Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

perjantaita kaikille...
Voi mikä keli on ulkona ollut koko pvän..mut tässä tukkosessa olossa ei oo ulkona tullu oltua ku hetki...Huomenna mä meen jo ulos...jos kävis vähän jäällä käppäilemässä muksujen ja koiruuden kanssa.Ois huomenna viel tämmöne keli...ni nam.

Dioidium...Juu kyllä lääkärien tuki ja semmonen oikeenlainen asenne auttaa...eivätkä tuomitse heti ja kaada toisen haaveita kumoon...kyseli vain et olenko henkisesti valmis uuteen raskauteen..ni tuumasin...että se jos joku toisi ilosia ajatuksia ja tuntemuksia.Vaikkakin kyllä vois nuo km pelottaa taustalla.

Pamu k...Juu todellakin henkäsin helpotuksesta. Kun oli niin ystävällistä ja rentoa asennetta tuolla neuvolassa ja lekurilla.Itsekkin miettinyt kerkiikö vielä tämän vuoden puolella vai meneekö ens vuodelle...hmmh...ei taida...ihan vielä...vialä on pienet tsäänssit tälle vuojelle...Me ei olla käytetty kumeja...ku muutama...ne o nii...hmmh...inhottavia...turhia :p Ku ei tarvii tautejakaa ehkästä..näi vakisuhteessa ;)
Tosissaan..miten nuo miehet on noi tyyniä..jalat maassa niin ku on tuo minunki ukkoseni...muutenki niin tasapainonen.Miten ne pystyy siihen??!!No ehkä niillä ei noi hormoonit oo semmosia mitkä pistäs päätä sekasin..tai ne ei ainakaan heittelle niin kun naisilla tuon kierron takia..jne...En tiiä...en oo nii fiksu :/

Säde82...otan osaa suruusi...Tervetuloa tänne meijän joukkoon joka tapauksessa.Taidat olla saman ikänen kun minä. ;) Minä tosin vkon päästä siirryn seuraavalle ikävuodelle :p Minulla viimesin km...todettin tammikuun 4pvä...Vaikka oli jo vko ennen sikiön sydän lopettanut lyömästä 8+4vkoilla...raskaus siis oli jo 9+3 .Niin ja sitä edellinen 9/07 oli varhasempi...heti plussauksen jälkeen.

Berry76...kiitos samoin..tärppi onnea teillekkin. :heart: Toivottavasti pojat paranee pian.

ElinaMaria...Mäkin haluun raskaaks mahollisimman pian...ois niin ihana kasvatella kumpua tunteella...ja miehen kanssa olla onnellsia pienestä alusta..on se niin mahtava tunne...ei sitä mikään voita.

Jotku puhu niistä unista...mä nään kanssa paljon enteitä ja tunnen myös monia asioitajoit asitten tapahtuu lähipiirissä muille...joskus tunen jopa mitä itelleni on vastaan tulemassa.Esim ennen äitini viime keväistä äkillistä kuolemaa kolarissa...pelkäsin auton kyydissä joka ikinen kerta...pelkäsin kuolevani joka reissulla kun auton kyytiin hyppäsin.Tunsin että aúto ei ole turvallinen...jotain tapahtuu vakavaa.Ja niinhän äiti sitten nukkui pois viime pääsiäisenä autokolarissa.Siitäkin pian jo vuosi..on ollut rankkaa aikaa todella...mutta ihana kun on tuo mies..joka osaa olla läsnä..kainalona...tms...se on onni..ja nuo lapset...
Niin ja aikasemmin mulla ollut tunne mun ja tän miehen kanssa ollut että ei lapsia meille tule...Mutta nyt viimesen vkon..mun tunne sitä kohtaan on muuttunut...että kyllä me saadaan olla isi ja äiti yhdessä vielä joku pvä...ihan varmasti.Toivotaan että tää tunne pitää paikkaansa...mä toivon ja rukoilen...mä tosiaan haluan olla sitä yhdessä tuon miehen kanssa enemmän kun koskaan ikinä.
Näitä on paljon mitä oon ennen nähny ja tuntenu...Ne on nii hurjia ja pelottaviaki juttuja...varsinki ku ne käy toteen...ni huh...kyl aina muistuu ne tuntemukset ja unet mitkä on sitä asiaa enteilly.
Niin ja olosta...tukossa oon mutta muuten on hyvinki normaali olo..mitä nyt 2 kk ei oo ollu.Ihan hyvä olo siis...oikeestaa mukava olla vähä vireessä.Vaikka henki ei nenän kautta kuljekkaa.Kyyl tää tästä...

