Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

onnea uusille plussanneille :heart: :D
ja pahoitteluni km kokeineille uusille tulokkaille.
ja tsemppiä tädin yllättämille ja oviksen kanssa taisteleville iso tsemppi päälle. :wave:

täällä voidaan hyvin. maha kuin 7 kuulla raskaana :LOL: mutta olen valas ihan mielelläni kunhan kaikki hyvin. :whistle: ;)

isot halit kaikille teille :hug: :hug: :hug:

ToukoMuru olen pahoillani että olet joutunut keskenmenon kokemaan :(
Olet lämpimästi tervetullut tähän porukkaan mukaan :heart:

Tuo Jokelan ampumistragedia on kyllä jotain ihan käsittämätöntä. Ei tuollaista saisi tapahtua. Osanottoni uhrien omaisille

Ihme homma että nää sivut sitten jaksaa tökkiä, et meidän Orchidkaan ei tänne sitten meinaa päästä :/ Mulla on nyt viime aikoina ainakin ihan hyvin onnistunu tänne pääsy.

Orchid jospa olisitkin pieniin päin..?
Olisipa ihana isänpäivälahja kun plussan testiin saisit :heart: ++++++++++++++ :whistle:

Miikkis moi :wave: Mäkin olen aikalailla ensimmäisiä tässä pinossa, mut eiköhän me ne plussat pian tehdä kanssa :heart: Koeta nyt vain yrittää rauhallisin mielin sitä ensikäyntiä odotella. Toivotaan että kysta on tullut pois eikä takaisin tule.

Meitsi niitä tutkimuksia odottelee edelleenkin, kun sitten vasta tietää niistäkin kun sinne pääsen soittamaan ja soittaa pitää vasta kun menkat alkaa.. Toivossa elän et ne nyt viikonloppuna alkais.. :snotty: Jatkoista ei ole mitään tietoa.. selvinnee sitten ajallaan. Nyt vain toivon ettei sitä lakkoa tule, kun silloinhan mm. labratutkimukset on minimissään eli varmasti just tämmöiset tutkimukset karsivat pois :ashamed: :( Mut jospa sitä ei tulisi...

Berry onko mahdollista että olisit uudestaan raskautunut? :eek: Voi kunpa olisit :heart:

Pulttis nauti täysillä valasolostasi :heart: Onnellista odotusaikaa

Tänne ei mitään ihmeempää. Päivä ollut taas yhtä lentoa ja nyt pitäis sitä lentoa jatkaa... :whistle: :wave:

Stoppikselle kaikkea hyvää! :heart:

Valssu: Toivotaan että kaikki menisi hyvin...

Äitee2: Onnittelut selkeestä plussasta! Mä sain samoihin aikoihin silloin selkeän plussan. Nou hätä

Epskeps: Myöhäiset hääpäiväonnittelut
Meillä oli paperihääpäivä elokuussa

Tuulenpuuska: MOI!
Jaksamista sullekkin ystävä!

Tervetuloa äippä0806 ja Toukomuru
Pahoittelut että tänne jouduitte tulemaan

nättitähti: Meilläpäin alkuraskauden ultra maksaa noin 120 egee.

Orchid: Mukava että saat käyttää jalkaasi jo normaalisti =) Ole varovainen liikenteessä

Kovasti plussatuulia!!! ++++++++++++++ :whistle:

Miikkis: Moikka ystävä kallis!!
Kiva kuulla susta! Pidetään peukut ja varpaat pystyssä että saatte hyviä uutisia sitten parin viikon päästä. Ei enää mitään pahaa... ei saa...

Kysyit mun oviksen tikuttelusta... En mä aio tikutella, tunnen niin pirun selvästi oviksen... Meinaa taju mennä siitä kivusta

Sattuu niin paljon
Kurjaa sinänsä että vaikka kuinka oviksen tuntee, niin ei kuitenkaan mitään tulosta tule... :ashamed: Mutta katotaan nyt elämää eteenpäin...

berry76: Mulle kans tuli mieleen tuo uudelleen raskautumisen mahdollisuus... Toivotaan että asia olisi niin =)

Pulttis: Onnellista odotusta!!

Oma napa: On vähän kurja olo....
Vanhempieni koira kuoli eilen... Se oli mullekkin rakas

Yhtäkkiä vaan maha paisui niin kovasti, ja olin äitini mukana viemässä sitä koissua eläinlääkäriin, jossa sitten hätäleikkaus, ja selvisi että vuotava kasvain mahalaukussa...levinnyt joka puolelle, mitään ei ollut tehtävissä...

Menetys tuli niin yllätyksenä, koska koiran yleisvointi oli aivan entinen, niin virkeä ja touhuileva koira =) Maha vain alkoi turvota.

Tiedän ettei ihmisen ja eläimen menetystä pidä pitää samana, eihän se toki olekaan, mutta olisin niin kovin toivonut että tämä loppuvuosi oltaisiin menty ilman huonoja uutisia... :eek: :eek: :eek:

Kesä-marraskuussa menetimme poikamme, ja lähipiiristä on kuollut 2 koiraa... Ja kun ne koirat olivat kuin perheenjäseniä. Mielestäni jo riittäisi edes hetkeksi aikaa :ashamed:

Ampumatapaukset suututtavat
ja itkettävät

Maailma on muutenkin niin julma paikka, niin joku vielä tekee siitä julmemman :eek:

Ovis on varmaan päällänsä, mutta eipä oo peitot heiluneet kertaakaan... on ollut niin paha mieli tuon vanhempiemme koiran takia... Ei tarvi tädin tulemista tässä kierrossa jännätä...

Vanhempani ovat vielä aivan rikki lapsenlapsensa menettämisen takia, ja nyt sitte vielä tämä
Surettaa kun en voi mitään tehdä :ashamed:

Hei vaan!

MyAngel :hug: Muistan, kun mun vanhempieni koira nukutettiin, hällä siis ikää oli jo yli 14 vuotta ja kaikenlaisia vaivoja. Oli se surku, kun ei enää ollut vastassa, kun kylään mentiin.

Juuh, mun tilanne edelleen hieman auki. Eli ultra oli varattuna eikä lääkäri pystynytkään ultraamaan. Teki kyllä sisätutkimuksen, melko arka oli kohtu. Tulehdusarvo onneksi oli laskussa, joten tulehduksesta ei ole kyse. Itse asiassa lääkärikin kysyi tuota raskausmahdollisuutta, mutta en siihen kyllä usko. Yksi kerta ollaan oltu yhdynnässä keskenmenon jälkeen, tuolloin siis luulin vuodon loppuneen, mutta käytimme kondomia. Eli jos olen, niin läpi on täytynyt siittiöiden tulla :whistle: Joka tapauksessa, kahden viikon kuluttua tehdään raskaustesti ja myös ultrataan vielä varuilta. Kystia arveli kuitenkin kipujen alkulähteeksi, tosin mitään varmaa ei voi sanoa, kun ei päästy ultraamaan. Onneksi ei sentään sitä tulehdusta ollut. Niin, ja jos kivut pahenee tai alkaa taas kuume nousta, niin sitten soitan jo aiemmin neuvolaan. Hyvä, että asia nyt viimeistään kahden viikon kuluttua toivottavasti on hieman selvempi.

Ihan pikasesti vaan kun kerrankin illalla tänne pääsin =)

Pulttis kiva ku kävit morjestaa, onnea odotukseen :wave:

Miikkis mukava kuulla sinustakin, toivottavasti kysta tilanne selviää :hug: itsekin kystistä kärsineenä ja aina niiden palautumista peläten tiedän tilanteen :ashamed:

Berry toivottavasti nyt sinunkin tilanne selkiytyy :hug:

Epskeps toivottavasti nyt saat tädin kylään piakkoin, hassua noin toivottaa :p

MyAngel kyllä tiedän tunteesi kun oma koirani kuoli vajaa kuukausi sitten niin tuntui kyllä kamalalle :'( samaa mietin kuinka paljon pitää murhetta yhden vuoden sisälle mahtua... toivottavasti viimeistään ens vuos meille tois iloisia uutisia :heart:

ON Mä olin niin ilonen mä jaksoin tolla jalalla konkata kaupoilla, ostin poitsulle ihanan nallen joululahjaks ja miehelle pientä isäinpäivä lahjaks ;) reilu 2 tuntii meni reissussa eikä edes jalkaan pahemmin sattunu =)

