

Olisin niin kovasti halunnut plussata nyt. ei oo menkat viel alkanu mut kivuista päätellen tulossa ihan kohta. paskaa. saan taas heittää unelmani roskiin. :'(

Sus Soo, toivotaan ettei menkat ala ja parin päivän päästä tulee plussa... :hug:
 
ElinaMaria: Juu, tää täti joka pakkailee onneksi veitsiään, viilteli kyllä aikamoisen kivasti sisuskaluja. Ekana yönä en saanu nukuttua ku niin jomotti! Sitten sunnuntaina tuli ihan hirvee kipupiikki tuonne ja iso löntti ulos, sen jälkeen kipu loppui seinään ja vuoto hiipua.

Mutta tommosta samaa oli mulla ennen pillereitäkin. Olinkin jo unohtanut noi kaikki kun söin niin kauan pillereitä.

Toivotaan ettei täti kuitenkaan tulisi!!! :D
 

Yhteistyössä