Ikä kysymykseen , taidan olla vanhin: 43v tuli täyteen pari kk sitten :heart: Olen iloisesti yllättynyt en ole kokenut ikärasismia hoitohlökunnan puolelta, enkä muualtakaan!
Mein isot lapset, minulla 24v poika(tyttökaveri, ei lapsia) Tytär 21v (avoliitossa, ei lapsia),kuopus poika 16v(amislainen), miehen tytär 14v, miehen poika 19v(amislainen).
Täällä meillä siis asuu minun kuopus ja miehen poika, sekä minä ja mies
. 2 liskoa(pieniä tosin, molemmat omissa terraarioissaan)
Kaikki lapsemme tiesivät vauvahaaveemme ja odotuksemme, joka päättyi "ikävästi". Ja tietävät edelleenkin, että emme luovuneet! :heart:
Sairaalassakin km:n aikana hoitajat vaan sanoivat, että ensi kerta varmasti onnistuu paremmin! :heart: Sitähän ei koskaan tiedä, mutta yrittää aiomme! :heart:
Kaikille, jotka saaneet niitä haamuja tai plussia raskaustesteihin, Paljon Onnea , että kaikki jatkuu Hyvin! :hug: :flower: :flower:
Kävin verikokeissa ja tein laskelmia, milloin menkat alkaisivat, arvioni oli 5.3.-15.3.-08 välisenä aikana alkaisivat. Jos se HCG puolittuu aina joka toinen pv?Tosin vastaukset, mitä se oli tänään saan huomenna tai ylihuomenna.
Liikuntaharrastuksista: Teen niitä aika paljon, kun tuntuu, että saan siitä voimaa, kestää nämä ikävät jutut, tällä hetkellä. Tosin aina olen pitänyt liikunnasta.
Ja jos ja toivottavasti taas raskaudun sitten kun se mahdollista on, jatkan kyllä kävelylenkkejäni ja mieluusti pyöräilyharrastustani, olen tottunut kulkemaan pyörällä töihin aina kun se on mahdollista kilometrejä kertyy 30 päivässä. Toinenkin syy siihen kyllä, mieheni työmaa muuttui 60km päähän ja jos kuljemme samalla kyydillä olen töissä 6:05-16:05, ihan turhaan niin pitkiä päiviä, joten pyörä saapi pelastaa minut! :kieh:
Mimulille tervetuloa myös ja Lumi-Marjalle myös, me kaikki kun olemme "tuttuja" tuolta yli 35v kuumeilijoidenkin puolelta! :saint: Kaikki plussasimme melkein peräjälkeen! :heart:
Toivottavasti se onni meille jokaiselle tulisi tälläkin kertaa!
AinoAmandalle vielä Onnea, että pienokainen ja syke sieltä löytyy! :hug: :heart:
Katherinelle toivon, että kaikki kuitenkin Ok ja viiva vahvistuu velä! :heart:
Kaikille tasapuolisesti toivotan ihanaa tiistaipäivää ja toivottavasti päivä tuo valonpilkahduksia meille kaikille! :saint:
Testaileville paljon Onnea, jotta plussia saisimme pinoomme taas! :heart: ++++++
Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave: