Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

moro

Tuizulle
:hug: jospa se täti sieltä tulisi että pääsisitte yrittämään.

Orchid: Harmi kun täti tuli mutta parempaa onnea tähän kiertoon ;) :hug:

Itellä alkaa painaa uni silmää.. pojan toinkin jo nukkumaan kun aamulla niin kauhean aikainen herätys |O
Ja huomenna pitäs poika käytää siinä influenssa rokotuksessa..

mut nyt vielä hiukan touhuamaan ennen kun sippaan lopullisesti.
 
MyAngel ettei se olisi kiinnittymisvuotoa...? :eek:

Tuizu kiva kun tulit moikkaamaan =) Ikävä että saat sitä tätiä siellä ootella ettekä ole päässeet jatkamaan yritystä :hug: Meillä on tässä 2kk yrityskielto meneillään, siitä nyt 1kk takana.. Koville ottaa mut minkäs tälle tekee. :ashamed: Tänne saa kyllä ihan muitakin juttuja kirjoittaa, ei tarvitse liittyä mitenkään vauvakuumeiluun. Voimia sinne kovasti :hug:

ON nyt tää tättärä meinaa tehdä selvän mun alaselästä ilmeisestikin.. :kieh:
 
Iltaa!

Kiitos Epsu morjenstamisesta! =) Tuli hyvä mieli :heart: Sekun ei välttämättä ole ainainen olotila tässä vaiheessa..

No, sain mä sentään jälkitarkastuksen varattua tänään, ja nyt sit pelkään ja tietty toivon, et menkat olis just sillon..

Hirveetä oli huomata viime perjantaina, et kuukausi on jo menny meidän vaavin synnytyksestä.. Siis KUUKAUSI!! :'( Ja tässä vaan edelleen tuhlataan aikaa.. Miehellekin eilen sanoin, et itellään on vihanen olo, kun sai sen 5-6 kk odottaa turhaan ja nyt vielä ties kuinka kauan perään. No, se totes, et ajattele positiivisesti: Et sentäs oo lapseton ja miehetön sinkku.. Joopa joo, ihan kaunis lohdutusyritys.. Mut ei paljon auta, tietty oon tyytyväinen ettei asia niin ole. Mulla on nyt vaan sellanen vaihe, et tuntuu, ettei sitä vauvaa ikinä saa.. Aika on pitkä, että edes pääsis odottamaan.

Taas oli yks vauva kuollu lasketun ajan lähellä, marraskuisissa.. Mä en kestä, miten näitä nyt on näin paljon.. Yks mun tuttu sano, et se oli kuullu, et tää vuosi on jonku hämärän jutun perusteella huono lisääntymisvuosi.. No, jos ens vuonna sitten me kaikki otettais menetetyt ajat takas.

Pitäis vissiin kirjoittaa useammin, kun tulee romaani jo omista jutuista.. Mutta siis..

Paljon onnea plussanneille! :flower: EevaRouvalle kanssa, jos täällä vielä käyt, mä kirjoittelin helmikuisiin pari kertaa alkuraskaudessa, kun luulin sinne kuuluvani. Meillä on samanikäiset pojat. Huonosti kävi siis meillekin..

Tsemppiä tädin yllätysvierailua kestäville! Häätäkää se tänne!

MyAngel, varmasti oli rankka isänpäivä.. En edes voi kuvitella. Mä huomaan miettiväni aina tollasilla hetkillä, millä viikoilla olisin.. Isänpäivä, joulu, omat synttärit.. Tyhmää, mut minkä mielelle voi.

Tätiä kaipaaville tsempit! Ja toivottavasti Epsun seuraavakin tätikyläily tulee pian, ni pääsette taas asiassa eteenpäin. Mä suorastaan ihailen sua, miten voit olla noin positiivinen ja kaikki huomioiva, vaikka voi olla tosi potkittu olo..

Ja voimia teille, joita elämä koittelee vähän liikaa.. Kyllä tässä keskenmenossa on tarpeeksi..

Anteeksi, kun unohdin tietty puolet.. Yritän terästäytyä.

Toivottelee Helmitaustailija

ps. Aha, hymiöitä ei sit voikaan lisätä kirjoittelun jälkeen vielä.. Siksi näin nuiva teksti taas..
 




Haaveissa esikoinen

ToukoMuru..............KM 11/07
Tietämätön..............KM 09/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 4/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 6/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 15/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 30/28
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 39/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 43/-

Haaveissa toinen

Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP -/28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 10/-
Danjuska................KM 08/07..............................KP 11/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 15/26-29
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 17/25-27

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 10/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 13/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 21/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 23/30

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 10/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 47/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
 
Helmis hei :wave: Kiva kuulla että moikkailut sua ees vähän piristivät :heart: Elät nyt raskasta aikaa jolloin kaikki näyttää toivottomalta, mut yritä kuitenkin pitää mielessäsi mitä kaikkea hyvää sulla on elämässäsi. Ei niitä surullisia ja ikäviä asioita pidä unohtaa, niitä pitää saada surra. Ei niistä muuten koskaan yli pääse. Ei niitä koskaan unohda, eikä tarvitsekaan. Toivon sulle ihan hirmuisesti voimia ja sitä uskoa ja toivoa siihen että teille pieni vielä suodaan. Sun miehesi on sun tukenasi, ole sinä myös hänen. On varmasti rankkaa myös hänelle. Yhdessä te jaksatte. :heart: :hug:

Ja kiitos kauniista sanoistasi :heart: Yritän pysyä positiivisena, muuten varmasti sekoaisin. Täti nyt tuli tänne, parin päivän viiveellä. Toivottavasti se sinnekin päin pian tulee, vaikka muuten on niin ei-tervetullut kuin olla ja voi.
 


Tuizu: Toivottavasti se tättärää täti nyt löytää sinne, ja sitten saakin olla vuoden päivät poissa


Epskeps: Mun jokin sisäinen ääni sanoi päässäni, että jos se olikin kiinnittymisvuotoa, mutta toinen minä hylkäs ajatuksen heti

Uskon että on vaan kroppa sekaisin... tai sitten näin blondilla tulee ovislimat vähän myöhässä oviksesta...

Toivotaan ettei se tättärää tee susta ihan rampaa

Jaksamista vielä kovasti!


helmitaustailija: Kun meidän poika syntyi kesäkuussa, tuntui lehdissä olevan aivan hirveästi vauvojen kuolemia. Meidän tapauksen jälkeen niitä oli 6 putkeen, siis kaikki parin kuukauden sisällä


Varmasti jokaisella on paha tapa miettiä, että kuinka pitkällä raskaus olisi, jne... Itselläni tilannetta helpotti pikkuisen se, kun poikamme laskettu aika-päivä oli ja meni (14.10) Kun siitä päivästä selvisimme, niin on vähän helpompaa ollut. Nykyään tulee vaan näin isänpäivänä ja jouluna ja muina juhlapäivinä mieleen, että pikkuisen pitäisi olla seurassamme...
Ja että kuinka vanha hän nyt olisi...


Ja toki silloin kirpaisee niin lujasti, kun menemme jomman kumman vanhempien luo, ja siellä on sisaruksiamme lapsiensa kanssa... Orpo olo on kun ei ole sitä omaa pientä nyyttiä mukana...


Toivotaan että se täti nyt löytäisi tiensä sinne. Voimia hurjasti


Muista että se pieni ihminen kulkee mukananne aina, minne ikinä menettekin. Ikävää, surua ja tuskaa kestää pitkään... Välilllä se tuntuu helpottavan, kunnes se sitten taas suoraan sanottuna kaataa sinut alleen. Mutta muista, että jokaisesta epätoivon hetkestä selviydyttyäsi tiedät olevasi taas hitusen vahvempi ihminen



:MyAngel

 
Tiistulia muruset!!

Voi että kun olette taas saaneet tekstiä aikaiseksi... :D
Mie lahopää en taas muista puoliakaan, täytyy varmaan kohta ottaa ruutupaperia avuksi :LOL:

Uusille, tervetuloa ja voima :hug:

berry: kiitos kysymästä, se kysta on toisessa munasarjassa, mutta olin niin kauhusta kankeana ultrassa että meni ohi kummassa. Kumpa ei vaan olisi vasemmassa, siellä on myös se ainokainen tuuba... :headwall: Harmi, että jouduit heti tättärän kohteeksi! Varmasti on nyt kunnon menkat! joskus voi tulla vuotoa pari päivää ennen "oikeita" menkkoja. JAKSUJA :hug:

Epsu: :D ihanaa että täti tuli kylään. Malttamattomana kysyn, että joko soitit?? Mitä sanoivat? Voi vitsi, että olen innoissani että pääsette nyt asiassa eteenpäin!! Tule kertomaan mitä seuraavaksi tapahtuu niin osaan ennakoida ensiviikkoa ajatellen!!
:attn: Voisitko samalla päivittää mulle että tänään on kp15 :attn:

MyAngel: mussukka hei, eihän siihen tarvita kuin se yksi hyvin kerta ;) +++++++++++++++++++++++ :whistle: Nyt saisi olla jo teitin vuoro kyl :hug: Voi itku, että teillä oli noin rankka isänpäivä, ei sitä pitäisi kenenkään joutua kokemaan noin :'( Meillä se meni jotenkin huomaamatta.. en ees tajunnut vasta kun illalla että nii, se meidänkin perheenpää olisi nyt isi, mutta se on rovelle isi!!! :LOL:

irtis: onnea tähän kiertoon, jospa se siitä lähtis ;) :wave:

Orchid: voi voi... uskomatonta että teitäkin se täti häiritsee aina :saint: Jaksuja ja uskoa vaan peliin, niin kyllä se nyytti teillekin vielä suodaan!

helmitaustailija: miekin olin jälkitarkastuksessa kun menkat just puski päälle, teki tarkastukset ja se itseasiassa avas hieman paikkoja joten saatiin vuoto kunnolla alkamaan :LOL:

Mitäs vielä...

Viuhtiksesta huomasin kun kävin kurkkimassa km jälkeen plussanneissa että kesken meni siellä.... Siis ihan kamalaa :'( Niin surullinen olen heidän puolestaan.. ei tässä ole mitään jakoa..

(.) tänään taas alkaa Primolutit, vika kierto jee :D Eli meillä vielä yritysvapaa kierto menossa, ensi viikolla se käynti, joten sitten ollaan viisaampia!
Isänpäivänä juttelin miehen siskon kanssa, joka siis odottaa tammikuussa syntyväksi heidän kymmenennettä. Ja kertoi että oli kanssa saanut monet vaavit klomifeenin avulla sekä hänellä on ollut kaksi tuulimunaa ja yksi keskenmeno! Arvatkaa miten lohdutti, siis oikeesti!! Jotenkin tuli sellainen tunne, että likat hei, kyllä meillä on kaikilla mahkuja vielä perustaa vaikka suurperhe :D Nyt vaan ++++++++++++++++++ :whistle: kaikille meille :heart:

Palaillaan taas... se on moro murut :wave:
 
aamupäivää!!

minni lämpimät tervetulotoivotukset ja pahoittelut menetyksestäsi :hug:

myangel :hug: ja samoin helmitaustailija ite oon kans kuullu tänä vuonna ihan liian monta vauvan menetystä, aivan kauheeta, toivottavasti enkelivajaus olisi nyt täytetty ja saataisiin tänne maan päällekkin niitä pieniä

danjuska koitahan jaksella :hug: näitä aikoja vaan on aina välillä

orchid pahoittelut ja onnea tähän kiertoon :hug:

berry en olis minäkään vielä kuukausi sitten uskonu että poika oppii potalle, ei suostunu yhtään siihen menemään ja nyt kuitenkin yhtäkkiä on ihan päiväkuiva ja ikää siis 1v 10 kk =) kyllä se teilläkin sit käy kun oikee aika on :)

tuizu jaksamisia sulle ja toivotaan että jo pääsisitte uuten yritykseen =)

epsulle onnea tädistä ja siitä että saatte tutkimukset käyntiin =)

eevarouvalle suuret onnittelut =) =) :heart: :heart:

