Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Epsulle vielä iso rutistus :hug:

Täällä kp 15 eikä oo ainakaan vielä ollut niitä tuttuja ovissärkyjä... Voihan se tietty olla että jostain syystä en tässä kuussa niitä tunne. Ja eikös voi käydä niinkin, että joka kuussa ei ole ovista..? Se ois kyllä aika tylsää :( Seuraavaa tilaisuutta saa sitten taas viikkokaupalla odotella... Noh, sillehän ei sit voi mitään.

Välillä tuntuu, että alkaa tottumaan tähän, että on 2 lasta ja näin jatketaan. Useammin taas ajattelen, että no ei todellakaan, lisää lapsia ehdottomasti. Masun kasvatus, syntymä, kotiin tulo, ekat viikot, eka vuosi... On se ihanaa ja noi on kyllä niin hauskoja tapauksia että lisää kiitos =) :heart: Kyllä koko perheelle kelpais, vauvakuumetta kai kaikilla..! :D
 
kaunis kirjoitus MyAngel! Kyllä itku pääsi.

Täällä ilmeisesti ovis oli ja meni, enkä usko, että olisi tärpännyt, niin hirveät pmsoireet on ollut eilen ja tänään. Ainakin viimeksi niiden puuttuminen paljasti plussan. 28.10 olisi siis menkat odotettavissa. Tulisi pian, niin pääsisi uuteen kiertoon. Vähän tavallista surullisempi olo tänään. Taidan hetkeksi vetäytyä taustalle.

Epskeps olen tosi pahoillani, sanattomaksi vetää. Kukaan ihminen ei ole ansainnut noin rankkaa kokemusta! :hug:
 
Hyvin koskettavaa MyAngel, hyvin.. Menen ihan sanattomaksi. Kyyneleet vain valuvat...Olen niin pahoillani teidän puolestanne, voimia kovasti


Kiitos kaikille osanotoista, olette ihania, mahtavia ihmisiä. :heart: Teidän tuellanne jaksan jatkaa


Soitan tuossa reilun tunnin päästä naistentautien polille. En sinne neuvolaan soita, kun tuo taitaa olla oikeampi osoite. Katsotaan mitä ne siellä sanovat..
 
MyAngel :'( todella kaunis kirjoitus siinä oli kaikki...en osaa sanoa mitään muuta kuin että minä täällä itken ja ajttelen kokemaanne tuskaa joka on koskettanut teidän omaisiakin samanlailla ja olen todella pahoillani kokemuksestanne :hug:

Epskeps :hug:

(.) :'( :kieh: :headwall: :D :saint: mukako clomit vaikuttaisi naiseen jotenkin epämiellyttävästi...ei meillä ole sellaista havaittu,kysykää vaikka mieheltäni ;) raukka totes aamulla et:viel kolme päivää... :ashamed: mutta kun ei mahda mitään näile vaihteluille,yhdestä clomista päivässä ei kyllä ihan tälläista ollut mitä nyt kahden clomin päivä annoksissa.

Pakko laittaa piristystä...tässä mein poikien öinen keskustelu:

Isoveli:Mitä lammas sanoo?

Pikkuveli:maa,maa

Isoveli:eipäs kun bää bää

Pikkuveli:maa,maa...joo,joo kiitti.

Isoveli:eipä kestä.

Kumpikin oli siis täydessä unessa mutta juttelevat keskenään...en kyllä ymmärrä et miten ton tekivät,kävin vielä kattomassa niitä et mitä höpisivät...miulla oli hauskaa :LOL: toivottavasti jollain muullakin.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa.

Ajattelin kertoa vähän omia kuulumisiani. En ole jaksanut lukea kaikkea kolmen viikon aikana tapahtunutta, mutta lähetän pahoittelut niille, jotka ovat saaneet huonoja uutisia ja onnittelut plussanneille. Epsulle iso hali! Tiedän niin tasan miltä susta tuntuu!!! Luin myös MyAngelin saaman kirjeen ja kyynelehdin sen mukana. Jaksamista myös sinne!

Valuin tosi pohjalle toisen keskenmenoni jälkeen, tasan kolme viikkoa sitten. Ja juuri kun olin pääsemässä pinnalle taas, niin mieheni sanoi, että nyt pitää ottaa tauko. Hän ei halua toistaiseksi yrittää lasta. Ei, vaikka oma gynekologini sanoi viikko sitten että kaikki on kunnossa ja hänen puolestaan voi tulla vaikka heti raskaaksi ennen yksiäkään menkkoja. Mutta mies ei halua. Luulin, että nämä kaksi keskenmenoa lähentäisi meitä, mutta päinvastoin. Mies sanoo pelkäävänsä, että seuraava raskaus menee loppuun asti, mutta että vauvassa onkin sitten jotain pahasti vialla, on vaikeasti vammainen tai muuta. Ja toiseksi mies on myös pistänyt vaakalaudalle koko yhteisen elämämme. Tällä hetkellä kun häntä ei vaan jaksa kiinnostaa mikään. Tiedän, että mieheni on tosi stressaantunut tällä hetkellä, mutta on tosi ikävää että se heijastuu niin vahvasti myös meidän parisuhteeseen ja perheeseen. Meillä on yksi 3,5-vuotias tyttö, ja enemmän kuin mitään muuta, haluaisin hänelle sisaruksia. Se ei nyt kuitenkaan näytä toteutuvan. Tuntuu pahalta. Niin järjettömän pahalta, kun luulin että toinen lapsi on yhteinen haaveemme, mutta nyt se onkin vain minun haaveeni, ja Jore Marjarannan sanoin: Haaveet kaatuu, niitä nousemaan en saa.

Minulle itkuinen syksy jatkuu ja elämä tuntuu epäreilulta. Toivoin kuitenkin teille kaikille kaikkea hyvää ja ennenkaikkea sitä, että saatte kaikki ihanat vauvat syliinne!
 
heips!

Oatoksilta palailtu :D

Epsulle
voima :hug: vielä! Eteenpäin vaan kun siihen olet valmis. mutta toki surra saa.

Kotirokki: :hug: nyt kohti uusia tuulia ja kyllä se pian tärppää.

Myangel: koskettava kirjoitus :'( silmät kyynelehtyi väkisin. voimia :hug:

Täällä edelleen alamahan kipuilu jatkuu.. on ollut jo kp 9 asti.. plaah.

poju päikäreillä ja jos siskon kans tuhottas tuo suklaakakun loppu tuolta huutelemasta :p :whistle:
 
Kiitos Äitee, mäkin sain hyvät naurut


Oma-lima-kipu-osio: Eilinen päivä meni hirveissä ovistuskissa, mahaan sattu siis ihan hirveesti
Mietin että onko nämä tällaiset kivut ihan normaaleja
Se oli polttavaa kipua aamusta iltaan, ja välillä vihlaisi niin että huuto pääsi
Jos ei olisi ovisaika, niin lukisin jo Lääkärikirjasta että mikä mua vaivaa...


Nyt on vaan sellaista menkkamaista kipua... Joten jokohan se munis on irronnut
Vuotoa ei ole ollut, muutakuin eilen kun menin pissalle, niin valahti pari vaaleanpunaista limaLÖNTTIÄ pönttöön... Eikä siis muuta... Onko muilla ovisvuoto punertavaa? Ajattelin vaan kun niin monesti lukee että se on venyvää väritöntä, mutta mulla se on persikanväristä tai vaaleanpunaista... No jopas meni intiimiksi
 
Emik: Oonki miettinyt kuinka jakselet...
Toivon että saatte asiat selvitettyä. Ymmärrän miehesi pelon, mutta tosi kurjaa... Eihän se vauvakuume lähde muutakuin nyytillä. Kumpa hän voittaisi pelkonsa, ja suostuisi uuteen yritykseen


Danjuska: Jokos kakkupala lopetti huutamisen?


Epsu: Tsemppiä! Tuu kertomaan sitten uutiset


Kiitos kaikille teille voimahaleista, ootte inania! :heart:

: MyAngel
 
MyAngel :hug: toi kuulosti kovin tutulta tuo siun ovis kertomus...miulla clomeilla aikaan saatu ovis on jotain ihan uskomatonta,viimeeksi kun oli clomiovis ni makasin yhden pv sängyssä kun kipu oli ihan kauheeta ja arvaappa oliko ilta sessiot sen kivemman tuntusia :/ mut pakkohan se oli yrittää... ;) ja se kipu muuttuu miullakin menkka jomotukseksi joka kestää muutamia päiviä.Miulla myös punertavaa ovis vuotoa...kerran on ollut kirkasta muuten aina punertavaa tai siis vaaleenpunasta.

Valssu Pahoittelut kokemastasi km :hug: ja tervetuloa joukkoomme...tänne saa purkaa kaikki surut ja ilot ja kaikki mitä tulee mieleen...jaksamista teille :hug:

Danjuska ikävää että mahakipu siuta vaivaa,onko tietoa että mikä se siellä koskee?:hug:

 
Valssu tervetuloa mukaan :heart: Olen pahoillani km:si johdosta :hug: Itsekin tässä juuri epätietoisena menikö lauantaina kesken vai ei.. luultavasti meni.. :( Voimia sinulle!!

MyAngel olen pari kertaa itselläni huomannut tuota ovisvuotoa tai ainakin kuvittelin sen sitä olevan kun oviksen aikaan tuli.. ja se oli sellaista punertavaa.

Emik Olen niin kovin pahoillani puolestasi :'(
Ehkä aikalisä olisi teillä paikallaan, vaikka vain hetken. Jospa mies vielä löytäisi itsestään rohkeutta jatkaa ja yrittää uudelleen. Toivon teille paljon voimia, molemmille. Toivottavasti pystytte puhumaan keskenänne ja saisitte suhteenne hyväksi jälleen :heart:

OMANAPA Elikkäs soitin sitten gynepolille kun tuumasin että se ois ehkä oikeampi osoite ja sinne kun vihdoin pääsin läpi, sanoivat että tule tänne heti ja minähän menin. Onneksi mies just lomalla et pääsin lähtemään, muuten en olisi niin vaan voinut lähteä.. No siellä sitten mieslääkäri kyseli ja katsoi ultralla. Kohdussa ei näkynyt mitään.. Sanoi vaan että ei välttämättä mitään vielä näkyisikään vaikka kaikki olisi hyvin, viikkoja niin vähän vasta (4+jotain). Limakalvo näytti paksulta, mitä itse ihmettelen.. Eikös menkoissa se limakalvo ohene kunnes taas paksunee??
Ääh, ei pidä miettiä liikaa.. No sitten ei muuta kuin määrättiin verikokeisiin ja uudelleen sinne ultrattavaksi viikon päästä. Katsotaan nyt mitä tästä tulee.
Olen kyllä aikalailla varma että ulos se pienenpieni tuli jo..
No nyt ollaan sitten kuitenkin tuolla käyty, et jos tää nyt oli km niin ehkä ne sitten ottavat meidät sinne asiakkaiksi. Toivottavasti. Mut katsellaan... Viikko.. pitkä aika...
 
myangel :'( kyyneleet vaan valu kun luin sun kirjotuksen, aivan ihanasti ja koskettavasti siskosi on osannut asian kirjoittaa :hug: vielä teille kaikille
juu ja mullakin on ovisvuoto vaaleenpunasta...

epsu hyvä että sait juteltua ja asiat näyttää jo paremmalta ja mehän ollaan jo melkein kaikki päätetty että tää on se kierto, eli pian plussia ropisee ;)

valssu lämpimästi tervetuloa joukkoomme ja pahoittelut keskenmenostasi :hug:

emik iso :hug: toivottavasti saatte asiat selvitettyä, jospa miehelläs kestää kauemmin nyt toipua tästä, koittakaa puhua asiasta ja voimia sulle :hug:

nyt on kp 10 ja nyt jo tuli sitä vaaleenpunasta, kipuja ei oo vielä juurikaan ollu, että varmaan on siis ovis taas tässä kierrossa kp 11 no ei nyt voi muuta kun yrittää huomennakin kampittaa miestä ja toivoa parasta =)

:wave:
 
Minä täällä taas


Odottelen miestä töistä, koneella oon, ja aina välillä käyn hämmentämässä ruokaa


Epsulle piti huikata, että viittisikkö vaihtaa mun kierron 27 pituiseksi, kun se on nyt lyhentynyt synnytyksen jälkeen siihen. Tattis


Kiva kuulla Äitee ja Eliisa, etten oo mikään ihmeellinen tapaus tuon värisen ovisliman kanssa, vaan että on muitakin


Niin tosiaan, tästä kierrostahan meidän kaikkien piti ottaa se tärppi, joten nyt tehdään se naiset


Eliisa, nyt sitte vaan peitot heilumaan


Äh, taitaa miekkosella taas kestää, mä isken jo ruokaan kiinni
on niin nälkä.
 