Raskautumisesta en kyllä elättele minkäänlaisia toiveita, vaikka onhan nuo molemmat raskaudet olleet liki oireettomia :whistle: tuntuu vaan niin hassulle ku ei edes ovista tullu bongattua niin ei oo tietoa koska menkat pitäis alkaa :headwall: odotusta odotuksen perään, mutta sunnuntaina on pakko testata jos ei oo sitä ennen alkanu ku ei uimaan oikein huvita mennä jos on alkamassa :whistle:

No ei ollutkaan nyt niin pikanen käväsy B)

Kynttilät palaa Tuusulan uhrien muistoksi :'( pelottaa edes kuumeilla uusia lapsia tähän hulluun maailmaan :(

kp 2/32. ei kummempia fiiliksiä puoleen tai toiseen, nou hätä, yritämme tästä kierrosta, mutten lupaa heiluvani täällä kovin ahkeraan, kun on melkosta kiirusta joka rintamalla. pittää priorisoida - keskityn mieluummin itse asiaan kuin siitä raportoimiseen :p

jokelan tapahtumat vetävät hiljaiseksi ja saavat omat murheet tuntumaan niin pieniltä. pidämmehän kaikki huolta rakkaistamme!

Irtis muruseni, ei täällä tarvii raportoida mistään, höpsis sun kanssas
Voihan täällä käydä muuten vaan mukavia juttelemassa, kertomassa miten menee. Eikä tarvii oviksista, limoista, tädeistä sun muista sanoa halaistua sanaakaan, jos ei haluu :D Onnea uuteen kiertoon!

Berry voi sentään, sulla senkun epätietoisuus siellä vaan jatkuu
Jaksuja ystävä!!! :heart:

Orchid sisupussi!
Voi kunpa siellä oltaisiin pieniin päin!
Se plussa voi tulla kun sitä vähiten odottaa, toivotaan parasta :heart:

MyAngel kiitos hääpäiväonnitteluista :D Joku muukin niistä tais mainita, anteeksi kun en muista kuka :ashamed: Kiitos kuitenkin :flower: Olen kovin pahoillani että jouduitte luopumaan rakkaasta lemmikistänne
Voimia kovasti teille

Haaveissa esikoinen

ToukoMuru..............KM 11/07
Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 2/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 4/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 10/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 28/28
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 37/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 41/-

Haaveissa toinen

Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 7/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 8/-
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 13/25-27
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 42/26-29

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 8/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 9/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 19/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 21/30

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 8/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 45/-

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2

Iltaa..

Pitää munkin pitkästä aikaa kirjoitella, ettette luule, ettei enää kiinnosta.. Joka päivä käyn lukemassa, ja elän muiden kaikenlaisissa kuulumisissa mukana, mutta ei vaan tuu kirjoiteltua, kun ei oo mitään uutta. Nyt kuitenkin ensin onnittelut plussanneille! Upeaa! Ja jaksuja toisen tuloksen saaneille.

Itse odottelen tässä vaan menkkoja.. Välillä on nyt ollu sellanen olo, et vois kohta alkaakin, mutta sitten alan epäillä. Toivotaan nyt.. Voikos muuten jälkitarkastukseen mennä, jos on menkat? Ei kai..

Pakko vielä kertoa, kun yllättäen itseäni koskettaa.. Maaliskuisissa (jota edelleen tiiviisti luen..) oli ollut samanlainen tapaus kuin esim. meillä. Rakenneultrassa oli huomattu, että vauva menehtynyt. Viikkoja oli ollut jo 21. Voi että, kun tietää sen tunteen.. :'( Voimia heille kovasti toivottelen.

Kai sitä pitää mennä nukkumaan..

Helmitaustailija

Kiitos kaikille onnitteluista :flower:

Olo on kyllä todella epäuskoinen vaikka oiretta pukkaa yllättävän paljon kun muistaa edellistä joka päättyi km,toivottavasti seuraatte perästä.

Miehen kanssa ajatellaan nyt sellain tää raskaus että nautitaan siitä niin kauan kun sitä kestää,nyt ei enää pidä itsestään selvyytenä sitä että raskaus jatkuu loppuun asti normaalisti kun mitä vain voi sattua...mutta positiivisin mielin mennään eteenpäin.

