Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Ihanaa, Epskeps ettet sittenkään luovuttanut! :hug: Toivoa on aina. Kyllä nyt alkaa asiat selviämään kun ne gynen polilla sua tutkii.

Emikille voimahalaus, toivottavasti asiat teidän perheessä vielä selviää ja kääntyy parhain päin. Kyllä miehiäkin rassaa nää kurjat kokemukset. Tsemppiä ja voimia teille molemmille! :hug:

Missä se Orchid tosiaan on... huhuu!

Myangelin saamaa viestiä koitin töissä lukea mutta piti jättää kesken kun oli niiiin liikuttava! Luin sitten kotona paremmin. Snif.

Kaikille uusille palstalaisille lämmin tervetulohalaus ja pahoittelut suurista menetyksistänne. On täällä kerrottu karuja kokemuksia lähipäivinä! Kuinkahan monta keskenmenoa ihminen voi oikeasti joutua kokemaan!!?? Kai nyt joku raja silläki vois olla.

Mulla alkaa kohta jännät päivät, kp 27 huomenna tiistaina. Saas nähdä tupsahtaako täti loppuviikolla kylään vai saadaanko jotain ihanampaa... Vielä ei ole kropassa minkäänlaisia tuntemuksia puoleen eikä toiseen. Täytyy ajatella muita asioita... :whistle:
 
Epskeps :hug: .Voimia sinulle hirveästi.Olen todella pahoillani puolestasi.Toivoa on niin kauan,kun täyttä tietoa ei ole.Käy siellä polilla.Siellä ne ottaa verikokeet ja kattoo raskaushormoonit ja kaikki muut.jos tämä oli 3. keskenmeno,niin silloin sulle pitäisi tehdä tutkimukset mistä johtuu.Tukostaipumus tai jotain muuta.Niin ja hormoonipitoisuudesta nähdään onko normaaliraskaus vai jokin muu.mulla kun oli se kohdunulkopuolinen,niin hormonitaso oli tosi alhanen mitä olisi pitänyt olla ja siitä epäilivät ensin jo keskenmenoa,mutta kuitenki se nousi tosi hitaasti.
Menet käymään siellä,niin asiat selviää.Etkä anna vielä periksi.En minäkään.
Mieskin puhui jo 7 paikkaseta autosta,vaikka ei halunnut uutta vauvaa.Ihmettelin ,et mitä hittoo me sen kokosella autolla,niin vastas vaan et eihän sitä koskaan tiedä :) .Eli miehen mieli taitaakin olla muuttumassa.
Niistä vauvan vaatteista sen verran,että ekan jälkeen,kun toista ei kuulunut ollenkaan, ja olin jo tutkimuksissa miehen kanssa,luovutin.Myin kaikki millä ei tunne arvoa ollut pois.Kirpparille lähti paljon tavaraa,eikä mennyt kauaa,kun testi näytti plussaa.Ajattelin,kun kävin penkomassa tuolla kellarissa,että pitäiskö tehdä taas sama homma.Suurimman osan olen jo myynytkin,mutta möisi kaikki loputkin pois.Jospa se sitten tärppäis ja kaikki sujuis hyvin.Ongelmana vaan on se raskaaksi tuleminen.Sen jälkeen pelkään,että miten mielenterveys kestää sitä jännittämistä tämän viimeisen jälkeen.Mutt toivosta en luovu.Se yksi olisi vielä haaveissa...
 
Kiitos Sonja


Empulle voimia sinne kovasti!


Tinii: Pahoittelut :ashamed: Tyhmä täti! Tyhmä!
Mutta tästä kierrosta se tärppi :heart:

Tuulenpuuskalle plussapuhureita ++++++++


Zelda:


Epskeps: Voimia sinne odotteluun


ON: Viime yönä näin unessa poikani. Hän oli 3-4-vuotias, ihana pikkupoika, niin tomera! Istuin pöydän ääressä, ja tiesin hänen tulevan luokseni. Muistan kun ajattelin, että tästä tulee ihana uni...
Hän käveli eteeni, ja katsoi minua silmiin. Kysyin häneltä, "Onko sun äitiä ikävä?" Hän nyökkäsi. Kysyin, "Ootko varma?" Hän sanoi nyökäten, että "Oon!" Minä sanoin, että "Hyvä!" Ja niin hän kääntyi ja lähti tyytyväisenä pois. Minä jäin onnellisena siihen, ajattelin että olipa ihana uni, ja niinpä heräsin.

Täällä on varmaan ovis mennyt, tai ei ainakaan enää oo maha ollut kipeenä. Sunnuntaina oli vasen puoli alamahasta kipeenä, ja eilen oli oikea puoli, joten


Nyt lähdemme fiilistelemään sinne miehen ylläripylläri-varaamalle laivareissulle
Torstaina sitten taas jutskaillaan, naiset
:heart:

Plussatuulia ++++++++++++++ :whistle:

:MyAngel
 
Heippa kaverit,

Terveisiä tuolta toiselta puolelta. Vakituiseen käyn kuulumisianne lueskelemassa - kommentoitua tulee enemmänkin tuol odotus-puolella.

Tänään kävimme ultrassa ja siellä se nittiäinen jumpsutteli. Mittaa huisit 8,8mm :heart: . Toistaiseksi suunnaton helpotus, vaikka jännitettävää on toki vielä monta viikkoa.

Kiskon teitä täältä mukaani. Jokainen teistä ansaitsisi saman näyn nähdä :) .

My Angel, sun unet on tosi koskettavia :snotty:

-A- rv 7+0
 
Heipparallaa!!!

Kauhea kiire töihin... Olipa vaan pakko tulla kysymään erästä juttua....

Siis kun tätiä ei näy, ei kuulu. Testi nega. KP 41. Alavatsassa on kuitenkin ollut jo about 3 viikkoa välillä vihlontaa ja eilen vihlasi tosi kovaa. Minkäänlaisia tätioireita ei ole, paitsi tämä vihlonta välillä. Välillä on pyörryttänyt, muttei pahasti. Eli onko tämä normaalia että näitä tuntemuksia on ollut jo näin pitkään? Kohtutulehdusta en epäile. Onko teillä joilla on tädin tulo kestänyt pidempään km:n jälkeen ollut samanlaista? Aamulla olin jo ihan varma että täti on hyökännyt, mutta ei. Valkoista tulee vaan ja välillä paljonkin... Neuvolassa lääkäri sanoi että odotellaan vaan, josko "ne" tulis.

Emik:Tsemppiä sulle! :hug: toivottavasti asiat kääntyvät parhain päin!

Myyma:Minne olet kadonnut??
 
helou

työpäivä takana ja olo ihan totaalisen puhki |O

Tinii: Kurja ketale kun sinne eksyi! :hug:

MyAngel: Ihana uni :heart: Oikein ihanaa reissua teille!! Nauttikaa ja rentoutukaa :D

Epsulle edelleen hirveästi rutistuksia ja jaksuja!! :hug:

Alkaa Tuulenpuuskan puolesta jännittää :D

Mut nyt kurkkaamaan uuniin joko ruoka valmista..

omaa vointia sen verran että tänään tullut jokseenkin menkkamainen tunne alamahalle. Mut oon varma että kroppa on vielä sen verran sekasi etät muutama kierto vähintään joudutaan odottelemaan ja pettymään :eek: *syvä huokaus*
 
Haluan liittyä joukkoonne.
Sain km:n pari viikkoa sitten ja kävin tänään varmistamassa sen. Olo on tosi tyhjä. Meillä ennestään neljä lasta ja nyt ollaan haaveiltu viidennestä:ashamed:
Nyt vain odottelemaan tätiä kylään ja että tärppäis uudestaan.
 
Tinii kurja täti kun sinnekkin eksyi :hug:

Viidettä haaveillen Pahoittelut kokemastasi km ja jaksamista jatkoon :hug: ja tervetuloa.

Julietta jospa siulla on ollu ovis myöhemmin?voisko olla mahollista? sinuna tekisin vaikka viikonloppuna vielä testin jotta saapi selvyyttä asiaan...jos nega ni mie menisin gynelle et mikä siellä vaivaa.

MyAngel Mukavaa reissua ja nauttikaa toisistanne ja tosi hellyyttäviä unia sie näet :hug:

Zelda :hug: kiva että se mieskin on jo ajatuksen tasolla valmis vauvaan...toivon todella kovin että seuraavan kerran kaikki menee hyvin :hug:

Tuulenpuuska++++++++++++++++++ :whistle:

(.)Täti kyläili täällä vain 4.5pv kun yleensä on 7pv mut sehän ei minua haittaa...olo on nyt hieman rauhottunut vaikka clomeja vielä otettava kahtena päivänä...

Tänään kyllä vähän kilahin miehelle aamulla kun otti väärän voi veitsen :ashamed: pikkasen hävetti sen jälkeen :ashamed: mut mies vaan :LOL: tyytyväisenä,eikä kuulemma enää kata aamupala pöytää kun mie syön clomeja...
 
Iltoja... hohhoijjaa... väsy!

Eipä tullut täti tänäänkään... vihlonta ja muu sen sijaan jatkuu... ÄRSYTTÄVÄÄ!!! (paitsi saa ollakkin vaikka kaikki vaivat jos oon paksuna... oisinkin... toivoisin...)

Danjuska: Äläs sano... se vois hyvinkin olla jotain kivaa.... toivotaan! Ite oon jo parina päivänä ollu ihan huonovointinen iltapäivällä... joo... varmaan mahatautia tai jotain muuta...

Äitee:On hyvinkin mahollista että ovis on ollu myöhemmin. Ja km:sta siis se kohta 6 viikkoa, että voi olla kierto sekasin yms... mutta tää on niiiiiiiiin turhauttavaa ja kaikkea muuta! Odotusta odotuksen perään...

Mä taidan olla oikea negatiivipallero! Töissä jaksan kyllä olla se ylipirteä peipponen, mutta muuten olen ku per******n ammuttu karhu! Ollu jo parikolme viikkoa. Että sillai.

Miten täällä on muuten näin hiljasta?
 
Äitee2!Mulla kanssa noista clomeista johtuen on tullut pulttia vedettyä aivan pienistä asioista.Ukkohan siinä on hermostunut ja kiva sit kun petipuuhia pitäs harrastella ja kumpaakaan ei vähempi vois kiinnostaa :headwall: .No hommat on kuitenkin aina hoidettu lopppujen lopuksi.
Jälkivuoto ei vieläkään ole loppunut,mikä kyllä ihmetyttää,vaikka kaavinta tehtiin.
Täällä jännään tuttavaperheen puolesta,kun heillä oli riski veriseerumissa,ja huomenna menevät ultraan.Toivon todella,että kaikki olisi hyvin ja mitään näytteitä ei tarvitsisi ottaa.Eikö se riipu siitä veriseerumi +niskaturvotus riskistä mikä yhteensä laskettu riski,että otetaanko istukka-tai lapsivesinäytettä?
Horminitoiminta alkaa normalisoitua ainakin,koska mielialat menee vuoristorataa ja karvankasvu alkaa rehottaa jälleen(PCO).Odotellaan nyt tämän vuodon loppumista,että nähdään mille tässä nyt ruvetaan.
Plussa tuulia kaikille kuumeilijoille+++.Kateellisen kävin katteleen muitten plussatestejä(kuvia) ja toivoisin vielä kerran itse kokevani saman onnen....
 
Kiitos teille kaikille myötätunnosta, tämä palsta on tosi hyvää terapiaa toisillemme. :hug: Ei km:n saamista voi sellainen täysin ymmärtää, joka sitä itse ei ole kokenut. Kyllä olen niitä fraaseja kuullut... "onneksi meni noin varhaisessa vaiheessa" ja "ajattele jos olisi ollut monivammainen" ymv. Eipä ne oikeen lohduta tässä tilanteessa. Mutta pakko vaan toivoa, että meillekin se nyytti suotaisiin. Se vaan on niin käsittämätöntä, miksi elämässä pitää suuresta ilosta tulla vielä suurempi suru. Ehdin kuitenkin nähdä jo pienen ihmisen alun sydämen sykkivän. :'(
 
Heips!

Mä oon niin vähä ehtiny palstailemaan, tuntuu että työ vie kaiken vapaa-ajan :kieh: Menkkoja ei näy eikä kuulu ja keskenmenohan oli viimekuun 25. pvä. Voisivat jo alkaa, niin saatais alottaa yrittäminen "puhtaalta pöydältä". Meillä ukon kans menee nyt niin vuorot ristiin, ettei taida yrittäminen edes onnistua. Joka ilta jompi kumpi on aivan poikki |O

Plussanneille paljon onnea :flower: :flower:

Ja kaikille keskenmenon saaneille :hug:

Nyt taas jatkamaan ikuisia kotihommia :headwall:
 
Onnea Mouse!!! Paljon tarriksii pikkuiselle ja onnellista odotusta! :heart:

Viidettä haaveillen
Pahoittelun keskenmenosi johdosta :( Olet lämpimästi tervetullut tänne :heart:

MissMaisa toivottavasti se täti eksyy sinne piakkoin. Jaksamista!
Samoin Juliettalle, kunpa tilanteesi pian selviäisi! Olisi kyllä kiva jos saisit sen plussan etkä tätiä! :heart:

Äitee Onneksi täti oli tällä kertaa vain lyhytaikainen riesa :) Eikös tuollaiset kilahtelut ole ihan normaaleja, ainakin meitsi saattaa hyvinkin tuollaisista asioista kilahdella ihan muutenkin..


Valssu ikävä että olet joutunut tuollaisia fraaseja kuulemaan :( Mut niin on moni muukin meistä. Välillä olisi parempi kuin ihmiset eivät mitään sanoisi. Ei ole kivaa kun veistä haavassa väännetään
Jaksamista sulle kovasti


Zelda kiitos :heart: Katsotaan nyt mitä tuolla polilla tapahtuu ja mitä jatkoa seuraa.. Vähän jännittää..

Kiitos myös Tuulenpuuska :heart: Lähetän sulle lämpimän plussatuulen tuiverruksen sinne :heart: +++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Kiitos Danjuska :heart: ja +++++++++++++++++ :whistle: sullekin. Jospa ois muuta jomotusta ;)

MyAngel, noi sun unet on ihania ja niin koskettavia


OmaNapa Eipä ihmeempiä. Ihan hyvällä mielellä täällä ollaan vaikka suru painaakin mieltä ja nuo polijutut mietityttää..
Mut jospa tämä tästä. Huomenna meinasin tehdä kotitestin vaikka olenkin satavarma siitä että nega siihen tulee.. :( mut pitää nyt se vaan tehdä kuitenkin. Toivottavasti aamulla unenpöpperössä sen muistan tehdä.. :ashamed:
 




Haaveissa esikoinen

Valssu.....................KM 09/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 3/28-40
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 12/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 13/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 18/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 23/28-32

Haaveissa toinen

Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 5/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 15/27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 16/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 19/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 33/28-30

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 6/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 10/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 12/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 15/31
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 28/-

Haaveissa neljäs

Zelda
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...17/29

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 22/-

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse


 
Huomenta! Juuri laittelin aamukahvit tulille... Onneksi on jo keskiviikko. Pääsin inho-tiistaista aika hyvin!!! Unohin ajatella että on tiistai, niin meni sutjakkaammin päivä.


Viidettä haaveilen:Vastasin sinulle jo eilen illalla, mutta näköjään teksti ei olekkaan tullut luettavaksi vaan hävinnyt. Eli... tottakai saat liittyä joukkoon, vaikkakin ikävää että jouduit tänne meidän seuraan. :hug: Pahoittelut km:n johdosta!

MissMaisa:"kiva", että jollain toisellakin on sama ongelma. Mulla km oli viime kuun 6. päivä jo. Ei kuulu ei näy. Toisaalta on toki mahdollista että uusi raskaus olisikin alkanut, mutta olen joka kerta testannyt negan.. Oletteko te yrittäneen heti uudestaan vai tuliko teille taukomääräys? (hassu sana,,,) :hug:

Mause;VAUTSI!!! ONNEA!!!! Sä olit sitten se kolmas siinä myangelin unessa... :flower: (vai laskinko väärin)

Epsukepsu:No muistitko testata? Toi suru on kyllä niin kurjaa. Välillä se tulee kesken kaiken ja varoittamatta taas vaikka olisikin jo vähän niinkuin unohtunut kokonaan.

Valssu:Nuo "fraasit" on myös kuultu... Luin jostain, kun sain km:n että mitä ei pidä sanoa km:n kokeneelle naiselle ja mä kuulin varmaan ne kaikki mitä siinä listalla oli.

ON KP42.... Toivossa on hyvä elää... Ollut jo parina päivänä ihan kuvottava olo... Voisiko?? Se onkin sitten ainoa oire... Vihlomisia en laskisi oireiksi.. Aattelin testailla viikonloppuna jos täti ei kurvaa...
Mä oonkin ollu supervalittaja täällä.... Vissiin jo kolmatta viikkoa valitettut kun ei näy tätiä ja testi on nega jnejnejne... Pitäisköhän pitää taukoa ja taustailla...

T:J
 
Kiitos teille! :heart:
Voisin yhtyä Vallun eiliseen viestiin. :hug: Voin jo selvästi paremmin kuin eilen.
Minun tapaukseni; Haluan kertoa sen, jos näin pääsisi siitä helpommin yli. :|
Mulla alkoi vuoto viikolla viisi, ruskealla vuodolla. En ollut huolissaan kun on aiemmissakin raskauksissa ollut ruskeaa vuotoa ja menkatkin, ennenkuin tiesin olevani raskaana. Sitten parin päivän päästä alkoi verinen vuoto ja sitten soittelin lääkäriin ja pääsin ultraan yksityiselle. Jossa todettiin että kohdussa on kaksi nesterakkulaa jossa toisessa ei ollut ultraäänikaikua ja toisessa oli, mutta ei sydämen lyöntiä. Päätettiin että tulen kahden viikon päästä uudelleen. Vuotoa kesti reilun viikon eikä mitään kipuja ollut eikä mitään hyytymiä tullut. Elättelin toivetta että toinen ainakin jatkaa näistä alkioista, mutta ei näin ollutkaan. Oli järkyttävä pettymys eilen kun kuulin että kohtu on täysin tyhjentynyt. :ashamed: Ajattelin että ei minulle voi tälläista tapahtua kun aiemmin jo neljä lasta ja ei mitään keskenmenoja ennen ollut.
Sain kans niitä "lohduttavia viestejä ja puheluita että onneks meni näin varhaisessa vaiheessa kesken. Ei ne oo vielä ainakaan hirveesti lohduttaneet. :|
Toivottavasti ei tarvii sitä tätiä odotella kauan että saa ruveta yrittämään uutta raskautta.
 
No niin testi on tehty aamulla. Negaahan se näytti :( mutta myöhemmin kun sitä vilkaisin niin siinä oli ihan haalea viiva :eek: Et eipä tässä nyt taas yhtään viisaammaksi tullut :ashamed: Joten ei auta kuin ootella ens maanantaita. Eiköhän siellä sitten tilanne selviä.. :/
 
Epsu:Voi että! Onpa tyhmä testi!!! Tyhmä! Kehtaa vielä kiusata! Toivottavasti maanantaina tilanne sitten selkiytyy.

Itse en taas jaksaisi odotella testausta viikonloppuun. Miehen mielestä voisin testata vaikka joka päivä! häh! Ei ne testit nyt kuulemma niin kalliita oo... häh? tietää kyllä paljonko ne maksaa..

Ite en oo koskaan saanu haamua tai "roskishaamua". Vaikka olen niitä tiiraillutkin pakollisten minuuttien jälkeenkin...
 
Plussan kohdanneille halit ja vastoinkäymisiä tiellään kohdanneille voimahalit.

Täällä ei elo kummempaa. On vaan niin outo olo. Kaavinnan jälkeen olin oikeesti henkisesti hyvässä kunnossa ja luulin että selvisin vähällä. Mutta mitä nyt...ihan puuntakaa hyökkäsi ahdistava pahaolo joka kietoo minut aivan mutkalle. En pysty keskittymään mihinkään ja rinnasta puristaa. Itkettää, mutta itku ei tule. Vauvankaipuu on suunnaton enkä pääse tästä pois. Olen aivan hukassa. Luulin olevani vahva ihminen, mutta rajansa näköjään minullakin. Anteeksi tämä vuodatus, mutta olen ihan pihalla, mitä mulle tapahtuu.
:'(
 
Juup, niin koetellaan, mutta minkäs tällä mahtaa
Ja että mun pitiki sitä testiä vielä myöhemmin katsoa..

Toivottavasti Julietan testi tuo teille kaivatun plussauutisen :heart:

Missäs meidän Orchid luuraa..?


Singa, voimia sinulle
Yritä antaa itkun tulla ulos, se usein helpottaa oloa. Itse olen huomannut näiden koettelemusten jälkeen että mielentilat menevät sellaista vuoristorataa ettei aina meinaa kyydissä kestää..
Sitä on välillä kaikki ok ja sitten taas mennään pohjaa myöten. Kaiketi "kuuluu asiaan". Ainakin tuntuisi että täällä aika monellakin on ihan samoin. Yritä jaksaa :heart:
 
Singa: Minä tiedän mistä puhut. Itsekin olin jo "ok" ja sitten yhtäkkiä seinät kaatuu päälle. Monta päivää jo olen jopa tiuskinut esikoiselle, tosi paha olla.

Tiedä sitten, mikä tuohon vatsaankin sattuu. Oviksen jälkeen oikean puolen munasarjan kohdalle vihlonut oikein toden teolla. En pysty tekemään mitään äkkinäisiä liikkeitä edes. Ei ole ennen noin pahana ollut.
 
moikka

taas puoli unessa töistä palanneena |O
Ja poika kuumessa.. oli ja aamulla tosi kiukkunen mut eipä osattu tajuta että kipeenä :ashamed: :'(
oon huomisen ja perjantain kotona hoitamassa.

singa: :hug: sure rauhassa ja itke jos itkettää. Ja puhu/pura mieltäsi tänne jos vaan yhtään helpottaa. Itellä tulee edelleen just semmosi yht´äkkisiä "kohtauksia" jossa tuntuu että sydäntä puristaa vimmatusti ja kaipaan vauvaa aivan suunnattomasti. voimia kovasti! :hug:

Mouselle onnittelut!!! :flower: :heart:

Epsu:Kurjaa kun et vieläkään yhtään selvemmillä vesillä.. uskon että aika matelee, :hug:
Kiitos, mutta taitaa olla turha edes uneksia että heti olis tärppi käynyt. Valkovuoto runsasta ja mielessä pieni jos.... mutta tämä tiphtaa sitten kovaa ja korkeelta kuun lopussa. plaah.. ja vielä ois niin pitkä aika ootettavana.

Viidettä haaveillen:
tervetuloa joukkoon ja :hug:

mut nyt lenkkeilemään koiran kans kun mies pojan vahtina.. vaikka eipä tuossa paljon vahtimista kun sohvalla reppana väsyyneenä kuumessa pötköttelee :heart:

palailen myöhemmin :wave:
 

Yhteistyössä