Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

Minni 07:lle tervetuloa myös joukkoomme! Me olemmekin "vanhoja tuttuja jo" :D
Toivotaan todella, että kun menkkasi vihdoin alkoivat km:n jälkeen /eivät nyt sitten ala, vaan vaavi saa paikkansa! :heart: Onnea siihen*peukut pystyssä täällä*

Kaikille muillekkin kivaa illan jatkoa, pittää hakee mies, kun miulla auto! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
hep!Hep!

Mukana ollaan...
Fluntsasta parantuneena...ja oonki jo eilen ja tänä käyny jäällä hiihtelemässä ku on ollu nii hyvät kelit. =) Menkkoja otottelen alkavan ensvkolla...toivottavasti alkasvat...
Vähän pitäny matalaa profiilii tääl...jos sais ajatukset muuaalle ni sit vois ruet tärppää :D Käyn silti täällä teitä lukemaassa ja silleen...hengessä =) mukana =)
 
Miikkis Voi ihanaa, oikein paljon onnea hyvistä ultrakuulumista :heart: Nyt sitten vaan nautit odotuksesta :hug: Vuodostani kyselit, niin mulla vaan on aina ollut hirmu runsas kuukautisvuoto :/ Hormonikierukkaa oon nyt suunnitellut sitten, kun lapsiluku on täynnä, sen pitäisi tuohon vuoto-ongelmaan auttaa.

Minni-07 Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan :heart:

daizz Mukavaa, että olet parantunut! Minäkin ajattelin koittaa tänään hiihtämistä, mutta katotaan nyt kuinka tuo pakkanen kirii ja millainen tuuli on. Yritän silti tällä viikolla käydä hiihtämässä, sen jo päätin :)

(.) Eipä täällä muuta tuon vuodon lisäksi. Paitsi, että laitoin töihin sähköpostia, menen hiihtolomalla tekemään muutaman illan. Hui, hieman kyllä jännittää, kun on yli 2 vuotta edellisestä työpäivästä :eek: Mutta eiköhän se siitä, kun on vain tuollainen pikakäynti. Ehkä tässä keväällä teen muutenkin iltoja silloin kun mies on aamuvuorossa..
 
Hep hep!! =) kiitos epsu oot pistämätön tässä päivitysjutussa... :heart: :D
ja kiitos ihanat kanssasisasret kommenteista... tulen kertomaan miten tässä käy...netti in ihan kamala..ei pitäs lukea tätä, luin jostain (ei toiv. oo totta :eek: ) että bakteerit virtsassa voi antaa väärän plussan téstiin!! :eek: olin ihan että häh... mut kaikkea ei kannata uskoa tietenkään mutta miettiliääks vetää..päivät tuntuvat tässävaiheessa vuosilta...
diodiumtuttujuttu..noista lapsipuolista on kokemusta...eikä aina niin postiivista :LOL: :hug: sulle, I know.. I know..

sori mies huutelee pizzaa syömään, ei tarvi meitsiä kahta kertaa käskeä ! :wave: palailemisiin
 
Täällä ollaan ja tuskastellaan! Oon niin iloinen teidän plussanneiden puolesta :flower: ja en malta oottaa että pääsen ite "tositoimiin". Ei kai sitä sais kiirehtiä, mut mulla aivoissa tykyttää... pakko saada vauva... :'( =) :eek:
 
juu täällähän minäki.
hohhoijaa joo ompahan olotilat mutt tätiä kaipasin niin ei voi mitään.

Pikku Myy, kysymykseesi, mulla tuli ovis ihan "omalla paikallaan" km jälkeen ja nytkin.
että kait sitä voi ovista lähtee tikuttaa ns. normipäivilläsi.

Hyvistä uutisista iloitsin minäkin, Miikkis ja MyAngels. hienoa!
uusille tervetuloa.

berry, voi ku mäkin pääsisin hiihtämään!! vaan tuo lumenpuute vähän vaivaa...mutta jumpattava on. =)
eipä nyt muuta.
 
Kvart Över, pahoittelut myös sinulle menetyksestäsi ja tervetuloa tänne. Vasta nyt olen ehtinyt kunnolla lueskella pinoa eikä vain sieltä täältä, joten iso :hug:

Minnille tervetuloa minunkin puolesta ja pahoittelut menetyksestä :hug: Onnea paljon oviksen löytymisestä ja plussaista kevättä :flower:

Miikkikselle hurjasti onnea jatkoon ja tarrasukkia matkaan :heart:

Pikamoikkauskierroksella vain, mukavaa viikonjatkoa ja hyvää hiihtolomaviikkoa niile, joilla se on jo ajankohtainen
:wave:
 
HEP! :wave:

Töistä tulleena.. ja se samperin flunssa tulee takas :headwall: palelee mut ei kuumetta voi kunnolla nostaa.. viime yön yskin ja nenä oli ihan tukossa :snotty:

Nyt en kauheesti kerkee kommnetoida mut ainakin Myangels ja Miikkis: Ihana kuulla että molemmilla kaikki hyvin!! :D

KvartÖver ja Minni: Molemmille tervetuloa joukkoon!

Nyt syömään ja nukkumaan.. aamulla taas aikanen nousu |O
 
Epsu! Kiva kun päivittelet listaa =) .

Täällä toivutaan tädin tulosta ja koitetaan suunnata katse tulevaan, ja yritän myöskin saada vähän muuta ajateltavaa kuin ainaiset kiertopäivät, ettei taas tippuisi niin korkealta.

Plussatuulia kaikille!
 
AinoAmanda
Iltoja! :flower:

Olipa ihania uutisia Miikkis! Antaa toivoa meille muillekin, etta joskus sitten.. :)

MyAngels, hienoa etta hormonit ovat noin kohonneet, kylla sen aikaansaamiseksi varmasti tomera pikkuinen tarvitaan. :heart: Itsella piti eilen tasan kuusi viikkoa olla taynna. Siella ei valitettavasti ollut kuin pikkuinen sikiopussi (8mm), ei alkiota, ei ruskuaispussia.. Kiitos kaikille ihanista tsemppauksista! Jos noilla evailla jotain on mahdollista saada aikaan, niin kylla tuolla positiivisuudella pitaisi alkaa tapahtumaan. :) :heart: Mina olen kylla jo itse sopeutumassa tahan tilanteeseen ja hyva niin. Kunhan saa asioihin selkeyden, sitten vaan pikaisesti spesialistin jutuille ja asiat hoitoon.

Tervetuloa Minni! Pahoitteluni keskenmenosi johdosta! :hug:

Mutta nyt taytyy menna tekemaan pojalle viela iltapalaa. Asun Englannissa, niin kello pari tuntia jaljessa. Ei meilla yolla kukuta :)

Ryhtykaahan te kaikki sopivassa vaiheessa olevat tosihommiin, etta saadaan tanne lisaa plussia! :D
 
:wave: täällä!

minni & kvart över :hug: ja tervetuloa mukaan!

miikkis & my angels ihanaa, aivan ihanaa! täältä tullaan kaikki perässä...

(.) ei kummempaa... huoh! ovista odotellessa. emme saaneet mitään ohjeita yrittämisen suhteen, muutoin kuin pääkopan kannalta. ja eiköhän sen parhaiten paranna uusi ja loppuun saakka kestävä raskaus, joten yritystä jatketaan. neuvolaan sain soitettua vasta tänään ja kerrottua km:stä. oli todella ja aidosti pahoillaan. ei todellakaan kuulemma odottanut vastaavaa puhelua mun taholta, mutta toisin kävi. muutoin olo ihan jees ja vauvakuume valtava. tosin tuo meidän 9viikon ikäinen pentu on hyvä "lohtuvauva".

palaillaan :wave: :masukki
 
Heippa ja HEP täältäkin! :)

Suuren suuret onnittelut plussanneille ja haamuilijoille!! :flower: :) Täällä on aina niin kiva lukea positiivisia uutisia :)

Tervetuloa myös uusille joukkoon, ja samalla pahoittelut menetyksistänne :hug:

Kiitos kaikille "keskenmenon jälkeiset menkat"-gallupiini vastanneille :) Menkat muuttui sittemmin tiputtelua runsaammiksi, mutta ei mitään kauheita määriä. JJ-t sulla oli sit aika samanlaiset varmaan kuin mulla, mulla tais alkaa kans samoihin aikoihin, tai siis kp 42. Lämmöt tippui sinä päivänä 0,5 astetta niin uskon että mulla oli kans oikeista menkoista kyse.

Julietta, kirjoittelit tuossa aiemmin että sulle gyne oli sanonut, että ovuloimattomuus voisi aiheuttaa runsaat menkat, niin sanoiko se mitään niukoista menkoista? Tai että mistä se ovulaation ja runsaiden menkkojen yhteys johtuu? Mielenkiinnosta täällä kyselen. :)

Rouva Pikku Myy, mulla ovistestit näytti plussaa kp 19 tuosta keskenmenneestä raskaudesta, niin aloin nyt keskenmenovuodosta laskien (km alkoi spontaanisti rv 7+) kp 17 tikuttamaan ovista, ja sitten vihdoin muistaakseni kp 33 ovistesti näytti plussaa! 10 päivää oletetun oviksen jälkeen alkoivat sitten ensimmäiset menkat.

Epskeps viitsitkö päivittää mun kiertopäivät, ne on tällä hetkellä tuolla listalla yhden päivän jäljessä, eli nyt tiistaina olisi kp 5. Kiitos kaunis =)
 
Oi kuinka kivasti täällä on HEP!- huudahduksia
Ja muistattehan huomautella sitten jos en huomaa..


Kertakaikkisen ihania kuulumisia Miikkikseltä
Voi miten olen niin onnellinen teidän puolestanne
Toivotan sulle oikein ihanaa odotusaikaa

Toivon mukaan sun kutinat pitävät paikkansa ja täältä pian perässä tulisin :heart: Yritän napata köydestä kiinni


Berry mulla on kans ollut melkoisen runsaita noi vuodot :x Viime menkat oli yllättävän niukat, mut yllättävää oli sekin että kierto venyi pitkäksi.. :/ Itse epäilin etten tuolloin ainakaan ovuloinut, kun ei niitä munarakkulan jämiäkään näkynyt...
Mulle ei kyllä gyne ole sanonut mitään semmoisesta ettenkö ovuloisi vaikka menkat on runsaat.
Tiedä näistä... (Tämä siis ihmettelynä Juliettalle)

Minni-07 lämpimästi tervetuloa
Olen pahoillani keskenmenosi johdosta :( Onnea uuteen yritykseen :heart:

ON tein tänään sitten taas ovistestin ja kyllä oli niin olematon viiva että :eek: Et kait se ovis sitten oli jo, jos oli...
No ihmetellään sitten taas parin viikon päästä.. Vois tänään vielä yrittää tuota ukkoa vikitellä...
 



Haaveissa esikoinen

*Kvart över...............KM 01/08
*ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
*Katherine...............KM 06/07.................................KP 1/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 4/-
*Emppu78.................KM 06/07.............................KP 7/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 8/28
Riine.......................KM 10/07..............................KP 10/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 12/29
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 27/30
*Julietta......................KM 09/07............................KP 33/40
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 36/-
*JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 42/30

Haaveissa toinen

*Minni-07...............KM 10/07
*AinoAmanda........KM 9/06, 8/07, 2/08.
Sade82..................KM 01/08
SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
*Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Mariq......................KU 07/07.............................KP -/29-36
*Sonja74..................KM 07/07..............................KP 5/26-29
*Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 6/-
*Erzi.........................KM 08/07..............................KP 13/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 14/29
*Ansku07.................KM 01/08..............................KP 15/-
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 17/26-32
*Danjuska................KM 08/07..............................KP 21/32

