Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

heippa


Olipa ihana ulkoilla

käytiin poimimassa jäkälää metsästä tuohon callunoitten juurelle. Poikakin nyt ihan kunnossa kun semmosta vauhtia huipelti menemään ettei tosikaan.

Tultiin sisälle äsken ja menin lupaamaan kaakaota mutta se olikin sitten loppu... kyllä taas tinkaan tivas että Tatu HALUAA kaakakauta . Onko muitten lapsilla missään vaiheessa olut tuota "haluaa-vaihetta"??
Välistä niiiiiiiiiin rasittavaa että ei mitn järkee.

Myangel:
kurja täti minkä teki.. minä tuun kohta perästä.

Margelle jo hyvin varovaiset onnittelut :D

 
MyAngel pahoittelut tätistä :hug:

Margelle varovaiset onnittelut :flower:

(.)odottelua ja odottelua ovis tuli...oli...ja meni...ja nyt sitten odotellaan sitä täti aikaa et tuleeko vai ei...

Kiitos onnitteluista hauskat juhlat oli...mutta mie en enää ikinä juo kännejä ihan karsee olotila oli aamulla :x ja nytkin vielä väsymys on ihan kauhee...mut sainpahan pään nollattua ihan kunnolla =)
 
iltaa!

Mulla on menny tää päivä aika lailla peiton alla (yksin) nukkuen. väsyttää niiin pirusti koko ajan. illalla siirettiin jo kelloja ja menin nukkuun 23.50 ja heräilin aamulla 10 maissa, mies oli noussu lasten kanssa aiemmin, sitten 14 menin nukkuun taas ja heräsin vasta 17, nyt taas väsyttää.
Nykyään vaan väsyttää koko ajan! ja etoo tosi paljon aaltomaisesti.Tuntuu kuin olis kestokarapula päällä. yritän syyä välistä vaikka makeeta, mutta se tekee vielä ällömmän olon. välillä ihan kuin "repäisis" tuolta alamasulta, tulee sellainen äkki-kipukohtaus. ja alaselkää pakottaa. huimausta on päivittäin ja kahavi ei mee alas. ja pissallakin tulee juostua vähän väliä, ja voi sitä valkkarin määrää (toivottavasti ei oo hiivatulehdusta kun ei oo kipuja )

Anteeksi nää mun jutut taasen, mietin tuossa vaan että on mulla HUIPPU mielikuvitus jos se täti kehtaa rynnätä viikon päästä. :|

Mutta se siitä omasta navasta!

MyAngel: voi ei...olen niin Pahoillani :hug: :hug: :hug: !
Voi Venäjä sen Tädin kanssa


 
margelle onnitteluja...uskotaan nyt ainakin siihen plussaa...annat meille toivoa...
menin hätäsenä tekee aconin 19 testin äskön...ja pissa ei ollu ees kovin vahvaa
ja negahan sieltä pärähti...oiskohan pitäny näkyy jo jos oviksesta 11päivä...vitsi..mix tein sen.oisin pöllö voinu venata ees aamu pissaa...
pitäsköhän heittää jo turhat toiveetpois???
pusuja ja plussaa kaikkille..
 
Oon koko päivän ollu täysin varma ja hermona, että se testi näyttää ihan omiaan... Lisäks on vähän menkkafiiliksiäkin tai jotain... Toisinsanoen oon vähän veemäinen :xmas:
Se testi on varmaan huonoin mitä on olemassa, sitä täytyy pitää 5 minuuttia siinä kupissa..! Sitten 5 minuuttia että voi katsoa tuloksen ja se tulos pitää muistaakseni paikkaansa 10 min. :xmas: Ja nyt tietty kun oon tiiraillu sitä sata kertaa, se haaleenee mun mielestä... Ja 1-3v vanhat (ja paremmat) testit on edelleen selkeitä :xmas: Että niin kökkö ja sekava... |O

MyAngel Kyllä se onni sieltä vielä saapuu, usko pois...! :hug:
 
Marge, mitkä testit noin kökköjä on??? Että tiedän olla ostamatta koskaan sellasia. Toivottavasti se näytti sulle kuitenkin ihan oikeaa positiivista!

Lämpimiä voimahalauksia sulle MyAngel. Harmi juttu että se täti sitten saapui. :hug: No NYT se on sit viimeinen vierailu, eikö niin? ;)

Mä tuossa hoksasin että oon reissussa just ens viikonlopun kun pitäs olla ovisaika. Ja ilman miestä!! Täytyy siis hommailla viime tingassa ennen lähtöä ja heti ku palaan kotiin. :D
 
Marge, oliko se sun testi FindOut Pregent stick nimeltään? Minusta ne on ihan kummallisia, samoin kun saman sarjan ovistestitkin (FindOut Fertest) :/ Ite oon tykänny niistä Aconin kasettitesteistä, sekä ovis- että raskaustesteinä. Näyttävät selvästi ja tuloksen näkee 3 minuutissa. :) Nyt eikun uutta testiä vaan tekemään heti kun kunnon testin käsiisi saat :) +++++++++++++++ :whistle:

Tietämätön, en usko että vielä näkyy jos oviksesta 11 päivää ja et tehnyt testiä aamupissistä. Useimmissa testeissä suositellaan tekemäänkin testi vasta sitten kun menkat on myöhässä. Älä vielä lannistu. :) +++++++++++++++++ :whistle:
 




Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 15/28-40
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 17/28
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 24/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 26/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 30/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 35/28-32

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 2/27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 28/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 31/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 8/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 10/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 18/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 22/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 24/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 27/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 34/-

Haamuilijat


SatuKa

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
MargeSimpson
 
mä viivanpaikkailen...oli aconin 10 tuli pienen pienin häivähdys...sellanen varjo....nyt maltan helpommin venata...hmm sellaset vaikka 4pvä...ja sit uusix jos tätskyä ei näy...nyt pitää rupee laittautuu ja sit duuniin...pus
on nää ihanat työ ajat...
 
MyAngel :hug: Pahoittelut tädin saapumisesta

MargeSimpson ja tietämätön Toivon plussien vahvistuvan!

Mulla jatkuu edelleen vuoto, kohta siis 2 viikkoa jo vuotanut. Onneksi sentään on vähentynyt. Viikonloppuna tuli enää ruskehtavaa vähän ja oltiin petipuuhissa ja nyt uudestaan tulee veristä vuotoa. Myös oikealla alamahassa on kipua, en oikein tiedä mistä se johtuu. Toistaiseksi ei kuitenkaan niin kipeä ole ollut, ettei pystyisi olemaan.

Mä pysyn tässä teidän pinossa, vaikka nyt vihdoin saatiin miehen kanssa keskusteltua kunnolla tästä keskenmenosta ja mahdollisesta uudesta raskaudesta. Meillä siis minä olen ollut se, joka kuumeilee kovasti, mies ei niinkään. Nyt sitten päätettiin, että ensi kesänä aloitetaan yritys, ehtii tuo kuopus vähän isommaksi ja saadaan nukuttua vauva-ajan univelkoja pois. Mullahan niitä enemmän tietenkin onkin. Tarkoituksena on myös, että minä pudotan painoa reilusti ennen yrityksen alkamista, koska muuten tuleva raskaus todennäköisesti olisi vaikea. Edellisessä vaikea raskausmyrkytys ja ylipaino+verenpainetauti lisää entisestään riskiä vielä. Toisaalta nyt on hirmu hyvä olo, vaikka yrittäminen ei heti alakaan, sillä tiedän, että mieskin haluaa vielä nelosen. Siitä olen iloinen =)

Oikein ihanaa alkanutta viikkoa kaikille ja paljon plussaonnea!
 
Heippa. Mä olen pitänyt tietoisesti taukoa palstasta, kun iski ahdistus enkä suoraansanottuna kestänyt raskaanaolevia YHTÄÄN! Tää olikin aika raskas vaihe mulla elämässä ja siksi tulinkin tänne kertomaan että jän taustailijaksi ja palaan kun voin paremmin. Miten ihmismieli voi tehdä tällasta? Ei mua tee pahaa kun näen pienen vauvan, mutta raskaanaolevat saa mussa sellaisia tunteita ja ajatuksia etten voi niitä tässä edes kertoa. Kaikille kuitenkin rehellisesti sanottuna plussaonnea ja kyllä mä vielä palaan...jonakin päivänä!
Kiitos tuesta ja voikaa hyvin.
T:Singa
 
singalle voima :hug:

Piti vielä sellaista kysyä, että onko kellään ollut vastaavaa, siis vuoto on uudestaan alkanut lisääntyä+alavatsakipua? Mietin vaan, että onkohan tämä normaalia. Ajattelin neuvolaan soittaa ja kysyä sieltäkin asiaa, mutta soittoaika on vasta klo 12 jälkeen. Että pitääkö käydä naistent.polilla näytillä sitten..
 
Singa ymmärrän sua oikein hyvin
Kovasti voimia sulle ja voi hyvin :heart: Tule sitten takaisin kun siltä tuntuu =)

Berry hyvä että saitte miehesi kanssa puhuttua asiasta :heart: Sinuna soittaisin sinne naistentautienpolille suoraan, eikä neuvolaan ensinkään. Toivottavasti ei ole mitään ikävää kuitenkaan. Itselleni tuli kohtutulehdus joulukuisen km:n ja kaavinnan jälkeen. Oli aika kamalaa :| Se tuli kyllä melkein heti kaavinnan jälkeen (to kaavinta, su alkoi kivut, ma lääkäriin ja lääkekuurille). Mut mieluummin turha soitto ja/tai lääkärikäynti kuin jäädä pohtimaan. Kohtutulehdus on kuitenkin vakava juttu.


Tietämätön toivottavasti se viiva siitä vahvistuu! :heart: siirränkö sut haamuilijoihin? =)

Mites muuten SatuKa, joko sut saa plussanneisiin siirtää? :heart: :heart:

OmaNassu Nyt on doupit hankittu eli vehnänalkioöljyn kävin ostamassa ja se löytyikin ihan Prismasta =) teelusikallinen päivässä sitä otetaan. Maistoin jo, ei se maistunu oikein millekään. Mieluummin tätä kuin sitä greippii :x :D Jospa auttais tämä troppi ettei tarttis enää yhtäkään km:a kokea.. :|
 
Heips kaikille yhtälailla!

Tätiä ei vaan kuulu, viis päivää Teroa takana, ja hermot kohta pettää... :'( terv.hoitaja gynen polilta sanoi, että sitä syödään 10 päivää ja sitten voi odotella Tätiä...OIKEESTI niin kauan voi kestää vai? :ashamed: Tämä Tädin tai sitten plussatuloksen odottaminen on sisaret kamalaa eiks olekin! Alaselkää jomottaa, ja vatsasta nippaa välillä - kuulemma johtuu Terosta, negahan siihen testiin tuli viime viikolla, enkä uskonut sen olevankaan plussa. Seinämä oli viime vkolla vielä aikas paksu, jos muistan oikein 14 mm (voiko olla oikein?).
Voi Singa, :hug: Sinulle! Kuulostaa tutulta tunteesi varmaan suurimman osan km:n kokeneista.
Kaikille jaksamista :hug: :flower:
 
Valssu moi :wave: Kunpa ne Terot nyt pian tehoaisivat ja se täti tulisi. Varmasti tuskaisaa odotella niitä :/ Mut oispa kyllä tositosi hienoa jos tädin sijaan tulisikin plussa!
Kait se seinämä (vai mikä lie kohdunlimakalvo se nyt onkaan) sen 14mm voi olla kun mä muistelen että mulle se lääkäri sanoi silloin viime viikolla että mulla ois ollu 15mm..
 
Olen vähän taustaillut mutta käynyt aina lueskelemassa piristykseksi teidän juttuja. Ihanaa kun on tullut plussia. Itse olen toipunut keskenmenosta vähitellen mutta varmasti. Päätin nyt palata taas jännäilemään vaikka odotukset ei korkealla vielä olekaan.

Menkkoja lähinnä odottelen mutta perjantaina tuli ovislimaa runsaasti (ei kai se välttämättä ovulaatiota tarkoita mutta kuitenkin) joten päätin sitten että tänään on kp17 koska suunnilleen sitä luokkaa sen on oltava. Ja menkkoja sitten parin viikon päähän, se ainakin olis sitten luonnollista. Ihanaa tuntea taas että kroppa toimii, uskon niin vahvasti.

Plussaisia tuulia kaikille ja nyt tuuleekin muuten kovaa. Toivotaan että tuo tullessaan paljon pieniä rakkauden taimia jokaisen puutarhaan.
 
Valssu: Gyne sano mulle että harvoin täti tulee kesken Terojen. Yleensä 3 päivää niitten jälkeen vasta ja sit se myös sano että voi mennä pidempäänkin ja sitten pitää taas tehä r-testi.... Mun tuurilla täti ei tuu terojen jälkeen ja testi on nega ja sit joudun taas venailee......
Mut ei se mitään mä oonki venaillu jo vasta syyskuun alusta lähtien....

Gyne ihmetteli et mikäs hoppu mulla on? On kuulemma nykyään nuoret niin kiirrellisiä että heti pitäisi saada kaikki.... Minä sitten vaan siihen että "kohta hajoaa pää, jos ei saa edes yrittää uudestaan"....
 
Epskeps Ajattelin vielä seurailla tilannetta, kun särkylääke vei kivun. Jos onkin joku revähdys tai vastaava kyseessä. Huomenna soitan heti aamusta polille, jos ei vieläkään selvästi ala helpottamaan kipu ja vuoto. Vuoto tosin on niukkaa, mutta verisempää kuin aiemmin. Ei myöskään haise erilaiselle kuin aiemmin. Jännä vaan, kun kuitenkin jo 2 viikkoa kohta vuotanut. Aattelin kyllä, ettei sitten olisi jo ovulaatio kyseessä. Silloinkin nimittäin mulla on alamahakipua, mutta tulisko se näin äkkiä keskenmenon jälkeen?

Nooh, minä pähkäilen vielä. Pystyn kuitenkin nyt ihan normaalisti touhuamaan kotitöitä ym.
 

Yhteistyössä