Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

tulin vain ilmottamaan jos epskeps on niin ihana ja laittais mulle kiertopäiväksi tänään 1/28-35 kun tänään ne sit alkoivat..menkat... :'( :'( :'( :'( en tajua..haaamu oli vloppuna ja nyt tänään nega ja menkat... no taas uusi kierto, mutta kirves on tällä hetkelläkaivossa ja syvällä. itkettää ja masentaa ihan vietävästi. ei tästä tule hevonkukkua. :kieh:
 
voi surku Katherine!
:hug: olet kyllä ollut mielessä...
tiedän tunteen, koita silti jaksaa, syö vaikka vähän herkkuja helli itseäsi, kato hyvä leffa ja jospa parin päivän päästä helpottais...

*muoks*
jospa se anto haamun hedelmöityksestä, mutta sit se ei kiinnittynytkään....
tämmöstä voi kuulemma Gynen mukaan tulla kun testit ovat niin hurjasti kehittyneet.
 
rouva pikkumyy kerrottiinko sulle miksi juuri noi verikokeet? kun itselleni on määrätty myös paasto sokeri, kilpirauhas ja maitorauhas ( otettiinko sulla myös tämä?)? itse en saanut vastausta kysymykseen kuin: katsotaan nyt nämä ja mietitään sitten...! itseä kuitenkin kiinnostaa että miksi nämä, miten vaikuttavat km:iin. ja mulla ne otetaan vasta seuraavan kierron 3-5pvä ( jota toivon ettei tule ollenkaan). en usko mulla syyn olevan näissä tuloksissa, kilpirauhas ja paasto ollaan katottu ennekin. oliskos sitten tuon maitorauhas systeemin takia vasta kierron alkupäivinä kokeet?!

asioita jälleen pohdiskeleva masukki :wave:
 
Minä täällä taas :)

Maaginen rv 12 täyttyi tänään ja oltiin tänään myös np-ultra, jossa turvotusta löytyi 1mm mutta kuulemma alle puolet raja-arvosta joten huolestua ei saa..

Pikkunen oli ihana ja nukuskeli siellä kunnes kätilö herätteli hieman painelemalla masusta ja pikkuinen aloitti nyrkkeilyn masussa josta myös hyvä kuva napsastiin kun Pingullamme on nyrkit pystyssä http://idaho.irc.fi/pingu.jpg :heart:

Pahoinvointi jatkuu mutta henkinen hyvinvointi parani 100% kun saatiin tietää että siellä yksiössä oikeasti joku asustelee ja ainakin terveeltä tässä vaiheessa pikkuinen vaikutti!

Plussatuulosia tuon taas tullessani ja odottelen teitä kaikkia odotus-puolelle!

Tini+Pingu rv 12+0


*muoks* katherinelle jaksuja ja tietysti kaikille muillekin niitä tarvitseville palstasisaruksille :hug:
 
Katherine olen niin pahoillani :'( Voimia kovasti :hug:

Tinii ihunainen pikku pingu teillä siellä :heart: :heart: :heart: Onnellista odotusaikaa =)

Miikkis jospa ne takatassut kohta ilmaan nousisivat :D

On vähän viuh vauh päivä joten palailen myöhemmin... :wave:
PS. Osteopaattini sanoi että nyt olen NORMAALI :D :LOL: JEEE! On sitä odotettukin.. :xmas:
 
SIELLÄ SE PIENI SYDÄN JUMPSUTTI!!


Mä oon niin onnellinen!!! Lääkäri oli kyllä erittäin yllättynyt kun ei ollutkaan keskenmeno tapahtunut


Hän onnitteli meitä moneen kertaan, ja sairaanhoitaja oli ihana, kun hän pyysi multa sen ajanvarauslapun ultrauksen jälkeen, ja kun sain sen takaisin, oli hän kirjoittanut siihen kissan kokoisin kirjaimin, että ONNEA!