Kaikille Plussia....++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart: :heart:
Mukavia vkonloppuja ukkojen ja lapsukaisten kanssa. :heart:
 
moikka!

ja hyvää viikonlopun alkua itsekullekkin!

JJt on varmaan jo reissussa mut hyvää reissua silti :D

millimenninkäinen: :hug: kurjaa kun pitää taukoa pitää.

Daizz: Hyvä että mieli parempi =)

Berry: Pikaista paranemista teille!

Ite oon siivonnu kun hullu koko iltapäivän.. jos kohta veis koiran lenkille.. ja sitten koko illaks telkun ääreen :LOL:
Mies ja poju lähti mummolaan tänään.. itellä aamulla töihin meno. hiljasta on..

Ja omaa kroppaani en ymmärrä.. eilen sain vaan haaleen viivan ovis testiin.. tänään aivan tajuttomat kivut, mutta testissä ei edes sitä haamua :eek:
no jospa ens kierrosta :whistle: mies oli jo että eivät lähe mut sanoin että tottakai lähteevät.. se tärppää sitten kun on tärpätäkseen..

nyt tosiaan sinne lenkille!

niin ja Säde: lämpimästi tervetuloa, :hug:
 
daizz Ihanaa, että sulla on jo parempi mieli :hug: Ihanasti kerrot miehestäsi =) Unista, niitä itekin välillä oon nähnyt, mutta yleensä ihan epäolennaisista asioista..

Danjuska En ole ovistestejä ikinä tehnyt, mutta oliko se niin, että kun plussa tulee, ovis on siitä vuorokauden kuluttua? Kyllä mä niihin sun tuntemuksiin enemmän luottaisin :heart: Tärppionnea tähän kiertoon :hug:

Julietta Joku haluaisi kommentoida meidän juttuja tai kirjoittaa omia kokemuksiaan, mutta ei ole kirjautunut tai siis ei ole nimimerkkiä hänellä.. Tulee sitten vaan tyhjä viesti.
 
Kyselisin semmosta niiltä jotka plussanneet km:n jälkeen et kuinka nopeesti raskauduitte km:n jälkeen? Alkaa iteltä jo usko loppumaan, vaikka lekuri sano et herkästi tärppää km:n jälkeen uudestaan. Ei ainakaan mun kohalla ole helppoa..
 



Haaveissa esikoinen

ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 3/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 3/28
Riine.......................KM 10/07..............................KP 6/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 8/29
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 20/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 23/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 29/40
Katherine...............KM 06/07.................................KP 30/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 32/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 33/-
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 38/30

Haaveissa toinen

Sade82..................KM 01/08
SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 9/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 10/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 13/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 17/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 27/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 38/-
Mariq......................KU 07/07.............................KP 44/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 1/-
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 13/30
Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 13-14/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 17/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 20/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 22/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 44/27

Haaveissa neljäs

Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 22/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 25/-

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99 (15+5 tyttö ),11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92


Haamuilijat

Julietta


 
morning!



[/b]JJ-T mitä mitä..sulla päivä jo noin paljon yli... apua apua, millasia tuntemuksia?? Saako kysyä minkä ikäinen oot?
Mulla kaks päivää nyt yli kierto (mutta on venynyt aina välillä) ja tuntemuksia on! Mutta mihin ne sit liittyy..mene ja tiedä. Mä olen 26v.
erzi joo mulle kans lekurit sanoi että vallan helppoa sit raskautua km:n jälkeen..ja nyt puoli vuotta, siis PUOLI VUOTTA!!! mennyt jo .... :'( tiedän että monet joutuu vielä kauemmin ja muuta mutta tää hajottaa todella..niin kamala tunne välillä ettei oikeesti ikinä saada.. :'(

danjuska ovistesteihin en ite enää luota..ei oo näyttäny vaik ollukin ja ne viivojen tulkinnat..aarhg!! Luota omiin fiiliksiin vaan! :heart:
mä alan nyt vähän siivota, kun eilen jäi kokonaan..oon nukkunu 13 tuntia putkeen..ah, kuinka hyvää teki! lauantaita, kylmää sellaista!
 
