Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2





Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 2/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 17/28-40
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 19/28
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 26/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 28/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 32/-

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 4/25-27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 30/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 33/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 10/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 12/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 20/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 24/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 26/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 29/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 36/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
 
Huomenta!

Danjuska Haapajärvellä asustellaan. Sinäkin jostain lähialueelta? :whistle:

Äitee2 Hui, tuo 4,5 päivää on kyllä tosi pitkä aika. Täällä on 'vain' vuorokauden ollut sähköt pois, sekin tuntui pitkältä ajalta. Lisänä semmonen, että todennäköisesti myös vedentulo katkeaa, koska tuossa muutaman kilometrin päässä on pumppu, mikä pumppaa vettä tänne 'perukoille' ja ei siis jaksa ilman sitä vesi tulla. Onneksi tosiaan on leivinuuni, ainakaan ei palele.
Nuo sun oireet kuulostaa oikein lupaavilta =)

Plussaonnea testaaville!
 
Onnea Marge :heart:

MyAngel: lohtu :hug: tädistä, toivottavasti nyt ei ollu oikeessa jälkitarkastuksen tekijä vaan plussaatte piankin

Äitee2: hyvät on kyllä oireet, peukut pystyssä pidetään siun puolesta bd

Repa ja Stoppis mukava kun kävitte morjenstaa =)

Mä en nyt kyllä muuta osaa kommentoida kun nää sivut on niin tök tök tök...

ON särkylääkkeillä mennään päivästä päivään, jalka on kipee ja polveen tuli vielä nestettä, mä en kohta enää jaksa. Saikku jatkuu ainakin vielä marraskuun puoleen väliin. Tässä kierrossa ei oo ollu mitään yritystä, ei varmaan kyllä oo ees mitään mahdollisuuksia kun taitaa nuo särkylääkkeet estää oviksen tulemisen kokonaan. Ainakaan vielä en oo sitä bongannu ja nyt mennään kuitenkin jo kp15 yläpuolella. Mä siirrän vauvatoiveet ens kuuhun olishan se mukava joulun aikoihin plussata :heart:
Perjantai oli rankka päivä kun kävin ekan kerran pikkusen haudalla, aikasemmin on mun matka tyssänny hautuumaan portille. Kyllä kyyneleet valu ja en ollu tosiaan yksin siellä hautuumaalla, jotkut mummot tuli kattomaan että mille mä itkin ja lohduttivat ku tajusivat mikä hauta siinä on. Jätin miehenkin kotiin en kertonu sille minne meen, mutta tajus kyllä ku tulin takasin silmät ihan punasina. Mutta pääsin siitä päivästä yli kuitenkin :'(

Nyt vaan kaikille plussatuulia +++++++++++

Orchid (taustalta, palailee taas kun seuraava kierto alkaa...)
 
Orchid
Voimia sulle kovasti :heart:

Heipat Repalle ja Stoppikselle! Kiva kuulla teistä! Ja ihanaa että siellä kaikki hyvin! :heart: Onnellista odotusaikaa kummallekin :heart: :heart:

Äitee taitaa plussata tästä kierrosta
Peukut pystyssä täällä! :heart:

Mikähän on tilanne seuraavilla: Rouva Rajatapaus, Nättitähti, Kiti, Miukuli, Sonja?

Plussatuulahdus teille ja muillekin piinailijoille!

Irtosoraa kaipailen kovasti..
 
tuhru alko aamulla :'( mieli on ihan maassa ja ens kierrosta ei mitään tietoa kun ukko ainakin suutuspäissään sano ettei halua enää yrittämällä yrittää, tai ainakin niin sen ymmärsin ja en oo viä uskaltanu ottaa asiaa uudestaan puheeks, ton yksilön kanssa on välillä hyvin vaikee keskustella :headwall: :headwall: sen tiedän että ei ainakaan millään onnistu jos ei yhtään oikeeta päivää mieti on toi tahti sen verran harva.........
pakko kai se olis uskaltaa kysyä et mitä tarkotti, nyt vaan taas tuntuu siltä et mistään ei tuu mitään ja hermo on kokoajan kireellä,mutta toivottavasti täältä taas joskus noustaan

kiitti epsu hintatiedosta
ilmottelen sit ku on kp1
 
Hävis sitten kirjoittamani viesti johonkin hevon v.... kuuseen


Epsu: Kiitos päivityksestä =) Ja kiitos siitä luettelosta, ja luontaistuotejutuista =) Kurjasti isäs käyttäyty sua kohtaan :(

Äiteelle +++++++++++ :whistle: Sulla on hyvät oireet =)

Eliisa: Voi kurjuus! Voimahali :hug:

Danjuska: Yritetään taas tässä kierrossa onnistua ;) Pahoittelut negasta :ashamed: :hug:

Orchid: Voi sua... :hug: Haudalle meno oli varmasti tosi rankkaa, mutta helpottavaakin kun pystyit menemään "loppuun saaakka." Mäkin purskahdan itkuun jo siinä vaiheessa kun parkkeeraan auton hautausmaan parkkipaikalle... Itku silmässä yritän jaksaa kävellä pienen haudalle... On siinä ihmisillä puhuttavaa ja katseltavaa :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Aina kun pojan haudalla olen, näen silmissäni sen pienen pienen arkun, ja kaikki läheiset sen ympärillä... Pienen ihmisen arkussa ei ole mitään luonnollista, se on jotain niin julmaa ja väärää :eek:
Voimia sulle hirmuisesti rakas kohtalotoverini


Kiva kuulla Stoppiksesta ja Repasta :heart: Kaikkea hyvää :) :)

ON: Toisaalta hyvä että täti tuli pari päivää etuajassa, se olisi tuntunut pahemmalta jos se olisi tullut taas juuri ajallaan... Nyt vähän yllätyin, tai siis aika paljonkin, joten se pettymys ei ollutkaan niin suuri mitä hämmennys


Nää menkat on ihan ihmeelliset! Ne on nyt synnytyksen jälkeen olleet ihan älyttömän runsaat, älyttömän kipeät ja kestäneet 6vrk. Mutta nyt on niukat, ei yhtään kipeät ja näyttääpi siltä että kestoksi tulee vain vajaa 4 vrk. Mutta mitä nopeempaa on tädin vierailu ohitse, sen parempi :D :D :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Plussatuulia kaikille!! ++++++++++++ :whistle:
 
Moikka moi kaikille!!!

Minä täällä taas :wave:

MyAngel: saakelin täti.. |O On se kumma kun se ei osaa pysyä poissa!!!!! Hyvä ettei ole tällä kertaa vaikeat menkat!!! Voi kuinka toivoisinkaan että teille se plussa tähän kiertoon saadaa :heart: Ihana kuulla susta ;)

Epsu: voi noita isiä!!! Mulla kanssa yx kurppatapaus!! Miten muuten jakselet?? joudutteko pitämään tässä kierrossa taukoa?

Satu ka ja marge: onnea plussista :heart: Ihania uutisia!!!

mitäs vielä... tasaisesti annan voima :hug: kaikille, koska en kovasti ole seurannut mitä on täällä tapahtunut, joten tsemppiä kaikille!!!!

(.) KP 2 menossa, joten yksi kierto takana, ja toinen edessä. Pari viikkoa vielä ensikäyntiin... ei jaksa odottaa |O
Ystäväni ilmoitti, että heille on tänä aamuna syntynyt prinsessa ruusunen, en olisi ikinä uskonut että voin sen uutisen ottaa niin rauhallisesti ja tuntea ihka oikeaa iloa heidän puolestaan!! Onnea heille :heart:
Täällä ei muuta... katsellaan :wave:
 
Eliisa
Toivottavasti saatte keskusteltua miehesi kanssa ja pääsette yhteisymmärrykseen jatkosta :heart: Voimia!

Miikkis
Jaksamista sinne kovasti! Pian se ensikäynti tulee ja sitten toivon mukaan saatte apua :heart: Ja kiitos kysymästä, jakselen ihan hyvin :) Eilen kävin kaverin pientä vauvelia paapomassa, on se vaan niin ihana
Tää kierto on tauko ja seuraava kans..vasta tammikuussa pääsee jatkamaan yritystä.. Pitkä aika odotella..
Sitä ennen pitäis saada ne kaikki testit otettua. Nyt toivon vain ettei hoitajien irtisanomisjutut toteudu, muuten tässä saa ties kuinka kauan odotella :(
Tuon isäni suhtautumisen päätin jättää omaan arvoonsa. :ashamed:
 
MyAngel Olen siun kanssa samaa mieltä että pienissä arkuissa ei todellakaan ole mitään luonnollista...olen ollut itse hautaustoimistossa töissä vuoden verran ja jouduin sinä aikana valmistelemaan kolme pientä vauvaa arkkuun,sitä tunteiden myräkkää ei voi unohtaa vaikka eivät omia olleetkaan mutta olin silloin itse pienen pojan äiti ja ne tunteet oli jotain ihan kauheita ja se suru jonka kohtasin kun tapasin vauvojen vanhemmat niin sitä ei osaa sanoin selittää sen pystyi vain osittain aistimaan ja yritti parhaansa mukaan olla heidän tukena...ei miulle vanhojen ihmisten arkkuun valmistelu tehnyt pahaa koska se on jotenkin luonnollista mutta pienet vauvat ja lapset...eivät he sinne kuulu.

Tohon siun vuoto juttuun ni oletko varma et ovat ihan "oikeat" menkat eikä valemenkat??

Orchid On ollut varmasti todella rankka reissu käydä pienen haudalla mutta se on hyvä että päästit itsesi sinne pienen haudalle asti :hug: seuraavan kerran on jo varmasti "helpompi" mennä sinne.(toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan)

Miikkis ja Epsu jaksamista teille kiertojen odotukseen ja toivotaan että kierrot menee pika pikaa ohi :hug:

Eliisa80 toivottavasti saatte puhuttua miehesi kanssa asioista ja saatte selvyyttä tulevaan...voimia :hug:

(.)mie olen ihan varma et ei ole tärpänny tässäkään kierrossa mut katellaan ja kiitos kaikille plussa puhureista ja peukutuksista...ilolla otan ne vastaan :D

Paleltaa ja hillitön nälkä koko ajan...mut niinhän se on ollu joskus muissakin kierroissa...
 
heips

täällä laahaa mieli maata pitkin... mikään ei jaksas kiinnostaa...

Eliisa:
:hug: toivottvasti saatte puhuttua

orchid: :hug:

berry: oulaisista ollaan

äiteellä
kyllä kuulostaa oireet lupaavilta :D

menkkoja ei vielä kuulu ei näy... alamaha kipuilee oikealta mutta siinäpä kaikki. plääh... :headwall:
mies totesi että elä stressaa mutta taisin siitäkin vaan hernettä nenään vetää :ashamed: kai se tästä.. tämä pv on vaan ollut ihan uskomattoman hankala ja tippa silmässä vähän väliä.
 
Orchid Luin täällä tippa linssissä hautausmaalla käynnistäsi. Oli varmaan todella rankkaa :hug: ja MyAngel Pieni lapsi ja arkku eivät kyllä todellakaan kuuluisi yhteen. :hug: sinullekin ja kaikille teille lapsen menettäneille!

Omaa napaa... Mulla oli ja meni nyt ne ekat menkat. Vihdoinkin tulivat! Mutta, mutta... Jottei liian helppoa olisi niin vuoto oli tosi, tosi niukkaa - sitä tuli vain pyyhkiessä, mutta oli kuitenkin ihan verta. On nyt taas tosi hölmö olo, että tässäkö ne nyt sitten oli. Ens viikolla menen kyllä taas gynelle, jonka varasin 5 viikkoa sitten, mutta sain ajan vasta nyt ja sen takia kävin tässä välissä tuolla toisella lekurilla, joka määräsi ne terolutit.

Millaiset teidän ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen on olleet? :wave:

Plussatuulia kaikille!
 




Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 3/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 20/28
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 27/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 29/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 33/-

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 5/25-27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 31/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 34/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 1/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 11/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 13/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 21/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 25/28
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 30/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 37/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
 
Pitkät pätkät sepustelin ja sitten taas tökkii :headwall:

No, nopsasti sitten. Eli vuoto on vihdoin loppunut. Alamahakipua on edelleen, mutta se on sellaista että välillä sattuu, välillä ei. Tuskin siis km johtuu, uskoisin noita kystia syypäiksi.

Danjuska Tuttu on kotipaikkas. Työkavereita on sieltä, tosin ite oon nyt hoitovapaalla. Yhden entisen työkaverin luona tulee kyläiltyä aina välillä.

Viikonlopun suunnitelmat? Orchid ja MyAnge teillä varmasti raskas pyhäinpäivä tulossa :'( Kovasti voimia :hug:
Me anopin kanssa käydään aamulla naapurikunnassa kirkossa, anopin äidin nimi luetaan ja sytytetään muistokynttilä. Illalla oman paikkakunnan kirkkoon, miehen toisen mummun muistoksi sama juttu. Käydään myös haudoilla, tänään on kulunut 3 vuotta appeni kuolemasta.

Nyt siivoilemaan, toivottavasti tää nyt lähtee!

Mukavaa marraskuuta kaikille!
 
Miikkis: Kiva kuulla myös siusta ystäväin :hug: Hieno juttu että osasit ottaa ystäväsi lapsen syntymän rauhallisesti, ja tunsit aitoa onnea heidän puolestaan :hug: Mäkin kovasti yritän nauttia kolmen parhaan ystäväni puolesta... Yhdellä on la tässä kuussa, yhdellä toukokuussa ja yhdellä kesäkuussa... On se vaan välillä niin pirun vaikeaa hymyillä muka aidosti...tuntuu kuin irvistäisi :ashamed:

Äitee2: Oi kamala, sä oot joutunut laittamaan vauvoja arkkuun... :'( se on jotain niin sanoinkuvaamattoman kamalaa... Ei ne pienet sinne kuulu.... :'( :'(
Kovasti sulle vielä plussatuulia!! ++++++++ :whistle:

Niin ja Äiteelle ja Epskepsille: On nää menkat kyllä oudot :eek: mutta uskon että ihan normimenkat ovat koska ei oo mitään oireita mitkä viittais raskauteen. Näin siinä sitten kävi, että kun iloitsin siitä että edes kroppa on palautunut kaikesta kokemastaan, että kun menkat on olleet säännölliset synnytyksen jälkeen, niin eiköhän sitten käy näin :/

Danjuskalle: ISO :hug: ++++++++ :whistle:

Sonja74: Kiiitos paljon :hug: Sullakin sitten ihmemenkat, niinkuin täällä :/ Toivottavasti kaikki on ok!

berry76: Juu, tulihan sitä kirkkoherralta kirje, jotta ollaan tervetulleita kirkkoon kuuntelemaan pikkuisen nimi ja sytyttämään hänelle muistokynttilä... Jonka jälkeen seurakuntatalolle kahville... Eipä olisi vuosi sitten uskonut millainen Pyhäinpäivä on tänä vuonna... :eek: :eek: :eek: :'( :'( :'( :'( :'(
Voimia sullekkin! :hug:

ON: Eipä tänne ihmeempää... Pikkuista on valtava ikävä... Jotenkin tuntuu että nyt kun on työt aloittanut, niin oon jotenkin kauempana pikkuisesta... Toki kun töissä täytyy ajatella työasioita... En tiä ymmärtääkö mua kukaan, mutta siis silloin kun olin äitiyslomalla, niin tunsin olevani lähempänä poikaa... Toivon ettei hän etäänny musta ihan kokonaan :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Tänään on vapaa päivä, mutta täytyy mennä töihin pariksi tunniksi palaveriin... |O |O |O
 
Enhän mä täältä osaa pois olla :D pakko oli tulla kattomaan mitä teille kuuluu...

MyAngelille ja Sonjalle piti kommentoida noista menkoista, että mulla oli kanssa keskeytyksen jälkeen toooosi runsaat ja pitkät menkat kunnes nyt sitten nämä (öö 4.) jotka alko lokakuussa oli niukat ja lyhyet palasivat siihen omaan normaaliin tyyliinsä :) hyvä niin

Mä päätin lopettaa särkylääkkeet kun ei niistä mee ku kroppa ja pää ihan sekasin :$ jospa se nyt sitten ovulaatiokin tulis jossain vaiheessa. Kyllä tää ottaa pattiin, mutta jos mua tänä vuonna näin koetellaan niin ehkä sitten ens vuonna tulee paljon hyvää =) toki oonhan mä tänä vuonna naimisiin menny ja asunnon ostanu joten ei nyt ihan surkee vuos kuitenkaan, vaikka kyyneliä on saanu vuodattaa pitkin vuotta :'(

Eliisa: toivottavasti saatte asiat keskusteltua ja lohtu :hug: tädistä.

Yhdyn täysin edellisiin: pieni lapsi/vauva arkussa on täysin väärin, ei voi ymmärtää. Mulla on kaverilta kuollu 3kk vauva ja toisen kaverin vauva kuoli kohtuun rv41 tai 42. Ite en sillon ollu vielä perheellinen joten en sitä tuskaa osannu kuvitella, nyt tiedän miltä se voi tuntua. Mä aioin taas lauantaina uskaltaa mennä pikkusen haudalle, pitäähän toiselle kynttilä viedä että näkee kulkea... :'( Mullakin on pikkusta ihan hirvee ikävä ja tuntuu että syksyä kohden mitä lähemmäs joulua mennään tuska vaan kasvaa. Ei me MyAngel koskaan liian kauas pikkusista ajauduta ne seuraa meitä mukana aina ja kaikkialle, töissä asia ei tosiaan niin mieleen nouse mutta nyt kun saikulla yksin kotona istuu niin kerkee miettimään asiaa enemmän.

Voimia meille kaikille vauvan menettäneille, ihan sama kuinka pieniä ne on ollu menetys on silti valtava.
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti +++++

 
epsu sul on joku viidestoista aisti tai jotain, juur päätin tulla sanomaan pikaisen moron :D tuo sinun kommentti osui silmiin, muuten en oikein ehdi lukea, tsempata vain ihan kaikkia, haliruttaus teille!!

[on] ei tässä mitään, kierron loppu lähenee, ei mitään oireita, mut ei ollu kunnollista yritystäkään. ei ollu tällä kertaa hajuakaan siitä, koska ovis olis ollu, viime kierrossahan muka oli selkeä suorastaan tieto muka asiasta. ehkä ens kierrossa sitten yritetään taas oikeesti, mut until then, bye bye, ja voikaa hyvin ja toiveikkaasti! :wave:
 
Täällä taas, kun pikkumies varasti imurin ;)

Siis ehdin jo hehkuttaa, että vuoto loppunut, niin mitä vielä.. Nyt vuotaa taas! Luulen kyllä, että nämä taitaa olla sitten menkat, erilaisempaa on kuin tyhjennysvuoto. Mielenkiintoista.. Eli taidan vuotaa nyt 3 viikkoa putkeen. Onko kenelläkään tullut menkat jo 2 viikon kuluttua keskenmenosta?

Nyt takaisin jatkamaan imurointia, mikäli pikku apumies antaa :D
 
Täytyy kommentoida noista vuodoista. Eli mulla oli km lokakuun alussa, vuotoa oli silloin reilun viikon. Kävin gynellä ja lekurin mukaan kohtu oli tyhjentynyt. Oli vuotamatta kaksi viikkoa. Viime viikolla kävin sitten vyöhyketerapiassa. Terapeutti sanoi että hänen mielestä kohtu ei ole täysin tyhjentynyt, tunsi siellä jotain epämääräistä. Sanoi myös, että vuoto voi alkaa ja olla runsastakin. No sitten to alkoi vuoto, ei ollu mitenkään runsasta, mutta hyytymiä tuli jonkun verran. Lauantaina ei ollu oikeestaan ollenkaan vuotoa. Sitten su aamuna alkoi runsaampi vuoto, jota jatkui kolme päivää. Vielä vuotaa, mutta vain ja ainoastaan pyyhittäessä. Alkaa jo käydä hermoon ja oon tosi kireällä päällä, kaikki ottaa hermoon :kieh:
Vois jo pikkuhiljaa loppua tää vuoto, että pääsis yrittämään uutta raskautta.
Ens viikon ma mulla on uudestaan vyöhyketerapia. Saa nähdä joko on tyhjentynyt terapeutin mielestä. Alamaha kipuja on kyllä vielä ollut.
Voimia teille vauvan menettäneille :hug: En voi kuvitella miten kauhea tuska voi kun menettää vauvan, kun tuntui että tästä km:sta selviä.
 
juu aamulla heräsin ennen kuutta kauheisiin kramppeihin, eli nyt olis kp 1/25-27 ( oiskohan tolleen lähinnä totuutta tuo kierron pituus )

kiitos kaikille tsempeistä :hug: eilen ja tänä aamuna oli ihan kauhee olo, mutta kaippa se taas tästä, mutta mulla alkaa pikkuhiljaa oleen keskenmenosta se puoli vuotta ja eikös jonkun tutkimuksen mukaan sillon tule joku uus suruvaihe, jospa tää mun mieliala johtuis siitäkin..

ei olla viä keskusteltu mutta täytyy asia ottaa piakkoin puheeks kun sellanen oikee hetki tulee

eilen paha mieli häipy hetkeks kun Joona sano äiti tylii kaka vauva ( eli suomeksi äitin syliin rakas vauva =) ) ei voinu kun hymyillä kyynelet silmissä ja rutistaa pientä miestä =)

repalla oli ihania ultrauutisia, onnea sylikaupalla :hug:
ja stoppiskin kävi moikkaamassa, hyvää jatkoa

orchid ja myangel :hug: voimia edelleen

miikkikselle ja epsulle jaksamista odotukseen :)
 
...TUULI ULKONA!!


Orchid: Kiva lukea sun kuulumisia! Kirjoittele vaan niin paljon kuin mieli tekee. Itelläkin on käynyt mielessä että alkaisin taustailemaan...mutta en osaa, ainakaan vielä
Kiva kuulla että sunkin menkat on muuttuneet synnytyksen jälkeen samaan vanhaan muottiin. Onhan noi lyhyet ja niukat menkat paljon mukavammat kuin viikon kestävät kuivaksi imevät =)

Mä oon kanssa yrittänyt luoda uskoa ja toivoa siihen että kyllä ihan varmasti me tullaan saamaan vielä joskus iloa ja onnea... Yritetään pitää lippu korkealla

Meillä oli vuoden 2005 kesä-marraskuu tosi onnellista aikaa. Ensin myimme asuntomme ja ostimme isomman, sitten menimme naimisiin ja teimme ihanan häämatkan
Sitten sain vakituisen työpaikan ja ostimme koiranpennun. Muistan kun silloin sanoinkin että vähän kyllä pelottaa kun vajaassa puolessa vuodessa meille tapahtui niin paljon hyvää, että koska sitten tulee sitä pahaa... :ashamed:

Kiva kuulla irtosorasta


berry76: Iso hali


viidettä haaveillen: Hali sinnekkin
Toivotaan että vuoto loppuu pian!

Eliisa80: Monesti surun tapahtumasta puolen vuoden kuluttua tulee se vaihe kun oikein tajuaa mitä on tapahtunut. Yleensä se eka puoli vuotta menee niin sumussa.....
VOIMIA!!

Täällä väsyttää....ja väsyttää.....ja väsyttää... Niin ja väsyttää :LOL: Pitäis varmaan keittää kaffit jotta virkistyis


Tuhosin tuossa suklaalevyn
Se oli namskua
Ja nyt ihan ähky olo


Mukavat illanjatkot!

:MyAngel
 
Heippa neidot,
Olen nyt tullut siihen tulokseen että jään toden teolla taustailemaan eli seuraava joka päivittää niin voisi tiputella mun kp:t pois listalta :)

Sain kuulla ystäväni raskaudesta eilen joka kolautti minua pahasti mutta sitten tänään sain unelmatyön ja sain uutta ajateltavaa. Olen todella onnellinen ystäväni puolesta mutta oma syli tuntuu entistä tyhjemmältä..

Nyt kuitenkin uudela puhdilla huomiseen ja sitten ens vuoden puolella tutkimuksiin jos ei ala uutisia kuulumaan..

Koittakaa neidit jaksaa ja kyllä mä käyn täällä aina vaklailemassa joten älkääs poistelko mua :heart:


plussatuulia ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Tiniille tsemppiä ja käyhhän tosiaan vakoilemassa meitä :LOL: ;)
:hug: ja rutkasti voimia sekä onnittelut työpäikasta!

mulla ei varmaan tulis nyt kun murinaa ja marinaa joten parempi kun pidän suun supussa :x

edelleen repii molemmin puolin alamahaa mutta tätiä ei vaan kuulu prkl. ja kun ajattelin että kroppa ois jo palautunu.. mulla ei kovin usien oo menkat myöhässä että kai joku hämminki nyt on.
 
:wave: Täällä kolmannesta haaveileva äiti/äitipuoli.KM 10/07,RV 11+4.29.10 olin NP-ultrassa jossa selvisi että pikkuinen on kuollut.Olen siis vasta "tyhjennetty"lääkkeillä ja vuotoa on,niukasti.Olo helpottanut,hieman.
 

Yhteistyössä