KM jälkeen kuumeilevat

Jaa niin se piti vielä sanomani, että täti on löytämässä tietään tänne. Mahaa ja selkää juilii, tuhruttaa ja ottaa aivoon. Mielenkiinnolla katson, miten toi kierto tasottuu ja mihin päiviin, meneekö jo normi 28 pvää vai jotain muuta.
 
Heissan!

Juuri ennen ultraan lähtöäni , minua alkoi yhtäkkiä itkettämään hirmusti! :'( Laitoin miehelle viestin, että pelottaa jos Pirpanalla ei olekkaan kaikki hyvin!!!!

Mies vastasi: Älä hermostu, kyllä kaikki on hyvin!

menin ultraan ja sanoin gynelleni minua jännittää kauheasti, niin jännitti häntäkin!
Niin.....Tyhjä iso sikiöpussi löytyi!! Ei ollut Pirpanaa, eli tuulimunaraskaus ja minulla on edelleen oireita joita gyne ihmetteli kohdunkasvutuntemuksia ja rinnat turpeena. :snotty:

No ei voi mitään , tämä on tässä! :ashamed:

maanantaina menen TYKSiin vielä otetaan tarkka ultra , tarjoavat minulle kaavintaa, en halua sitä vaan lääkkeet kotiin ja kotona tyhjennyksen haluan, ei ole sikiötäkään , kivut kestän buranan voimalla. :ashamed: Olen niin surullinen, mutta en voi kuin alistua kohtalooni! :ashamed:

Gynen ja vastaanottovirkailijan suosituksesta päätimme edelleen jatkaa yritystä sitten vuodon loputtua, josko kolmas kerta sen onnen toismme syliimme asti!

20 % kaikista raskauksista kuulemma on näitä tuulimunaraskauksia, tuntuu kauhean isolle määrälle???

Ikävä on Pirpnaa, joka ei kasvanut enempää! :heart: :ashamed:

Minut siis voi jälleen poistaa listalta.

Toivottavsti tapaamme vielä paremmissa merkeissä! :heart:

Hyvää raskautta kaikille, taakse poistuva rva Pikkumyy ja Pirpana(mitä ei ollutkaan) :ashamed:

Niin ei ollut tälläkään kerralla hyviä kuulumisia! :ashamed: :snotty:

Palaan siis nöyränä tähän pinoon! :ashamed: :'( :snotty:

Tämä on vähän ihmeellinen viesti, koska kirjoitin sen tuolla odottajien puolella, mutta ymmärrätte varmaan km pinoon olen palaamassa. :ashamed:
 
Voi Rouva Pikkumyy :hug: Olen sanaton, miten tämä elämä voi olla näin julmaa aina välillä :'(

Itse tulin juuri navetasta, kiskoimme todella ison vasikan lehmästä ja menetimme sen ihan viime hetkillä, oli juuri ja juuri elossa kun saimme sen pois. Nyt olen huolissani lehmästä, se kyllä seisoo ja joikin mutta mulla on vain huono tunne nyt sen suhteen, no parin tunnin päästä tarkastamaan.
 
AAM
Voi rakas Rva :hug: :'( :'( :'( :hug: miten oma kroppa voikaan huijata ihmisparkaa... :hug: :| tuo sama pelko perseessä on mulla kun 8+2 on täynnä... eli 03.09. tiedetään onko tuolla asukkia.. mulla oli viimeks se tm ja niin juoni tapaus oli kans.. :hug: :'( :'(

:heart: :lla AM
 
AAM
spontaani tm ja 6+3 tuli ulos itsekseen alkoi siis tuhruilla 6+1 (ke) ja pe 6+3 oli gynekäynti aamulla ko vuoto oli suht kirkasta jo ja siellä kertoikin että ei näytä kovin hyvältä.. illalla lopsahti ulos.. sit lakkas kivutkin lähes heti ko oli tullut tavara.* syvä huokaus*

ja sit yk nelosella nyt onnas ko oli noi oviksetkin todennetusti.. olinhan mä haamuviivaillut mut ei ilmeisimmin ollut todellista ovista paitti nyt täs kierros sitte..

