Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Epskeps Juu sen nimisiä ne tais olla (S-Marketin Fertest tms., lila paketti, en suosittele... ) heitin jo paketit pois. Se hyvä puoli niissä on, että niissä on se testikippo mukana. Tänään ostin RFSU.n testejä (käytin niitä viime vuonnakin monta kertaa) ja niissä ei ole kippoa mukana. Mutta tosiaan se tän päiväinen RFSU.n testi näytti selkeämmän tuloksen ja toivottu plussahan se sieltä tuli :heart: Alkaa olemaan jo eilistä parempi fiilis, kun ei ole enää niin epäselvää :D Mut jos sallitte, niin mä pyörin teidän kanssa vielä..? Ajatukset kuitenkin aika paljon enemmän vielä näissä jutuissa, mitä vaan voi vielä käydä...

Singa todella tuttuja fiiliksiä... Koita jaksaa :hug: Onnea jatkoon..!

tietämätön Toivottavasti säkin saat pian selkeän tuloksen..! :)
 
älä mua ihan viel sinne siirtele....ei uskalla toivoa viel...

toi mun viivan paikka vahvistu todella selkeex viivax kun testi kuivu,onx kellään kokemusta??
eli siis oli kaukana haamusta...onx se silti roskis haamu=) vai roskis plussa nyt sitten=)
no nyt vaan oottelen tääl et mitä tapahtuu....kovasti toivon et tätsky ei nyt vaan tulis...jos tulee niin pää hajoo...sit en uskalla uskoo enää mun mihinkään oireisiin...
margelle hirrrrveesti onnea...
 
että nää sivut on, kaikki tökkii ja katoaa...........

margelle suuret onnittelut, ihanaa :heart: :heart:

singa
:hug:

myangel :hug: , mutta onnea tähän kiertoon

tietämätön toivotaan parasta +++++ :whistle:

berry hyvä että pääsitte yhteisymmärrykseen yrityksestä =) ja soittele vaan lääkäriin jos kivut pahenee, ei siitä haittaa ainakaan oo

epsu otitko ihan pelkältään sitä öljyä, mahtaako ne kapselit ajaa saman asian, mitä se öly makso??? =) voisin kanssa kokeilla kun en oo ollenkaan vakuuttunu että syön niin terveellisesti että saan varmasti kaikki vitamiinit mitä tarvitaan

tänne ehkä saapuu huomenna se ei-toivottu vieras kun oviksesta on se 14 päivää, mutta sekin on mahdollista että ne alkaa vasta perjantaina, eli koko viikon saa piinata itseään, inhottavaa aikaa, mutta vieläkin toivon parasta

danjuskalla
jännät päivät ;) juu meillä on kanssa kaikki minä ITE ja kaikki heti, paljon löytyy omaa tahtoa meidänkin pikkuherralta =)
 
Eliisa se öljy maksoi tarkalleen 8,99? ;) 250ml puteli. Kait ne kapselit saman asian ajaa, luulisin. Mieluummin mäkin kapseleita ottaisin, ovat jokseenkin kätevämpiä kuitenkin kuin tuollainen öljy. Kun tänään sitä eka kerran otin, ni johan lusikan ohi lorahti osa :snotty: Omasta mielestäni syön ihan terveellisesti, mutta nyt on kaikki keinot sallittuja. :D
 
Margelle suuret onnittelut ja paljon tarriksia pienelle mukaan :heart: :flower:

Valssu siekös se teroista kyselit?? Mie olen syöny jo aika kauan teroja ja niitä syödään se 10pv ja sitten menee 1-3pv kun täti saapuu...mut miulla ei kyllä ole ollut mitään tuntemuksia teroista johtuen siis mahassa joten toivotaan että ne siun tuntemukset johtuis jostain muusta kun tätistä.

Singa Jaksamista ja voimia jatkoon :flower: :flower:

Tietämätön toivotaan että viiva muuttuu vahvaksi plussaksi bd bd

(.) ei mitään ihmeitä tissit on ihan kauheen kipeet ja naama kukkii.
 
maanantaita!

tulinpas tässä leikkien ohella täällä pyörähtämään... pojan kans majaa rakennetaan =) tai siis minä rakennan ja poikka särkee ja taas rakennetaan :LOL:

mut nyt kommentoimaan ennen kun unohtuu...

Margelle hurjan isot onnittelut ja tarroja matkaan!!! :flower:

Singa: Voimia kovasti sinulle! :hug: Tuttuja tunteita mutta kai ne kuuluu asiaan. palaile sitten kun hyvältä tuntuu. olet mielessä :hug:

Tietämättömälle peukut pystyssä täällä :D

Berry: Hienoa kun saitte puhuttua!
Mulla kans vuotoa oli aika pitkään ja välillä aina loppui.. sitten alkoi kovat alavatsa kivut ja mietin voisko olla ovis.. siitä pari pv:ää niin kävin ultrattavana ja kohtu oli kunnossa.. iso keltarauhas rakkula löytyi joka aikeutti kipuja ja siitä viikko niin alkoi menkat.