Huomenta kaikille!

Argh, täällä tuli täti kylään täysin yllättäen ja pyytämättä. :kieh: Kierrolle tuli pituutta km:n ekasta vuotopäivästä laskien 44 päivää. Ehti olla jo toiveikas olo mutta niin se täti vaan mut löysi. Olisin kysellyt sellaista, että minkälaiset menkat muilla on ollu keskenmenon jälkeen? Mulla on ihan oudot, tiputtelee vaan eikä minkäänlaisia menkkakipuja, toisin kuin aina muulloin. Lämmöt on laskeneet kyllä 0,5 astetta eilisestä, eli en oo raskauden suhteen ollenkaan toiveikas enää. Mutta kummastuttaa vaan toi menkkojen uusi olomuoto.

Taas oli omanapaista tekstiä, mutta kovasti toivon tsemppiä ja plussaonnea kaikille kuumeilijoille :heart: :heart:
 
Kaa
Itselläni km:n jälkeiset kuukautiset olivat aikalailla erikoiset, monen muun kokemuksiin verrattaessa. Kestivät 10 päivää, olivat hyvin runsaat ja hyvin kivuliaat. Tätä ennen oli siis tehty kaavinta 32 päivää aikaisemmin.
 
nyt taas sai aihetta huolehtia lisää... Rinnat ei ole läheskään niin kipeät kuin eilen. Mahaa ei enää vihlo eikä selkäsärkyäkään ole tänään ollut. Pientä etomista on ollut, mutta muut oireet tuntuu hävinneen :( Toivottavasti ei enteilisi pahinta :'(
 
Tapsu85 pidän peukkuja! d b :| toivotaan, että kuvittelet vain. Kun olin raskaana, niin mulla ei oikeastaan ollu minkäänlaisia oireita ollenkaan... ei se välttämättä merkkaa mitään.

Saa nähdä miten mulla noi kuukautiset alkaa... mulla on aina ollu tosi epäsäännöllinen kierto. Voihan se olla et jos se nyt tän raskauden myötä olis muuttunu säännöllisemmäks.

Mut mulla loppu se jälkivuoto! :D nyt mä odottelen vaan innolla et millon tulee ekat kuukautiset. oon kyllä lähdössä kuun vaihteessa ulkomaille reissuun, toivottavasti ei tuu just sillon! (mun tuurilla tulee...) :eek:
No, pääasia että tulee ja sit pääsee tutkailemaan fiilinkejä että tuleekos niitä oviksia ja nappaiskohan heti?!

Mut en mä ajattele, et se nappaa heti. Ja en aio pettyä jos ei nappaakkaan.... kyllä mä osaan ehkä olla kärsivällinen.

Mä TIEDÄN et täällä on sellaisia naisia, jotka ovat taistelleet lapsettomuuden kanssa ja keskenmenojen kanssa paljon. Ja te vieläkin jaksatte yrittää, niin se jotenkin saa mutkin ajattelemaan, et kyllähän mäkin selviän tästä ja jaksan odottaa ja yrittää. :hug:

Mutta mä toivon, että mä en olis yksi niitä ihmisiä, joilla olisi ongelmia lasten saamisen kanssa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Enhän mä myöskään koskaan ajatellut, että mun syntymätön lapseni olisi ollut kehityshäiriöinen ja kärsisi tosiharvinaisesta potterin oireyhtymästä... maailmasta kun ei koskaan tiedä. :(

Mut vanhemmat ja anoppi on tulossa kylään, nyt pitää alkaa siivoamaan. .... :p

hei-hei! Mukavaa lauantaita! :wave:
 
Täällä vuoto loppui myös eilen kokonaan, kiva,kiva! Valkovuotoakin on normaalisti, jospa kierrot tulisivat nopeastikin normaaleiksi! :saint: Minulla säännöllinen 28-30vrk:n kierto ollut aina. Ensimmäiset menkat km:n jälkeen varmaan voivat olla joko tosi runsaat tai sitten niukat.

