Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

Tervetuloa mukaan joukkoon, mimuli! :hug:

Rouva Pikkumyy: Meillä lapsettomuusongelma, eli raskaaksi olen tullut yhden ainoan kerran ja se oli juuri se kesken mennyt (ilm. tuulimuna) viime kesänä. Yritystä oli sitä ennen ollut reilu 2 vuotta. Nyt lasta toivottu kohta 3 vuotta, mutta ei meillä näytä onnistuvan yhtään sen paremmin tuon tuulimunan jälkeenkään. :( Mieli on tosi maassa. Sitä jaksaisi olla positiivisempi tuon km:n jälkeen jos tietäisi, että tulee nopeasti raskaaksi tai että ylipäätään tulee kyllä raskaaksi. Itse olen suurinpiirtein vakuuttunut siitä, että tuo tärppi oli jokin vahinko, joka ei tule enää meidän kohdallamme toistumaan. :headwall:

Katherine: Voi että, toivon niin kovasti, että teillä nyt onnistaisi! Pidän peukkuja!!! :heart:

).(: Kp 5 tänään, jos joku viitsisi korjata listaan. :heart: Olen vähän niinkuin luovuttanut nyt kyllä. On niin raskasta yrittää, haaveilla, toivoa, pelätä pahinta ja sitten aina pettyä.

Nyt jos sitten tästä kierrosta tärppäis, niin tulis marrasvauva tai jos seuraavasta, niin jouluvauva. :heart: Vähän mietityttää tuo loppuvuosi syntymäajankohtana, vaikka ei kai silläkään oo merkitystä, kun vaan lapsen joskus saisi!! Jotenkin vaan tuntuu, että ei sitä vauvaa saada kyllä tämän vuoden puolella ainakaan.

Onko teillä muilla mitään ikäkriisiä? Tunnen itseni tosi vanhaksi, kun ei ole yhtään lasta edes tuloillaan ja olen 28v... Aina haaveillut, että 3 lasta tehtynä, kun ole 30v. :D No ei se ihan mennyt suunnitelmien mukaan. Olis vaan kiva olla nuori äiti, mutta nuoruudesta on kai kohta enää turha puhua. :/
 
Onnittelut Julietalle ja Katherinelle! Eiköhän ne haamut siitä vahvistu!

Mulle voii laittaa kp1 täksi päiväksi. Osasin tätä kyllä aavistella jo muutaman päivän. Vähän olen pettynyt, mutta en kumminkaan ihan kamalasti. Oishan se ollut vähän liian hyvää ollakseen totta, että ois heti tästä ekasta yrityskierrosta tärpännyt... Ja nyt ainakin tiedän, että ruumis toimii jotakuinkin normaalisti. Eli uuteen yritykseen vaan!

Lämpimät halaukset ElinaMarialle, Rouva Pikkumyylle, Lumi-Marjalle ja Säde 82:lle. Ja tervetuloa mukaan!

Pahoittelut myös muille tädin yllättämille kanssasisarille! Ja parempaa onnea alkavaan kiertoon :heart:
 
Kaa
Betania, älä vielä stressaa tuosta iästä. En minäkään niin tee, vaikka ikää on jo 30... =) Ja onhan täällä minuakin vanhempia :D esikoisen toivojia. Miljoonasti lykkyä teille, olette jo oman osanne odottaneet pikkuista.
 
moro

julietta ja surusydän:
kiitos kysymästä ilta oli erittäin hauska ja myöhään meni :whistle: tai siis aikaseen :LOL: miten sen nyt ottaa.
mut ihana oli päästä tuulettumaan ja mukava oli herätä päiväunilta kun miesväki saapui kotiin ja alakrrasta kuulu että äiti! :D :heart:

Katherine:toivotaan että viiva vahvistuu :D
itelle on ainakin tullut kyseiseen testiin viivanpaikka. Mut toivottavasti se ei sulla merkkaa viivanpaikkaa pelkästään ;)

Mimulille tervetuloa!

 
Helou!

