KM jälkeen kuumeilevat

AAM

22.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 6/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 9/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 12/30-40
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP 17/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 20/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 22/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 24/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 27/29
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 8/20(palstatauolla)
diddlina..................KM 07/08................................KP 13/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 21/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 27/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................
Sonja74..................KM 07/07................................KP 44/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 5/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08.................KP 9/30
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 26/36
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 1/30
Unicco......................KM 07/07.......................................KP 3/
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 13/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 15/35 *yk12
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 26/27-28 *yk2

HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP ?/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
Nirtsu
Sini74
[color]

Haamuilijat:
Tinkatar
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
 
Tinii Onnea paljon pikku pirinsessasta :heart: aivan ihania kuvia oli galleriassa :heart:

Kauhia minkä painajaisen näin. Olin siinä unessa raskaana (no näitä nään hyvinkin usein) Mutta mun sisällä ei ollut mitään normaalia. Jotain ihme lonkeroo ja limaa lako valuun ja mä synnytin jonkun ei ihmismäisen otuksen. Joo, ei ole tullut scifi leffoja eikä Men In Blackia tullut katottua piiiitkiin aikoihin, joten tuo oli mun mielikuvituksen tuotetta. Sit vain ihmeteltiin, et hupsista, on tainnut koeputkeen eksyä toinen puoli väärästä labrasta, et sori vaan. Sit heräsin ja en saanu enää nukuttua :headwall:

Jotenkin vaan tänään tuntuu sitlä, että tekis mieli heittää hansakat tiskiin. Tuttavalta sain tekstarin heti aamusta, että he ovat plussanneet ja ihan tuosta vaan, ei ollut edes tarkoitus näin äkkiä, mutta onhan se ihanaa, kun tulee lapsille 1,4 vuotta ikäeroa! :headwall: Olipa ihana saada tuollainen heti aamusta. He todellakin tietävät, miten vaikea meidän on saada lapsi. Nyt tuntuu todellakin siltä, että joka puolella tulee isoja masuja vastaan ja pienen pieniä vauvoja. Helkutti, kun osaa olla tympiä aamu :headwall:

Nyt tekis niin mieli ottaa hevonen ja lähtee meneen pitkin mettiä, mutta ei nyt oikein tohdi, kun ei vielä oikein ole kunnossa kuitenkaan tuon angiinan kans. On vaan niin typerää istua sisällä ja olla tekemättä mitään rasittavaa. Turhauttavaa |O Joskohan tää olo tästä paranis päivän mittaan. Taitaa olla joku mikä lie pahanolon puuska menossa.

Meritähti :hug: :hug: Tasan tarkkaan tiedän tunteesi. Ainakin luulen niin. Ei sitä mielestä pois saa, että meillä olis nyt pian kuukauden ikäinen poika :ashamed: Kyllä noiden kaikkien muidenkin menetysten LA:t on muistissa, halusi tai ei. Mut se eka la menetyksen jälkeen kyllä kouraiseen jostain syvältä ja lujaa :hug: :hug:

 
huomenta!

LM noi ystävien plussaukset aina vähän kirpasee vaikka kuinka ihanaa heille onkin... :ashamed: ja aika kaamee uni! :eek:

lähden nyt työhaastatteluun... :eek: toivottakaa onnea!! eilen oli illalla IHAN kamala olo... vatsassa kiersi ja oksetti, päätä särki ja oli jotenkin kauhee olo... onneks se näytti menevän nukkumalla ohi. :ashamed: En kyllä tiiä mitä aattelisin taas näistä mun "oireista". ärsyttää kun haluis unohtaa koko ajatuksen välillä mut selkää jomottaa niin paljon ja alavatsa on ihan tosi kipeenä et eihän sitä pysty... olishan se ihanaa jos nää oireet viittais johonkin ihanaan mutta en taida uskoa. :ashamed: Niin monta pettymystä jo taustalla että ei parane uskotella itselleen mitään.

Mut nyt lähden sinne haastatteluun.... :D

Niin ja ONNEA Tinii! :heart:
 
EM- työhaastattelut on ihan perseestä. Aina sellaista itsensä myymistä ja tönkköä, en tykkää yhtään. Mutta onnea sulle matkaan.

LM- mulla yks tuttu tuli just kans äsken raskaaksi sillai, katotaan nyt tuleeko ja kaks viikkoa ja oli jo raskaana. mä en edes tiennyt, että suunnittelivat, kun kertoi mulle ni mä häkellyin niin, että juoksin hyllyn taakse itkemään. Oltiin siis kaupassa. Hohhoijaa, ei se sitä ole ettenkö iloitsisi, siinä vaan meni spasmat itteltä sekaisin. Jälkeenpäin ärsytti kamalasti, miten voi käyttäytyä noin. Mä toivon, ettei kamu huomannu, ku se nyt ei todellakaan ole asiallista toisen ilon hetkellä alkaa ulisemaan. No tässäkin tarinassa tylsää on se, että näyttäisi siltä, että menee kesken. Ja se mua sitten vasta alkoikin nyppimään, tuli jopa sellanen ihan pöllöajatus, että onko se nyt mun syy että menee kesken kun mä olin niin tonttu. Eihän se ole, kyllä mä sen tiedän, ei se ole kenenkään syy, mutta ajatukset ovat vähintään yhtä outoja mulla kuin muiden unet. Että ihan terveellä pohjalla joo. Heillä olisi esikoinen, mä niiiiiiiiin toivon, ettei joutuisi tähän junaan. Selvinnee lähipäivinä.


Ja oma olo on sellanen, että se viivanpaikka ovistesteissä vissiin sulaa kokonaan pois koska mulla on hormonit miinuksella. Hyvin heikolta näyttää omat ovistoiveet. Eilen olin spinningissä illalla ja johan oli ties mitä juilintoja alavatsassa ja mä siellä että jippiajee kohta alkaa tapahtumaan, ja kas kun kotiin pääsin ni mitä tapahtui? Maha kuralla. Että joo, ihan on kivaa tää analysointi, kohta ovat varmaan pierutkin ovisoireita. Oisko jollain ullakolla jotain pieruhuumoriharlekiinia jos helpottais?


Nyt kaipais kyllä jotain piristystä, toivotaan, että huomenna is kivat ilmat, me lähetään lintsille!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Joo, tuntuu kyllä täälläkin, että kaikki muut naiset on raskaana paitsi itse. Neuvolassakin kun kävin silloin km:n jälkeen vielä tarkastuksessa niin eikö siellä ollu pariskunta niin onnellisen näköisenä ja nainen tietty ison mahan kanssa. Onneks mulla oli mies mukana, joka on tosi ymmärtäväinen ja ollut koko ajan mun tukena. Ja ruokakauppaankaan ei kyllä kohta enää viitti mennä kun sielläkin tuntuu joka toinen vastaantuleva olevan raskaana!
 
Pläähh tein tänään jotain tosi tyhmää ja suurentaa varmaan pettymystä. Eli keskiviikkona jo huvikseen testasin ja oli nega. Tänään testasin uudestaan ja oli nega, mutta kun äsken katoin roskikseen siinä oli haamuviiva pari tuntia testauksen jälkeen.
Keskiviikkoseen ei tullu. Testejähän ei saa kattoa myöhemmin....ja oonki ihan varma että kyllä ne menkat sieltä viikonloppuna alkaa.

Toivottavasti ElinaMarian haastattelu meni hyvin :)
 
Täällä on taas testattu r-testillä.. Edelleen tosi haamu, mut hieman selkeämmin havaittava kuin aikaisemmin. Mietin vaan tässä, et voisko sellanen olla mahdollista, että toi testi näyttäyis vielä r-hormoonia km:n jälkeen... Mutta toisaalta.. kokeilin n. viikko sitten ja silloin oli ihan puhdas nega ja näitä haamuja on alkanut tulla vasta nyt parina päivänä. Vai voikohan se r-hormooni välillä näkyä r-testissä (siis km:n jäljiltä) ja sit taas ei? Hoh hoijaa.. Kun tietäis edes milloin se ovis oli..... :(
 
AAM
Nirtsu kyllähän se nakki näyttäis teille napsahtaneen jos km:n jälkeen on negat testattu jo. Ja nyt sit free of chargena teille plussaa pärähtää niin näyttäis siellä masuasukki tekevän muuttoa kunnolla... :whistle:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja mother4:
Pläähh tein tänään jotain tosi tyhmää ja suurentaa varmaan pettymystä. Eli keskiviikkona jo huvikseen testasin ja oli nega. Tänään testasin uudestaan ja oli nega, mutta kun äsken katoin roskikseen siinä oli haamuviiva pari tuntia testauksen jälkeen.
Keskiviikkoseen ei tullu. Testejähän ei saa kattoa myöhemmin....ja oonki ihan varma että kyllä ne menkat sieltä viikonloppuna alkaa.
hmm haamu... =) ootteleppas pari päivää vielä ja tee uus testi su /ma.. silloi pitäis ainaki suht herkillä testeillä näkyä.. apteekin omalla mm.
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Nirtsu kyllähän se nakki näyttäis teille napsahtaneen jos km:n jälkeen on negat testattu jo. Ja nyt sit free of chargena teille plussaa pärähtää niin näyttäis siellä masuasukki tekevän muuttoa kunnolla... :whistle:
Se viiva on kuitenkin vielä niin tosi tosi haalea, et teen vielä huomenna uuden (kun on yksi testi jäljellä) ja sit odottelen jonkun aikaa ennenkuin testaan vielä uudestaan.. Jotenkin en kuitenkaan jaksa uskoa, et olisin näin pian uudestaan raskaana.
 
Nirtsu, toivotaan parasta :flower: kun haamuilee negan jälkeen :heart:

ON: (Ällötys)Enpä taas tiedä mitä tämä on, luulin alkaviksi oviskivuiksi ja nyt onkin housuun tullut pikkasen rusehtavaa tuhrua. Ei taida meikäläinen käydä ihan täysillä, ei. Voikohan se olla säikähdyksestä joku tuhru (ettei olisi alkavia menkkoja) kun tytön sormet jäi litistyksiin ja tuli äkkilähtö lääkäriin. Nyt mulla ois tuossa reilun neljä tuntia kohonnut melkein valmis litran pullataikina, joka on tullut osaksi tiskiallasta :headwall: Voikohan tuosta tulla enää hyviä pullia, vai aiheuttavatko ne pullat sitten jotain kun on hiiva päässyt toimimaan, ainakin hyvin kohonnut :whistle: Jaa, täytyypä kokeilla... Että tapahtuu sitä meilläkin, tänä kesänä on lääkärissä juostu ihan alvariinsa |O
 
Nirtsu....no johan nyt, sun testi teki toisin päin kun mun..... minä oon kyllä satavarma että menkat alkaa viikonloppuna, mut jos ei niin täytyy sit testailla uusiks.

herkkupeppu jospa sulla onki ovisvuotoa :) Kannattaa siis oitis houkutella mies peiton alle :D
 
AAM
herkkis teet jonkuun megafleetan siitä pullataikinasta :D reidenpaksuinen turboletti :LOL: tai sit pyörittelet tissin kokosia pullia.. :p ja sit ku ne on valmiita niin lampimänä ja voin kanssa :D nam ! !

ja noi lorahtelut.. ovista pukkaa? ukko keton vaan.. :D
 
Mie täällä kärvistelen vielä hetken töissä ja sitten auton keula kohti savoa. Huomenna ois kokeet koiran kanssa, viime vuonna ja edellisenä on pärjätty ihan kohtuullisen hyvin, saa nähdä miten huomenna käy. Toivottavasti maastossa on tipuja haukuttavaksi, ettei meidän neiti ala hiirenpyyntiin kesken kokeiden...sitäkin on nimittäin sattunut... Toivotaan parasta :) . Hyvää viinkonloppua kaikille! :heart:
 
Nirtsu, kiitti vinkistä :D Voihan tuota kokeilla, eihän se mitään pois otakkaan (siis jos mies lämpenee vai pitäiskö olla kertomatta tuhrusta niin ei meinaa mitään?)

AM :LOL: se oiskin hauskaa :LOL: mutta tämä taikina lähtee kärpästentoukille tuonne biojätteeseen :whistle: Olipa sen verran käynyttä jo, että haiskin ihan kamalalle, meinasin oksentaa :x

Snowball, onnistuneita kokeita :hug: Meillä kanssa muutamat turhat käynnit, mutta lopultakin voitto kotiin! Siis toinen koira on käyttö- ja toinen kaksoisvalio =) :D (meidän koirat tosin ei ole lintukoiria) Taas menee hiukkasen asian vierestä... :wave:
 
herkkupeppu Toivotaan niin, että lintuja on. On vaan kuulunut sieltä suunnalta, että poikueet ei (kai?) ole kovin hyvin onnistuneet. Tuo on nyt voittajaluokassa ja ne ykkoset kun saisi kerättyä, niin sittein saisi käyttövalioksi... Eipä tuolla ole turhan paljoa kokeissa käyty, neljännellä käynnillä sai ekan ykkösen. Nyt ois sitten ne viidennet kokeet. Ukkoa sapettaa kun mie olen saanut aina kokeissa käydessä paremmat pisteet kun se koiran kanssa :LOL: . Enemmän tuota käytetään käytännön metsästykseen, mutta jos pentuja sillä meinaa teettää, niin pitää olla jotain tuloksia...
 
Nyt on ollut sellaista pientä "jomotusta" tuolla alavatsassa.. Toivoisin todella, että olis raskauden oire, mutta mieleen tulee myös mahdolliset menkat tai sit keskenmenokin! Mukavaa, kun ei ole tuo mieskään kotona vaan n.200km päässä.. Itekseen saa miettiä täällä näitä asioita :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
Meillä oli lääkkeellinen tyhjennys ja lääkärit nimenomaan käskivät odottaa yhden menkat ennen yritystä.
Herkkupeppu Käytäntöjä siis edelleen on useita lääkäristä riippuen. Sen vuoksi sanoinkin, että vallalla tuntuisi olevan käsitys, ettei tarvitse odotella kuin kaavinnan jälkeen. Tämä siis ihan näppituntumalla, kenenkään gynekologi-kollegan kanssa en ole aiheesta enempiä jutellut, enkä ole alan tietokantoja katsellut. Omat tuntemukset ja kropan toipuminen varmaan ovat yksilötasolla se tärkein mittari :).

Nirtsu Edelleen peukut ja varpaat ja muut ulokkeet pystyssä, että plussa vahvistuisi. Jännittää ihan sinun puolesta.

Omaa napaa: Tänään tuli ovistestiin heikko viiva, joten ehkä se ovis lähestyy. Viimeksi kaksi päivää ennen plussaa ei näkynyt testissä mitään, ja päivää ennen en testannut. Pitää varmaan huomenna katsoa, onko viivaan tullut muutoksia. Ja jospa ne ihmekapseli-Glandinit vaikka meikäläistäkin auttaisivat....
 
Heippa hei,

Nyt mie sitten tänään tilasin niitä ovistestejä, toivottavasti tulevat heti alkuviikosta niin en ole ainakaan liiaan myöhään liikkeellä. Jotenkin vaan tuntuu, etten ole tainnut ovuloida...ois kiva saada varmistusta suuntaan tai toiseen.

Ovistestailijat :attn: Kysyisinkin sitten, kun oli puhetta että ovistestissä viivojen tulee olla yhtä vahvat tai sitten testiviivan pitää olla vahvempi kuin kontrolliviiva...
Tuleeko tuohon testiin sitten aina kaksi viivaa? Vai yksi ensin ja sitten haamu kun on lähellä ja vahva kun on meneillään...vai häh :ashamed: Aamupissistäkös tuonkin teette?

