Stoppikselle kaikkea hyvää! :heart:
Valssu: Toivotaan että kaikki menisi hyvin...
Äitee2: Onnittelut selkeestä plussasta! Mä sain samoihin aikoihin silloin selkeän plussan. Nou hätä
Epskeps: Myöhäiset hääpäiväonnittelut
Meillä oli paperihääpäivä elokuussa
Tuulenpuuska: MOI!
Jaksamista sullekkin ystävä!
Tervetuloa
äippä0806 ja Toukomuru
Pahoittelut että tänne jouduitte tulemaan
nättitähti: Meilläpäin alkuraskauden ultra maksaa noin 120 egee.
Orchid: Mukava että saat käyttää jalkaasi jo normaalisti =) Ole varovainen liikenteessä
Kovasti plussatuulia!!! ++++++++++++++
Miikkis: Moikka ystävä kallis!!
Kiva kuulla susta! Pidetään peukut ja varpaat pystyssä että saatte hyviä uutisia sitten parin viikon päästä. Ei enää mitään pahaa... ei saa...
Kysyit mun oviksen tikuttelusta... En mä aio tikutella, tunnen niin pirun selvästi oviksen... Meinaa taju mennä siitä kivusta
Sattuu niin paljon
Kurjaa sinänsä että vaikka kuinka oviksen tuntee, niin ei kuitenkaan mitään tulosta tule... :ashamed: Mutta katotaan nyt elämää eteenpäin...
berry76: Mulle kans tuli mieleen tuo uudelleen raskautumisen mahdollisuus... Toivotaan että asia olisi niin =)
Pulttis: Onnellista odotusta!!
Oma napa: On vähän kurja olo....
Vanhempieni koira kuoli eilen... Se oli mullekkin rakas
Yhtäkkiä vaan maha paisui niin kovasti, ja olin äitini mukana viemässä sitä koissua eläinlääkäriin, jossa sitten hätäleikkaus, ja selvisi että vuotava kasvain mahalaukussa...levinnyt joka puolelle, mitään ei ollut tehtävissä...
Menetys tuli niin yllätyksenä, koska koiran yleisvointi oli aivan entinen, niin virkeä ja touhuileva koira =) Maha vain alkoi turvota.
Tiedän ettei ihmisen ja eläimen menetystä pidä pitää samana, eihän se toki olekaan, mutta olisin niin kovin toivonut että tämä loppuvuosi oltaisiin menty ilman huonoja uutisia...
Kesä-marraskuussa menetimme poikamme, ja lähipiiristä on kuollut 2 koiraa... Ja kun ne koirat olivat kuin perheenjäseniä. Mielestäni jo riittäisi edes hetkeksi aikaa :ashamed:
Ampumatapaukset suututtavat
ja itkettävät
Maailma on muutenkin niin julma paikka, niin joku vielä tekee siitä julmemman
Ovis on varmaan päällänsä, mutta eipä oo peitot heiluneet kertaakaan... on ollut niin paha mieli tuon vanhempiemme koiran takia... Ei tarvi tädin tulemista tässä kierrossa jännätä...
Vanhempani ovat vielä aivan rikki lapsenlapsensa menettämisen takia, ja nyt sitte vielä tämä
Surettaa kun en voi mitään tehdä :ashamed: