Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Voi Orchid, taidan olla sinulle uusi tuttavuus, mutta jo pari koiraa ja yhden kissan menettäneenä tiedän tunteesi. Itselläni on muiden eläinten muassa yksi 13v. spanieli, jolla varmasti on viimeinen talvi edessään...se on ihka ensimmäinen oma kasvattini, joten luopuminen tulee olemaan tosi vaikeata! Onneksi sinulla on muut koirat ja poika, ne pitävät kiinni arjen touhussa. Jaksamista sinulle ja voima :hug:.

Kiitos teille kaikille haleista
Aika surkea päivä on ollut, vaikka toisaalta olen iloinen siitä että nyt tutkitaankin eikä vaan anneta asian olla. Mutta silti.. ottaa päähän ihan älyttömästi kun taas joutuu pistämään asian jäihin
Nyt sitten odottelen niitä menkkoja alkavaksi että päästäisiin aloittamaan tuo verikoerumba. Et tätiä tänne päin prkl!

Orchid ihanaa kun kirjoitit, vaikka niin ikäviä uutisia sulla olikin sitten kerrottavana
Olen pahoillani onnettomuutesi takia, onneksi ei kuitenkaan pahemmin käynyt. Itse olen ottanut osumaa linja-auton kanssa ja todellisella tuurilla siitä selvisin. Ja olen todella pahoillani että menetit rakkaan koirasi
Kovasti voimia sulle!!

Julietta sinuna soittaisin toiselle gynelle tai ihan mille tahansa yleislääkärille terveyskeskukseen. Ei niitä menkkoja nyt kuukausitolkulla odotella! :eek: Ei kuulosta minusta ainakaan kovin normaalilta tai järkevältä..

Haaveissa esikoinen

Valssu.....................KM 09/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 9/28-40
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 18/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 20/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 24/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 29/28-32

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 21/27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 22/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 25/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 2/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 4/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 12/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 16/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 18/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 21/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...23/29
Berry76.....................KM --/07

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 28/-

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse

Orchid,mulla on 13 vuotias labbis ja syöpä runtelee jo vanhaa rouvaa.. :'( tässä seuraillaan tilannetta mutta luopumistyötä tässä tehdään koko ajan.. :hug: sinulle koiran menettämisen johdosta :ashamed:
tää palsta on aivan ihana!täällä on niin ihania ihmisiä,tuntu että täällä on ymmärrystä jota ei muualta saa!! :hug: kaikille!
jos jotakuta kiinnostaa niin mut voi laittaa meselistalle ja meiliin ylös,olis kiva niinkin vaihdella ajatuksia :wave: elina_susanna @ hotmail.com
plussatuulia ja toipumisia kaikille!

tilly,nukkumaan menon vaiheissa :snotty: ja nuhanenänä...

Kirjoitan taas pitkästä aikaa... Kiirettä on pidellyt mutta lukemassa olen välillä käynyt.

Epskeps voi olen pahoillani teidän tilanteesta. Toivottavasti tutkimuksissa löytyy syy keskenmenoihin. Ja hei, voisin lähettää tulevan tätini sinulle, se kävisi hyvin minulle.

Tervetuloa uusille, teitä on tullut tänne aika monta viime aikoina. :hug:

Täällä on jännät paikat käsillä. Tädin olisi pitänyt tulla tänään mutta ei ainakaan vielä näy ja ei edes tunnu siltä että tulisi. Normaalisti tuhruttaa jo edellisellä viikolla mutta viime viikolla yhtenä päivänä jäi vessassa käydessä paperiin hieman punertavaa, siinä kaikki. Eilen menin tekemään negan. :ashamed: Eli tätiä odotellessa, jos on tullakseen niin tulisi pian.

Kaikille iso :hug:

tilly Onnittelut negasta
Näin se vaan menee, eka ollaan onnellisia negasta, sitten tädistä, ja sitten aletaan niitä vihaamaan :hug:

MissMaisa: Jee! Onnea tädistä ja ajokortista!

Arskaenergiaa:
Mukava että sanoistani oli apua
Joo ihmiset osaa olla sitten törkeitä
Mäkin niin yllätyin että kuinka töissä voi joku sijainen kysyä multa että koskas me tehdään seuraava lapsi
Siis oikeesti, kun ei oo edes anoppini tai ystäväni kehdannut udella että annetaanko me seuraavan vauvan tulla kun on tullakseen vain onko meillä ehkäisyä. Jotkut ei vaan ajattele. En oo kertonut kuin parhaimmille ystävilleni sekä siskolleni ja äidilleni ettei meilä oo ehkäisyä, koska tiedän että ihmiset alkaisivat seurailla mun turvotuksia, yms :ashamed: Voimia sulle arskaenergy , muista että sulla on täys oikeus joskus huutaa se "LOPETTAKAA!!!!" ihan koska vaan siltä tuntuu. Luulis niitten sitten vähän rauhoittuvan. VOIMAHALI!!

VOI EPSKEPS: Oon niin pahoillani, ettei masussasi sitten enää ollut mitään
Voimia kauheesti sinne!!! Yrityskielto rassaa varmasti, mutta yritetään ajatella positiivisesti, että nyt teidät ainakin tutkitaan. Kyllä sinä ne kaksoset vielä pyöräytät
Ethän menetä toivoa! Se on niin helppo toisen vaan sanoa, mutta yritä Epsu-kulta olla luovuttamatta

Äitee2: Olisit tintannut sitä ihmistä joka sulle niin sano
...Sun miehes on ihana! Vai teidän ovis =)

Julietta: Soita vaan toiselle gynelle! Ei kai ne tosissaan anna sun 2kk vielä odotella...

Orchid: Voi kurjuus, kun viestisi luin
Mä en ymmärrä tätä elämää enää yhtään...

Onneksi oot kuitenkin fyysisesti lähes ehjä, ettei käynyt pahemmin!!
Osanottoni koirasi poismenon vuoksi :hug: Voin vaan kuvitella miten pahalta tuntuu! Itteeni pelottaa koska joudun luopumaan koiristani... Ne on perheenjäseniä... Voimia sulle ihan hirmuisesti!!!!!

Danjuskalle pikaista paranemista!!

Eliisa80: +++++++++++++++++++++ :whistle:

Satuka: ++++++++++++++++++ :whistle:

ON: Täällä ollaan heitetty kirves kaivoon... Oon niin varma että täti tulee viikon päästä ihan ajallaan... Kai tää on sitä itsesuojeluvaistoa, mikä tulee AINA tässä kohtaa kiertoa.... Ei ole näkynyt kiinnittymisvuotoa, mikä enkelin aikana tuli niin selvästi, vaikken sitä silloin tajunnutkaan... Onhan tässä vielä viikko aikaa, mutta itteeni suojellakseni alan odottelemaan jo nyt tätiä kylään... :ashamed:

Äitee, voi miten ihana mies sulla! On todellakin touhussa mukana sydämestään.

Voi Epskeps, olen kyllä tosi pahoillani sun tilanteesta. Ei varmaan huvittais taukoa pitää yrityksessä. Mutta positiivista on se että saatte varmaan nyt varmuuden, onko lapsen saaminen ylipäätään mahdollista teille. Toivottavasti kaikki on ok ja mahdollisesti saatte apua "lapsentekoon" (tuo sana on kyllä inhottava!!!). Lämmin voimahalaus sulle Epsu! :hug:

Kiva että Orchid kävi kertomassa kuulumisiansa. Olipa sulle tapahtunut! Huh huh! Tosiaan, kuinkahan paljon ihminen voi joutua kärsimään samana vuonna!!?? Toivottavasti et enää enempää joudu. :hug: :hug:

Mä voisin tän tädin lähettää jollekulle sitä kaipailevalle, kukas sitä kyselikään... On taas niin runsaalla tuulella ja kipuileekin kovasti. Onneks on hyviä lääkkeitä olemassa.

On jotenki ollu niin mieli maassa muutaman päivän. Tietty menkat aiheuttaa matalapainetta. Mutta jospa sitä tästä taas noustais.

Plussatuulia kaikille!

Orchid :hug:

Mulla on nyt vahvistunut sellainen olo, että toivon uutta raskautta mahdollisimman pian... Miehelle en ole vielä asiaa kyllä kertonut :whistle: Meillä siis oli ylläri tämä keskeytynyt raskaus, mun kohdalta oikein toivottu ja haluttu. Täytynee kysellä miehen mielipidettä asiaan, kunhan tämä keskenmeno on ohitse. Huomenna aamulla ultraan ja varmaan myös sovitaan, milloin käyn raskaustestissä.

