Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Heipodei tsätsiskot =)

Ekaks onnittelut plussista Margelle ja Satukalle :flower: voikaa hyvin!
Satukan kanssa vaihdeltiin tuntoja sillon "mustina aikoina" joten erityishali hänelle, kunpa se plussa tulis jo meillekkin...

Tietämätönvoi mikä kurja tilanne sulla on siellä, toivottavasti kaikki järjestyy :hug: kyllä me täällä sua tuetaan!

Pahoittelut tädin yllättämille ja siemenrikasta uutta kiertoa!

Omaa napaa täällä kaihertaa...kaveri meni eilen illalla laitokselle ja hänellä käynnistellään synnytystä :| jännää on ja toivon että kaikki menee hyvin mutta silti mieli on synkkä ja niiin katkera...itsekkin olisin kohta ollut samassa tilanteessa, MIKS meille kävi niin huonosti...ja minkä takia meitä koetellaan näin ettei edes uutta raskautta suoda :'( koko ajan luen vaan lehdistä julkkisten vauvauutisia ja kurkkua kuristaa kun mietin että mitäs jos lähipiiristä alkaa tulemaan uusia uutisia, ihan hirveetä. Kuinka paljon ihmisen pitää vielä kestää tätä...

Ootte ihania :heart: plussatuulia meille kaikille!
 
kiitos kaikille...ihmetyttaa vaan kun kyseessä oli mulla kumminkin spontaani keskenmeno ja silti tätiä ei vaan kuulu..ja kävin sillon km jälkeen ekan kerra lääkärissä 5pvää vuodon alettua ja jo sillon oli kohtu tyhjä...siitä toiset 5pv nii hcg oli enään 60.......hermot kireellä
pusuja
 
tietämätön voimia :hug: Sun kannattaa varmasti tehdä testi ja jos + tulee, niin soittaa sitten neuvolaan. Toivottavasti sulla kaikki järjestyy :hug:

).( vuodon määrä vaihtelee, mutta vielä ei näytä olevan menkat loppumassa.

Kaikille mukavaa alkavaa viikkoa!
 
tää liittyis haamujengiin :wave:
täytyy uusia testi muutamanpäivänpäästä,tein sen varmaan kamalanaikasin. kymmenenminuutin sisään näin haaleen viivan. toivotaan että olis oikee plussa ja pysyis sit pieni kyydissä mukana.
 
moi

täällä kp2 tänään.. eilen siis alkoi vuoto.. oli suht nomaalia tähän päivääna sit jolloin alkoi tulla hyytymiä ja aamulla olin ihan keuheen kipee.. (molemmista päistä :LOL: ) tuli eilen oltua työpoukan kans illanistujaisissa :whistle:

fiiliksset melkeinpä neutraalit.. tottakai olisin toivonut että vauva ois ollut tulossa mutta oon yrittänyt ajatella että tulee sitten kun on aika... vaikkakin välillä taas laahaa mieli viemärikaivoja myöten..

nättitähti: Varovaiset onnittelut jo!!

Tietämätön:
suuri :hug: voimia sulle kovasti!!

noh, mut nyt telkun ääreen..
 
Tietämätön suuren suuri voimahalitus täältä
Kylläpä sun miehes teki sitten pa*kan tempun, voisin pari valittua sanaa hänelle kyllä sanoa
Sun pitää nyt kuitenkin jatkaa elämääsi ja pää pystyssä! Muista se! Ja nyt selvität tuon tilanteesi eli jos kp 50 menossa ja r-testi näytti aiemmin haamua niin testaa nyt heti huomenna jotta saat selville oletko raskaana vai antaako täti muuten vaan odotuttaa itseään. Jaksamista! :heart:

Nättitähti
Onnea haamusta! Toivon mukaan se siitä pian vahvistuu! Pienelle kovasti tarriksia matkaan! :heart: :heart: :heart:

Danjuska pahoittelut tädistä
Onnea uuteen kiertoon! :heart:

Gatsu tiedän tunteesi. Itse painiskelin noiden tuntemusten kanssa 5 vkoa sitten kun kaveri oli synnärillä.. :ashamed: Hyvä lääke siihen oli se, että menin vauvaa heti katsomaan (siis heti seuraavana päivänä ). Vaikka se aiheutti kaikenlaisia tuntemuksia, niin pääasiallinen tuntemus oli suuri ilo siitä pienestä ihmisestä, vaikka hän ei oma ollutkaan, että sain häntä sylissä pitää, jutella hänelle ja ihastella häntä. :heart: Äh, vaikea selittää, mutta toivon mukaan pääset ja menet sitä vauvaa pian katsomaan. Voit yllättyä tuntemuksistasi, ainakin toivon niin.


OmaNassu Eip uutta itärintamalta. Huomenna tuo aiemmin mainittu vauveli tulee meillä taas käymään ja pääsen taas ihunaista vauvatuoksua tuoksuttelemaan

Huomenna on meidän 2v hääpäivä

 




Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 6/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 24/28
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 31/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 33/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 37/-

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 3/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 4/-
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 9/25-27
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 38/26-29

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 4/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 5/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 15/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 17/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 25/26-28
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 34/31

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 4/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 41/-

Haamuilijat


Nättitähti

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson

 
Voi hemmetti näitä sivuja, tää on jo ainakin neljäs yritys :kieh:

Gatsu :hug:

nättitähti Onnea haamusta :flower:

Danjuska Pahoittelut tädin saapumisesta, +onnea seuraavaan kiertoon :hug:

Epskeps Hyvää Paperihääpäivää :flower: :hug:

).( Menkat loppumassa, jihuu :D Haluan eroon jo siteistä vähäksi aikaa :kieh:

Mukavan kirpakkaa maanantaita kaikille!
 
Tulin kertomaan, että minut voi poistaa listalta.
Mies otti ja lähti. On nyt asunut 1,5 viikkoa kavereiden luona. Hoitaa kyllä tytärtämme aina silloin kun tarviin hoitoapua, mutta ei kuulemma nyt jaksa yhdessä enää yrittää. Ollaan oltu siis 11 vuotta yhdessä, joista 5 naimisissa ja nyt juuri rakennetaan taloa. Nyt on kuulemma vaan tullut viimeinen piste. Meillä on kyllä melkoinen tausta ja ollaan muutaman kerran oltu eron partaalla, mutta aina kuitenkin selvitty. Miehen mukaan sen takia ollaan vielä yhdessä, että asiat on aina lakaistu maton alle eikä niitä ole koskaan käyty kunnolla läpi. Ja nyt ei enää usko tulevaan. Ei halua olla enää mun kanssa.

Talo menee valmistuttuaan myyntiin, mies tulee kyllä terapiaan mun kanssa muttei kuulemma usko että tästä voi enää yli päästä. Että ihan mun takia tulee sinne kuuntelemaan. Mähän siis käyn tällä hetkellä terapiassa, koska pää ja sydän ei tahdo kestää: 2 keskenmenoa ja sitten tää miehen päätös, joka tuli mulle aivan puun takaa...

Mun vauvakuumeilut on nyt kuumeiltu. Yritän selvitä tästä elämästä jotenkin päivä kerrallaan. Samassa työhuoneessa istuva kollega kasvattaa mahaansa. Se sattuu. Mutta se on pieni murhe sen rinnalla, että olen paitsi menettänyt 2 vauvanalkua, niin myös miehen. Eihän tässä näin pitänyt käydä!

Elämä on julmaa ja mieletöntä. Ei tahdo jaksaa ymmärtää.
 
Emik Olen pahoillani tilasteestanne ja toivotan sinulle kovasti voimia jatkoon :hug: toivottavasti terapia auttaa sinua ja miehesikin saisi sieltä jotain mietittävää :hug:

Tietämätön jaksamista sinullekin kovasti :hug: suosittelen sen testin hakemista ja jos nega niin meno lääkäriin vois olla ihan paikallaan.

