Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

eilinen verikoe nega...en tajunnu pyytää et ne olis tehny sen niin et ois mitannu et jos olis yhtään kohollaa...kakka...lääkäri sano että yli 25 vasta plussa...mutta jospa mä olisinki ovuloinu vasta myöhemmin=)niin kauan ku ei menkkoja näy ni on toivoa..ku mulhan ei opo niitä vielä tullu..jostain luin et kierto alkaa vasta sitten uusix ku hcg on lähes nolla ja ku mun kierto on vaihtelevasti 28/32 ni viel olis toivoa ku tajusin vasta tänään et pehattii aika reilusti tossa (eli jos mun kierto olis alkanu 2.10 ku sillon oli ainakin hcg alle5 n)ni kp kp9-15 aikoihin ni sehän ois voinu vasta olla tos kp15 tienoilla....ja kiinnittynyhän se olis vasta jos loppu ajasta kyse ni about toissa päivänä ni eihän se sentää yhdes vuorokaudes siitä kai25 pomppaa vai???kertokaahan...toivoa elättelen tosin tänään tuntu ekan kerran et jospa nyt täti tulee vähän vihloo sivuilta ja tissit on ekaa kertaa kunnolla kipeet...plaah..tylsää....särkee tissejä niin kamalasti...en haluu sitä ilkeetä tätiä tänne ottakaa se pois mun kimpusta=) no mut ilmottelen mitä tapahtuu...jos nyt ei kahtee päivää kuulu ni sit olis jo vähän lupaavampaa...haleja

Päiviä kaikille!

Eipä mitään kummallista kirjoiteltavaa, ajattelin vaan jotain raapustaa, kun oltiin vasta kakkossivulla..

Kovasti jaksamista kaikille erinäisistä kurjuuksista kärsiville! :hug:

Miten muuten täällä yleinen kanta ja kokemus on siitä, että kannattaako heti ekalla kierrolla keskenmenon jälkeen yrittää? Tarkoitan siis lähinnä, että voiko siitä olla jotain haittaa, jos sattumalta onnellisesti tärppäisi? Jos paikat ei olekaan vielä ihan toipuneet, ja tulee sitten uusi keskenmeno.. Sitä en kestäisi.. Vaikka kuten täältäkin on huomannut, kestettävä se vain olisi. Mietin vaan, että tuleeko sitten lisäpelko siitä, että on tullut nopeasti uudelleen raskaaksi, kun pelkää mahdollisessa uudessa raskaudessa jo muutenkin tämän kokemuksen jälkeen.

Onnittelut plussanneille! :flower:

Ja tsemppiä piinallisia aikoja eläville! :whistle:

Helmitaustailija

Mitä mitä mitä...meidän pino oli tippunu toiselle sivulle... :kieh:

onpa jännä millainen loppukierto tulee, luulin aamulla että eilisestä 2 siideristä oli rapula (kun en ikinä sairasta krapulaa ) kun oli niin öklö olo ja tuntu että voisin halata pönttöä. mutta onneksi en joutunutkaan :x
ja nyt sitten ei päiväkahvi maistunu :eek: olin ihan että -öö- (juon jokapäivä ainakin se 5-7 kuppia kahvia) ja tänään ei menny alas edes YKSI hörppy. :eek:
(tai sitten ei ukko osannu keittää oikeanlaista kahavia :LOL: :LOL: )

ja joo tota valkkarii tulee koko ajan, ei oo kuivaa kautta täällä oviksesta tätiin...joka päivä saanu vaihtaa varmaan 10krt pikkuhousunsuoja :LOL:

ja kn on NIIIIIIN kiinni, ei saa ees pikkurillin päätä mahtuun sen kärkeen saati yltään sinne :LOL:

Anteeksi taas nää alapääjutut...
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja helmitaustailija:
Päiviä kaikille!