Haaveissa kolmas

*Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
*Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07.............................KP -/27
*Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 3/28
*Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 5/-
*Kutmula....................KM 11/07.............................KP 13/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 17/30
*Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 17-18/27-30
*Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 21/30-32
*Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 24/29

Haaveissa neljäs

*Mimuli........................KM 08/07, 02/08
*Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
*Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 1/26
*Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 3/26
*Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 9/30-39

Haaveissa kuudes

*Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99 (15+5 tyttö ),11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92

Haamuilijat

Julietta
Jonttu79

 
On aika pitää nimenhuuto, joten ilmoitelkaa itsestänne mahdollisimman pian!! Ei tarvii sanoa kuin HEP! jos ei muuta jaksa/ehdi kirjoitella, niin pysytte listalla



Mielellään tämän viikon aikana, kiitooooos!


AinoAmanda
Ansku07
Berry76
Daizz
Danjuska
Diodium
Elina Maria
Emppu78
Erzi
JJ-t
Jonttu79
Julietta
Katherine
Kristallienkeli
Kutmula
Kvart över
Lumi-Marja
Masukki08
Mimuli
Minni-07
Nti kesäheinä
Orchid
Pamu k
Rouva pikkumyy
Singa
Sonja74
Surusydän
Sus soo
Tuulenpuuska

 
HEP :wave: Taka-alalla olen ihan tarkoituksella pysytellyt,välillä kyllä käynyt vähän kurkkimassa :whistle:

Onnea :flower: hirveästi plussanneille ja haamuilijoille,paljon tarrasukkia jokaiselle masuasukille

:hug: Kaikille uusille menetyksen kohdanneille

).( ei sen kummempia..ajatukset olen yrittänyt pitää muisssa asioissa,onneksi on kaikenlaista menoa ja järjestelyä niin pysyy nuo ajatukset muualla kuin vauva puuhissa :ashamed:
Tämä kiertokin on jäänyt jotenkin ihan yrityksettömäksi kun mieheni toimii yksityisyrittäjänä ja saattaa olla niin myöhään töissä että meikä vetää jo sikeitä kun tulee kotio :| mutta oviksenhan pitäisi olla vasta tulossa että katsellaan ;)

Epskeps Mulle saa päivitellä kp 13,kiitos :flower: :)
 
Heräsin eka kerran 5:n aikaan miehen kanssa puurolle, ennen hänen töihin lähtöään. Toisen kerran heräsin 8 aikaan, migreenikohtaukseen! :=/, otin Panadol 500 heti, se yleensä auttaa, jos sen ottaa nopeasti!

Minulla aamulämmöt tippuneet, kuten ennen menkkoja 35,5 oli tänä aamuna ja naama kukkii mukavasti aivan kuin menkat olisivat tulossa! Kävin pissalla juuri ja mitä ihmettä, Vuotoa?? Voiko nämä olla jo menkat 12vrk:n kuluttua keskenmenosta? Voihan se olla joku ylimääräinen juttu, että loppuvat saman tien kuin alkavatkin!? Voi olla keskenmenoon liittyvää, jolloin pitää varmaan soittaa TYKS:iin ja varmistaa, mitä tehdä?

Nyt siis seuraan, jatkuuko vuoto, onko runsasta vai millaista?

Onko kellään alkanut menkat noin 12-14vrkn kuluttua keskenmenosta`?

Rva Pikkumyy, täällä raapii päätään ihmeissään! :headwall:

Hyvää tätä pvää kaikille! :heart: :wave:
 
Julietta Mulla on kyllä aina ollut runsaat menkat ja silti tosi nopeasti raskautunut.. Joten en usko, että mulla siitä on kyse.

Epskeps Toivottavasti on nyt tärppi käynyt db :heart:

Rouva Pikkumyy Kyllä se varmaan mahdollista on, että olisi menkat alkaneet. Mulla alkoi uudestaan runsaampi vuoto noilla päivillä ja lääkäri epäili menkoiksi. Mutta lopulta sitten selvisi, että kyseessä oli ku. Ja sulla siis on erilainen tilanne, joten voi hyvinkin olla menkat. Mutta kannattaa seurailla millaista vuoto on ja jos kipuja tulee tai lämpöä nousee, niin sitten ota pian yhteyttä tyksiin.