Danjuska pahoittelut tädin saapumisesta jospa tää kierto olis se mistä plussan saatte :hug:

Nättitähti Onnea haamusta ja toivotaan että viiva pian vahvistuu. :flower:

(.) Kaamee väsymys ja palelu...aamupalan jälkeen oli yrjö lähellä...mut en vieläkään jaksa uskoa että plussa saataisiin...odotellaan mitä tuleman pitää kohtahan se selviää.

 
Ei voi muuta sanoa, kun että voi prkl kyllä elämä joskus lyö päähän - olen todella pahoillani puolestanne sekä Emik että tietämätön! Voima :hug: Terapian hakeminen on oikeesti vahvuuden osoittamista, siitä on hyvä ponnistaa eteenpäin - tiedän kokemuksesta. Tulevaan täytyy vaan jaksaa uskoa, vaikka vaikeaa onkin. :heart:
Nättitähti onneksi olkoon haamusta!
Kuka haluaa Tätin kylään, voisin nyt jo sen lähettää eteenpäin - itselleni tuli vihdoinkin 7 vk 1 pv jälkeen tyhjennyksen Täti kylään. Ja
:/ hermo jo menee, senkaltaiset kivut selässä ja vatsassa että HALOO - puhumattakaan nestehukasta. :(
 
kiitos kaikkille halauksista...
epskeps:kyl mä meinasin malttaa viel venata...ihan itteni takii..jos oliskin raskaana ja tulis kesken niin ei ainkaan kerkeis iloita siitä ensin..eihän se tulos siitä mihinkään muutuu=)
ja kun kumminkin on mahdollista et olenkin tullut myöhemmin jos se haamu ei oliskaan mitään merkannu...puhuin jo sairaan hoitajan kans...sano et oottele viel vko ni sillon kmstä on 8vkoa pari päivää...voi olla et joutuu kyl loppu vkosta testailee...jos pää ei pysy kylmänä..tosin tänää ollu ihan menkka maisia tuntemuksia koko kropassa...mun viime raskaudes ihan samat jutut..ja yleensä mun menkka kivut alkaa vasta sillon kun vuoto ja on paljon kovemmat kun nämä nyt....aika näyttää...
plussa tuulia kaikkille...
emik:mä oon tosi surullinen sun puolesta...meillä ei sentään ollu noin pitkää hirtoriaa mut helvetin kipeetä tekee..pusuja
 
Emik
Olen niin pahoillani..
Laitoin sulle yv:tä. :heart:

Valssu lähetä se täti tänne :wave:

Äitee +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Kyllä sieltä plussa tulee, uskon niin ;)


Berry kiitos :D

ON se on toinen hääpäivä sitten eli ilmeisesti paperihääpäivä kuten Berry kirjoitti :heart: Muuta ihmeempää ei tänne kuulu. Teen vaan tässä poikkitieteellistä tutkimusta kierron lopun oireista
Eipä ole nyt niitä oireita mitä oli viime kierron lopussa.. joten tässä nyt osaa ehkä jotain johtopäätöksiä tehdä sen suhteen mitkä saattaisivat olla raskausoireita meikäläisellä. Kunhan nyt pääsis jatkamaan sitä yrittämistä...
 




Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Julietta......................KM 09/07............................KP 1/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 7/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 25/28
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 32/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 34/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 38/-

Haaveissa toinen

Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 4/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 5/-
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 10/25-27
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 39/26-29

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 5/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 6/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 16/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 18/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 26/26-28

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 5/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 42/-

Haamuilijat


Äitee2

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
 
no täytyy Epsun mieliks käydä pari riviä näppistä tökittämässä :D ;) :LOL:

Tänne ei mitään uutta.. tulva vuoto jatkuu edelleen.. (ihana tieto varmaan)

Emikille suuresti voimia!!! :hug: koita jaksaa ystävä hyvä. surullista :'(

kiitos ja :hug: kaikille tädistä jaksuja antaneille. ihania olette =) ensin oli mieli vähän maassa mutta eteenpäin vaan ja yritän ajatella että mulla on ens syyskuuhun asti töitä luvassa että jospa sen jälkeen viimestään saisin lomalle jäädä poitsun ja uuden nyytin kans ;) vaikka ikäänhän sitä ei tiedä mitä elämä eteen tuo ja mitä meidän varalle on suunniteltu mut toivossa on hyvö elää.

meidän pikku jätkällä on havaittavissa 2v uhman oireita :eek: aivan järkyttävää.. minne hävis minun helppo ja rauhallinen vauva :attn: vaikka niiiiin ihana se siltikin on :heart:

jep mut nyt unta kalloon..
 
Kiva et kävit kirjuuttelemassa :D Jaksuja sen tulvavuodon kanssa! Voit lähettää sen tädin tänne :wave: Täällä sitä ihan toivotaan.. :snotty:

Voi teidän pikkujätkää, vai uhman oireita siellä on havaittavissa. Meidän poitsun uhmaikä alkoi tasan tarkkaan 2,5 vuotiaana ja jatkuu edelleen.. :eek: :kieh: :whistle: Jäpikäs siis 4v8kk.. Melkoista menoa välillä
:LOL:

Mä silloin pari vuotta sitten kans ihmettelin, et mihin se meidän pieni ihana poitsu hävis joka uskoi aina mitä hälle sanottiin ja oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kiltti kun yhtäkkiä meille ilmestyi uhmisriiviö, joka ei uskonut mitään mitä sanottiin ja huus ku peijooni kaikkeen "ei ei ei ei"..
Ei vaineskaan, on tuo vaan niin ihana vaikka välillä täällä pinna onkin koetuksella. Viimeksi lauantaina nuori herra pisti itkupotkuraivarit päälle ja kyllä kuulosuojaimia silloin taas kaivattiin..


Et lykkyä pyttyyn vaan
 
terppuli kaikille!!

nyt tuntuu taas omat murheet niin pieniltä kun luki tietämättömän ja emikin viestit :'( :hug: :hug: :hug: :hug: teille kovasti ja voimia eron käsittelyyn ja tuleviin päiviin

danjuska pahoittelut ja onnea tähän kiertoon =)
meilläkin on ihanaa uhmaa havaittavissa ja vielä molemmilla lapsilla, juuri nytkin tappelevat keskenään tuossa ja hermo kiristyy, mutta onneksi silti ovat tossa tappelemassa =) tätähän tää on

nättitähti onnea, toivotaan että vahvistuu :heart: =)

epsulle onnea eilisen hääpäivän johdosta :D

valssu onnea tädistä, ja onnea yritykseen =)

mulla on ilmeisesti meneillään lyhimmät kuukautiset ikinä, nyt on jo loppumassa ja on ollu kokoajan tosi niukkaa vuotoa, aina meinaan kestää viikon vähintään, merkillistä, mutta testasin negan ennenkun vuoto alko että kyl tää ihan oikeeta vuotoo on, no helpommalla pääsee..

päivänjatkoja :wave:
 
Danjuska Jaksamista tulvavuotoon,se on inhottavaa itelläänkin on joskus ollu aika reilut ja tuntuu ettei mikään suoja riitä.
Uhmis löytyy täältäkin 2v7kk mut uhma vaan pahenee...ja alkoi siis 2v.Isolla veljellä 5v7kk on kanssa "uhma" sekin alkoi 2v et aika pitkä kestonen on hällä =)

valssu Onnea tädistä :flower: Kerkesitkö syödä terolutit loppuun??siis sen 10 pilleriä vai alkoko aikasemmin?

(.)Sain aamulla selkeen haamun =) mut katellaan nyt et miten käy kun olen joskus ennenkin saanut haamun ja silti on täti kurvannu paikalle,perjantaina tai lauantaina testaan uusiks ellei se täti tänne kurvaa.

Mein piti lähteä miehen kanssa "lemmenlomalle" viikonloppuna mutta peruttiin reissu kun kummityttö on tosi huonossa kunnossa tällä hetkellä sairaalassa ja syytä ei tiedetä et mikä vaivaa.
 
