KM jälkeen kuumeilevat

Rouva Pikkumyy: isot :hug: , olen todella pahoillani puolestasi!!!

Vihdoin pääsin tänne saakka. Viimeiset pari viikkoa ovat ollet aika hektisiä kun uusi lukuvuosi pyörähti opeilun merkeissä käyntiin sekä häitä suunnitellessa. Joitan alustavaa ollaan saatu jopa varattuakin. Millaisia heitä te muut olette pitäneet/olette suunnittelemassa?

Ovis oli viikko sitten, mutta taisi mennä hieman sivu suun; siipan piti nimittäin lähteä toiselle paikkakunnalle. Kieltämättä harmittaa aika vietävästi, ja itsellä on sellainen fiilis, ettei se ole taaskaan onnistunut.. Mutta: eikös ne pikku vintiöt voi kuitenkin elää noin vuorokauden?

Meillä oli töissä todella mielenkiintoinen koulutus koskien mm. ADHD lapsia oppilaina. Mielenkiintoista tässä oli se, että myöhemmin diagnosoidut lapset ovat ollet yleensä vaativia vauvoja. Tämä neuropsykologi korosti, että vaativista vauvoista ei automaattisesti tule näitä diagnoosin saaneita, vaan on ensiarvoisen tärkeää, millaista vauvan kanssa käyty, varhainen vuorovaikutus on. Jos lapsi ei saa hyväksyvää ja rakastavaa hoivaa, vaikuttaa tämä myös hänen aivoihinsa, millä on vaikutuksensa myös alttiuteen saada esim juuri keskittymishäiriöitä tms. Olipa sekavasti selitetty, toivottavasti joku edes ymmärsi pointin.

Onko kukaan muu teistä kokenut, että kun yrittämisestä huolimatta + ei kuulu, sitä ei oikeastaan uskalla enää edes toivoa tai ainakaan usko siihen yhtä vahvasti kuin joskus ihan ekoilla, innosta toiveikkailla yrityskierroilla? Joulukuusta saattaa tulla hyvin vaikea, ellei tässä taphdu mitään ennen sitä.. Sitten mua ärsyttää niin vietävästi tämä Taiveaho yms tyypit. Tietyssä mielessä minusta on hyvä, että joku haluaa antaa niinkin kipeälle ja vaativalle aiheelle kuin lapsettomuus kasvot, mutta.. En ymmärrä sitä, miksi aiheesta täytyy retostella joka lehden kannessa. On jotenkin ironista, että ko.henkilö on kauniissa kesämekossa, leveä hymy kasvoillaan ja otsikko on jotain tyyliin "Lapsettomuus on kipeä asia". Useimmille se vain taitaa olla niin vaikea ja henkilökohtainen asia, että siitä on vaikea puhua edes niille kaikkein läheisimmille. Onneksi meitä on erilaisia, ja jotkut jopa niin avoimia että pystyvät tuohon. Tällä ei ole tarkoitus loukata ketään, asia vain ihmetyttää kovin suuresti. Pahoittelut omanapaisuudesta taas kerran..

Mukavaa lauantaita kaikille!
 
Hei!

Pikkumyylle tulin kirjoittamaan muutaman sanan...Voi miten ikävää :hug: Olen todella pahoillani....Voisiko mitenkään sinun rv:t olla vähemmän ja siitä syystä ei vielä ultrassa näkyisi sikiötä? Voi kumpa asia olisi niin...

Saat selvyyden siitä ensi viikolla, tulethan sitten heti kertomaan. Ja vaikka kyseessä olisikin tm-raskaus, niin te kyllä yhdessä miehesi kanssa selviätte ja pääsette asiasta yli. Olet raskautunut niin nopeasti, että olet aivan varmasti uudestaan odotuspuolella ennen kuin huomatkaan :heart:

Muumiska ja Näppylä 15+5 :wave:
 
Pahoitteluni Rva Pikkumyylle, voi ei. Kuulostat todella positiiviselta, hienosti osaat asian ottaa. Itse en pystynyt keskenmenon jälkeen viikkoon edes tulemaan tänne palstalle, kun asia tuntui niin suurelta möykyltä.

Eilen keskenmenosta tuli kuluneeksi 2 viikkoa. Sen kunniaksi sain sitten illalla mahdottoman vuotokohtauksen.. ihan oikeasti mies oli jo kiidättämässä mua ambulanssilla sairaalaan, kun istuin vain pöntöllä lorisemassa ja siitä ei tullut ollenkaan loppua. Mutta muuten oli ihan hyvä olo, ei edes vatsaan sattunut yhtään. Päätettiin odottaa vielä tunti ja sitten tulikin jotakin hyvin isoa ulos.. yök. Sen jälkeen vuoto väheni ja vielä yöllä heräsin vessaan, niin vielä isompi klöntti tipahti pois.. Tänään on sitten vuoto ollut taas sitä samaa mitä se on 2 viikkoa ollut.

Tänään olin 3 -vuotiaan tyttömme kanssa pari tuntia ulkona ja meillä oli tosi hauskaa. Tuli itsellekin tosi hyvä mieli, kun pieni oli niin aidosti hyvällä tuulella. Puhalleltiin saippuakuplia ja tehtiin hiekkakakkuja, ei sitä kummoista tarvitse iloiseen yhdessäoloon. :)
 
Jaahans täällä taas. Eilen jossain vaiheessa vähän pohdiskelin ovulaatiotani täällä, mutta teksti oli sellaisella otteella taas kirjotettu, että se alko tuntumaan lähes asiattomalta kun perään tuli myyn huonot uutiset. Sen tekstin siis poistin. Että jos joku miettii minne katos ni näin kävi.

Mutta nyt mulla on kahden päivän ovistikut analysoitavana (mä valitsin linkin url ja iso kuva, toivottavasti ei ole ihan giganttinen....) ja muokattuna, olihan se giganttinen, mulla ei näytölle tullut kuin tikun päät, eli vaihdan taas pieneen...:



Ylempi eilen ja alempi tänään. Eilinen viiva on vahvempi kuin edellisellä kerralla ykskään viiva, ja edellisellä tikkukerrallahan raskauduin. Jos toissapvnä ei ollut mitään viivaan edes kaukaisesti viittaavaa, ni eikö toi ole aika positiivista? Vaikkei olekaan vahvempi tai yhtä vahva kuin kontrolliviiva? Voiko tollasta viivaa olla ilman ovista? Tänään taas näyttää alaspäin menneen, että oisko ovis ohi? Pitääkö vielä rummutella? Toisaalta tuntuu, että limaa ei ole lainkaan.... Lämpöjä nyt seurailen.

Unicco muuten, selvisikö se lehmä? Jäi vaivaamaan.

Ja Emiliana, mulla ei ole mitään kokemusta siitä, että yrittäis ja yrittäis eikä tapahdu, maksimiyritys toistaiseksi ollut 4kk. Ei voi tietää mitä tämä hetki tuo tullessaan tietty... Eli sinänsä mulla ei ole mitään kokemusta / oikeutta sanoa aiheeseen mitään, mutta; Toi Taiveahon keissi minuakin pikkasen mietityttää, että mikä ihme on? Erittäin läheltä olen vuosikausia seurannut hyvän ystävän taistelua (kävi viidet hoitokerrat ilman tulosta yms) ja siinä kyllä nämä muille toitottamiset yms jäi vähemmälle. Ja toisaalta, joskus jossain luki että Taiveaho oli saikulla kun otti yliannoksen jotain droppia, sitä en siis voi millään tahjuta, että mikä ajaa omiin annostuksiin vastoin lekurin määräyksia. Ihmiset ovat erilaisia ja vaikka mua kummeksuttaa ni se tuskin tekee kenestäkään huonompaa kuitenkaan. Kerroinpahan mielipiteeni...


Rva myylle vielä lohtuhali, ja ihan kaikille muillekin jos tarve vaatii!!

Meilla jatkuu rumputsempalot.


[/quote]
 
AAM


24.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 8/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 11/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 14/30-40
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP 19/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 22/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 24/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 26/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 29/29
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 10/20(palstatauolla)
diddlina..................KM 07/08................................KP 15/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 23/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 29/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................
Sonja74..................KM 07/07................................KP 44/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 1/28
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 7/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08.................KP 11/30
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 28/36
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 3/30
Unicco......................KM 07/07.......................................KP 5/
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 15/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 17/35 *yk12
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 28/27-28 *yk2

HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP ?/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
Nirtsu
Sini74
[color]

Haamuilijat:
Tinkatar
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
 
woodoo...kyllä se ovis vissiin oli siinä ylemmässä tikussa...toivotaan että pian hehkutat meillä tuloksia =) =)

minä oottelen täällä menkkoja....tuleepa pitkä päivä tästä....täytynee kovasti vain keksiä touhua =)
 
Woodoo Lehmä selvisi, mutta oli se yli puolenyön ennenkuin olin tyytyväinen sen oloon ja saatoin mennä itse maate :saint: Mä olen tämmöinen kanaemo, ei sitä itselleen mitään voi :headwall: Fiksumpaa olis varmaan ollut nukkua nekin alkuillan tunnit... Mutta en mä vaan voi!

Ihanaista sunnuntaita kaikille mulla on taas vaihteeksi hoppu jos illalla kerkiäisi paremmin.
 
:attn: Allusmamma: minut voi siirtää plussaneisiin, viiva on jo ihan vahva.

Voi Rouva Pikkumyy, oikein paljon voimia :hug:

Noista ovistikuista ja oviksen bongailuista olen muuten huomannut näillä kahdella viimeisimmällä plussauskerrallani, että plussakierrossa olen aina bonganut oviksen kahteen kertaan. Ensin tulee se ihan oikea ovis (limat + ovistikku näyttää plussaa) ja siitä 5-7 vuorokauden päästä tulevat limat uudestaan ja tikku näyttää jälleen plussan. Muissa kierroissa en vastaavaa ole huomannut.

Oikein paljon plussapuhureita kaikille ja voimia teille kaikille, joilla menetykset ovat nyt pinnalla :hug:
 
Rva Pikkumyylle paljon jaksamisia :hug:
Täällä kohtalotoveri, minulla tm:n toteamisesta noin neljä viikkoa, todettiin 8+4, lääkkeillä tyhjennettiin. Nyt kovasti yritetään uudestaan, toivottavasti pitäisi paikkansa, että tm:n jälkeen on hyvät mahdollisuudet heti onnistua.
 
woodoo, en kuulu listoille, mutta uskallan kuitenkin tulla kommentoimaan ;)
Onko nuo kotitestien liuskoja? Itse en ole koskaan niillä tuon kummempia viivoja saanut ja kuitenkin ultralla todettu, että ovulaatio on ollut. Että itse pitäisin ylempää testiä plussana.
 
Vielä rouva pikkumyylle :hug: Onollut paha mieli puolestasi viikonlopun :'(

(.)... Tänään kp15/30-31 ja kovasti limainen olo, alamahaan sattuu (ei enää nipistele) ja muutenkin tuntuis olevan ovis, toivottavasti on :D Miehellä ei ole mitään sitä vastaan, kuulemma B)
 
Moi taas,

Tänään pissin vielä tikkuun eikä siihen tullut mitään, eli nyt olen palsta-analyysien sekä omien tutkimusten perusteella päättänyt, että ovulaatio oli ja meni. Kiitos kommenteista, ja erityiskiitos vierailevalle tuomarille kirmalle. Minusta nämä pinot välillä sitoo liikaakin, ei uskalla muualle kuin omaan kommentoida. Hienoa oli, että kerroit mielipiteesi. Noi testit ovat kaverilta saatuja, jostain netistä tilattuja. Ehkä juuri niitä mistä puhuit?

Nyt siis päätin, että olen munat päästänyt, ja sellaisella vauhdilla, että tästä eteenpäin olen raskaana kunnes toisin todistetaan. Tänään on sitten kp 14-18 riippuen mistä lasketaan. Meillä on sama tilanne suurinpiirtein pepun kanssa, nyt vaan raskausoireita kehiin.

Kiva, että lehmä selvis, ja eiköhän nukkua ehdi toistekin, eikö Unicco?

Lähden jumpaan, täytyy alkaa tarkkailemaan kiloja tässä tilassa tietty....


Kaikille hyviä vointeja alkavaan viikkoon!!!!


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Kiitos kaikille edelleen! :hug: :flower:

Kyllä elämä taas helpottaa kun vähän aikaa kuluu! :heart:

Jännittää huominen ultrakäynti! :headwall: ja mitä sanotaan, mistäkin! :headwall:

Rva Pikkumyy, joka on paljon nukkunut/ollut miehensä lähellä, mies silittelee , halii/antaa voimaa, vaikka häneenkin sattuu lujaa! :heart: :wave:
 
Voi ei!! Rouva Pikkumyy!! Suuret osannotot tuulimunasta! Mullahan se viime raskaus oli kanssa tuulimuna ja mulla oli kanssa tosi vahvat oireet loppuun asti. Tissit tosi turvoksissa ja kipeät ja masua vihloi ihan päivittäin. Sikiöpussi vastasi rv 7+3. Mä oon kanssa tehnyt kaikki kolme tyhjennystä kotona miehen kanssa ja kaikki on aina mennyt hyvin. Panacod reseptin sain aina sairaalasta mukaan kotiin ja sen voimilla olen aina pärjännyt. Pitäkää toisistanne huolta ja olkaa lähekkäin. Se on aina paras lääke näihin pettymyksiin. Halauksia! :hug: :hug:

Unicco. Täällä on kanssa yksi joka on hurahtanut säilömään kaikenlaista. =) Sienimetsälle pitäisi vielä päästä pari kertaa niin olisin tyytyväinen. Rouskuja suolasin pari purkkia jo ja kanttarelleja on pakasteessa. Suppilovahveroitakin jo onnistuin löytämään vähäsen. =)

Ovis testeistä.
Mulla tulee niihin aina ensin haamuja kunnes sitten tulee yhtenä päivänä vahvempi viiva ja sitten seuraavana päivänä tulee aina kunnon vahva viiva , yhtä vahva kuin kuin se kontrolliviivakin. Mutta olen kuullut että jotkut eivät vaan saa kunnon viiva niihin, vaan viivasta tulee vain hetkellisesti vähän paksumpi ja merkitsisi sitten ovista.

Sori taas kaikille että olen ihan pihalla teidän jutuista. Nettipimento kuin vaan edelleen jatkuu ja nyt me siiten joudutaan vielä muuttamaan pariksi kuukaudeksi Lappeenrantaan miehen työn perässä joten nettiä ei sielläkään ole. Mutta käyn aina kuin vain mahdollista lukemassa teidän juttuja.

Terveisin Leinikki
 
Voi hitsiläinen miksi aina pitää mennä näin....puhuinki siitä kun kaveri odottaa vauvaa. Niin tänään soitti veli että tuli plussa ja heidän ens kuussa vuoden täyttävä poika saa ens keväänä kaverin. Just joo...ei oikein meinannu iloa herjetä puhelimessa meikäläisen päästä.
Oon muutenki ihmetelly heidän suhdettaan nuorikko on 19 ja veli 36v.
Omat menkat ei oo vielä alkanu, mutta sen verran mahaa juilii että alkavat vissiin hetkenä minä hyvänsä.
Olipas taas purkaus, mutta täälähän näitä saman kokeneita olkapäitä löytyy :)

mymmyryylle onnea uuteen kiertoon =)
 
Rva Pikkumyy Olen pahoillani :'(

Itse olen vähän taustaillu tässä viimeisimmän pettymyksen jälkeen, mutta eiköhän se tästä!

Onnittelut plussanneille ja tsemppiä niille, joiden kaverit plussaa. Eihän se meiltä pois ole, vaikka kateus helposti iskeekin. Jaksetaan olla positiivisia, koittaa se päivä meillekin :heart:
 
Huomenia;=)

Mymmyryy: Onnittelut menkoista tällä kertaa, siitä siis , että kroppasi toimii, kuten ennen km:ää! :flower:


Jännittää aamuinen TYKSkäynti. :headwall:


Terv Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Kaikille onnea kierrossa, jotta plussia tulee edelleen paljon! :heart:
 
Rva pikkumyy :hug: en tiedä mitä sanoisin. Olette joutuneet kokemaan jo aivan liikaa :hug: Varmasti jännittää sairaalaan lähtö ja menee oma aikansa kun taas noustaan. Silti sinä jaksat kannustaa muita. Jos voisin jotakin tehdä, pitäisin sinua kädestä ja kuuntelisin. :hug:
-halein maaruska (lugepinossa hengailtiin)
 

Yhteistyössä