Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

katherinelle onnittelut haamusta :heart: ! Siitä se vahvistuu =)

Julietta Onnittelut viivan vahvistumisesta :flower: ja kaikkea hyvää odotukseesi :heart: ! Aikamoinen tietäjä lääkärisi, kun osasi oikein ennustaa!

Rouva Pikkumyy Mukavaa hiihtolomaa! Minulla ei vielä ole kokemuksia ovistesteistä, mutta pitää testailla, jos ei ala muutaman kierron kuluessa tärpätä...

berry76 Voi hittolainen, kun täti pääsi kuitenkin sinut yllättämään :/ Tosi kurjaa :hug: Minulla kans kierto näyttäisi vakiintuneen 26 päivään ja testailen viikonloppuna jos siihen on vielä aihetta ;) Älä ihmeessä meitä kokonaan unohda. On niin kiva ollut jännätä yhdessä :heart: !

ElinaMaria Minä olen jo 36v. joten minuun verrattuna sinulla on vielä hurjasti vuosia aikaa :heart: Odottavan aika on pitkä, oli sitten minkä ikäinen tahansa :/ Tsemppiä! Minulla on kaksi tyttöä, jotka jo koululaisia ja enkelipoika, joka kuoli rv 20.

mimulille Tervetuloa mukaan :heart: ja pahoitteluni menetyksestänne :hug:

Betania Voima :hug: Minäkin aikaisemmin ajattelin, etten loppuvuoden vauvaa "suunnittele". Nyt olisi ihan sama milloin syntyisi, kun vaan saisi vauvan elävänä syliin. Kyllä te vielä onnistutte :heart:

aili Vai löysi se täti mokoma sinunkin luoksesi :/ Tsemppiä uuteen yritykseen!

jonttu79 Joko testasit???? Täällä odotan jännityksellä tulosta :wave:

Ansku07 Pikaista paranemista pojallesi :heart: Kuvasta kyllä näkee, että iso on ollut operaatio.

Epskeps Hienoa, että sait miehen kellistettyä :D Toivon kovasti, että isku osui sopivaan aikaan :heart:

tapsu85 Oikein hyvää jatkoa odotukseesi :heart: ! Kiva, että käyt kertomassa kuulumisiasi.

Minä hieman täällä jännäilen, vaikka tuntuukin, että täti tulee ajallaan :kieh: Kaikenlaisia pieniä oireita pää koko ajan kehittelee ja aika huvittuneena niitä seurailen :LOL: Mutta vielä on pitkiä päiviä edessä ennen kuin asia selviää. Toivosta ei luovuta, ennen kuin on pakko! Ketkäs muut testailevat tällä viikolla? Kaa? Tinkatar? Tuizu?
 
Kaa
Nyt muuten alkaa vähän jännittämään... etenkin kun lukee muilla olevan samoja suunnitelmia samalle ajalle... HUI! Joten jännään ensin sinun testipäivääsi, Surusydän, sitten vasta omaani. Jos sellainen nyt tulee... pessimisti taas nostaa päätään. :|
 
Kiitos vaan kaikille :D Tein sitten taas testin ja nyt se viiva oli ihan tosi haalea :eek: Ei näistä ota erkkikään selvää :kieh: Mut yritetään laittaa "tilausta" vielä menemään, jos se ovis vaikka ois tikkujen haaleista viivoista huolimatta :saint:

Ja ikäkysymykseen vastausta, täällä on mittarissa on 37v mut en oo mikään mummo vielä
vaik onhan niitä meikäläisen ikäisiä mummojakin ihan oikeesti
 
Sain asioita eteenpäin, soitin neuvolaan ja selitin verikokeista tuuraaja terveydenhoitajalle. Hän kysyi , mitä näytteitä haluaisin otettavan, eli huomisaamuna otetaan PVK, kilpirauhaskoe, paastoverensokeri ja se raskaushormonin poistumista näyttävä koe. Ompa kivaa kun saa näistä nyt sitten selvää! Loppuviikolla soitan omalle tervhoitajalle ja hän kertoo vastauksia, kilpirauhaskoe ei ilm ole valmis vielä silloin.?