Nyt kuulemma saamme olla rauhallisin mielin, ja saan mennä töihinkin. Lääkäri sanoi että kivut johtuivat kuulemma kohdun nopeasta kasvusta, ja verinen vuoto kuulemma ns. toisesta kiinnittymisvuodosta kun pieni tarttui vielä lujempaa kohdun seinämään kiinni


Hän sanoi että ymmärtää kyllä että keskenmeno pelottaa, ja sen jälkeen tulevat ultrat pelottaa, mutta nyt meidän pitäisi jättää pelot taakse, ja murehtia vasta sitten jos sanotaan että on aihetta murehtia. Näin aion tehdäkin! Pieni ansaitsee nyt ihan hirmuisesti huomiota ja iloista mieltä vanhemmiltaan



Pikkuinen vastasi viikkoja rv 6+4, ja oli huimat 7mm:n kokoinen

Mä niin toivon että tästä vauvasta ei tule enkeliä, vaan saamme hänet elävänä syliimme ja kotiimme



:MyAngels ja niin rakas rv 6+5
 
Tinii Olipas suloinen pikkuinen kuvassa :heart: Oikein hyvää odotusaikaa sinulle ja pikkuiselle :hug:

MyAngels Mahtavaa, että masuasukilla on kaikki hyvin :heart: Kaikkea hyvää teille molemmille! Vaikuttaa siltä, että pikkuinen on tosi tiukasti tarttunut kiinni :D

Minulle voi sitten päivittää kp 1 tälle päivälle :headwall: Kuten osasin jo odottaakin, täti saapui paikalle :kieh: Nyt Kaa jään odottamaan, josko sinä toisit iloisia uutisia tälle palstalle loppuviikosta :D
 
Te olette niin nopeita kirjoittamaan, ettei perässä pysy! :D
My Angels, paljon Onnea ihanista ultra kuulumisista! :heart:
Kaikille muillekkin odottaville paljon onnea, en muista kaikkien nimiä!
:ashamed:
Katherinlle iso halaus, että menkat kuitenkin alkoivat! :hug:
Muille tämän vkn jännäilijöille, joilla menkat alkoivat kuitenkin , iso halaus myö! :hug:

Verikokeistani en osaa oikein sanoa mitään Masukki, raskausaikana mua vaan niin älyttömästi janotti, että sen takia ainakin se paastoverensokeri, siitä janosta kyllä mainitsin jo silloin, mutta sanottiin vain, että kuuluu asiaan, kun kaikki muuttuu?

No huomenna soittelen niistä tuloksista, olenpahan vähän viisaampi sitten! :D

ja siitä vuodostani, nyt on vähän ruskehtavaa ollut, kuten silloin kierukka aikana ensin tuli tälläistä ja sitten hanat aukesi ja kunnon menkat alkoivat, eli katotaan käykö nyt niin, vai loppuukohan koko vuoto?

Ruuan laittoon, rakas aviomieheni kotiutuu, hän on muuten tämän päivän syntymäpäiväsankari!! :heart:

Heippa taas kaikille! :heart: :wave:
 
Hei ja varovainen moi... En ole uskaltautunut lokakuisen keskenmenon jälkeen palstalle ja otti muutenki niin koville, että päätin jäädä taka-alalle. Nyt kuitenkin haaveissa edelleen kolmas ja yritys alkaa vasta toukokuussa. Menen töihin elokuussa ja katotaan nyt miten se sitten asettuu se arki. Kaikille tasapuolisesti pahoillani ja onnea. Monet ovat ihan uusia mutta muutama tuttu nimi on mukana. MOI niin ja kp jutuista ei aavistustakaan. ilmoittelen kun tasoittuu toi kierto.
 
Voi kauhistus mikä määrä tekstiä on tullut!

Katherinelle iso halaus ja voimia!! On niin epäreilua tuollainen kun ensin toiveet nousee ja sitten kerralla romahtaa!

My Angelsille hurjasti onnea ultakuulumisista!

Kauanko teillä on kestänyt lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen että menkat on tulleet? Mulla on tänään 29 päivää tyhjennyksestä ja lämmöt nousivat vasta viikonloppuna (olen tosin flunssassakin, että tiedä sitten oliko oviksen takia nousu vai lämpöilenkö muuten vaan..)

