Huh, johan on tullut paljon viestejä, sitten viime kirjoitteluni
Jospa nyt yömyöhään saisin jotain itsekin tänne raapustettua, jos ajatus vielä kulkee :headwall:
Diodium Kuulosti tosi raskailta ja haastavilta työhaastattelussasi tehdyt testit. Hyvin ne varmasti menivät ja toivottavasti saat sen paikan =) Onnea uuteen kiertoon!
MyAngels Ihanaa, että pikkuinen voi hyvin :heart: Varmaankin terhakka tyttö tulossa, kun tiukasti pitää kiinni =)
Danjuska :hug: Kovasti voimia! Varmasti juttelutuokiosta oli apua ja neuvolan täti vaikutti empaattiselta. Toivottavasti sinulla oli tänään mukava ilta ja saat nukkua rauhassa pitkään aamulla =)
ElinaMaria Odottavan aika on pitkä... Tiedän omasta kokemuksesta, sillä itse jouduin odottamaan yhdeksän viikkoa jälkitarkastusta ja sen jälkeen vielä kuukauden ennen kuin saimme luvan uuteen yritykseen :/ Tuliko hyvä synttärikakku? Laita pala minullekin, jos sitä vielä on
!
Rouva Pikkumyy Minuakin kävelylenkit auttoivat alun kaameassa surussa. Kun oli liikkeessä, niin ei tarvinnut koko ajan miettiä tapahtunutta. Onnistuneet raskaudet alkaneet minulla parin yrityskerran jälkeen. Keskenmennyt poikamme sai alkunsa heti ensimmäisestä yrityksestä, vaikka ikääkin jo on ja edellisestä raskaudesta noin seitsemän vuotta!
Epskeps Kiitokset uudesta pinosta ja valtavasti tsemppiä uuteen yritykseen :hug: Jospa miehesi pian tervehtyisi ja pääsisitte tositoimiin :heart:
katherinelle toivon plussaa huomiseen testiin :heart: Täällä peukut pystyssä odottelen hyviä uutisia =)
Sus soo Eipä minuakaan pitkään aikaan mies juuri kiinnostanut
Ennen keskenmenoa olin rajun raskauspahoinvoinnin kourissa kauan (useamman kerran kävin jopa tiputuksessa) ja tämän takia todella heikossa kunnossa. Keskenmenon jälkeen meni yli kaksi kuukautta, ennen kuin tunsin olevani valmis. Eli puolisen vuotta taukoa meillä... Onnittelut tädistä, hormoonit ja kroppa toimivat ja kiinnostuskin varmasti kasvaa
Ansku07 Hienoa, että poikasi leikkaus sujui hyvin :heart: Mukava saada sinut taas joukkoon mukaan!
jonttu79 Jospa pikkuinen masuasukki olisi tarttunut mukaan :heart: Plussausonnea!
berry76 Sinulla on niin lupaavia oireita
Minäkin muka olen jotain ollut tuntevinani, vaikka tuskin näin nopeasti tärppää. Onpahan ainakin jännitettävää ensi viikolla
Pikaista paranemista pojille, toivottavasti lääkkeet tehoavat nopeasti. Vai meinasi miehesi, että on poika tulossa =)
Tulehan
AinoAmanda sitten maanantaina kertomaan iloiset uutiset ja tanssimaan lupaamasi salsa!
masukki08 Hyvä, että pääsette tutkimuksiin ja tarkempaan seurantaan, kun seuraavan kerran plussa tulee. Pitäkää huolta toisistanne :heart: Koiravauvat ovat ihania, mutta meille ei valitettavasti voida lemmikkejä ottaa, kun osa porukasta allergisia
Lumi-Marjalle Suuri :hug: Te olette joutuneet kokemaan paljon menetyksiä :'( Tervetuloa mukaan joukkoon :heart: Minä löysin tämän palstan melko pian keskenmenon jälkeen marraskuussa ja täällä olen kirjoitellut, vaikka vasta nyt 3½kk tapahtuneesta olemme päässeet aloittamaan yritykset.
Betania Harmi, että täti kurvasi paikalle :hug: Jospa te kuitenkin saisitte vielä ihanan pikkujoululahjan =) Kyllä maaliskuussa olevan lasketun ajan lähestyminen itseänikin masentaa
Jaksamisia sinulle :heart:
millimenninkäinen Vaikka kaksi kuukautta tuntuu tosi pitkältä ajalta odottaa, niin ihmeen nopeasti se kuitenkin menee. Mekin todella yli kolme kuukautta jouduttiin odottamaan ennen kuin tuli lupa uuteen yritykseen. Tsemppiä :hug: !
daizz Sinulla on kyllä ollut paljon suruja :hug: Mahtavaa, että jälkitarkastuksessa kaikki oli kunnossa ja mielesikin on jo valoisampi :heart: Mukavanoloinen lääkäri sinulla =)
Orchidille onnittelut oviksen bongaamisesta :flower: Toivottavasti täsmäiskut tuovat toivotun plussatuloksen :heart:
Pamu k Vielä sinä hyvin ehdit jouluvauvan saada :heart: Itsekin elän toiveissa, että tärppäisi pian...
Säde82 Otan osaa suureen suruusi :hug: Tervetuloa kirjoittelemaan ja purkamaan tuntoja seuraamme :heart:
Nti Kesäheinä Tsemppiä uuteen yritykseen! Minulla kuukautiset olleet jokseenkin samanlaiset kuin ennen keskenmenoa. Minulle tehtiin kaavinta, kun lääkäri ei ollut varma, että kaikki raskausmateriaali oli tullut pois.
Julietta Hurjasti onnea haamusta :heart: :heart: :heart: ! Kunpa viiva vahvistuisi pian!
Sonja74 Kurjaa, että testi näytti negaa
Jospa se vielä pian plussaksi muuttuisi =)
Tänne ei sen kummempia. Hyvillä mielin odotellaan ensi viikkoa, että päästään jännittämään kuinka on käynyt. Jotain pientä nipistelyä on tuntunut yms. mutta taitaa vain mieli tehdä tepposia
Hirmuisesti täältä :wave: teille plussatuulosia puhaltelen ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++