Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

Moro!

Juu, ei varmana oo tärpännyt :headwall: Mulla oli viime kierrossa, siis silloin kun tulin vähäksi aikaa raskaaksi, niin hillitön ruokahalu ja just sitä valkovuotoa aika lailla...ja nyt ei kumpaakaan noista...eikä mitään pienen pientäkään tuntemusta raskaudesta eli menkat alkaakoot :/

Julietta: meniköhän toi nimimerkki nyt oikein...:whistle: mutta siis Onnea haamusta :flower:

Daizz: juu, ens kesänä mittariin 26 v., kääk :eek:
 
heippa.......vaikeeta olla poissa edes hetkeä, niin tärkeäksi tämä ihana palsta tullut :heart:
on niin maailmanlopun meininkiä..testaan huomenna, nyt jo pelon sekaisin tuntein. En tiedä miten kestä enää negaa, yhtäkään kiertoa tai yrittämistä..........alkaa olla kuppi täynnä! :'(

oikein paljon kiitoksia kaikille kommentoineille ja halauksia niitä kaipaaville :hug:
tiedän kuinka rankkaa tämä voi olla......nöyränä osaa ainakin pysyä :ashamed:
 
Julietalle varovaiset onnittelut!!

Katherinelle plussa onnea!!

Tämä lähtee illalla pitämään hauskaa :D :D :attn:
Mies ja poika vielä yhden yön mummolassa.. mies sano että nyt meet kun on mahdollisuus.. ja ihan kiva lähteekkin kun tietää että kotona ei kukaan oota ja saa olla just sen aikaa mikä huvittaa.. ja ennen kaikkea nukkua aamulla pitkään :LOL:

mut ei kummepia.. ihme kipuilua välillä mut luulen että huti meni tässäkin kierrossa.. no ens kierrosta sitten ;)
nyt on taas semmonen vaihe että ei jaksa murehtia.. mut se vaihtuu tunnetusti hyvin äkkiä :whistle:

:hug: kaikille sitä tarvitseville!

nyt menen :wave:
 
No, nyt pääse jatkamaan... Oon täällä megaflunssassa niin mulla ei ole näköjään muuta tekemistä kuin täällä pyöriä.

Julietta Onnea ihan mielettömästi! Hieno juttu! Nyt vaan toivotaan sitten viivan vahvistumista! :flower:

Epsu Jaksamia sulle! Toivottavasti saat sen miehes mukaan ;)

Ehdin taas testaamaan negan, ja nyt se tätikin taas kerran saapui. :'( Jo seitsemän kuukautta keskenmenosta... Plääh...
 
sorry jo valmiiks, mut ku ollaan anoppilassa niin ei viiti kauaa täällä olla ettei herätä kummastusta


Mutta mutta kun tein tänään ovistestin niin sain TAAS plussan siihen... eli torstaina + ja eilen ei mitään ja tänään niin vahva viiva, että piti ihan ohjeista kattoa kumpi on testiviiva ja kumpi kontrolli viiva... eilen ei myöskään digi ovismittari näyttäny ovista, täytyy varmaan tänään kokeilla myös sitä... en oo sitä ennen käyttäny mutta sain frendiltä niin täyty kokeilla :p

Pikkasen myöhään vaan tulee jos se ovis on vasta kp15-16 kun kierto on ollut 27-29???

Noh mä tästä lähden pohtimaan oman kropan kummallisuutta...

Julietta onnea

Sonja lohtu :hug: negasta

 
Sonja Pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

Danjuska Mukavaa iltaa! Pidähän hauskaa :D

Orchid- Oiskohan sulla sitten se, en kyllä muista miten se oikein kirjoitettiin, lyhyt lutaali ? tai joku tuommonen. Siis joskus oon tällä palstalla törmännyt tuollaiseen, silloin tosiaan ovulaatiosta on lyhyempi aika kuin se 12-16 vrk menkkojen alkamiseen. Ja kyllähän tuo silti siihen haarukkaan vielä passais, siis tuohon 12 vrk. Taisin kirjoittaa kyllä melko sekavasti nyt, toivottavasti joku tajusi mitä hain takaa. Ja lisäys vielä eli mä kans aina ajatellut, että kun on ne kivut, niin silloin ovis. Mutta onko sittenkin vasta silloin, kun ne limat tulee? Mulla tuli viimeksi vasta reilu vuorokausi noiden kipujen jälkeen oletettavat ovislimat.

