MyAngel :hug: Pahoittelut tädin saapumisesta
MargeSimpson ja tietämätön Toivon plussien vahvistuvan!
Mulla jatkuu edelleen vuoto, kohta siis 2 viikkoa jo vuotanut. Onneksi sentään on vähentynyt. Viikonloppuna tuli enää ruskehtavaa vähän ja oltiin petipuuhissa ja nyt uudestaan tulee veristä vuotoa. Myös oikealla alamahassa on kipua, en oikein tiedä mistä se johtuu. Toistaiseksi ei kuitenkaan niin kipeä ole ollut, ettei pystyisi olemaan.
Mä pysyn tässä teidän pinossa, vaikka nyt vihdoin saatiin miehen kanssa keskusteltua kunnolla tästä keskenmenosta ja mahdollisesta uudesta raskaudesta. Meillä siis minä olen ollut se, joka kuumeilee kovasti, mies ei niinkään. Nyt sitten päätettiin, että ensi kesänä aloitetaan yritys, ehtii tuo kuopus vähän isommaksi ja saadaan nukuttua vauva-ajan univelkoja pois. Mullahan niitä enemmän tietenkin onkin. Tarkoituksena on myös, että minä pudotan painoa reilusti ennen yrityksen alkamista, koska muuten tuleva raskaus todennäköisesti olisi vaikea. Edellisessä vaikea raskausmyrkytys ja ylipaino+verenpainetauti lisää entisestään riskiä vielä. Toisaalta nyt on hirmu hyvä olo, vaikka yrittäminen ei heti alakaan, sillä tiedän, että mieskin haluaa vielä nelosen. Siitä olen iloinen =)
Oikein ihanaa alkanutta viikkoa kaikille ja paljon plussaonnea!