Kaikille uusille lämmin :hug: ja jaksamista tulevaisuuteen,tämä on ihana ketju ja nää palstasisaret nostaa suosta kuin suosta ylös...

Kiitos teille kaikille ja olette ihania ihmisiä :flower: Käyn teitä kyllä moikkailemassa ja kerron kuulumisia...pitäähän miun tein kuulumiset käydä lukemassa ettei vaan jää ykskään plussaus huomaamatta.

Moi Helmis! :wave: Kiva kun kirjoittelit :) No mä kävin jälkitarkastuksessa keväällä silleen et alkoi just vuotamaan.. Oli tosi noloa jotenki mennä sinne kun se vuoto oikeesti alkoi ihan just silloin :ashamed: Mut se lääkäri mikä mut tarkasti (nuori nainen) sanoi ettei se mitään haittaa. Mut tiedä sitten jos jotain lääkäriä haittaa :/ Ehkä kantsii varmistaa ensin.
Ootellaan yhdessä niitä menkkoja.. :hug:

Äitee niin se on vaan elettävä päivä kerrallaan ja nautittava niistä parhaansa mukaan. :heart: Turha sitä on piruja seinille maalailla. Se tulee mikä on tullakseen. Mut uskon että teillä sujuu kaikki oikein hyvin ja saatte ihanan pienen nyytin ensi kesänä :heart: :heart: :heart:

Siivoilun merkeissä täällä on aamupäivä mennyt, ihan tylsää.. :p mut kohta lähden tuota meidän pinon Äiteetä tapaamaan. Jänskää! :D Eiköhän se piristä! Muutes ei tänne kummempaa. Tänään ois kp 28 jos lasketaan siitä km:sta. Joskohan se täti sit huomen tulis... Hoi tänne päin! |O :wave:
Jaksuja kaikille :hug:

Lähdetään viikonlopun viettoon, ei tosin kauas mutta netin ulottumattomiin :p niin toivotan tässä mukavaa viikonloppua kaikille palstasisarille =)

Mun ei varmaan tarvii ees testata sunnuntaina, tänään alko vessassa ravaus kun koko ajan pissittää, enteilee siis tätiä kuten aikasemmissakin kierroissa :| taitaa olla kierto toooosiiii piitkä ku aina alkanu tää pissatus jo viikkoa ennen menkkoja :/

Tuun sitten taas sunnuntaina jos ehtii linjoille, viimeistään maanantaina se sattuu olemaan viimenen saikkupäiväkin :D

Heips!
Pääseekö mukaan? Minulla neljättä päivää runsasta verenvuotoa ja tiedän ilman lääkäriäkin, että kesken on menossa. Viikkoja on 5. tai 6. meneillään.
Nyt alkujärkytyksestä selvittyäni tahdonkin kovasti alkaa heti uudelleenyrittämään, kun tämä vuoto vaan loppuisi.
Sanokaahan, että onko pakko mennä näytille mihinkään kun raskaus oli vasta noin alkutekijöissä? Kun kerta itestään vuotaa, niin en kai mitään apuja tarvi? Voinko heti alkaa tositoimiin vuodon loputtua vai pitääkö odotella? Kiitos jo valmiiksi tiedoista! :)
Ja halauksia vaan kaikille kohtalotovereille..tiedän suunnilleen miltä teistä tuntuu. Tämä oli minun toinen keskenmenoni, tosin olen saanut siinä välissä yhden suloisen tyttö-lapsen. :heart:

Täällä käyty jälkitarkastuksessa ja kaikki oli loistavasti. Ja tänään otettiin verikoe. Ja lääkäri sanoi että uutta saa ruveta yrittämään,että mitään esteitä ei ole :)

Eli mulla vuoto kesti viikon ja sain heti jälkitarkastuksen. Kiva niin ettei tarvinnut odotella.

Nyt taidan lähteä salille ja ruokakauppaan =)

Mukavaa v-loppua kaikille!!!

Milba pahoitteluni :hug: Sun kannattaa kyllä lääkäriin mennä tarkistuttamaan tilanne heti miten. Katsovat sitten että kohtu on tyhjentynyt vai onko sinne jäänyt yllärivauva. Jos km on tapahtunut suositellaan yleensä yhdet menkat odottamaan, mutta mene nyt sinne lääkärille ensin, hän sitten sanoo varmasti miten kannattaa toimia. :)

Äippä0806 onnea uuteen yritykseen :flower:

Orchid hyvää viikonloppureissua! :wave: Jospa se pissitys olisikin oire jostain ihan muusta kuin tädistä ;) ei kuitenkaan pissitulehduksesta.. :whistle:

Kiitos Berry76, Orchid ja Epskeps haleista ja ymmärryksestä

Ootte ihania...

helmitaustailija: Tuollaiset jutut koskettavat...

Oman tapaukseni jälkeen suoraan sanottuna ärsyttää odottavat ihmiset, jotka luulevat että rv 12 jälkeen kaikki menee hyvin, ettei vauvalle voi enää sen jälkeen mitenkään pahasti käydä. Ja sitten kun mennään ultraan, niin pääasia on vain se että näkee vauvan ja saa tietää sukupuolen. Sellaisille ihmisille tekisi mieli sanoa että hei, ihan mitä vaan voi selvitä rakenneultrassa. Vauvalla voidaan todeta niin paha rakennevika ettei toivoa ole, tai sitten vauva on jo menehtynyt.
Jaksamista kovin hälle, kenelle tämä asia oli tapahtunut... Aivan liikuttuu itse, kun ajattelee että joku joutuu taas käymään saman läpi mistä itse juuri ja juuri selvisin hengissä...

Orchid: Hyvää viikonloppua myös sulle

Toivotaan nyt että se täti pysyisi poissa, ja saisit plussan testiin isänpäivänä =)

Tervetuloa Milba
Pahoitteluni keskenmenosi vuoksi. En osaa niinkään vastata kysymyksiisi, koska oma raskauteni eteni rv 23 saakka... Mutta mitä olen tutuilta kuulllut, niin alkuraskauden keskenmenossa ei välttämättä tarvitse lääkäriin mennä jos kivut on "normaalit". Itse ehkä kävisin varmuuden vuoksi, jotta pääsisin ultraan jossa nähtäisiin että kohtu on kokonaan tyhjentynyt... Yleensä alkuraskauden keskenmenon jälkeen saa alkaa heti yrittämään uutta, jos siis kohtu on täysin tyhjentynyt. Voimahali!

äippä0806: Hyvä että sait hyviä uutisia jälkitarkastuksesta

ON: Postista tuli miehelleni Vau'kirjalta paketti. Oli jos jonkinlaista lelua ja kirjaa TUOREELLE ISÄLLE!

Arvakkaas olisko tehny mieli heittää paketti postiin

Pitihän se avata, ja soittaa ja perua jäsenyys, jottei niitä enempää tule. Asiakaspalvelunainen kysyi tyhmänä että miksi lopetan jäsenyyden nyt, kun olen saanut vasta ilmaispaketin, emmekä ole nähneet heidän muuta tarjontaa. Vastasin että mitä me sillä kun poikamme on kuollut :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Vastaukseksi sain hiljaisuuden jonka jälkeen hän sanoi, että "Jaa."

Isänpäivä tosiaan lähestyy...kirpaisee aika lailla, meillähän piti olla nyytti kotona, ja meidän piti viettää ensimmäistä isänpäivää... :( Huoh, noh, ehkä joskus... :/

Voi ei MyAngel
Ei noi vaukirjan ym. "vauvamatskun" tyrkyttäjät oikein ota sitä huomioon etteivät kaikki vauvat tähän maailmaan saa tulla vaan taivaan enkeleiksi joutuvat..
Kyllä te vielä saatte isänpäivää sekä äitienpäivää viettää, ihan varmasti. Voimia ystävä! :heart:

moikka kaikille taas pitkästä aikaa! :wave:
epskeps :hug: meillä siis ollu surun päivät perätysten...mullakaan ei ole vielä menkkoja kuulunut vaikk jo niin luulin :headwall: pari päivää vaan tihkutti jas it loppu ku seinään!?!outoa... :/

my angel ymmärrän sua hyvin,mullekin vaan tulee liberosta postia ja vauvan kehityksestä kertovia juttuja ja ne kirpaisee kun ajattelee et tuollaista meille nyt kuuluis jos pikkuinen yhä eläis... :'(