Miten muuten täällä yleinen kanta ja kokemus on siitä, että kannattaako heti ekalla kierrolla keskenmenon jälkeen yrittää? Tarkoitan siis lähinnä, että voiko siitä olla jotain haittaa, jos sattumalta onnellisesti tärppäisi? Jos paikat ei olekaan vielä ihan toipuneet, ja tulee sitten uusi keskenmeno.. Sitä en kestäisi.. Vaikka kuten täältäkin on huomannut, kestettävä se vain olisi. Mietin vaan, että tuleeko sitten lisäpelko siitä, että on tullut nopeasti uudelleen raskaaksi, kun pelkää mahdollisessa uudessa raskaudessa jo muutenkin tämän kokemuksen jälkeen.

Helmitaustailija

mulle sanottiin että elimistö ei raskaudu jos ei ole valmis uuteen raskauteen, se on elimistön oma keino suojautua!
Lääkäri sanoi kun mullahan se meni sitten vielä kaavintaan ja varmistui että kaikki on poistunu että hetikin saa yrittää ja että raskaus alkaa kun elimistö on valmis siihen ja ajankohta onnistuu :hug:

MOI!

Hyvä Julietta että sait terot. Onneksi kystia ei ollut

MargeSimpson: Kiitos halista
Lämmitti ihanasti

Kovasti täältä puhaltelen sulle plussatuulta
++++++++++

Danjuskalle myös
++++++++++

tietämätön: Pahoittelut negasta

helmitaustailija: Ystäväni sai keskenmenon, ja tuli hetipian uudestaan raskaaksi, joka myös meni kesken. Lääkäri sanoi uuden raskauden alkaneen liian aikaisin, jotenka kun kroppa ei ollutkaan valmis vielä siihen, niin sen takia tuo toinen keskenmeno :ashamed:

aurinkoenergiaa: Puuuuh! :whistle: Puhaltelen plussatuulia +++++ :whistle:

ON: Vapaa viikonloppu, JES!
Kyllä tuntuu selässä ja jaloissa, ja vielä käsissäkin, että on ollut viikon aikana 6 pitkää ja rankkaa päivää töissä

Tänä aamuna kello herätti klo:05.30 mutta mä heräsin muutamaa minuuttia ennemmin kun oksetti niin kovasti
Paha olo meni kuitenkin tosi nopsaa ohi, onneksi! Menkkakivut jatkuu... Alamasuun sattuu, ja valkkaria tulee niin paljon että sais saavin laittaa haarojen väliin roikkumaan... Mikähän kävis kiinnittämiseksi...ilmastointiteippi? HEHEHEHEHEHE!!

Nää on näitä ihania tätioireita
Itkuherkkyyskin on taas voimakkaampi
Mä en tykkää tätioireista
nää on niin tylsiä!

Nyt täytyy lähteä koirien kanssa lenkille... Moikka!

heipsan...joo nega harmittaa mut toivo elää kunnes täti tuleeeilen alko tosiaan menkkamaiset oireet ja rinnat ekaa kertaa arat.nyt mul on rintojen yläpuolella lihakset tos kainaloiden alhaal ihan tajuttoman kipeet..ei oo tätiä näkyny viel ja yleensä mulla alkaa oireet vasta sitten kun menkatkin...no ehkä ton km jälkeen erilailla nyt sitten...

kysymys kuuluu????jos olen 16.10 harrastanut seksiä ja ovis on osuni siihen niin kuinka pian mun hcg pissasta vois olla sen 25???koska uskaltaa testata jos tätiä ei nyt näy...ja pitääkö sit tehä aamu pissasta vai???auttakee!!!!!tekis mieli jo nyt mutta tuskin se viel näkyis????

Kurkkimassa..

Arskaenergian oireet on kyllä erittäin lupaavat

MyAngel ettet ois vaan pieniin päin..
Toivottavasti!

Tietämätön Oviksesta noin 2 vkon kuluttua kannattaa testata. Ainakin mun mielestä. Sitä aikasemmin ei välttämättä näy. Toivottavasti ois tärppi tullut!