meillä oli hyvin :heart: :heart: :heart: täyteinen viikonloppu, saunottiin yhdessä kun lapset oli menny nukkuun ym. varmaankin autto se etten puhunu nyt mitään yrityksestä, epäilisin että ei ukkoo enää huvita sillon jos on pakko vaan sillon kun siltä tuntuu, no täytyy toivoo että ovis oli viikonloppuna, selkeitä oireita en kyl tuntenu.
tänään on kyl vielä jomotellu alamahaa niinkun teki lauantainakin mut tänään en kyl ite jaksa mitään kun eilen makasin mahataudin kourissa koko päivän ja vieläkin on hyvin heikko olo että saa nyt piisata noi yritykset ja katsotaan loppukuusta riittikö ;)
huomenna täytys käydä niitä vahnänalkiokapseleita ettimässä jostain, toivottavasti löydän, jos vaikka auttaisivat
päivänjatkoja :wave:
 
Tulin kertomaan teille uneni:Olimme istumassa iltaa ja mukana oli kuollut ystäväni ison masunsa kanssa ja kyseli sitten miun vointeja johon vain sanoin jotta ihan hyvät,mitenni ni...hää sanoi jotta tiedän raskaudestasi ja taivaan vauvaosasto on nyt täynnä joten nauti ..... raskaudestasi...unessa pystyin jopa koskemaan häneen vaikka muissa unissa hän on loitonnut kauemmaksi kun olen ojentanut käteni...hän hävisi ja minä heräsin itkien mutta nyt on jotenkin varmempi olo raskaudesta...toivottavasti uni antaa teillekkin toivoa tulevaan.

Eliisa80 toivotaan että viikonlopun :heart: :heart: tuottaa sen kaivatun tuloksen.

MyAngel miekin luulisin että vois olla kiinnittymis vuotoa joten ++++++++++++ :whistle:

Kaikille tädin yllättämille :hug: ja ovislaisille tärppi onnea ja kaikille paljon +++++++++++++++ :whistle:
 
En muistanut varmaan tänne päivittää että eilen alkoi sitten odotetut menkat KM:n jälkeen ja mieli on erittäin hyvä. Siitä on vasta vajaa 5vkoa joten aika hyvin ajallaan tuli, kiitos siitä. Vuoto on kyllä aikas runsasta ja kunnon jomotustakin löytyy mutta sitä on odotettu että tunnen kuinka hommat taas toimii =) Mukavaa päivää kaikille. Mulle ei kiertopäiviä tarvii päivittää. Riittää että listassa on se KM 10/07.

Eli täällä on ajateltu viuhutella jatkossa peittoja oikein parin kuukauden edestä ja ottaa takaisin viimeaikaista hiljaiseloa.. Muuten rauhallisin mielin!
 
terppa taas...ihanaa lukee teidän juttuja..ite kävin just lääkärissä ja sain pari päivää saikku...hieman lämpöä ja veto veke olo...joko siis olen oikeesti pipi tai sit raskaana...en oo uskaltanu testiä viel tehdä ja nyt ei ees tarvii ottivat multa verikokeen kun pyysin...ompahan sit varma tulos...huomen saan tietä...kun sanoin siel et km stä jo 8 ja puol vkoa ni niiden mielestä ei kuulema ole yhtään outoja ettei menkkoja ole viel tullu...vaikka kuinka yritin et km oli spontaani kohtu siitä 6pvää jo tyhjä ja siisti ja hcg romahti nopeesti,,,mut ei ne oikee ottanu mua vakavasti ees vaikka puhun et kun masu nippaillu jo jonkun aikaa ym...no mut pääasia et sai ton verikokeen...sittenpähän selvii....tuun huomen sit ilmottelee...mut kyl mä aika varmasti uskon et tulos on positiivinen...no huomisiin,,,pus
 
Hei vaan kaikille!