milballe mulla oli toinen km just ihan alussa ja en käyny lääkärissä ku se meni niin spontaanisti kesken ja rajusti ja näin itse sen pikku alun mikä siel oli ollu kasvamassa mutt suosittelen kuitenkin käymään..en tajua miten mulla jäi silloin käymättä... :ashamed:

joo,mulle ei mitään kummempaa ku hirvee hormoni mylläkkä!!finnit kukkii kuin kauniina kesäpäivänä ja kimpaannun pikkuasioista,herrkkuja tekee mieli :p

toivottavasti enteilee tätiä kyläilee... :whistle:

olisi kyllä enempi kuin tervetullut et antaaka tädille vinkkiä et täällä ois majapaikkaa muutamaks päiväks.. :D

pysyköön se teidän plussasta aavistelevien kotoa kaukana :attn:

kärsimätön*tahtois vaavin* tillykkä :wave:

Epskeps Oisitko kultainen ja korjaisit mun kiertopäivät? Tänään kp 13/26-29. Kiitos!

Äitee ja Nättitähti! Lämpimät onnittelut iloisista uutisista! Erityis :hug: Äiteelle, kun sun juttujasi olen pitempään seurannut ja teillä ne kolarit yms. kaiken muun lisänä. Toivottavasti nämä nyytit saatte nyt oikeasti syliinne te molemmat!

MyAngel Teillä varmaan tosiaan tämä isänpäivä rankka. Meillä on miehellä tämä isänpäivä ilman omaa isäänsä, joten haudalle meilläkin vie matka. Meilläkin tosiaan rankka vuosi, kun alkuvuodesta miehen isä kuoli ja sitten tämä keskenmeno. Meillä onkin muutes sama kiertopäivä menossa ja viimeksi ne ihme minimenkat, mutta josko vaikka niitä seuraavia ei nyt tuliskaan, jos ollaan ahkeria viikonloppuna ;)

Kävin vielä eilen gynellä, kun se terolutien aikaansaama vuoto oli niin superniukkaa. Lääkärin mielestä olin ihan hölmö kun sinne menin (ei nyt suoraan niin sanonut, mutta antoi kuitenkin niin ymmärtää) ja totesi, ettei keskenmenosta ole vielä pitkä aika ja voi mennä vielä vaikka kolmekin kuukautta ennenkuin kierto tasaantuu. Ja että nyt pitäisi rauhoittua ja rakastella usein, jos tahtoo vauvan :whistle: No, tätä jälkimmäistä ainakin aiotaan noudattaa :snotty: Lääkäri meinaan sanoi, että olisi juuri munarakkula kehittymässä...

Hauskaa viikonloppua ja plussatuulia kaikille!

Mitäs tänne kuuluu?

MyAngel Onpas ollut menetyksiä :( Ja voin kuvitella fiiliksen kun tulee niitä kirjoja, mulle tuli Liberon sähköpostia ym. kun en ole tajunnut sitä perua...

Milba Mulla oli viime vuonna 2 keskenmenoa viikoilla 9 ja 7, kummallakin kerralla neuvolasta sanottiin vaan että ei muuta ku uutta yritystä ja ei mitään tarkistuksia kuulema. Kävin kuitenkin ultrassa tarkistuttamassa samantien tilanteen, en onneksi tarvinnut lääkkeitä tms. Iso :hug:

Marge vierailemassa :)

Hyviä vointeja kaikille! Ja ihmeesti se saattaa tärpätä, vaikka luulis että ovis meni ihan ohi :whistle: Kovasti tsemppiä kaikille...!

Orchid Toivottavasti pissaamisen lisääntyminen olisikin raskauden eka oireita :hug: Mukavaa viikonloppureissua!

äippä0806 Onnea uuteen yritykseen!

Milba Pahoittelut keskenmenosta :hug: Mä kans suosittelisin lääkärissä ja ultrassa käyntiä, itsellä km todettiin vasta rv9, mutta kehittyminen oli loppunut ihan alussa ja siltikin meinaa ongelmia olla.

tilly Pidän peukkuja tädin saapumiselle db

Epskeps Kiitoksia tsempityksistä ja haleista =)

MyAngel Kovasti voimia :hug:

Sonja74 Tärppionnea tähän kiertoon!

