Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Ei vieläkään tätiä, ei edes tuhrua.
Millonkohan uskaltaisin testata uudestaan. Äsken kävin kaupassa ja ihan vahingossa kävelin apteekkiin sisälle ja tutulle hyllylle. :LOL:

Nyt olen alkanut kehittelemään itselleni oireitakin, muka rintoihin sattuu.

Hyvä
Testi huutelee tuolta vessasta mutta ei millään haluaisi sitä negaa.. :ashamed:

Hyvä Julietta että sait sen ajan. Ei kyllä ymmärrä miksi olisi pitänyt vaan odotella.

tietämätön toivottavasti olet saanut vastauksen ja se olisi positiivinen! Nyt ihan jännittää sun puolesta. :whistle:

Ihania unia MyAngel näkee. Minä näin puolestani maanantaina aamuyöstä unta, että tein testin ja se oli plussa. Heräsin siihen plussaan ja kun nukahdin uudestaan niin näin saman unen ja tämä toistui vielä kerran. Aamulla menin tyytyväisenä vessaan testaamaan, koska eihän kolme + unessa voi merkitä muuta kuin oikeaa plussaa. Mutta negahan sieltä tuli. Mutta uni oli kiva.

ISO :hug: kaikille!!!! :heart: :heart: :heart:
 
Moikat kaikille!
Mulla on nyt mennyt vähän taustailuksi tämän palstan kanssa. Oon jotenkin vaan niin väsynyt tähän kaikkeen
en kuitenkaan teihin rakkaat palstasiskot
Joten käyn teitä kurkkimassa ja voin tuota listaa ainakin toistaiseksi päivitellä. Mut älkää ihmetelkö jos ei minusta nyt kauheesti kuulu. Tässä on kuitenkin tuo pakollinen 2kk tauko niin eipä tässä nyt ole hirveesti kerrottavaakaan :ashamed: Kertoilen sitten niistä verikokeista kun niitä aletaan ottamaan.

Miikkis ihan tositosi hyvä kun nyt pääsette sinne Fertinovaan! Ainakin kuulostaa siltä että siellä ovat valmiina teitä auttamaan. Toivottavasti saatte avun sieltä


Tietämätön pahoitteluni keskenmenosi johdosta
Mitäs verikoe kertoi?

Julietta toivon mukaan tilanteesi pian selkenee ja parhain päin. Voimia!


Äitee ei kun vällyjen väliin vaan

Paranemisia kovasti pienelle kummitytölle!!


MyAngel ihania unia sä aina näät
Ja kyllä voin sanoa kans, että sun viesteistäsi on huomannut miten paljon positiivisemmalla mielellä olet nykyisin, joten ihan varmasti oli se ammatti-ihminenkin ihan oikeassa
 
Hui, menin lukemaan testin käyttöohjeen järkevästi näin jälkikäteen. Siinä sanottiin, että testiä ei saa lukea 10 minuutin jälkeen. Minulla saattoi ylittyä tuo aika, ei paljolla mutta kuitenkin. Oli muka niin kiire tehdä siskon kanssa tietokoneella juttuja..

Uskaltaako tulokseen luottaa vai pitäisikö hakea uusi testi? Ensi viikolla testaan joka tapauksessa uudelleen.

Kyllä nyt jänskättää...

Anteeksi omanapaisuuteni.. :ashamed:
 
Aamulla jo aloitin kirjottaan mutta keskeytys tuli kriittisellä hetkellä...

Kiitos MyAngel halauksesta! Ihmeellistä miten nää virtuaalihalit lämmittää ihan niinkuin joku sulkisi oikeesti syliinsä. :hug: Ihanaa että sait tietää millä se pikkuinen leikkii siellä rajan toisella puolella. Mahtavia nuo sun unet. Ja tosi on se, että olet positiivinen ja tasapainoinen, ehjä ihminen. Varmasti se ammattiapu on auttanut.

Onnittelut SatuKa! Toivottavasti se on ihan oikea plussa! Mä en osaa sanoa noista testeistä, olen niin vähän niitä tehnyt. Ja aina joko selkeä plussa tai selkeä nega. Testaa uudestaan jos ei tätiä kuulu, niin saat mielenrauhan.

Juliettalle tsemppiä gynellä käyntiin. En minäkään jaksais odotella vaan, tuleeko menkat vai eikö tule. Kumma juttu että noin kauan kestää km:n jälkeen ennenku tulee. Milläs viikoilla sul olikaan km, sorry kun en muista? Toivottavasti kaikki on ok ja saat selvyyden missä mennään tällähetkellä.

Täällä täti tekee lähtöä, kenen luo sen potkasen? Vaan olipa se kiukkusella päällä tällä vierailulla. Toivottavasti sitä ei näy nyt vuoteen meidän talossa... =)
 
Tuulenpuuska: Jos viittit, ni potkase tänne vaan!!!! :D

Mulla oli keskeytynyt km viikolla 10+4 ja kesken oli mennyt 7+4. Siitä on nyt yli 7 viikkoa... ja mä kun venailin niitä jo ihan normaalikierron mukaisesti ja kohta mennyt jo 2 kiertoa.... Oon tehnyt testejäkin ainakin 1000 ( :whistle: ;) ), mutta hukkan on menny nekin rahat.... kamu neuvo unohtaan vähäks aikaa koko vauvajutun, mut eipä sitä unohtamaan pysty.......

T:J
 
moido :wave:
mulla jälkivuoto nyt loppu!!!jessss!!!
ootteko oottanu yhet menkat vai miten?
kamala yskä ja nuha täällä :snotty:
päivät menee viuhkeessa lasten kanssa mut illan hiljentyessä tulee taas niin ikävä meidän pikkuista... :ashamed: :'(
 
moi

Julietta: hyvä kun sait jan näin nopsaan. toivotaan että asiat alkaa selvitä :hug:

Satuka: Oi, miten ihanaa! Onnea!! :D :flower:

Epsu: Taustaile rauhassa jos sinusta tuntuu siltä mutta silti me kaivataan sinua ja sinun kuulumisia että älä ihan kokonaan meitä jätä, :hug:
jaksuja lähettelen!

Äitee: Toivottavasti kummitytön vointi paranee pikaisesti! :hug:

Ite en enää pysy mukana oman kropan toiminnasta.. edelleen turvottaa ja alamaha ihan tajuttoman kipee.. ja valkovuotoa tulee lorisemalla suurin piirtein. Mut saattaa olla että tämä tautikin sotkee jonkun verran |O haluaa jo parantua!!!!

nyt menen vielä syömään :p jonka jälkeen oon taas turvoksissa kun potkupallo :/ Oon miettiny että nyt kun joka rööri ihan tukossa niin syönköhän silleen että ilmaa menee mahaan ja siks turvottaa.. kun tuntuu hankalalle syödä kun nenä tukossa :LOL: ymmärtiköhän kukaan :LOL:
 
Tuulenpuuska Lähetä se täti tänne, kiitos!!! Toivottavasti ei sun luokse enää eksyis!

Julietta Tiedän tunteesi! :hug: Tää tädin odottelu on niin, niin syvältä! Mulla tänään 9 viikkoa ja 2 päivää kaavinnasta, viikon Terolut-kuuri loppui eilen eikä menkkoja näy vieläkään :headwall: Pari päivää kuurin loppumisen jälkeen arvon matamin kuulemma pitäisi saapua. Mä muutes tuolta Perhesuunnittelun sivuilta luin, että kuukautisten tuloon keskenmenon jälkeen voi mennä 4-8 viikkoa, joten kait tää jotenkin normaalia on vaikkei siltä tunnukaan. :( Toivottavasti sinäkin saat terot ja että ne myös toimii!

Miikkis Haleja ja jaksamista sulle! Kiva oli kuulla sinusta! Samat sanat myös Epsulle!

MyAngel Ihana uni sulla!

Ja sitten vielä omaa napaa lisää... Meidän piti odottaa eka ne yhdet menkat, mutta nyt kun niitä ei näy ei kuulu niin ei olla enää jaksettu käyttää kumia, kun tuntuu siltä, että jos meille joskus vielä toinen lapsi tahtoo tulla, niin tulkoon sitten jo samantien kun vaikuttaa siltä, ettei se kuitenkaan tule. Tulipas epäselvästi, mutta ehkä ymmärsitte... Sen verran nyt vaan risoo kun ei ole nämä lääkkeetkään vielä hanoja avanneet...

SatuKalle vielä suuren suuret onnittelut!