Takana yö gynen osastolla, eilen neljän jälkeen tuli kamala alavatsakipu ja soittelin sitten aluesairaalaan päivystykseen ja kotikunnan päivystykseen, että sain lähetteen eteenpäin. Onneksi ei tarvinnut käydä lääkärin luona omassa tk:ssa, vaan kirjoittivat tietojen perusteella sen.. No, Oulaskankaalla ultrasivat ja kohtu oli tyhjä, mutta hematooma oli kohdun ulkopuolella, myös kysta oli hieman suurempi kuin pari kk sitten. Jäin yöksi tarkkailuun, onneksi kipu helpotti tavallisilla kipulääkkeillä. Verikokeita ottivat ja raskaushormoni on hieman koholla, hemoglobiini oli myös tippunut 99, oli kuukausi sitten 139 :eek: Toistaiseksi ei tehdä mitään, ja jos oikein ymmärsin lääkärin puheesta, mulla siis oli ollut kohdunulkopuolinen raskaus, mikä ei onneksi enää aiheuta mitään akuuttia vaaraa, koska mitään ei vuoda vatsaonteloon. Maanantaina käyn kotikunnan labrassa verikokeessa ja tarkistetaan laskeeko raskaushormoni, kahden viikon kuluttua on kontrolli gynepolilla. Kyllä näköjään omat tuntemukset paikkansa pitää, eli ei ollut kaikki kunnossa..

Epskeps Onnittelut tädistä :hug:

MyAngel Kiinnittymisvuoto tuli mullekin mieleen! db Peukut pystyssä plussalle!

Tuizu Voimia tädin odotteluun :hug:

helmitaustailija Voimia :hug:

syksyinen haave Onnea tädin saapumisesta! Tsemppiä yritykseen :hug:

tietämätön Huomenna sitten selviää tilanteesi :hug:
 
ON no niin nyt on soitettu gynepolille.. Ei heti ihan putkeen menny kun se kätilö joka vastas puhelimeen ei ottanut niistä tutkimusjutuista oikein selvää, joutui kysymään lääkäriltä ja sain tässä kotvasen sitten ootellakin et mitä tuleman pitää. Mut tässä edetään nyt sillä viisiin et huomen mies menee antamaan kromosominäytteen, mä meen torstaina ja samalla otetaan alkukierron näytteet, joista en nyt ihan perillä ole, mut otetaan mitä otetaan. Sitten joulukuun alussa kp 21-23 otetaan taas näyte. Sitten se yksi näyte otetaan joskus kuukauden päästä, olikos sen nyt verenhyytymistekijät tms. Että näin. Soitin tuossa miehellekin jo ja sanoin et huomen sit verikokeisiin. Jospa tää tästä lähtis.. Toivottavasti sitä lakkoa ei nyt tule sotkemaan näitä kuvioita. :saint: :)

Berry voi ei, jouduit ihan sairaalaan kipujesi takia :( :hug: Toivottavasti sua ei nyt enempää koetella. Yritä jaksaa :heart:

Syksyinen haave vuodetaan nyt sitten samaan tahtiin :hug: Onnea tähän uuteen kiertoon :heart:

Äitee ihana uni :heart:

Eliisalla oli oikein ihana viikonloppu :heart: Toivottavasti masutauti pian hellittää, paranemisia :hug:

Miikkis :wave: Siis sun miehen sisko (käly?) oottaa kymmenettä lastaan? :eek: Hertsileijaa! Mut varmasti lohduttaa jollain tapaa tietää että hänkin on kovia joutunut kokemaan ja silti onnistunut noin ison lapsilauman saamaan =) Teilläkin sitten yritysvapaa kuukausi siellä menossa, niinkuin meilläkin. Yritetään jaksaa :hug: Tuossa tuota tietoa tulikin mun soittamisista, kiitos sulle tuesta :heart: :heart:

Mut nyt pitää taas lentää... Sori jos tuli vähän sekavaa sepustusta, sen siitä saa kun vauhdilla kirjuuttaa.. :whistle: :ashamed: :wave:
 
moooi

onpas taas ollu pv!

ois pitäny töissä paikasta a, paikaan x mutta kun siinä välissä on monen monta muuta etappia.. no ei ainakaan ajankulumis ongelmia oo :LOL:

sitten soittikin hoitaja että poikaan noussu kuume.. taas.. no, ei sitten mentykään rokotettavaks.
Nyt lepäilee sohvalla pikkuinen.

mies jää kotiin hoitamaan niin minä voin mennä töihin. on muutenkin porukka niin vähänä.

Berry: :hug: Oot sitten melkein tuossa naapurissa viime yön viettänyt. :hug:
onneksi ei mitään vaaraa ole! Toivottavasti hormoni lähtee laskuun eikä mitään muuta tähän päälle enää tule. Onpas sulla hemppa pudonnu!! :eek:
Jaksuja kovasti!

Epsu:
hienoa että tutkimukset lähtevät liikkeelle näinkin nopeasti. nyt vaan paljon voimia :hug:
Voisitko kiltti korjata mulle tuohon kp11.. vaikka ei sen niin väliä.. jos onnistusin vaikka ihteeni huijaamaan :LOL:

syksyinenhaave:hyvä kun täti saapui ja nyt pysykööt poissa

nyt en muuta muista mut käyn vielä illemmalla jos kerkeen.
 
Minä täällä taas


Miikkis: Moikkuli!
Ja kiitos plussatuulesta =) Ite oon melkein kirveen heittänyt kaivoon...sen näki jo siitä että tosiaan peitto heilunut vain kerran tässä kierrossa... mutta let see...

Olishan se amerikkaa jos tärppäis tällaisesta kierrosta, missä ei ole yritystä juurikaan ollut, ja kokonaan ajatukset olleet muualla. Luovuttaneena olen tarponut elämää eteenpäin...


On ollut niin raskasta kuumeilla vauvaa, kun 3 tärkeintä ystävääni ympärilläni ovat paksuna, ja meillä ei ole sitä ensimmäistäkään
Tulee kolmansia ja neljänsiä lapsia heille... Olo on ollut suurinpiirtein tällainen


Kaikkea hyvää sulle! Kohta taas kuumeilet täällä joukossamme


Niin, ja mun yks tuttava nainen on 14 lapsen äiti, ja hänellä on takana 4 keskenmenoa... :( Joten meillä on mahkuja vielä vaikka mihin! =)

Eliisa80: Toivottavasti simpat ovat uineet oikeaan paikkaan kiinnittyäkseen =) Ja toivotaan ettei mahatauti sua enää kiusaa



Äitee2: Oi mikä uni

Kyllä se varmasti antaa voimaa. Uskon että ystäväsi toi sulle sen viestin, että nauti raskaudestasi - kaikki menee hyvin

Kiitos plussapuhureista


Syksyinen haave: Onnea tädin saapumisesta! =) =) =)

Berry: Voi sentään sua reppanaa
Jaksamista sinne


Epskeps: Hyvä että nyt aletaan tutkimaan kunnolla. Voimia! Vaihtaisitko mulle tälle päivää kp 17 =) KIITOS!


Danjuska: Pojalle pikaista paranemista

 
iltaa!

berryä nyt koetellaan :hug: toivottavasti nyt alkais jo helpottaan kaikki

epsuliini hyvä juttu että pääsette nyt tutkimuksissa eteenpäin ja pianhan pääsette sitten uudestaan yrittään, samoin kun miikkis
viitsitkö epsu vaihtaa mulle kp 13, kiitos kovasti =)

äitee olipa ihana uni, nyt on varmasti parempi mieli odotuksen suhteen =)

tietämättömän tilanne siis selviää huomenna, hyvä juttu, odotamme jännityksellä =)

syksyinen haave onnea tädistä =)

tänään on ollu jo ihan kohtalainen olo, heikottaa kyllä mut enää ei oo tarvinnu oksennella, nyt vaan toivon etten onnistunu tätä tartuttaan muihin perheenjäseniin
se tän päivänen mahajomotus äity sellaseks parin tunnin kivuks ja limaakin tuli mut ei ihan ovislimantyylistä vaan valkosempaa, et en nyt sitten tiä mahtoko se ovis ollakkin vasta tänään, täytyy vaan sit toivoo että joku olis elossa viä tuolla sisuksissa kun ei oikeen vielä tänään jaksais mitään fyysistä ponnistusta =) no toivotaan parasta

mutta kaikille paljon ++++++++++++++++++++ :whistle:
öitä :wave:
 
Täällä taas..

Kiitos Epsu sinulle lohdutuksen sanoista! Ja MyAngel myös! :hug: Ja Epsulle onnen toivotukset tutkimuksiin, hyvä että nyt lähti koneisto pyörimään sairaalassakin.

Ihanasti olit Eliisa80 kirjoittanu.. Toivotaan tosiaan, että enkeliosasto olis piiiitkäksi aikaa täynnä.. Ja Äiteen unihan tukis tätä. Ihana uni muutenkin! :heart:

Mulla yhtä kertaluontoisesti iloisia asioita kuin syksyisellä haaveellakin: Täti tuli tännekin! Enpä koskaan - enkä toivottavasti tule enää olemaan - ole ollut näin iloinen siitä vaivasta! Kiertokin on melko ennallaan, nyt tuli 33 pv ku normisti joku tyyliin 30-35.. :D

Berrylle jaksamista, kurja tilanne.. Toivottavasti nyt olis ohi.

Ja tietämättömälle tsemppiä huomiseen tuloksen kuulemiseen!

Mitähän muuta.. Pitää oikeesti ottaa se ruutupaperi käyttöön.. :whistle:

Helmis (hyvä lyhenne Epsu!)
 
Kiitos kaikille tsempeistä ja tuesta!! Olette ihan parhaita!!! :heart: :heart: :heart: Huomenna ne tutkimukset sitten alkavat.. hui sentään. Pelottaa kans kun ei tiedä mitä tässä vielä vastaan tulee, mutta eip auta kuin hiihdellä päivä kerrallaan etiäpäin.
 




Haaveissa esikoinen

ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
Bee........................KM/KU 10/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 5/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 7/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 12/40(?)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 16/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 31/28
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 40/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 44/-

Haaveissa toinen

Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 3/28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 11/-
Danjuska................KM 08/07..............................KP 12/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 16/26-29
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 18/25-27

Haaveissa kolmas

Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Minda........................KM 07/07
Perämaan emäntä....KM 06/07
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 11/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 14/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 22/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 24/30

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 11/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP 48/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
 
Huomenia!
Kerroin tossa jo vajaa viikko sitten kuulumisiani ja ajattelin nyt päivittää tilannettani. Eli nyt on vuoto loppunut ja keskenmeno kesti näillä näkymin tasan viikon. Onkohan se normaalia.. en tilannut kuitenkaan sitä lekuri-aikaa vaikka jotkut sitä suosittelivatkin :ashamed: ajattelin sitten vasta mennä jos olen kivulias ja näillä näkymin tarvetta ei ole, varsinkin jos vuotokin loppui. Onko jollain muulla ollut näin lyhyt vuoto km:n jälkeen?
Tein maanantaina raskaustestin ja sekin oli negatiivinen ja olettaisin sen olevan hyvä merkki. :)
Äitee2 sulla oli jännä uni...toivomme sen pitävän paikkaansa..
Plussapuhureita kaikille ja halaukset kaikille kanssatovereille!
Anteeksi viestin omanapaisuus...
:ashamed:
 
Kiitokset haleista =) (.) alkuun: Oma olo on nyt ihan ok, alamahassa on tuntemuksia, mutta ei onneksi mitään sellaista kuin tiistaina. Särkylääkkeitä oon kyllä syönyt aina kun on alkanut vähänkään tulla kipeämmäksi. Ilmeisesti melkoisen paljon olen verta tämän neljän viikon aikana vuotanut, kun hemppa on noin kovasti pudonnut. Ja vuodan siis edelleen... Tänään mies lupasi hakea apteekista töistä tullessaan rautatabletteja, niitä pitää pari viikkoa syödä. Toivoisin ettei mitään toimenpiteitä tarvitse tehdä, kun ilmeisesti samalla vois joutua poistamaan tuon oikean munasarjankin, siis jos poistaisivat kystan samalla. Mulla ei nimittäin ikinä ole vasen munasarja näyttäytynyt ultrissa, joten haluaisin tuon näkyvän pysyvän siinä missä on :ashamed: Ihme kyllä, osastolla olo ei hirveästi ahdistanut vaikka siellä siis oli myös äitejä ja vauvoja. Ehkäpä aika on tehnyt tehtävänsä siinäkin. Tuli vaan vahva tunne, että tänne haluan iloisemmissa merkeissä vielä. =)

Epskeps Hienoa, että nyt tutkimukset alkavat todenteolla! Tsemppiä kovasti tulevaan =)

Danjuska Pojalle paranemisia, ikävää kun pieni kipeänä :hug: Oliko muuten kyse influenssarokotteesta? Mekin jätettiin se väliin, kun pikkumies on räkänen+köhänen ja en koe, että rokote ois välttämätön. Varsinkin kun kotosalla vielä ollaan.

MyAngel Täältäkin kovasti +tuulia puhaltelen :)

Eliisa80 Paranemisia, mahatauti on kyllä niitä ikävimpiä tauteja, mitä on :hug: +tuulia sinnekin!

helmitaustailija Onnea tädin saapumisesta! Toivotaan, että ois viimeistä kertaa pitkään aikaan kyläilemässä =)

Milba Varmasti kaikki kunnossa, varsinkin kun testikin jo nega. :hug:
 
hyppään tähänkin mukaan eli kolmatta lasta yritetään. keskenmeno oli 06/07 :(
en oikein tiiä mikä mahaan nyt sattuu, oviksen piti olla joko ma tai ke ja alamahaan on viiltänyt kummallisesti ja vähäistä limaistaveristä vuotoa oviksen aikaan, ehkä kiinnittymisvuotoa :xmas: (toivossa on hyvä elää).
katotaan mitä tulevan pitää :whistle:
 
Milba minusta sun olisi kannattanut kyllä käydä lääkärissä. Ihan senkin takia että tämä km olisi mennyt "kirjoihin ja kansiin". Mut jokainen tekee omat valintansa. Toivon mukaan et joudun enää yhtään km:a kokemaan :hug: Mulla on 3 km:a ollut ja minkään jälkeen ei ole vuotoa ollut pitkään. 1. km kaavittiin, sen jälkeen vuodin alle vrk, sain kyllä sitten kohtutulehduksenkin.. 2. km lääkkeellinen tyhjennys, vuoto kesti alle viikon. 3.km tyhjentyi itsekseen, vuoto kesti normaali menkkojen verran, tavallista runsaampi vuoto. Näin mulla. Joten eiköhän tuo sunkin lyhyt vuoto ollut ihan normaalia.

Berry kiva kuulla että voit jo paremmin =) Toivon mukaan et menetä oikeaa munasarjaasi. Oletko ottanut tuosta vasemmasta m.sarjasta selvää että onko se toiminnassa ollenkaan? Kyllähän gyne sen saisi selville jollain tutkimuksella, ainakin aukiolotutkimuksella (ssg). Toivotaan parasta :hug: Ja kiitos tsempeistä :heart:

Perämaan emäntä olen pahoillani keskenmenosi johdosta :hug: :( Lämpimästi tervetuloa mukaan tähän porukkaan :heart:

ON Mies kävi aamusella antamassa verinäytteen kromosomitutkimusta varten ja ihan hyvin oli se mennyt ts. ei pyörtynyt :LOL: Mun vuoro on sitten huomenna.. Aamulla on aikainen herätys kun siellä pitää 7 jälkeen heti olla...mitenhän mä herään
Muutes täällä on vähän taas sellainen "alamäki"-päivä, jostain syystä meinaa itkettää koko ajan.
mut eiköhän tämä tästä taas...
 
Epskeps Ei ole vasenta munasarjaa sen kummemmin tutkittu, koska ei ole ollut ongelmia raskautumisessa. Eli en ole sitä aiemmin niin pohtinutkaan, miksi ei näyttäydy ultrassa, nyt vaan kaikki mahdolliset jutut tulee mieleen ja niitä pohtii. Jos vain tuo oikea toimii, niin aika hyvin on toiminut tähän asti, se täytyy sanoa. :hug: tunteet itelläkin vaihtelee, välillä on hyvä olla ja välillä itkettää. :hug:

perämaan emäntä Pahoittelut keskenmenosta :hug: Tervetuloa mukaan joukkoon =)

 

Yhteistyössä