Säde82 Toivottavasti silti vielä plussaisit :hug: vaikkei samoja oireita olekaan.

(.) Tuosta löysin itselleni sopivan oireen eli tänään on ollut koko ajan nälkä, mä oon syönyt siis oikeastaan koko ajan jotain :eek: Plääh, menen ihan sekaisin jo näiden oireiden/kuvittelun kanssa. Olispa äkkiä perjantai :xmas:
 
Sus soo
Hitsit... taas tää kone hävitti mun viestit. Tässä on joku Sussoo-sensurointi :/ Eli eikun uusista taas viesti...

Julietta, Onnea haamusta. Toivottavasti tulee jatkossa vahva viiva!

Erzi, mä raskauduin edellisen km:n jälkeen jo neljännestä kierrosta. Meillä takana lapsettomuutta eli tuo neljä kiertoa on tosi nopea normaalin vuosien yrittämisen jälkeen. Nyt siis tämän km:n jälkeen uudelleen raskautumisen toivo on tosi korkealla. Pelkään kyllä pettymystä...

(.) Täti saapui tänään kylään ekaa kertaa km:n jälkeen. Kyllä jo tuli odotettuakin. Tosi iloinen olen tästä vierailusta. Eli pian päästään tosissaan taas peuhaamaan. :whistle:

Mä täällä litkin illan ainutta siideriä. On tämä juominen jäänyt aika vähiin ja just nauroin miehelle, että menee tää yksi siideri jo päähän. :D Heipat kaikille! :wave:
 



Haaveissa esikoinen

ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Aili...........................KM 11/07..............................KP 1/-
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 4/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 5/28
Riine.......................KM 10/07..............................KP 7/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 9/29
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 21/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 24/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 30/40
Katherine...............KM 06/07.................................KP 31/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 33/-
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 39/30

Haaveissa toinen

Sade82..................KM 01/08
SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 2/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 2/26-29
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 10/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 11/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 14/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 18/32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 45/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 2/-
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 14/30
Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 14-15/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 18/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 21/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 23/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 45/27

Haaveissa neljäs

Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 23/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 26/-

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99 (15+5 tyttö ),11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92


Haamuilijat

Julietta


 
Huh, johan on tullut paljon viestejä, sitten viime kirjoitteluni :D Jospa nyt yömyöhään saisin jotain itsekin tänne raapustettua, jos ajatus vielä kulkee :headwall:

Diodium Kuulosti tosi raskailta ja haastavilta työhaastattelussasi tehdyt testit. Hyvin ne varmasti menivät ja toivottavasti saat sen paikan =) Onnea uuteen kiertoon!

MyAngels Ihanaa, että pikkuinen voi hyvin :heart: Varmaankin terhakka tyttö tulossa, kun tiukasti pitää kiinni =)

Danjuska :hug: Kovasti voimia! Varmasti juttelutuokiosta oli apua ja neuvolan täti vaikutti empaattiselta. Toivottavasti sinulla oli tänään mukava ilta ja saat nukkua rauhassa pitkään aamulla =)

ElinaMaria Odottavan aika on pitkä... Tiedän omasta kokemuksesta, sillä itse jouduin odottamaan yhdeksän viikkoa jälkitarkastusta ja sen jälkeen vielä kuukauden ennen kuin saimme luvan uuteen yritykseen :/ Tuliko hyvä synttärikakku? Laita pala minullekin, jos sitä vielä on :p !

Rouva Pikkumyy Minuakin kävelylenkit auttoivat alun kaameassa surussa. Kun oli liikkeessä, niin ei tarvinnut koko ajan miettiä tapahtunutta. Onnistuneet raskaudet alkaneet minulla parin yrityskerran jälkeen. Keskenmennyt poikamme sai alkunsa heti ensimmäisestä yrityksestä, vaikka ikääkin jo on ja edellisestä raskaudesta noin seitsemän vuotta!

Epskeps Kiitokset uudesta pinosta ja valtavasti tsemppiä uuteen yritykseen :hug: Jospa miehesi pian tervehtyisi ja pääsisitte tositoimiin :heart:

katherinelle toivon plussaa huomiseen testiin :heart: Täällä peukut pystyssä odottelen hyviä uutisia =)

Sus soo Eipä minuakaan pitkään aikaan mies juuri kiinnostanut :( Ennen keskenmenoa olin rajun raskauspahoinvoinnin kourissa kauan (useamman kerran kävin jopa tiputuksessa) ja tämän takia todella heikossa kunnossa. Keskenmenon jälkeen meni yli kaksi kuukautta, ennen kuin tunsin olevani valmis. Eli puolisen vuotta taukoa meillä... Onnittelut tädistä, hormoonit ja kroppa toimivat ja kiinnostuskin varmasti kasvaa ;)

Ansku07 Hienoa, että poikasi leikkaus sujui hyvin :heart: Mukava saada sinut taas joukkoon mukaan!

jonttu79 Jospa pikkuinen masuasukki olisi tarttunut mukaan :heart: Plussausonnea!

berry76 Sinulla on niin lupaavia oireita :D Minäkin muka olen jotain ollut tuntevinani, vaikka tuskin näin nopeasti tärppää. Onpahan ainakin jännitettävää ensi viikolla ;) Pikaista paranemista pojille, toivottavasti lääkkeet tehoavat nopeasti. Vai meinasi miehesi, että on poika tulossa =)

Tulehan AinoAmanda sitten maanantaina kertomaan iloiset uutiset ja tanssimaan lupaamasi salsa! :D

masukki08 Hyvä, että pääsette tutkimuksiin ja tarkempaan seurantaan, kun seuraavan kerran plussa tulee. Pitäkää huolta toisistanne :heart: Koiravauvat ovat ihania, mutta meille ei valitettavasti voida lemmikkejä ottaa, kun osa porukasta allergisia :(

Lumi-Marjalle Suuri :hug: Te olette joutuneet kokemaan paljon menetyksiä :'( Tervetuloa mukaan joukkoon :heart: Minä löysin tämän palstan melko pian keskenmenon jälkeen marraskuussa ja täällä olen kirjoitellut, vaikka vasta nyt 3½kk tapahtuneesta olemme päässeet aloittamaan yritykset.

Betania Harmi, että täti kurvasi paikalle :hug: Jospa te kuitenkin saisitte vielä ihanan pikkujoululahjan =) Kyllä maaliskuussa olevan lasketun ajan lähestyminen itseänikin masentaa :( Jaksamisia sinulle :heart:

millimenninkäinen Vaikka kaksi kuukautta tuntuu tosi pitkältä ajalta odottaa, niin ihmeen nopeasti se kuitenkin menee. Mekin todella yli kolme kuukautta jouduttiin odottamaan ennen kuin tuli lupa uuteen yritykseen. Tsemppiä :hug: !

daizz Sinulla on kyllä ollut paljon suruja :hug: Mahtavaa, että jälkitarkastuksessa kaikki oli kunnossa ja mielesikin on jo valoisampi :heart: Mukavanoloinen lääkäri sinulla =)

Orchidille onnittelut oviksen bongaamisesta :flower: Toivottavasti täsmäiskut tuovat toivotun plussatuloksen :heart:

Pamu k Vielä sinä hyvin ehdit jouluvauvan saada :heart: Itsekin elän toiveissa, että tärppäisi pian...

Säde82 Otan osaa suureen suruusi :hug: Tervetuloa kirjoittelemaan ja purkamaan tuntoja seuraamme :heart:

Nti Kesäheinä Tsemppiä uuteen yritykseen! Minulla kuukautiset olleet jokseenkin samanlaiset kuin ennen keskenmenoa. Minulle tehtiin kaavinta, kun lääkäri ei ollut varma, että kaikki raskausmateriaali oli tullut pois.