Oma napa: täällä ei enää oikeastaan vuoda lainkaan. Jihuu!! Muuten, ilmeisesti ei sitten ollutkaan menkat, vaikka luulin, koska siis se raskaustesti oli positiivinen. Ilmeisesti oli vaan kohtuun jäänyt vieläkin jotain, mikä onneksi vuoti pois. No, antaa noiden päivien olla, ilmoittelen sitten, kun seuraavat alkaa =)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Milba senkin vuoksi olisi hyvä siellä lääkärissä käydä, että jos käy niin surullisesti että joudut enemmänkin keskenmenoja kokemaan, mitä kukaan ei tietenkään toivo, niin on "kirjoissa ja kansissa" ne sitten ylhäällä ja niiden km:jen syitä voidaan lähteä tutkimaan. Täällä ainakin "vaaditaan" 3 km:a ennen kuin alkavat syitä tutkimaan. :| Itse olen ne 3 nyt joutunut kokemaan :'( ja tutkimusten alkua odotan...

Tilly niin taisi meidän km:t olla ihan peräkkäisinä päivinä :'( :hug: Ei sullakaan sitten menkat vielä alkaneet, no jospa ne pian alkaisivat :) Itse toivon että huomenna alkaisi vuoto että ei olisi kierto mennyt ihan sekaisin. Tosi hullua kyllä sitä tätiä nyt oikein toivoa kun muuten sen toivottaa niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.. :/

Sonja hyvähän se oli että gynellä kävit, nyt tiedät että munarakkula on siellä valmiusasemissa :) Joten eikun peitot heilumaan siellä :heart:

Berry =) Halitus :hug: Miten musta vaan tuntuu et olisit raskaana ;) Toivottavasti pian selviää :)

Marge :wave: Onnellista odotusaikaa sinulle :heart:

Vielä listan päivitys, sitten alan katsomaan Heroesia

Hyvää viikonloppua kaikille! :heart:

Haaveissa esikoinen

ToukoMuru..............KM 11/07
Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 3/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 5/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 11/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 29/28
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 38/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 42/-

Haaveissa toinen

Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 8/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 9/-
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 14/25-27
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 14/26-29

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 9/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 10/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 20/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 22/30

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 9/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 46/-

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2

MyAngel, olen pahoillani koissun menetyksestä, joskus pienen ajan sisään tuntuu sattuvan liiankin kanssa menetyksiä! :hug: Meillä kanssa tuntuu tuo vanhin haukku, jo kyllä 13v., olevan aika lailla huonossa kunnossa, en tiedä kuinka kauan pystyn ressua katseleen...ihkaensimmäinen oma kasvattini vielä. :'(

Uusille pahoitteluni km:sta! :hug:

Ketkä tarviitte yritin lähettää teille Tädin! :whistle: Itse pääsin tyypistä eroon, ja haluaisinkin olla erossa ainakin vuoden verran. Taas tuli käytyä gynellä, saatiin lupa yrittää uutta ja oviksen tulokin vaikutti lupaavalta. Clomit ovat tehneet tehtävänsä siis. Onneksi, ei niitä mummotaudin tuottajia viitsis turhan päiten syödäkään. :headwall:

Plussatuulia jokaikiselle! :flower:

sanoistanne

Kyllä lämmittää sydäntä ja mieltä sananne... Toivon todella että joskus saisimme pienen nyytin kanssa isän,- ja äitienpäivää viettää

Ja toivon sitä jokaiselle jolla ei vielä lasta ole

Toivotaan nyt että se täti löytää Tillyn ja Epskepsin luo =)

Sonja74: Rankkaa on ollut teilläkin... Halitus

Katoppas, niinpä onkin samat kiertopäivät =) Nyt sitten vaan peitot pöllyämään

Moikka MargeSimpson!

Oon niin onnellinen teidän puolesta, että tärppi kävi! Niinkuin toki muidenkin puolesta
Kaikkea hyvää

Berry: Halitus

Valssu: Toivotaan nyt että täti tajuaa pysyä poissa luotasi ainakin vuoden verran =)

Oma napsu: Kävin eilen kampaajalla teettämässä vähän uutta ilmettä, ja piristi kyllä todellakin =) Olo on kiva

Ovulaatio on tod.näk. mennyt jo... Peitot on heiluneet yhden ainoan kerran

Eli jos tärppi käy, niin se on kyllä sitte todellakin I-H-M-E-!

Yhteistyössä