Syksyinen haave: Mukavaa kun olet vähitellen toipunut :hug:

Eliisa: Joo täällä suht jänniä päiviä elellään vaikka oikeestaan oon jo toivon menettänyt.. pari seuraavaa päivää näyttää jos kierto yhtään kohallaan.

juuh, nyt takas rakennus puuhiin..
 
Jep Äitee2, minä Teroista kyselin. Jäi vähän lekurikäynnillä nähtävästi epäselväksi, kun en tajunnut, että niitä otetaan 10 pv kuuri. Olen vaan odotellut hermona, koska täti saapuu, ja nyt vasta pv 6... :ashamed: eipä auta kun kiltisti odotella Tätsyä kylään.
Margelle minultakin kovasti onnea! :flower: :heart:
Ja kaikille hyvät yöt! :hug:
 
Tietämätön niit lämpöjä kannattaa mittailla aamuisin ennen kuin ees sängystä nousee. Ja sitä pitäis tehdä koko kierron ajan ja parempi mitä useamman kierron sitä tekee ni sit siitä voi jotain päätelläki ts. huomaa erot. Ihmisellä ihan normaalistiki kehon lämpö nousee iltaa kohti. Mut toivotaan et sulla toi ois merkkinä raskautumisesta :heart:
 




Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 16/28-40
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 18/28
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 25/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 27/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 31/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 36/28-32

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 3/25-27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 29/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 32/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 9/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 11/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 19/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 23/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 25/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 28/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 35/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
 
Epskeps siirrä vaan minut plussanneisiin.

Neuvola on 21.11. ja silloin voin tulla lujaa takaisin tälle palstalle. Pelottaa niin pirusti, että tämäkin menee kesken. :/
Mutta nyt pitäisi vaan nauttia tästä plussanneesta olotilasta.

MargeSimpsonille oikein paljon onnea, vedetään koko muukin porukka perässämme tuonne odotuspuolelle. :D Tietämätön ainakin näyttää aika positiiviselta. Ja aika monella on piinaviikko päällä.

++++++++++++++ :whistle: kaikille!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Tietämätön niit lämpöjä kannattaa mittailla aamuisin ennen kuin ees sängystä nousee. Ja sitä pitäis tehdä koko kierron ajan ja parempi mitä useamman kierron sitä tekee ni sit siitä voi jotain päätelläki ts. huomaa erot. Ihmisellä ihan normaalistiki kehon lämpö nousee iltaa kohti. Mut toivotaan et sulla toi ois merkkinä raskautumisesta :heart:


Onks se mahollista että iltaa kohti ruumiinlämpö vois nousta yli asteen verran normaalilämmöstä??
 
Elikkäs huomenta vaan!

Tää on piinaavaa...odottaa päivien menevän. Samalla toivoa ja miettiä jospa sitä nyt...
Samalla pelottaa että entäs jos kaikki on ollu kuvitelma harhaa !

Hassua, meillä äsken katkes KAIKKI sähköt! oli varmaan minuutin pois ja tuli takaisin. Lapset vaan ensin jähmetty pakoilleen ja sitten alkoi kuulua kikatus.

mie oon täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä toivoen MEILLE KAIKILLE PLUSSIA

uuh, vielä viiis piiiitkää päivää....
aika matelee... :headwall: :headwall:
 
Satuka ja Marge hirmuisesti onnea :heart: :flower: =)

Tänne on tullut paljon uusia sen jälkeen kun siirryin etiäpäin, pahoitteluni teille kaikille :hug: Kaikille jännäilijöille bd ++++++ :whistle: Kyllä te kaikki täältä vielä plussaatte ennemmin tai myöhemmin ja mehän uskotaan että ENNEMMIN vai mitä!!!!! :wave: Tulkaa pian tuonne toiselle puolelle, siellä ei ollenkaan samaan tahtiin tule juttua ja mulla on teitä ikävä! :hug: :wave:
 
Huomenta!

Soittelin nyt aamulla ensin neuvolaan ja sitten naistent.polille näistä mun 'vaivoista'. Sain ohjeeksi tarkkailla tilannetta, jos ei loppuviikkoon mennessä helpota, niin sitten uudestaan käski ottamaan yhteyttä. Molemmissa arvelivat, että mun munasarjakystat saattaa oireilla, se kävi kyllä itelläkin mielessä, varsinkin kun kipu on just oikealla puolella, missä kystatkin on. Eilen myös virtsatessa tuntui kipua ja paineen tunnetta, tuohon asiaan neuvolan hoitaja kommentoi, että tuollainen liittyy endometrioosiin ja mahdollista myös kystissa, jos ovat samantapaisia kuin endometrioosi. Nyt oon ottanut särkylääkettä ja katselen sitten, miten tuon kivun kanssa käy. Vuoto onneksi vaikuttais nyt olevan loppumassa. Mulla on kerran aiemmin kysta kasvanut isoksi ja silloin oireili alamahakivulla, paineentunteella ja tiputteluvuodolla, eli vuodon lisääntyminen vois johtua siis myös siitä.