Lämmin tervetulotoivotus mimulille! ei se ikää tosiaan katso milloin kokee tunteen että lapsiluku olisi koossa, ja tosiaan suahan se ei vielä paina edes! :heart: kiitos plussapuhureista =)

tein (nolottaa ) uuden testin ja mieskin sanoi että "selkeä haamuhan se on! " ajatella että käytti sanaa "haamu" ihan tätä "meidän kieltä" :saint:
en voi uskoa..enkä ihan uskokaan..oottelen vielä päivän pari ja haluan sen tummemman viivan ennen kuin uskon plussaksi :snotty:
danjuska oliko sulla väriä siinä "viivan paikassa" ? tässä tokassa oli nyt väriäkin..hyvin hailakkaa tosin......... :snotty:
plussatestejä teiltä kaikilta toivoen ja itseltänikin :p terkuin katherine
 
ElinaMaria Kyllä sun kannattaa tosiaan soitella sinne neuvolaan, onhan sitä mukavampi lähteä reissuun, kun kaiken on todettu olevan kunnossa. Ja ihan senkin takia, ettei sitten reissussa tule mitään ikäviä yllätyksiä. :)

mimuli Pahoittelut keskenmenoistasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan :)

Betania Voi että, jaksuja sulle edelleen :hug: Kyllä teillekin vielä vauvaonni suodaan, aivan taatusti :heart: Ihmettelen kyllä, ettei teille ole mitään tutkimuksia tehty, kun kuitenkin noin kauan olette lasta yrittäneet. Etkö sanonut ettei lääkärin mielestä siihen ole syytä? Mutta nyt lähetän teille hirmuisesti tsemppiä ;) petipuuhiin ja tärppionnea tähän kiertoon :hug:

aili Pahoittelut tädistä :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!

Danjuska Hauskaa, että oli mukava ilta!

katherine Voi että, toivottavasti seuraavaan testiin tulee oikein vahva plussa :heart:

jonttu79 Plussaonnea huomiseen testaukseen :hug:

(.) Eipä mitään ihmeitä täällä, keskimmäinen poika on edelleen kuumeessa, tosi pitkään tuntuu kestävän vaikka on jo neljäs päivä menossa antibioottikuuria. Pikkuhiljaa päivät lisääntyy, perjantai on tähtäimessä, oon päättänyt etten aiemmin testaa vaikka mikä olisi :D


 
Moi,

en taida nyt oikein ehtiä kirjoittelemaan tänne, menee kaikki aika vahtiessa ettei poika satuta vasta leikattua päätään.

Täti tuli kylään leikkauspäivänä, ja nyt siis kp 12. Ovistestit käytössä nyt tässä kierrossa. Tädin tulo ei kyllä ehtinyt harmittamaan yhtään, oli niin paljon muuta mielessä.

Ansku

:wave:
 
Ansku: HUI! Mua tekee aina pahaa nähä kaikenlaisia haavoja! Menikö leikkaus hyvin? Tsemppiä teille ja pikaista paranemista poitsulille!!! :flower: :flower:

jonttu: ++++++++++++++ :whistle:

aili: pahoittelut tädistä! :hug: se on kiva tunne kun huomaa että keho toimii sittenkin!! Temppiä!

mimuli: pahoittelut keskenmenoista :hug:


Mä roikun vielä täällä, jos sopii! :saint: en vielä uskalla ilmoittautua lokakuisiin vaikka tekisi mieli. Vasemmalta puolelta on jomottanut lähes jatkuvasti koko päivän, varsinkin kun on mahallaan. Naama on täynnä näppyjä, samoin rintakehä. Parille kaverille kerroin jo tänään, jotka tietävän keskenmenostakin. Olivat kovasti innoissaan!!

Mies on ollut koko päivän töissä ja mä olen sitten yrittänyt siivoilla ja ulkoillakkin siinä sivussa.
Huomenna ois aamulla hammaslääkäri, YÖÖÖK! MÄ NIIN VIHAAN MENNÄ SINNE!! Se pelkkä hajukin saa mut voimaan pahoin. Viimeksi kun olin siellä ja niillä oli kaikki tavarat mun suussa niin mä aloin näkee tähtiä!!! Sit vaan ikkuna auki ja hengittelyä... Ei ollu kivaa!! :ashamed:

Ja sit pitäis viel viikko kestää et alkais kauan kaivattu talviloma! Ei kyllä nyt malttais olla töissä ollenkaan... Onks kukaan muu huomannu että työ rajottaa vapaa-aikaa ja haaveilua niin paljon!!!? ;) Pelkää lisäksi et saan taas jonku taudin niiltä lapsilta kun eivät vanhemmat tajua ettei kipeenä sais tulla! Yksiki poika oli yhtenä aamuna oksennellu ja tuli silti!! Että mä suutuin!

NO, pitäis vissiin mennä tuijottaa 24:sta.... :eek: B) :saint:
 
Onpas täällä kivasti ollut jutustelua =) Pahoittelut Ailille tädistä :hug: Ja toivon mukaan Katherinen haaleat viivat pian vahvistuvat ++++++++++++ :whistle: :heart: Betanialle kovasti voimia ja uskoa siihen, että teille lapsi(a) vielä suodaan :saint: :hug: Etkä tosiaan ole vielä vanha!! Itse sain esikoiseni 32-vuotiaana ja nyt olen 37.. :) Mimulille lämpimästi tervetuloa :heart:

Anteeksi etten kaikille jaksa kommentoida :ashamed: Olen täällä vähän takavasemmalla nyt toistaiseksi ainakin..

Ovisbongareille eli tikkujen kanssa leikkiville kysymys :attn: Kuinka pian munisvihlomisten jälkeen ootte saaneet tikkuun ovisplussan? Mietin vaan, kun eilen vihlo aikamoisesti muniksissa, tänään ei niinkään ja huvikseni sitten tikuttelin iltapäivällä (ihme ja kumma pystyin olemaan käymättä vessassa 4 tuntiin :eek: :D ) ja siihen tuli vaan haalea viiva. Kertokaas! :attn:

Ukko alkaa olemaan jo parantunut vaikka köhiikin tuossa ihan kiitettävästi, niin meinasin yrittää kellistää sen, jotta ees jotain tilauksen tynkää saatais menemään.. :kieh: :p Eihän siihen tarvii kuin sen yhden "täsmäosuman" jos niikseen tulee.. Niinhän tuo meidän esikoinenkin sai alkunsa.. :heart: Meidän pieni täyttää parin viikon päästä jo 5 vuotta! :eek: :D :heart: Uskomatonta miten aika on lentänyt... :whistle:
 



Haaveissa esikoinen

ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Aili...........................KM 11/07..............................KP 2/-
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 5/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 6/28
Riine.......................KM 10/07..............................KP 8/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 10/29
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 22/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 25/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 31/40
Katherine...............KM 06/07.................................KP 32/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 34/-
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 40/30

Haaveissa toinen

AinoAmanda........KM 9/06, 8/07, 2/08.
Sade82..................KM 01/08
SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 3/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 3/26-29
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 11/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 12/29
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 13/-
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 15/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 19/32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 46/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 1/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 3/-
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 15/30
Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 15-16/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 19/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 22/29
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 46/27

Haaveissa neljäs

Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 1/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 7/30-39
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 24/26

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99 (15+5 tyttö ),11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92

Haamuilijat

Julietta
 
En ole vähään aikaan käynyt kirjoittelemassa, mutta vähän väliä käyn lueskelemassa teidän juttuja. En varmaan ikinä opi menemään tuonne odotuspuolelle tämän kuumeilupuolen sijaan =) Kuitenkin, luulen, että olisi aika siirtyä sinne päin etsimään sitä vertaistukea. Käyn kyllä täälläkin vielä lukemassa, mutta varmaan vähemmän kirjoittelemassa. Jos hyvin käy, ja saan jäädä odotuspuolelle, niin käyn välillä ilmottelemassa itsestäni.

Olette kaikki ihan mahtavia ihmisiä ja olen ihan varma, että jokainen vuorollaan tulee vielä perästä! Toivottavasti tavataan odotuspuolella! :heart:
 
Epsu mulla oli ne hirveet oviskivut muniksissa silloin viime torstaina, ja vasta lauantaina sain tikkuun niiiiiiin vahvan viivan että piti ihan tarkistaa kumpi on kontrolliviiva :p ja sain myös digitestiin sen hienon ketunhännän :D Torstaina oli huomattavasti haaleampi viiva, vaikka kunnon viiva sekin ja perjantaina ei ollu yhtään mitään siinä tikussa. Pikkasen nyt kyllä ketuttaa kun oltiin kuitenkin anoppilassa viikonloppu, ja vaan kerran saatiin pikkuset liikkeelle su, että näinköhän meni taas hukkaan :headwall: no toivotaan että ne to iltana liikkeelle laitetut olis sinnitelly loppuun asti =)

Tapsu hyvää matkaa sinullekin sinne odottajien puolelle :wave: toivottavasti sitä itekin sinne pääsee PIAN :)

Kaikkee oli kirjoteltu, mutta ei ehdi nyt kommentoida ekat asiakkaat valuu kohta jo sisään, piti vaan päästä tänne töiden alkua :kieh:

Tästä se kahden viikon jännäily taas alkaa :headwall: :heart:
 
Ansku07 Hui, olipa arvella kokoa :hug: Pahoittelut tädistä :hug:

Epskeps Toivottavasti onnistuit kellistämään ukon ;)

(.) Ja niin vaan kävi, että täti kurvasi kylään yllättäin ja kp 27 --> kp 1 Jos jotain hyvää tästä yrittää etsiä, niin kierto näyttäisi nyt vakiintuvan tuohon 26, mikä kyllä tuntuu musta tosi lyhkäseltä :eek: Mutta kaippa tuohonkin tottuu. Oireet siis oli jotain ihan muuta tai kuviteltua, hieman on paha mieli, mutta onneksi tuli näin aikaisin niin ei ehtinyt hirveästi kuitenkaan vielä plussaa toivoa. Nyt vetäydyn tänne taka-alalle, meillä tositoimet alkanee kesällä, joten parempi pysytellä sivuroolissa. Käyn kyllä kp:t päivittämässä ja teidän kuulumiset lukemassa ja välillä omaa tilannettani päivittelemässä.

Kaikille hirmuisesti plussapuhureita, olette olleet aivan ihania nämä kuukaudet, kun olen täältä tukea itselleni hakenut :heart:
 
Kiitos Orchid
Yritän tänään vielä tikuttaa ihan vaan mielenkiinnosta, et onko se oletettu ovis sitten kuinka pian niiden kipuilujen jälkeen. Ja eikös se ovisplussakin muuten tarkoita sitä, että ovis on noin 24 (-48 ? ) tunnin sisällä? Et jos tekin sitä "tilausta" laitoitte sunnuntaina menemään niin eiköhän se ole ihan ajallaan mennyt
Toivotaan että tuli täsmäosuma!!! :heart:

Berry pahoittelut tädistä
Älä meitä kokonaan hylkää, ethän. Tuu moikkaileen ja ainakin sitten kertomaan plussauutisia jos silleen ihanasti sattuisi käymään


ja sain ukon kellistettyä eilen
Harvallepa sitä tulee IRL mainostettua ees
 
Täällä kun on ollut puhetta noista ikäasioista, niin mä tulin ihan hirveen uteliaaksi teistä kanssasisarista... :p

Minkä ikäisiä täällä ollaan? Löytyykö paljon alle 25 -vuotiaita?

Nimittäin kun itse olen vuosimallia -83. Ja sitten tuli nolo olo, kun olen niin malttamaton sen raskautumisen suhteen. :ashamed:
Ja tunnustus: mulla on tullut jopa ajatuksia, että olen "jo näin vanha"... ;)

Tämä taitaa liittyä siihen toivoisin olevani nuori äiti. Ja kun meillä on ollut jo kauan puhetta lapsista, mut mä halusin aina odotella että valmistun ensin koulusta... juu juu... kyllähän mä tiedän. mä oon "vasta" kohta 25... hoh. :x

Tulipas sekalaista ajatuksen virtaa... olen pahoillani, mä oon vähän tällainen taas. Taas alkais työviikko, saas nähdä kuinka siitä selvitään. :headwall:

Epskeps onnea kellistyksestä! :LOL:
 
Missä vaiheessa aloitte tikuttelemaan ovista, keskenmenon jälkeen? Kysyn tätä siksi , koska ovistestejä jo tilasin ja saisikohan niiden avulla tietoa esim milloin menkat alkais? :saint:

Oon oikee oviksen himotikuttaja ollut! :LOL:

Onko kaikille määrätty, että ensin odotetaan yhdet menkat ennenkuin saa haaveilla raskautumisesta? Meille se lääkäri kun totesi häiriön sikiön kehityksessä, sanoi, että heti saa alkaa uutta raskautta ajattelemaan, ei tarvitse odottaa! TYKS:ssä sitten taas toinen käytäntö, ja tämä eka lääkäri oli kyllä joku alansa "huippu" vanhempi herrasmies"

Ja jos kävisi niin, että olisinkin raskaana, ennenkuin seuraavat menkat alkaisivat, kävisikö raskauden huonosti??

Kenen kautta siihen raskaushormonin laskuun seuraavaan verikokeeseen pääsisin, neuvolan terveydenhoitajanko?
Laskiko sinulla Kaa nopeasti se hormoni ja entä muilla?

