Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

toukomuru ja milba lämpimät tervetulotoivotukset ja pahoittelut kokemuksistanne :hug:

myangel meil on melkeinpä kaikki raskaudet tärpänny yhdestä oikeeseen aikaan osuneesta yrityksestä et kyllähän teillä ihan hyvät mahkut on =) meillä nyt toivoisin ees sitä yhtä kertaa :D
ja pahoittelut karvaisen kaverin menetyksestä :hug: :hug: ja voimia teille molemmille huomista varten :hug:

kiva kun marge kävi moikkaamassa :wave:

nyt en yhtään enää muista mitä piti kirjottaa, väsyttää taas niin että ei ajatus kulje
meiän pikkupojasta alkaa tuleen iso ensin oppi potalle ja nyt on jo kolmena iltana nukahtanu itekseen sänkyyn, ylpeä olen mutta tuntuu vähän haikeeltakin :)
orchid onnea teillekkin pottailun aloituksesta :D
Mies on kunnostautunu remontoinnissa koko viikon, vuoden verran ollaan tässä asuttu ja remontoitu ja pitkään oli taukoa, jäi kaikkee pikkujuttuja laittamatta, listoja ym. ym. mutta nyt alkaa oleen kaikki valmista, ihanaa =) paitsi tietysti toi alakerta eli suihkutilat mutta niihin nyt ei vielä oo varaa.
Sanoin joskus muutama kuukausi sitten et ois kiva jos tytön synttäreihin mennessä olis listat ja nyt niihin on kaks viikkoo =)
juu siis jaarittelen täällä tälläsiä turhanpäiväsiä kun muuta asiaa ei oo mutta viettäkäämme rauhallista isänpäivää huomenna, kaikille tuleville ja jo oleville isille onnea :wave:
 
Valssu Kovasti onnea yritykseen :hug: db

MyAngel Kyllähän se yksikin kerta riittää, jos ajankohta on sopiva ;) + Onnea kovasti :hug:

Eliisa80 Onnea pottataidosta! Meidän pikkumies 1v9kk ei tykkää yhtään istua potalla vaan tulee heti huuto, jos yrittää ilman vaippaa laittaa istumaan. Vaatteet päällä kyllä menee ihan itse istumaan :LOL: Ehtiihän tuota vielä harjoitella, onneksi. Kovasti + onnea sulle!

Epskeps Saas nähdä, onko sulla pian jotain näkijänlahjoja sitten.. Tosin melko Houdini on tulossa, mikäli raskaana olen :whistle:

(.) Vuoto loppui kokonaan, ihanaa! Itse asiassa tuli petipuuhiakin sitten koitettua 2 viikon tauon jälkeen. Nyt saattaisin sitten tullakin raskaaksi, jos sopiva aika olisi, mutta jotenkin tuntuu, ettei ole mahdollista. Olisin kyllä tosi iloinen, jos niin kävisi, vaikka on tarkoitus aloittaa uusi yritys vasta ensi kesänä. Kova vauvan kaipuu on... Tärkeintä ois kyllä nyt, että selviäis noiden alamahakipujen syy ja pääsis vihdoin 'normaalitilaan'. Vaikka kyllähän se raskauskin kävisi :heart:

Mukavan talvista viikonloppua kaikille!
 
Hellou!

Jospa minäkin sitten tänne tulisin jutteleen, täällä hyvä tsemppi päällä. Itsellä km tässä kuussa. Nyt sitten niitä kuukautisia odotellaan...tosin jonkin verran vielä saa odottaa. Toista tässä yritellään.

- Minni
 




Haaveissa esikoinen

ToukoMuru..............KM 11/07
Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 4/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 6/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 12/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 30/28
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 39/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 43/-

Haaveissa toinen

Minni07..................KM 11/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 9/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 10/-
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 15/25-27
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 15/26-29

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 10/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 11/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 21/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 23/30

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 10/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 47/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
 
Pikaisesti..

MyAngel saanen "huomauttaa" että meidän esikoinen sai alkunsa kierrosta jossa peitto heilahti tasan kahdesti ja toinen niistä sitten sattui osumaan ovisaikaan, et sen puoleen ei ole mahdotonta raskautua yhdestä kerrasta. Ja oikeasti, eihän siihen tarvitakaan kuin yksi kerta oikeaan aikaan (ja sen lisäksi sitten paljon onnea...) ;) :heart:

Berry mulla on vähän näkijän vikaa kyllä... ;) Nähtäväksi jää :heart:

Minni07 olen pahoillani km:si johdosta :hug: Olet lämpimästi tervetullut tänne :heart:

ON ei näy tätiä vielä... :snotty: on se prkl et silloin kun SAIS tulla ni on myöhässä muuten ei.. :kieh:

Hyvää Isänpäivää Isille ja tuleville isille :flower: :heart: :)
 
heips!
oli tässä pari päivää aika kamalia,kun huomasin värillistävuotoa. kaksipäivää tuli,mutta ei paljoa eikä se muuttunut oikeen verenväriseksikään. kuukautisten olisi pitänyt tuolloin vissiin olla,näin luulen. nyt se on kuitenkin ihan kokonaan loppunut ja oon huomannu jo hieman raskausoireitakin. silti en vielä voi iloita kunnolla kun on pelko mukana aikas vahvana. en ole puhunutkaan raskaudesta kun tietenkin miehelle ja parhaalle ystävälleni joka plussasi samanapäivänä kun minä =) saimme esikoisetkin viikon ikäerolla..
menispä tää kolmeviikkoo vauhdilla niin pääsee sinne ultraan! palaillaan taas =)
 
Minni-07 Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan :hug:

Epskeps Toivottavasti täti saapuu pian sun luo =)

nättitähti Onneksi oli vain tuhrua. Varmasti kaikki on kunnossa :hug:

(.) Voi vee |O Mulla alkoi taas verinen vuoto ja siis vuotaa ihan kunnolla. Mitä ihmettä tämä on??? Kestikin kaikki 2 päivää ilman vuotoja. Oiskohan nämä nyt sitten menkat? Blääh, en jaksais enää yhtään vuotoja :/
 
Mulla oli km 5vkoa sitten ja ainakin mulla kävi suunnilleen noin. Se km oli varhainen (jotain 5+3) ja HcG laski tosi nopeasti. Vuodossa oli parin päivän tauko ja sitten ihan yhtäkkiä kuin normimenkat 4pvää. Nyt ei oo seuraavia sitten kuulunu vaikka näinä päivinä odottaisin alkavaksi. Yhteensä vuodin yli 2vkoa.
 
Syksyinen haave Mulla tulee ensi viikolla 4 viikkoa keskenmenon alkamisesta. Se todettiin rv9, mutta kohtu vastasi rv4-5 eli ihan alussa oli kehittyminen loppunut. Luulin, että vuoto on loppumassa vajaa 2 viikkoa keskenmenosta, mutta runsastui uudestaan ja alkoi alamahakivut. Pari päivää oli ihan vähäistä vuotoa, sitten viime viikon torstaina alkoi taas runsas vuoto, minkä arvelin kuukautisiksi. Tiistaina nousi lämpöä, joten kävin keskiviikkona labrassa, otettiin tulehdusarvot+pissasta raskaustesti. Crp oli vähän koholla ja raskaustesti edelleen positiivinen. Torstaina kävin uudestaan ja crp oli laskussa. Vuotoa ei tullut perjantaina eikä eilen, tänään taas oikein hulvahtamalla alkoi vuotamaan. Mulla on 21. päivä ( muistaakseni ) taas kontrolliraskaustesti ja käyn myös ultrassa, yritetään selvitellä tuon alamahakivun syytä. Mutta siis olen vuotanut kohta 4 viikkoa putkeen ja se on kyllä rasittavaa :kieh:
 
moi terppa uusille tulokkaille...ja oon pahoillani.. :hug: mulla ei tätiä vielkään näy...km sta nyt 59päivää...kohdunnipukka on edelleen ihan kova...rupee jo janskättää et oliskohan se mun haamujen haamu ollukin plussa..vai voiko kroppa tosiaan mennä näin sekasin..luulis et kun se oli spontaani km ja niin alku vaihees ja arvotkin oikeen romahti ni et olis täti jo kävelly taloon...noh ex avomies varmaan riemastuis tosi paljon jos olis plussa...voi luoja,,,mut ihan tekemisessä se oli mukana..olis miettiny ennen kun suhteen pääti...no viel en oo halunnu testat....pari päivää venaan viell...pusuja
 
Äh, rankka päivä ollut

Tämän piti olla mieheni ensimmäinen isänpäivä. Onhan tämä toki hänelle isänpäivä, mutta niin hiton surullinen ilman omaa pientä nyyttiämme...


Oli niin rankkaa käydä miehen isän luona, jossa oli myös mieheni sisko ison masunsa kanssa. Meidän lasketut ajat olisi ollut 5 viikon välein. Tai siis on :( Ja sitten hänen 2 ihanaa poikaansa, 4v ja 2v juoksentelivat pitkin poikin... Miksi toisille annetaan niin paljon, ja toiset ei saa yhtäkään lasta kotiin asti...

Rankkaa...ei muuta voi sanoa


Onhan se toki niin, ettei siihen tärppiin tarvita kuin se yksi ja ainoa kerta, mutta kun ei se ole tärpännyt ennemminkään kun ollaan yritetty, ja oviksen aikaan peittoja heiluteltu usempaan kertaan, niin en usko että se nyt tästä ainoasta kerrasta tärppää.

Enää en onneksi osaa enkä halua ajatella, että pakko on tulla tästä kierrosta raskaaksi. En jaksa enää ajatella niin, vaan luotan siihen että vauva tulee kun niin on tarkoitettu. JOS ON TARKOITETTU. Esikoinen sai alkunsa heti samantien kun lupa annettiin... mutta se olikin enkelimme tehtävä


Ja jotenkin tämä ovis oli niin tasainen, viidelle päivälle jakautunut kipu, eikä ollenkaan ollut sitä "loppuhuipennusta", eli karmeeta :eek: kolmea tuntia kestävää kipua jolloin olen olettanut munasolun irtoavan. Nyt oli vaan tasaisesti kipeä viiden päivän ajan. Enkä enää edes muista minä päivänä se peitto heilu, joten katsellaan mitä tuleman pitää... :/ tiedä sitten tapahtuiko koko ovulaatiota :/
 
moikka

täällä hiukan hiljaiseloa viettellyt... on vaan yksinkertaisesti mieli ollut niin maassa.. en ole moneen yöhön saanut nukuttua ja tuntuu että itku tulee joka välissä.. tieten väsymyskin siihen vaikuttaa.

tänne ei mitään uutta..

Kaikille uusille tervetuloa ja :hug:

Äiteelle onnea!!! en muista joko jo onnittelin :D :flower:

MyAngel: :hug: :hug: Varmana rankka pv.. ja muutenkin.. paljon jaksuja
ja tietenkin teille kaikille myös yhteisesti ISO :hug:

Täällä nyt yritän unohtaa vähän kiertoa ja koko kuumeilua.. jos vähän helpottaisi.. mut ette te silti minusta eroon pääse :whistle: ;)

nyt miehen viekkuun vielä ennen kun töihin lähtee.
 
MyAngel uskon että oli teille molemmille rankka päivä jaksamis :hug: ja voimia siulle eteenpäin...

