Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

katherine testasin clearbluella siinä luki että 3 päivää ennen menkkoja voi jo testata.
Se oli vaan niin vaalea että perjantaina täytyy testata uudestaan..toivottavasti vahvistuu.
Kiertopäivistä en ole ihan varma mut n.22 päivä...keskenmenon jälkeen en ole ihan tarkalleen selvillä siitä..mutta tällä viikolla menkkojen alkamispäivä on..
Raskausoireita onneksi on,että sen puolesta tuohon haamuun voisi uskoa =) niin ja onnittelut haamustasi! :heart:

ja kiitoksia onnitteluista kaikille! =)
 
iltoja vielä

AinoAmandalle tulin antamaan :hug: todella kurjaa kuultavaa varmasti :'( sanattomaksi vetää mut onhan kuitenkin vielä hitusen toivoa.

Katherine:
:hug: kyllä se viiva vahvistuu.. on pakko!

Jontulle varovaiset onnittelut jo! onko mitä oireita??

Pamulle onnittelut tädin tulosta! ja olkoonkin viimeinen! hienoa että kroppa toipunut noin hyvin!

pikku hiljaa unten maille...
 



Haaveissa esikoinen

Kvart över...............KM 01/08
ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Aili...........................KM 11/07..............................KP 3/-
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 6/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 7/28
Riine.......................KM 10/07..............................KP 9/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 11/29
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 26/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 32/40
Katherine...............KM 06/07.................................KP 33/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 35/-
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 41/30

Haaveissa toinen

Minni-07...............KM 10/07
AinoAmanda........KM 9/06, 8/07, 2/08.
Sade82..................KM 01/08
SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Mariq......................KU 07/07.............................KP -/29-36
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 4/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 4/26-29
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 12/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 13/29
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 14/-
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 16/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 20/32

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07.............................KP -/27
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 2/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 4/-
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 16/30
Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 16-17/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 20/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 23/29

Haaveissa neljäs

Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 2/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 8/30-39
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 25/26

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99 (15+5 tyttö ),11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92

Haamuilijat

Julietta
Jonttu79
 
AinoAmanda :hug: toivotaan nyt kuitenkin, että pikkuinen ihme olisi vielä massussa :heart: voimia näihin 10 päivään :hug:

Mimuli lohtu :hug: ja tervetuloa joukkoon mahtavaan :wave:

Diodium oviksen metsästykseen onnea ;)

Pamu k Onnittelut sen viimeisen tädin saapumisesta ;)

Katherine toivottavasti se plussa tikussa voimistuu :heart:

Jonttu79 varoivaiset onnittelut :flower:

RouvaPikkumyy melkoiset urheilut :) mä oon ihan ihmeissään lukenut sun urheilusuorituksia, wau ku itekin jaksais :ashamed:

ON kipeeks tulossa TAAS :snotty: eilen ku sain pojan kanssa kaupassa käytyä ja sisällä kassit purettua nukahdin ihan tyystin sohvalle |O pistin vaan pojan kattomaan piirrettyjä ku ei jaksanu olla hereillä. Aivan jäässä tutisin siinä sohvalla kahen viltin alla :ashamed: Illalla sain ruokaa tehtyä mutta sitten taas nukkumaan ja koko yönkin palelin vaikka laitettiin lisälämmitystäkin päälle ja ukko nukku ilman peittoo. Aamulla kyllä heräsin tosi pirteenä jo ennen puolta kuutta ku olin nukkunu varmaan 14 tuntia :LOL: bussissa sai sitten taas nukkua tunnin |O ja nyt on pahaolo ja kuumeinen fiilis... saas nähdä pitääkö lähtee kotiin kesken päivän :snotty:
 
Ikä kysymykseen , taidan olla vanhin: 43v tuli täyteen pari kk sitten :heart: Olen iloisesti yllättynyt en ole kokenut ikärasismia hoitohlökunnan puolelta, enkä muualtakaan! :D Mein isot lapset, minulla 24v poika(tyttökaveri, ei lapsia) Tytär 21v (avoliitossa, ei lapsia),kuopus poika 16v(amislainen), miehen tytär 14v, miehen poika 19v(amislainen).
Täällä meillä siis asuu minun kuopus ja miehen poika, sekä minä ja mies :D . 2 liskoa(pieniä tosin, molemmat omissa terraarioissaan)
Kaikki lapsemme tiesivät vauvahaaveemme ja odotuksemme, joka päättyi "ikävästi". Ja tietävät edelleenkin, että emme luovuneet! :heart:
Sairaalassakin km:n aikana hoitajat vaan sanoivat, että ensi kerta varmasti onnistuu paremmin! :heart: Sitähän ei koskaan tiedä, mutta yrittää aiomme! :heart:

Kaikille, jotka saaneet niitä haamuja tai plussia raskaustesteihin, Paljon Onnea , että kaikki jatkuu Hyvin! :hug: :flower: :flower:

Kävin verikokeissa ja tein laskelmia, milloin menkat alkaisivat, arvioni oli 5.3.-15.3.-08 välisenä aikana alkaisivat. Jos se HCG puolittuu aina joka toinen pv?Tosin vastaukset, mitä se oli tänään saan huomenna tai ylihuomenna.

Liikuntaharrastuksista: Teen niitä aika paljon, kun tuntuu, että saan siitä voimaa, kestää nämä ikävät jutut, tällä hetkellä. Tosin aina olen pitänyt liikunnasta.

Ja jos ja toivottavasti taas raskaudun sitten kun se mahdollista on, jatkan kyllä kävelylenkkejäni ja mieluusti pyöräilyharrastustani, olen tottunut kulkemaan pyörällä töihin aina kun se on mahdollista kilometrejä kertyy 30 päivässä. Toinenkin syy siihen kyllä, mieheni työmaa muuttui 60km päähän ja jos kuljemme samalla kyydillä olen töissä 6:05-16:05, ihan turhaan niin pitkiä päiviä, joten pyörä saapi pelastaa minut! :kieh:

Mimulille tervetuloa myös ja Lumi-Marjalle myös, me kaikki kun olemme "tuttuja" tuolta yli 35v kuumeilijoidenkin puolelta! :saint: Kaikki plussasimme melkein peräjälkeen! :heart:
Toivottavasti se onni meille jokaiselle tulisi tälläkin kertaa!

AinoAmandalle vielä Onnea, että pienokainen ja syke sieltä löytyy! :hug: :heart:

Katherinelle toivon, että kaikki kuitenkin Ok ja viiva vahvistuu velä! :heart:

Kaikille tasapuolisesti toivotan ihanaa tiistaipäivää ja toivottavasti päivä tuo valonpilkahduksia meille kaikille! :saint:

Testaileville paljon Onnea, jotta plussia saisimme pinoomme taas! :heart: ++++++ :whistle:

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Hei kaikille,

Ehkä mäkin nyt uskaltaudun tänne jos huolitte. Oon taustaillut täällä jonkin aikaa ja kirjoitellut tuolla "omassa pinossa" mutta täällä näyttäisi olevan samassa tilanteessa olevia :)

Eli ensimmäistä lasta toivotaan kovasti, yritetty on kohta vuoden verran ja tuloksena km 01/08. Keskeytynyt oli viikolle 6+, syke löytyi uutena vuotena ja kooksi arvioitiin 6+2, mutta kun pieni vuoto alkoi rv 10+2 vastasi koko edelleen viikkoja 6+3. :'( Ekassa ultrassa jo alkio oli 8 päivää laskemaani pienempi, mikä kummastutti. Naistenklinikalla sanottiinkin sitten myöhemmin, että luultavasti vikaa oli ollut jo tuolloin kun ei ollut siitä juuri yhtään enää kasvanutkaan.

Lääkkeellisessä tyhjennyksessä olin 23.1. ja se meni mielestäni suhteellisen hyvin, vaikka olinkin tosi kipeä. Siitä vuodin sitten 12 päivää ja nyt menkkoja odotellaan, jotta voisi uuteen yritykseen taas alkaa. Tänään kp 28/? ja lämmöt nousivat viikonlopun aikana, eli eiköhän tässä jonkin aikaa saa niitä vielä odotella. Jälitarkastus mulla on tänä perjantaina, saa nähdä onko kaikki hCG poistunut.

:hug: teille kaikille jotka olette saman kokeneet!

:heart: KÖ
 
AinoAmanda
Hei siskot,

Halusin vain kiittaa pikaisesti ennen toihin lahtoa kaikista voimahaleista! :hug: Tulleet tarpeeseen, mutta kylla tama tasta. Taytyy sanoa, etta paljon toiveita en elattele. Osin siita syysta, etta jos raskauden kulku on jo 6 viikon kohdalla puolet odotettua hitaampaa, en siita kylla realistisesti ajateltuna mitaan usko tulevan. Tammoista tama on. Talla hetkella tuulettaisin minakin kun kuukautiset vain alkaisivat, niin ainakin silloin leikkauspoyta tulisi valtettya. Kuten Pamu k taisi sano, pienesta ne ilot... :|

Mutta tama riittaa omasta navasta, taalla nayttaa muillekin tapahtuvan vaikka mita jannittavaa.