Minäkö malttamaton? :ashamed:

Ihanaa pakkaspvää siis kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Kiitos ihanaiset :hug: Enköhän mä täällä kuitenkin aika paljon käy, en osaa poissakaan olla :xmas:

Rva Pikkumyy Ilmeisesti tosiaan lääkäristä kiinni, miten suosittelevat uuden raskauden yrittämisen alkamista. Mutta jos heti tulee raskaaksi, saattaa tulla myöskin km herkemmin, näin olen jostain lukenut. Soittele sinne neuvolaan tuosta hcg:n mittauksesta, mä ainakin sitä kautta sain lähetteen pariin otteeseen labraan. Ja arvon laskeminen on aika yksilöllistä, mulla kesti reilu 2kk, mutta kohdunulkoinen raskaus tietenkin sitä hidasti.
 
ElinaMaria, mä täytin juuri 27 ja vähän alkaa ikäkriisiä olla! Ihmeellisesti on ajatukset viimeisen puolen vuoden aikana muuttuneet... Vaikka yritystä ei nyt kamalan kauaa ole takana, niin mieli alkaa olla aika malttamaton. Varsinkin keskenmenon jälkeen on tuntunut siltä, että vauvan pitäisi tulla ihan just nyt heti :ashamed: Että olen ihan ikäloppu jo! Vaikka tosiaan vasta vuosi sitten aloin edes harkita koko lapsiasiaa. Ja varsinainen yritys taisi alkaa heinäkuussa... Silloin sitä jotenkin ajatteli, että seksi ilman ehkäisyä tarkoittaa automaattisesti vauvaa yhdeksän kuukauden kuluttua :ashamed: No, ei sitten ollut ihan niin yksioikoista. Mutta oikeasti jos järjellä ajattelee, niin ihan hyvin tässä aikaa on, ja sulla ElinaMaria vielä 3 vuotta enemmän!

Rouva pikkumyy, mulle tehtiin kaavinta keskeytyneen keskenmenon (9+5) jälkeen ja sain lääkäreiltä oikeastaan kolmenlaisia ohjeita. Tai pääsääntöisesti kaikki suosittelivat yksien kuukautisten odottamista ennen raskautumisyritystä, mutta yksi lääkäri sanoi, ettei haittaa vaikka heti tulisikin raskaaksi ja toinen, että kannattaisi odottaa kahdet kuukautiset, että keho löytäisi oman rytminsä. No, me aloitettiin yritys noiden yksien kuukautisten jälkeen, olen kyllä aika varma, että keskenmenon jälkeisessä kierrossa ovulaatiota ei edes tapahtunut. Mutta tässä seuraavassa onneksi varmaankin ovis oli, vaikka ei nyt tärpännytkään.

Berry76, pahoittelut tädistä :hug: , tulehan aina välillä kertoilemaan kuulumisiasi :)

Epskeps Onneksi olkoon ;)
 
moi

Jonkun tunnin päästä pitäis töihin lähtee.. ollaan aamupäivä ulkoiltu kun keli niin hyvä =)
Tosin aamulla teki nouseminen tiukkaa.. :ashamed: tuli hiukan univelkaa la illasta.

Orchid: Toivottavasti tilaus on mennyt ajoissa ;)

Berry: Hyvä kun et meitä kokonaan oo jättämässä :D Ja eihän sitä tiedä koskaan vaikka pieni vahinko sattuisikin ennen kesää ;)

ElinaMaria: Täällä vm. -85..

Tällä erää ei muuta.. mukavaa ja aurinkoista viikonalkua!
 
mimuli :hug: ja tervetuloa mukaan!

julietta onneksi olkoon! nyt todella toivotaan kaiken päättyvän tuhisevaan nyyttiin lokakuussa.

epskeps pistätkö mulle kiertopäivät: 7/30-39 kiitos!
minulla myös kesti viimeksi melkein viikon oikean oviksen tulo noista nippailuista laskien, joten tikuta vaan kyllä se sieltä löytyy. kasvattaa ensin kunnolla kokoa jotta simpat bongaavat sen helpommin...!

(.) olimme laivalla la-su ja voi kauhia mikä olo mulla oli eilen :x on kulunut aika paljon aikaa siitä kun olen viimeksi ottanut, joten taitaa olla harjoituksen puutetta ;)
muutoin vuoto alkaa loppumaan ja oviksen bongailu alkakoon. ;)

masukki
 

Yhteistyössä