Helmitaustailija mun henk.koht. mielipide on että kannattaa ne yhdet menkat ainakin odottaa ja aika monet lääkärit kans tuntuvat olevan sitä mieltä. Mullehan kävi niin joulukuisen km:n jälkeen, että odotin ne yhdet menkat, raskauduin sitten heti uudestaan ja se todettiin tuulimunaksi
Mut nää on näitä juttuja joista ei voi tietää.. Voihan kaikki mennä hyvinkin.
Mut minusta parempi ainakin ne yhdet odottaa, ehtii keho vähän palautua.

OmaanNapaan ei niin mitään uutta. Ovisaikaa tässä elellään ja se vähän turhauttaa kun ei sen eteen voi mitään tehdä..
Mutta tää on nyt tätä eikä auta kuin odotella sitä halvatun tätiä jotta pääsis aloittamaan se verikoerumban..
Eiköhän sitä tätiä nyt sitten saa oikein ODOTTAA tässä vielä pari viikkoa..

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

Ja kirjoitelkaahan tytsyt!

Epskeps: Kiva kuulla susta ystäväni =) En usko että pikkuinen olisi kyydissä mukana :ashamed: Nää on vaan näitä tätioireita :headwall: Halaus sulle

Koita jaksella, aika kuluu nopeasti
Ja hyvää viikonloppua myös sulle =) =)

tietämätön: http://metku.net/~pesu/faq.php tossa noista hcg-arvoista... Jos ovis on ollut 16.10. niin testaa siitä 10-14vrk:n kuluttua. Suosittelen tuota 14vrk:n odottelua oviksesta.

helmitaustailija:mulle lääkäri sanoi että kun ei ole kaavittu tai läkkeitä tarvittu voi heti yrittää...mulla kun seurattiin hcg lasku ni ssen aikaa piti odotella että ne totes että kohdun ulkopuolella ei ollu mitään,eikä kohdussa...ja mulla meni niin ajoissa kesken että kohtu näytti pian jo ns.siistiltä ja lima kalvot oli kutistunu

mul ei tätiä näy vieläkään...rinnat vaan kipeytyy...on tuolta kainaloista asti lihakset ihan kosketus arat..joutu mobilattia laittaa...särkee...töistä ei meinannu tulla mitään väsyttää ei vaan jaksa ja jalkoihin mä siel jäin..pomokin kyseli olenko kipeä ku olen niin hidas...sanoin et en ni heti no oletko raskaana...huoh..olisinpa..mut saas nähdä..
onko kellään ollu alkuun sellanen olo et ihan ku nännien iho olis tosi ohut...äskän yritin olla ilman liivejä ni tuntu heti et paita hankaa verille kun liikku??mut mul olis sit vasta oviksesta9-10pv...voiko nyt jo tuntee tälläsii oireita?ja pissakin oli tänään aika tummaa....olenkohan sittenkin vaan kipeä??
pusuja ja haleja kaikkille ja paaaaaaaaaaaaljon plussaa!!

iltaa kaikille!!

tietämätön pahoittelut negasta, mutta siis toivo elää =) ja juu aamupissasta saa sen varmimman tuloksen =)

satuka ihanaa, onnea paljon :hug: :heart: :heart:

margelle +++++++++ :whistle:

epsulle jaksuja odottamiseen :hug:

nyt ei muista enää kelle piti kommentoida ja mitä, hyvin harva pää, eikös meitä oo aika monta jotka ensviikolla piinailee kovastikkin, toivotaan kaikki parasta, oireita täälläkin löytyy vaikka millä mitalla, mutta niin on löytyny ennenkin, jos nyt malttaa ensviikkoon odottaa niin hyvä.
en varmaan kauheesti viikonloppuna ehdi koneelle, kiirusta tiedossa, mutta ma viimeistään palaan taas =)
neiti on ollu jo keskiviikosta asti mummulassa (kauhee ikävä ) ja huomenna viedään poikakin ja vietetään ilta kahdestaan ja sunnuntaina lapset kotiutuu ja täytys käydä kaksilla synttäreillä

nii hyvä että julietta sai lääkitystä,kyllä se siitä nyt alkaa taas tapahtuun

hauskaa viikonloppua :wave:

Julietta Hyvä kun sait ne terot ni jospa se täti sieltä sitten tulee tai jospa ei vaikka tuliskaan...