Toinen asia mikä mietityttää on, että viime viikon lopulla mulla alkoi alavatsaa särkeä, alkoi vihlaisuilla munasarjojen kohdalla ja nyt koskee yskiessä ja painellessa koko alavatsaa... Tulehdusarvot on otettu ja olivat ok, joten ei pitäisi olla sellaista. Onko jollain ollut keskenmenon jälkeen (n. kuukauden päästä ) tälläistä??

Jonttu, ootko testannut uudelleen? Onko vahvistunut? d :whistle: b

Ja Kaalle vielä tädinkarkotushuuto |O !
 
Sus soo
Kvart över, mulla oli lääkkeellinen tyhjennys. Menkat alkoi tasan 40 päivää tyhjennyksen jälkeen. Ja tuo kipuilukin tuntuu ihan tutulta. Varmaan just kuukausi tyhjennyksestä hirveetä kipua vasemmalla alavatsalla liikkuessa, mutta varsinkin istuessa. Itse epäilin jopa kohtutulehdusta tms., mutta luulen että liittyi ovikseen. Tuota kipua kesti noin viikon verran. Menkkapäivistä kahtena ekana vuoto oli tosi runsasta, mutta nyt on neljäs päivä ja vuoto jo loppunut. Ekan keskenmenon jälkeen muistaakseni menkat alkoi ihan normaalisti noin 30 päivää tyhjennyksen jälkeen ja silloin ei ollut tuota alavatsakipuakaan.
 
Sus soo, kiitoksia vastauksesta! :) Hyvä tietää että muillakin on ollut tällaista! Ja että säkin epäilit kohtutuledusta, kun se tuli tietenkin itelläkin ekana mieleen kun eipä tuota alakertaa noin normaalioloissa tunne. Tuo ajoituskin osuis aika hyvin kohdilleen sun kiertosi kanssa, joten eiköhän tää jotain tuollaista sitten ole myös.

Mulla on jälkitarkastus perjantaina, että siellä sitten viimeistään selviää jotain (toivottavasti). Tulis jo tosiaan äkkiä ne menkat :)
 
heipsan!

Ihania uutisia Myangels!!!! :D Nyt rupeat nauttimaan raskaudesta ja yritä pitää turhat murheet taka-alalla!!! Onnea! :flower:
Myös Tiniin kuulumisia mukava lukea!

Katherinelle
suuri :hug: .. niin masentavaa varmasti :(

KvartÖver: Mulla alkoi hirbeä kipuilu alamahalla reilu 3vkoa keskeytyksen jälkeen... kävin ultrattavana ja kivun aiheuttaha oli iso keltarauhashormoni rakkula.. hyvä etten juossu karkuun kun aristi niin paljon ultraus.. ja siitä reilu viikko suunnilleen niin alkoi menkat.

olo on ihan räti poikki.. 2 yötä menny valvoessa.. lämpöä 37, kurkku kipeä ja nokka tukossa.. tais kostautua viikonlopun juhliminen :snotty: :ashamed:
vaikka hauskaa oli ei voi kieltää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Danjuska:
olo on ihan räti poikki.. 2 yötä menny valvoessa.. lämpöä 37, kurkku kipeä ja nokka tukossa.. tais kostautua viikonlopun juhliminen :snotty: :ashamed:
vaikka hauskaa oli ei voi kieltää :D
Heh heh, voisi olla mun kirjoittama teksti! :D

Mitä Danjuska sille keltarauhasrakkulalle tehtiin? Lähteekö se pois itsestään?
 
Kvart över testasin äske uudelleen..ei tullu enää ees sitä haamua :/ ei auta muu sitten kuin odotella menkkoja. Omituista kun viimeksi tuli haamu,oiskohan jotain näitä clearbluen vääriä plussia.... :eek: :headwall:
 
Jonttu voi itku! Mitä jos se haamu olikin vielä hormonia edellisestä raskaudesta?? Mulle tuli myös haamu vielä kp 14. Sen jälkeen en olekaan testaillut, mutta tuntuu että nyt vasta pikkuhiljaa alkaisi hormonit olla poistuneet. Voi kai kestää aika kauan että lähtevät kokonaan.
 

Yhteistyössä