KM jälkeen kuumeilevat

Rva Pikkumyy tsemppiä sairaalakäynnille. :hug:

Mie: vasen nivunen vihloi koko yön ja vasen puoli masusta poltteli. Tänään olis vanhan kierron mukaan 28/28 mut niin sekasin se on kesän ajan ollu et en tiiä... :/ mä niin toivoisin että olis tärpännyt... ehkä siksi taas on kaiken maailman oireita havaittavissa. :ashamed:
 
Rouva Pikkumyylle tsemppiä, haleja ja jaksuja tähän päivään :hug: Tuonne toiseen pinoon laitoinkin jo jotain enemmän.

Angiina antaa periksi mukavasti, mutta menimpä sitten eilen sössimään oloni syömällä yhden ainokaisen palan suklaata, joka niin peevelin lujaa huuti mun nimee miehen työpöydällä. Se pala suurin piirtein aneli päästä mun sisuksiin levittäytymään kaloreillaan ja sulostuttamaan kielen pintaa hemmottelvalla maullaan. Enhän minä nyt tuollaista vonkaamista voinut vastustaa ja napsasin palan dajmsuklaata nassuun. Aahhh....mikä taivaallinen elämyt. No, illalla sitten vähän jo kutitteli, aamulla peilistä kattoi turvonnut, tomaatin punainen violetilla sävyllä varustettu möhkäle, joka häivävässä määrin muistutti minua. Silmät turvoksissa ja posket kuin sikotaudissa. Äkkiä sitten kortisonia tabu nassuun ja antihistamiini perään. Allergiavoidetta ihoon ja yrittää olla raapimatta, siis enää enempää, mitä jo yöllä olen askarrellut. Hiusrajassa vesikelloihottumaa, esllaista pientä ryhelmää jossa vesirakkuloita. Selkä kutisee ja taipeissa urtikariaa. No niin, mitä tästä opin, ei saisi antaa himoilleen valtaa :headwall: :kieh:

Mulla on ollut lapsena suklaa allergia pahana ja näkyy taas olevan sama juttu. Ainakin 10 vuotta meni niin, että pystyin syömään. Tuossa keväällä pienen menetyksen jälkeen taisin kyllä harrastaa hieman sellaista suklaan ahmitaa, joten taisi olla viimeinen niitti mun suklaa kestävyyteen. Taisi se suklaan mussutus mennä jo vähän sairaalloiseksikin välillä, kun se ei aina jjäänyt edes yhteen levyyn päivässä tai kahteenkaan. Sitten oltiin pyrstö arabialla ja välillä sitä halailinkin, kun söin itteni kipeeks. Sit käväisin lääkärilläkin joka kertoili, että BDE syömishäiriöni on tainnut taas puhjeta kukkaan, ai, ihan kun en olis itte havainnut. Painoa sain kerättyä lisää ja sitä tässä nyt karistellaan. Olen niin pahuksen pettynyt itseeni, että tekis mieli mierä tuonne laron taakse ja näyttää mistä kana kusoo. Mietin vaan, jotta kuinka sen ittelleni tekisin, vai pitääskö kutsua ne Seinäjoen villit kaverit Duudsonit näyttään, miten se ittensä kiruttaminen oikein onnistuu :headwall: :headwall:

Huomenna pitäis mennä passikuvaan, kun uuteen pasiin sellaine pitäis saada. No, eihän siitä tällä lärvillä mitään tule, joka on paisunu kuin pullataikina, ruvella kuin rupikonna ja punainen kuin tomaatti |O Onneks tässä on vielä aikaa parannella, pääasia on, jotta syyslomaan mennessä on kuva passissa.

Käskin aamulla pojan ottaa kuvan tästä näystä, jotta voin vilkasta mitä tapahtuu, jos annan himoilleni periksi seuraavan suklaalevyn nähdessäni. Mulla on vaatekaapin oven sisäpuolella sellainen "motivaatio taulu", jossa on syy seuraus kuvia. Tämä menee sinne läskikuvan viereen, jonka yläpuolella on suklaalevyn kuva. Kevyiden ruokien kohdalla on kuva minusta normaalikokoisena. Ihan totta, mutta tuo jotenkin auttaa. Näen sen joka kerta, kun menen vaatekaapille. Siellä on myös lyhyitä ajatuksia päiviltä, kun liikunnasta on tullut hyvä olo jne. Tarviin kai jotain takapuoleenpiiskuria, muuten hyvin pian istun pitkät talvi-illat tuijottaen telkkaria mässäten jotain hyvää. Vielä kun oppis sen hyvän olon saamaan muustakin kuin ruuasta, niin tässähän vois vaikka paratua koko hiton syömishäiriöstä |O Vaikka...ei kai siitä koskaan parane....mua vaivannut vuodesta -93...oli vähän synnytysmasennusta ja siitä se sitten lähti :ashamed:

Pitipä taas purkaa, mutta ottaa vaan niin päähän. Oli jotain vaaleanpunertavaa tuhruakin, mutta vähän, eihän nyt vielä pitäis uus kiertokaan alkaa 15 päivää vasta keskenmenosta, 17 päivää tuhrun alkamisesta ennen km vuotoa :|

Sekoboltsi Lumi-Marja poistuu rasvailemaan nahkaansa....
 
Synkeä viikonloppu ilmojen ja tämänkin pinon suhteen, nyt kaivetaan se Toivo ja Yrittämisen meininki takaisin päälle.

Elokuun plussa-aalto vetelee viimesiään, EM ehtinee vielä liittymään siihen? Toivotaan niin. Onkos muita loppukiertolaisia? Me muut sitten tehdään syyskuusta superplussakuu, eikö? Ainakin minä ja hanuri ollaan messissä. Haahaa.

Tänään kun aamulla heräsin ni oli ihan järkyttävän huono olo. Joku realistisesti maailmaa katseleva ehkä ajattelisi, että tulipahan syötyä liikaa sipsejä eilen, mutta MINÄ tiedän, että tämähän on raskausoire. Tietty. Täytyy nyt malttaa, ettei ihan äitiysvaatteisiin vallan vaihda. Nyt siis periaatteessa pitäis menkkojen alkaa tasan kahden viikon päästä, mutta etupainotteisesti on viime aikoina mennyt, ehkä ehdin vain viikon elämään tätä raskausoloa? Saiskohan nyt jo saikkua? Jos sanois, että selkää koskee? Tätä raskausasiaa hieman haittaa se, ettei lämmöt ole edelleenkään liikkuneet mihinkään suuntaan. Onko kukaan koskaan ikinä kuullut kenestäkään joka ovuloisi ilman lämmönvaihteluja? Mä vähän oon päättäny et mä olen sellanen, ehkä sitten ainoa laatuan?

Melkein tuli mieleen, että olisi hirvittavan hienoa, jos KAIKESTA herkusta menis naama ruttuun, ehkä osais olla ilman? toivottavasti saat LM naaman kuntoon pian...

Sitä plussaa odotellessa...




:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
AAM


25.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 9/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 12/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 15/30-40
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP 20/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 23/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 25/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 27/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 30/29
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 11/20(palstatauolla)
diddlina..................KM 07/08................................KP 16/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 24/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 30/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................
Sonja74..................KM 07/07................................KP 45/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 2/28
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 8/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08................KP 12/30
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 29/36
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 4/30
Unicco......................KM 07/07.......................................KP 6/
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 16/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 18/35 *yk12
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 29/27-28 *yk2

HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP ?/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
Nirtsu
Sini74
[color]

Haamuilijat:

[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
 
AAM
poika oli sitten ripulsisa täällä la-ilta su iltapäivä että sillee... tänne paljon ehtinyt.. siistiä :( nyt onneks parempi. kotona siis tämän päivän, toivottavasti Rva saa jotai hyviä uutisia lekurista :hug: että se olisikin ollut väärä hälytys tai muuta sellaista.. :|

sitä luvattua aurinkoa odotellessa...

:heart: :lla AM
 
woodoo, syyskuussa laitetaan pino täriseen plussien painosta, jotta mukana ollaan :wave: Mitä lämpöihin tulee, niin en mä ainakaan koskaan lämmönperusteella ole pvista pongannu. Loppukierrossa yleenäs korkeempi kuin alussa, mutta poikkeukset vahvistaa sääntöä ja lämpö pomppii kuin kani puistikossa, joten en luota omalla kohdalla niihin.