Tietämätön Pahoittelut negasta mutta peukkuja bd bd pietään että plussaksi muuttuisi.

MyAngel ja Margelle +++++++++++++++ :whistle:

(.)Miulla on ihan kauheet ovis kivut :( kaikki sattuu jopa liikkuminen tekee tuskaa mutta eilen pariin otteeseen ovista hyödynnettiin :ashamed:

Meillä on juhla viikonloppu...tänään miun nimpparit,huomenna 6v hääpäivä ja miehen 30v kemut...onneksi miulla on kokki joka tekee kaiken...veli valmistuu kohta ja pitihän se hyödyntää ;) Arvatkaapa kuka ottaa nollaus kännin??saadaan lapsetkin yökylään mummolaan huomenna...Joten hyvää ja rakkauden täyttämää viikonloppua teille kaikille :heart: :heart:

Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 13/28-40
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 22/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 24/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 28/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 33/28-32

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 25/27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 26/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 29/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 6/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 8/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 16/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 20/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 22/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 25/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...27/29
Berry76.....................KM --/07

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 32/-

Haamuilijat

SatuKa

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse

Ompas täällä hiljaista..
On paljon taustailijoita... joita kaipaamme hirveästi... Halaus kaikille heille

Äitee2: Hyvää eilistä nimpparia!
Paljon onnea myös hääpäivän johdosta

Ja miehelle synttärionnittelut

Nyt vietätte oikein rentouttavan viikonlopun :)

Tosiaankin on monella ens viikolla piinapäivät =) Plussatuulia!! ++++++:whistle:

ON: Eipä ihmeempää... Menkkakivut on vähän vähäisempiä mahassa, mitä edeliisissä kierroissa, mutta ihan ajallaan alkoivat, eli viikkoa ennen tädin oletettua tulopäivää :ashamed: Tuollainen pieni kuumotus vasemmalla munasarjoissa aika ajoittain ja iltaisin häpyluun särkyä. On tämä naisen elämä ihmeellistä!

Tänään mennään syömään miehen isän luo, ja maistellaan vähän viiniäkin

Tätiä odottelen varmaankin sitten tiistaina... BOOOORING!

moiks

Äiteelle oikein mukavaa viikonloppua juhlahumussa :D

Kiva kun käyt Epsu aina kirjottelemassa ja kiitos kun pidät listan ajan tasalla :hug:

Mulle iski 100 varma tunne että en raskaana oo. mut niin ajattelinkin että ei se nyt heti voi tärpätä. alkas sitten vaan menkat ihan ajallaan.. vaikka mulla suht säännölliset olleetkin.
kai nämä pienet oireet saattaa vaan olla tämän taudin tuomaa kolotusta ja särkyä.. ja alamaha kipu oli eilen niin kovaa että ei mitn järkee.. aivan erilaista kun tässä edellisessä raskaudessa. Luulen että edelleen kroppa vaan palautuu koettelemuksesta...

Aamulla käytiin kahtoo tokmannilla muumia :D poika oli ihan tohkeissaan =)

nyt menen pitkälleen vähäks aikaa kun illalla on sinne töihin meno ja oon varmaan vasta puolen yön jälkeen kotona.

ketäs kaikkki jännää ens vkolla??tehääx kaikki samana päivänä testi ja saadaan plussa aalto :LOL:
mulla ei tätiä näy vaikka menkka oireet nyt 3 tta päivä....älä tule kiltti täti...mene naapuriin..
mä en tajuu ku on niin varma tunne siitä et raskaana olis...ehkä mun mieli tekee tepposet..
nyt ei tee ees mieli testat(eihän se varmaan ees näkyis viel..)mut kun on jotenki sellanen olo et kyl mä tiedän et siel jotain on...eri asia pysyykö kyydissä sitten...mul on testikin kotona ja normisti oisin sen aamul tehny...mut nyt tuntuu et ei oo mitään kiirettä=)
mä oon ihan tyhmä jos vaan kuvittelen...
pusuja ja vkonloppuja kaikkille

ens vkolla plussataan niin että tanner tömisee ja aitaa kaatuu :attn: :attn:

Moikka! :wave:

Semmoista tulin vain kirjoittamaan että lukaisin tuollaisesta kirjasta kuin "A.Vogel: Luonto paras lääkitsijä" keskenmenoista ja siellä lukee että E-vitamiinin puutos voi aiheuttaa keskenmenoja! :eek: "Jos naisen hedelmättömyyteen ei löydy anatomista syytä, E-vitamiinipitoinen ruokavalio saattaa auttaa". "Vehnänalkiot ovat myös yksi tehokkaimmista lääkkeistä keskenmenojen ehkäisyyn. Monelta surulta olisi vältytty ja moni sikiö pelastunut, jos äiti olisi syönyt kylliksi vehnänalkioita raskausaikana".. :eek: "Kokemuksen mukaan naiset, joilla on taipumus saada keskenmenoja, kärsivät yleensä E-vitamiinin puutteesta. Vehnänalkioöljyn pitkäaikainen käyttö voi osaltaan ehkäistä keskenmenoja." Lisää myös sukupuolista vitaliteettiä ;) Elvyyttää sukurauhasten toimintaa..Tällöin lisäksi käytettävä Kelpasan-puristeita (siis vehnänalkioöljyn lisäksi).

Tämmöstä infoo.. Meitsi ainakin kipin kapin hakee heti maanantaina vehnänalkioöljyä jostain, varmaan luontaistuotekaupasta. Ei siitä ainakaan haittaa ole!

Tämmöisen tuotteen jo löysin netistä: http://www.nuk.fi/page.aspx?sectionID=2912&documentID=2252

Hyvää viikonlopun jatkoja!

Tämmöinen löytyi kun etsin lisää tietoa tuosta vehnänalkioöljystä. Ja tässäkin listassa se on. :)

Keinot naiselle!

1. Greippimehu/greipit
Greipit, greippimehu ja greipinsiemenjauhe lisäävät limakalvon paksuutta ja täten edesauttavat alkion kiinnittymistä ts. luovat optimaalisen alustan alkiolle kiinnittyä.
2. Vehnänalkioöljy
Vehnänalkioöljy sisältää E-vitamiinia sekä linoli- ja linoleenihappoja. E-vitamiini toimii antioksidanttina ja sitä pidetään hedelmällisyys- ja nuorekkuusvitamiinina.
3. Jättihelokkiöljy
Kapselit sisältävät GLA:n ja linolihapon ohella myös E-vitamiinia, solujamme suojaavaa antioksidanttia. Tasapainottaa kuukautisia edeltäviä päiviä.
4. Multikvinna
Päivittäinen tarve vitamiineja mineraaleja, extra kalsium, foolihappo, rauta, e-vitamiini, lykopeeni ja jättihelokkiöljy (=evening primrose oil?)
5. Kalaöljy/ Eye Q
Sisältää mm. omega-3-rasvahappoja, EPAa ja DHA:ta
6. E-EPA
EPA on kalaöljyn omega-3-rasvahappo jonka lyhenne EPA tulee sen englanninkielisestä nimestä eicosapentaenoic acid, suomeksi eikosapentaeenihappo.
7. Siveydenpuu-uute/Menstruasan
Siveydenpuun hedelmäuutteen vaikutusmekanismia ei tunneta, mutta kasvista on eristetty muun muassa rakenteellisesti sukupuolihormoneja muistuttavia ainesosia. Todistettavasti saa aikaa kierron tasaantumista!
8. Sinkki
9. Sinkki-seleeni
10. Magnesium
11. Gelee Royal -kapselit eli kuningatarmehiläisen ruokamehu
Nuorten työmehiläisten valmistamaa kuningatarmehiläisen ruokkimiseeen tarkoitettua ainetta, jota ei anneta muille mehiläisille. Gelee royal sisältää A-, B-, C- ja E-vitamiineja sekä entsyymejä, 18 erilaista aminohappoa, ergostrolia ja erilaisia hormoneja, kuten sukurauhasten toimintaa aktivoivaa gonadotrooppista hormonia sekä androgeenejä ja estrogeenejä. Vaikuttaa elimistösssä monin tavoin, mm. aktivoi elimistön omaa hormonituotantoa, vilkastuttaa aineenvaihduntaa, kohottaa yleiskuntoa ja parantaa elimistön suorituskykyä.
12. Multivita2+/ Multitabs Special 2+/ multivitamiinit
13. Berocca/ Bevitabs/ Foli-B strong/B-vitamiini
14. Femicaps
helokkiöljy, siveydenpuu-uute, käsimyskukkauute
15. Harmonella
Suositellaan varsinkin naisille, joilla on hormonaalista epätasapainoa, kuukautis- tai PMS-ongelmia tai vaihdevuosia edeltäviä vaivoja. Elvyttää ja harmonisoi naisen hormonaalista toimintaa sekä lievittävät kuukautiskipuja
16. Melbrosia
Kukkaissiitepölyä, pergaa ja Gelee Royalea. Tasapainottaa hormonitoimintaa, vahvistaa luustoa, kohottaa mielialaa, parantaa keskittymiskykyä, piristää, lisää suorituskykyä.
17. Vitamore Total
sisältää ainutlaatuista THB (Total Hormone Balance) complexia, joka sisältää kaikki tärkeimmät rohdokset ja ravintolisät, joilla on todettu positiivinen aikutus naisen hormonitoimintaan: kiinansitruunaköynnös, damiana, muira puama, tribulus, tähkäkiminki, arginiini, sinkki, e-vitamiini, kiinalainen angelica, siveydenpuu, villijamssi, lakritsi
18. Foolihappo
Foolihappo (M-vitamiini) on vesiliukoinen vitamiini joka lasketaan kuuluvaksi B-vitamiinikompleksiin. Foolihapon muuttamiseksi elimistössä toimivaan muotoon tarvitaan B12-vitamiinia. Foolihappoa saa kasviksista, hedelmistä ja marjoista sekä täysviljatuotteista. Sisältyy mm. Multi-tabsiin ja Multi-vitaan. Saa myös Kevyt Olo Plus kivennäisvedestä.
19. Maitohappobakteerit
20. Vadelmatee/Poimulehtitee
Apteekin vadelmateetä kp1:stä ovikseen, apteekin poimulehtiteetä luteaalivaihe
21. Kalkki
22. Vihreä tee
23. Punaviini, lasi päivässä tai muuten riittävästi
24. Suklaa, päivittäin
25. Kuoritut auringonkukan ja kurpitsan siemenet
Käytetään luonnonmukaisessa hoidossa kun hoidetaan lapsettomuutta
26. Absolutismi, alkoholin välttäminen
27. Suklaalakko
28. Mivitotal
29. Clomit
30. Terot
31. Kaukoparannus
32. Rukous/esirukous
33. Vyöhyketerapia
34. Homeopatia
35. Shiatsu
36. Energiahoito oviksen aikaan ja kiinnittymisen tienoilla
37. Hiivadieetti (ei sokeria, maitoa, vaaleaa leipää, sianlihaa)
38. Penikoittaminen
39. Ovistikut
40. FF/lämpöjen mittaaminen
41. Miniasperiini/asperiini
42. Jalat/peppu ylös -tekniikka!
43. Mooncup
Mooncup eli kuukautiskerääjä on pieni kuminen kuppi, joka asetetaan kuukautisten aikana emättimeen. Sitä voidaan käyttää myös seksin jälkeen, jotta siittiöt eivät pääse valumaan ulos.
44. Ei orgasmeja luteaalivaiheessa!
45. Läppärin lämpöä alamasulle
46. Ei saunomista ennen ovista
47. Kunnon yöunet/stressittömyys
48. Säännöllinen liikunta
49. Painon pudotus
50. Avannossa käynti
51. Siteiden tai liian pienten housujen ostaminen, ajan varaaminen lapsettomuustutkimuksiin
Tämän ryhmän keinot ovat kaikki jotain sellaista, joka käyvät tarpeettomaksi plussan tultua!
52. Kuukausiklubiin liittyminen
53. Tupakoinnin vähentäminen/lopettaminen
54. Ovulaatiota edeltävien limojen tutkiminen
55. Kohdunnapukan tutkiminen
56. Urean pH:n tutkiminen
57. Raskausviikkojen laskeminen kierron alusta kiertopäivien sijaan
58. Menolistica-kapselit
Menolistica auttaa hormonitoiminnan vaihteluihin. Sen sisältämät hyödylliset, luonnolliset rasvahapot ja diosgeniini (kasviprogesteroni) auttavat elimistöä tuottamaan itse tarvitsemansa hormonit.