Eilen pidin taukoa urheilusta, mutta tänään taas tosi reipas lenkki , miehen kanssa yhdessä! :heart:

Raskausoireista: Kyllä ne normaalissakin raskaudessa voivat vaihdella eri pv:nä, näin muistaisin olleen itsellänikin silloin joskus kauan sitten. Mutta km:n kokeminen , kyllä varmaan laittaa ihmisen tosi varovaiseksi!

Miten nopeasti olette raskautuneet normaaleissa-km päättyneissä raskauksissa? Minä nuorempana 1-3 kierosta, nyt tässä km:ään päättyneessä raskaudessa 4nnessä kierrossa, aika nopeasti siis , vaikka ikääkin jo on. :heart: Ja ihanaa , että edelleen kannustavasti suhtauduttiin raskauteen km:n jälkeenkin, mutta kai se jälkitarkastus on kuitenkin odotettava????

Ihanaa lauantai pvää kaikille! :hug: :flower:

Terveisin Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kaa
Heips Rouva Pikkumyy, mukava kuulla että vuoto on loppunut ja parantuminen on muutenkin päässyt hyvin vauhtiin. Itselläni tuo keskenmennyt raskaus alkoi yrityskerralla 2. Eli nyt mennään samoja aikoja kuin silloin plussaa odotellessa, tavallaan. Toivottavasti tämäkin yk 2 on onnekas. Ei vaan tunnu yhtään siltä... Mutta ei se tuntunut viimeksikään. Ehkäpä tämä tuore km saa varovaiseksi ja hieman pessimistiseksi. Hiljaa hyvää tulee.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
JJ-t (kerrankin meni nimimerkkisi oikein, anteeksi aikaisemmat mokat!) Hyvää Italian-reissua! Oon ihan kade, matkakuumetta pukkaa... Toivottavasti saat tuliaisina sen plussan!

Kathrine ja Julietta Juu, nyt otetaan vihdoinkin ne plussat! :hug:

Tapsu Eihöhän pienelläsi ole kaikki hyvin, toivotaan näin! :hug: Mulle(kin) lääkäri on sanonut, että samankin ihmiset eri raskaudet voi olla keskenään täysin erilaisia.

Rouva Pikkumyy ja Elinamaria Kiva kuulla, että vuodot ovat loppuneet! Mulla esikoisen raskaus tärppäsi tokasta kierrosta, ja kesäinen tuulimuna tärppäsi heti ekasta kierrosta. Ja varmaan siksi onkin nyt tosi turhautunut olo,miksei nyt tärppää... Jo puoli vuotta mennyt...

Oma napaa... Eilen testasin negan illalla, nyt mies on ostamassa testejä. Hieman on tuhrua tullut, joten pahinta pelkään. Jos nyt oikeasti täti tulee olo on kyllä tosi surkea. Semmoinen olo, että tuo tuulimuna kaavintoineen pilasi koko kropan ja laittoi sen epäkuntoon. :headwall: Mutta vielä on onneksi toivoa, jänskättää!

Aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
nyt taas tuntuu niitä oireita enemmän =) taisin säikkyä liian nopeasti :ashamed: . Kyllä yksikin keskenmeno saa säikyksi, mutta kaksi taitaa tehdä ihan vainoharhaiseksi. Molemmat mun keskenmenot alko niin että oireet väheni.
 
Mulla km:n jälkeen meni 7vko enne kun kuukautiset alkoi.Olivat melko runsaat ja pitkät, ei niinkään kipuja ollu.
Katherine mulla menny jo kans se 6kk eikä mitään ole tapahtunut.
Meillä ei ollu mitään esteitä et saatiin alottaa yritys uudelleen heti jälkitarkastuksen jälkeen, kun en tarvinnut kaavintaa ja kaikki oli ok. Mut eipä uudestaan ole sitten tärpännyt ja vauvaa yritelty jo syksystä 06 alkaen. Hermoja kysyy välillä.
 
Onnea Julietta! :heart: :heart: :heart:

Epskeps :attn: Laitatko mulle huomiselle kp 4.. kiitos! Oli vissiin mennyt ohi mun aiempi viesti.

