Epsu Onnittelut työpaikasta
nyt sitten varmasti plussaat
Mä en tiedä nyt tän kuumeilun kanssa, jotenkin musta tuntuu enteeltä että meiän kierrot pysyy samassa kp:ssä
ehkä meiän on tarkotus olla samaan aikaan laitoksella pusaamassa pikku nyyttejä vuoden vaihteessa
Mä tässä mietin ukon kanssa eilen illalla kyllä asiaa, mutta palataan asiaan kun kierron puoliväli lähestyy
MyAngels onnea loistavista ultra kuulumisista
tuollaista sen odotusajan todella pitää olla. Tuuhan aina välillä hehkuttamaan tänne meidänkin palstalle, eläkä yhtään häpäile hehkuttaa odottajan onnea
Oijoi käytiin tänään poitsun kanssa 2-v hammastarkastuksessa ja kyllä varmaan puolet kylää kuuli, että joku oli hammaslääkärissä
poitsu huus ku possu jota tapetaan vaikka täti vaan laski hampaat ja yritti kattoa purennan siinä onnistumatta. Sanokin että yleensä lasten suuta on vaikee saada auki, mutta meiän poitsun kohdalla sitä ei saanu kiinni ja hyvä ku ei karannu koko huoneesta
ON sen verran tädistä, että kyllä on runsaat menkat tai sitten mun urheilu suoritukset kasvattaa vuodon määrää. Ihan ihmeissään pitää kyllä olla, sitä testiähän en missään vaiheessa tehnyt, jotta jos olis taas sitten ollu joku yritys tuolla alhaalla meneillään
Mä täällä odotan sitä soittoa polilta, että oonko saanu sen piikin vai en... en pysy huosuissa.
Jaahas nakupelle tuli taas vaatimaan huomiota... laitoin pojan äsken nukkumaan vaatteet päällä pinnasänkyyn... ei menny ku vartti ku tuli tuolta alhaalta ihan nakuna ylös "nie (minä) ei nukku tuolla" ei kyllä voinu ku nauraa
eka kerta kyllä ku tuli itekseen pois pinniksestä... täytyy käydä kokeilemassa jos se mun kanssa nukkuis |O "haukotus"