Voi nääs, kirjoitukseni hävis taas kuin pieru saharaan.. :headwall: En enää ehdi kirjoittamaan uudestaan, mut kiitos kaikille haleista :heart: täällä jaksellaan jo hieman paremmin :) :hug:

+++++++++++++++++++ :whistle: satukalle ja muille piinailijoille :heart: :heart: :heart:

Ensin Epsulle pahoitteluni! :hug: Ja Orchid oli kanssa kokenut kovia, sinnekin voima :hug: .

Tuntuu että listaa voisi jatkaa loputtomiin, monella on sellaista tapahtunut.. Joten mitenpä olisi joukkohalaus kaikille? :hug: Oon muuten huomannut tämän oman tapauksen johdosta, että puolituttujenkin lämpimässä halauksessa on jotain aidosti lohduttavaa..

Mä oon vielä huono hahmottamaan mitä on kirjoiteltu, mutta ainakin MyAngelille kiitos vastauksesta kysymykseeni! Mulla näyttää menevän samalla kaavalla.

Julietta, tuota tilannetta pelkään itsekin, mulla menkkojen alku kesti ekan synnytyksen jälkeen 9kk kun imetin, ja oon nyt miettinyt, että oon varmaan vähän hitaasti käynnistyvä sen suhteen.. Toivottavasti saat pian edistystä tilanteeseesi!

Plussaonnea kaikille kovasti! Täällä vasta odotellaan, että jälkivuoto loppuis, sitten joskus alkais menkat ja sit vasta yritys... Huoh, tuntuu tosi pitkältä aika.. :| Ei pidä liikaa ajatella sitä, muuten huomaa et masis hiipii.. :(

Voimia kaikille, missä vaiheessä tätä ihmeellistä elämänseikkailua olettekin! Ja kiitos ihanasta vertaistukipalstasta!

Helmitaustailija

Väliaika tietoja tulin vain kertomaan pikaisesti...

Eihän teitä ole pystynyt kokonaan hylkäämään, aika-ajoin käyn kyllä kuulumisianne kurkkaamassa :wave:

Tervetuloa uudet, olen pahoillani että olette joutuneet menetyksen kokemaan :hug:

Äitee2: hauskaa peuhaamista ovikseen, vaikka onkin clomi-avusteinen. Muista vaatia ne seurantaultrat!!!!

Orchid: voi että... voi kuinka surullista! yhden koiran kanssa menettäneenä ymmärrän tunteesi täysin!!! Ei ole helppo ollut sinunkaan matka, onnettomuudesta jne... Voimia ja jaksuja sinne kovasti! :hug:

MyAngel: Elä vielä sitä kirvestä kaivoon heitä, ei ole mitään syytä!!!! ++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Epsu: koita jaksella siellä, hyvä että jakselet paremmin!

julietta: laitoin yv sulle

(.) tänne ei ihmeempää.. Primolutit menee, kumma vain että valkovuoto on lisääntynyt ihan simona, mutta se lääkkeen pitäisi alasajaa mun oma hormoonitoiminta, ei tajua :headwall:
Saatiin aika Fertinovaan 21.11. ensikäynnille eli se on menoa nyt.. Sanoi sieltä vain että aikapäiviä sitten olisi pitänyt tarttua toimeen ja yhden tuuban menettäneenä ei ole varaa virheisiin!!! Että näin!!!

Ihanaa syksyä ja nähdään taas!

T. Miikkis-the taustailija :D

Kiitti kaikille myötätunnosta! :hug: Se oli tosiaan yksityinen kelle soitin. Mä oon kyl ihan totaalisen kyllästyny tähän venailuun ja todellakin haluisin että täti tulee. Huomen soitan kyl toiselle gynelle. Tää eka gyne sanoi vaan, että pillereiden lopettamisen ja raskauden takia kierto on vaan sekaisin ja kyllä sitä tarttee nyt vaan ootella. Jos kivut on lieviä, menkkamaisia, niin kyse on niistä kystista, mutta jos kovenee niin sitten heti lääkäriin. Muussa tapauksessa 2 kk odottelua.