Kortisoni alkaa vähän vaikuttaa ja raapimisvietti vähenee sen myötä. Paree pitää vaan sormet tiukasti näppiksellä, jottei tee mieli vähääkään kutkutella. Paree varmaan suunnata jollekkin pelisivustolle...Pikkuneiti tuolla tanssii titin tahtiin ja on tainnut muutama tunti tuota tulla tuijotettua, kun osaa jo laululeikit tanssia oiekein :D Voisi olla kyllä viisaampaa pukea tyttö kurahousuihin ja lähetään kahlaamaan kaurapeltoon tunnustelemaan, joko pian olis puinnin aika :D
 
Morjens!
Pitää taas välillä kirjoitella tänne.. Sitä vahvaa viivaa r-testiin odotellaan! En ole nyt viitsinyt testailla, kun ajattelin että jos se oikea ovis olikin tossa toissa viikon lauantaina vasta, niin ei sitä kovin vahvaa viivaa voi vielä näkyäkään. Perjantaina olis neuvolaan aika siihen testiin. Saapa nähdä miten muijan käy. Älyttömästi kyllä jännittää.. Kun jaksais vaan odotella siihen asti, eikä menis taas sitä ennen jo itse testaileen, kärsimätön kun olen :D
Onhan noita oireitakin jonkinlaisia olemassa, mutta kun ei uskalla vieläkään liikoja toivoa ettei sitten pettyis niin pahasti jos sitä plussaa ei testiin tulekaan.
 
Voi Lumi-Marja tuota allergista reaktiota. Itsekin allergisena ihmisenä tiedän millainen olo sopimattomasta ruuasta tulee. Minulla on joitakin ruoka-aineallergioita ja tyttömme on valitettavasti perinnyt allergiataipuvaisuuden. Hänellä onkin allergioita sen verran paljon, että on huomattavasti helpompaa ilmoittaa hänelle sopivat ruuat kuin sopimattomat..
No, hänestä on tietysti rajoitetun ruokavalion myötä tullut aika nirso ja koska kuitenkin kokoajan yritämme etsiä hänelle uusia sopivia ruokia, niin erilaiset kannustuslauseet ym. ovat meillä jokapäiväisessä käytössä. Lauantaina tyttömme sai ekaa kertaa maistaa suklaakeksiä ja yllättäen tykkäsikin siitä kovasti. Tyttö sitten ihmetteli miksi minä en ota suklaakeksiä. Olen allerginen suklaalle, joten sanoin vaan, että en voi syödä sitä. Tyttöhän 3 -vuotiaan uhmakkaalla äänellä komensi minua: äiti! Olet jo iso, maista vaan rohkeasti, niin opit kyllä syömään suklaata! Sinun täytyy vaan harjoitella!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Maanantaiaamu taas...miten se viikonloppu aina menee niin nopeasti?

Minäkin voisin hypätä tuohon syyskuun plussajonoon. Plussa voisi sitten olla synttärilahja sekä minulle että miehelle, me kun molemmat taas syyskuussa vanhetaan. Muita lahjuksia en sitten tarvitsekaan. Toivon niin kovin, että tämä kroppa jo pelittäisi ja ovis ilmoittelisi itsestään tällä viikolla.

ElinaMaria toivottavasti tämä on nyt sitä ja plussaat, kyllä tuonne elokuisten plussien joukkoon vielä mahtuisi!
Nirtsulle kanssa on peukut pystyssä ja muille kierron lopulla oleville joita en nyt tässä muista erikseen mainita, lahopää kun olen.

-Meritähti-
 
Pikkumyy: Voih! Olen todella pahoillani tapahtuneesta ja onnea ja tsemppiä tyksiin!!!
Minulla oli sama kokemus maaliskuussa ja tiedän miten kurjaa on palata tälle palstalle takaisin!


Enkä siis halua mollata tätä palstaa tietenkään! :) vaan että kyllä se yksi keskenmeno vielä jotenkin päin menee kun aika kuluu mutta että toinen....... raakaa. niin raakaa....

Täällä ootellaan tätiä... :headwall: tulisi sitten edes ajoissa...


Tsemppiä kaikille! :hug:
 
Heippa,

Kävin pitkästä aikaa täälläkin kurkkaamassa ja mitä huomasinkaan. :( Suuret, suuret halit Rva Pikkumyylle. :hug: ...mun eka raskaus (edellinen) oli kanssa tm. Raskaaksi tulin heti kun ehkäisy jätettiin pois eli kaksi kiertoa käytettiin kaavinnan jälkeen kumiukkoja ja sitten tuli kaksi viivaa.

Muutoin olen pysytellyt pois koneelta pari viikkoa. Valitettavasti omakaan raskaus ei etene ihan toivotulla tavalla ...tai siis siltä kannalta, että helppoa ei tullut tästäkään. Olen viimeiset kaksi viikkoa vuotanut (pari kertaa punaista hyytymien kera, muuten vain niukkaa ruskeeta) ja kärsinyt jonkin sortin supistuksista. Gyne määräsi vuodelepoon ja sitäpä mun viimeiset kaksi viikkoa on sitten olleet. Viime keskiviikkona papuskalla oli vielä kunnon syke, toivon, että sama toistuu vielä huomenna. Huomenna meillä siis edessä nt-ultra ja pelottaa ihan kamalasti.