Tänään pitäis koittaa tehdä kotihommia, jääny vähän vähemmälle viime päivinä. Pyykkikone on kohta ekan satsin pessyt ja lisää odottaa. Mitenköhän sitä sais itsensä tästä koneelta irti ja imuroimaan. Lattiatkin kaipais pesua.

aurinkoenergiaa Täällä pohjois-pohjanmaalla tuo sähköjen pätkiminen on tosi yleistä, välillä ihan päivittäin jopa ja useitakin kertoja. Kauhulla ( no ehkä en ihan kuitenkaan ) jo odotan talvea ja sen mukana tulevia pitkiä katkoja.

Kaikille plussaonnea!
 
Heips!

Onnittelut Margelle! Hieno juttu että se kökkö-testin tulos piti kuitenkin paikkansa. Onnellista odotusaikaa sulle ja toivotaan että täältä pikapuoliin perässä tullaan odotuspuolelle... =)

tietämättömälle peukut pystyssä täällä. Jospa se ois ihan oikea plussa eikä mikään roskisplussa. :D Tulehan kertomaan kun saat varmemman tuloksen!

Tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia! ++++++++++++ :whistle:
 
Heipähei vanhat rakkaat palstasisaret!!!

Onnea Marge plussasta!!! Ja nyt muut kanssa,plussa-aalto liikkelle,että saatas jokikinen tonne odottajiin :wave:

Täällä menee huomenna maaginen rv12 täyteen,ultra oli tänään ja kaikki oli oikein hyvin,laskettu aika toukokuun 13 päivä. Nyt voi huokaista helpotuksesta vaikka tietysti kaikkea voi vielä sattua...

Oikein paljon plussaonnea kaikille!!!!

T.Repa ja kutvonen rv.11+6
 
Ei näytä miulle ollenkaan edellisiä sivuja, ainoastaan tämän :/

ONNEA MARGE!!
Tosi hieno juttu :heart: Paljon tarrasukkia pienelle!!

Epsu: Voisitko laittaa mulle kierron pituudeksi 25-27 kun tosiaan se jäi viimeksi niin lyhyeksi. KIITOS!


Eipä tänne ihmeempää... Tänään oli aamuvuoro, ja perään 4 tunnin koulutus... Plääh! Väsyttää...
Tädin tuleminen harmittaa, ja tuntuu ettei tulla saada pikkuista vielä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan...


En sitten tiiä oisko siinä mitään syytä kun joutuivat synnytyksen jälkeen irroittamaan sen istukan... Ja sitten vielä perusteellinen kaavinta päälle, että kohdun limakalvo olisi niin ohut jottei siihen kykene ihmisen alku kiinnittymään.... Monestihan näin käy kaavinnan jälkeen :/ Lääkäri kyllä varoitteli jälkitarkastuksessa, että positiiviseen raskaustestiin menee pitkä aika |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
 
MyAngel toivotaan ettei siihen plussaan kovin pitkää aikaa mene...jospa tästä uudesta kierrosta tärppi tulis... :hug:

Repa hienoja uutisa ja onnea myös jatkoon :hug:

Aurinkoenergiaa jaksamista piinapäiviin...miulla sama edessä ens viikolla.todellakin odottavan aika on pitkä etenkin odotuksen odottajan.
Meilläkin välillä sähköt katkeilee kun asutaan täällä korvessa <-on ihan paikan nimi tai siis peräkorpi...mut viime talvena tuli kyllä enkat kun sähköt oli poissa 4.5pv ja lunta tuli yli metri eikä edes kännyt toiminu...sillon rupes kyllä hymy hyytyy mut onneks meillä on leivinuunit yms. ni ei ruvennu paleltaa.

(.)palelua,hikoilua,väsymystä,nipistelyä alamahassa,nälkä,hajut on voimakkaita ja yökkimistä...olen varmaan hulluks tullu tai kipeeks tulossa taas vaihteeks...
:headwall:
 
moikka

täällä sitten odotetaan menkkoja saapuvaksi.. negan testasin tuossa iltapv:llä... noh, arvasin mut silti kirpasee..

Myangel: :hug: voi kuule täällä mennään nyt aika lailla samoilla fiiliksillä.. mut tsitten seuraavaks tärppää, eikö??

Berry:
Toivottvasti kipuilu ei jatku tai ainakin selviää mistä on kyse, :hug: kärsiikö kysyä mistä päin pohjois-pohjanmaata olet??

stoppiksesta ja Repasta ihana kuulla :D

tympii eikä mikään kiinnosta :ashamed: alamahaa repii molemmin puoli.. eikä ees voi asoissa tulla mokoma. plaah..

parempia plussatuulia muille!!!!
 

Yhteistyössä