Ja Äiteen kummitytölle paranemisia! Kurja kun noin pieni sairastaa! Mites teidän omat pojat, onko olleet terveinä nyt?


Tsemppiä kaikille! :hug:
 
Voihan pieveli, kylläpä meillä kaikilla on kovin samankaltaisia kokemuksia ja tuntemuksia... ite kävin tänään gynellä, kun se samainen täti ei vaan meinaa tulla kylään, tänään on jo tyhjennyksestä 5 vk 5 pv. No, otettiin verinäyte, ja negahan se oli, niinkun arvelinkin, lekuri vaan halusi tarkistaa, ettei olisi vielä onnistunut uudestaan. Nyt sitten Terot asialle, toivottavasti niillä saan tädin kylään PLS. Olisi jo korkea aika päästä uudelleen yrittämään...kello tikittää aikas vauhdikkaasti meinaan. Voihan tätä naisten elämää... :ashamed: nyt Teroja, sitten heti kun toivottavasti tätsy ilmestyy niin Teron lopetus ja Clomi-täti tilalle. ;) Ja vielä koko ajan lisäksi Metformin...taidan olla kun hormonihiiri, pumpattu täyteen yhtä sun toista. :( Ai niin, ja aloitin myös syömään Folirenia (foolihappo-valmiste).
SatuKa - onneksi olkoon, kyllä se varmaan plussa oli!
Kaikille yhteisesti voima :hug: !

Valssu
 




Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 11/28-40
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 20/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 22/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 26/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 31/28-32

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 23/27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 24/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 27/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 4/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 6/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 14/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 18/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 20/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 23/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...25/29
Berry76.....................KM --/07

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 30/-

Haamuilijat


SatuKa

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
 
Sonja74 miulla menee yleensä kolme pv terojen jälkeen kun täti tulloo...kerran meni viikko ja olin ihan varma tärpistä mutta ei täti vaan kiusas...jos ei ala testaile jos vaikka teille olis tärppi käyny. Kiitos kysykästä mein pojat on ollu vaihtelevasti terveenä,kuopuksen kanssa meni muutama yö valvoessa kun söi salaa palan leipää joka oli veikalta jääny ni ei oikein toi maha tykänny siitä...muuten aika terveenä pientä flunssaa on ollu ja mie olen ite nyt kunnon flunssassa,keuhkot on niin kipiät ettei kärsi yskiä saati kunnolla hengittää :(

Satuka Paljon onnea ++ ja tarrasukkia pienelle mukaan iso kasa :flower:

Tilly Onnea jälkuvuodon loppumisesta :flower:
Myö odotettiin yhdet menkat kun lääkäri niin käski...se ikävä pientä kohtaan on jotain todella musertavaa,miullakin tulee välillä vieläkin mieleen että kuin pitkällä raskaus nyt olisi,tuntisin liikkeet ja maha olisi jo iso...sitten taas miettii et minkä näköinen se pieni olisi ollu,olisiko ollu veikkojen kanssa samaa näköä ym.miulla on ajan myötä vähentynyt nuo ajatukset mutta huonoina päivinä useammin mielessä.

Danjuska Mitäs jos siulla on pieni salamatkustaja mukana?

(.)Ei mitään ihmeitä...ovista hyödynnetty ja karsee flunssa päällä...keuhkot kippeet ja veren maku tulee suuhun yskiessä.

Kummityttö voi jo paremmin,oli jo yökin menny ilman lisähappea ja lääkäri oli lupaillu kotiin pääsyä viimeistään lauantaina jos paraneminen jatkuu samaa tahtia,ihanaa :heart:
 
Huomenta!

:hug: kaikille Tädin riivaamille! (Todellista riivamista se onkin :headwall: )

ja lämmin :hug: uusille jotka ovat joutuneet kokemaan km!

miulla eilen oli ihan järetön oikean tissin pakotus koko illan...meinasin loppujen lopuksi lähteä päivystykseen ku tissi meni ihan kuumaksi..
Joten nyt pitää kysyä täällä että onko tuollainen kuin Tissitulehdus mahdollinen vaikka ei oo raskaana tai ei imetä???
:eek:

En keksi ennää muutakaan vaihtoehtoa...
alamasua nippaili myös illan että kaipa ne pms oireet ovat palaamassa taas kerran, joten tuskin raskaana ollaan. :headwall:
 
aurinkoenergiaa On tosiaan mahdollista, että rintatulehdus tulee vaikka ei olisi raskaana tai imettäisi. Itsellä yhdellä tutulla nimittäin oli oikein paha tulehdus rinnassa ja hän jo hedelmällisyysiän ohittanut..

