tilly Onnittelut negasta
Näin se vaan menee, eka ollaan onnellisia negasta, sitten tädistä, ja sitten aletaan niitä vihaamaan :hug:
MissMaisa: Jee! Onnea tädistä ja ajokortista!
Arskaenergiaa:
Mukava että sanoistani oli apua
Joo ihmiset osaa olla sitten törkeitä
Mäkin niin yllätyin että kuinka töissä voi joku sijainen kysyä multa että koskas me tehdään seuraava lapsi
Siis oikeesti, kun ei oo edes anoppini tai ystäväni kehdannut udella että annetaanko me seuraavan vauvan tulla kun on tullakseen vain onko meillä ehkäisyä. Jotkut ei vaan ajattele. En oo kertonut kuin parhaimmille ystävilleni sekä siskolleni ja äidilleni ettei meilä oo ehkäisyä, koska tiedän että ihmiset alkaisivat seurailla mun turvotuksia, yms :ashamed: Voimia sulle
arskaenergy , muista että sulla on täys oikeus joskus huutaa se "LOPETTAKAA!!!!" ihan koska vaan siltä tuntuu. Luulis niitten sitten vähän rauhoittuvan. VOIMAHALI!!
VOI EPSKEPS: Oon niin pahoillani, ettei masussasi sitten enää ollut mitään
Voimia kauheesti sinne!!! Yrityskielto rassaa varmasti, mutta yritetään ajatella positiivisesti, että nyt teidät ainakin tutkitaan. Kyllä sinä ne kaksoset vielä pyöräytät
Ethän menetä toivoa! Se on niin helppo toisen vaan sanoa, mutta yritä Epsu-kulta olla luovuttamatta
Äitee2: Olisit tintannut sitä ihmistä joka sulle niin sano
...Sun miehes on ihana! Vai teidän ovis =)
Julietta: Soita vaan toiselle gynelle! Ei kai ne tosissaan anna sun 2kk vielä odotella...
Orchid: Voi kurjuus, kun viestisi luin
Mä en ymmärrä tätä elämää enää yhtään...
Onneksi oot kuitenkin fyysisesti lähes ehjä, ettei käynyt pahemmin!!
Osanottoni koirasi poismenon vuoksi :hug: Voin vaan kuvitella miten pahalta tuntuu! Itteeni pelottaa koska joudun luopumaan koiristani... Ne on perheenjäseniä... Voimia sulle ihan hirmuisesti!!!!!
Danjuskalle pikaista paranemista!!
Eliisa80: +++++++++++++++++++++
Satuka: ++++++++++++++++++
ON: Täällä ollaan heitetty kirves kaivoon... Oon niin varma että täti tulee viikon päästä ihan ajallaan... Kai tää on sitä itsesuojeluvaistoa, mikä tulee AINA tässä kohtaa kiertoa.... Ei ole näkynyt kiinnittymisvuotoa, mikä enkelin aikana tuli niin selvästi, vaikken sitä silloin tajunnutkaan... Onhan tässä vielä viikko aikaa, mutta itteeni suojellakseni alan odottelemaan jo nyt tätiä kylään... :ashamed: