KM jälkeen kuumeilevat

Ai niin ja se pti lisäämäni, että kävin tänään luontaistuotekaupassa ja olisin ostanut kunnon satsin kaikenmaailman rohtoja, mutta mutta mutta mä oli liikkeessä monta minuuttia itekseni ja yritin huhuilla myyjää, mutta kukaan ei tullut myymälän puolelle. No niine hyvineni lähdin autolle ja ikkunasta näin kuinka se pimu meni myymälän puolelle vasta, kun mä olin saanut ruokakassit jo autoon. Ehkä se oli vessassa tai jotain. No säästy monta kymppiä, kun ei tarvinut mitään ostaa. Ruokakauppaankin meni ihan tarpeeksi rahaa :whistle: .
 
Hei vaan kaikille!
Uusi olen tosiaankin täällä tai ylipäänsä missään tälläsella sivustolla. Onhan noita viestejä tullut luettua kaikenlaisilta sivustoilta (raskaudesta keskenmenoon), mutta tää oli eka paikka johon rekisteröidyin.
Eli mulle tuli keskenmeno rv 7. Ja uutta yritystä on meneillään. Mulla on kaksi lasta jo, mutta nyt on kauhea vauvakuume ja kolmas olisi toiveissa. Olen löytänyt elämäni miehen ja hänellä ei ole omia lapsia, olisin ikionnellinen jos sen yhteisen pienoikaisen saisimme ja hän tietysti myös.
Nyt olen ekan haamujen haamun r-testillä testannut tänään (dpo12), mutta enpä tuosta vielä uskalla tässä vaiheessa hurrata. Muutenkin olen ihan ulalla noista oviksista tällä hetkellä, kun en ole ihan satavarma milloin ne oikeasti on ollut ton keskenmenon jälkeen.. Kun ensin näytti vahvaa kahta viivaa ja sitten heti viikon perään taas. Ota tuosta nyt sitten selvää. Mutta olen nyt nyt alkanut r-testeillä testata ajatellen sitä, että se oikea ovari olisi ollut tuo aikaisempi. Joka tapauksessa joitain päiviä sitten testasin ja näytti negaa, eli ilmeisesti r-hormoonia ei ainakaan ole tuon km:n jälkeen enää.
Milloin teillä on ollut eka ovulaatio km:n jälkeen?
 
Teilläpäs on taas tapahtunut :D Kiitos siitä, että piristätte päivääni... Unicco, ei pahalla, mutta toi sai omat ongelmat näyttämään pieniltä... Ja miksi luin koko ajan, että toimittajan kanssa oisit ollu hommissa :whistle: :kieh:

Ovista odottelen, vaikka en tiedä tuleeko se edes? Viikonvaihteessa voisi olla otollinen hetki :p Tässä tosin on nyt melkein joka ilta harrastettu kaikenlaista kivaa :D kun mieskin taas tykkää kun ei tarvii niitä luttanoita käytellä B) Että yrityksen puutteesta ei ainakaan kiinni jää... Sitä mietin, että entä jos tärppää, sit ois kahtena viikonloppuna kosteat rapujuhlat tulossa. Miten selitän niissä sen, etten ota mitään, ettei huhut ala vellomaan? Tää on niin pieni paikka että juttu leviää nopeemmin kun ajatus |O Ja kuinka pian hedelmöittymisestä voisi saada plussaa testiin, ehtiikö alle viikossa? Kuinka pian muut olette testailleet ja saaneet plussia??? Jos vaikka ma olis ovis, niin ehtiikö la-aamuna jo näkemään? Onko niin tarkkoja testejä???
 
Nirtsu tervetuloa ja :hug: menetyksestäsi. Näköjään vierailusi täällä jää hyvinkin lyhytaikaiseksi, onnea haamusta :flower: . Mulla oli joulukuun 13 pvä keskeytynyt km ja ekan kerran ovuloin sen jälkeen vasta maaliskuun lopussa. Nyt ei kierrosta eikä kuukautisista harmainta havaintoo, tän viimeisimmän jälkeen. Eikä kyllä väliksikään, koska tositoimet saadaan aloittaa vasta lokakuussa :headwall: .
 