Mulla vuoto ihan selvästi on nyt loppumassa, se on kyllä hyvä, yli viikonhan tuo kestikin. Miten pian olette uskaltaneet puuhastella keskenmenon jälkeen? Onko tulehdusriski millainen? Onko kellään tietoa? Kondomia joka tapauksessa käytettäis, eli se kyllä enimmät pöpöt pitää poissa, mutta kuitenkin mietityttää. Odotellaan ainakin se raskaustestin tulos ennenkuin uusi yritys alkaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
aurinkoenergiaa On tosiaan mahdollista, että rintatulehdus tulee vaikka ei olisi raskaana tai imettäisi. Itsellä yhdellä tutulla nimittäin oli oikein paha tulehdus rinnassa ja hän jo hedelmällisyysiän ohittanut..

Mutta luulishan tuo ettei yhellä illalla kipua selviäis, nyt on niin normaali.. :eek:
vai??
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
aurinkoenergiaa On tosiaan mahdollista, että rintatulehdus tulee vaikka ei olisi raskaana tai imettäisi. Itsellä yhdellä tutulla nimittäin oli oikein paha tulehdus rinnassa ja hän jo hedelmällisyysiän ohittanut..

Mutta luulishan tuo ettei yhellä illalla kipua selviäis, nyt on niin normaali.. :eek:
vai??
Varmasti ei sitten ole, jos on jo parempi. Mutta siis mahdollista kuitenkin se on :)
 
MOIKKULI KAIKILLE!!


Kiitos Eliisa80, Epskeps ja Tuulenpuuska

Kiva että "parantumiseni" näkyy viesteistäni =)

Suurtakin suuremmat onnittelut Satukalle!!!!
Ja kyllä se varmasti oli ihan oikea plussa

HURRAA!


tilly: Onnittelut jälkivuodon loppumisesta =) Menkkojen odottelu riippuu ihan siitä kuinka pitkällä raskaus on ollut ja miten kaikki on tapahtunut (onko kaavintaa tehty, yms.) Kysäise lääkäriltäsi niin saat varmuuden :hug:
Ikävä on niin voimakas tunne

Mä oon huomannut itkeväni työmatkalla kun ajan töihin, eli ns. tsemppaan itteni että pysyn töissä vahvana. Ja sitten kun työpäivä/työilta/työyö on ohitse, huomaan kotimatkalla itkeväni...
Tulee vaan niin mieleen se hetki kun saimme pitää pientä sylissä ja sanoa jäähyväiset... Niin iso ikävä...

Voimia sulle tilly huonojen hetkien kohtaamiseen


Danjuskalle ++++++++++++ :whistle: ja pikaista paranemista edelleen


Sonja74: Iso ja lämmin voimahali


Samoten Valssulle Lämpöinen ja iso voimahali


Äiteelle myös pikaista paranemista!


ON: Eilenkin oli hyvä päivä :D :D :D Oon käynyt kahdella eri ammattiauttajalla, ja toissapäivänä tämä keskustelumuotoinen-ammatti-ihminen sanoi ettei enää tarvi mennä, kuten kerroinkin. Mutta eilen tämä toinenkin ammattiauttaja sanoi, että ei tarvitse enää mennä. JEE JEE!!


Mahakipu, tai siis sellainen repäisevä kipu on vaivannut tänään ja eilen, varsinkin silloin kun nostelen jotain, tai teen jotain vähän nopeampaan tahtiin. Ja alamaha on kuin potkupallo. Tätiä se vaan enteilee...
 
Moi! Nyt on sitten terot menossa täälläkin. Lääkäri ensin toppuutteli odottelemaan, mutta ultran jälkeen sanoi että voisinhan mä vaikka terolutit syödä. Oli kai sen verran sitten kierto vinossa... Mitn kystia tai sen semmosia ei löytynyt. Hyvä niin. Nyt sitten odotellaan kuurin loppumista ja tätiä tai jos ei täti tuu ni sitten plussaa... Voi kun tuliski!

MyAngel: Jospa siellä oiskin pikkuruinen salamatkustaja sen potkupallon sisällä??!! =) :hug:

Arska:Toivotaan ettei oo tulehus, se on aika kelju kyllä. Kävitkö lääkärillä?

Sonja:Niin. jos sulla oiskin pullat uunissa, jos täti ei suvaitse saapua. Läkuri sano mulle et jos se ei tuu 3 päivän kuluessa, niin uusi r-testi sitten viikon päästä.

Huh! On tää elämä kyllä sellasta odottelun odottelua. Vähintäänkin stressaavaa ja ärsyttävää ja hermostuttavaa jnejne... Tää mun taustailu onkin näköjään riistäytyny ihan käsistä... :LOL:

T:J
 
MyAngel Iso ja lämmin :hug: sulle..! Tuttu tunne se ikävä... :/

SatuKa Todella isot onnittelut :) :flower:

Täällä alkaa "viimeiset" päivät lähestymään, oon onnistunut olemaan toivomatta ihmeitä (vaikka toista rintaakin on jomottanut pari päivää... ) kun se ovis tais mennä vähän ohi... Vaikka kyllähän me pari päivää ennen, mutta jotenkin ajattelen että pitäis aina just sillä ovishetkellä :whistle: No, on kylläkin nuo nykyiset muksutkin alkunsa saaneet ilman sen kummempia ajoituksia :D :heart:

Tsemppiä kaikille taas toivottelen :) :hug:
 
heips

työviikko kohta takana :D
paitsi että tarttee lauantaina inventaariossa vielä illalla käydä.

Äitee: Voi kun siellä olisikin pienen pieni kamu kyydissä :heart: mut en oikein jaksa uskoo.. tai siis haluan uskoo ja toivoo jne jne mutta en haluais pettyä pahasti mikä on odotettavissa.
Paranemista sinne kovasti. Ite aattelin huomenna käydä tk:lla jos vielä olo yhtä kurja ja yö menee huonosti. keuhkoja pistää ja poskiontelot ihan tukossa.
:hug:

Julietta: Hyvä kun sait terot!

Myangel: Kiitos =) sais kyllä tämä tauti painua jo suolle mutta kun ei lakkaa kiusaamasta :headwall:
Toivottavasti sulla pienet nippailut tarkottas vaan yhtä asiaa :D ;)

Aurinkoenergiaa:
Itse en osaa sanoa muuta kun että mulla ainakin rintatulehdus nosti ihan tajuttoman kuumeen ja tuntui kyllä että tulehdus on :eek:
Mikäs sulla on nyt vointi??

Itsellä on pientä nipistelyä/pistelyä rinnoissa tuntunut mutta saattaa olla että kuvittelen tai sitten tämä tauti aiheuttaa ylimääräisiä oireita... Tais sitten tavallsita rajummat menkka oireet :snotty:

Kaikille vaan hirveästi ++++++++++ :whistle:

pieni kierros netissä ja sitten yrittämään saada unta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Danjuska:
Aurinkoenergiaa:[/b] Itse en osaa sanoa muuta kun että mulla ainakin rintatulehdus nosti ihan tajuttoman kuumeen ja tuntui kyllä että tulehdus on :eek:
Mikäs sulla on nyt vointi??

Itsellä on pientä nipistelyä/pistelyä rinnoissa tuntunut mutta saattaa olla että kuvittelen tai sitten tämä tauti aiheuttaa ylimääräisiä oireita... Tais sitten tavallsita rajummat menkka oireet :snotty:

Kaikille vaan hirveästi ++++++++++ :whistle:

pieni kierros netissä ja sitten yrittämään saada unta


Kiitos kysymästä..voin ihan jees, mitä nyt pakottaa alavattaa ja rintsikat piti ottaa pois ku alkoi sattumaan :eek: , mutta muuten ihan jees.
Mietin tuossa että voiskohan olla toinen ovis, mutta kun on 5pv oviksesta niin jos on tärppi käyny ni voisko tuo jomotus olla kiinnittymistä??? :D
 




Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 12/28-40
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 21/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 23/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 27/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 32/28-32

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 24/27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 25/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 28/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 5/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 7/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 15/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 19/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 21/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 24/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...26/29
Berry76.....................KM --/07

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 31/-

Haamuilijat


SatuKa

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
 

Yhteistyössä