Toivottavasti toisessa paikassa ei ole sama neuvo.

heipsan mun tarinani on sellanen et oli sain km rv 6 15.09.07 tyhjeni itsestään hcg laski nopeasti eli tuosta km alusta nyt 39vrk menkkoja ei kuulu ja mua nipistelee mahaa välillä kipeästikin huimaa,päätäsärkee,nuhaa ja valkovuotoa todella lorahtelee testejä olen tehnyt varmaan kymmenen nyt vkon sisällä kaikista ensin viivanpaikkaa tai heijastusta viivasta paitsi yx oli nega ja testiajan jälkeen on kaikki jopa se nega muuttunut selviksi viivoiksi??jopa se nega....mun pää hajoo...olisinko jo raskaana...vaikka vähän ihmettelen et miten nyt jo mutta kyllä se kuulema on mahdollista..edellinenkin eli toi km sai alkunsa 18 vrk siitä kun söin vikan e-pillerin=)...olisko kokemuksia noista haamujen haamuista tai sit testiajan jälkeen tullesta plussista.testit oli acon ja clear blue.tosssa edellisessä raskaudessakin sain vaan haaleita plussia vaikka oli rv 5+4.sit lääkäri totes raskauden ja seuraavan päivänä meni kesken...jos nyt olisin raskaana se olis saanu alkunsa 4-11.10...näkyykö edes välttämättä viel testeis...auttakaa...

Hei kaikille.. taukoilija kurkkailee =)

Epsu :hug: olen tosi pahoillani puolestanne. Voimia kovasti! :heart:

tietämätön toivotaan, että kyse olisi oikeasta plussasta!!!! Mulla on kokemuksia kaikenmaailman haamuista, osa testiajan jälkeen, osa sen sisällä. Alkaneessa ja keskeytyneessä raskaudessa mulla näytti varmaan 5 testiä haaleita haamuja ennen kun vahveni. Ja nyt km:n jälkeen sain haamuja vielä 6-8 viikon päästä, välissä tosin oli terkkarissa teetetyn testin nega.. sekavaa touhua oli ja mullahan sitten löytyikin 14 vkoa km:sta kohdusta tavaraa... kaavinta oli edessä. Mutta tämä oli vain mun huono kokemus.

ON: tänään tuli patologin vastaus kaavinnasta ja löydös oli istukan jäänteitä sekä jotain, mikä muistutti sikiön jäänteitä.. että sitä mitä epäiltiinkin. Edelleen jälkitarkastusta odotellessa...

Muillekin sitä tarvitseville iiiiiiso :hug: Meidän pitäis muuttaa ens viikonloppuna, talo alkaa olla sillä mallilla.. inhoon tätä pahvilaatikko/jätesäkki sisutustyyliä. =)

emppu
mulla oli jo vko km jälkeen eka tarkastus kun verta tuli niiiiin paljon ja sillon jo totesivat ettei siellä mitään ole enää ihan kun en olis iknä raskaana ollutkaan....no pitää vaan toivoa et tää nyt olisi uus tulokas,ja joka malttais kyydissä pysyä...ei ihan parin kuukauden sisään haluis kokea samaa..

en olisi ikinä uskonut ennen tätä km et sitä tapahtuu ihan näin paljon tuntuu et kaikilla ystävillä ja niiden ystävillä jne en menny kaikki vaan niin hyvin...mut vaan valittelee oksentamista ym ...mä olisin vaan todella onnellinen kun se vauva olis tuol mahassa ja oksentaisin enempi kun mielelläni...plussa tuulia kaikkille.... :wave: :wave:

moikka

mietin että pitäskö kirjottaa ollenkaan kun taitaa tulla vaan pelkkää kurnutusta :ashamed:
mut yritän nyt kuitenkin.. :whistle: ;)

Tietämätön: :hug: toivottavasti plussa olisi kyseessä

Emppu: :hug: Millon sulla on se jälkitarkatus?? oot varmaan sanonukki mut en muista...

Julietta:
Toivottavasti toinen yksityinen olis vähän erimieltä asioista. :hug:

MyAngel:
Kiitos paranemis toivotteluista =)
Itsellä kans vähän sekavat aatteet.. mutta tuntuu että täälläkin se kirves nakattu.. ei mitenkään voi heti tärpätä. enkä haluais pudota korkeelta :'(

Olo on kehno, kuumetta ei oo mutta kurkku kipeenä, ääni käheenä ja täysin voimaton olo.. pulssi hakkaa kun pienellä hiirellä.
mahan turvotus on ihan kauheeta ja alamaha ollut tänään ihan tajuttoman kipee. Jouduin särkylääkettä aamulla ottamaan. Luultavasti siellä taas joku jättiläismäinen keltarauhashormoni mulle ryppyilee :/

Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 10/28-40
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 19/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 21/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 25/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 30/28-32

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 22/27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 23/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 26/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 3/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 5/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 13/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 17/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 19/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 22/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...24/29
Berry76.....................KM --/07