AAM


21.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 5/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 8/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 11/30-40
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP 16/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 19/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 21/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 23/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 26/29
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 7/20(palstatauolla)
diddlina..................KM 07/08................................KP 12/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 20/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 26/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................
Sonja74..................KM 07/07................................KP 43/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 4/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08.................KP 8/30
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 25/36
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 30
Unicco......................KM 07/07.......................................KP 31/
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 12/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 14/35 *yk12
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 25/27-28 *yk2

HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP ?/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
Nirtsu
Sini74
[color]

Haamuilijat:
Tinkatar
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Rouva Pikkumyy...........07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
 
Huomenta ja tervetuloa Nirtsu! :wave: mä en osaa ollenkaan sanoa milloin eka ovis oli.. mulla oli raskauden keskeytys tammikuussa.... ja varhainen km toukokuussa. :/ Mä luulen et sen varhaisen km jälkeen en heti ovuloinu, mut en oo varma. :)

En sitten saanut oikein nukuttua viime yönä. En meinannut ensin saada unta ja sitten heittelehdin pitkään... heräilin koko yön ajan ja olin tosi levoton. Nousinkin sitten jo ajoissa, tuossa seitsemän aikaan ylös. (mikä on tosi aikasin kun oon työttömänä retkuna nukkunut aina melkein puolille päivin....)

Kuvittelin (kai) kun kääntyilin sängyssä ja tuntui että välillä vasemmalle ja välillä oikealle puolelle alavatsaan vihlaisi, tämä toistui useita kertoja. :ashamed: selkää vähän särkee ja alavatsa tuntuisi olevan aika turvoksissa. Eli mitä voimme päätellä: joko oon raskaana tai sitten menkat tulossa. :LOL: se on vähän niinku fifti-fifti. ;)

mymmyryy koitahan malttaa ootella. varmaan tuntuu inhottavalta kun ei pääse tositoimiin.. :hug:
 
AAM
Nirtsu :( ensin pahoillani, sitten tervetuloa :wave: ja lopuksi onnea :flower: kohta saa varmaan sanoa tervemenoa sitten :D :LOL:

mymmyryy joo jäi sun rahat parempiin talteen tällä kertaa... mut toisaalta emmäkään välttis ois housut kintuissa kirmannut jos joku asiakas kerran tunnissa tulee huutelemaan :D ja JUST silloi ko oon vessassa kakkosella tai muulla vst... :LOL:

HP siis mulla tuli se plussa rtestiin noi. 9-10 päivää oviksen jälkeen... en usko että aikasemmin tuleekaan näkyviin muistaakseni jostai asiapitoisilta sivuilta (muu kuin tämä) :D sen luin... ei en usko että Lauantaina vielä näkyy joten se testi menis turhaan, voithan tietysti kokeilla ja todistaa meidän olevan väärässä :D :D :D

EM selkäsärkyoire... moni on sanonut että säteilee ristiselkää joskus noi ovisoireet joten hyvinkin voi olla :p

AM
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Nirtsu tervetuloa ja :hug: menetyksestäsi. Näköjään vierailusi täällä jää hyvinkin lyhytaikaiseksi, onnea haamusta :flower: . Mulla oli joulukuun 13 pvä keskeytynyt km ja ekan kerran ovuloin sen jälkeen vasta maaliskuun lopussa. Nyt ei kierrosta eikä kuukautisista harmainta havaintoo, tän viimeisimmän jälkeen. Eikä kyllä väliksikään, koska tositoimet saadaan aloittaa vasta lokakuussa :headwall: .
Kiitos mymmyryy onnitteluista! Vaikkakaan en ole vielä ihan vakuuttunut siitä, että olisin raskaana. Sitten vasta uskon kun tulee kunnon viivat näkyviin..
No voi harmi, että sun pitää odottaa vielä lokakuuhun asti, mutta toivottavasti sitten tärppää! :) Onko sulla muuten lapsia vai esikoisestako haaveilet?
 
AM mut kun kyllä se mun ovis on jo tämän kierron osalta melko varmasti ohitse... et ei se kyllä se varmaan oo... :x

herkkupeppu, sehän alkio vasta kiinnittyy noin 6-7 päivää oviksesta... et en usko että ihan silloin vielä mitään ees näkyy. Varmaan kannattaa oottaa siihen päivään asti kun menkkojen pitäis alkaa. :)
 
Nirtsu, huomasin sinun viestehäsi tuossa pinojen lomassa. Tää on vähän muuttunut tää kuumepuoli, silloin joskus kun minäkin ekaani ja tokaani odotin ni oli vaan avauksia ja keskusteluja ja niihin vastaili kaikki. Nyt taas ku alko hotsittaa kuumeilu huomasin, että kaikki notkuu pinoissa. Ei enää ole erikseen "Ikeniin särkee, KP -7, olenko raskaana?"-avauksia joihin jengi vastailisi. Ei siinä auta kun sopeutua ja tunkea pinoon. Tää km-pino on minusta sillai kiva, että tämä ei ole niin homogeeninen. Eli joku "kakskymppiset esikoiskuumeilijat"-pino esim on osallistujiltaan kovin samalainen, kaikki (ehka) itkevät poikakavereiden perään, jotka joutuvat julmasti inttiin. Täällä on laidasta laitaan, ainoa yhteinen on kuume ja keskenmeno. Mä oon ainakin tässä viihtynyt. Toki sitten peruskyssärit joskus hukkuu, eikä niihin tule vastausta, sitten vaan pitää pitää itsestään meteliä, tummentaa ja uusia kyssäri. Kyllä sitä vastausta sitten pukkaa. Mutta, näyttäisi tosiaan siltä, ettet kauaa täällä ole, kun jo haamua pukkaa, mutta se pieni hetki sen mukavampi!!!

Omalta osalta se perkuleen tikku ei kyllä näyttäny yhtään mitään. Vaikka ois permanenttittussilla viivan vetässy ja Suomen suurimmalla halogenilla läpivalassy ni ei niin ei. Oon kyllä tuuliviiri joo, koska vaan tuo viivan puuttuminen teki sellasen ¤%&!!#¤%!!!-olotilan. Eikö siinä nyt edes jonkunmoista haamua pitäis olla? Kun nyt kuitenkin jo kp:t jyllää kympin yli? Ja oon mä kyllä sellanen hormoooooni-hirviö, että LUULIS joukkoon mahtuvan vähän lh-hormonia? Vaan kun ei niin ei. Sitä pitikin seuraavaksi kysyä, että kuinka kauan on ihan ok olla ovuloimatta, mutta siihen taisikin jo mymmyry vastata, että kauan meni sinullakin. Jos tää nyt on eiovuloiva ni oiis jo neljäs. Toki, aion edelleen pissiä tikkuun ja mitata lämpöjä, jos nyt kuitenkin.... JOS! Tänään en pissalle mene ennenku töistä pääsen kotiin. On se nyt perkele jos ei siinä kahdeksassa tunnissa erity hormonia.

Kiitos teille kaikille tsempistä!!!

Ja AM, tää on ihan kiva pino siinähän notkut. Jos mä jossain kohtaa saisin hormonit kohdilleen ja jos mä raskaudun ni mulla on ainakin maaginen raja 7+3, jota ennen en tasan siirry minnekään. Kun noissa edellisissä on tasan 7+3 alkanu tuhruttelut.

Moikkelis koikkelis kaikille ja päivänjatkoja!!!

:| :| :| :| :| :| :| :|
 
Kiitos vaan kaikille onnittelijoille! Mutta edelleenkin olen vähän varpaillani sen asian suhteen, että olisin raskaana. Viivat on ollu tosi tosi haamuja, vaikka eihän ne tietty vielä voi kovin vahvoja ollakaan.. mutta silti en uskalla vielä onnesta alkaa pomppimaan! :D Joten täytyy vaan rauhassa testailla edelleen sen kummempia hehkuttelematta ettei joudu sitten kovin pahasti pettymään.
 
Nirtsu Meillä on kaksi jo kouluikäistä lasta. Eli siis pikkukolmosesta kuumeillaan. Onneksi on jo lapsia, koska muuten mun pää ei olis kestänyt kaikkea tätä paskaa, mitä on tähän joulukuun ja tän hetken väliin mahtunut. No ei mun pää kyllä oo millään tavalla kunnossa nytkään :LOL: :LOL: .
 