T. Kärppä ja papuska 13+1 (tai +2)
 
hei!!!pitkästä aikaa :)
en ookkaa hetkeen käyny täälä piipahtamas ja näköjään on tapahtunu paljon..sekä hyvää =) että huonoa :'(
rouva pikkumyylle paljon jaksamista :hug:
ja plussanneille paljon onnea :flower:
kyllä aika onkin mennyt äkkiä kun mullakin näytti olevan jo kp20!!tämä viikko töitä ja alkaa parin viikon syysloma =) ja toivottavasti meillä plussataan syyskuussa että saisin maailman parhaan syntymäpäivälahjan =)
 
Rva Pikkumyylle :hug: tsemppiä tähän päivään :hug: .
LM mullakin on allergioita, joten tiedän ton tuskan :headwall: . Oon ulkomaisille omenoille allerginen, koti,aisia omenoita voin syödä pari vuodessa. Mä sain naapurista muutaman omenan, mutten oo vielä uskaltanut syödä niitä, vaikka mieli jo kovasti tekis.

(.) Täti on todellakin löytänyt tiensä tänne. Vuotoa on hurjan kiitettävästi :headwall: . Mahakipuja voisin jollekkin antaa, jos joku haluaa. Nyt saisi ilmaiseksi :attn: . Herkut uppoo hyvin, niin kuin aina näiden onnenpäivien aikaan...
 
Heissan!


kiva, kun olette kirjoitelleet paljon!


Kiitoksia ihan teille jokaiselle rakkaalle pinolaiselle tuestanne ja tsempityksestänne jne!


Kerron nyt tällä keralla ihan omaa napaa:

Eli TYKS:iin aika oli aamusta, mutta heti tuli hidasteita siellä oli päivystystapaus ennen minua, tunnin odotin sitten, mutta eihän minulla ole kiirettä..vain aikaa tällä hetkellä.


Virtsanäytteen ensin otin ja kassissani, sitä piti kantaa odotusajan ja kuinka ollakkaan minulla oli pikkuruinen kassi vain siis laukku, no sain sen mahdutetuksi sinne!


Papereita ns esitietoja täyttelin 3 lomakkeellista! :headwall:

No niin sitten tuli kutsu: Rva Pikkumyy :heart:
Menin hoitajan perässä huoneesen jossa tuntui olevan ruuhkaa: Noin Minun ikäiseni naislääkäri=gyne? 2 opiskelevaa naislääkäriä ja minä ja se naishoitaja! =)

Ensin käytiin vähän läpi perusjuttuja: Sitten naislääkäri sanoi: Jospa sitten tutkittaisiin mikä on tilanne? Niin sain paikan missä riisun vaatteet ja tullessani takasin huoneeseen toinen niistä nuoremmista lääkäreistä sanoi, kysyi : "Sopiiko minulle, että teen sisätutkimuksen"?Sanoin: "Sopii"!
No hän aloitti laittoi niitä instrumentteja, että näkisi kohdunsuun, kysyi sattuuko? Sanoin, ettei satu, mutta muuten vaan jännitän ronkkimista!!! No lopulta hän sanoi: "En näe kohdunsuuta missään"!

Tuli se valmis lääkäri joka jatkoi instrumenteilla, ja melkein saman tien sanoi: "Täällä on kohdunsuu"toinen opiskeleva lääkäreistä kurkkasi..lääkäri jatkoi , että se on sivuun kääntynyt, ettei aloitteleva lääkäri helpolla sitä löydäkkään" Sanoi, että on vähän limaa kohdunsuulla, mutta ei vuotoa.
Sitten se aloitteleva lääkäri teki tutkimuksen käsin painelemalla kohtua, tutkimalla sen kokoa, sanoi, vain ,ettei tiedä muuta kuin hänestä minulla on taaksepäin kallistunut kohtu! Kysyi vielä lääkäriltä voiko minulla olla???? Sanoin itse:"Ainakin nuoruudesta asti on ollut eli varmaan on vieläkin! :D

Sitten ultraan: Sen teki se valmis lääkäri ja kuten olin jo ajatellutkin: Lääkäri sanoi: "täällä näkyy sikiöpussi, mutta ei sikiötä edelleenkään , eikä ruskuaispussia edes." Ja sikiöpussi vastasi kooltaan rv 5 vaikka tänään olisi ollut rv 7+5.