Jonttu, onnittelut plussasta!

Katherine, toivotaan etta sinulla pian se viiva vahvistuu! Testit on aina vahan sellaisia ja josko sekin vaikuttaa kuinka kauan se nayte on siella muhimaan ennattanyt. Toivotaan parasta.

Tervetuloa mimmuli ja kvart over! Pahoitteluni!! :hug:

Orchid, villasukat jalkaan! :snotty: Toivotaan, ettei flunssa kunnolla iske!

Ja ikagalluppiin, kunnioitettavat (?) 37v takana..

Nyt taytyy lahtea! Hyvaa paivanjatkoa teille kaikille!
:flower:
 
Siis mulla ei mitään tekemistä, ku ohjelmat ei TAASKAAN täällä duunissa toimi...

Kävin tossa tota meidän listaa läpi ja pitäiskö pitää "nimenhuuto" niinkun oli joskus syksyllä kun tuntuu tuossa listassa olevan plussanneita :) Odotuspuolelta löytyy tällä hetkellä ainakin Tinkatar, Mymmelis, NinaTT, Typy83, EevaRouva ja Dasale... joo-o on tekemisen puute :D

Mä oon täällä ihmetelly omaa kroppaa... kun ei oo tullu oviksen bonjauksen jälkeen ns. kuivaa kautta ollenkaan :eek: kyllä yleensä tulee muutaman päivän "sahara"olo :p vai voiko tää flunssa nyt kostuttaa vähän muualtakin kun nenästä :LOL:

Väsyttää ja viluttaa, mutta en jaksa kotiin lähteä ku on tuota miinussaldoa jo aikasta mukavasti.

tervetuloa ja lohtu :hug:
 
Heipputi taas!


Tulin vain ilmoittamaan että eilen otettiin taas hcG ja tuloksen sain äsken. Silloin rv 5+1 kun oli veristä vuotoa ja kipuja, oli lukema 2011, ja rv 5+4 lukema oli 4271, ja eilen rv 6+3 lukema oli 14781


Ei se näköjään tuplaannu ihan joka toinen päivä, mutta kun katoin tota perhesuunnittelun kaavaketta, niin siinä on että näillä viikoilla arvon pitäisi olla 1080-56500
joten kun se siihen väliin osuu, niin kaikkihan on ok


Huomenna olis se ultra, jossa katotaan onko tämä mennyt kesken, vai lyökö pienen sisukkaan sydän


Hih,
meidät silloin viimeksi ultrannut ylilääkäri ei tiedäkkään, että olen käynyt pariin kertaan mittauttamassa hcG.tä...



Voi että, AinoAmanda...

Kumpa kaikki olisi kuitenkin hyvin. Paljonko sulla pitäisi olla nyt viikkoja?

Ja kumpa Katherinen viiva vahvistuisi!


Orchidille piti sanoa, että mulla ei tässä raskautumiskierrossa ollut kuivaa kautta ollenkaan oviksen jälkeen, eli
+++++++++++


:MyAngels ja niin rakas rv 6+4
 
Moikelis kaikille uusille tulijoille ja :hug: sitä tarvitseville sekä onnittelut plussanneille :)
Itse täällä taustaillut ja lueskellut teidän juttuja. Itsellä kun ei eloksessa mitään muutoksia. Yritys alkakoon jälleen ja toivon todella kovasti että nyt jo onnistaisi meitäkin.Kuin myös onnistumisia kaikille muillekkin yrittäville =)
 
MyAngels Onnea oikein hirmuisesti hcg:n noususta :heart: kyllä se kertoo, että pikkuinen pysyy matkassa mukana ja kaikki menee hienosti =)
Voi kun mullakin meinais ton kuivan kauden puuttuminen sitä niin odotettua kolmosta :heart:
 
Lämpimästi tervetuloa Kvart över
Olen pahoillani että olet joutunut keskenmenon kokemaan :(

AinoAmanda voima


MyAngels ihanan ihanaa


Orchid kovasti paranemisia sinne

Otin noita nimiä nyt pois listasta mitä ilmoittelit et olisivat odottajien puolella. Kumma etteivät ole tänne ilmoittaneet..

Nimenhuuto ois varmaan hyvä pitää taas. Tuossa listassa on paljon nimiä joista ei ole aikoihin kuullut mitään.. Joten semmoisen teen tässä ihan het'kohta :D

Jontulle varovaiset onnittelut


OmaanNassuun ei niin mitään uutta. Yritän tässä pidätellä vielä pari tuntia et vois taas tikkuun tuijotella :LOL:
 
On aika pitää nimenhuuto, joten ilmoitelkaa itsestänne mahdollisimman pian!! Ei tarvii sanoa kuin HEP! jos ei muuta jaksa/ehdi kirjoitella, niin pysytte listalla



Mielellään tämän viikon aikana, kiitooooos!


AinoAmanda
Berry76
Daizz
Danjuska
Diodium
Elina Maria
Erzi
JJ-t
Jonttu79
Julietta
Katherine
Kristallienkeli
Kvart över
Lumi-Marja
Masukki08
Minni-07
Neiti kesäheinä
Orchid
Pamu k
Rouva pikkumyy
Sonja74
Sus soo
Tuulenpuuska
 
Minä ainakin olen läsnä, luen tätä palstaa jatkuvasti vaikka itse olenkin niin laiska kirjottaan... kun tuntuu ettei kuulu koskaan mitään kirjottamisen arvosta :(

Mutta haluan pysyä porukassa mukana! Ainaki pari viikkoo vielä ;) Jospa pian pääsisin odotuspuolelle... sitähän tässä kaikille toivoo.

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille kuumeilijoille!!
 
Hep, vaikka muka yritänkin pysytellä täällä taustalla :xmas: :D

Onnea MyAngels ihanista uutisista!

kvart över Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan :)

Orchid- Paranemisia :hug:

(.) Vuodan taas vaihteeksi kuin seula, kärsiikö kukaan muu järkyttävän runsaasta vuodosta? Aamulla sai vaihtaa housut, kun ei ollut side riittänytkään :/ Mukava ilma ulkona, aurinko paistaa. Jokohan tänään tohtisi yrittää suksien päälle, vieläköhän sitä osaa hiihtää :xmas:
 
Hep!

Täällä hermot piukalla kirjoittelen, lapsipuolet riehuvat ja rakas mieheni on jotenkin onnistunut sysäämään vastuun lapsista mulle... :kieh: Hermot menee!Vetäydyin siis työhuoneeseen ja jätin miehen selvittämään sotkua. Joskus miehet on niin avuttomia ja laiskoja! :kieh: :kieh:

Oviksen pitäis lähestyä mutta täytyy tunnustaa ettei peittoja olla heiluteltu, hieman ollaan takuttu, mies on flunssassa ja mua vaan tympii suunnattomasti. No, täytyy yrittää päästä tunnelmaan ja rentoutua. Joskus vain elämä tuntuu niin suunnattoman raskaalta, tänään on sellainen päivä...

Sorry tämä valitus, tsemppiä teille kaikille ja mukavaa päivänjatkoa!
 
Takaisin reissusta tultiin yöllä. Oli kyllä ihanaa ajatella jotain muuta vaikka työmatkasta olikin kyse..Ja heti tänne tietty lukeemaan viestejä :ashamed: kamalasti oli tullut juttua ja en välttämättä kaikkea muista :/

kiitos kaikille jotka toivottelevat hyvää matkaa mukavaa kun huomioidaan :saint:

kvart över ja mimuli tervetuloa mukaan ja pahoittelut menetyksestänne :saint:

julietta ihanaaa!!! paljon onnea ja vauvalimaa mukaan rutkasti :D

nti kesäheinä mulla oli ihan samanlaiset menkat, ekat siis km:n jälkeen! mä olin kanssa tosi epätietoinen, että onko nää nyt menkat, kun ei kellään tuntunut tollasia olevan...lääkäri sanoi että luultavasti oli, mutta myös hormoonit voivat aiheuttaa muitakin vuotoja km:n jälkeen, että aikas ristiriitaista :/ kyllä mä nyt uskon silti että ne oli sillon koska kierto nyt jo 41 päivää..