Tänään tuli tilaamani ovis-ja raskaustestit(babyplussan)

Nyt sitten syömättä ja juomatta kello 22 jälkeen oltava! No se on ihan okei! =)

Ihania nuo teidän testipäivä jännäilyt! :heart: :heart: Toivottavasti saatte plussia! :heart: :flower:

Toivottavasti minullakin nuo jännäilyajat taas pian koittavat! :heart:

Nyt vois urheilusuoritusten(sauvakävelyä 6,5km ja kuntosaliliikkeitä tein) jälkeen mennä pikkulevolle! :D

Ihanaa pvn jatkoa kaikille! :hug: :flower:
 
Kohta pääsee taas kotiin hipsimään, piti vielä täällä käydä kun ei varmaan ehdi illalla koneelle... ei en oo mitenkään koukussa tähän palstaan :D

Epsu mulla oli kanssa tossa välissä (pe) ilta kun ovistesti ei näyttänyt yhtään mitään to ja la oli plussat to heikko mutta la tooosi vahva :D joten kyllä se ovis siellä kolkuttelee tuloaan tai vilkuttelee menoaan ;) hurjasti tärppi onnea :heart:

Tämän viikon testaajille, plussapuhureita +++++

Ikä kalluppia hmm. 30 täynnä :) ennen seuraavaa synttäriä ei ehdi nyytti syliin vaikka nyt tärppäiskin... en kyllä itteeni vielä vanhaksi lue vauvapuuhiin :kieh: toiveissa kuitenkin olisi joskus siitä vitosestakin haaveilla kun nyt saisi ensin sen kolmosen ja nelosen syliin asti :saint: :heart:

Tällä viikolla pitäis sinne verikokeeseen mennä, mutta onko kenelläkään tietoa miten se progesteroni koe aika piti laskea :ashamed: mä kun nyt oon unohtanu ihan totaalisesti, että määräitykö se kp:ten mukaan vai pitikö laskea oviksesta... nyt ainakin osais siitä laskea :D

Jahas kohta bussi jättää, pitää kiirehtiä :wave: :wave:
 
Moi!

Katherinea tulin toivottamaan onnea haamuplussasta :flower:

Menkkoja ootellaan...alkavat muutaman päivän sisälllä ja pms-oireet jyllääääää, argh :kieh: Uutta putkeen sitten vaan :whistle: Voi kun saisi lomaa tästä vauvakuumeesta :LOL: :whistle:

 
AinoAmanda
Hei siskot,

Ei tule salsaa, ei. :'( Ultrassa ei nakynyt mitaan muuta kuin pieni pussi ja paivien mukaan olisi ollut mahdollista etta jopa syke olisi jo ollut nakyvissa. On tama kylla yhta p***letta. Kymmenen paivaa taytyy odottaa, etta saavat vahvistuksen, etta siella ei edelleenkaan mitaan ihan varmasti ole ja sitten otetaan taas pois. Kavi jo mielessa, etta montakohan kertaa sita viitsii itseaan tata prosessia lapi kaymaan pistaa, mutta kylla sita niin kovapainen on, etta kunhan saa taas kierron kayntiin, sita alkaa jalleen kuumeilemaan..

Otapa Epskeps minut pois tuolta plussanneista (johan siella tuli jo oltuakin) ja laita takaisin listan jatkoksi kakkosta toivomaan, jos viela takaisin huolitte. Eli KM 9/06, 8/07, 2/08. :(

Onpa ikava tuoda ikavia uutisia! Nyt se jaakin teidan muiden harteille piristaa meidat kaikki talla listalla! Tanne tarvitaan oikeita plussia heti ja paljon. ++++++++++++ :whistle:
 
AinoAmanda
Kiitos Epskeps. :hug:

En usko, etta ihmeita enaa talle raskaudelle tapahtuu. Tikutin sen oviksen ja mies oli hyvin paikalla siina paikkeilla, mutta sen jalkeen pidettiinkin sitten pienta taukoa. On tama tallaista. :(
 
Täällähän on plussauutisia :heart: Onnea paljon Julietta ja Katherine, eiköhän se haamukin siitä pian vahvistu :heart:

Oma olo ei ole juurikaan sen kummempi kuin muutama päivä sittenkään. Tuhrua on liikkeellä ja yksi järjetön kivikova hyytymä tuli eilen. En tiedä mikä ja mistä tuli, mutta kananmunan kokoinen oli. Sen jälkeen vuodontapainen vähentynyt ja on tuota typerää tuhrua. Eikä merkkiäkään loppumisesta.

Eilen uskallauduin hiihtämään, vaikka lunta ei pahemmin olekkaan, mutta sen verran kuitenkin, että suksula uskalsi pellolle mennä. Mieliala on sitä sun tätä. Toisinaan parempi mieli, toisinaan ei. Mut se kai kuuluu asiaan. Tuntuu vaan sinne jälkitarkastukseen olevan ikuisuus aikaa, mutta eiköhän nämä viikot tästä etene.

Minä en viel tikkuja ole tilannut, tuntuu niin kaukaiselta kuitenkin koko touhu. Tai ainakin tänään tuntuu siltä. Eilen olin toista mieltä. Ei tuo ajatusmaailma oikein tunnu pysyvän kasassa. No, katotaan nyt, josko tämä tästä vielä iloksi muuttuis. Itketä ei enää koko aikaa. On ainakin tullut koti siivottua, kun en voi hetkeäkään olla paikoillaan ja touhuaminen auttaa jaksamaan päivästä toiseen.

Plussatuulosia lakeuksilta :whistle: :flower:
 
=)
jee! jo nyt ne menkat alkoi!!

eli saapi päivittää kp 1/28 vaikkakin nyt oli kierto lyhyt, vissiin siitä km:sta johtuen ku nyt oli vasta kp 24. onneks näin päin.
ja nyt lens ne kumit kaappiin!

oli pakko tämä tulla kertomaan, koitan iltasella kirjoittaa enemmän ja lukea teitin kuulumisia viikonlopulta. ONNEA KAIKKI PLUSSANNEET!!!ihanaa.
:D
 
Terve!

Onnea kaikille plussanneille! Olikohan muita kuin Julietta ja Katherine?

AinoAmandalle ISO ja lämmin :hug:: Surkea juttu, olen tosi pahoillani puolestanne. :'( :hug:

Pamulle onnittelut tädin tulosta, ja Lumi-Marjan kanssa olen samaa mieltä, saa olla viimeinen tuuletus tädin tulosta!

Lumi-Marjalle ja rouva Pikkumyylle jaksamista ja vointeja! Hoitakaa ja hellikää itseänne.

Pienoisessa kiireessä käväisen vain täällä palstalla, tytärpuolet ovat viettämässä talvilomaansa meillä ja hulinaa riittää. Tänään mm. tosi kova riita 12-vuotiaan teiniprinsessan kanssa...Huh. Ja jotenkin aina ne toiveet omasta lapsesta vain kasvavat sinä aikana kun miehen lapset ovat meillä. Kai se mielestäni jotenkin tasapainottaisi tilannetta, että meillä olisi yhteinenkin lapsi.

Hyvä ystävä juuri kirjoitti, että on 5. viikolla raskaana. Olen tosi onnellinen hänen puolestaan, ovat reilun vuoden yrittäneet ja nyt tärppäsi! Kaiken onnellisuuden keskellä on kyllä pieni alavireisyys: jotenkin sitä miettii, että tuleeko sitä ikinä itse raskaaksi, aina kun muista kuulee...Vaikka siis aidosti myös onnellinen hänen puolestaan olenkin. Ristiriitaista ja ehkä aika normaalia kuitenkin.

Omaa napaa vielä sen verran, että kp taitaa olla 10 ja ovista pitäisi siis ruveta odottelemaan. Sänkypuuhat miehen flunssan takia ovatkin jääneet tässä kierrossa vähälle, nyt täytyy yrittää sitä vain houkutella! =) Olen vahvavasti päättänyt, että tästä kierrosta plussa tulee!

Eipä muuta, sori tämä omanapaisuus!

Plussatuulosia ja mukavaa maanantain jatkoa kaikille!
:hug:
 
Ai niin, siihen ikägalluppiin: olen vm -73, välillä tunnen itseni tosi vanhaksi ja välillä ajattelen positiivisesti että onneksi tässä on vielä aikaa...Muutoin ikinä ei mitään ikäkriisejä ole ollut, vain tässä vauva-asiassa joskus!
 
Höh! Nyt mä unohdin soittaa sinne neuvolaan. :kieh: Laitoin kännyyn hälytyksen huomenna että muistan. Mut on ilmeisesti ollu aika hyvä päivä, kun en oo ollenkaan surkutellut tänään. Työtkin on maistunut ihan kohtuullisesti. :saint:

Kiva saada kuulla ikägalluppia! :D Ei sillä että sillä mitään merkitystä olisi... Kyllähän sitä tietää että aikaa elämässä on vielä vaikka kuinka, olen vaan niin hätähousu. Kaikki pitäisi tapahtua NYT. Tai huomenna, mut eikä missään nimessä ens viikolla... :ashamed:

AinoAmanda :hug:
Hei Mimuli! Tervetuloa munkin puolesta. :wave:
 
Haamuilijoille/plussanneille ONNEA!!!!!! :flower:

Betania tuttu tunne.. itelläkin on ihan fiilikset hukassa taas.. yksi ainoa raskaus ja siitä km. Oletteko olleet missään tutkimuksissa, tiedättekö mikä on vialla? Suosittelen Väestöliittoa lämpimästi, jos on tarvetta asianmukaiselle lääkärille. Me ollaan oltu VL:n asiakkaita jo reilun vuoden.

Mimuli lämpimästi tervetuloa mukaan! :flower:


AinoAmanda :hug: olihan surullisia uutisia... Voimia!
 