Äitee2 jep, söin Terot loppuun (sen 10 tabua), ja pari päivää siitä tuli Täti, eikä tunnu lähtevän hevillä...olo on kuin teurastamolla...eikä mikään suoja riitä. :/ Danjuska vieläkö sinulla sama onkelma! Täti mars Epsulle! :whistle: ja ketkä muut sitä kaipaavatkaan! Ja onneksi olkoon haamusta Äitee2, Täti pysyköön sieltä pois!! :flower:
 
Halusin tulla kertomaan pahoittelut sulle :hug: Todella kamala tilanne... Toivottavasti terapia auttaisi ja tulevaisuudessa saat vielä osakses pajon hyvää ja onnellista. Voimia ja jaksamista :heart:
 
Hellou kaikille!!! Onkin aika pitkä aika kun viimeksi kävin...

Emik ja tietämätön: Jaksuhaleja teille! :hug:

Äitee: OIjoi! HAAMU! Toivottavasti, sieltä pärähtää ihan oikea plussa!!!

Danjuska: Voi hitto sitä tätiä! Taitaa sulla olla vihanen täti kylässä. Varmaan suuttunu jostain. :LOL:

Elisalle onnea kivasta tädistä!

ON: Täällä ei näy tätiä vieläkään... Tänään on 6.11 ja km oli 6.9. Kaksi kuukautta!!!! Niin kauanko siitä on jo? Joskus tuntuu taas lyhyeltäkin ajalta. No mutta missä se täti sitten luuraa???? HOHOI!!!

Lauantaina popsi viimeisen teron kiduksiin.... Eikös siitä parin päivän sisällä pitäis tätsykän tulla?? Ei oo edelleenkään mitn oireita! Yleensä tätioireina on ainakin rintojen arkuus, mutta tuossa ne vaan löhöilevät, ilman tuntemuksia. No, täytyy nyt kattoa... Jos ei ala kuulua, niin täytyy käydä hakemassa testi.. jos sit vaik isänpäivän kunniaks tulis plussa. Ois sit miehelle kiva ylläri.... No, tuskimpa sentään..... :/

Voiko muuten täti olla tulematta teroista huolimatta? Jos testi on nega ja mitn ei tapahdu viikonloppuun mennessä niin onko joku pahasti pielessä???

Kävin aamulla hämmäslääkärissä ja mä kammoksun sitä paikkaa yli kaiken... Astelin sinne ihan paniikissa.... Olin ihan valkonen ja sydän löi miljoona... Istuin tuoliin ja lääkäri kysyi että jännittäkö sua ja enkai oo yöunia menettäny hammaslääkäripelon takia, niin enköhän mä saanu kauheen itkukohtauksen!!!!!!!!! Olin ihan paniikin partaalla! Mä en kehtaa kyllä mennä sinne enää! Sain ens viikoks uuden ajan ,ku ei se tänään viittiny sit porata, ku olin ihan TOMMONEN. Se ois kirjottanu jotain rauhottavaakin ens kerraks, mut en halunnu ku ei oo ees kuskia....
Hajookohan multa kohta pää vai mikä mulle on tullu?
Ja sitten vielä täti kiusaa!!!! TYHMÄ!

T: Stressaantunut J
 
nyt on toinen testi tehty ja selkeämpi plussa tuli,vaikka haalea viiva sekin. tuskin enämpää testejä teen ja uskon että raskaana tässä ollaan =)
mielessä vaan kummittelee paljon ja pelko on kova.
aikaa aattelin varata alkuraskauden ultraan ja varmistua ettei ole tuulimuna. onkohan tuo kallista? mielenrauhasta tosin olen valmis maksamaan..
vielä ei oo mitään oireita,väsymystä on ilmennyt mutta en tiedä johtuuko se tästä raskaudesta. niitä odotellessa :D
 
nättitähti Onnea vahvistuneesta plussasta!

Mulla on hieman kuumeinen olo, niinkuin ois tulossa siis kuumetta. Alamaha on edelleen välillä kipeä, varsinkin erilaiset liikkeet sattuu, myös kohdunsuuhun tuikkii välillä kipeästi. Pakko varmasti jos vaan kuumeen nyt nostaa, niin sitten taas olla asian tiimoilta gynepolille yhteyksissä...

 

Yhteistyössä