Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

Sus soo
Hyvää ystävänpäivää!

Lumi-Marjalle tervetulotoivotukset. Ihanaa että jaksoit siirtyä jo tälle listalle. Ollaan kirjoiteltu molemmat heinäkuisissa... ja valitettavasti nyt siirrytty tänne. Täällä on mukavaa porukkaa, jotka todella ymmärtää meidän murheita ja ilon aiheita :) Jaksamisia sinulle! :hug:

-Sussoo-
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille!!

luin kyllä kaikkien jutut mut unohdin mitä un piti sanoa... :ashamed:

).( soittelin tänään neuvolaan ja peruin seuravaa aikaa.. onneks se täti on aivan ihana!!! suositteli pitämään nyt taukos kaksien kk ajan ja sit yrittää taas.. ja sanoi että jos sit ei raskautta kulu 4kuukauteen niin sit soitella sille takas ja ottaa sinne.. en tiedä mitä siellä sit tapahtuis mut ihana että edes joku apu tulossa jos ei vaikka syksyyn mennes tärppää! :heart:
eli meillä nyt sit vauvahaaveissa 2kk tauko.. :'( millä saan ajan kuluun..

 
Huh, olipas taas lukeminen... =)

Rouva Pikkumyy, ElinaMaria ja Lumi-Marja Pahoitteluni menetyksistänne! Olette kaikki kokeneet niin kovia :hug: Luin teidän juttujanne myös tuolta keskenmenopuolelta. :hug: Tervetuloa listalle! Minäkin tulin tänne heti heinäkuisen tuulimunani jälkeen jo ennenkuin oli lupa yrittää uutta raskautta.

MyAngels Ihanaa, että pikkuinen on pysynyt mukana! Kyllä ne sun unet varmasti nytkin pitävät paikkansa eli saatte varmastikin sen tyttövauvan syliinne sitten sillä aikaisemmassa unessasi näkemälläsi viikolla!

Epsu & Diodium Toivottavasti saatte ne hakemanne työpaikat!

Kathrine, Julietta & J-tt Toivottavasti se plussa pian, ihan kohta siihen testiin tulisi! Plussaonnea vaan kovasti!

Mitäköhän mun piti vielä kommentoida... Anteeksi lahopääni :ashamed: !

Testasin juuri negan, mutta eihän vielä pitäisi mitään näkyäkään, on vasta kp 25. Oireita on taas kyllä vaikka kuinka paljon, mutta niin oli viime kierrossakin :/ . Mahaa vihloo, väsyttää, on niitä kuuluisia ilmavaivoja...

 
heipä hei kaikille...

MyAngels...ihanaa sinulla kasvaa sisukas pikkunen sile masussa...ihanat uutiset...mietin sinua kun en kyennyt eilen palstailemaan että miten sinull eon käynyt..mutta iloisia niin iloisia uutisia...ONNEA!! :heart: :heart: :flower:

Uusi pino ja uus koko juttu...saas nähä miten toimii...
Omanapa tilanne..
oon ihan tukossa viime yön nukuin tosi huonosti kun en saa happee...nenän kautta...millo mihinki heräilin...mutta muute olo on hyvä...havaitsin ti iltana ovislimoja...semmosta sitkeetä venyvää...niin mä oon tääl kuullu puhuttavan et ovislimat ois semmosia..eli siis 2vko päästä voin oottaa tätiä kylään.IHANAAAA!! B) =) :D Fiilikset hyvät...Ja kun kävin vielä siel jälkitarkastuksessa..ni lekuri ei maininnu mun läskeistä mitään!!!Iha oikeesti!!Oli niin fiksu!!Ja mukava... =) Ja tääl uuel paikkakunnalla on tuo neuvolan tätikin nii ihana kun tääl syntyy vuosittain nii vähän lapsia..jne...ni nyt ku puhuttiin jatkosta ja kun sanoin että uutta me halutaan yrittää...eikä mitää ehkäsyjä...ni hyppi melkee kattoon ja virnuili..et toivottavasti tavataan pian...Toivottavasti tavattaski ja saatas yhes seurata pienen kasvua tuol pötsissä =) =) Ja tuo lekuri oli kans tosi myönteinen ja kyseli miten oon aikasemmin raskautunut..ja kun kerroin että heleposti vaikka painoa onkin ollut aina liikaa...ni tuki asiaa eikä tyrmännyt sitä moittimalla läskejäni...Ihana lääkäri!!!Sai kyllä suosion...ja oli pätevä...Km syyksi nyt sitten on saatu tuo myyräkuume...ja sitten päälle kova isku lantionseudulle yhtäaikasesti oli liian suuri rasite pienelle.Ei sitä mitenkään tutkittu mutta tää lääkäri sanoi että luultavammin tää vaikutti asiaan et ravinto aineet ei oo päässy hyvin kulkemaan pienelle kun veriarvot oli sillon niin heikossa.

Ja saatiin lupa alottaa uusi yritys ...paikat tuntu hyvälle ja parantuneille..suosittelivat kyllä odottamaan niitä menkkoja...nooh...mitenkään ei ehkästä...mutta tulee jos on tullakseen.Sen näkee...Mutta mieli on huomattavasti parempi nyt kun lääkäri oli niin positiivinen ja tuki uutta yritystä jne...eikä tuominnut että en voi saada lasta jos en laihu!!
Tuli niin ihana tunne...ei laihutus tunnu niin pakonomaselta vaikka laihtua haluankin....

NIIN ihanaiset sisaret...Hyvää ystävänpäivä loppu iltaa....suuri kiitos tuestanne...ja kun ootte jaksanu kuunnella mouhustani...ja vastakkin....Ootte ihania....korvaamattomia :heart: :heart:
 
Ihanaa kun meidät otetaan niin avosylin vastaan! :hug: Mahtavaa kun kukaan ei tuomitse, vaikka mullakin on ehkä tämä vaihe jotain jälkioireilua.. onhan siitä vielä niin vähän aikaa. Kyllä iso hali tulee teille kaikille rohkeille, kovia kokeneille ja vahvoille naisille.

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Mutta kuume on silti kova. :attn: Ja päivät tuntuvat kuukausilta..

MUTTA: eilisillan ja tämän päivän aikana on vuoto vähentynyt ja melkein loppunut, ihan kuin joku olisi käskenyt jostain, että nyt riittää se tytön kiusaaminen. Maanantaina tuli sellainen iso hyytymä ulos jälkivuodon mukana, et en tiiä oisko se jotenki vaikuttanu tohon vuodon loppumiseen.. :| hmm... no, sama se! Kunhan loppuu ja pääsen odottamaan tätiä kylään! :D

Nyt on taas parempi olo. Näemmä toi klo 16-20 on se pahin aika kun itkettää ja kiukuttaa ja vi****aa. Onneksi on näitä purkautumispaikkoja! :heart:

ElinaMaria
 
Iltaa kaikille!! on tullut kamalasti juttua enkä ole ehtinyt kaikkea lukemaan :ashamed: hirveä hässäkkä päällä kun humenna olis lähtö italiaan B) ihanaa päästä vaihtamaan maisemaa ja miettimään jotain aivan muuta :D

edelleenkään ei tätiä näy :headwall: jatkuvaa kipuilua vatsassa ja alaselässä, aivan niin kun silloin kun olin raskaana, mutta testi näytti negaa ainakin vielä tiistaina. huomenna teen varmuudeksi vielä testin, kun reissussa saattaa tulla viiniä juopoteltua :saint: olen siis poissa muutaman päivän, kuinkakohan pahat vieroitusoireet oikeen tulee :LOL:

Kaikille aivan ihanaa ystävänpäivää!!! :heart: :heart: Se on aivan totta että tämä pino on se jossa saa aina asioille vastausta ja myötätuntoa, koko porukka on niin ihana ja sympaattinen!! ollaan toisimmelle tuki ja turva, tää pino on ihan erilainen kun mihin muihin kirjottaa :heart: ootte kaikki ihanaisia :heart:
 
Iltaa kaikille!! on tullut kamalasti juttua enkä ole ehtinyt kaikkea lukemaan :ashamed: hirveä hässäkkä päällä kun humenna olis lähtö italiaan B) ihanaa päästä vaihtamaan maisemaa ja miettimään jotain aivan muuta :D

edelleenkään ei tätiä näy :headwall: jatkuvaa kipuilua vatsassa ja alaselässä, aivan niin kun silloin kun olin raskaana, mutta testi näytti negaa ainakin vielä tiistaina. huomenna teen varmuudeksi vielä testin, kun reissussa saattaa tulla viiniä juopoteltua :saint: olen siis poissa muutaman päivän, kuinkakohan pahat vieroitusoireet oikeen tulee :LOL:

Kaikille aivan ihanaa ystävänpäivää!!! :heart: :heart: Se on aivan totta että tämä pino on se jossa saa aina asioille vastausta ja myötätuntoa, koko porukka on niin ihana ja sympaattinen!! ollaan toisimmelle tuki ja turva, tää pino on ihan erilainen kun mihin muihin kirjottaa :heart: ootte kaikki ihanaisia :heart:
 



Haaveissa esikoinen

ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Betania...................KM 06/07..............................KP 2/28
Riine.......................KM 10/07..............................KP 5/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 7/29
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 19/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 22/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 28/40
Katherine...............KM 06/07.................................KP 29/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 31/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 32/-
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 37/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 52/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 8/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 9/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 12/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 16/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 26/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 37/-
Mariq......................KU 07/07.............................KP 43/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 12/30
Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 12-13/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 16/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 19/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 21/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 43/27

Haaveissa neljäs

Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 21/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 24/-

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99 (15+5 tyttö ),11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92


Haamuilijat



 
kiitos epsu !!!! testasin ja negahan se oli :headwall: silti jos oikeen osaa mielikuvitustaan käyttää niin piennenpieni pystuviivan hailakka varjo oli havaittavissa oikeessa valossa ja oikeesta kulmasta katsottuna :LOL: toi on kyllä niin toiveajattelua :LOL: :LOL: taidanpa nyt unohtaa asian hetkeksi ja keskittyä reissuun :saint:

mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Huomenta:)

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista ja osanotoista. Tänne oli hyvä tulla, vaikka aikaa vasta näin vähän kulunut. Ei omaa elämää kuitenkaan saa jättää elämättä, vaikka vähän siltä kyllä tuntuisikin.

Hyvää ystävänpäivää myös. Vaikkakin vähän myöhässä. Eilen en kertakaikkiaan saanut viestiä läpi ja kyllä kenkutti.

Rouva Pikkumyy kyseli, onko niitä jälkitarkastuksia vielä tulossa. Mulla on 27.3. Jotenkin tuntuu, että sinne on ikuisuus aikaa :headwall: Terkkarille soittelin kuulumiset, kuten sovittiin ja mokoma kielti kaiken muun touhuamisen, paitsi kävelylenkit, mutta ei hikeen asti saa vetää niitäkään. Minä kun kuvittelin, että voisin pikkuhiljaa aloittaa tuon kuntoilun ja painonpudotuksen, mutta mitä vielä, ens kuun loppuun sohvaperunana oloo. Ei tule mitään. Pakko saada tehdä jotain, tai muuten en selviä tästä ikinä :ashamed:

Tänään on jo parempi aamu. En ole itkenytkään yhtään. Siivota kyllä aion, vaikka olis kuinka rasittavaa. Muuten ei mahdu villakoirien ja romukasojen sekaan. Nukuin yönkin hyvin. näin ihanan hassua unta, tai kaippa pariakin. Niissä unissa kaikki oli hyvin ja mulla oli iso maha. Oli kai tammikiu, kun jostain syystä raahasin joulukuusta epätoivoisesti ikkunankautta ulos :LOL: Toisessa taas näin pienen enklipojan, joka sanoi, että kaikki on hyvin, että älä äiti enää itke. Sit hän lähti isompien matkaan. Olen nähnyt usein unta menettämistäni vauvoista. Isoksi kasvaneina. Kai se on jotain alitajunnan työskentelyä.

Luin, että joku muukin nähnyt unia, sellaisia jotka toteutuneet. No minäpä uskallan sen siivittämänä kertoa oman välipäivinä näkemäni painajaisen. Olin synnyttämässä, jotain todella pientä ja haurasta. Sain vauvan jolla ei ollut päätä ollenkaan ja jonka raajat olivat kummaliset koukerot. Jotai muutakin siinä oli, mutta en enää muista. Eka ultra oli pari päivää tästä ja minähän pelkäsin, etä kaikki ei ole hyvin. Silloin ei kuitenkaan vielä voinut anankefaliaa nähdä. Diagnoosin kuultua kuukausi tästä, saatoin vain todeta, että uneni kertoi minulle jo karua totuuttaan.Toivon todella, että viimeöinen uni voisi joskus olla totta ja saisimme talvi tai kevätvauvan. Tai mihin aikaan vuodesta tahansa, kunhan seuraava saisi syntyä ja elää hyvän elämän.

JJ-t Hyvää matkaa ja nauti oikein täysillä siitä. Ihan tulee matkakuumetta itellekkin, kun ajattelee, että Italiaan pääset käymään :) Harmi, kun testissä ei mitään sen kummempaa näkynyt. Noi eri kulmissa ja valoissa tikun tuijottelut on niin pahuksen tuttuja juttuja :|

ElinaMaria tuon saman aikajakson olen huomannu olevan se, jolloin rähjään kotona ihan turhistakin asioista ja itku on ihan kurkunpäässä. Eikä edes jää sinne, vaan tulee kun tuulenpuuska kesken kotitöiden.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave: Eikä niitä plussapalleroita parane jättää lähettämättä jokaiselle tähän pinoon :flower: *kerää kaappiin valmiiksi muutamia*

 
"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
saan kulkea rajalla ajattomuuden.
Olen henkäys tuulen, tähdenlento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotan teille hyvää yötä."

-Eino Leino-


tämä on kaunein runo mitä olen lukenut ja kosketti oikeassa paikassa juuri keskenmenon jälkeen :saint: tämä on varsinkin sinulle lumi-marja olet kokenut kovia :hug: aiemmin tavattiin kun kirjoitin tämän keskenmeno palstalle:eek:len todella pahoillani!
 
JJ-t tuo runo pysäyttää joka kerta, se ei vanhene, se ei kulu, sen vaikutus ei heikkene. Tuo samainen runo oi enkelityttöni kukkavihossa, jonka hänen haudalleen laskimme. Siihen liittyy muistoja, surua, ikävää, lohtua. Kaunis kaiken kaikkiaan.
 
Eli tervehdys taas ihanaiset!

Kiitos vielä onnitteluista


Tervetuloa Lumi-Marja...
Niin kovia olet kokenut
Tuolla ylhäällä tiedetään että olet erittäin vahva ihminen. Olenkin laittanut sulle yv:tä, halusin jotenkin sua yrittää tukea kun keskenmenopalstalta osui tarinasi silmiini

Ja juu, minä se olen se "noita" täällä, joka oon enkelipoikamme kuoleman jälkeen alkanut nähdä jos jonkinlaisia enneunia...



Julietta: Ilmavaivat todellakin ovat raskausoire



Mitäs muuta... Voimia tahdon toivottaa teille kaikille, ja kärsivällisyyttä kovasti

Tahtoisin niin hirmuisesti viedä teidät kaikki tuonne odotuspuolelle!



AI JUU! HYVÄÄ EILISTÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!!


Kone takkus illalla, ja nyt vanhalla täällä näpyttelen



:MyAngels ja niin rakas rv 6+0
 
Oli vaan pakko tulla kertomaan, että eilen ku oli niin mahtavat ovis kivut ettei tosikaan eikä koskaan aikasemmin oo tollasta ollu
niin illalla en ensin saanu ovistikkuun ku haamujen haamujen haamun... luin ton pakkauksen enkun kieliset ohjeet ennenku heitin sen pissan menemään... ja ja kun eroa ohjeistuksessa oli niin tein toisen testin enkunkielisten ohjeiden mukaan niin sain kun sainkin selvemmän viivan
että ei kyllä tarttee ihmetellä miks ei viivaa tuu ku ohjeet on suomennettu päin :whistle: ollaan kyllä hyödynnetty nyt tätä oletettua ovista ihan ystävänpäivän kunniaks
. Olishan se hienoa, jos tärppäis tästä ja kaikki menis hyvin, niin marrasvauva olis saanut alkunsa ystävänpäivänä
No ens viikolla on ne verikokeet että näkee onko edes mahdollista toisen takertua tuonne massuun
täytyy vielä kuitenkin tikutella tässtä jos vaikka viiva vielä vahvenis...

Tosta kivusta vielä, outoa kun se aamusta repi oikeelta ja iltapäivästä rupes repii vasemmalta, välillä niin kovaa että sai melkein kaksinkerroin olla ja vielä kylässä oltiin
on siinä saattanu kaveri olla vähän hämillään :LOL: ja voi juupeli, että oli kipeet tissit. Onko noi oikeesti "normaaleja" oviskipuja kun ei oo koskaan aikasemmin ollu


JJ:ttoi runo on tosiaan niin koskettava
muistan tuota lukeneeni moneen otteeseen kesäkuussa
Hauskaa reissua sinulle


MyAngels hyvää matkaa odottajien puolelle, käythän kuitenkin meitä aina moikkailemassa
oon niin onnellinen sun puolesta, toivottavasti sitä itekin sinne toiselle puolelle pikku hiljaa pääsee


Tökkii tää sivusto tai oma liittymä niin, etten pääse edelliselle sivulle kattomaan kirjotuksia
joten jää nyt kommentoimatta.

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille
täällä etelässä ainakin sääkin suosii, pitkästä aikaa aurinko näyttätyy pilvien takaa ja pikkupakkanen vaan piristää... täytyy ruveta vetämään pikkusikeet ku esikoinenkin nukkuu, niin että kuorsaus kuulee kahden huoneen päästä
 
Moi!

JJ:t, oikein hauskaa ja rentouttavaa lomaa sulle! Italia on mun lempparimaa, voi että olis kiva lähteä itsekin matkalle...Nauti hyvästä ruuasta ja viinistä! Vaikka raskaana olisitkin, niin ei ne alkuraskauden muutamat viinilasilliset mitään haittaa pienelle tee. Pidän peukkuja, että plussa tulee!

Lumi-Marja, hienoa, että pystyt jo katsomaan kohti tulevaisuutta. Toivottavasti sun enneuni toteutuu! :hug:

Orchid, onnea oviksen bongauksesta! Joo, ne kivut on joskus ihan kestämättömiä, mulla ainakin. Ja vihlontaa saattaa esiintyä sekä oikealla että vasemmalla puolella. Mulla itsellä rinnat ei yleensä ole arat, mutta vihloo sit sitäkin enemmän muniksista. Plussapuhuri sulle!!

daizz, tosi hienoa että neuvolassa ja lääkärissä oltiin vastaanottavaisia ja ymmärtäväisiä! Se tuki on varmasti tärkeää sieltäkin puolelta ja antaa itselle uskoa.

Elina-Maria, joo, tää palsta on kyllä niin hyvä höyryventtiili ja vertaistuen merkitystä ei voi yliarvioida, se on niin tärkeää! Mullakin oli km:n jälkeen olo, että aikaa menee hukkaan ja haluaisin HETI raskaaksi, mutta ihmeesti sitä ihminen sit tottuu kuitenkin siihen ajatukseen, että kyllä se vauva sitten tulee kun sille on oikea aika. Luulen, että sulla vielä hormonit heittelee niin paljon, kun km: sta on niin vähän aikaa, ja senkin takia mielialat vaihtelee ja on sellainen kärsimätön olo. Kunhan hormonimyrsky vähän tasaantuu, niin elämä helpottaa. Näin ainakin mun kohdalla kävi. Ihan yhtä paljon sitä vauvaa siis haluan, mutta jollain tapaa on vähän kärsivällisempi fiilis. Tsemppiä, kyllä se siitä! :hug:

Katherine, Julietta ja Sonja74, pidän peukkuja että plussa sieltä pärähtää teidän kaikkien testiin! :heart:

Epsu, en vissiin toivottanut sulle onnea lainkaan työnhakuun! Samassa veneessä taidetaan olla, tuloksia odotella? Tsemppiä, toivottavasti saat sen duunin!

Kaikille muillekin tsemppiä ja positiivista mieltä, ja olen MyAngelsin kanssa kyllä samaa mieltä, mä haluaisin NIIN siirtyä sinne odottajien puolelle, mutta haluaisin teidät kaikki sinne mukaan, jotta vois tutulla porukalla seurata sitten raskauden etenemistä! =) Joten päämääräksi kaikille nyt sitten se, että tällä porukalla raskaudutaan ja perustetaan oma ryhmä odotus-puolelle!

Mukavaa viikonloppua kaikille, en ehdikään varmaan ennenkuin ensi viikolla koneelle, kun lapsipuolet tulevat talviloman viettoon ja aika menee aikalailla heidän kanssaan puuhaillessa, puhumattakaan siitä että tietokone on jatkuvasti varattu!

 
katherine,
toivoahan on niiiin kauan ennen ku se täti saapuu ja jospa se kurvaiskin ohi ja tuliskin vaikka tänne!
otan vastaan nyt ihan mielellään...tai no edes ens viikolla.
tsemii plussaan!

millimenninkäinen,
miks annettiin tuo 2kk taukoaika? tai oliks jotain perusteluja?
koita keksiä jotain uutta tekemistä ajankulumiseen!
ite oon purkanu pahimmat hormooniheitot, kuumeilut ja ärsytykset urheiluun!
painoakin on lähtenyt! vaikken sitä nyt niinkään hae kun vauva olis edelleen haaveissamme...
Niin, ja ole täällä meidän kanssa. Niinhän mäkin täällä vaan roikun...

daizz,
mukavaa kun olet noin positiivinen, hyvä että kiva lääkäri sai sinut noin hyvälle tuulelle!
Kyllä asenteilla ja sanomiselle, tyylillä yms on yllättävän paljon merkitystä.

MyAngels,
ihanaa kun tulee nyt näitä hyviä uutisia! Monella on niin paljon kipua, tuskaa ja surua, että
sinun uutiset varmasti auttavat jaksamaan.

JJ-t,
juu reissussa vaan kaikki ilot irti! Nauti ja rentoudu.

Orchid,
mulla tökki eilen illalla niin..ett annoin olla koko palstan ku kaikki hävis mitä kirjoitin...

).(
ei mitään...odotan ja toivon niitä menkkoja JO ens viikoks...ett jos olis se vanha kunnon
kiertorytmi palautunut...
sit voidaan heittää kumit kaappiin! Onkohan enää edes mahdollista tämän vuoden puolella synnyttää?
taitaa just olla, joulukuu vai miten nyt sit meneekään, no minkäs sillä on väliä.
vaan silti vähän jänskättää, uskallanko? mitä jos TAAS käy huonosti...no sille emme sit mitään voi. Ja pakkohan sitä on uskaltaa, muuten on vähän vaikea raskautua...
Onneks tuo mies on niin jalatmaassaseisovaatyyppiä, se auttaa näissä asioissa.
Ja osaa se sit tosi paikan tullen olla tukenakin.

Mukavaa viikonloppua!
Palataan joskus ens viikolla...
 
Heips! Ihanaa perjantaita!!!

JJ-t: Hauskaa matkaa!!! Itsekin kaivoin juuri viime kesän lomakuvat, kun tuli niin kova kaipuu rannalle ja lämpimään... Ulkona on niiin vilpoista!!! -2 näyttää mittari ja on olevinaan niin kylmä, vaikka viime vuonna tähän aikaan oli ainakin 20 astetta pakkasta. Mä varmaan jäätyisin jääpuikoks jos ois niin kylmä.

Sonja ja Katherine: Eiköhän me sitten plussata!?? Tai ainaskin te!!

Sonja: me mennään kyllä aina niin samoilla päivillä, vaikka mulla noi keirrot heittää tosi paljon! Tsemppiä!! +++++++++++++ :whistle:

(.) Ei uutta, ei oireita... jos noita ilmavaivoja ei lasketa... En kyl tiiä. Kohta pitäis lähtä töihin ja kiinnostus jälleen ihan kymppi! :headwall: Onneks parin viikon päästä on lomaviikko niin saa olla rauhassa. :LOL: Ajateltiin että jos lähettäis vaikka lasketteleen sitten.. JOs tulee plussa niin en kyl taida uskaltaa... ;) Ajateltiin myös mennä pankista kyselemään lainaa... ois talonrakennusta suunnitelmissa... Oi, saiskin sitten vähän muuta ajateltavaa...
 
Moikka kaikille!

Ilmoittaudun mukaan ketjuunne. Olen 25 v. 1 v 3 kk pojan äiti ja toivomme toista pienokaista perheeseemme. Kolmannella kierrolla tärppäsi mutta valitettavasti se meni varhaisessa vaiheessa kesken. Tämä tapahtui tammikuussa. Keskenmeno oli kova paikka, vaikka tapahtuikin niin alussa :'( Elämä kuitenkin jatkuu ja vauvahaaveet vaan kasvavat...joskin nyt oon sisäistänyt paremmin ajatuksen "tulee kun on tullakseen" =) Eli ei hättäillä mutta kuitenkin :LOL:

Nyt koitan vähän päästä kiinni teidän juttuihin :wave:
 
perjantai..ihanaa B)

jj-t: voi vide, ihan SAMAT "oireet" mulla kuin sulla ja testi nega (mutta niinkuin sanoit jossain kulmassa, jossain valossa 5min tuijotuksen jälkeen voi kuvitella..) joo...eikö nyt vedetä plussat molemmat!!! Oikein hyvää reissua sulle, luet varmaan tän vasta kuin tulet (jos silloinkaan mut anyway)
diodium kiitos plussapuhureista!! Ja pamu k kiitos sinullekin, aina tulee hyvä mieli kun jotkut jaksaa kommentoida ja tsempata :heart: ja lähetän ilomielin tädin sinne!!
Kun sitä toivoskelit.. on ne miehet huippuja..osaisinpa itekin seisoa jalat maassa, mutta enpä osaa..kompastuu sit kovemmin,mutta no can do..

julietta miten niin te! ME!! sinä, jj-t, minä, sonja.... ym. ym- plussataan!! ja heti seuraavasta testistä!!+++++++ :heart:
säde82 paljon tervetuloa! :heart: :hug: osanottoni kokemuksestasi. Kai se sitten vahvistaa... niin sitä kai uskoo :whistle:

Itellä just tollasia selän ja vatsan viiltelyä, palelua, kuumeinen olo, silmät kiiltää (työkavereiden mielestä) ja niin sitä plussaa toivoo.. mutta hiljaseks vetää kun viimeks plussa oli selkeä jo yhden päivän menkkojen oletettujen alkamispäivän jälkeen ja nyt ei mitään... siis todella piinallista, mutta epätoivo ja toivo kamppailevat kovin sisällä.
jotenkin sellainen olo
etten enää kestä yhtäkään kiertoa ilman raskautta ei enää ei enempää............. puolivuotta saa riittää... miten apua, millasia tunteita.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Rouva Pikkumyy Hyvä, että sait nyt jälkitarkastusajan :hug:

AinoAmanda Ihanaa, kaikkea hyvää odotukseesi :heart:

masukki08 Hyvä, että pääset verikokeisiin. Toivottavasti niistä ei mitään löydy ja pääsette jatkamaan yritystä. Hienoa, että pääset heti sitten seurantaan. Onnea koiravauvan hakuun :heart:

Lumi-Marja Voi, kovin paljon on yhdelle ihmiselle ja perheelle annettu kannettavaa :'( Pahoittelut ja paljon voimia suruaikaan :hug:

Betania Pahoittelut tädistä :hug: Jaksamisia, varmasti tunteet on nyt todella pinnalla, kun olisi laskettu aika käsillä :hug: Voimia :heart:

katherine Älä lannistukaan ++++++++ :whistle:

erzi Tärppionnea uuteen kiertoon!

millimenninkäinen Tsemppiä taukoiluun :hug: Kovasti voimia :heart:

Sonja74 +++++++ :whistle:

daizz Ihania uutisia, hirmuisesti tärppionnea teille :heart:

ElinaMaria Hyvä, että vuoto on loppumassa! Ja anna tulla vaan kaiken pahan mielen ulos, meistä jokaisella se on jossain vaiheessa :hug:

JJ-t Plussatuulosia matkalle mukaan

Orchid- Voi, toivottavasti nyt tärppäsi db Hienoa, että sait ovisplussan, pitäis varmaan sinne valmistajalle laittaa palautetta huonoista ohjeista ;)

pamu K Toivottavasti täti kurvaa kylään ens viikolla ja pääsette tositoimiin.

Julietta ++++++++ :whistle:

Säde82 Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan :)

(.) Mitäpä mulle.. No edelleen palelee, päätä on särkenyt eilisestä asti, maha alkoi tänään pitää meteliä.. Viikon kuluttua oon asiassa viisaampi. Meillä oli sitten isommilla pojilla molemmilla korvatulehdukset ja lisäksi keskimmäisellä nielutulehdus. Elikkä lääkekuuri molemmilla. Kuopuksen korvat oli onneksi jo tervehtyneet. Luulen, että itellä samaa tautia pukkaa ja nuo oireet johtuu siitä. Mutta katotaan sitten viikon kuluttua. Eilen jo apteekissa meinasin testin ostaa, kun hain lääkkeet pojille, mutta jätin vielä sinne. Eipä tule liian aikaisin sitten testattua.

Kaikille mukavaa viikonloppua!
 
Sain luettua ketjun viestit mut arvatkaapas vaan muistanko enää mitään :whistle: Kaippa tää tästä kun porukka tulee tutuksi =)

Joku kirjoitteli ilmavaivoista...no mulla just siinä km johtaneessa kierrossa oli ilmavaivoja ja paljon eli ehkäpä se on merkki plussasta =) Muita oireita silloin oli runsas valkovuoto ja siinäpä ne sitten olikin :whistle:

Nyt en usko että raskaus on saanut alkunsa...ei mitään sellaisia "tuntemuksia" :/ Ja sitten jos joskus menkat jää tulematta niin testata en aio heti vaan odotan maltillisesti (siis lujasti ainakin yritän) ettei sitten taas tuu pahaa pettymystä :/
 

Diodium aivan niin - hormonit! Mä olin unohtanu ne kokonaan! :p Nehän ne varmaan aiheuttaa näitä mielenvyörymiä. Ja juu, saanhan mä olla surullinenkin vielä, mut en jaksais! Musta tuntuu et mä en vaan jaksa ja mua ei huvita olla surullinen. Mun avopuoliso on jo huolissaan ku mä oon joskus ihan masiksessa ja joskus taas aika maaninen...

Mut mä haluan silti raskaaksi-nyt-heti-kiitos. toimiikohan se jos mä vaan hoen tosi paljon: MUTKUMÄHALUUN, MUTKUMÄHALUUN, MUTKUMÄHALUUN!!! =)

Kiitos berry76, hyvä että täällä ymmärretään mun tarvetta päästellä höyryjä... :)

Jahas, taitaa olla se maaninen vaihe nyt päällä...:whistle: Nyt menen tekemään avopuolisolle kakkua kun juhlitaan sen synttäreitä tänään! :wave:
 

Yhteistyössä