Nirtsu, tervetuloa mukaan ja pahoittelut menetyksestä :hug: Tsempitykset viivan vahvistumiselle:wave: Meille yritetään toista yhteistä, mutta mulle olis jo kuudes, jotta joka lähtöön täältä mammaa löytyy :D

Ekasta oviksesta oli km jäkleen kyselyä. Mulla alko vuoto viimeviikon maanatian, tosin ruhrutti on km:a enteilevästi pari päivää sitä ennen. Yksi munis oli kuitenkin jo irronnut eilisen ultran mukaan ja ne neljä :kieh: sitten siinä odottelemassa. Yöllä heräsin sen sortin jomotukseen, että kaippa ne sieltä sitten rynnäköllä lähti liikkelle ovet paukkuen. Aamulla oli kipu poissa. Toissailtana pienen pienen houkuttelun jälkeen sain isännän lakanoihin, sillä olin sata varma, ettei mitään ovulaatioita yms vielä ole voinu tapahtua ja arvatkaapa mitä on mielessä, kun yks kerran jo irronnu ja nämä neljä irtoamassa :eek: No, nyt vain toivon, että todellakaan ei mitään vaikutusta ole ollut tuolla petissä peuhaamisella tämän oviksen suhteen. Tuskimpa tuollaiset hormonitempusta muodostuneet munikset on edes hedelmöittymiskykyisiä. Eikähän endon takia muhun mikään edes tartu :headwall: Ainakaan pitkäksi aikaa.

AM hengaa täällä vaan. Eipä kiirettä minnekkään. JOS joskus vielä raskaudun ja pieni pysyy matkassa, niin en tasan varmasti poistu minnekkään vähään aikaan. Alle 7 viikon km tilasto on riittävä ja vielä kaksi mahtuu viikolle 15+5, joten riesaksi asti varmaan täällä tulee roikuttua. Ellei järki sano vetäytymään takavasemmalle viimeistään viikolla 40+ :LOL: Ei sais nauraa vakavalle asialle, mutta mun pää ei kestä enää ajatella näit asioita liian vakavasti.En tiedä ymmärtääkö kukaan tuota mun ajatusta, mutta jos ajattelen oikein liian vakavasti ja tosissani näitä menetyksiä, niin käperryn sillä hetkellä hyvin syvään ahdistukseen, eikä sieltä ole helppo nousta.

 
LM mä oon kanssa aatellut, että tältä palstalta poistun, vasta sitten,jos ja kun joskus se nyytti on jo sylissä. Eli ennen sitä en mihinkään lähde, oon ihan kiusallanikin täällä pinossa. Musta huumori on parasta tällä hetkellä :LOL: . Sitä mäkin viljelen ja kaikki ei edes sitä ymmärrä, ne on vaan, et kuin sä tolleen sanot :eek: .
 
Kiva kun tulit Nirtsu, tervetuloa. Peukut pystyyn, että viiva vahvistuu.

Mulla venyi eka kaavinnan jälkeinen kierto (oli siis keskeytynyt km viikolla 7+1, havaittiin ultrassa viikolla 10+1) ja menkat tuli Teroilla 53 päivän kierron jälkeen. Toka kierto oli muutaman päivän normaalia lyhyempi, mutta elämäni ekan ovisplussan havaitsin. Tokat menkat oli outoa tiputtelua, joten ihan kunnossa kroppa lienee ei vielä ole. Joskohan nyt viikonloppuna bongaisin oviksen ja tapahtuisi se, mitä en oikein uskalla toivoakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Nirtsu Meillä on kaksi jo kouluikäistä lasta. Eli siis pikkukolmosesta kuumeillaan. Onneksi on jo lapsia, koska muuten mun pää ei olis kestänyt kaikkea tätä paskaa, mitä on tähän joulukuun ja tän hetken väliin mahtunut. No ei mun pää kyllä oo millään tavalla kunnossa nytkään :LOL: :LOL: .

Mymmyryy
, joo huomasinkin sut sit tuolla listalla eli sama kun mulla kolmas haaveissa. Ja samat on tunnelmat täälläkin (siis noista lapsista). Onneksi niitä on jo kaks olemassa, on pitänyt senkin vähän koossa mitä päänupista jäljellä :LOL: Joenkin sitä ei olis noiden kahden onnistuneen raskauden jälkeen edes osannut kuvitella että voisi tulla keskenmeno. Mutta niin vaan kävi! :( En edes tiennyt aikaisemmin miten yleinen keskenmeno on. Mutta nyt noita omia lapsiakin osaa arvostaa kahta enemmän! :heart:
Mutta on tää kyllä tosi ärsyttävää, kun en tiedä tosta ovulaatiosta ollenkaan, siis milloin oikeasti ollut. Kun se on voinut olla 6-14 päivän sisällä ihan milloin vaan. Kun en mä joka ikinen päivä oo sitä testannut. Mut tosiaan viikon sisällä kahteen kertaan on näkynyt huippu(?)vai oliko se... Ja jos nyt oikeasti olisin raskaana, niin en mä tiedä sitäkään et kuinka pitkällä se sit olis :headwall:
 
Nirtsu meilläkin noi kaksi saaneet alkunsa helposti, eikä ennen heitä eikä heidän välissään ole km:ja ollut, joten nämä kolme km:a on tullut nyt ihan "pusikosta".
Ja se mikä eniten v*tuttaa , että tää viimeisinkin oli jo kuitenkin noin pitkillä viikoilla jne... Jos km pitää tulla niin tulis sitten heti, eikä sen jälkeen, kun kaikki liikkeet jne tuntee. Mulla siis kaksi keskeytynyttä km:a ja yksi sponttaani. Ja kaikki se p*ska mitä pitää kokea sairaalassa hoitohenkilökunnalta jne. Ois saanut jäädä kokematta. No tulihan taas positiivista tekstiä... :kieh: :saint: . Mutta ei se auta itku markkinoilla. Kyllä me vielä jonkun kerran yritetään, mutta, jos km:ja vielä tulee, niin sitten heitän hanskat tiskiin ja olen onnellinen kahdesta terveestä, elävästä lapsesta. Ei noita perättäisiä km:ja loputtomiinkaan jaksa.

Iloisempi aihe: Kävin äsken lidlissä ja ostin jotain sitruunasuklaata. SE OLI HYVÄÄ. Pitää hakea sitä lisää, ettei vaan pääsis laihtumaan enää...
 
Heipskukkuu,

Onpas täällä ollut "levotonta", hyvät naurut sain työpäivän piristykseksi! :LOL:

Tervetuloa uusille ja pahoittelut menetyksestänne :hug:

Tuosta ekasta oviksesta km:n jälkeen oli kyselty, samaa olen pohtinut itsekin, en oikein usko että olisin ovuloinut ainakaan kahdessa viime kierrossa, siitä ekasta km:n jälkeisestä en ole varma. Jos jotkut on heti tikuttaneet tai muuten ovat asiasta varmoja, niin olisi kiva kuulla milloin se kaivattu ovis on löytynyt.

Mun on ollut niitä ovistestejä tarkoitus tilata, mutta en vain ole saanut aikaiseksi, jospa tänään laittaisin tilaukseen.
En kyllä ymmärrä tätä omaa kroppaa enää ollenkaan. Menossa kp 11 ja tunne on sellainen, että menkat alkaisi millä hetkellä hyvänsä...
Kauhia menkkajomotus vatsassa ja tosi voimakkaita nippailuja aika ajoin...ota nyt tästä sitten selvää.

Meidän pienen laskettu aika olisi ollut ensi viikolla... En osannut keskenmenon jälkeen pelätä, ettei siihen mennessä olisi jo tärpännyt uudelleen...eipä sitä saisi miettiä, mutta joinain hetkinä se tuntuu olevan helpommin sanottu kuin tehty.
Saisi jo täyttyä tämä tyhjä syli.

Oli niin ihana taas viikonloppuna olla serkun lasten kanssa ( 1.v ja 2,5v ) ja nähdä tuon ukon niiden kanssa touhuilevan. Tämä 1.v kun viihtyi koko ajan sen sylissä, vaikka on niin ujo ettei yleensä kukaan muu kelpaa kuin äiti. Kotia kun tultiin, niin mies kehui, että sitten kun on lapsia niin ei enää osta peliaikaa Conaniin ( ukko pelaa netissä jotain "roolipelejä", 32 v pian lasissa eikä loppua näy... :whistle: ) Ja se on meinaan paljon pelifriikiltä. Sen äänessä oli sellaista haikeutta, joka miltei sai mut kyyneliin.

Harmittaa, että vanhemmat tietää tästä meidän yrityksestä. Nekin niin toivoo meille sitä nyyttiä ja itselleen ensimmäistä lasten lasta. Olisi helpompaa kun oltaisiin vain me jotka petyttäisiin kuukausi toisen jälkeen...

