Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Tökkii valtavasti nää sivut, saisivat laittaa palvelimen kuntoon ja lisää tilaa |O

Onnea Nättitähti plussasta ja Äitee2 haamusta eiköhän se siitä vahvistu

Tietämätön ja Emik voi en osaa mitään sanoa
voimia teille molemmille

Pakko oli tulla kertomaan, meiän esikoinen oppi potalle
ihan ite lähtee vessasan ottaa huosut ja vaipan alas ja istuu potalle. Äitee on niin ylpee

ON En tiiä mikä vatsatauti on iskeny, vatta on ihan sekasin ja lämpöä nostaa edelleenkin väsyttää koko ajan
pojan tarhassa kyllä on vatsatautia liikkeellä... mitäköhän mä vielä kerkeen tässä syksyn aikana sairastaa
nyt on sellanen fiilis, että onneks en oo töissä ei kyllä jaksais sinne asti vääntäytyä varsinkaan tällä tuulella

Mutta nyt hommiin, poika kattoo Tomi Traktoria niin äiti ehtii...
,
,
,
niin illalla voi sitten
TopChiefiä

Hauskaa iltaa ja loppuviikkoa kaikille, ku ei koskaan tiedä koska tänne pääsee :whistle: :kieh:

Onnea äiteelle haamusta :flower: Meni tuossa aiemmin ihan ohitse koko uutinen :ashamed:

Mulla on nyt pientä lämpöä eli 37,2. Normaalilämpö on 36 pinnassa eli olo on kyllä hieman hötelö. Lääkkeenkin otin, mutta toistaiseksi ei ole tehnyt mitään. Kyselisinkin nyt, että jos jollain on tulehdus tullut km:n jälkeen, miten se oireili? Kun mulle sieltä naistent. polilta silloin sanottiin, että jos kivut voimistuu tai kuume nousee, ottaa sitten yhteyttä. Varsinaisesti kivut ei kyllä ole isommat kuin aiemminkaan, ainoastaan se, että itellä on sellainen olo ettei kaikki ole kunnossa nyt. Ajattelinkin ensin soittaa kuitenkin huomenna aamulla neuvolaan, siellä on lääkäri paikalla, jos sais sille vaikka ajan, ei tarvisi 80km ajella edestakaisin. Myös mietin, ottaisivatko tulehdusarvot, niistähän ainakin näkisi, jos jossain tulehdus on. Voihan tämä olla ihan tavallista flunssaakin, vaikka siis ei kyllä muita flunssan oireita ainakaan vielä ole.

Onnea Nättitähti plussasta!!

Onnea Äitee haamusta!!

Molemmille ihan mahdottoman onnellista odotusaikaa ja pikkuisille roppakaupalla tarriksii!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Berry Mene vaan lääkäriin kun kerran kuumettakin nostaa. Jospa sinne neuvolanlääkärille sitten pääsisit. Toivon mukaan ei ole mitään tulehdusta

Orchid Toivon mukaan et tuu kipeeksi, paranemisia!!!

Ehdimpäs tännekkin =) On ollut niin kiirusta, ja sitten kun oon meinannut tulla tänne, niin sivut on tökkinyt

ONNEA ÄITEE JA NÄTTITÄHTI!!!
Mahtava juttu!! :flower: :flower: :flower: Kaikkea hyvää pikkuisille matkaan :heart: :heart: :heart:

Kamala tilanne Emikillä ja tietämättömällä :ashamed: Voimia...

Oma napsu: Oon tehnyt koko viikonlopun töitä, ihan hulluna... Lauantaina iltavuoro 22 asti, sunnuntaina aamu+iltavuoro peräkkäin, ja maanantaina iltavuoro... Hohhoijaa... |O Aika naatti oon ollut. Tänään oli vapaa, ja huomenna taas työputki jatkuu ;)

Alamahakipua on ollut jo kolmatta päivää...ja valkkari on runsasta... Taitaa ovis tehdä taas tuloaan. Oon sata varma jottei tärppää tässäkään kuussa. Ei oo kyllä peitotkaan vielä heiluneet kertaakaa, täytyis vissiin tehdä asialle jotain :whistle: On vaan molemmilla ollut niin kiirus että kun kotiin ja punkkaan pääsee, niin

Taitaa tästäkin kierrosta tulla joku 25 päiväinen, koska ovis tuntuu olevan kohta täällä, taas näin varhaisessa vaiheessa. Mutta parempi lyhyt kuin pitkä kierto :)

Nyt täytyy mennä syömään Arnoldsin pullia, nam

MOIKKA!

Moi! Tulin kertomaan, että sieltä se täti sitten kurvas... toisaalta toivoinkin sitä, mutta toisaalta en... Nyt sitten vaan uutta kiertoa ja yritystä matkaan. Mies onkin jo lupautunut petihommiin ihan joka päivä!!! Saas nähä millaset työajat mä sille laadin.... :LOL: Eli kp1/28-tsiljoona...

Hammaslääkärikokemus melkein jo vaihtunut huvittuneisuudeksi, mutta saas nähä mitä siellä tapahtuu sitten ens kerralla.... :eek: :eek: :eek:

helouuu

nättitähdelle ja Äiteelle
onnittelut!! :flower:

Julietta: hienoa että täti viimein kurvasi.. tai siis että oishan se plussa ollut hienompi mut eikö hyvä että viimein alko jos alkaakseen..

Berry:
toivottavasti ei mitään vakavaa olis, :hug: Lääkäriin vaan ajoissa!

Valssu
kos se kyseli oloa.. joo kai tämä tästä pikku hiljaa kun enin tulva laantumaan päin pikku hiljaa :whistle:

"kiva" kuulla että muillakin on uhmiksia.. välillä tuntuu että järki lähtee.. noh, jospa välillä ois edes pieni tasaantumis vaihe eikä koko ajan vaan tuntus että pahemmaks menee :LOL:

mut nyt pojan luo kun ei meinaa nukahtaa..

Haaveissa esikoinen

Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Julietta......................KM 09/07............................KP 2/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 8/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 26/28
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 33/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 35/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 39/-

Haaveissa toinen

Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 5/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 6/-
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 11/25-27
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 40/26-29

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 6/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 7/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 17/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 19/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 27/26-28

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 6/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 43/-

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2

Heippa!

Julietta Pahoittelut tädin saapumisesta :hug: +Onnea seuraavaan kiertoon.

(.) Soitin aamulla neuvolaan. Kävin sitten antamassa pissanäytteen+verinäytteen labrassa, neuvolan täti soittelee, jos tulokset ehtii tulla neuvolalääkärin paikalla ollessa, mitä tämä niihin on kommentoinut. Muutenkin aikoi tiedustella lääkärin mielipidettä mun tilanteeseen. Nyt sitten oottelen, kuuluuko soittoa, jos ei, niin soitan huomenaamulla sitten taas neuvolaan ja kuulen ne tulokset sitten. Päädyttiin ottamaan jo nyt se kontrolliraskaustestikin, toivottavasti on nega. Lämpöä oli siis eilen iltapäivän ja alkuillan aikana, sitten lääke ilmeisesti alkoi vaikuttaa ja hieman laski. Tänään ei ainakaan vielä ole ollut lämpöä, mutta hötelö olo on edelleen.

Jeps, mutta ilmoittelen sitten, mitä tuloksista selvisi, kunhan ne itsekin kuulen =)

Lumista keskiviikkoa!

berry

Heippa kaikille :wave:
Tulin vaan kertomaan, että kävin tänään ultrassa ja kaveri on hengissä :heart: Kyllä yksi kivi vierähti sydämeltä! (mutta monta murikkaa sinne vielä jäi vieritettäväksi, koskapa olihan se viimeksikin elossa loppuun saakka...) Mutta tässä vaiheessa pitää nyt yrittää pystyä iloitsemaan tästä :) parin viikon päästä pääsen äippäpolille ultraan ja sehän sen sitten paremmin kertoo ollaanko siellä kunnossa.

Suuret onnittelut plussasta Nättitähti :flower: =) :heart: Ja Äitee muru haamuilee, kyllä se varmasti siitä vahvistuu, mä kiskon sut nyt tuonne toiselle puolelle!!!! :hug: =)

Kyllä on täällä taas suruakin ollut, tietämätön ja Emik olen mielettömän pahoillani teidän puolestanne! Kyllä elämä osaa potkia päähän ihan urakalla :'( Voimia toivotan teille jaksaa ja jatkaa :hug:

Kaikille teille ihanaisille paaaaaaaaaaaaaljon nyt plussia +++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :wave:

stoppis rv 9+2

:'( Soitinpa sitten gynen polille, kun vuoto ei meinaa kauheesti helpottaa...joudun meneen sinne huomen aamulla ruoatta, ehkä kaavintaan. :'( :ashamed: en kestä, eikö tämä jo ole ohitse... :'( pls pitäkää peukkuja, etten tarvi kaavintaa...
Onnittelut kaikille plussanneille! Tarrasukkia kyytiläiselle! :flower:

Tänä aamuna testi näytti jo selkeen plussan =) mutta nyt mietin et onkohan kaikki kunnossa kun nyt jo näyttää noin selkeesti :ashamed:

Valssu voimia sinulle ja täällä peukut pystyssä ettei kaavintaa tarvita bd bd

Stoppis Onnea hyvistä ultra kuulumisista ja enköhän mie jossain vaiheessa uskaltaudu odotus puolelle mutta en ihan vielä.

Onnea Äitee!!!!! Ihanan ihana juttu!
Onnellista odotusta sulle ja pienelle iso läjä tarriksii!! :heart:

Valssu
Toivottavasti et joutunut kaavintaan.. Paljon voimia sulle!!! :heart:

Stoppis ihania kuulumisia

Berry toivottavasti tilanteesi selviää parhain päin

Tänne ei mitään uutta. Olen koko päivän lentänyt ja nyt vasta koneelle hetkeksi ehdin istumaan. Poitsu on ihan onnesta soikeena kun lunta tuli! Eihän sitä ole kuin ripaus tuossa maassa mut se riittää tekemään pienen onnelliseksi. Teki puistossakin ison lumipallon kun pyöritteli sitä pitkin poikin puistoa

Yksi taustaillut täällä ilmoittautuu... Pakko oli tulla kirjottaan onnittelut sulle Äitee2! :flower: Ihanaa, että sait plussan! Heitä peloilla kuikkaa ja nauti raskaudesta! Toivottavasti täältä perässä tullaan!!!

Onnittelut myös nättitähdelle! Hienoa, toivottavasti tämä enteilee plussa-aaltoa!!!

Pahoittelut teille tietämätön ja Emik. Parisuhdekriisit on kamalia. Voimia teille kaikille, jospa se vielä iloksi muuttuisi... vaikka aika lopulliselta kyllä kuulosti. :hug:

Irtosoraa minäkin olen kaipaillut. Mutta taustaillaan vaan aina vuoron perään. Mullakaan ei oikein oo asiaa viimepäivinä ollut. Toivottavasti on lähiaikoina ihanaa asiaa. =)

Jaksamista kaikille teille ystävät!!!

Mahtuisiko tänne mukaan...eli km reilu viikko sitten ja alkoi ihan itsekseen. Kipuja ei ollut ollenkaan ja vuotokin kesti vain viikon. Huomenna aamulla on jälkitarkastus.

Keskenmeno oli ikävä asia mutta elämä jatkuu...

toivon että huomenna kaikki hyvin ja jos saisi vaikka joulupukilta plussan testiin :)

Haaveissa esikoinen

ToukoMuru..............KM 11/07
Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Julietta......................KM 09/07............................KP 3/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 9/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 27/28
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 34/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 36/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 40/-

Haaveissa toinen

Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 6/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 7/-
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 12/25-27
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 41/26-29

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 7/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 8/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 18/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 20/30
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 28/26-28

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 7/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 44/-

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2

Nättitähti, varasit ajan ilmeisesti yksityiselle? Hintahaitari voi olla melkoisen suuri, tässä kaupungissa olen kuullut sellaisia hintoja kuin 70e - 105e ja noihin tulee yleensä vielä lisäksi joku toimistomaksu tms. :)

Mihis porukka on täältä häipännyt..? Älkää nyt kaikki taustailijoiksi käykö.. Voidaanhan me täällä kaikesta muustakin puhua, eikä vain tähän kuumeiluun liittyvistä jutuista =)

Ei mihinkään kadota ei, mutta kun ei tänne sivulle pääse koskaan |O
Eilen jo kävin täällä mutta ei tekstit taas mihinkään menny...

Äippä0806 pahoittelut keskenmenosta :hug: mutta tervetuloa joukkoon mahtavaan =)

Äitee2 Onnittelut plussan vahvistumisesta :heart:

Nättitähti en tiiä missä se "vaikutat" mutta täällä pk-seudulla oon joutunu maksamaan jopa 130? alkuraskauden ultrasta :eek:

ON vatsatauti jäi jylläämään taustalle aina välillä tulee oksetus kohtauksia, mutta vielä ei oo mitään tullu ulos. Vatta on kyllä ihan sekasin ja lämmöt vielä korkeella, jospa se olis tuolla ohitte :) Mä jo kävin "ilmoittautumassa" tuonne isäinpäivänä testaaviin, kun ei mitään käsitystä ole koska on ovulaatio ollut niin täytyy varuiks testata ennen uintiin lähtöä jos ei täti oo sitä ennen tullu puskasta :$ Mitään tuntemuksia ei oo suuntaan eikä toiseen, edellisissä kierroissa oli suurinpiirtein kaikki raskausoireet mutta tässä ei sitten mitään ei edes rinnat oo arat :/ outoa. No odotellaan...
Nyt oon saanu luvan käyttää jalkaa kunnolla, tänään ajattelin lähtee käymään lähikaupungilla ja kokeilla kuinka jaksaa :p

äitee ja nättitähti ihanaa :heart: :heart: :heart: onnea sylikaupalla ja nyt kasvatatte pikkuisille voimia että jaksavat masussa pysyä ens kesään asti =)

äippä pahoittelut keskenmenostasi ja tervetuloa joukkoomme :hug:

orchid mulla ainakin toi oireettomuus on aina ollu paras oire ;) +++++++++++++++ :whistle:

stoppis ihania uutisia ja onnea jatkoon, toivottavasti vielä odotuspuolella ehditään yhdessä kirjotella =)

valssu voimia :hug: toivottavasti et kuitenkaan kaavintaan joudu ja toivottavasti kaikki on hyvin

julietta onnea tähän kiertoon =)

tuulenpuuska kiva kuulla susta ja ++++++++++++ :whistle:

sivut tosiaan tökkii välillä niin ettei tänne millään pääse, mutta toivottavasti saavat asian pian kuntoon...
kyl mäkin tästä varmaan kirjottamisen suhteen aktivoidun kun päästään kohti loppukiertoa, jos nyt saan ton ukon siis suostuteltua oikeeseen aikaan, että sit ees on jotain jännättävää
nyt täytys jaksaa alkaa kortteja askartelemaan esikoisen kanssa, että saa papan kortin postiin että ehtii ennen viikonloppua perille, ei vaan oikeen taida löytyä mitään askartelutarviketta kun unohdin eilen ostaa, no täytyy kehitellä jotain

heippa :wave:

tänään koko Suomessa on tarkoitus sytytää kynttilä keittiön ikkunalle kello 18.00 Tuusulan uhrien muistolle

kauheita asioita maailmassa tapahtuu, muistetaan olla kiitollisia läheisista ja elämästä yleensäkin

Täällä ei paljon uutta. Menkkamaista alavatsakipuilua joiden odottelen rantautuvan huomisen aikana. Sitten vaan haaveilemaan uudesta yrityksestä kun nyt saisi nämä ensimmäiset menkat keskenmenon jälkeen! Mielestäni ovuloin 2vkoa sitten (tosin meillä ei peitot ole viuhunu suuntaan eikä toiseen) ja jos kierto ei pahasti ole sekaisin niin toivon että uuteen yritykseen päästäisiin isänpäivän kunniaksi!

Mukavaa päivää kaikille suruliputuksesta huolimatta. Vaikea sitä on sisäistää että Suomessa tällaista tapahtuu, tuntuu vieläkin kovin kaukaiselta.

voi voi.. iloisia ja surullisia uutisia tullut jälleen...

Ensiksi tervetuloa uudet, olen pahoillani että jouduitte pikkuisestanne luopumaan :hug: Voimia teille lähetän ja jaksamusta :heart:

nättitähti ja äitee2 Wau wau wau!! Ihan superhienoa!! Onnea ja tarrasukkia pikkuisille matkaan :hug: (hieman kattellisena täällä olen :ashamed: ) Tulkaahan kertomaan mitä jakossa kuuluu ja miten jakselette. Koittakaa olla ajattelematta keskenmenoja sun muita, positiivisia säteitä nyt vaan!!! :wave:

tietämätön ja Emik Siis ei voi olla totta... Olen niin pahoillani, niiiiin pahoillani että joudutte vielä kaikenlisäksi kestämään tälläisiä elämän kolhuja!!! Olette kyllä rohkeita ja vahvoja naisia, selviätte mistä vain :heart: Ajatukseni ovat luonanne!!

MyAngel: ei muuta kuin jouset laulamaan siellä ja heti :LOL: Meinaatko tikutella ovista?

Epsu: Et usko et on ollut vaikeeta pysyä poissa täältä!! Mut en mie mihinkään katoa täält! olin ensimmäisiä tulijoita, joten olen varmasti myös viimeisiä lähtijöitä :D Myöhäiset hääpäiväonnittelut :heart: :flower: Oletteko jo tietoinen milloin testejä tehdään? Ja siitä sitten jatkosuunnitelmista tutkimuksissa?

(.) Ei itkeä saa, ei kuumeilla saa... Primot aloitan taas ensi viikolla. Ei mitään tietoa että onko se kysta vielä tullut ulos vai not! Kaksi viikkoa ja sitten on ensikäynti, jännittää niin pirusti!! :eek: Murehdin tääl et mitä jos se lääkäri sanoo ettei toivoa ole.. |O |O |O |O
No ei auta muu kuin odotella...

Palaillaan ihanaiset!!!!!

Uusille pahoittelut tapahtuneesta :hug: Tervetuloa kuitenkin mukaan :hug:

Miikkis Noista kystista ajattelin kysyä, että onko ne/se munasarjassa? Mulla on ollut nimittäin kystia jo vuodesta 1997 asti, yhden kerran punkteerattu, toistaiseksi ei niille tehdä mitään, koska pysyneet nyt yli vuoden muuttumattomina. Eli oikeassa munasarjassa on kaksilokeroinen kysta, koko n. 2x3cm. Mulla ei ole raskautumiseen ollut niistä haittaa.

(.) Eilisissä verikokeissa oli crp hieman koholla eli joku lievä tulehdus on päällä. Pissa oli puhdas eli siinä ei tulehdusta ole. Eilen nousi taas lämpöäkin. Kävin nyt uudestaan verikokeissa ja ihana neuvolalääkäri lupasi ultrata mut vielä normaalitöidensä jälkeen. Toivottavasti siis olen tuossa alkuillasta sitten viisaampi tän asian suhteen. Niin ja raskaustesti oli edelleen positiivinen, sitä joudutaan siis kontrolloimaan vielä jatkossa.

Tosi kamalaa ja surullista Jokelan tapahtumat. Illalla meidän koululaisten kanssa asiasta juteltiin, saivat kysellä jos oli kysyttävää. Ensin siis kerroin mitä tapahtunut ja uutisia katsottiin hetken aikaa. Tänään varmasti koulussa ovat asiasta jutelleet, saa nähdä onko tullut lisää kysymyksiä mieleen. Kaikille, joita tapahtuma läheisesti koskettaa, osanottoni :hug: :hug:

Yhteistyössä