Sitten lääkäi varovaisesti kysyi? Sanoiko lääkärisi perjantaina jatkosta jotain? Sanoin , että joo kaksi vaihtoehtoa kaavinta tai lääkkeellinen tyhjennys. ja jatkoin ennenkuin lääkäri ehti sanoa mitään..Haluan lääkkeellisen tyhjennyksen ja haluan toteuttaa sen itse kotona! :heart: Lääkäri sanoi siihen , että sopii!

Eli sain 1 tabletin heti ns avaustabletin suun kautta veden kera...ja jatkona keskivko aamuna kun heräämme kello 5:00, aloitan cytoteckuurin 2 tablettia emättimeen mahdollisimman kauas kohdunsuun lähelle.Kipulääkkeiksi sain Ibumax600mg ja Paratabs tabletit , käytetään molempia samaan aikaisesti. 3 tunnin kuluttua tästä kello viiden toimenpiteestä taas 2 cytotecia ja taas kolmen tunnin kuluttua viimeiset 2 cytotecia. Kipuja tulee olemaan mutta sen tiedän jo helmikuulta!

Apteekista ostin samalla rtestin ja Beroccaa poreina. :heart: Piristystä arkeen! :heart:

Saan soittaa TYKSiin mihin aikaan vaan jos tulee ongelmia tai liian runsasta vuotoa, tai ihan mitä vain aiheeseen liittyvää kysyttävää! :heart:


Jälkitarkastus on kolmen viikon kuluttua, tarkistavat , etä kohtu on varmasti tyhjentynyt! :saint:


Kaikkein lämmittivintä olivat ikäiseni lääkärin sanat lopuksi: UUTTA YRITYSTÄ VAAN HETI KUN VUOTO LOPPUU! :heart: :heart:
Hän ei siis ollenkaan pitänyt itseäni liian vanhana synnyttämään ja munasarjat oliva hyvässä kunnossa myös, nekin ultrattiin! :heart:

Eli katse tulevaisuudessa :heart: vaikka kovimmat kivut ovat vielä keskiviikkona edessä. :ashamed:

Minulla pitäisi kuulemma olla kotona ke joku tukihlö, no ei minulla ole, muuta kuin nuo liskot seurana, kaipa ne auttavat tarvittaessa :LOL: ja mies tulee, kun töiltään pääsee!!



Eli lopuksi, plussailkaahan arvon naiset jälleen! :heart: +++++++++++++ :heart: :whistle:

Rva Pikkumyy! :heart: :wave:
 
Rouva Pikkumyylle paljon jaksamista tännekkin pinoon :hug: :hug: :hug: Positiivisuuden pilkahdus kyllä on huomattavissa muuallakin kuin rivien välissä. Tiedän, ajatukset seilaavat päässä laidasta laitaan, itkusta nauruun ja kaikki siltä väliltä. Sitä minäkin vielä teen, yks kaks ajatus luistaa, sit tulee hetki, kun kaikki sumenee. Mut me selvitään tästäkin, ajatus uudesta mahdollisuudesta helpottaa :hug:

Allergia antaa hiljaa periksi, naama enää vain laikukkaasti puanine, silmistä turvotus lähes poissa. Isottuma...no se on ja pysyy vielä niin kauan, kun rupi paranee. Kutisee, mutta ei toivottoman paljon. Mulla näitä allergioita on vaikka toisille jakaa. Saa todella tarkkaan kattoa, mitä suuhunsa laittaa. Enää en ota yhtään tietoista riskiä, vaikka miten tekis jotain mieli. En kestä tällaista enempää |O Mun allergiat on kaikki sitten sitä luokkaa, että ne ei anna mitään armoa.

 
Pikkumyylle paljon jaksamista!! :hug:


Onpas ollu kauheeta, ilman konetta kituuttanu monta pv kun tää oli lainassa..riippuvainen :ashamed:
Omaan napaan ei kuulu edelleenkään uutta..
edelleenki niitä ekoja menkkoja ootellessa ja kaiken lisäksi sain jonkun kumman flunssankin.
Kuumetta piisaa, ja pää tukossa :|
Kaikkea en lukenut, kun oli monta sivua, joten..
Mitäs teille?


Dada&vasta ajatuksenpoikanen
 
Nyt on sitten elämän eka ovistesti tehty ja negaa ainakin tänään vielä pukkaa. Sen verran jotain "haamua" että juuri erottaa mihin se viiva pitäisi tulla. Pitäkäähän peukut pystyssä että se ovis tässä kierrossa löydettäisiin!

Kärppis toivotaan, että kaikki on kuitenkin teidän pikkuisella hienosti!

-Meritähti-
 
SusSoo
Rva Pikkumyy :hug:

Lumi-Marja B) hahaa... nyt mä taidan tietää missä sä asut. Salapoliisi on tehnyt työtään :snotty: :D

:attn: Päivittäjä :attn: mut saa laittaa jonnekin taustailemaan tai multa voi poistaa vaikka kp:t. Mä en enää jaksa roikkua täällä palstalla niin usein ja muutenkin tuo kuumeilu on vähän heikompaa :| Ehkä tästä vielä piristyn kun alkaa kunnon pimeys ja pitää alkaa vällyjen alla lämmitellä ;) :whistle: Käväisen täällä aina välillä moikkaamassa ja tietty käyn kertomassa, jos plussaa taas tulee. Jotenkin nyt kolme menetystä jo tämän vuoden aikana on ollut nyt ihan tarpeeksi eli tjot-meiningillä jatkossa.

Tsemppiä kaikille!
:heart: Sussoo

PS. Kärppikselle myös :hug: toivotaan että pieni jaksaa mukana!
 
Moi!
Mun on pakko kysyä teiltä, jos löytyis joku viisaampi.. Voiko raskauteen(?) liittyä samea virtsan väri ja kellertävä valkovuoto? On myös vähän sellainen "hiivamainen" haju siinä vuodossa. Kun mun mielestä hiivatulehduksessa ei pitäis olla mitään hajua ainakaan. Vai onko tää joku tulehdus? Tuli jo mieleen joku sukupuolitautikin!!! Onko kenelläkään ollut mitään vastaavaa?
 
Ihanaa aamua, joopa. Minusta ei saa aamuihmistä ei sitten millään. Oon lähdössä työreissuun, siksi hereillä jo. Kamalasti väsyttää, sehän on raskausoire? Ei liity mitenkään tähän aikaiseen ajankohtaan... Ajatelkaa, lämmöt oli nousseet nyt sen puoli astetta, sehän olisi mahtavaa, jos ei ole mittausvirhe?

Eli näillä mennään. Nirtsu, ei muuta kun uutta testiä peliin.

Hyvää päivänjatkoa kaikille meille jomelkeinihanoikeastiraskaanaoleville!!!!


:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Pikkumyy, sulla tuntuu olevan asenne kohdillaan :hug: vaikka vaikea asia onkin kyseessä :flower:

Mulla on netin luotettavien laskureitten mukaan tässä just parhaat ovispäivät menossa :D Tikuttanu en oo, lämpöjä mittaillu en oo, enkä mitään muutakaan, paitsi jokapäiväistä yritystä miehen kanssa oon :LOL: :kieh: Eipä jää yrityksestä paitsi jos ei tärppää, tiedä sitten ovuloinko edes vielä :whistle: Lääkkeellisestä keskeytyksestä on melkein 3 kk, joten toivon, että kroppa toimii jo :saint: Mies illalla sanoikin, että kamala vauvakuume, onko mulla yhtään? No arvaa vaan, turha kysyä :xmas:
 
AAM


26.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 10/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 13/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 16/30-40
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP 21/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 24/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 26/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 28/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 31/29
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 12/20(palstatauolla)
diddlina..................KM 07/08................................KP 17/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 25/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 31/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................
Sonja74..................KM 07/07................................KP 46/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 3/28
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 9/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08................KP (taustalla)
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 30/36
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 5/30
Unicco......................KM 07/07.......................................KP 7/
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 17/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 19/35 *yk12
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 30/27-28 *yk2

HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP (taustailee)
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
Nirtsu
Sini74
L-M
Sussoo
[color]

Haamuilijat:

[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
 
Justiinsa kotiuduin labrasta (ne tuntee mut jo siellä :ashamed: ). Kävin myös pitkällä lenkillä (toi labrakäynti oli lenkin aloittamispiste) ja suihkun jälkeen on nyt kiva istua hetki ja juoda kylmää vettä :p . Torille aioin suunnistaa vielä tuoreita mansikoita hakemaan, kun niitä vielä saa :p . Tänään tulee ilo näköjään pienestä =) .
 

Yhteistyössä