AinoAmanda: toivotaan sinulle parasta, vaikka tiedän kokemuksesta, että tuo odottelu ja epävarmuus on raskasta aikaa. Mullakaan viimeksi ei syke näkynyt ekalla kertaa ja hedelmöittyminen olikin luultua hieman myöhemmin ja vasta seuraavalla kerralla näkyi.
Jonttu79: onnittelut haamusta.
Lumi-Marja: hyytymäsi lienee istukkaa. Mullakin tuli seuraavana päivänä pois kaamea möhkäle ja vuoto sitten lakkailikin sen jälkeen. Nyt pärjään pikkuhoususuojalla.

Menen kyllä perjantaina tarkistuttamaan, että kohtu on tyhjentynyt. Samalla kysyn, mitä voi mahdollisesti tehdä keskenmenojen ehkäisyksi. Onko siitä primaspanista tai keltarauhashormonista mulle apua. Edustan täällä muuten varmaan ikähaitarin loppupäätä, kun tää vuosi on mun 42. elinvuosi. Mutta en silti tunne itseäni mitenkään erityisen vanhaksi :). Joten nuoremmat olkaa huoleti.

Mullakin aika tuntuu nyt matelevan, kun täytyy odottaa noita seuraavia kuukautisia. Viimeksi menkat tuli jo kolmen viikon päästä tyhjennyksestä, toivottavasti nyt menee yhtä nopeesti. Palmu K:lle siis onnea.

Tänään palasin töihin ja se ei ollutkaan niin järkyttävää kuin aattelin. Vaikka suunnitelmat ensi kesän osalta muuttuivatkin, taisin taas viihtyä töissäkin. Tämä auttaa kuumeilussa, jottei mene pelkäksi tikuttamiseksi.

Hyvää viikonalkua kaikille. Toivottavasti tästä tulee plussaviikko.
 
heippa sisaret..

inhottavaa tulla marisemaan tänne...mutta kun marisuttaa ja ennenkaikkea PELOTTAA ihan sikana! syy: testasin tänään rfsu:n testillä (millä eilenkin) ja haamu oli - jos mahdollista- haaleampi!!! olin ihan että what the fuck.. :kieh: :'(
en tosiaan kuulkaa tiedä nyt yhtään mihin tässä ollaan menossa..että jäitä on hatussa JA PALJON!! ihan tutina housuissa odotan nyt muutaman päivän.. ja sit jos uskallan testaan uusiks jollain toisella merkillä. ei kuitenkaan hyvältä vaikuta.. :eek:
jonttu :flower: onnittelut... millä merkillä testasi tja mikä kierto päivä menossa..jos saa kysyä? Kiitos etukäteen :heart:

anteeksi pelkän oman pyörittäminen, mutta olen oikeasti aika paskana.
katherine
 

iltaa Arvon Naiset!

kotiuduttu taasen, koko päivän oon käyny lasten vaatteita läpi, huh huh mikä homma! ja pyykkikonetta on pyöritetty, yritän lempata noita pieniks jääneitä kavereille lainaan ja osan myydäkin. Ihanimmat säästän...jos vielä tulis sitä tarvetta.
aatelitiin tossa miehen kanssa, että koitetaan nyt tässä tämä vuosi ja sit jos ei ala kuulua sellaista salamatkustajaa joka pysyis kyydissä ni saavat meidän lapset olla tässä.
mutta nyt mennään ihan hyvällä mielellä ja katotaan miten käy.

okei, okei, Lumi-Marja ja muut, sovitaan, että tämä oli the viimeinen menkkatuuletus.
mutta kato, pienessä ne on ihmisen ilot;
ku menkat onneks alkoi ihan ite, ei tarvinnu mennä lääkäriin tms.
(ku gyne sanoi, ett jos toi km laittaa kaikki sekasin ni sit ne tarvii laittaa tulemaan keltarauhashormooneilla...)
ja kiertokin on palannut lyhyemmäks, tossa välissä oli pari kp35 kiertoa, näin on parempi.
KUMIT LENTÄÄ TAKAS KAAPPIIN! ja mun kroppa toimii!

Julietta ja Katherine, onnea plussista, vielä näin nimien kera.
Katherine, onks sul viel testejä? testaa aamulla. (ellet sit tehny sitä aamusta...) ja tai jollain toisella merkillä.

AinoAmandalle suuren suuri lohtuhali.

ikäG, meitsi on vm-76.

mimuli, teretulemasta joukkoon tummaan, vaikkakin aina on surullista kun tänne joutuu...

jonttu, minäkin ihan tosi tosi varovasti onnittelen, ihkua!

no joo tässäpä näitä omia juttuja.
etiäpäin!
 

Yhteistyössä