(.) Kävin eilen siellä hiihtämässä, mutta oli hieman huono latu :/ Sain kuitenkin käsivarret kipeäksi vaikken paljon hiihtänytkään :LOL: No, tietääpä ainakin hiihtäneensä :D Vuoto vaikuttaisi nyt rauhoittuneen jo hieman, tosin saattaa vielä tästä yltyäkin. Kotona ois kaikenlaista tekemistä ja meikä jumittaa tässä koneella :headwall: No, onhan tässä vielä aikaa.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
 
Kiitos ihanaiset, kiitos!!! :heart: :heart: :heart:

Toivoisin että voisin kahmaista teidät kaikki mukaani :wave:

Kädet ristissä täällä ollaan, että jospa tämä mukula on tarkoitettu meille :heart:

JAKSAMISTA KAIKILLE :hug: Kyllä se teidänkin vuoro vielä tulee.

Epsu: Vedän köyttä täällä ylöspäin, joko jalat alkaa irrota?? ;) nähdään pian! B)
 
Täällä ollaan :wave:

AinoAmandalle Iso :hug: Olen niin pahoillani puolestasi :( Voimia tuleviin päiviin ja odotteluun :hug:

Pamu k Onnittelut tädistä :flower: Sinun ei tarvinnutkaan kovin pitkään odotella =) Nyt ei tarvitse enää harjoitella, vaan pääsette tositoimiin!

Diodium Toivottavasti miehesi on jo tervehtynyt, että pääsette hyödyntämään oviksen =)

jonttu79 Onnittelut haamusta :heart: Kunpa viiva vahvistuisi nopeasti!

Kvart över Tervetuloa joukkoon mukaan :heart: Ikävä, että sinäkin olet joutunut keskenmenon kokemaan :hug:

MyAngels Upeaa, ett hcG on noin paljon noussut :D Sinnikäs pikkutyttö sinulla mukana! Tulehan kertomaan ultrakuulumisia.

Miikkis Ihania ultauutisia sinulla :heart: Kyllä se on upea tunne, kun sydämensyke löytyy :heart:

Minni-07 Pahoitteluni menetyksestäsi :hug: Tervetuloa kuumeilemaan :heart:

(.) Täti valitettavasti tekee tuloaan :( Vessassa käydessä jää jo veriviiru paperiin, joten eiköhän viimeistää huomenna kurvaa kunnolla paikalle :kieh: No, ei muuta kuin uuteen yritykseen ;) Olisihan se ollutkin liikaa vaadittu, että ensimmäinen yrityskerta tuottaa tulosta... Kuitenkin vähän harmittaa, kun niin mielellään olisin ollut raskaana ennen kuin kuukauden päästä oleva laskettu aika koittaa :'( Uutisissa muuten äsken sanottiin, että Tanskan viranomaisilta tullut tieto, että apteekeissa myytävää multitabs raskausinkivääriä ei suositella raskaille, koska ei ole tarpeeksi tutkittu tuotteen vaikutuksia! Aurinkoista keskiviikkoa kaikille ja plussausonnea :heart: !
 
HEP huudan minäkin, vaikken tiedä pitikö :p En nyt todellakaan ehdi lukea puoliakaan näistä viesteistä, ehkä tämä tästä vielä helpottaa :ashamed:

Onnittelut plussanneille :heart:

Ja tervetuloa uusille, harmi, että tänne jouduitte :hug:

Minä tikuttelen täällä ovista. Viiva on mielestäni vahvistunut päivä päivältä, mutta ei vielä riittävästi. No, siitä huolimatta pitää miestä kiusata joka toinen päivä vähintään...

On kyllä niin kiirettä nyt: poikaa pitää vahtia haukkana, koiranpentu tulee huhtikuun alussa :heart: ja samaan syssyyn vielä muutamme maalle.

Ansku :wave:
 

Yhteistyössä