katherine mikä on tilanne????jänskättää sun puolesta, käy hakemassa joku toinen testi niin ei tarvitse kärvistellä, apteekin oma on ainakin tosi luotettava, ei tule viivanpaikkaa!!!!toivotaan että siellä olisi pikkuinen matkassa :saint:

minä taidan olla ihan juniori täälä, eli oon 22 vuotias. hedelmällisessä iässä siis :D kp 41 ja nyt testasin ihan sen takia kun viiniä tuli juotua ja tätiä ei näy...negaa näytti :headwall: voikun tulis nyt edes jotain merkkejä jonnekkin suuntaan, tätikin olisi tervetullut!!!!

mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Täällä ollaan, kävin vaateostoksilla, Hihhhh ostin sovittamatta rintsikat, ajattelin, että nyt km:n jälkeen ostan sen kokoiset kuin ennen raskautta käytin, hmmmmmmmmmm ovatkin aika pienet! :headwall:

Jos ensi kerralla sovittaisin kiltisti!

Villatakin ostin myöskin, punaisen , jotta näyn! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps: Kun km:stä tulee 2vkoa, voiko silloin alkaa ovista jo näkymään tikuttamalla? Vai oletteko tikuttaneet vasta ekojen menkkojen jälkeen?
Tikut polttelee näppejä! :D

Nyt lähden lenkille Moiii! :wave:
 
MyAngels ihania kuulumisia :heart:

mimuli tervetuloa ja mukava nähdä sinutkin jo tällä puolen :hug: Kovasti vielä voimia ja jaksamisia. Muistathan pitää itsestäsi huolta :hug:

jonttu onnitteluja :heart: ihana kuulla aina näitä uutisia:)

Ikää kyseltiin. Vielä 35v, huhtikuulla sit kääntyy mittari vuodella eteenpäin.

).( tai munkohdalla toi merkki vois olla (.) :D Elikkäs ei mitään uutta. Päivä kerrallaan...parempi mieli jo. Aurinko taitaa olla siihen suuri apu, että jaksaa kahlata päivästä toiseen. Tuhrua vaan pukkaa, loppuis jo, niin pääsis edes harjottlemaan yritystä :whistle:

Plussa säteitä kaikille, Lumi-Marja
 
Moikka!

Että ootte ahkerasti kirjoittaneet, en enää pysy perässä että kuka on missäkin vaiheessa :ashamed:

Jontulle Varovaiset onnentoivotukset :heart: Litroittain vauvaliimaa matkaan :flower:

kvart över ja mimuli: lämpimästi tervetuloa!

MyAngelille Onnentoivotukset tätäkin kautta :flower:

berry: ootko lääkäristä kysynyt että onko tuollainen vuoto normaalia? kuulostaa kyllä aika kovalle :/

AinoAmandalle Voimia tulevaa pitkään piinaan, usko että kaikki on hyvin :heart:

Epsu: Erityiset jaksamistoivotukset sulle ja koko perheellesi. Mulla on sellainen kutina että ei mee kuin pienen pieni hetki niin nähdään odottaja-puolella :hug: ------------------- <-tässä sulle köyttä, joten alahan tulla perässä ;)

(.) Täällä palattu ultrasta. Olipahan kyllä kokemus. Eli sydämenkaiku löytyi ja vastasi viikkoja 7+0 vaikka tänään pitäisikin olla 7+1 punktiopäivän mukaan, mutta sanoi että pituutta puuttuu 0,3mm eli iltaan mennessä on "oikean" kokoinen. Siellä miehen kanssa itkettiin silmät päästä tästä ihanasta järkytyksestä. Ollaanhan myö monenmonta kertaa käydä varhaisultrassa mutta tämä oli eka kerta kun sydämen syke näkyi ja oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan :D
Taidan pikkuhiljaa siirtyä odottajiin, mutta varmasti tulen tänne vielä monen monta kertaa :hug:

Onnea kaikille ovikset metsästykseen ja lämpöä petipuuhiin :heart: ;)

Olette todella rakkaita kaikki, tulee ihan ikävä :heart: :heart: :heart:
 
Mä voisin osallistua uutena, olen tätä palstaa kyllä ahkerasti lukenut, mutta en ole saanut kirjotusta aikaiseksi.
Ikää on 43 vuotta ja km oli lokakuussa (viikolla 12) ja uutta yritetään, ennestään on yksi lapsi, jo 23 vuotias.

KM:n jälkeen odotin menkkoja 3 kuukautta, joten kolmisen viikkoa sitten oli ensimmäiset menkat ja nyt on ovis tikutettu ja nyt odotetaan, että ne menkat EI ala.

Terkkuja tutuille, joita täälläkin on ja uusille kans.


Minni
 

Yhteistyössä