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 29/-

Haamuilijat

SatuKa

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse

Kiva kuulla Miikkiksestä

Mä yritän olla heittämättä kirvestä kaivoon...mutta se on niin pirun lähellä, irtoo kohta käpälästäni :eek: Itsesuojeluvaisto on kumma juttu...
Oikein iso halaus sulle
Toivotaan että marraskuussa kaikki menee hyvin. Ei saa tulla enempää mitään huonoja uutisia :ashamed: Voi hyvin, ja käyhän meitä täällä morjenstamassa :) Kyllä kaikki vielä kääntyy parhainpäin, ystäväni

Tervetuloa tietämätön
Pahoitteluni keskenmenostasi. Toivottavasti siellä masussa on jo uusi salamatkustaja

Emppu: Jaksamisia sinne kovasti

Danjuska: Toivottavasti masun turvotus ja kipuilu meinaa plussaa piakkoin =)

ON: Täällä särkee selkää ja jalkoja :eek: Nämä 3 vuoroa jotka oon tehnyt, on olleet iltavuoroja, ja vielä olis tänään ilta ja sitten 2 aamua, kunnes on viikonloppuvapaa

Meillä on viikonloppuvapaa vaan 3 viikon välein, joten se on harvinaista herkkua

Eilen töissä jouduin huilaamaan hetken kun vihlaisi niin kovasti vasemmalle alamahaan. Olin ihan sata varma että nyt ne tätikivut sitten alkavat taas täsmälleen viikkoa ennen tädin saapumista... :/ mutta kipu lakkasikin parin minuutin kuluttua. Epätoivoinen tunne että tuolla kyytissä voisi mitään pientä ja niin kovin tärkeää olla... Mutta tahtoisin niin kovasti!

Eilen kävin taas keskustelemassa ammatti-ihmisen kanssa, ja se jäi viimeiseksi kerraksi =) Olen kuulemma kuin eri ihminen nykyään, ja tasapainoinen ja ehjä, joten en tarvitse käyntejä enää

Ou jee! Kuinka ylpeä olenkaan itsestäni!!

Sitten vielä yöosio: Illalla nukkumaan mennessäni mietiskelin kaikkia asioita pojastani. Muun muassa sitä, että minkähänlaisilla leluilla poikani leikkii siellä Kodissa/Taivaassa/Paremmassa paikassa, missä hän sitten onkaan... Mietin millaisia leikkejä hänellä on toisten pienten kanssa, jne...
Yöllä heräsin pilkkopimeässä makkarissa, ja näin (taas kerran katon rajassa!) pehmolelunallen. Se oli noin 20cm korkea, vaalean ruskea väriltään. Nallella oli vaaleansininen villapaita päällä, ja sen edessä ja ympärillä kimalteli kullanvärisiä pieniä tähtiä. Se oli siis aivan uskomattoman näköinen, niin nätti, ihana ja henkeäsalpaavan kaunis näky. Sanoin ääneen, että "Kyllä on hieno! Aivan uskomattoman mahtava!" sitten herätin mieheni katsomaan nallea myös. Mieheni katsoi ylöspäin, ja sanoi ettei näe mitään. Ja puh, niinpä nalle katosi :ashamed:

Kävin nukkumaan mitään sen kummempia ajattelematta, ja vasta nyt aamulla hoksasin että poikani varmasti näytti äitille hänen lempilelunsa tai unilelunsa

Tuulenpuuskalle piti tulla antamaan vielä iso hali

Ja tietämättömälle sanoa, että samoin minä ajattelen, niinkuin varmasti jokainen täällä, että sitä kestää mitä vaan raskausaikana, jos sillä kertaa saa sen pienen myös pitää. Ite ajattelin synnytyksen jälkeen, että jos joskus tulen vielä raskaaksi, niin en valita mistään. Seison vaikka päälläni koko raskausajan, jos vaan saan terveen ja elävän vauvan synnyttää ja tuoda kotiin saakka... :ashamed: Ja näin ajattelen tietysti edelleen...