Danjuska Kiitos onnitteluista :flower:
Miulla auttoi kun yritin unohtaa kierrot ym.vaikkakin huonolla menestyksellä,toivottavasti saisit nukkua jotta väsymys helpottaisi. :hug:

tietämätön toivottavasti saisit tilanteeseen jotain selvyyttä,toi epätietosuus on inhottavaa...

Omassa olossa ei mitänn ihmeitä,paleltaa,väsyttää,oksettaa ja muuten vaan kiukuttaa kaikki :headwall:

Äitee ja sisu
 
äitee kylhän sitä varmaan sais jos tekis testin...mut haluu viel oottaa et jos ne menkat alkaiskin....ettei käy kun viimex eli kun testasin ni kax pvää siit meni kesken...sillonki testasin kans aika myöhään...ku mulla oli sillon ainakin niin et mulla ei hirveen ajoissa erity virtsaab sitä hormoonia...muutenki sain vaan haamuja...en haalu nähä yhtään haamua...haluun et jos siihen jotain tulee ni on sit selkeä...nih max vkon ootan enään...öitä
 




Haaveissa esikoinen

ToukoMuru..............KM 11/07
Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 5/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 7/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 13/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 31/28
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 40/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 44/-

Haaveissa toinen

Minni07..................KM 11/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 10/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 11/-
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 16/25-27
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 16/26-29

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 11/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 12/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 22/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 24/30

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 11/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 48/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
 
MyAngel :hug: Varmasti tosi raskas päivä eilinen. Voimia :hug:

tietämätön Toivottavasti tilanteesi selviää, testin tekemistä kyllä sulle suosittelisin :hug:

Danjuska :hug:

Eevarouva Tosi paljon onnea odotukseesi! :flower:

Äitee2 Ihanasti sulla oireita, vaikka onhan ne hieman ikäviäkin.. Mutta kuitenkin tietää, että raskaana on =)

(.) Jeps, täällä siis vuotaa, veristä vuotoa, mutta ei mitenkään hirmu runsasta. Alamahakin taas on ollut kipeämpänä, on siis tuntemuksia ollut koko ajan, mutta nyt voimakkaampana. Tuntuu, ettei oma kroppa ole hallussa enää lainkaan. Odottelen vaan ens viikkoa ja sitä ultraa, sais jotain tietoa sitten. Jos ei varmuutta siitä, mistä johtuu, niin ainakin jotain poissulkevia juttuja kumminkin. Oon kyllä vahvasti sitä mieltä, että kystat oireilee. Tutkin tuossa endometrioosin oireita myös, kun neuvolan täti sanoi, että nuo virtsavaivat kuulostaa sen oireilta ja bongasin sieltäkin kystan yhtenä asiana.. Mietityttää vaan, kun yleensähän endometrioosi voi aiheuttaa lapsettomuutta, oon kuitenkin nopeasti raskautunut poikien kohdalla. Hmm.. ehkä pitäis nyt jättää nuo omat diagnoosit ja odottaa sitä ens viikkoa.

Kaikille mukavaa alkanutta viikkoa ja tärppionnea kaikille sitä yrittäville!
 
Ihan pikaseen vaan tuun, ennen ku lähden matkalle =) lähden pojan kanssa minireissulle etelään...

Ei tuu meille heinävauvaa - en niin kyllä odottanutkaan. Täti tuli ihan ajallaan vieraaks eli ei sitten nähtävästi kipulääkkeet siirtänytkään ovista , no hyvä näin.

Palailen sitten loman jälkeen :wave:
 
Berry ei nyt maalailla sinne piruja seinille!
Yritä nyt rauhaisin mieli vain odotella sitä ensi viikkoa, vaikka ei se helppoa olekaan


Orchid harmi että se täti sinne tuli
Onnea tähän uuteen kiertoon :heart: Oikein hyvää matkaa teille!!!


ON Tännekin se täti sitten tais tulla.. mut täällä siitä ollaan siinä mielessä ihan iloissaan, että "saan" nyt soitella sinne gynepolille ja sitten ehkä päästään aloittelemaan niitä tutkimuksiakin sitten. Eipä tässä muuten mitään riemastuttavaa ole. Muistuttaa tätikin taas siitä, että raskaana täällä ei olla vieläkään...


Mihin kaikki on kadonnu? On kyllä palsta aivan liiankin hiljainen.. Nyt plikat näppikset sauhuamaan!!


 
Heipsis ystävät!

Täällä on vissiin ollut aika hiljaista. Musta on edelleen tuntunu että ei oo asiaa... Jotenki ollu toivoton olo tämän kierron ajan. Oletettuna ovisaikana olin reissussa ilman miestä, joten en suuria odota. Piinapäivät alkaa olla taas käsillä, että saas nähdä kuinka käy.

Lämpimät tervetulotoivotukset kaikille uusille palstalaisille ja pahoittelut raskaista kokemuksistanne. Toivotaan, että tulevaisuus tuo ihanampia asioita tullessaan!

Tsemppiä teille kaikille rakkaat kohtalotoverit! Yritetään jaksaa päivä kerrallaan ja koitetaan löytää elämästä valoisia puolia... joskus se vaan tuntuu niin vaikeelta... :(
 
Kiitos Danjuska, Äitee ja Berry


Epskepsille onnittelut tädistä
Ja vielä voimahali


Orchidille iso lohtuhali
ja mukavaa matkaa


Täällä fiilistelen yksistään erään biisin mukana...
Tässä tämä, jos joku muukin haluaa hakea lohtua ikävään ja siihen epätoivon tunteeseen kun tuntuu ettei jaksa enää, mistään ei tule enää mitään...


http://youtube.com/watch?v=ktUSIJEiOug

Mitäs tänne muuta... Jotain ihmeellistä vuotoa ollut havaittavissa tänä päivänä, sellaista vaaleanpunaista vuotoa...
Oikeastaan sellaista mitä mulla on yleensä tullut ovulaation aikana. Vaan ovulaatio meni, kivuista päätellen, jo tuolloin vajaa viikko sitten. Jos nyt edes ovuloinkaan, kun kivutkin tosiaan oli tasaantuneet monelle päivälle. Ja mulla on aina ennen ovulaation aikana tullut vaaleanpunaista vuotoa, vaan ei viimeksi


Taitaa kroppa olla ihan tööt sekaisin varmaan



:MyAngel
 
Piitkästä aikaa!!! Mä oon jo niin loppu tän homman kanssa etten ole täällä käynyt pitkään aikaan, kirjoituksia oli niin paljon etten jaksanut kaikkea lukea... :ashamed: , mutta pari on ainakin plussanut, onnittelut heille siitä!!! Ja voimia kaikille jotka ovat km kokeneet :hug:

Mutta luulen kun pääsee oikeasti toiveilee, niin kirjoittelen enemmänkin!

Mutta nyt tulee omaa napaa ja pahasti.... :ashamed:
Lyhkäisyydessään km 82 päivää sitten(elokuun puoliväli), rv 12, ekassa ultrassa todettiin tuulimuna->lääkkeellinen tyhjennys-> kk siitä kaavinta ja siitä on nyt n. 7 viikkoa ja kuukautisia ei vaan kuulu!!!!! Olin pari viikkoa sitten jälkitarkastuksessa ja kaavinta oli onnistunut. Lääkärit epäili aikoinaan että olisiko sittenkin ollut sikiö, mutta patologi oli eri mieltä, onneksi! Lekuri määräsi teroluteja,tänään otin ensimmäisen, josko ne sitten alkaisi!!! Mutta siis tää on ollut niiiiiin pitkä aika, kun ei ole päässyt yrittämään!! Toivottavasti edes tän vuoden puolella pääsee yrittämään!!!

Mä olen niin unelias, että toivottavasti ei ollut sekava viesti..

Mutta palaillaan taas ja hyvää alkutalvea :wave:
 

Yhteistyössä