Minen kyllä tiedä milloin sitä tikuttaisi kun heittelee nyt niin tuo kierto, km:n jälkeen ollut 31-41 päivää. Että aikas monta kertaa sais tikkuun pissiä jos meinaa ajoittaa oikein noiden kiertojen perusteella. :headwall:

Kait se on alettava kahvin keittoon.
Toivotaan, että testanneilla haamut vahvistuu!

-Meritähti-
 
Helouhelouhelou!

Pitänyt hieman kiirettä, vaikkei mitään uusia katastrofeja olekaan tapahtanut :LOL:

Aivan hirveästi oli kaikkea jota en sitten enää kykene muistamaan oikeastaan yhtään mitään. Halauksia ja tsempityksiä ihan kaikille jotka niitä kaipaavat ja onnea niille jotka kokevat sitä tarvitsevansa :heart: :heart:

Marjat on nyt sitten pois pensaista, osa kokkonaisena pakkasessa ja osa mehuna ja osa vielä kiehumassa. Nyt sitten voisi ryhtyä puutarhan syystöihin. No puolukoita pitäisi käydä vielä keräämässä ja sieniäkin vielä hieman lisää.
Olenko mä jokin kummajainen vai säilöökö joku muukin noita kaikenmaailman marjoja yms? Vai olenko mä ainoa joka stressaa moisista?

Allusmamma Mun kiertopäivä on nyt 3, menny toi mun vakavampi vuodatus ohi sulta... Edelleenkään en tiedä millainen kierto voisi olla, edellinen oli 50 päivää nyt loppunut oli 26 päivä ja tulevasta en tiedä.

Sain soitettua muuten terveydenhoitajalleni, kun satuin muistamaan soittotunnin. Hän varasi mulle ajan neuvolalääkärille, se on sitten rapian kahden viikon päästä, kääk! Mä tein sen sitten, kun olen tätä varmaan kuukauden aina sillointällöin (ja viime aikona noin jatkuvasti) pohtinut. Mä valitin, että kun en osaa päättää, niin hän sanoi päättävänsä mun puolesta kun siihen menee kuitenkin aikaa ennenkuin polille pääsee. Mutta onpahan nyt sitten päätetty ja on mukava mieli =)

:hug: :hug: :hug: Mukavaa viikonloppua kaikille :hug: :hug: :hug:
 
Siis täällähän on tekstiä vaikka kuinka, on ollu ahkeraa porukkaa :D .
Joku kyseli (en enää muista kuka :ashamed: ), kauanko tarvii km:n jälkeen odottaa, kunnes saa aloittaa uutta yritystä. Meille joulukuun km:n jälkeen sanottiin, että mielellään yhdet kuukautiset olisi hyvä odottaa ja antaa kohdulle ja omalle päälle aikaa toipua. Huhtikuun km:n jälkeen ei odotettu vaan harrastimme suojaamatonta urheilusuoritusta (en ajatellut edes ovuloivani) ja heti kerrasta onnisti. Mutta nyt tämän jälkeen täytyy siis odottaa lokakuuhun, koska tutkimukset ovat kesken.

En muista mitä muuta olitte höpötelleet, luen, kun jaksan.
 
Meritähti....mä tikutin tässä kierrossa ja alotin kp9 ja heti tuli haamuviiva joita tuli sit muutamana päivänä ja sen jälkeen ei mitään. Minä jäin miettimään että kun en sitä paksua viivaa saanu niin ovuloinko lainkaan vai jäikö se paksumpi viiva vain näkemättä.
Netissä kun luki että se paksumpi voi näkyä aika lyhyenki aikaa.
No nyt aattelin että tilaan uuden satsin noita ovistikkuja ja yritetään uudelleen jahka ne menkat alkaa.
 

Yhteistyössä