Keinot miehelle!

1. Vehnänalkioöljy
2. Helokkiöljy/jättihelokkiöljy
3. Sinkki
4. Foolihappo
5. B-vitamiini/ Foli-B strong
6. Magnesium
7. Seleeni
8. Multivita
9. Lykopeeni + c
Lykopeeni on tomaatin ja vesimeloonin punainen väriaine ja tutkijoiden mukaan auttaa hedelmättömyydestä kärsiviä miehiä. Normaalisti kivekset sisältävät runsaasti lykopeenia, mutta hedelmättömien miesten kivesten lykopeenipitoisuus on tavallista pienempi, sanovat tutkijat. Suun kautta nautittu lykopeeni näyttää auttavan miesten hedelmättömyydessä, mutta tarkempi vaikutusmekanismi on vielä avoin.
10. Hautomisen lopettaminen
Penkinlämmittimen/läppärin käyttökielto/saunan välttäminen tai ainakin laudeliina, tiukkojen housujen välttäminen
11. Lämmintä alaosastoon ulkoillessa
12. Stressin välttäminen/ kunnon yöunet
13. Punaviini, lasi päivässä
14. Tupakoinnin vähentäminen/lopettaminen

Yhteiset keinot!

1. Kahdesti päivässä
2. Kerran päivässä
3. Joka toinen päivä
4. Koko yrityksen unohtaminen
Tämä keino on niille, jotka jostain syystä päättävät unohtaa yrityksen tai lykätä haaveita myöhempään ajankohtaan. Ei siis niille, jotka päättävät yrittää unohtaa kuumeilun, jotta tulisivat raskaaksi.
5. Ei tärppiajankohdan miettimistä/ei "pakko"seksiä

Mulle on myös sattunut tuo lista joskus vastaan ja se on tulostettuna yöpöydän laatikossa. :D Tosin en kyllä ota kovin vakavasti sitä. Jotkut kohdat on kyllä ihan hyviä vinkkejä. Kannattaa valita itselle sopivimmat jutut sieltä joukosta!

Kiitos Epsu tuosta kirjavinkistä. Piti heti tilata verkkoluontaistuotekaupasta vehnänalkioöljyä ja samalla foolihappoa. =) Greippimehut on jääkaapissa jo, kun saattais juoda niitä. :x

Tärppionnea kaikille ja plussatuulosia piinailijoille!

Tuulenpuuska, mistä verkkokaupasta tilasit noita? Ja mitä tuotteita tilasit? Mä meinaan "doupata" itteäni nyt tuolla vehnänalkioöljyllä kunhan sitä näppeihini saan =) Käytössä on jo E-EPA sekä Foolihappo (Foli-B Strong).. Greippimehun juomisesta ei tullut mitään :x Miehelle syötän sinkkiä.. ;) Tässä on nyt 2kk aikaa doupata, josko sitten heti tammikuussa tulis plussa.. :heart: :heart: :heart:

Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 14/28-40
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 23/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 25/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 29/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 34/28-32

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 26/27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 27/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 30/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 7/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 9/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 17/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 21/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 23/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 26/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...28/29
Berry76.....................KM --/07

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 33/-

Haamuilijat

SatuKa

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse

Epsu, tollasesta osotteesta kuin
www.terveyskaupat.net löytyi tuote Neo-E plus, vehnänalkioöljykapseleita 70 kpl, hinta 9,85 euroa. Ja tuota samaista foolihappovalmistetta tilasin mikä sullaki käytössä. E-Epaa oon syöny myös jo pitkään. Sillä on ihan selvä vaikutus mielialaan. Ei muutaku douppaamaan!! :D

missä kaikki on???

tulin viime yönä kotiin töistä 00.10 ja väsyttää ihan tajuttomasti. Poikakin huonosti nukkui. Nyt on päikyillä että jospa menis itekkin.. ja huomenna olis taas herätys 5.30 |O

Täällä kaikki tuntemukset hävinneet joten se siitä.

Missä lie kaikki ovat
Tällaisen taustailijankin on kirjoiteltava ettei meidän pinkka ihan häviä jonnekin kaukaisuuteen..

Tuulenpuuska mä muuten huomasin viimeksi kun Prismassa kävin että sielläkin oli tuota Foli-B:tä. Menen nyt sieltä katsomaan myös tuota vehnänalkioöljyäkin, jos ei sitä sieltä löydy niin sitten luontaistuotekaupasta varmaan löytyy.
Eipä näistä ainakaan haittaakaan pitäisi olla. Toivon mukaan tepsivät ettei enää tarttis km:a kokea. 3 riittää mulle ainakin..

Danjuskalle hyviä päiväunia
Ja puhalletaas sinne vähän plussatuulosia +++++++++++++++++++++++++ :whistle: jos vaikka ois tärpännyt vaikka tuntemukset on kadoksissa :heart:

Tänne omaan eloon ei ihmeempiä kuulu. Isäni oli meillä kylässä yön yli ja jäi vähän tyhjä olo hänen käynnistään
Kerroin hänelle s-postitse keskenmenostani aiemmin, niin hän ei siihen millään tavalla kommentoinut. Eikä nytkään puhunut halaistuakaan sanaa siitä, eikä kysynyt miten voin tms.
Ei jaksa eikä voi ymmärtää moista. Ehkä se on hänelle kova pala tai sitten on vaan tylyn välinpitämätön. :ashamed: Mut muutes täällä ihan hyvin jaksellaan ja odotellaan nyt niitä menkkoja. Eiköhän siihen pari viikkoa ainakin mene, kun nyt on 2 vkoa siitä km:sta. Lääkäri kyllä viime ma sanoi että varmaan viikon päästä alkaa menkat :eek: Epäilen.. Enempi mulla on ovistuntemuksia, kun tuota limaa on taas tullu riittämiin ja himotusta on ollut havaittavissa
No eip auta kuin ootella. Lähetelkää niitä tätejä nyt tänne vaan!!!

Voihan :xmas: Mulla oli kaapissa vielä yksi niitä tosi kökköjä testejä, menin sit ja tein sellasen, vaik mun mielestä oviskin tais mennä vähän ohi ja noi testit sai mut viime kuussa vain sekaisin...
Mut kyl se jotain näyttää, ei tarvii edes ikkunan vieressä paremmassa valossa tiirailla :whistle: :D
Mut mut... On kyl tosi haalea, ettei vaan noissa ois jotai viivanpaikkaa tms... Ostan huomenna parempia ja tutumpia testejä, noi on niitä mitä S-Marketissa myydään... Selkeämpiä vastauksia saa jopa haukutulla RFSU.n testillä :xmas: En usko mitään ennen kuin saan paremman testin :xmas:

Yhteistyössä