Säde82 :hug: tervetuloa mukaan!

Sonja toivottavasti se tätsy ei löydä sun luo.. :heart: tiedän tuon toivottoman tunteen..

En jaksa nyt pidemmin kommentoida.. pitkän aikaa ollut into pois näistä hommista. Näinköhän kahden vuoden toivoton yritys on vihdoin ja viimein alkanut lannistaa. Tänään aloitin taas Clomit, eli kontrolliultraa odotellessa..

Mukavaa lauantaita!!!! :wave:
 
Nti Kesäheinä Pahoittelut tädin saapumisesta :hug: Mulla kesti 'jälkivuoto' melkein 11 viikkoa ja sitten alkoi kuukautiset, oli semmoista tuhruilua alussa ja lopussa, kivusta en osaa sanoa. Mutta hirmu lyhyt oli ensimmäinen kierto, eli kylläpä tuo km taitaa laittaa ainakin jollain lailla sekaisin.

Rouva Pikkumyy Hienoa, että vuoto on loppunut ja alkaa hormonitoimintakin olla kunnossa :hug: Mä olen myös aika nopeasti tullut raskaaksi, 1-3 yrityskiertoa, tuo km/ku myös heti kun oli mahdollista, sitä tietenkin toivon nyt tästäkin kierrosta.

Kaa Toivottavasti me molemmat plussataan ens viikolla :heart:

Sonja74 Harmi tuo negatulos, toivottavasti tuhru loppuu heti ja saat plussan testiin seuraavan kerran kun testaat :hug:

tapsu85 Voi, yritä olla liikaa huolehtimatta :hug: Tiedän kyllä, että se on varmasti vaikeaa. Lähetän sinne hirmuisesti oireita :heart:

Julietta Ihanaa, onnea haamusta :heart:

erzi Voima :hug:

(.) Eipä oikein ole nyt enää ollut mitään oireita. Jotenkin koko oma olo on sellanen, ettei tule tärppäämään, mutta yritän kyllä vielä toivoa sellaistakin ihmettä. Piinaviikko on edessä, hirmusesti tekis mieli testailla, mutta yritän venyttää sitä kyllä mahdollisimman pitkään.

Mukavaa lauantain jatkoa kaikille!
 
Katherine ihana kuulla olevansa kaivattu
Olen vähän hiljaiseloa pitänyt, käynyt vaan päivittelemässä.. On vähän semmoinen plääh-olo kun alkaa otollinen aika olemaan käsillä eikä tuosta miehestä ole mihinkään
Tuntuu että menee tämän kierron yrittämiset ihan ketuilleen, kun en nyt viittis käydä pakottamaankaan
Mies on ollut tän viikkoo nyt kipeenä, et on voimat vähissä kun on töissäkin joutunut olemaan kuitenkin. Mut katotaan nyt mitä tästä tulee.. taas kerran..

Toivottavasti se täti ei sinne eksy +++++++++++++++++++++ :whistle: Pidän peukkuja plussan puolesta!!


Neiti Kesäheinä mulla on ollu jokaisen km:n (3) jälkeen tosi runsaat menkat ja sitä ne on olleet sitten ainakin 3 kierron verran. :x

Julietalle lämpimät onnittelut
Pienelle kovasti tarrasukkia että masumatkassa kestää mukana :heart:

Erzi mekin ollaan jo kesästä -06 yritetty... Joten tiedän tasan tarkkaan
Samoin Empulle halit ja kovasti voimia sinne!!!


OmaaNapaa tuossa jo tulikin. Eli vähän hanskat tiskiin- meininkiä täällä
mut jospa tämä tästä iloksi muuttuisi...


 
Berry Kiitos haleista! Toivottavasti teillä on tärppi käynyt; muistaakseni ainakin ahkerasti yrititte ;) .

Emppu Voi, juu varmasti hyvin ymmärrät kun itsekin sieltä tammikuisista tipuit. :hug: Ja teillä jo noin kauan yritystä... Meillä sentäs jo yksi lapsi. Voimia sulle! Toivottavasti jo pian olisi teidän vuoro saada oma vaava!

Äh, ovikello soi...
 

Yhteistyössä