myangel nyt tiukka ote siitä kirvehestä =) se vihlasu oli tietty kiinnittyminen, ihan varmasti :D
hyvä että juttelukäynnit on auttanu, sen on kyllä huomannu sun viesteistäkin =)
ja ihana näky taas, varmasti oli uniturvanalle se, meillä on molemmilla lapsilla kanssa hyvin tärkeät unilelut jotka auttaa joka asiaan :hug:

berry kuinkas sujui lääkärikäynti, toivottavasti kaikki ok =)

tietämätön tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenostasi, vaikka ehkä et täällä kauaa ehdi olemaankaan, kuulostaa vähän siltä +++++ :whistle:

helmitaustailijalle ja empulle voimia odotukseen ja empulle vielä onnea uuteen kotiin =)

miikkiksestä oli kiva kuulla, peukkuja että marraskuussa menee kaikki hyvin ja hyvää jatkoa taustailijana :hug:

danjuska pikaista paranemista :hug:

tänne ei ihmeitä, hyvin positiivinen olo on ollu, mutta voi olla et ensviikolla ollaan taas hyvin syvällä jos huonosti käy, mutta yritän nauttia nyt tästä hyvästä fiiliksestä
=)

niin mitenkäs satuka ?? tulehan kertomaan, täällä jännätään =)

Ultrassa siis käyty ja siellä oli tilanne hyvä, eli lähes kaikki oli poistunut kohdusta. Limakalvon paksuus oli enää 1cm. Kolmen viikon kuluttua käyn tekemässä raskaustestin neuvolassa, sitten jos negatiivinen on niin kaikki kunnossa. Vuoto on vähentynyt nyt eilisen jälkeen tosi paljon, joten senkin pitäisi pikkuhiljaa loppua kokonaan.

Kaikille oikein mukavaa keskiviikon jatkoa!

Heips! Mä jatkan taustailua, mutta tulin kertomaan että huomenna menen sitten gynelle. Soitin taas yksityiselle (eri kun viimeksi), varasin ajan enkä selitellyt mitään. Huomenna sitten saa tietää mikä vialla vaiko mikään. Tein testin varmuuden vuoksi ja negaa näytti.... Alko oikein silmissä vilisemään.... nimittäin välillä kuvittelin näkeväni viivan, mutta ihan tyhjä se ruutu oli.... Nyt kp50, ni luulis näkyvän. Toivottavasti huomenna kipittelen sitten terojen kanssa kotiin, enkä saa mitn ikäviä uutisia.

T:J

mä oon paniikissa just kävin verikokeessa viel 10 min sit selvii tulos...apuaaaaaaa jännittää vaikka tosin nyt eilen illalla ja tänään ei oo pahemmin nipistelly enää..
mä kyl taidan jäädä teidän riesax tänne vieläkin...eihän mulla voi niin hyvä tuuri olla et hetit nappais uusix...no toi et sai elätellä ees toiveita auttoi ainakin pahimman yli...ja nyt meinaa flunssaakin pukata...yök..no jos mä en nyt plussaa ni joku ees nyt pian ni saadaan zemppiä tänne...just soittikaverin mies naisten klinikalta et poika synty 1h sitten...eikä...mäkin haluun=)
pusuja kaikkille
:hug: :hug:

Tietämätön pahoittelut km ja tervetuloa joukkoomme mukaan :flower: toivottavasti saisit nyt sen plussan sieltä =)

Julietta Tsemppiä gyne käyntiin ja toivotaan että kaikki olisi mitä parhain päin :hug:

Danjuskapikaista paranemista :flower: miuhunkin iski kauhee flunssa eikä kyllä nyt olis ollu väliks ollenkaan.

(.)Mahaa kuumottaa ja turvottaa,vihlailee...ovishan se siellä kiusaa =) mut ei haittaa mittään...nyt on toiveikas olo plussan suhteen kun on nuo clomit käytössä mut silti en tressaa liikaa ja odotan mitä tuleman pitää.

Kiitos miehen puolesta kehuista...on se vaan niin ihana :heart: ja täysillä mukana tässä touhussa...sanoin kerran et heti pittää sanoa jos rupiaa kyllöttää höpötykset vauvasta,oviksesta ym. mut ei kuulemma rupee kun se on itekkin ruvennu jo höpöttelee noita juttuja ja toi kammari elämä on jokseenkin vilkasta :ashamed: luulis et toi mies olis väsynyt kun yöllä ajosta tulee mut ehei...mut eiks se partiopoikienkin sanonta ole et:Aina valmis :ashamed:

Nyt surua elämään tuottaa mein kummityttö joka joutu sairaalaan kun hengitys rupes lamaantuu,hällä on paha keuhkoputkentulehdus (ainakin epäily) ja lisähappea on tarvinnut sekä spiiralla saapi lääkettä monta kertaa päivässä,ikää tytöllä on 6kk ja hymyilevä ja aurinkoinen on kaikesta huolimatta kun eilen kävin häntä kattomassa.

Yhteistyössä