PÖÖÖÖ!!!!
Kokeillaas pääseekö tänne nyt läpi... Eilen tuli koko ajan vaan "vastaa" painikkeen painamisen jälkeen jotain että kirjoitus ei tallennu... Meinas mennä hermot
Kiitos
Danjuska ja Eliisa
Vähän kyllä jänskytti eka työpäivä...
Mutta hyvinhän se sitten kuitenkin meni
Toivottavasti teillä tuo lisääntynyt valkkari ja nipistelyt viittaa vaan pieneen masuasukkiin
Mulla oli ennen tuota raskautta niin että ennen tätiä ei ollut mitään tuntemuksia, aina eka alkoi vuoto ja sitten vasta menkkakivut. Nykyään oviksen jälkeen on pari päivää hiljaista, ja sitte tätioireet kestävätkin tädin saapumiseen asti. On vähän kroppa outo synnytyksen jälkeen... No tässä kierrossa on ehkä pikkuisen vähemmän nipistellyt masua, mutta kyllähän sitä vielä ehtii.
Mä nyt vaan odottelen sitä yhtä ja aika varmaa oiretta, mikä enteilis plussaa, eli rintojen arkuutta, mutta ei oo mitään tuntemusta sinnepäinkään...
Mulla ei oo ikinä olleet rinnat kipeet missään kierron vaiheessa, paitsi helmikuussa paria päivää ennen plussausta.
Eli rintojen arkuus tänne, ohoi!!!
Gatsu: TYHMÄ TÄTI TYHMÄ!!
Nauttikoot nyt, kun sitten tädillä onkin ainakin vuoden pakkoloma!
Zelda: Lämmin voimahali
Mulla myös oli tuossa raskaudessa koko ajan tunne että kaikki ei tule menemään hyvin... Äidinvaisto... Mietin ekojen huonojen ultrauutisten jälkeen, että rangaistaanko meitä siitä kun niin varhaisessa vaiheessa kerroimme monelle perheenlisäyksestä, mutta olisihan sen kaikki tulleet kuitenkin huomaamaan, mahani kun pullahti niin aikaisin esiin, ja kesäaika oli niin varmasti erottui... Ootte kokeneet kovia
Berry76: Voimahali myös sinne
Aurinkoenergiaa: Koitahan pärjäillä siellä muru! Välillä sitä on mieli aivan maassa, ja varmana siitä ettei perheenlisäystä tule ikinä, mutta yritä säilyttää uskosi ja olla luottavainen. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty... Itekkin varmasti nyt taas kun täti yllättää reilun viikon päästä, niin tipahdan pohjalle että rytinä käy... Ei kyllä ole toiveet kovin korkeallakaan, mutta kun minähän lupasin tästä kierrosta plussata... Se olisi niin ihanaa
Orchid: Kukkuu! Missä piileksit??
Mie oon täällä
Epsukka: Tervetuloa takaisin joukkoomme
No jopas on sulla fiksuja sukulaisia
Tosi omahyväisesti sanottu...
Vähän niinkuin multa kysyi eilen eräs henkilö, että no koskas aiotte
T-E-H-D-Ä seuraavan lapsen? Siis oikeesti, mä olin aivan puulla päähän lyötynä
Miten joku kehtaa kysyä esikoisensa haudanneelta, että koska me aiotaaan tehdä seuraava lapsi? Mä vastasin vaan, että eipä niitä lapsia niin vain tehdä, ja toiseksi kuka sen on sanonut että seuraava lapsemme olisi terve, että saisimme hänet pitää?!!
Jos ois ollu kättä pidempi lähellä, niin
Tsemppiä ja voimia kovasti huomiselle
Epskeps
Toivotaan nyt että he ottavat teidät tutkimuksiin.
ON: Tosiaan eilisestä työpäivästä selvitty. Kun menin töihin, oli sellainen tunne kuin olisin palannut ajassa sen puoli vuotta taaksepäin, mutta vaan ilman sitä masua jossa pikkuinen niin kovasti potki... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Työpäivä meni kyllä onneksi ihan hyvin, keskittymiskykyä vaaditaan niin paljon etten lääkitte väärin asukkaita... Siinäpä vasta oliskin sitten...
Ja pikkuisen oli jalat kipeet kotiinpäästessäni, siis auts! Oudokseltaan kun juoksi 8h... Onneksi sain jalkahieronnan kotona
Mitäs muuta...Valkkaria valkkaria... Siinäpä kaikki...