Julietta Hurjasti onnea haamusta :heart: :heart: :heart: ! Kunpa viiva vahvistuisi pian!

Sonja74 Kurjaa, että testi näytti negaa :( Jospa se vielä pian plussaksi muuttuisi =)

Tänne ei sen kummempia. Hyvillä mielin odotellaan ensi viikkoa, että päästään jännittämään kuinka on käynyt. Jotain pientä nipistelyä on tuntunut yms. mutta taitaa vain mieli tehdä tepposia ;) Hirmuisesti täältä :wave: teille plussatuulosia puhaltelen ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Hyvää Huomenta sisaret!!

Kiitos paljon plussapuhureista... :hug: testasinhan minä....ensisilmäyksellä NEGA!! ja melkein toisellakin..kyllä siinä jonkun varjoista varjoimman voi hyvällä tahdolla erottaa...mutta en tiedä voiko se olla viivanpaikkakin?? RFSU:n testi oli...kokemuksia?
ja ihmettelen kun kierto nyt jo 31vrk/28 eli kyllä se näkyis jo selvästi... viimeks ainakin näkyi heti yhen päivän jälkeen.


Fiilis on varovainen :'( kun ei viitti vielä ihan kaikkea toivoansa heittää...mutta nyt näyttää kehnolta.
julietta millä testillä teit? Vaiks ei kai mun tässä auta testikkuja kahlata läpi..onnea sulle :heart: :flower: !!
sussoo heh, muistan kans kun otin ekan siiderin pitkään aikaan km:n jälkeen ni johan nousi kuppiin :saint: tietääkö muuten miehesi ym. sun palstailusta? Mulla ei kukaan..mies joskus on vilassut kun selaan vauvasivuja, mutta tälläsestä kirjottelusta nobody.. :x
surusydän :hug: kiitos plussatoivotuksista. Samoja lähetän sinnepäin sitten kun sen aika on!! Oikein ++++++++ :whistle: kunnolla!
nyt lähen muuttopuuhiin, ystävää auttamaan, onneks itse ei tarvitse B)

Kunpa kevät keventäis meidän kaikkien "odottajien" taakkaa...sillä yhedellä ainoalla asialla.. :heart:
mukavaa sunnuntaita!
 
tulin vielä lisäämään..testiaika kyllä meni jo tuosta raskaustestistä umpeen 5 min sitten..eli tähän ei nyt sikäli kannata uskoa..mutta nyt erotan siinä kyllä hailakan hailakan viivan..mutta erotan.. ja kävin kattomassa kun jotkut ihanat olivat laittaneet plussatesteistään kuvia niin samanmoisia olivat aluksi.. :heart: en kyllä uskalla innostua..en tosiaan tiedä yhtään mitä ajatella..tää odotus on ihan helv...tiä... täytyy miestä pyytää kattomaan kun saapuu töistä et näkeekö se jotain..se on kuitenkin aika viilipytty eikä turhia hötkyile.
 
AinoAmanda
Huomenta kaikille! :flower:

Julietta, lampimasti onnea haamusta!! Toivotaan, etta pian vahvistuu! :heart:

Katherine, onko se mahdollista, etta olisit ovuloinut vahan myohemmin tassa kierrossa kuin tavallisesti? Mina en keskenmenojeni jalkeen ole enaa omaan ryhtmiini pystynyt luottamaan, kierto piteni aika huomattavasti ja jossain vaiheessa myos heitteli. Kuullostaa ihan silta, etta naet nyt sen saman, mita itse sanoin 'haamujen haamuksi', jotain nakyy kun on oikea valo ja kovasti tahtoa mukana. Testi minulla tosin eri (joku ulkomainen internet halppis), joten en osaa RFSUsta sanoa. Jatkoviestisi kuullostaa kylla tosi hyvalta! Eiko se 5min ole reaktio aika ja testia ei saisi lukea ~puolen tunnin jalkeen?!? Varovainen onnittelu! :hug: :flower:

Pahoittelut tadin kiusaamille :hug: (onnittelut Sus soo!), ja tsemppia kaikille uuteen kiertoon! ++++++++++++++++ :whistle:

(.) Eilen olin aivan varma, ettei siella mitaan ole, mitaan oireita ei tuntunut, en ole erityisemmin vasynyt, enka tuntenut lainkaan sitta kireytta masussa jonka itse aina valilla raskaana ollessani tunnen. Keskenmeno rakauksissani tutui, etta se kireys oli alkuaikoina siella, mutta sitten kokonaan havisi. Tanaan taas olen hyvinkin toiveikas, jotain tuntemuksiakin on.. Huomista odotan, kuin pienena joulupukkia! :xmas:

Hyvaa sunnuntaita kaikille tasaisesti! :flower: :flower:
 
Sus soo
Katherine, toivottavasti viiva vahvistuu. Mun mies tietää mun palstailusta. Eipä tätä voi olla huomaamatta kun koneella istun ja innoissani näpyttelen viestejä. Miehelle luettelin ketkä kaikki nimimerkit esim. otti osaa meidän keskenmenon vuoksi. Tuntui hyvältä, että jossakin päin on tuntemattomia ihmisiä jotka välittää.
 
Huomenta!!! En malttanut nukkua kauempaa, oli pakko päästä tekemään uutta testiä. Kyllä siinä nyt on selvempi vaaleanpunainen viiva!! :heart: Mutta vielä en uskalla tonne plussanneisiin ilmoittautua. Ehkä sitten tiistaina kun huomenna vasta pitäisi niitten menkkojen alkaa. Toivottavasti ei ala! Joten ihan toooosi varoivaisesti tuuletan täällä.

Katherine: Testasin tolla tikulla mitä tilasin halpatesteiltä. Ja eilen hain vielä aconin 10-testin ja silläkin tuli 2 viivaa. Noista Rsfu:n testeistä en osaa sanoa. Niissä lukee kyllä että vasta sitten kun menkat on myöhässä. Viime kierrossa taisin testata semmosella eikä tullut viivan paikkaa, vaan puhdas nega. Tiistaina testaan vielä apteekin omalla. Luotan niihin enemmän kun noihin liuskoihin.
Vastasin sun oviskyselyyn tuolla toisella palstalla. Niin ja mä peukutan ja puhallan sulle +++++++++++++++++++ :whistle: että viiva vahvistuisi!!

Sonja: :hug: mä ooon megapahoillani tädistä!!!

Orchid: Jos sulla oli ovis sitten eilen? Jos sait ekan plussan torstaina, niin eikös ovis oo siitä 24-36 tunnin päästä? Niistä kivuista en kyllä osaa sanoa... Mulla oli nyt kahtenä peräkkäisenä päivänä oviskipuja.

Säde: Tosiaan mullakaan ei oo ollu mitn oireita oikein. Niitä ilmavaivoja oli jonkun verran. Nyt jomottaa vasemmalta puolelta ja eilen jomotti oikealta... Muita oireita ei oo...
++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Danjuska: Oliko mukava ilta?? Taidatkin nukkua vielä..! :D :D :hug:

Berry: Pidetään sulle peukkuja perjantaihin!! ++++++++++ :whistle:
Eikös tuo nälkä ole ihan hyvä oire? Mäkin vedin eilen pizzaa ja kanakeittoa ja kaikkea naamariin... :snotty:

Kiitos kaikille onnittelijoille!!! Varovasti tuuletan jo, mutta haamuilen edelleen. Suurinta pelkoa en ole vielä havainnut, mutta mutta... you know...
Oli se kyllä aikamoinen se lääkäri, kun tän ties! Täytyy viedä sille varmaan kukkapuska!!!

Nyt täytyy lähtä aamupalalle!! Kumma juttu! Ikinä en oo syöny aamupalaa, kun ei uppoa mulla. Mut nyt on jo ihan sairas nälkä!

Tsemppiä kaikille!!! Ihana lumipyry tuolla ulkona!!! B)
 
Onnittelut haamusta Katherinelle, toivon kovasti, että vahvistuu! :hug: :flower: :flower:

Meillä mies koko vauvakuumeiluajan,odotusajan ja nyt tämän km:n jälkeisen ajan tiennyt , että täällä kirjoittelen, samoin, että kirjoittelen blogiini ajatuksiani! :heart: Kyllä hän välillä kyselee, mitä tänne kuuluu? :D

Eka kerran sitten tuli harrastettua "petipainia" km:n jälkeen, ja kyllä tuntui mukavalle! :p :heart: Mies kyllä sanoi, että ilman kondomia on huomattavasti paremman tuntuista, sen kyllä uskon, mutta näin nyt joku aika pakko toimia! =)

Kääntelen ja vääntelen kalenteria, jos päivät menisivät nopeammin!? :LOL:

Nyt siis huomenna alkaa hiihtolomani! Kiva, Kiva! Hiihtää on vaikea,ei ole lunta! :headwall:

Ihanaa sunnuntai pvää kaikille! :flower: :heart:


Terveisin Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Hauskaa hiihtolomaa PikkuMyy!!! :heart: Oma loma on sitten viikon päästä!

Töissä oli hauskajuttu kun sanoin lapsille että 2 viikon päästä on sitten hiihtoloma, niin yks 3-vuotias melkein tuhersi itkua.... No, sitten se sanoi, että kun kaikilla muilla on sitten loma ja hänellä ei ole... Vähän ihmettelin, kunnes poika sanoi että HÄN EI OSAA HIIHTÄÄ! :LOL: :LOL: Tais poika luulla että loma on vaan niille jotka osaavat hiihtää...
 
Sussoo Onnea tädin saapumisesta! Pääsette sitten tositoimiin eli kovasti tärppionnea sinnepäin :heart: Juu, tuo on kyllä niin tuttua, että kihahtaa se eka siideri pitkän ajan jälkeen päähän niin helposti.

surusydän Joko olet päättänyt mikä päivä testaat? Kovasti tosiaan mulla on muka oireita, mutta en tiedä kuinka paljon pitää laittaa mielikuvituksen piikkiin sitten :whistle: db meille molemmille ens viikon testaukseen! Niin, kai tuo mies ajattelee, ettei hänen siittiöillään tule kuin yhtä 'laatua' :LOL:

katherine varovainen onnittelu :hug: haamusta! Toivottavasti viiva pian vahvistuu. Meillä mies tietää, että palstailen, mutta ei silti mitenkään hirmu tarkkaan millä aihealueilla :whistle: Mutta taitaa kyllä arvata :LOL:

AinoAmanda Tsemppiä huomiseen ultraan :hug: Tulehan sitten kertomaan hyvät uutiset :heart:

Julietta Oikein paljon onnea plussasta ja kaikkea hyvää odotukseesi! Kyllä tosiaan taitaa lääkäri ansaita kukkakimpun :flower: kun noin lupaus kerran piti! Juu, ja hyvä oirehan se nälkä tosiaan on, katotaan miten tänään menee :xmas: Ihana tuo 3v:n kommentti :LOL: Lapsilta tulee aina niin ihania kommentteja.

Rouva Pikkumyy Onnea petipuuhiin pääsystä :whistle: Ja mukavaa lomaa, täällä se on parin viikon päästä.

(.) No siis samat oireet kai vaivaa, tai ne välillä muuttuu, mutta jotain kuitenkin aina on. Pojilla oli vielä eilenkin lämpöä, joten katotaan pääsevätkö vielä huomennakaan kouluun. Alkavat kyllä olla ihan ylienergisiä, kun sisätiloissa olleet monta päivää :kieh: Eli toivottavasti tänään ei enää olisi kuumetta! Tänään pyykkipäivä tiedossa, huomenna yritän siivoilla kunnolla, jos pojat vaan ovat koulussa. On helpompaa touhuta tuon nuorimman kanssa. Ens viikonloppuna sitten keskimmäisen synttärit eli juhlat taas tiedossa ja tosiaan sisko perheineen tulee sitten kyläilemään.

Kaikille mukavaa sunnuntain jatkoa!

Epskeps sulle voima :hug: :heart:
 
Noniin, nyt on saatettu anoppi ja vanhemmat ulos ovesta ja kohti etelä-suomea. Meni ihan hyvin, vaikka pelkäsin että äiti ja anoppi vaan vollottaa koko vierailun ajan, mut nehän oli tsempannu tosi paljon! :D Vähän puhuttiin aiheesta raskauden keskeytys, mutta ei paljon. Onneksi.

Surusydän tuli hyvää kakkua vaikka en itse leiponutkaan. Ostin valmiin pohjan ja kysyin päivänsankarilta että mitä sinne väliin laitetaan. tuli makupalaa, mansikkahilloa ja kermavaahtoa. NAM. oli hyvää ja kaikki meni! ;)

Onnea Katherinalle... toivotaan parasta! :flower:

Rouva Pikkumyy hauskaa että pääsitte jo vällyjen väliin... =) mä taidan vielä vähän ootella kun sitä jälkivuotoa, tai sen jämiä, tulee vielä silloin tällöin... ja kun sitä haluais ilman ehkäisyä touhuta... :ashamed: ja ei viel voi.

Ajattelin kyllä, että kun mulla on se jälkitarkastus siellä perinnöllisyyspoliklinikalla ja naistentautien osastolla silloin 13.3. Mut jos mä käytän mun ulkomaanmatkaa (27.2.-2.3.) tekosyynä, et mun pitää päästä tarkastukseen enne sitä tarkistamaan et kaikki on kunnossa, niin ottaiskohan ne mut neuvolaan jo ennen sitä? Ja jos sieltä sais luvan alottaa uudelleenyrittämisen? :p Taidan huomenna soittaa neuvolaan! :D

Hirmusti onnea Julietta! :flower: :flower: :flower:

Nyt mä oon vähän rauhallisempi... vaikka ei malttais oottaa, niin nyt tajuan sen että pakkohan se on. Täytyy ottaa rauhallisesti... :whistle:
Mukavaa ja aurinkoista sunnuntain jatkoa!! :wave:
 
Taidan uskaltautua jo varovasti ilmoittautua tänne ja suunnata ajatuksia positiivisempaan tulevaisuuteen. Kuumeilla jo voin, vaikken voikaan tosissaan vielä yrittää ja tätä palstaa on mukava lukea. Antaa toivoa tulevaan.

Olen siis mimuli, joka on jo yli nelikymppinen, jo kolmen koululaisen äiti. Keskenmenoja minulla on ollut 8/07 ja nyt siis 2/08 ja ne siis perättäisiä. Molemmat päätyneet keskeytyneeseen keskenmenoon viikolla 7+. Olen tälläinen myöhännäisherännäinen tämän nelosen suhteen. Luulimme jo, että meidän lapsiluku oli täynnä, kunnes viime heinäkuussa tulin hormonikierukan ollessa paikoillaan yllätysraskaaksi. Vaikka molemmat raskaudet ovat nyt päättyneet keskenmenoon, haluan silti uskoa, että meille on vielä tuo neljäs lapsi tarkoitettu. Sitäpä siis yrittämään, heti kun on lupa. Mikään muu ei meillä ole muuttunut, eli mies on sama kuin kymmenen vuotta sitten, mutta vanhempia me nyt ollaan.

Surussa voisi kieriskellä vaikka kuinka kauan, mutta elämä jatkuu. Tänään otin maalipensselin käteeni ja annoin uuden elämän vanhoille, jo tuomion saaneille huonekaluille. Se on mulle terapiaa. Rakastan maalaamista. Eilen olin myös tyttären kanssa ostoksilla ja syömässä. Ja söinkin juuri niitä raskaana olevilta 'kiellettyjä' juustoja.

Täällä näyttää olevan iloisia plussatuulahduksia: onnittelut Julietta ja toivotaan Katherina, että viiva vaan vahvistuu. Muistan hyvin tunteen.

Olen nyt luvannut itselleni, että tässä yrityksessä en enää tikuttele niin paljon. Olin himo tikuttaja viimeksi ja sain kulumaan aika paljon rahaa niihin testeihin. Nyt siis maltan, jos voin:)

Oikein paljon plussapuhuria teille kaikille ja rauhallista sunnuntaipäivän jatkoa, mimuli
 

Yhteistyössä