Kylläpäs sain taas itseni huonolle mielelle... Halaisko joku?

-Meritähti-
 
LM ja mymmyryy mä oon kans tuollaisen mustan huumorin kannattaja... :LOL: sitä ei oikeesti olis muuten selvinnyt siitä tammikuun keskeytyksestä. :ashamed: Pakko vaan nostaa leukaa ylös ja nauraa kohtalolle päin naamaa... muu ei auta! :D

Mä hain eilen piruuttani yhtä työpaikkaa johon mä en oo saanu minkäänlaista koulutusta tai mihin mulla ei oikeesti oo mitään virallista pätevyyttä.... ja tänään ne soitti ja pyys haastatteluun. :LOL: sen siitä saa. ei siinä, mä kyllä tiedän pystyväni hoitamaan sen työn ihan hyvin mutta silti... vähän naurattaa... :D
 
Meritähti :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voi rähmä. Päivä kerrallaan se on mentävä. Joskus on parempi hetki ja joskus taas huonompi hetki. Mutta toisaalta, eikö ole hyvä, että joku tietää yrityksestä ja ymmärtää, jos fiilikset on huonot.
Vielä :hug: :hug: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Heipskukkuu,

Onpas täällä ollut "levotonta", hyvät naurut sain työpäivän piristykseksi! :LOL:

Tervetuloa uusille ja pahoittelut menetyksestänne :hug:

Tuosta ekasta oviksesta km:n jälkeen oli kyselty, samaa olen pohtinut itsekin, en oikein usko että olisin ovuloinut ainakaan kahdessa viime kierrossa, siitä ekasta km:n jälkeisestä en ole varma. Jos jotkut on heti tikuttaneet tai muuten ovat asiasta varmoja, niin olisi kiva kuulla milloin se kaivattu ovis on löytynyt.

Mun on ollut niitä ovistestejä tarkoitus tilata, mutta en vain ole saanut aikaiseksi, jospa tänään laittaisin tilaukseen.
En kyllä ymmärrä tätä omaa kroppaa enää ollenkaan. Menossa kp 11 ja tunne on sellainen, että menkat alkaisi millä hetkellä hyvänsä...
Kauhia menkkajomotus vatsassa ja tosi voimakkaita nippailuja aika ajoin...ota nyt tästä sitten selvää.

Meidän pienen laskettu aika olisi ollut ensi viikolla... En osannut keskenmenon jälkeen pelätä, ettei siihen mennessä olisi jo tärpännyt uudelleen...eipä sitä saisi miettiä, mutta joinain hetkinä se tuntuu olevan helpommin sanottu kuin tehty.
Saisi jo täyttyä tämä tyhjä syli.

Oli niin ihana taas viikonloppuna olla serkun lasten kanssa ( 1.v ja 2,5v ) ja nähdä tuon ukon niiden kanssa touhuilevan. Tämä 1.v kun viihtyi koko ajan sen sylissä, vaikka on niin ujo ettei yleensä kukaan muu kelpaa kuin äiti. Kotia kun tultiin, niin mies kehui, että sitten kun on lapsia niin ei enää osta peliaikaa Conaniin ( ukko pelaa netissä jotain "roolipelejä", 32 v pian lasissa eikä loppua näy... :whistle: ) Ja se on meinaan paljon pelifriikiltä. Sen äänessä oli sellaista haikeutta, joka miltei sai mut kyyneliin.

Harmittaa, että vanhemmat tietää tästä meidän yrityksestä. Nekin niin toivoo meille sitä nyyttiä ja itselleen ensimmäistä lasten lasta. Olisi helpompaa kun oltaisiin vain me jotka petyttäisiin kuukausi toisen jälkeen...

Kylläpäs sain taas itseni huonolle mielelle... Halaisko joku?

-Meritähti-
Täältä tulee hali sulle :hug: Tuli vaan mieleen (en halua mitään turhia toiveita valaa), että voisitko olla raskaana. Siis kun sulla ollut sellasta menkkajomotusta ja nippailuja vatsassa. Tietty jos ei sulla ole ollut ovista.. Mutta voitko sä olla varma ettei ole ollut jos kerran et ole testaillu? Niin, tuli vaan mieleen..
Puhallan täältä oikein kunnon plussapuhurin sinne suuntaan... puuh.. puuh... :)
 

Yhteistyössä