Nyt vasta hokasin ton Epsun tekstin tuolla välissä... blondi-minä... Voi että, viikko on pitkä aika... Mutta toivotaan että se menee nopsaa VOIMA:hug:

Sitä piti vielä sanoa, että mitähän Orchidille kuuluu? Päivät alkaa olemaan täydet ;)

+++++++++++++++++ :whistle:
 
Epskeps :hug: Voimia teille! En ehtinyt edes onnittelemaan vielä, ja nyt oli ikäviä uutisia. Toivottavasti siellä pienenpieni ihmisenalku vielä köllöttelisi kaikesta huolimatta. Jaksamisia! :hug: :hug:

MyAngel Toivottavasti uusi nimimerkkisi meni oikein... Todella koskettava tuo sinun siskosi viesti. Itku silmäkulmassa oli täälläkin. Hienoa miten olet nyt jaksanut kaiken kokemasi jälkeen alkaa taas uskoa uuden vauvan saamiseen. Kyllä sen aika varmasti vielä teille koittaa ja sitten hänellä onkin varmasti hyvä ja turvallinen elämä kun hänellä on isoveli omana pienenä suojelusenkelinään vartioimassa elämäntaivaltaan. :hug:

Kaikille uusille pahoittelut ja tervetuloa tähän mahtavaan joukkoon!

Täällä tasan 8 viikkoa kaavinnasta eikä tätiä näy. Viime viikolla tuli taas sellaista verensekaista limaa niinkuin kaksi viikkoa sittenkin ja viikonloppuna oli kovia kipua ja sen perusteella ajatttelin, että joko nyt hanat aukeis, mutta ei. Tilaan täksi viikoksi lääkärin, jotta selviää mikä vaivaa.

Te lääkkeistä tietävät :wave: Käynnistetäänkö kuukautiset niillä teroilla vai clomeilla vai millä? Kiitos jo etukäteen, josko joku osaa vastata!
 
moi

huomenna ois sitten töihin meno... aamulla herätys taas 5.15 |O

Emikille voimaa antava :hug: toivottavasti saisitte vielä puhuttua.

Valssu: :hug: ja tervetuloa

Äitee:En yhtään osaa sanoo mistä kipuilu johtuu.. on tosiaan kipuillut siitä kp 9 asti... ja kaiken jären mukaan oviskin jo ollut.. (tosin en ikinä oo kovin tarkkaan seuraillut..) tänään tuli tavallista enemmän valkovuotoa ja en enää pysy yhtään mukana kroppani menossa :whistle:

Myangel:
Joo kyllä se hihkumisen lopetti :p :LOL:

Epsu:
voi jos siellä peeni vielä köllöttelisikin masussa :heart: mutta hyvä kun pääsit siellä käymään ja sait uuden ajankin vaikka aika varmaan matelee.. :hug:

mut nyt suunnistan suihkun alle.. huomiseen :wave:
 
Hei siskot!

Jatkan taustailijana edelleen, kävin vaan katsastamassa kuulumiset..

Epsu :hug: olen niin pahoillani! En ehtinyt edes onnitella ja nyt jo haaveet mureni.. Kovasti voimia!

Emik ei ole sanoja.. joten halaus sinulle!!!


Sonja menkat käynnistetään Terolutilla.

Täällä siis 1,5 viikkoa kaavinnasta ja jälkitarkastukseenkin vielä pitkä aika.. joten pysyn taka-alalla. Kyllä kestää toipua kesäkuisesta km:sta.. :headwall:
 
Tinii
että se täti sinnekin sitten tiensä löysi :( Mut enää ei saa tulla!! Onnea uuteen kiertoon :heart:

Sonja74 sais se täti sitten sinne tulla. On se kumma tättärä kun ei ymmärrä mennä sinne minne on kaivattu!
Toivottavasti tilanteesi pian selviää eli täti tulee ja pääset jatkamaan yritystä.


Emppu voima
sulle. Kyllä teitäkin nyt koetellaan :( Yritä jaksaa! :heart:

Kiitos kaikille osanotosta Teidän tukenne on ihan uskomattoman hienoa ja tärkeää
En vain enää jaksa itse millään uskoa siihen että siellä ketään enää köllisi
eiköhän se peli ole menetetty tällä kertaa. Mut katsotaan nyt mitä ne siellä sanovat viikon päästä.. Muutes täällä ihan ok mielellä. Suruissani olen tietysti mutta yritän nyt positiivisin mielin katsoa kohti tulevaa ja uskoa siihen että onni meille vielä suotaisiin
Vaikka se tuntuukin tällä hetkellä ihan kamalan kaukaiselta haaveelta...

 




Haaveissa esikoinen

Valssu.....................KM 09/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 2/28-40
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 11/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 12/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 17/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 22/28-32

Haaveissa toinen

Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 3-4/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 14/27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 15/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 18/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 32/28-30

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 5/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 9/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 11/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 14/31
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 27/-

Haaveissa neljäs

Zelda
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...16/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 21/-

Haamuilijat


Mouse

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
 

Yhteistyössä