tapahtui siis 28.04.08
 
Rouva pikkumyy :hug: Olen niin pahoillani :'( Itse saman kokenut viime vuonna maaliskuussa.. :'(

:attn: Päivittäjälle vaan huom! Tänään kp 8/28 (ei 8/20). Jos vaihtaisit, kiitos. Vaikka eipä noilla nyt niin väliä ole.. Täällä ollaan jotteensakin lyömässä hanskoja tiskiin :ashamed: Mut katellaan mitä tuleman pitää..... :snotty:
 


Hei tuulimunan kokeneet. Voisiko joku selittää, jos osaa siis, tuossa on tuo kuva eiliseltä, eli sikiöpussi on iso pyöreä musta alue, sen alapuolella heti on toinen tumma alue, missä sisälläkin jokin, onkohan se se ruskuaispussi, tai istukka, vai mikä se voisi olla? Olin niin sekaisin eilen, etten katsonut kuvaa ja en kysynyt gyneltä asiaa..No maanantainahan tuo kuva menee tyksiin ja siellä vertaavat eilen otettua kuvaa maanantaina otettavaan, onko muutoksia tullut?

Mukavaa lauantaipäivää kaikille tasapuolisesti! :flower:

Täällä Lounaassa paistaa aurinko! :flower: :saint:

Rva Pikkumyy :wave:
 
:hug: Rouva Pikkumyylle....mulla on ollu yks tuulimunaraskaus ja viikolla 8+jotain alkoi tuhruvuoto, jonka takia pääsin heti neuvolaan ultraan. Siellä todettiin tuulimuna ja seuraavana aamuna sairaalaan jossa tehtiin uusi ultraus ja kaavinta
Mulla ei näkyny kun 0,5cm jotain siinä ultrassa että eipä paljon ollu mitään kasvanu. Tohon sun kuvaan en kyllä osaa sanoa mitään.
Uudestaan tulin raskaaks viidennestä kierrosta.

 
Mulla oli tmraskaus alkuvuodesta,todettiin varh.ultr. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin 1:det menkt oli sen jälkeen tulinkin jälleen ........
voi että kun tää kone ei toimi, en pysty 1mäistä kirjint kirjoitää, joten nyt käytän äätää. Poistäkää pilkut päältä niin sit osäätte lukeä viestini! :kieh:
Eli mä tulin heti ekojen menkkojen jälkeen räskääksi uudestään mikä sekin päättyi ikävästi rv 18+5. Muttä sänotään että tmräskäuden jälkeen tulee helpommin/nopeemmin uudestään räskääksi jä mulle se päti.
Nyt on mullä täti päkännut kämäsä jä pääsemme tääs yrittämään....
Sääs nähdä kuinkä käun menee että tärppää?

Rvä Pikkumyylle iso :hug: elämä on välillä tusi kovää! Tsemppiä jä jäksujä! :heart: :heart:

äittä-67
 
B-7
Ihan ulkopuolisena tungen pinoonne,Rouva pikkumyy on jäänyt mieleeni palstoja lukiessa ja nyt näin nämä uutiset!
Suuri osanottoni sinulle :hug:

Haluaisin vaan kertoa ystävän tapauksen.en tiedä kuinka usein mahdollista ja myös olla luomatta turhia toiveita...
Mutta hänelle sanottiin vkolla 7 että on tuulimuna raskaus.Ehdotettiin kaavintaa heti.Ystävä kieltäytyi ja sanoi haluavansa että joku muukin tarkistaa asian.viikkoa myöhemmin tyks:ssä asia tutkittiin uudelleen ja pienen pieni vauvan alku löytyikin kohdusta sydän sykkien.

Joskus voi vauvan alku olla saanut alkunsa jostain kumman syystä oletettua myöhemmin ja näin voi käydä.

Eli tosi hyvä jos vielä myöhemmin tarkistavat kohdun tilanteen ennen lopullista keskeytys päätöstä! :flower:
 

Yhteistyössä